
Tekst: Robert Feldhoff --- Tekeningen: Dirk Schulz.
1. Sunsit-City: Indigo is gestrand in Sunsit City, in een smeltkroes tussen techniek en magie, tussen armoede en geldzucht. In het niemandsland tussen de buitenaardse machten is Indigo op de verkeerde weghelft geraakt: tegelijkertijd privé-detective en verstotene. Hij is de enige van zijn soort in een omtrek van duizenden kilometers. Indigo is een gigantische loser die nooit iets zal winnen. Een held tegen wil en dank, die van maar één ding zeker is; aan het einde zal hij weer eens met lege handen staan... Als hij de kaartenkubus van een magisch schip weet te stelen denkt hij eindelijk iets in handen te hebben dat zó waardevol is, dat hij met de opbrengst zijn passage naar huis kan betalen. Maar het lot heeft anders beslist...
2. Yellowsam: Indigo's nieuwe buurman is niet één van de meest sympathieke mensen die rondwandelen op deze planeet. Maar als het huis van de buurman volledig op z'n kop gezet wordt door een commando van de mobiele eenheid wordt indigo's nieuwsgierigheid toch wel behoorlijk gewekt. En voordat hij het weet bevindt Indigo zich midden in een turbulente jacht naar een lading smokkelwaar. Of dat nu weer goed zal aflopen?
3. In de rode oceaan: Alarm in Sunsit-City! Een ruimteschip is neergestort en zinkt weg in het Evenaarmeer! Het schijnt dat er een schat aan boord is en diegene die de schat opvist, zal macht en rijkdom ten deel vallen. Natuurlijk gaan Indigo, Scilla en Yellowsam op pad, want inmiddels weten we dat Indigo voor een paar centen de halve wereld binnenstebuiten wil keren. Als ze bij hun doel zijn stuiten ze evenwel op een vijand waarop niemand gerekend had! Een nieuw avontuur van onze antiheld Indigo in de wereld tussen de grootmachten, tussen techniek en magie.
|