Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aranil
    www.bloggen.be/aranil
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    28-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De corrida van de stad Leuven.
    Ik ben al terug thuis zi, dankzij Stefkerun!!  Stefke nog eens bedankt voor de lift hé. 
    Het verslagje!
    Deze morgen al om 6.20u uit de veren, nog even twijfelen, en dan toch voor mijn kort broekske en dun shirt gegaan.  Daarover dan nog een trainingsbroek en alles wat ik tegen kwam want het was echt ijskoud!!  Op mijn gemakske te voet naart station getrokken om daar de trein en dan de bus te nemen, mooi op tijd aangekomen in Leuven, Mario was er ook al en niet veel later kwamen Geert en Stefke ons ook vergezellen.  Sportzakske weggezet en opgewarmd, toen had ik dus echt ijskoude handen zelfs met handschoenen, de blote benen vielen eigenlijk nog goed mee. We gingen op tijd een plaatske zoeken zodat we wat vooraan konden starten maar eerst gingen de mannen nog een sanitaire stop doen, ik kwam dan Jullie tegen en ben met haar mee naar de start gegaan want ik stond nu echt wel helemaal achteraan.  Het startschot, en enkele seconden later zetten de groep zich in beweging.  Ik ben natuurlijk weer veel te ver vanachter gestart, en heb int begin wel serieus moeten knokken om er tussen te geraken, ben dan maar op de stoep achter de supporters gaan lopen, en daar kon ik dan mijn ritme vinden.  En het ging verbazingwekkend goed, zelfs met verstopte neus kon ik heel makkelijk de 4min/km aanhouden, tot aan de eerste bergop dan moesten we natuurlijk een beetje lossen.  Het parkoer was zwaarder dan verwacht, maar het was een hele leuke jogging, ik moest drie toeren doen, dus zat er wel geregeld een heuveltje in, maar ik moet zeggen dat ik het niet echt heel zwaar gehad heb, enkel de laatste toer de laatste helling heb ik moeten tanden bijten, maar dat was de laatste km en ik ben dan beginnen versnellen en wou niet lossen, koppig zijn hé.  Ik kwam over de streep in (volgens de garmin) 50.17min en de afstand was 12.3km, mijn gemiddelde snelheid was 4.05/km, dus weer boenk op de voorspelling van de coach!  Aan de finish kwam ik direct Kaat en Stefke tegen, ons Kaatje heeft ook heel goed gelopen, (straks allen naar haar blog), nog eens bedankt Kaat om mijn trui en broek bij te houden zodat ik toch direct iets warms kon aantrekken.  Iets verderop was Mario al bijna helemaal bekomen van zijn prachtige tijd (ook naar deze blog moet je maar eens gaan piepen).  Juist op de valreep Lies nog gezien, jammer dat we niet echt hebben kunnen babbelen maar we moesten vlug warme kleren gaan aantrekken.  Ik ben dus weeral content van mijn prestatie en morgen ga ik naar de dokter dat ik eindelijk eens van die verkoudheid afgeraak.  Heb nu al mijn 3 laatste wedstrijden met een verkoudheid gelopen, wil binnen 2 weken in Genk snotvrij zijn!
    Ben eens benieuwd hoe de andere bloggers het er van af gebracht hebben!
    Net eens de uitslag bekeken en ik was 8ste vrouw, niet slecht hé vind ik zelf,. en de officiële tijd is 50.21.
    Prettig weekend nog!!
    Salukes!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Leuvensecorrida.jpg


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (29)

    29-12-2008
    Speedy doet het weer, schitterende prestatie, alvast een gezond en blessurevrij 2009 gewenst !

    29-12-2008 om 15:56 geschreven door Stofke


    Leuven
    Proficiat met je knalprestatie in het berekoude Leuven !
    Klasbak !

    29-12-2008 om 13:01 geschreven door frank spencer


    Super dikke proficiat
    SMAK !!!XXX een heel mooie afsluiter voor 2008 ,en moge 2009 JOU super jaar worden ,prettig eindejaar voor gans de familie !!

