Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u
    Fietsen Joggen en Stappen

    21-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor Zondag

    VOOR ZONDAG !!!
    AAN ALLEN DIE DE 20 KM VAN BRUSSEL LOPEN HEEL VEEL SUCCES GEWENST !!

    Eigenlijk wens ik altijd, dat alle mensen die gelijk welke wedstrijd lopen, veel succes toe hoor ! Maar nu loop ik zelf nog eens ne keer mee , en dan is het weer specialer hé ;-)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet in form ben , maar dat kennen jullie al hé !
    K'ga gewoon mijn best doen , en vooral genieten van mijn wedstrijd !!!
    K'ga mijn hartslag goed in de gaten houden , en proberen een hartritme te vinden dat ik kan volhouden !
    Omdat ik altijd een hoge hartslag heb, moet ik voorzichtig zijn, want éénmaal te hoog is mijn pijp ook direkt uit !
    Vanmorgen heb ik 8 km gelopen , met een hartslag van een gemiddelde 163 da's  voor mij veel te hoog om dat ook 20 km vol te houden !
    We zien wel hoe het loopt ! want de éne dag is de andere niet !
    K'heb wel spijt dat smurffinneke niet met mij meeloopt, nu zal ik moeten zoeken naar iemand om me aan vast te pinnen ;-)
    Alé ik hoop dat we op tijd kunnen zijn , en dan zien we elkaar bij dat standbeeld van die hond hé !

    TOT ZONDAG

    21-05-2008 om 22:28 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een tijdje geleden

    Ik ben al even niet geweest . Ik heb de pc even aan kant gezet , omdat ik op den duur niet anders meer deed dan surfen en blogjes lezen enz.
    Zoals Julie ook al vermelde , speelt het mooie weer ook een rol natuurlijk !
    het lopen vlot niet zo , eerst goed ziek geweest, daarna terug astma aanvallen gehad waardoor ik keimoe werd ! En dan de warmte !
    de aanvallen zijn terug onder kontrole , die kwamen doordat ik s'nachts een muggenmachientje had ingestoken, en daar een allergische reaktie op gekregen !
    De warmte dan , ik kan der niet goed tegen, als ik lui in het zonneke kan zitten gaat het goed , maar laat me niets doen hé , want dan puf en zucht ik niet meer normaal .
    We zijn al wel een paar keer vroeg opgestaan om te gaan lopen, maar vroeg opstaan is voor vroege vogels en daar hoor ik zeker niet bij !
    Maar goed , we genieten terug van het lopen en dat is het énige wat telt !
    Voor een wedstrijd heb ik altijd een dip , heel raar ! Ik kan daar dan over zitten denken en denken , niet meer normaal !
    En da's totaal onzinnig ik weet dat wel hoor ! Uiteindelijk lopen wij voor ons plezier als recreant hé , maar ja ,ook dat gaat alweer voorbij !
    Deze week nog even doorzetten , volgende week wat rustiger en dan is het alweer zover !! De 20 km van Brussel ;-)

    13-05-2008 om 09:09 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keelpijn
    Sinds vrijdag heb ik keelpijn , k'dacht dat het wel over zou gaan, maar t'is nu maandagavond en ik heb het nog zitten !
    Hoesten doe ik ook , weer heel plezant met de 20 km van Brussel in het vooruitzicht
    Ben gisteren wel gaan lopen hoor ! 15 km stond er op het schema .
    De Jacques wou zo graag gaan lopen in het Peerdsbos, en omdat hij de laatste weken al altijd mijn zin had gedaan in verband de locatie voor het lopen, was het nu echt eens aan hem hé ;-)
    Ik had al wel op voorhand gezegd, dat als het niet ging ik gewoon zou stoppen en dan zou ik wel op hem wachten in de Melkerij !
    Maar ja , eens begonnen moet dat schema afgewerkt worden hé , wel een ietske trager , maar  niet veel hoor !
    In ieder geval k'heb het uitgelopen !!
    daarna vlug ne douche gaan pakken thuis en direkt naar Melsele gereden, want der was een mevrouw die haar eerste vijf km liep , zij is voor mij ook komen supporteren dus het ene plezier is het andere waard hé !
    De sfeer was er niet , zelfs voor de eerste die aankwam klapten de mensen bijna niet , raar hoor !
    Ik was haar énige supporter en ze was superblij dat ik er was , en die keel van mij werd even vergeten
    Later heb ik dat dik moeten bekopen natuurlijk, maar het deed me deugd haar zo blij te zien
    Ze kwam aan , helemaal kapot en het eerste dat ze zei was   " Nooit doe ik dat nog "
    Van de Jacques moest ze eerst drinken  , want ze had de bibber ,en na 15 min vroeg ze aan mij
    " Jetty, volgend jaar lopen we hier samen de 10 km hé "
    Plezant toch !!
    En s'avonds kapot met koorts mijne nest in ! Natuurlijk heb ik vandaag de weerbots gekregen van gisteren , dus nu mijn bed in , want ik ben niet van plan thuis te blijven van mijn werk morgen !!
    Slaap wel iedereen !!

    05-05-2008 om 22:33 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloggen

    Bloggen.be had even problemen, maar die zijn ondertussen helemaal opgelost
    Deze week ben ik even niet gaan lopen, en de reden is mijn knie !
    Ik had er al een beetje last van , maar niet steeds , zo af en toe , en tijdens het lopen had ik der al helemaal geen last van !!
    Maar deze week ben ik verschillende keren in andere réons gaan helpen, voeding en wijn hadden hulp nodig ! En als het kalm is, doe ik dat wel eens graag, zo ben ik eens van de kassa weg en gaat de tijd een beetje sneller voorbij !
    Dus helpen in de voeding of wijn , wil ook zeggen dat je al eens vlugger door de kniekes moet ! En daar zat het dan , ik voelde dan steeds iets knakken , alsof der iets niet juist zit ! Heel raar hoor !!
    Voor de eerste en de tweede mei hebben we een fietsweekend gepland , of dat nu goed gaat aflopen weet ik niet , als ik zeer heb , zal ik maandag bij de dokter zitten !
    Voel ik weinig of niets ga ik vrijdag een kort loopje doen, zaterdag een ietske meer, en zondag gaan we dan weer voluit !
    Zo kan ik nog eens couch spelen, da bevalt mij wel hoor !!! Ik ga wel een beetje milder zijn, anders wil ze misschien niet meer met me mee
    In ieder geval is da madammeke wel goed kunnen gaan stoefen bij hare vent zunne ! En dat dan zij mij !!!!
    En nu ga ik mijn valies inpakken !

    30-04-2008 om 21:26 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vanmorgen !
    Vanmorgen stond er een duurloop van 12 km aan 7.30min/km op het programma !
    Tegenwoordig op zondag loopt er een mevrouw met me mee! Vanmorgen was ze dus paraat
    K'zeg tegen haar, "we lopen op het gemakske 12 km vandaag , "ok da's goed zegt ze " Wij op weg dus van het Sint-Annabos richting Galgenweel , alles ging redelijk goed tot we terugkwamen, dan was haar pijp uit !(+-5km)
    Ik tegen haar zo " Ja maar zeg ! Zo niet hé !! komaan lopen !!! "
    Zij tegen mij " pfffffffff ik kan niet meer !" Ikke   "Watte niet meer kunnen ! Lopen ! Als ge straks thuis komt gaat ge kunnen stoefen tegen de sterren op ! Hoe flink je al die km gelopen hebt !"
    Maar bij km 8 gaf ze het echt op ! Ik ben dan nog 4 km doorgelopen, en moest dan ook mijn oponthoud nog goed maken ;-)
    Gelijk een echte hé ;-) ;-)
    Maar warm dat het was pff niet te doen hoor , ik ben nog doorgelopen in het bos, maar aan het Galgenweel was het echt niet te doen van de warmte !!
    We zullen de warmte terug moeten gewoon worden om te lopen , want vanmorgen had ik der wel last mee !
    En ik zat der nog zo mee in dat ik mijn vestje vergeten was hahahahahaha.

    27-04-2008 om 17:38 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De 10 MILES
    Ik had al een hele week de zenuwen en hoe verder de week vorderde hoe zenuwachtiger ik werd Zaterdag duurde de dag eeuwen ! En dan Zondag Eindelijk ! Op tijd ons bed uit, eerst wat gegeten en dan richting Grote Markt naar Den Engel ! Een koffieke gedronken en dan post gevat aan het eonde van de Hoogstraat begin Kloosterstraat ! Ik heb daar mijn hander rood geklapt! Voor alle marathonlopers! Toch sensatie om die gasten te zien voorbijstormen hoor ! De eersten daar zag je gewoon niets aan hé !Die negers ho niet te doen , hoe die lopen, maar de belgskes volgden dapper zunne! Als eerst blogger zag ik Mario en ook Judith en Gert heb ik gezien en nog een paar mensen die hun weblog t-shirt aan hadden heb ik gezien . Na de laatste zijn we vlug op de fiets gesprongen , terug wat gaan eten, alhoewel ik nu niet veel door mijn keelgat kreeg . Zak op de fiets en eer we terug weg waren zagen we de helikopter al terug boven onze hoofden cirkelen, dat wou dus zeggen dat de eerste lopers van de marathon al terug op komst waren !!!! Wij ons gehaast !! En ja hoor we hebben ze nog gezien , wat mooi zeg ! Aan alle marathoners ne DIKKE PROFICIAT wat een kracht om die 42.192 te trotseren !!!! Dan zijn we gelijk door gegaan, want we wisten dat binnen de kortste tijd nergens geen doorkomen meer aan zou zijn !! Ons gaan omkleden bij de jacques zijn zus, en dan richting Beweegmobiel ! Julie stond er al Homer was er en nog een koppel ! Maar geen Smurffineke We hebben tot kwart voor drie gewacht, maar ze kwam niet opdagen! Wij zijn dan even gaan loslopen, maar gelijk een echt zenuwachtig mens waardig, moest ik dus steeds gaan plassen hé ! Dat was aanschuiven :-/ Was iedereen zo zenuwachtig ? Dan toch naar de start gesukkeld en als bij wonder , wie stond er voor mij Smurffinneke !! Ikke blij !!! Want ik vond mijn eigen toch maar eenzaam tussen die 15000 mensen hoor ! De start werd gegeven en weg waren we !! En lieve mensen wat heb ik genoten ! Echt waar !!! Met Christinne had ik afgesproken dat we samen zouden lopen, maar indien één van de twee , het tempo niet kon houden liep de ander gewoon door ! De Kennedy door , die bocht naar boven duurde wel lang vond ik , dan dat Justitiepaleis onder , heb ik zelfs niet gemerkt , moet ik nog eens over doen ;-) Dan naar het Museum voorbij mijn deur, vond ik best wel leuk , de vlaamse kaai op ! daar moest ne onnozelaar persé tegen mijn lijf stampen! Omdat hij zo leuk tegen een bekertje wou shotten Ok mijn ritme even kwijt , Naar de Kaaie op , daar moest zo'n leuke puber met zijne fiets zo nodig mij komen ambeteren grrrrrrrrrr Maar dtussen al die ongemakken hadden we nog plezier zunne !! We hebben nog zo mooi gelachen voor ne camara die daar stond ! Spijtig dat we nergens te vinden zijn op de site Maar dan de Grote Markt op en Christinne kreeg het een beetje kwaad , op de Eiermarkt zei ze tegen mij " Loop maar door, ik ga mijn eigen tempo lopen" Ik weg , De paardenmarkt op en die vond ik der nu te veel aan ! Niet dat ik niet meer kon , nee hoor ik wou die gewoon niet doen, rechtdoor ineens de konijnepijp in dat was wat ik wilde ;-) Aan de pijp gekomen stond Christel mij op te wachten , en maar supporteren joepieeee Ja , als ge maar twee supporters op uwe weg ziet zijde blij hé !!! In de Konijnepijp drie ambulances en twee mug gezien pfff , niet gezond zunne , dat deed maar vies vond ik ! Want die mensen die daar liggen, hebben ook keihard gewerkt voor die 16 km te lopen hé !! Dan op naar de Finisch nog even alles gegeven , kom ik aan en wat zie ik !!!!!!!!!!!!! Mijn tijd is 2 uur. 03 min en ?? sec De tranen sprongen in mijn ogen , maar de Jacques stond te roepen " Jetty denk na !! Da's de brutotijd !! " Oh ja da's waar en weg waren de tranen Want ik wist goed dat ik bij de start nog bijna tien min. moest wachten eer ik over de startlijn liep. Dus die minuten moesten der nog af getrokken worden hé !! K'heb dan nog gewacht op Smurffinneke, en k'heb haar zien aankomen en nog aan het roepen geweest tegen haar ! Maar ze geeft mij niet gehoord denk ik, ben dan nog even terug naar de de finisch gegaan, maar heb haar niet meer gezien , daarbij was het goed aan het regenen geslagen ! De Jacques kreeg het al goed koud, en dan zijn we maar terug naar zijn zus gegaan ! Waar ons een lekkere maaltijd stond op te wachten .Oh ja mijn tijd nog 1 uur 54 minuten en 08sec Photobucket

    22-04-2008 om 22:14 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJDEN

    AAN ALLEN DIE MORGEN WEDSTRIJDEN LOPEN !!!!

    VEEEEEEEEEEEEEL SUCCES !!!!!!!!

    19-04-2008 om 22:40 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag !
    We zijn vandaag terug gaan lopen uiteraard ;-)
    een dikke 8 km zoals mijn schema zegt !
    Ik had er totaal geen erg in, maar t'is mijn hartslag  ! Als ik mijn hartslag niet in de gaten hou , en die gaat boven de 165 heb ik van jan !!
    En heb ik direkt gedaan met zingen ! natuurlijk een beetje mijn eigen schuld ! Ik loop met de groep, k'denk dat het vlotjes gaat , maar eigenlijk een iets te snel voor mij !!!! Ik ga me dus terug moeten aanpassen !
    Dus ik hoop zondag een goeie dag te hebben en dan haal ik die -2 uur wel .
    Indien ik een slechte dag heb, zal het uitlopen worden !
    MAAR natuurlijk is Smurfinneke der ook nog om mij over de streep te halen hé ;-)

    Dus ik ga der Zondag voor zorgen dat mijn hartslag de eerste km zeker niet boven de 158 gaat .
    En dan kan ik later zien of ik nog over heb en een beetje gas bij geven! Op het laatste alles geven dan !
    PFFF de zenuwen beginnen weer te werken zunne !!!!
    Maar k'heb er wel zin in
    gr

    17-04-2008 om 16:42 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuws
    Ben vandaag gaan lopen ! en ik kreeg een serieuze flauwte !
    K'ben even moeten stoppen, er is dan een mevrouw bij mij gebleven,en die geeft me aangespoord om terug te te beginnen lopen
    Maar op mijn eigen tempo, en ze zou wel volgen .
    En zo hebben we het dan gedaan, k'heb dan de weg terug heel de tijd gelopen , zo'n 4 km nog .
    Die mevrouw ben ik wel dankbaar !! Ze wist me af te leiden, en zo duurde die 4 km niet hopeloos lang !
    Nu voel ik me een beetje raar, ik heb dit nooit eerder voorgehad !
    Ik zal zien hoe ik me morgen voel, donderdag heb ik nog een heel kalm loopje af te werken , k'hoop dat dit éénmalig was !

    Smurfineke en ik gaan samen lopen !!
    Ik kreeg van haar een mailtje , dat ook zij een tijd van binnen de twee uur wou neerzetten !
    Dus dat gaan we samen proberen te doen !!
    Zo kunnen we elkaar oppeppen in moeilijke momenten , en elkaar puchen als het nodig is ;-)
    Dus Christientje we gaan der voor hé !!!!!
    1 uur 59 min mag ook al ;-)
    we zouden dan steeds een tempo van 7min/km moeten halen !
    gr

    15-04-2008 om 22:44 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Vanmorgen gaan lopen samen met de club! Het regende natuurlijk, maar een echte houden ze niet tegen hé ;-) Ik ging eerst aan de groep vragen of ze traag gingen lopen ! Ja hoor!!! Want t'is vandaag een vetloopje van twee keer het bos rond ! Ok k'ga met jullie mee. K'had het kwaad hoor, maar ik heb flink volgehouden! 7min/km is voor mij eigenlijk te snel! Door de regen was de grond ook goed drassig, wat het lopen een beetje zwaarder maakten! Als ik alleen loop durf ik al eens vlugger wat trager gaan lopen, als ik moe word . Door met die groep mee te lopen geef ik niet te snel op, ik wil me niet laten kennen hé;-) Ik ben niet zo tevreden met mijn prestatie, want als ik niet vlugger kan lopen aanstaande zondag , zal ik mijn tijd van vorig jaar niet kunnen verbeteren, ook omdat het parcour zwaarder is dan vorig jaar !!! Ik wil gewoon binnen de 2 uur binnen zijn, da's alles en liefst een beetje vroeger ;-) Het belangrijkste is nu niet te zenuwachtig te worden!!! Photobucket

    13-04-2008 om 19:08 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lang geleden !
    T'is al even geleden dat ik op de blog ben geweest !
    Eerst een week in het Vennebos, wat wel leuk was !
    tegen Zondag wat ziek , maandag toch naar Amsterdam gegaan , maar tegen s'avonds was ik blij terug op de trein te zitten !
    Ik voelde mij ellendig , en moe moe moe !!
    Dinsdag een wonderpilleke gepakt om de dag door te komen en toch te gaan werken !
    Thuisgekomen een bad gepakt en direkt mijn bed in , en woensdag was het wel beter !
    Ik ben dan toch gaan lopen, t'was mooi weer en ik heb er een trage loop van gemaakt, en ik heb er van genoten !!!
    Volgens mij komen de zenuwen der weer aan ! Da's elke keer al zo geweest !
    Vanavond ben ik terug met de club gaan lopen , versnellingen hebben we gedaan, en ik ben met een hogere groep meegelopen .
    En t'viel goed mee, ik heb goed kunnen volgen en ik was wel blij toen we na 50 min terug op onze plaats waren, maar ik was zeker niet kapot !
    En nu is het bedtijd !
    Slaap wel !!!!

    10-04-2008 om 22:53 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lang geleden
    T'is even geleden dat ik wat geschreven heb !
    Maar ik vind dat ik te veel hetzelfde zit te vertellen ! Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze hé ;-)
    Alles gaat zijn gangetje . Ik probeer mooi Mario zijn schema te volgen en meestal lukt dat ook wel mooi .
    Gisteren hebben we een duurloop gedaan , mijn hartslag mag dan zeker niet hoger dan 140 zijn liefst veel lager !
    Maar 16 km lopen in een tijd van 2 uur en 33 min is zelfs voor mij traag ;-)
    Vandaag moest ik normaal versnellingen doen, maar dit lukt me echt niet dus doe ik die morgen ,
    Zaterdag kan ik ook niet lopen want dan vertrekken wij na mijn werk voor een week naar het Vennebos ergens voorbij Turnhout .
    Zondag staat er dan een mooie loop van 18 km op het programma , en daar kijk ik naar uit !
    Soms doen mijn kuiten pijn , maar dan loop ik gewoon een paar dagen niet en dan beterd het vanzelf .
    Want dat gedoe gelijk vorig jaar moet niet zunne !!!
    Ik loop liever wat trager dan dat ik moet gaan janken bij de kinesist gelijk vorig jaar

    Ik mag niet klagen de laatste tijd !! Ook de astma is braaf  en ik puf ook heel braaf
    De loopkleren gaan natuurlijk mee op vakantie  en  mijn schemaatje zit ook al in mijn valies !
    Ik laat de regen hier natuurlijk en hoop op een klein zonnestraaltje !!



    27-03-2008 om 17:25 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik mag MEE
    Kijk eens wat ik hier heb !!Photobucket

    18-03-2008 om 21:43 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pech
    Vanmorgen mooi versnellingen gaan doen volgens het schema !
    we hebben mooi lang ingelopen , dan volgden de versnellingen tot daar ging het dus goed hé !
    het lopen ging wel goed hoor , maar het weer niet !
    Na de versnellingen hadden we nog een tijdje te lopen en wat gebeurd er ! Ineens wind, hagel, regen
    Koud dat ik het na een tijdje had , en de Jacques zei  " komaan hoor ! even nog een versnelling op die helling ! dan krijg je het wat warmer ! "
    Ik ben hem gevolg  en dan denk je ineens niet meer zo aan die koude regen !
    Na nog een 20 min te lopen kwamen we terug bij de fitness aan, en wat zeg ik jullie !! De ZON scheen zeg !!
    Niet te geloven hé ! Dat was nu echt om mij te pesten ! want we hebben voor de rest van de dag geen druppel regen meer gezien !
    Nou ja zoals altijd , waren we na de douche weer dolgelukkig dat we goed gelopen hadden hé !
    Morgen gaan we onze nummers in Brussel halen
    Da's keileuk en donderdag lopen we weer de pannen van het dak !

    18-03-2008 om 20:07 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trainingen
    Alles gaat terug zijn gangetje .
    De trainingen lopen vrij vlot mag ik zeggen .
    Maar ik wil graag terug meer met de club gaan trainen , en dat vloekt nogal eens met het schema van Mario !
    Dus ik moet nu even mijn weg vinden en overleggen met onze coach .
    Als mijn schema strek afwijkt van wat de club doet , dan volg ik gewoon mijn schema , maar dan heb je wel misverstanden !
    Zoals gisteren bv . Ik moet trage lopen doen , maar gisteren begonnen ze te lopen, dus ik begin ook maar een pak trager dan de anderen , en wat gebeurd er !
    Ze dachten dat ik niet mee kon en kwamen me met de hele groep terug tegemoet
    Heel lief hé, maar nu moest ik het wel uit leggen hé
    Zoals heel veel lopers zijn ze heel sportief en begrepen me maar al te goed, waarna ze mij nog succes wensten en zeiden dat ze me na afloop nog wel zouden zien !
    En zo ging het dan ook hé , ze kwamen al babbelend aangelopen , en ze hadden plezier tot en met , en ik stond daar ocharme alleen
    En daarom moet ik dringend eens mailen met mijn coach
    dat ga ik vanavond doen , want nu moet ik maken dat ik mijne auto zit en doorrijden naar mijn werk, anders ben ik te laat !!!
    En telaatkomers vind ik afschuwelijk !!!!!!!!
    Saluu

    17-03-2008 om 13:13 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Garmin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dank zij Edith die met de goeie raad kwam Ronald zijn blog te raadplegen , En Roland op zijn beurt reageerde ook supersnel !
    Was Garmin vlug terug genezen oef !
    Als ik zo iets voor heb , dan begin ik dus te jammeren en te zagen en te zoeken tot het is opgelost !
    Ik kan me ziek ergeren als iets in mijn buurt niet macheert !!!
    Dank u Edith en Ronald  dikke kus

    11-03-2008 om 11:12 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alweer Pech !!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat een gedoe weer !!
    Ik probeerde daarstraks mijn Garmin in te stellen , en nu zit hij vast !
    Doet niets meer   NADA
    Ik wou zo graag dat de volgende training er kwam in te zitten 
    1 km 500 m inlopen
    100m 28/100m
    100 m rust    200m 28/100m   100m rust    300m 28/100m  100m rust   Dat 4x en tussen de reeksen 500 m traagjes lopen !
    Alé zo iets in de aard !!

    Ik wacht nu tot de batterij leeg is ( was natuurlijk juist opgeladen)
    runnerRoland is natuurlijk ook al gemaild , en hopelijk komt het in orde zonder dat meneer binnen moet en met zijn pikkels naar omhoog  moet gaan liggen !!!
    Ik krijg er wat van ! Nu was ik eens even heel tevreden hé ! T'geeft weer niet lang geduurd ;-)
    Willen jullie nu aub duimen voor mij ! Dat Garmin morgen terug in hang schiet ?
    Ik zal jullie dankbaar zijn !
    groetjes

    10-03-2008 om 20:52 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De regels .............
    de regels van het spel zijn nu ! Meer trage lopen doen . Dat wil zeggen met een maximale hartslag van 145 .
    Hier is het resultaat ! Ik liep wel bijna achteruit dan vooruit hoor
    En iedereen stak me voorbij
    Maar een paar mensen zullen wel fier op me zijn , dat ik hun goede raad opvolg ! Alé dat hoop ik toch, want dit is wel heééééééééééééééééél traag zunne !!! Photobucket

    09-03-2008 om 20:00 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hebben jullie.................
    Hebben jullie dat gezien ????
    In februari heb ik maar liefst 111 kilometer en 650 meter gelopen !
    En om gewoon lekker verder te kunnen stoefen die ik er een paar km bij in Maart en maak ik er 120 km van !
    Morgen ga ik dus trainen hé
    Ik heb vanavond een madammeke gesproken met een heel pak overgewicht ! en die was ook begonnen met lopen !
    Als jij dat kan ! en ik ben een pak jonger dan jij , dan kan ik da ook zunne "zei ze "
    Zalig toch als de mensen dat zeggen en het ook nog doen !
    Mijne neus krult dus vandaag , na een nachtje slapen zal dat wel weer over zijn !
    Want morgen voor de middag trotseren we de wind alweer met onze lange versnellingen loperke.jpg

    05-03-2008 om 23:07 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een beetje ...........
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een beetje zot ben ik hé ;-)
    De éne dag jammeren en de volgende dag kom ik vertellen ..............
    Wij zijn ingeschreven voor de 20 km in Brussel !
    Der stond bij dat we binnen de 4 uur aan de aankomst moeten verschijnen !
    Ik denk wel dat dit moet lukken, dus ineens ingeschreven ! Ik moet er wel bij zeggen dat het ventje al maanden aan het verkondigen is ,
    dat hij de 20 km van Brussel echt wel wil lopen !!
    Maar als ik niet ineens de knoop doorhak doet hij het niet ! Vandaar
    Morgen beginnen we terug serieus te trainen voor de 10 miles en de 20 km

    03-03-2008 om 21:49 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs