.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
Aangepast zoeken
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • SHIMANO
  • HET WEER ONLINE
  • W.B.V.
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • PAGINA WIELRENNEN
  • JENS TUMMELEER - SPORTUMONIA
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
  • MOTION FIETSANALYSE
  • NOENS ERIC
  • CYCLING.TV
  • .
    .
    .

     

    zelf banners maken
    TopSiteGuide banner banner maken gratis
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    30-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BURKINA FASO - RIT 4 VAN MAANDAG 29/10/2007

    MAANDAG 29/10/2007 – TOUR DU FASO – RIT 4

    KOKOLOGO – BOROMO – 128 Km – 03h09min30

    FRANSEN ALWEER TE STERK VANDAAG ,  ZEGE VOOR NICOLAS EDET.

     

    Burkina 09              Burkina 10
    Nicolas Edet won de spurt voor het aanrazende peloton.

    Maandag reden de renners van Kokologo naar Boromo over een afstand van 128 Km.

    Voor de wedstrijd moesten de renners een warme bustrip verteren van 1,5 uur om het vertrekpunt te bereiken.

    Vanaf het begin meteen 16 renners weg met o.a. Guy Smet , Lionel Syne en Christof Marien maar om één of andere reden wilden de medevluchters niet rijden zodat ze weer werden ingelopen.

    Gans het peloton bleef dan maar samen tot 5 Km voor de finish om dan te wachten op een ontsnapping van 4 renners en die luisterden naar de namen Nicolas Edet , Guillaume Gualandi , Vincent Graczyk en Sadrack Teguimaha.

    Alweer 3 Fransen betrokken bij de ontsnapping en zij mochten het gaan uitmaken voor de winst , het was Nicolas Edet die het haalde. De pelotonspurt werd gewonnen door Mickaël Schnell , de Belgen eindigden in het peloton met Guy Smet op 25 , Lionel Syne op 26 , Mattias Nys 27 , Kristof Verbraeken 43 , Christof Marien 62ste op 3’45 (lek op 5 Km van de finish) en Jeremy Burton 80ste op 21’52” wegens een slechte dag.



    UITSLAG RIT 4 - (40,528 Km/h)

    1. Nicolas Edet  Fra

    2. Guillaume Gualandi Fra

    3. Sadrack Teguimaha Cmr

    4. Vincent Graczyk Fra op 4”

    5. Mickaël Schnell Fra op 15”

    25. Guy Smet Bel

    26. Lionel Syne Bel

    27. Mattias Nys Bel

    43. Kristof Verbraeken Bel

    62. Christof Marien Bel op 3’45”

    80. Jeremy Burton Bel op 21’52”


    ALGEMEEN KLASSEMENT NA RIT 4:

    1. LAHSAINI Mouhssine 12:50:53

    2. EGELMEERS Roel op 5"

    3. VERBRAEKEN Kristof 51"

    9. SYNE Lionel 1'29"

    12. SMET Guy 1'34"

    14. NYS Mattias 1'47"

    55. MARIEN Christof 5'40"

    63. BURTON Jeremy 23'27"


    PUNTENKLASSEMENT NA RIT 4:

    1. SCHNELL Mickaël FRA 70p

    10. BURTON Jeremy 41p

    11. SMET Guy 40p

    18. SYNE Lionel 27p

    20. VERBRAEKEN Kristof 25p

    25. MARIEN Christof 15p

    26. NYS Mattias 14p

     

    30-10-2007 om 13:44 geschreven door kenny


    29-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DONDERDAG 1 NOVEMBER GROEPSTRAINING !!!


    DONDERDAG 1 NOVEMBER EXTRA WINTERTRAINING MET VERTREKPUNT BUYL SPORT OM 09H30 !!!

    29-10-2007 om 12:46 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG WEDSTRIJD VELDRIJDEN TE LOKEREN VAN ZATERDAG 28/10/2007

    ZONDAG 28/10/2007 – LOKEREN - VELDRIJDEN

     

    GEBROEDERS MATTHIAS EN THOMAS VAN DE VELDE OP HET PODIUM

     

    VD VELDE THOMASlokerenbew.29.10

    Thomas Van de Velde geconcentreerd aan de start. Hij kwam er op het podium als 3de.


    In het veldrijden te Lokeren hebben Matthias en Thomas Van de Velde (Hamme-Josan) knap werk geleverd. Matthias stond als 2de op het podium bij de 14-jarigen en Thomas deed dat als 3de bij de 12-jarigen.

    De jonge Thomas werd 3de na een zeer spannende wedstrijd waarin de verschillend tussen de eerste drie steeds gering was. Vandaar dat het ook steeds wisselende posities waren. Thomas wilde het beter doen dan vorige week in Zingem waar hij 4de werd. En die motivatie leidde nu naar beter bij deze aspiranten 12 jaar.


    VDVELDE MATTH lokerenbew29.10

    Matthias Van de Velde op weg naar de 2de plaats te Lokeren.


    Matthias Van de Velde daarentegen wou in Lokeren zijn tegenvallende debuutcross in Zingem zo snel mogelijk vergeten. Hij was immers vorige week in een spurt voor de 4de plaats pas 7de geworden. Daar had hij zich wat laten doen en onderging hij de wedstrijd. Daarom dat hij naar Lokeren kwam om er een goede prestatie neer te zetten en meteen die tegenvaller van vorige week weg te werken.

    Matthias werd dan ook op een schitterende manier tweede achter Jens Couckuyt die net zoals vorige week te Zingem, winnaar werd bij deze 14-jarigen.

     


    Tekst en fotobewerking : fvdv

     

     

     

     

    GOED OM WETEN!!!!

    Alle renners die in het veld rijden, kunnen ons steeds wat gegevens bezorgen van hun wedstrijd en ook een foto mag er gerust bij. Wij maken er wel ons werk van om het op “Polderrenners” te plaatsen, wat ook de uitslag is.

    Ook nieuws over het seizoen 2008 mag steeds gemaild worden naar:  flor.van.de.velde@telenet.be 

    29-10-2007 om 12:42 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BURKINA FASO - RIT 3 VAN ZONDAG 28/10/2007

    ZONDAG 28/10/2007 – TOUR DU FASO 2007 – RIT 3

     

    OUAGADOUGOU – KAYA


    FRANSEN TE STERK IN DE FINALE , GUY SMET TOCH MOOI 5de !!!



    Burkina 08       Burkina 07

    In het midden achteraan Guy Smet                   Julien Tomasi

    Vandaag werd in het warme Faso een rit gereden over 110 Km en zoals het daar hoort in lijn.

    Na 70 Km wedstrijd ontsnapten 5 renners waaronder Guy Smet uit Kruibeke present tekende met 3 Fransen (Tomasi , Appert en Galland) en één Marokkaan (Er Ragragui).

    Wat Guy onderweg ook probeerde telkens kwamen ze hem terughalen , de Fransen probeerden de wedstrijd vooraan te controleren wat hen ook is gelukt.

    Na 40 Km voorop gereden te hebben mochten de 5 het gaan uitmaken in de spurt , voor Guy Smet was het vet van de soep en hij eindigde vandaag als 5de , de Fransman Julien Tomasi was de snelste van de kopgroep en de snelheid waarmee ze vandaag over de wegen vlogen is om U tegen te zeggen maar liefst 45 Km/h in deze hitte.

    Het peloton zat de leiders kort op de hielen en kwamen 13” later binnen met Jeremy Burton als 8ste , Christof Marien als 9de , Mattias Nys 21ste , Lionel Syne 28ste en Kristof Verbraeken 43ste.

    Direct na de wedstrijd mochten ze alweer de warme bus op om een verplaatsing van 2 uur naar de volgende vertrekplaats te maken.

    Guy Smet kreeg vandaag de prijs van de strijdlust.

    Burkina 06
     

    UITSLAG RIT 3:
    Ouagadougou-Kaya 110 km – 2h26min41 (44,995km/h)


    1. TOMASI Julien FRA 2:26:41

    2. APPERT Romain FRA zt

    3. ER RAGRAGUI Mohammed MAR zt

    4. GALLAND JEREMY FRA zt

    5. SMET Guy zt

    8. BURTON Jeremy 13"

    9. MARIEN Christof 13"

    21. NYS Mattias 13"

    28. SYNE Lionel 13"

    43. VERBRAEKEN Kristof 13"

     

    ALGEMEEN KLASSEMENT NA RIT 3:
     

    1. LAHSAINI Mouhssine MAR 9:41:08

    2. EGELMEERS Roel NED 5"

    3. VERBRAEKEN Kristof BEL 51"

    7. SYNE Lionel 1'29"

    11. SMET Guy 1'34"

    13. NYS Mattias 1'44"

    14. BURTON Jeremy 1'50"

    30. MARIEN Christof 2'10"

     

    ALGEMEEN PUNTENKLASSEMENT NA RIT 3:
     

    1. LAHSAINI Mouhssine 51p

    6. BURTON Jeremy 41p

    8. SMET Guy 40p

    13. SYNE Lionel 27p

    15. VERBRAEKEN Kristof 15p

    21. MARIEN Christof 15p

    23. NYS Mattias 14p

     

    PLOEGENKLASSEMENT NA RIT 3:
     

    1 Marokko 29:06:36

    2. België op 9"

    3. Nederland 1'29"

    29-10-2007 om 00:00 geschreven door kenny


    28-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VELDRITUITSLAGEN VAN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN ZONDAG 28/10/2007
    wbvlogo

    Proficiat aan IVAN SMET uit Meerdonk met zijn zege te Lochristi !!!

    ZONDAG 28/10/2007 – ZONHOVEN (LB) – VELDRIJDEN – 60 min

    Klasse 2 UCI

    Aantal deelnemers : 33

    1. Bart Wellens
    2. Klaas Vantornout op 13"
    3. Sven Nijs op 25"
    8. Jan Verstraeten (Sunweb-Projob) op 2'25"
    12. Sven Vanthourenhout (Sunweb-Projob) op 3'17"
    17. David Willemsens (Sunweb-Projob) op 4'02"
    28. Steven De Schoesitter uit Waasmunster (Rudyco CT) op 6'15"
     

    28/10/2007 – ZONHOVEN (LB) – VELDRIJDEN – 50 min

    U23 – UCI

    Aantal deelnemers : 40

    1. Wim Leemans
    2. Thijs Van Amerongen op 5"
    3. Maxim Debusschere
    5. Kenneth Van Compernolle (Sunweb-Projob) op 17"
    10. Jan Van Dael (Sunweb-Projob) op 2'02"
    20. Matthias Onghena uit Kieldrecht (W.O.O.Parike) op 3'41"
    28. Gregory Franckaert uit Kallo (Asfra RT) op 5'57"

    28/10/2007 – ZONHOVEN (LB) – VELDRIJDEN

    Aantal deelnemers : 54 Juniores
    1. Stef Boden

    28/10/2007 – HULSHOUT (A) – VELDRIJDEN

    Aspiranten

    Aantal deelnemers :

     

    28/10/2007 – LOKEREN (O) – VELDRIJDEN

    Aspiranten

    Jongens 12 jaar - Aantal deelnemers : 7
    1. Maxim Heytens
    3. Thomas Van de Velde uit Hamme (Josan Mercedes)


    Jongens 13 jaar - Aantal deelnemers : 11
    1. Nicolas Cleppe

    Jongens 14 jaar - Aantal deelnemers : 16

    1. Jens Couckuyt
    2. Matthias Van de Velde uit Hamme (Josan Mercedes)

     

    28/10/2007 – LOCHRISTI (O) – VELDRIJDEN

    Form.B

    Aantal deelnemers : 49
    1. Bjorn Traen
    2. Pedro Baelen
    3. Davy De Scheemaeker
    14. Thomas Ongena uit Berlare (Yawadoo-ABM) op 2'20"
    15. Steven Decaluwe uit Eksaarde (CT Eksaarde) op 2'27"
    23. Nicky David uit Melsele (W.O.O.Parike)
    36. Vincent Van Hooste uit Stekene (Asfra RT)
    42. Kristof Scheirs uit Grembergen (Isorex CT)
     

    28/10/2007 – LOCHRISTI (O)  – VELDRIJDEN

    Form.C

    Aantal deelnemers : 41 Nieuwelingen

    1. Dylan Desruelle
    13. Jens Saey uit Moerbeke (Hudiko Waasland) op 2'17"
     

    Aantal deelnemers : 37 Juniores
    1. Vinnie Braet
    2. Michiel Dieleman uit Hamme (Avia CT) op 14"
    18. Jan Van Meirvenne uit Hamme (Asfra RT) op 3'57"
    21. Kenny Goossens uit Sinaai (Hudiko Waasland) op 4'22"
    28. Joey De Wilde uit Moerbeke (Hudiko Waasland) op 6'19"
    34. Didier Moens uit Baasrode (Hudiko Waasland)
     

    28/10/2007 –  LOCHRISTI (O) – VELDRIJDEN

    Form.D

    Aantal deelnemers : Am. Masters A - 38

    1. Ivan Smet uit Meerdonk
    2. Luc Van Looveren op 5"
    3. Sven Raeymakers
     

    Aantal deelnemers : Masters B - 24

    1. Mario Lammens
    2. Marc Druyts op 5"
    3. Hans Wuyts op 35" 


    Aantal deelnemers : Masters C - 24
    1. Ronald De Scheemaeker
    2. Rudy Sels op 22"
    3. Walter Marynissen op 55"
    14. William Govaert uit Waasmunster (Isorex CT) op 4'30"

    28-10-2007 om 19:38 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTER-GROEPSTRAINING BEVEREN VAN ZONDAG 28/10/2007
    Onder leiding van Kenny Janssens en Joost Vercouteren vertrokken Zondagmorgend om 09h30 te Beveren 26 POLDERRENNERS voor de tweede wintertraining.
    Dirk Trogh , Kenny Janssens , Franky Wielandt enz.. namen veel kopwerk voor hun rekening op deze prachtige herfstdag met toch redelijk wat tegenwind.
    De afstand bedroeg juist 70 Km aan een gemiddelde van 32,8 Km/h , de extra lus over St.Anna zorgde voor een totale afstand van 105 Km.Het gemiddelde met de extra lus was goed voor
    33,2 Km/h.
    Wie reden mee vandaag :
    Dirk Trogh , Werner Van Der Weken , Peter Van Landeghem , Jens Van Landeghem , Fons Van Raemdonck , Olaf Van Osselaer , Dirk Vanhee , Joost Vercouteren , Eric D'Hooghe , Peter Neels , Modest Smet , Roger Van Gasse , Roberto Vercauteren , Sven Wielandt , Franky Wielandt , Frank Van Geystelen , Lucien Van Goethem , Miguel Gonzales , Adrien Maes , Danny Smet , Mister Y , ? ? ? ? en Kenny Janssens.

    28-10-2007 om 15:35 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BURKINA FASO - RIT 2 VAN ZATERDAG 27/10/2007

    ZATERDAG 27/10/2007 – TOUR DU FASO – RIT 2


    LEO – OUAGADOUGOU - 158km – 3h41min27 (42,809km/h)

     

    FRANSMAN SCHNELL HAALT HET VAN LIONEL SYNE EN GUY SMET IN DE SPURT

     

    Faso 04                      Faso 05

    UITSLAG RIT 2


    1. SCHNELL Mickaël FRA 3:41:27

    2. SYNE Lionel BEL zt

    3. GALLAND Jérémy FRA zt

    6. SMET Guy zt

    12. NYS Mattias 11"

    18. BURTON Jeremie 31"

    19. MARIEN Christof 31"

    34. VERBRAEKEN Kristof 31"

     

    De nacht van Vrijdag op Zaterdag is het zowaar beginnen stormen en regenen in Burkina Faso.

    De wedstrijd van vandaag ging over 158 Km en net als gisteren altijd maar rechtdoor zonder ook maar één bocht in het parcours.

    Ditmaal konden 14 renners zich afscheiden daarbij 3 Belgen , Guy Smet , Mattias Nys en Lionel Syne en deze mochten spurten voor de bloemen.

    In eerste instantie was Guy Smet niet bij de vluchters maar hij kon samen met een Marokkaan een gat van 1’30” dichtrijden zodat hij toch nog vooraan kon postvatten. (Guy voelde zich vrij goed vandaag)

    Op 2 Km van de aankomst werd Mattias Nys die weggesprongen was terug gevat en in de spurt behaalde de Fransman Mickaël Schnell de overwinning voor de Belg Lionel Syne.

    Guy Smet eindigde knap 6de en Mattias Nys op 11” op de 12de plaats.

    Het peloton bolde binnen op 31” met daarin Jeremie Burton (18de) , Christof Mariën (19de) en Kristof Verbraeken (34ste).

     

    ALGEMEEN KLASSEMENT:

    1. LAHSAINI Mouhssine MAR 7:14:14

    2. EGELMEERS Roel NED 5"

    3. VERBRAEKEN Kristof BEL 51"

    6. SYNE Lionel 1'29"

    11. NYS Mattias 1'47"

    12. SMET Guy 1'47"

    13. BURTON Jeremie 1'50"

    30. MARIEN Christof 2'10"

     

    PUNTENKLASSEMENT NA RIT 2:

    1. LAHSAINI Mouhssine 45p

    5. SYNE Lionel 27p

    6. BURTON Jeremie 26p

    8. VERBRAEKEN Kristof 25p

    13. SMET Guy 19p

    16. NYS Mattias 14p

    27. MARIEN Christof 2p



    Verslag : Saffia

    Tekstbewerking : Kenny

    28-10-2007 om 15:34 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VELDRITUITSLAGEN VAN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN ZATERDAG 27/10/2007

    wbvlogo

    ZATERDAG 27/10/2007 – BREDENE (W) –
    VELDRIJDEN – 60 min

    Form.B

    Aantal deelnemers : 34

    1. Kay Van Den Brande
    2. Nico Clarysse
    3. Pedro Van Baelen
     

    27/10/2007 – BREDENE (W) – VELDRIJDEN

    Form.C

    Aantal deelnemers : 34 Juniores

    1. Guillaume Van Keirsbulck
    5. Gerry Druyts uit Wilrijk (DCM-GB Vorselaar) op 20"
    16. Jan Van Meirvenne uit Hamme (Asfra RT) op 3'12"
     

    Aantal deelnemers : 46 Nieuwelingen
    1. Jasper Baert
     

    27/10/2007 – BREDENE (W) – VELDRIJDEN

    Form.D

    Aantal deelnemers : A 45 renners

    1. Koen Diels
    2. Benny Van Staeyen op 4"
    3. Ivan Smet uit Meerdonk
     

    Aantal deelnemers : B 26 renners

    1. Mario Lammens
    2. Marc Druyts op 6"
    3. Wim Van Den Bergh op 29"
     

    Aantal deelnemers : C 14 renners
    1. Ronald De Scheemaeker
    2. Alex Weytens op 25"
    3. Rudy Bloemmen op 37"

    28-10-2007 om 15:30 geschreven door kenny


    27-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE NIEUWE START VAN DE OMLOOP HET VOLK

    DE NIEUWE START VAN DE OMLOOP VAN HET WAASLAND OF LOKEREN STEKENE


    DE MAERE EDGARD bew27.10                     

    Edgard De Maere die zorgde dat in 1965 de Omloop van het Waasland geboren werd.


    Te Lokeren vond op het Stadhuis eigenlijk een historische voorstelling plaats van de 44e Omloop van het Waasland. De koers die al sedert 1965 het begin van een Waas wielerseizoen inzet en in de loop der jaren echt geschiedenis liet schrijven. Soms werd gekoerst in winterse kou maar onder een blauwe lucht, het andere jaar regende het pijpenstelen en dan lag er weer sneeuw zodat de vraag moest gesteld worden: gaat de koers door of niet? Eddy Merckx reed er zijn laatste koers (1978) ooit en gedurende vele jaren was de dag van de Omloop van het Waasland, de schoonste van het jaar voor Edgard De Maere. De “Gaar” had toch deze wielerwedstrijd op gang gebracht, samen met zijn vrienden van weekblad Het Vrije Waasland. Meneer De Jaeger en meneer Dhont heetten ze.

    De koers van Edgard De Maere.

    Begin van de 21ste eeuw overleed Edgard De Maere. Hij zou er nu 84 zijn geweest. Eigenlijk had hij nog moeten leven want in 1999, toen zijn Nering door Sport 35 jaar bestond, had hij bedrukte T-shirts laten maken en hij vertelde ons: “ Ik heb die van ons 50-jarig bestaan ook al laten drukken. Ik zal er dan 91 zijn…”  

    Bij zijn dood vroegen we ons af: wat nu, Omloop van het Waasland? Maar die vraag was eigenlijk niet nodig. Er stond een nieuwe “De Maere” op: zoon Danny. Hij was natuurlijk wel goed ingewijd door vader Edgard alhoewel dat die niet zo gemakkelijk zijn scepter afstond. We horen het hem nog zeggen: “ Zolang ik gezond van geest kan blijven en op mijn goede medewerkers kan blijven rekenen, doe ik verder” . En we mogen stellen dat Edgard echt nog verder doet dankzij Danny die nu op zijn beurt op goede medewerkers kan rekenen.

    Toen we met Edgard, een jaar of tien geleden over de organisatie van de Omloop spraken en hem vroegen wat er het belangrijkste was, stak hij beide handen omhoog en wreef met de duimen tegen de wijsvingers. Hij zweeg maar we wisten het: geld, financies. En daar gaat het nu nog om.

    Danny De Maere heeft daarom voor 2008 de organisatie van de Omloop van het Waasland een andere wending gegeven. Op het stadhuis van Lokeren stelde hij samen met de burgemeesters van die stad en de burgemeester van Stekene, de nieuwe plannen voor. En we zijn er zeker van dat Edgard ze ook onmiddellijk zou hebben goedgekeurd.

    Ambitieuze plannen.

    De organisatoren, en dat hadden we de jongste jaren al gevoeld, waren meer ambitieus geworden en wilden naar de toekomst toe een Omloop inrichten die in een hogere UCI-categorie thuishoort. Het is voorlopig nog een 1.2 wedstrijd maar er leeft een ambitie om naar een 1.1 wedstrijd te gaan.Net als Ronny Van de Vijver met zijn Omloop van de Vlaamse Scheldeboorden, moet daarvoor de organisatie zelf naar een hoger niveau worden getild en moet de Omloop het traditionele sprongetje Stekene vertrek, Kemzeke aankomst, anders gaan bekijken.  Van in de jaren zestig was dat zo. Ze mogen het ons in Kemzeke niet kwalijk nemen, maar de aankomstzone van de Omloop van het Waasland was voorbijgestreefd. Kemzekedorp was en gesloten doos.

    Misschien had Danny De Maere wel geluk dat de stad Lokeren de aankomst van de Omloop van Het Volk kwijt was. Ze zochten daar naar een alternatief. Het kwam tot goede contacten en zelfs de burgemeesters Filip Antheunis en Stany De Rechter zetten zich met volle gewicht achter het initiatief. Binnen de week was alles in orde want zelfs het Lokerse schepencollege verlaarde zich akkoord.

    Twee grote ronden tussen Lokeren en Stekene

     De 44e Omloop van het Waasland start op zondag 16 maart 2008 om 13u op de markt van Lokeren en de aankomstlijn zal te Stekene liggen.

    Er worden twee grote ronden van 27,4 en 42,4 km.gereden en daarna negen kleine plaatselijke ronden van 12,4 km. De voorbije jaren was het een wedstrijd van rond de 200 km. Nu heeft men bewust de afstand wat ingekort naar 181 km. Maar komt het ooit tot een 1.1-wedstrijd (zoals de Omloop van de Vlaamse Scheldeboorden), dan keert men wel terug naar die 200 km.

    Hieruit moeten we nu niet gaan besluiten dat het parcours 2008 niet aantrekkelijk zou zijn. Verre van. Er zitten zelfs weer kasseistroken in. Het officieus vertrek zal gegeven worden aan De Post te Lokeren en dan rijden de renners eerst een rondje rond de Markt. De echte start vindt plaats aan het

    voetbalstadion van Lokeren in de Daknamstraat.

    Na de eerste grote ronde van 27,4 km. komt men nog eens langs de Markt te Lokeren en dan begint men aan de tweede grote ronde van 42,4 km. De renners rijden dan richting Stekene waar de negen plaatselijke ronden van 12,4 km. beginnen.

    Lokeren wil wielerstad blijven.

    Voor burgemeester Filip Antheunis zit er toch ook een herinnering aan vast want in 1970 won een Lokerenaar de Omloop van het Waasland met  Etienne Antheunis (die nu een viswinkel uitbaat). Hij won toen voor Ronny Van De Vijver.

    Het is dus tot een goed wielerhuwelijk gekomen tussen Lokeren en Stekene. Ze zitten vol plannen voor de toekomst om deze wedstrijd verder uit te bouwen. Lokeren wil er een volkse zondag van maken en er de middenstand bij betrekken. Wat ze juist gaan doen, weten ze nog niet goed maar de komende maanden zal er druk over gepraat worden.

    Het huwelijk werd bezegeld met een contract waarbij burgemeester Antheunis bij Stekense Danny De Maere een contract tekende voor drie jaar. Lokeren wil duidelijk een wielerstad blijven en de echtscheiding met de Omloop Het Volk moet snel vergeten zijn. Er zijn trouwens ook plannen om volgende zomer tijdens de Lokerse Feestenweek, een drietal wedstrijden te organiseren met een klassement.

    Elk jaar is er aan de Francorchamps, op woensdag, een wedstrijd voor EZC/U23 met mooi premiegewin. Nu wil men op maandag en vrijdag ook nog een wedstrijd organiseren voor de EZC/U23. Van deze drie wedstrijden wordt er dan een klassement opgemaakt waaraan uiteraard ook een beurs euro’s aan prijzengeld verbonden zal zijn. Het moet nog onderzocht worden of dit nieuw initiatief te realiseren is.

     

    DE RECHTER STGoddaertbew27.10
    De Stekense burgemeester Stany De Rechter, die de nieuwe formule volledig steunt. (Hier met Kristof Goddaert die de voorbije zomer de dernykoers  ‘Memorial Edgard De Maere’, won.)


    Tekst en foto’s: Flor Van de Velde

     

     

    27-10-2007 om 22:31 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 3 NOVEMBER - VLAAMSE HOUTLANDCROSS TE EERNEGEM

    ZATERDAG 3 NOVEMBER VLAAMSE HOUTLANDCROSS TE EERNEGEM.

     

    EERNEGEM06bew27.10

    Het podium vorig jaar met Stybar (2de) winnaar Vanthourenhout en Erwin Vervecken als 3de.


    De KONINKLIJKE WIELERCLUB SPORT EN VERMAAK
     EERNEGEM organiseert zaterdag een internationale veldrit met de deelname van alle vooraanstaande crossers. Vorig jaar won Sven Vanthourenhout al voor de derde keer deze cyclocross voor Stybar en Vervecken.  Sven was ook al in 2002 en 2004 de beste.

    De cyclocross wordt gereden op het sportterrein Eernegem. Eernegem is een deelgemeente van Ichtegem en is  bereikbaar : Komende van de provincies Antwerpen/Limburg: E 313 richting Antwerpen, daarna E 17 richting Gent, vervolgens E 40 richting Oostende tot aan de wissel A 17/E 403 richting Roeselare/Kortrijk. Op de A 17/E 403 afrit nummer 11 nemen Ruddervoorde/Zedelgem, richting Zedelgem. Je bent nu op de N368. Aan de lichten op kruispunt Zuidwege rechtdoor blijven rijden richting Aartrijke (N368). Vervolg uw weg door Aartrijke en blijf de N368 volgen tot je aan Eernegem komt. Sla rechtsaf (N368) en rijdt richting Eernegem Centrum. 50m voorbij de kerk sla je rechts af (Bruggestraat). Op het einde van de Bruggestraat zie je voor je het Sportcentrum van Eernegem.


    Wielerclub Sport en Vermaak werd gesticht in 1945 met als doel:
    - begeleiden van jonge renners
    - inrichten van wielerwedstrijden waarbij jaarlijks juniores op Pinksterenmaandag, nieuwelingen in augustus, 3-daagse voor elite z.c. tijdens de kermisweek in september en een veldrit in november

    ERELIJST VELDRIT EERNEGEM (laatste 10 edities)

    1997: 1. Danny Debie 2. Arne Daelmans 3. David Willemsens

    1998: 1. Ben Berden 2. Peter Willemsens 3. Paul Herijgers

    1999: 1. Peter Willemsens 2. Sven Vanthourenhout 3. Rudi Van De Sompel

    2000: 1. Peter Van Santvliet 2. Arne Daelmans 3. Sven Vanthourenhout

    2001: 1. Ben Berden 2. Peter Van Santvliet 3. Bjorn Rondelez

    2002: 1. Sven Vanthourenhout 2. xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />Mario De Clercq 3. Bart Wellens

    2003: 1. Ben Berden 2. Sven Vanthourenhout 3. Bart Wellens

    2004: 1. Sven Vanthourenhout 2. Sven Nijs 3. Klaus Ausbuher

    2005: 1. Erwin Vervecken 2. Sven Vanthourenhout 3. Gerben, De Knegt

    2006: 1. S. Vanthourenhout 2. Z. Stybar 3. E. Vervecken


    Voor de uitgave 2007 komen aan de start:

    1 Vervecken Erwin BEL
    2 Nijs Sven BEL
    3 Wellens Bart BEL
    4 De Knegt Gerben NED
    5 Albert Niels BEL
    6 Gadret John FRA
    7 Vantornout Klaas BEL
    8 Vanthourenhout Sven BEL
    9 Ausbuher Kamil TSJ
    10 Visinelli Rafael ITA
    11 Vanthourenhout Dieter BEL
    12 Peña Ruiz David SPA
    13 Van Nuffel Tim BEL
    14 Dirkx Bart NED
    15 Commeyne Davy BEL
    16 Leijten Jean Pierre NED
    17 Jacobs Wim BEL
    18 Vansantvliet Peter BEL
    19 Peeters Rob BEL
    20 Aernouts Bart BEL
    21 Traen Bjorn BEL
    22 Wellens Geert BEL
    23 Vancompernolle Kevin BEL
    24 Debusschere Maxim BEL
    25 De Kort Tom BEL
    26 Van Crombruggen Geert BEL
    27 Pynaert Tom BEL
    28 De Caluwé Steven BEL
    29 Ponseele Valentijn BEL
    30 Gruwier Steve BEL
    31 Penne Stijn BEL
    32 Kallenfels Jerry NED
    33 Cauwelier Dries BEL
    34 Vansevenant Wim BEL
    35 Vandewalle Jurgen BEL

    Inkom voorverkoop en BWB-leden: 10 € Inkom op de cross: 12€
    Inkom VIP:
    60 €
    Inwoners Groot-Ichtegem: 6€

    Er zijn in totaal voor 3.500 € aan prijzen.(25)

    De 1ste ontvangt 873 €, de 2de 485 €, de 3de 320 €, de 4de 243 € en de 5de nog 194 €.

     

    De wedstrijd wordt geleid door voorzitter: Gilbert Prinzie van de UCI, de commissarissen:  Marc Vandevyvere (UCI) -  Eric Braems -  Eric Van Robaeys –  Kurt Doom (pc) – Dirk Talloen (pc) –  Robert Lagast – Arnout –  Leclercq (fotofinish) – Cael (radio)

     

    Bericht van fvdv


    Foto: Sport en Vermaak.

     

    27-10-2007 om 21:26 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BURKINA FASO - RIT 1 VAN VRIJDAG 26/10/2007

     Affiche Tour Du Faso

    VRIJDAG 26/10/2007 – TOUR DU FASO 2007 – RIT 1


    SAPONE – LEO : 141 Km - 03h33min (39,718 Km/h)

     

    Kristof Verbraeken behaald meteen schitterende 3de plaats


    Kristof Verbraeken 08              Bukina 02
    Kristof Verbraeken uit Beveren

    Vrijdagmorgen mochten de renners reeds opstaan om 05h30 (België = 07h30) om zich naar de startplaats te begeven waar de start van de eerste rit werd gegeven om 08h30.

    Het was geen vlakke rit maar constant op en af en slechts 1 bocht in het traject van 141 Km en dat bij een temperatuur van om en bij de 40°C.

    Voor Christof Mariën uit Retie was het meteen al afzien want hij heeft gans de wedstrijd over moeten geven , waarschijnlijk door de hitte.

    Wat het meeste opviel was de fietsen waarop de renners aldaar rijden echt antiek met versnellingen aan het frame enz…

    Half weg koers mocht Guy Smet al wisselen van voorwiel daar zijn band er was afgelopen , door de hitte misschien !!!

    Wat vooral opviel voor de renners van bij ons was dat er langs dit traject totaal niets te zien was behalve tijdens de tussensprinten in de dorpen dan kwamen enkele nieuwsgierigen naar buiten.

    Wat Guy Smet ook probeerde iedereen zat direct op zijn wiel maar overnemen was er niet bij dus ze kennen de Guy ginds ook al.

    Op 50 Km van de aankomst was het meteen een goede aanval met 3 renners waarbij niemand minder dan Kristof Verbraeken uit Beveren , een  Nederlander Roel Egelmeers van de ploeg Van Vliet en de Marokkaan Mouhssine Lahsaini.

    Zij mochten het beslissen en het was de Marokkaan Lahsaini die er nog alleen van doorging en het haalde voor de Nederlander Egelmeers en Kristof Verbraeken die meteen een podiumplaats behaalde.

    Achter de 3 renners waren nog 7 renners aan de haal gegaan met de Belg Jeremie Burton die meteen de 4de plaats bemachtigde op 1'06" , het peloton kwam binnen op 1'26" waar Mattias Nys uit Nieuwkerken zich naar de 16de plaats spurtte.

    Lionel Syne eindigde 22ste , Guy Smet eindigde 32ste  (op 1'34") en de zieke Christof Mariën enkele plaatsen achter Guy.


    Bukina 01               Burkina 05  
                                                                                                                Lahsaini Mouhssine

    UITSLAG RIT 1
    1. LAHSAINI Mouhssine MAR 3:33:00.
    2. EGELMEERS Roel NED
    3. VERBRAEKEN Kristof BEL 12”
    4. BURTON Jeremy BEL 1:06.
    5. CAVALIER Loïc FRA  1:06.
    6. JELLOUL Adil MAR 1:06.
    7. SANDA Joseph CMR 1:09.
    8. ER RAGRAGUI Mohammed MAR 1:09.
    9. TEGA Martinien CMR 1:13.
    10. TEGUIMAHA Sadrack CMR 1:16.
    16. NYS Mattias BEL 1:26.
    22. SYNE Lionel BEL 1:26.
    32.  SMET Guy BEL 1:34.

    Peloton CHRISTOF MARIËN

    DE AFREIS NAAR BURKINA FASO
    Wat betreft de afreis van Guy Smet , Jeremie Burton en Christof Mariën dat was al een avontuur op zich. Normaal zouden ze Woensdagnamiddag om 16h00 vertrekken te Parijs maar dat werd dan uiteindelijk 18h00 vooraleer ze het vliegtuig op mochten. Het was wachten tot ze te horen kregen dat het vliegtuig defect was en iedereen eraf moest + de bagage en dat met maar liefst 300 mensen aan boord. Dus iedereen op hotel en in bed tegen 01h00 om dan Donderdagmorgen opnieuw om 06h30 met de bus afgehaald te worden richting vlieghaven.

    Daar kregen ze te horen dat er gestaakt werd en dat er bij onvoldoende stewardessen de vlucht pas op Zondag zou doorgaan , paniek bij de 3 renners daar ze reeds op Vrijdag hun eerste rit hadden te Burkina Faso. Maar ze hadden deze keer geluk want om 09h30 mochten ze het vliegtuig op en deze steeg op om 11h00 zodat ze in Burkina Faso aankwamen om 17h00.

    Dat  noem ik nog een verplaatsing om U tegen te zeggen !!!!


    PERSARTIKEL - BELGA


    Zes Belgen in Ronde van Faso

    Zes Belgen horen tot een peloton van goed honderd renners dat vandaag in Sapone begint aan de 21ste editie van de Ronde van Faso. Die blijft dit jaar beperkt tot tien ritten, allemaal min of meer in de buurt van Ouagadougou, en eindigt op 4 november. Vijftien ploegen zijn er present: negen Afrikaanse en zes Europese. De Belgische selectie staat onder leiding van de ex-profs Herman Beysens-Ludo Delcroix en gaat op zoek naar een opvolger voor David Verdonck, de eindlaureaat van vorig jaar.

    De zes Belgen zijn Christof Mariën, Mattias Nys, Guy Smet, Kristof Verbraeken en het Waalse duo Jeremie Burton en Lionel Syne.

     


    Verslag : Saffia

    Tekstbewerking : Kenny

    27-10-2007 om 18:43 geschreven door kenny


    26-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWS OVER DE WIELERPISTE VAN BEVEREN VAN VRIJDAG 26/10/2007

    NIEUWS OVER DE WIELERPISTE VAN BEVEREN


    LIJNENPISTE renersbew26.10 


    Voor de Beverse  wielerwereld blijft de nieuwe wielerpiste een heel belangrijk gegeven. De gemeente heeft eigenlijk een piste-verleden want rond het Beverse Freethielstadion lag vroeger toch een wielerbaan waar ook iedereen wat rondjes kon komen rijden. We hebben het nog horen vertellen van mannen die in hun schooltijd na de lessen naar de piste reden om wat te gaan rijden.

    Gerard Buyl was als pistier ook actief en vormde met Valeer Olivier, een West-Vlaming uit Roeselare, een bekend koppel, Peet Oellibrandt bezorgde Beveren ook veel pistevreugde want was hij geen spurter, hij was zoveel te sterker in de achtervolging en werd driekeer Belgisch Kampioen (1960 – 1961 – 1962) en dan Theo Verschueren die wereldkampioen achter de zware motoren werd toen hij in de Stationsstraat woonde in een ‘klakkenwinkel’.

    De wielerpiste leeft, en veel fietsers weten nog niet dat ze al ‘bruikbaar’ is. Maar laat ons toch niet uit het oog verliezen dat er eveneens skaters aan hun trekken zullen komen. Skeeleren is in, en misschien duikt er hier of daar toch een club op.

    Welke naam?

    Een wielerpiste hoort dus bij Beveren. Er moet wel nog worden uitgekeken naar een passende naam. Er is keuze genoeg: Gerard Buyl, Peet Oellibrandt, Theo Verschueren en een bezoeker van onze blog meldde ons dat ze de nieuwe piste “De Paul Van Vlierberghe Piste” moeten noemen. En als verantwoording werd genomen: Paul heeft er altijd voor geijverd dat er een piste in Beveren moest komen, hij is goed bezig met jeugdbegeleiding en hij is van Beveren. De gemeentelijke overheid zal uiteindelijk moeten beslissen. Ze kunnen trouwens ook terug gaan in de geschiedenis en spreken van de “Wielerbaan Freethiel”. De oude piste dus terug tot leven brengen.

     Velodromo Marco Pantani

    Maar het brainstormen om tot een naam te komen, brengt ons ook naar het Italiaans Castelmella in de buurt van Brescia. Net als in Beveren wordt daar ook de laatste hand gelegd aan een nieuwe wielerbaan. Eentje in beton met een baanomtrek van 220 meter. Heeft men in Beveren nog geen echte naam voor de piste, in Castelmella hebben ze die wel: het wordt de "Velodromo Marco Pantani".


    VELODROMO MARCO PANTANI 2bew26.10 VELODROMO MARCO PANTANI bew26.10°

    VELODROMOMARCO PANT 3bew26.10

    Onze wielerbaan specialist, Erik Van Herck, wist er meer van:

    -“Deze wielerbaan is ook speciaal gebouwd voor de jeugdopleiding en net als in Beveren, tref je er geen te steile bochten ondanks dat het een redelijk klein baantje van maar 220 meter in omtrek is. Momenteel wordt daar ook nog de hand gelegd aan de afwerking en ook hier moeten de lijnen nog worden geschilderd en de omheining nog worden geplaatst.”

    De belijning.

    In Beveren moet ook nog werk gemaakt worden van de nodige belijning op de piste. Aanvankelijk werd daar niet aan gedacht maar vermits er een firma de belijning van de parkeerplaatsen moest uitvoeren zal die er wel de opdracht bij krijgen om ook op de piste aan het schilderen te gaan. En om wedstrijden te organiseren moet voldaan worden aan de juiste belijning. We hebben het op een rij gezet.

    Op iedere wielerbaan – grote en kleine, indoor en outdoor, waar aan competitie wordt gedaan, vindt men standaard steeds dezelfde lijnen terug, deze zijn internationaal vastgelegd door de U.C.I (Union Cycliste International).

    Exclusief voor onze bezoekers –lezers geven we hier de officiële regels der belijning!


    We geven eerst de lijnen in rijrichting van de baan
    .


    LIJNENPISTE2 bew26.10                       LIJNENPISTE1bew26.10

    De renners rijden op de zwarte lijn die op een zwarte piste wel wit is. Het is de metingslijn die precies de lengte van de piste heeft. De blauwe is de stayerslijn en de rode de sprinterslijn. In de brede, blauwe boord of de côte azur, mag niet gereden worden.


    Deze hebben een breedte van 5 cm.

    Blauwe Band (cote d’azur)

    Helemaal onderaan een wielerbaan bevindt er zich een azuurblauwe band waarop niet gereden mag worden tijdens wedstrijden.

    Deze blauwe band is minstens 60 cm breed en begint aan de scheiding van het rijoppervlak in asfalt naar beneden op de betonnen band.

    Deze blauwe band mag ook breder zijn. Voor Beveren zou het ideaal zijn als deze loopt over de hele breedte van de betonnen boord, dus vanaf het asfalt tot tegen het afwateringsgootje.

    Witte Lijn of de metingslijn van 1 baanomtrek of Distance line

    Officieel een zwarte lijn maar op een zwarte piste wordt dat steeds een witte.

    Net boven de blauwe band is deze zwarte (witte) metingslijn, deze bevindt zich +/- 15 a 20 cm boven de blauwe band. Het aanbrengen van deze witte lijn is bijzonder belangrijk.

    Beveren heeft geopteerd voor een baan met een baanomtrek van 400 meter, deze metingslijn zou zo moeten worden geplaatst dat 1 omtrek van deze lijn rond de baan net 400m is. Dat moet dus worden nagemeten, hoe hoog die lijn juist boven de blauwe band moet worden geschilderd.  Het zou zonde zijn als deze lijn van in het begin niet juist is geplaatst en het geen 400m maar 400,45m zou zijn of zo.

    Op deze witte lijn wordt ook de afstand van de piste aangegeven, na elke 5 meter wordt op deze witte lijn een streepje geplaatst (+/- 10 cm hoog) en iedere 10 meters wordt de afstand op dat punt erbij geschilderd (+/- 10 cm hoog)

    Dus nader omschreven komt het neer op: vanaf de aankomstlijn begint de 0, na 5 meter een dwars streepje, na 10 meter een dwars streepje + het cijfer 10 bijgeplaatst, na 15 meter een dwars streepje, na 20 meter het cijfer 20 erbij geplaatst, na 25 meter een dwars streepje, na 30 meter het cijfer 30 erbij en zo de hele witte lijn rond. Deze zou moeten eindigen op 400 meter terug bij de aankomstlijn.


    LIJNENPISTEaanbrengenbew26.10

    Aanbrengen van de rode sprinterslijn.


    Rode lijn
     

    Deze wordt de ‘Sprinterslijn’ genoemd en bevindt zich 70 cm boven de witte lijn, gemeten vanaf de bovenzijde van de witte lijn

    Blauwe lijn 

    Deze krijgt de naam van ‘Stayerslijn’

    Deze blauwe stayerslijn varieert van wielerpiste tot wielerpiste, afhankelijk van de breedte van de wielerbaan (rijoppervlak). Er zijn bv. ook wielerbanen van 7, 8, 9 tot 11 meter breedte.

    De blauwe lijn wordt geplaatst op een derde van de breedte van de piste (dus gemeten vanaf de Blauwe Band  “cote d’azur” tot aan de bovenzijde of omheining balustrade.)

    In Beveren is het asfalt rijvlak tussen de betonnen band onderaan en bovenzijde baan 5 meter

    breed, dus zou de blauwe stayerslijn op +/- 1,70m (170 cm) moeten worden geplaatst vanaf de

    witte afstandslijn, en/of 1meter (100 cm) boven de rode sprinterslijn.


    Aanbrengen van dwarslijnen, strepen, markeringen


    LIJNENPISTEaankomstbew26.10                  

    De zwarte aankomstlijn ligt tussen twee witte banden.


    Aankomstlijn
             

    De wordt geschilderd, NIET in het midden van de lange stroken van een wielerbaan, maar op 2/3 afstand van het rechte stuk tussen de 2 bochten.

    Dus het rechte stuk van de baan gemeten waar de uitkomende bocht eindigt en de ingaande bocht terug begint, na 2/3 afstand na de uitkomende bocht is de aankomstlijn gesitueerd.

    Die  aankomstlijn vraagt ook weer een bijzondere schildering: het is een 5 cm brede zwarte streep, voorafgegaan van een 25 cm brede witte band, en gevolgd door een 25 cm witte band. Of anders gezegd, een volledig witte band van 50 cm dwars op de volledige rijbaan, en middenin doorsneden door een 5 cm zwarte lijn.

    De rode achtervolgingslijn  (breedte 4 cm)

    De rode streep snijdt de wielerbaan figuurlijk middendoor en dient als start- en aankomstlijn voor de achtervolgingsproeven.

    Deze rode lijn wordt net in het midden van de rechte stukken (tussen de bochten) van de baan geplaatst, en dit aan de beide zijden van de baan.

    Deze rode streep zou figuurlijk de baan zo moeten doorsnijden.

    Die 4 cm brede, rode lijn wordt geschilderd over de hele breedte van het rijvlak, dus vanaan de blauwe band onderaan tot tegen de afsluiting bovenzijde baan.

    Markeringslijn 200 meter (witte lijn 4 cm breed)

    Juist 200 m voor de aankomstlijn (Finish line) en gemeten op de witte afstandslijn onderaan de baan, wordt een dwarslijn geschilderd, dit vanaf de blauwe band onderaan tot aan de rode sprinterslijn ( = +/- 90 cm hoogte) met daarbij ook het cijfer 200m vermeld.

    Markeringslijn 500 meter (witte lijn 4 cm breed)

    Juist 500 m voor de aankomstlijn (= 1 baanronde en 100 meter terug) en gemeten op de witte afstandslijn onderaan de baan een dwarslijn geschilderd vanaf de blauwe band onderaan tot aan de rode sprinterslijn ( = +/- 90 cm hoogte) met daarbij ook het cijfer 500m vermeld.

    Markeringslijn  1000 meter (witte lijn 4 cm breed)

    Juist 1000 m voor de aankomstlijn (= 2 baanrondes en 200 meter terug) en gemeten op, de witte afstandslijn onderaan de baan een dwarslijn geschilderd vanaf de blauwe band onderaan tot aan de rode sprinterslijn ( = +/- 90 cm hoogte) met daarbij ook het cijfer 1000m vermeld.

     



    Tekst en fotobewerking : Flor Van de Velde

     

    Met dank aan Erik Van Herck

     

     

     

    26-10-2007 om 23:09 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS VAN HET WAC-TEAM VAN VRIJDAG 26/10/2007

    WAC-Logo

    NIEUWS VAN HET WAC TEAM WAASLAND

     

    VDERKEMPREMCO20.10bew 25.10

    Remco Van der Kemp op het hoogste schavotje te Zingem.


    Zaterdag 27 oktober
    is er op het WK circuit van Zolder Terlaemen een laatste wegwedstrijd waar iedereen, aangesloten of niet, aan mag deelnemen. WAC wil er ook heen.

    Eerst zijn er de behendigheidsproeven en later de fietsproeven op het circuit. Beslist eens de moeite waard om deel te nemen. Zeker voor de niet vergunninghouders en beginners zodat ze al eens kunnen proeven van een wedstrijdje. Het is ook leuk dat ook de leerkrachten er kunnen koersen.

    Vorige zondag trok WAC voor de eerste keer naar de piste in Beveren en zo kon de nieuwe baan eens worden getest. Paul Van Vlierberghe omschreef zijn ervaringen:

    -“ Het moet gezegd zijn, het resultaat is gewoon schitterend. Niemand zal uit de bocht vliegen wegens de hoge snelheid. Een ideaal terrein om de opleiding te organiseren en ook om de verschillende wielertechnieken goed onder de knie te krijgen.”

    Van Vlierberghe zou het natuurlijk wel beter hebben gevonden moest er in plaats van een voetbalterrein een BMX-parcours zijn aangelegd.

    -“Maar toch is deze piste, wat we nodig hadden. Ook tijdens de wintermaanden verwacht ik hier een massa renners en wielertoeristen op. Er dient nog wel wat duidelijkheid gegeven worden tot hoe laat de lichten zullen branden. Een tip wil ik wel geven: een paar verfstrepen over het hele parcours zou het wel mogelijk maken om het verkeer veilig te regelen. De lange stukken zijn smal als er zich groepen van verschillend fietsniveau op rijden.”

    De ondervoorzitter van Hoboken WAC dacht ook aan de veiligheid op de piste als er gevoetbald wordt.

    -“Ik zou de gemeente een goede verzekering aanraden om conflicten tussen voetballers en fietsers op te lossen want de bal zou wel eens tussen de fietsers kunnen terecht komen. De voetballers kan niets worden aangewreven, want deze doen geen fout of het moet echt opzettelijk gebeuren. Ik vrees dat alles zal verhaald worden op de eigenaar van de sportaccommodatie.” 

    Volgende week starten de wintertrainingen op de Ster om 10u omdat de meesten ondertussen toch al een paar weken stilliggen. WAC Team vindt dat het dan ook stilaan tijd wordt om terug actief te worden en de conditie niet volledig te laten wegvloeien.

    Van Vlierberghe:”Iedereen, miniem of aspirant zou stilaan aan nevensporten moeten doen zoals lopen, zwemmen,voetballen,fitnessen en al naar gelang de leeftijd, ook aangepaste krachtrainingen. Eén keer per week zou er een fietsbeweging zoals mountainbiken, veldrijden, op de rollen rijden moeten zijn. Daarom starten we op 1 november om 10u ook met de fit -o -meter op De Ster zodat we niet alleen goed kunnen oefenen op ieders niveau, maar ook de goede groepssfeer welke er heerst nog kunnen versterken. En tussen de verschillende leeftijdscategorieën kunnen we dan een éénheid smeden.”

    Vorige week waren er veldritten in Zingem en Mol. Remco Van De Kemp won in Zingem  bij de miniemen. Michiel Van Steerteghem reed bij de aspiranten een 14de plaats. In Mol werden er 2 Wac-ers provinciaal kampioen. Bij de 12 -jarigen was Stijn Caluwé de winnaar en bij de 13 -jarigen was het Dieter Jacob voor Nathan Van Hooydonck (2 wac -ers op het podium)

    Bij de miniemen reden Jacob Relaes en Stephen De Clercq uit Melsele,  mooie ereplaatsen bij elkaar.

     



    TEKST EN FOTOBEWERKING : fvdv

    26-10-2007 om 10:07 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 17 NOVEMBER - DE CONINCK VAN DE MUUR
    frontdemuur[1]


    Bron : FVDV

    26-10-2007 om 09:58 geschreven door kenny


    24-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRANSFERNIEUWS-TRANSFERNIEUWS-TRANSFERNIEUWS-TRANSFERNIEUWS
    Jens Van Landeghem 04

    JENS VAN LANDEGHEM uit Beveren (Junior) zal volgend siezoen uitkomen voor Royal Antwerp Bicycle Club (RABC).

    RABC

    24-10-2007 om 15:42 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS VAN HET WAC-TEAM VAN ZATERDAG 20/10/2007

    WAC-Logo

    RESTAURANTDAGEN VAN HOBOKEN WAC

     

    De restaurantdagen van het WAC Team vinden plaats op vrijdag 26, zaterdag 27 en zondag 28 oktober en dat in zaal De Kroon, Gemeenteplats 27 te Brecht.

    Er kan gekozen worden tussen drie menu’s :

     

    € 15,-    Menu A

    Aperitief van ’t huis of fruitsap 

    Tomatenroomsoep met balletjes

    Koninginnehapje met frieten 

    Profiterolles

    € 18,-    Menu B

    Aperitief van ’t huis of fruitsap

    Tomatenroomsoep met balletjes

    Varkenshaasje (natuur-grootmoederswijze of gebakken champignons) met frieten

    Profiterolles

    € 18,-    Menu C 
    Aperitief van ’t huis of fruitsap

    Tomatenroomsoep met balletjes

    Scampi’s met kreeftensaus + kroketten

    Profiterolles

     

    Kindermenu

    € 8,-     Menu D           

    Fruitsap

    Tomatenroomsoep met balletjes

    Kippenfricasee of Hamburger  met frieten

    Chocomousse

     

    N.B. Verdere drank is niet inbegrepen. Gelieve keuze te maken tussen de 2 of 3 mogelijkheden.

    Vrijdag vanaf 19u, zaterdag vanaf  18u. en zondag tussen 12 en 14u of vanaf 17u30.

    Inschrijven kan bij Francois Eliaerts of Paul Van Vlierberghe (Tel. 03/755.06.88

    G.S.M. 0495/24.55.68)

     

     Bericht: fvdv

    24-10-2007 om 15:25 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    INFOAVOND ROND SPORTDRANKEN TE SINT-NIKLAAS

     

    Het is tegenwoordig wel iets met die sportdranken. Je moet al goed bij de pinken zijn wil je de evolutie nog volgen. We worden overspoeld door verschillende merken en verschillende samenstellingen, maar met wat doen we nu goed?

    Michel Geerinck heeft terecht het initiatief genomen om toch eens orde op zaken te stellen als het over sportdranken gaat.

    “Hoe kunnen we als sporter te weten komen wanneer we wat nodig hebben en hoeveel?”, dat is bijvoorbeeld een goede vraag.

    Op vrijdag 26 oktober om 19u wordt daarom een info-avond ingelegd in Syntra, Hoge Kouter te Sint-Niklaas. Als gastspreekster werd Ria Vanderstraeten, sportdiëtiste en expert in sportvoeding, uitgenodigd.

    Het onderwerp richt zich naar zowel de recreatieve sporters als naar de topsporters, trainers, coachen, begeleiders, ouders, …

    Wie interesse heeft kan een mail sturen naar fb205386@skynet.be of bellen  naar 0486 28 62 55 en meteen ook de sport vermelden.

    De kostprijs van deze avond staat op 3 euro. De inschrijving is definitief na overschrijving van 3 euro op het volgend rekeningnr: 063‑4549764-14 (graag de naam vermelden aub)

    Het is een organisatie van: www.mg-sports.be


    Geerinck Michel 

    Michel Geerinck 

     

    Tekst : FVDV

     

    24-10-2007 om 13:38 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    2e GROTE PANNENKOEKENBAK

     

     

    ten voordele van wielerbelofte

    Jarno Van Guyse 04
    Jarno Van Guyse


    Zaterdag 27 oktober 2007

     

    in de GROTE zaal van het

    “ Gildenhuis ”

    Dorpsstraat 42   9190 Stekene

     

    Doorlopend vanaf:

    14.00 u tot ???

     

    Tevens vanaf 17u mogelijkheid tot spaghettifestijn

    ( gelieve voor spaghetti op voorhand in te schrijven 0479 22.03.25 of jarnovanguyse1@msn.com)


    Met optreden van

    Ilias Scotch & Moe Bass

    special guest: Patrick Wante (drums)

     

     

    !!! Iedereen van harte welkom !!!

    24-10-2007 om 13:37 geschreven door kenny


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEGELEIDE FIETSVAKANTIES NAAR MALLORCA 2008

    Begeleide fietsvakanties  Mallorca 2008

           Mallorca
      Begeleide fietsvakanties  Mallorca 2008

      Voor geoefende recreanten en sportieve fietsers.

      Begeleiding door het team olv Frans Dillen.

      Wekelijkse afreizen van 15-03 tem 04-05-08:

        * Ideale conditie-opbouw in het milde klimaat van Mallorca (gem. 20° C) en met sterk gevarieerde parcours
        * Ervaren begeleiders
        *
    We rijden in verschillende groepen, u kan dus uw eigen tempo kiezen: 
          -
    toeristen: 25 tot 28 km/u
          -
    tourgroep: 28 tot 30 km/u
          -
    snelheidsgroep: meer dan 30 km/u 
        *
    Ook aandacht voor recreanten: 2 groepen (15 of 20 km/u) met rustpauzes om de 20 km, afstand 40 à 60 km. 
           Let wel op, een zekere conditie is vereist!
        *
    Mogelijkheid om fietsen te huren of met uw eigen fiets te rijden

     Prijs per persoon vanaf € 479,00 per persoon

    Inbegrepen:

       * Vlucht Brussel/Oostende - Palma
       *
    Transfert luchthaven – hotel
       *
    Verblijf in hotel:
          -
    Riu Playa Park (3*) op basis van half pension of all inclusive in een 2-pers. kamer
          -
    Riu Concordia (3*plus) op basis van all inclusive in een 2-pers. kamer
       *
    Fietsbegeleiding
       *
    Annulatieverzekering
       *
    Fietstrui Mallorca 2008

    Niet inbegrepen:

       *Luchthavenvervoer (enkel mogelijk vanuit de provincie Antwerpen voor afreizen vanuit Zaventem) 
       * 
    Vervoer van de fiets (eigen fiets) of prijs van de huurfiets.
       * 
    Reis- en bijstandsverzekering 
       * 
    Verzekering voor het vervoer van de eigen fiets.
       *
    Eventuele brandstoftoeslag en/of verhoging luchthaventaks.
       *
    Facultatieve uitstappen.

    Mallorca begeleiders07
    Begeleiders :
     * Frans Dillen 
      * 
    Lanckriet Frans
      *
    Rotthier Walter
      *
    Marc Van de Keere
      *
    Marc Vleugels
      *
    Monique Bouwen
      *
    Michel Geens
      *
    Ronny Vergeylen
      *
    Eddy De Pagie
      *
    Francois Scheurmans
      *
    Kristof Himpens 
      *
    De Raeve Danny
      *
    Van Dingenen Ivo
      *
    Van Belle Romain en De Keyzer Edith (vnl voor recreanten)
      *
    Verjans Andre en Lambrechts Monique (vnl voor recreanten)
      *
    Magda Vervliet (niet-fietsers)
      *
    Jean Walravens (niet-fietsers)

    Bijkomende info over het fietsgebeuren:

                Frans Dillen – 03/481 66 59 of 0478/91 65 43  (voor afreizen vanuit Brussel)

                Frans Lanckriet - 050/82 54 92  of flanckriet@scarlet.be (voor afreizen vanuit Oostende)

    24-10-2007 om 13:36 geschreven door kenny


    23-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RONDE VAN BURKINA FASO GAAT VAN START OP 26/10/2007

    RONDE VAN BURKINA FASO 2007


     
    Affiche Tour Du Faso            vlag burkina faso
    Dit jaar gaat de 21ste editie van start.            Vlag van Burkina Faso

    De 10 daagse etappe wedstrijd begint op 26 oktober en eindigt op 4 november. De renners zullen 1500 Km afleggen en komen op 4 November aan in Ouagadougou.Dit jaar gaan er enkele renners van de Polderrennersregio mee om ons land te vertegenwoordigen. De ploeg en begeleiding  zal bestaan uit: Mattias Nijs uit Nieuwkerken , Guy Smet uit Kruibeke , Christof Mariën uit Retie , Lionel Syne, Jeremy Burton, Paul Didden, Berre Van Mechelen, Ludo Delcroix, Kristof Verbraeken uit Beveren en natuurlijk Herman Beysens!

    Tour Du Faso 01

    Naam

    Functie

    Leeftijd

    Deelnames

    Christof Mariën

    renner

    30

    4

    Lionel Syne

    renner

    31

    3

    Guy Smet

    renner

    35

    1

    Jeremie Burton

    renner

    22

    2

    Kristof Verbraecken

    renner

    28

    1

    Mattias Nys

    renner

    26

    1

    Herman Beysens

    ploegleider

    0

    11

    Ludo Delcroix

    ploegleider

    0

    11

    Berre VanMechelen

    ploegleider

    0

    5

    Pierre

    mekanieker

    0

    2

    Paul Didden

    verzorger

    0

    3


    Datum

    Rit

    KM

    Slaapplaats

    26/10/2007

    Saponé => Leo

    141

    Bivac

    27/10/2007

    Leo => Ouagadougou

    158

    Hotel Ouaga

    28/10/2007

    Ouagadougou => Kaya

    110

    Hotel Ouaga

    29/10/2007

    Kokologo => Boromo

    136

    Bivac

    30/10/2007

    Pa => Bobo Dioulaso

    130

    Hotel Bobo

    31/10/2007

    Bobo Dioulaso => BoboDioulaso

    121

    Bivac Boromo

    1/11/2007

    Boromo => Koudougou

    115

    Hotel Ouaga

    2/11/2007

    Linoghin => Fada N'Gourma

    178

    Bivac

    3/11/2007

    Fada N'Gourma => Zorgho

    110

    Hotel Ouaga

    4/11/2007

    Lay => Ouagadougou

    85

    Hotel Ouaga



    23-10-2007 om 17:24 geschreven door kenny



    .
    .
    .


    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H00 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT MACHUIT




    .
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELRENNERS
  • NIELS VANDYCK
  • BJÖRN COOMANS
  • KRISTOF WIELFAERT

    Osteopaat
  • JENS TUMMELEER

    PROFWIELRENNERS
  • GREG VAN AVERMAET
  • TOSH VAN DER SANDE
  • STIJN STEELS
  • MORENO DE PAUW
  • GIJS VAN HOECKE
  • PREBEN VAN HECKE
  • GERRY DRUYTS
  • OLIVER NAESEN
  • LAWRENCE NAESEN
  • NICOLAS VEREECKEN

    DUATHLETEN + TRIATHLETEN
  • KOEN MARIS

  • WIELERCLUBS
  • ETIXX QUICKSTEP
  • LOTTO SOUDAL
  • TOPSPORT VLAANDEREN
  • MARLUX-NAPOLEON GAMES
  • KSV-DEERLIJK
  • WACTEAM HOBOKEN
  • RABC - WIELERTEAM
  • W.O.O.P.
  • CYCLING TEAM MENEN
  • ILLI-BIKES CYCLING TEAM

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.
  • RIJSCHOOL AH - GENTSE VELOSPORT
  • ARTEVELDE-WSV
  • NGMT C.T.
  • NHT C.T. TIELEN
  • EDEGEM B.C.
  • BALEN BC
  • ARTEVELDE-WSV

    WIELERCLUBS
  • WEBCHAIN CT
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE SPRINTERS MALDEREN
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • V.W.F.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • ARDENNE-GAUME
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.
  • O.V.W.F.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • SPORT.BE
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    VELDRIJDEN
  • L.R.C
  • CYCLO-CROSS
  • FLANDRIEN

  • MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • RONDE VAN HET WAASLAND
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    NIEUWS
  • SPORZA
  • HET LAATSTE NIEUWS
  • GAZET VAN ANTWERPEN

  • MUZIEK
  • JOE FM
  • Q MUSIC
  • NOSTALGIE
  • RADIO 1
  • RADIO 2

  • Aangepast zoeken

    .
    Archief per week
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 28/11-04/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!