    29-12-2008 om 09:20 geschreven door Katrien


    prachtige prestatie Wendy

    En idd. en dat zo in korte broek !!! Sterk zene. Probleem voor mij. Als we dan volgend jaar elkaar in een wedstrijd eens zullen tegenkomen, en willen tetteren, zal dat niet gaan, want jij bent dan al lang naar huis eer ik aangekomen ben. (je loopt verdorie eens zo snel als ik !). KNAP WENDY ! Ik ben nen grote supporter !

    29-12-2008 om 00:13 geschreven door Dirk De Groof


    28-12-2008
    4'05
    per km, dat is een topprestatie. Prachtige wedstrijd gelopen. Proficiat

    28-12-2008 om 23:10 geschreven door Herman


    proficiat

    prachtig gedaan zoals we van je gewoon zijn hé!!!! Maar een erg mooie tijd en tempo,straffe madam.Wat ik ook straf vind is dat JIJ met korte broek liep in dit weer Ik heb altijd gedacht dat jij een koukleum was

    grt

    Patrick

    28-12-2008 om 22:23 geschreven door Patrick


    taxi
    graag gedaan.Anders zat ik toch alleen in de auto.Met twee is toch iets gezelligger.tot nog eens en hopelijk snot vrij voor u.

    28-12-2008 om 21:28 geschreven door stefkerun


    super
    Wat een tempo.. heel goed... proficiat

    28-12-2008 om 21:25 geschreven door hans


    Sterke prestatie
    Ja je kan zeker tevreden zijn over je wedstrijd mooie tijd +een mooie plaats dat smaakt naar meer Wendy

    28-12-2008 om 21:15 geschreven door Bart


    proficiat
    de titel zegt genoeg ,niet???

    28-12-2008 om 20:19 geschreven door marc lenaerts


    proficiat
    amai echt goe gelopen ik loop nie mee ik zit nog wa met stijve spieren doe zo verder

    28-12-2008 om 19:49 geschreven door gerry


    Alweer...
    ...een schitterende prestatie. Proficiat. Ja vooraan staan heeft zo zijn voordelen hé. Knap gedaan hoor. Mooi gemiddelde gelopen met die verkoudheid. Nu eens die kwijt raken en je bent volledig klaar voor Genk. Ik denk dat jij de prijs krijgt voor de vooruitgang  van het jaar. Chapeau.
    Gr. Natalie
    http://www.bloggen.be/natalietijtgat

    28-12-2008 om 18:45 geschreven door natalie


    proficiat !
    met alweer een superprestatie ! Wat een natuurtalent ben jij toch !

    28-12-2008 om 18:25 geschreven door Chris


    ongelofelijk!
    Wendy, het is echt ongelofelijk wat een prestatie je hebt neergezet vandaag! Een welgemeende proficiat! Inderdaad jammer dat we niet echt hebben kunnen babbelen, maar dat was ook mijn eigen schuld door vanmorgen te laat op te staan. Volgende keer dan maar! Geniet nog van je roze wolk vandaag

    28-12-2008 om 18:19 geschreven door lies


    Proficiat!
    Proficiat Wendy, dat heb je opnieuw schtterend gedaan! Ik versta alleen niet hoe je beentjes niet zijn vastgevroren aan de grond bij de start.... ik vond het berekoud. 8e dame! Mooi!

    28-12-2008 om 18:12 geschreven door Julie


    die tijden!!!
    Wendy, wat loop jij toch hard! En dat allemaal op zo'n korte trainingsperiode, want zeg nu zelf, je bent nog geen jaar terug bezig! Jij hebt echt talent. Zoveel is duidelijk! Dikke, dikke, dikke proficiat!!

    28-12-2008 om 18:10 geschreven door Sandy


    Gefeliciteerd
    Dat schrijf ik steeds als je ergens gelopen hebt :) Super Wendy, wat een snelheid. Goed naar je coach blijven luisteren en het einde is nog lang niet in zicht. Geniet van je glorie!

    28-12-2008 om 17:48 geschreven door John


    Radarcontrole
    Maar goed dat er geen radarcontrole was onderweg. Ongelooflijk, je gaat steeds harder! Dat gaat heel veel beloven voor 2009!

    28-12-2008 om 17:41 geschreven door M@urice


    Gefeliciteerd....
    met je PR. Geniet ervan. En dan nog heerlijk in korte broek gelopen.

    28-12-2008 om 17:37 geschreven door Claudia


    opdracht volbracht !!
    Ik ben echt zeer tevrede over je knappe prestatie . Je zal nog heel veel vorderingen maken !! Dat beloof ik je . Ik heb een kadoke voor je !!   Als je in genk de 10 km  kan lopen met een gemiddelde van 4.02 min/km , Garmin liegt nooit !! Wat blijft een verassing !!! Ik wezet dat dit snel is ! Het zou nu het max. van je vergen ! Dan 1 weekje rust ! Maar ik mail je nog wel . Denk niet dat het niet mogelijk is he !! Je kan dit , maar het zal even moeten mee zitten ! En als het goed is , en ik krijg het hier thuis geregeld , ben ik ook daar . En dan loop jij net achter me , en het zal je lukken !!

    28-12-2008 om 17:34 geschreven door coach mario


    indrukwekkend
    Dit bewijst nogmaals dat je talent hebt , zoals je nu in vorm bent denk ik dat je al héél dicht bij de 40 minuten op de 10km moet komen . Maar je hebt nog een grote progressiemarge , als je dit al kunt over 12km . Maar als je echt sneller wil worden , loop dan eens meer korte wedstrijden 3 a 5km , hier leer je dan met een hoog hartritme lopen . Geniet van je prestatie en prettige feestdagen !!!!

    28-12-2008 om 17:21 geschreven door roadrunnerke


    Leuven
    wat een tempo, 2009 gaat voor jou een super PR jaar worden. Proficiat met je prestatie. Die verkoudheid moet je toch maar verzorgen, erger voorkomen. Ik kan er van meespreken.

    28-12-2008 om 17:05 geschreven door Edith


    korte broek?
    Je tijd heeft er niks mee geleden om zo maar in je korte broek te lopen! Wat een supertempo. Waar gaat dat het volgende jaar naar toe? Maar eerst van deze genieten!!!

    28-12-2008 om 17:02 geschreven door tiny


    Superwoman!
    Amaai zeg, ge hebt er weer een lap op gegeven.
    En ja, ik haalde nog net de trein. Een PR gelopen op de 500 meter naar de trein spurten!

    Tot de volgende hé en geniet nog van de feestdagen!

    28-12-2008 om 16:47 geschreven door Geert


    Homer heeft gelijk !
    ... en als ik je zo zie heb ik toch nog altijd de indruk dat je dat nogal 'op 't gemak' loopt ! Het was fijn om met een aantal bloggers samen te zijn en ik vind het altijd supermotiverend om jullie te horen (en zien lopen natuurlijk !). Fijn dat je een lift gekregen hebt van Stef, ik dacht nog even : oei, nu moet die nog een uur in de kou wachten. Ik had geen omkleden en douche voorzien, niet alleen omdat we dichtbij wonen, maar vooral omdat ik mij de chaos van vorig jaar herinnerde. Dat was echt een gedrum en er was gewoonweg te weinig plaats.
    Ondertussen volg ik ook een beetje je planning voor volgend jaar, ik denk dat we elkaar nog gaan tegenkomen, toch zeker in Antwerpen ! Brugge zou ik ook graag doen.

    28-12-2008 om 16:26 geschreven door Kaat


    Sterk
    Dat is erg sterk gelopen hoor. Eindigen met op een 12 km wedstrijd met een km in 3.50, chapeau.

    28-12-2008 om 16:26 geschreven door Gert


    schitterende
    Een schitterende prestatie. Heel mooie tijd, proficiat.

    28-12-2008 om 15:09 geschreven door sandra


    Geweldig gelopen hoor!! Dat gaat nog wat beloven in het nieuwe jaar, op naar de 10 km onder de 40 minuten. Laat dat in ieder geval je doel zijn dan komt dat zeker goed. En heel veel blijven genieten van je man (inclusief zijn droge humor haha) en je lieve kindertjes.

    28-12-2008 om 14:53 geschreven door Geert en Monique


    .
    Bij jou is elke wedstrijd blijkbaar een triomftocht!

    28-12-2008 om 14:47 geschreven door Homer




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 09-2005

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs