Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    medicals
    www.bloggen.be/medical
    Fietsen Joggen en Stappen

    01-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Joepieéééééééééééé

    Ik heb het gedaan !!!!!!!!!!!!Ik heb het gedaan !!!!!!!!!!!
    We hebben exact twee uur gelopen , en mijn polar wees 15 km en 326 meter aan
    Het meisje dat met ons meeliep haar Polar vertelde ons dat we 16 km en een beetje hadden gelopen,
    Dus is 15 km goed

    We hebben lang goed gelopen , maar op den duur gingen we  wat te snel zodoende is mijn gemiddelde hartslag ook een ietsje hoger :
    149
    Het weer was uitstekend , we hebben heel relax gelopen , veel gebabbeld , waardoor we onze hartslag uit het oog verloren
    De laatste paar km had ik wel zoiets van , mijn lijf kan nog goed mee , maar mijn benen zeggen dat ze genoeg hebben gehad .
    Enfin ik heb 15 km GELOPEN Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Morgen een verdiende rustdag
    BayBay

    01-04-2007 om 21:22 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.raar benen

    Het lopen gaat mij goed af
    Maar mijn linkerkuit speelt soms op ! heel raar is dat , en als ik dan wat sneller loop , gaat de pijn ook weg .
    Als het lopen gedaan is , dan de pijn ook .
    Ik hoop dat ik der vanaf geraak met wat extra oefeningen ! zo maak ik de kuiten wat sterker ?

    Morgen hebben we een vetloop van 15 km , T'is dan een historisch moment !!!
    Want als ik die uitloop, dan heb ik voor de eerste keer in mijn leven zo ver gelopen
    En als dan het zonneke ook nog gaat schijnen

    Ik heb nooit gedacht dat ik daar zo naar zou uitzien ! Echt Waar !!!
    T'leven kan toch mooi zijn hé !!!!

    Oh ja voor ik het vergeet , de garmin ligt even in de kast hoor !!!
    Want ik heb een gps gekocht een Mio C710
    Leuk hé     
    groetjes

    31-03-2007 om 22:45 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De 10 miles

    Ik weet dat ik de 10 miles kan uitlopen
    Maar in welke tijd weet ik niet  

    Nu was er vandaag een meisje in de fitness die wil de 10 miles ook gaan lopen .
    Maar ze loop nog maar een tweetal maand .
    Nu vroeg ze aan mij , in welke tijdspanne je de 10 miles kan lopen ,
    Ze bedoelde daarmee de maximum tijd ;
    Ik denk dat die tijd 2 uur en 30 min is , daarna telt uw tijd niet meer ?
    Kan iemand mij daar aub een antwoord op geven ?

    Voor de rest heb ik de pest aan mijn Polar !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik liep vandaag exact hetzelfde parcour gelijk vorige week met mijn man !
    Vorige week waren dat 12 km , en vandaag wist dat ding me te zeggen dat ik amper 10 km gelopen had !
    Daar kan ik dus niet tegen hé !!!!
    Hoe kan ik in hemelsnaam mijn trainingen dan vergelijken ?
    k'zal nog verplicht zijn een Garminn te kopen !
    gr

    29-03-2007 om 22:44 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn tand
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn tand is er niet uit , t'is de vullig die was gebroken
    De tandarts geeft de boel proper gemaakt en een voorlopige vulling der ingepropt .
    En nu maar hopen dat de pijn wegblijft !!
    Ik krijg altijd een stevige spuit , omdat ik zo'n schrik heb , natuurlijk draag ik daar achteraf de vruchten van

    Maar goed ik heb dit tandartsbezoek alweer overleeft , ik schaam me dikwijls diep zunne !!
    We horen dikwijls hoe mensen die zwaar ziek zijn of een ongeluk hebben gehad , moeten lijden .
    En ik zit dan zo te jammeren
     
    T'is  goed weer, maar de fut ongaat me nu om nog buiten te komen, straks misschien .
    En nu ga ik havermoutsepap eten
    Een kwestie van nog even die vulling te sparen !
    Groetjes


    27-03-2007 om 17:18 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijne cent ..........
    Amai zeg !!! Mijne cent valt nu pas
    t'is langer licht nu !!!! Dan kan ik ook later gaan lopen
    Als het donker is dan durf ik niet meer alleen de weg op . Ik ben een echt schijthuis

    Normaal is dat geen probleem voor mij want als ik met de late sta , ga ik voor de middag lopen
    sta ik met de vroege , ga ik recht na het werk lopen, en dat is dan ten laatste om 16 uur .

    Slaap ze !!!!

    26-03-2007 om 22:43 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZALIG !!!
    Wat een weer , wat een weer als dat niet om te genieten is
    Ik moest vandaag niet gaan werken , t'kindje zit in Italie en het ventje is al aan het werk van 7 uur vanmorgen
    en komt pas laat in de avond terug thuis .

    Dus het vrouwke geeft t'kot voor haar alleen
    Ik ben dus van het zonneke gaan genieten, eerst een klein toerke met de fiets , en dan een wendelingske langs de Meir ,
    En de straatjes nabij de Oudaan .
    Waar heééééééééél veel mensen aan het genieten waren op de terrasjes , plezant om dat te zien
    Met hun gezicht naar het zonneke gericht en de oogskes toe .

    Dan richting Engel, voor mijn babbelkoffieke met Wiske , maar daar was veel wind , en Wiske was juist ziekjes geweest,
    dus we zijn dan binnen gaan zitten,
    Maar dat kon de pret niet bederven !!

    Morgen gaan werken en daarna naar de tandarts , da's al heel wat minder
    Na dinsdag komt woensdag , en dan genieten we weer hé, want als we de weerberichten mogen geloven, dan is het nog steeds mooi weer !!!

    Als de tandarts meevalt ga ik morgen lopen, dus mensen!!!  DUIMEN  !!!!!!!

    Saluukes tot morgen

    26-03-2007 om 20:06 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze week

    T'is weer een week geweest hoor !!! Amai zeg !!!!! 
    Tandpijn  Tandpijn en nog eens Tandpijn !!!Niet om mee te lachen .
    T'zijn eigenlijk twee tanden waar ik al lang mee sukkel, we proberen die uit alle macht te houden, omdat ze vooraan in mijn mond zitten !
    Maar nu houd ik het niet meer uit, dinsdag heb ik terug een afspraak en moet hij ze maar trekken !!!!!

     Ik sta dus alweer voor zware kosten , maar ik weet dat ik zeker mijn best heb gedaan om ze niet kwijt te spelen
    en daar troost ik me dan maar mee !! Deze week spande echt de troon hoor !
    Ik heb trouwens al heel mijn leven last van mijn tanden  ,

    Sofie is gisteren vertrokken voor 13 dagen naar Italie met school !
    En buiten mijn verwachting , was ze kei gelukkig ! Kind gelukkig de oudjes ook hé
    Vandaag hebben we een sms gekregen dat het er bar slecht weer was , da beloofd ! en ze geeft haar jas niet bij

    Dinsdag ben ik niet gaan lopen, ik kon gewoon niet , de tandarts geeft dan iest gegeven voor de onsteking, maar tandpijn gaat bij mij alleen weg met Bruffen .
    Woensdag was het beter , en ben ik wel gaan lopen, ik heb de trainingen van deze week gewoon een dag opgeschoven !
    Sorry Mario maar da's airkracht of hoe zeggen ze dat ?

    Morgen rustdag ,en dinsdag na het werk terug naar de tandarts , dus worden de trainingen deze week terug wat opgeschoven , of als het trekken van doe tand  meevalt , doe ik gewoon mijn ding !!
    Het word deze week mooi loopweer , dus we moeten der van genieten hé !!!!!!
    Dat heb ik vanochtend wel gedaan, een vetloop van 12 km samen met mijn ventje in het zonneke ZALIG

    Alé ik ben der mee weg , duimen voor mij dinsdag ,want ik heb een dodelijke schrik van de tandarts !!!
    Saluukes

    25-03-2007 om 21:52 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vetloop !

    Vandaag stond er een vetloop van 12 km op het programma .
    T'is de eerste keer dat ik over de 10 km ga .
    Dus ik dacht Oei Oei Oei da gaat niet lukken
    Maar toch wel hoor !!!

    Ik heb zelfs een beetje meer gelopen 12 km 560 m volgens de foodpod !
    We hebben eens een andere weg genomen, en een klein beetje verloren gelopen dan
    In het begin deed mijn kuit aan het linerkerbeen pijn, ik ben dan een beetje sneller gaan lopen,  en op den duur ging het dan over .
    Ik had een gemiddelde hartslag van 146
    Ik heb 12 km 560 m gelopen
    In een tijd van 1 uur en 40 min
    Dus op het gemakske , op het einde begon alles een beetje pijn te doen , maar ja da's een beetje normaal hé
    En na afloop gestrecht en nog even uigewandeld , en na 10 min was ik al helemaal als nieuw

    Na de middag ben ik mijn 12 km gaan vieren in den Engel en ik heb een lekker Winter Koningske gedronken mmmmmmmmmmmm
    En zo is de dag alweer bijna voorbij , ons patattjes hebben we al binnen , den afwas is al gedaan , en nu nog wa rommelen
    Tot morgen X X X

    18-03-2007 om 18:15 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuke dag !!
    Ik was vandaag afgesproken met mijn vriendin !
    Ze woont in Engeland, maar haar vader is spijtig genoeg niet zo gezond meer ,
    Dus kwam ze nog eens extra over , Ik moest niet gaan werken vandaag , En zo konden we lekker even koffiekletsen !!

    Zalig !! Want het was weer even geleden, en als de mannen en de kindjes in de beurt zijn, verloopt dat kletsen toch anders hé
    Een kleine twee uurtjes hadden we, daarna moest ze terug naar haar pa , wat begrijpelijk is !!
    En deugt dat da doe !!! Haar meisjes zijn nu 16 j en ééntje 18 j ,
    Dus jullie begrijpen wel waar we het over hadden hé ! We hebben dan de mannen der ook nog even doorgemaald
    We hebben eens goed kunnen babbelen , en elk zijn hart kunnen uitstorten .
    En nu  kunnen we het leven weer even beter aan

    Morgen is het terug loopdag , 12 km vetloop, hopelijk regent het niet en kunnen we naar het bos !

    Ik ben niet te doen hoor , het lopen gaat me eigenlijk niet zo goed af nu , en toch ?
    Als ik dan twee dagen rust heb, dan mis ik dat lopen
    Hopelijk hebben jullie dat ook een beetje, anders begint der echt iets mis te gaan in mijn kopke zunne
    Tot morgen

    17-03-2007 om 19:35 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo ,

    Hier ben ik alweer
    De gemoederen op het werk zijn terug een beetje bedaard . Het rommelt nog hoor !!
    Maar ik probeer er tussenuit te blijven .Want ge kunt blijven zeveren hé !

    De puber perikelen, gaan onverstoord verder , leuk is dat niet !! Maar ik geef het niet op

    Gisteren heb ik gelopen , en ook vandaag heb ik trouw mijn schema gevolgd , k'ga direkt verslag uitbrengen aan de coach .
    Ik had wat last van mijn linkerbeen , waarschijnlijk door me dinsdag te forseren !
    Ik heb nu 2 dagen rust , en zondag een rustige lange duurloop !
    Tegen dan zal dat been wel bekomen zijn zeker ?
    K'ga nu een mailtje naar onze coach sturen ;-)
    saluukes



    15-03-2007 om 19:37 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    13-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een dag ......

    Vandaag was het weer in orde zunne !! K'had geen oog toe gedaan vanacht !
    De vorige 2 nachten waren ook al rampzalig , daardoor was ik echt geen mens vandaag !
    Mijn kind is al 3 dagen deprie , ze weent de hele tijd , ziet het niet meer zitten !  Ze is net 18 geworden , jullie zouden moeten horen wat ze allemaal zegt !! Ik ben dan ook doodongerust natuurlijk !
    En als uw kind zo ongelukkig is, ben jij het ook hé .
    Ik probeer niet opdringerig te doen, en toch te praten met haar ! Niet gemakkelijk !!
    Zodoende de slapeloze nachten ! Hoe pak je zoiets aan ? Zonder nog meer brokken te maken, want een ouder is op die leeftijd nogal vlug bemoeiziek denken ze !

    Op het werk was er een ganse dag zever ! één iemand zet de boel op stelten , en iedereen moet het bekopen , ken je dat ? ik word daar onnozel van !!
    De sfeer is dan goed verziekt natuurlijk hé !
    Ik ben stillekes aan mijn kassa blijven zitten, zo laat iedereen mij gerust
    Maar t'is verre van plezant !
    Spijtig dat der weinig mensen zijn die , goed snappen, dat we het op ons werk niet slecht hebben !
    Der zijn nu éénmaal regels punt !!!
    Ik denk daar zo over omdat ik daar al 26 jaar werk zeker , k'ben al een oude rot tussen de jeugd

    Maar goed
    Ik had om 15 uur gedaan met werken , ik heb dan vlug boodschappen gedaan, dan naar huis eten maken , voor de dochter .
    En dan gaan lopen , vandaag moest ik hellingen doen, een ramp was het , echt waar !!!! Mijn hart ging te keer gelijk zot .
    Ik had op een gegeven moment precies hartkloppingen
    Dus ik heb die training niet afgemaakt, maar heb nog 1 km zachtjes uitgelopen, en toen kwam ik tot rust .

    Ik kan mij enorm opwinden als ik iets niet kan !! Woedend word ik als ik iets wat ik moet doen niet onder kontrole heb of krijg !
    Ik jank dan van onmacht .Dus ook vandaag !

    Wat een mooie dag moest worden , werd een rampendag voor mij

    Ook heb ik vernomen dat ons ploegje niet wil gaan lopen in Sluis en ik had mij der zo op verheugd .
    Maar goed dat kon der dan ook nog bij !
    Morgen terug een optimistischere blog hoop ik !!
    Slaap wel !!

     

     

    13-03-2007 om 22:20 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    12-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gaan winkelen
    Ik ben dus vandaag gaan winkelen , en ik moet zeggen dat het is meegevallen !
    Straffer nog , t'was eigenlijk best gezellig
    We zijn in Antwerpen doorgereden om 10 uur , eerst een koffieke gaan drinken, wat rondgewandeld , dan een broodje gaan eten,
    Nog eens rondgewandeld , niet voor elke week te doen hoor, maar af en toe mag het wel eens .

    Ik wou van alles en nog wat kopen, maar éénmaal ik daar dan was, en de prijzen zag hoefde het niet meer .
    1 t-shirt heb ik gekocht .
    K'heb ook veel mooi kleedjes gezien, maar allemaal vond ik ze te duur
    Ik heb uitgeefperioden en gierige perioden .
    Nu zit ik in een gierige periode , dus vind ik alles te duur !!
    In mijn uitgeef periode , zal ik datzelfde kleedje van 100 euro ook wel veel vinden, maar toch mooi genoeg om dat geld der aan te geven

    Besluit :
    K'heb niet veel opgedaan, en ik ben dus alweer een gelukkig mens !!!
    K'heb spijt van het binnen zitten , want het weer was weer fantastisch vandaag
    Maar der staat tegenover dat ik 2 dametjes zeéééééér gelukkig heb gemaakt
    groetjes




    12-03-2007 om 19:49 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben ...........
    Ik ben aan het luisteren naar een liedje van Will Tura "Vlaanderen mijn land "
    Prachtig vind ik dat lied !!

    Vanmorgen ben ik gaan lopen, en ik dacht aan dit lied , want als ik ga lopen zoals vandaag,
    mooi weer , weinig volk op mijn pad , de natuur , de rust die het water mij geeft .
    Ik ben dan enorm fier dat Vlaanderen mijn land is !!

    Dus alles samengevat heb ik een leuke loopvoormiddag gehad , ik heb er van genoten !!

    Morgen heb ik rustdag, en da ga ik met twee dammetjes op leeftijd, ( 74 en 60 zijn ze) , naar het koopcentrum in Sint-Niklaas ,
    Ze hebben geen auto , vandaar dat ik hun een plezier doe !
    Moet kunnen hé, zo af en toe mijn goei zieltje laten zien , ik heb dat hoor , maar niet iedereen weet dat
    K'ga slapen tot morgen !!



    11-03-2007 om 22:58 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slaap wel !!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben nie veel van zeggen vandaag , maar ik wens iedereen toch een SLAAP LEKKER  

    11-03-2007 om 00:12 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Wat een mooi weer zeg !!
    Vandaag had ik normaal rustdag ,
    Maar het ventje wou absoluut gaan lopen, en t'was nu ook zo'n mooi weer !
    Ik kon dus echt niet aan de verleiding weerstaan . Maar k'heb er een zeer rustig loopke van een 5 km van gemaakt .
    Genoten van de waterkiekens, eigenlijk lelijke beestjes , maar toch hebben ze iets vind ik .

    Daarna zijn we naar mijn fitness gegaan, om eens te gaan kijken , want ze zijn daar grote veranderingen aan het doen !
    Ik ben de laatste tijd niet meer geweest , omdat er andere eigenaars zijn .
    Ik heb ook een beetje ruzie gemaakt, want mijn abonnement slaagt maar liefst 127 euro op !
    Ik ben daar meer dan 10 jaar lid , dus ik kon daar niet mee lachen

    Nu heb ik gezien wat voor veranderingen ze aan het doen zijn, er is ondertussen een turks bad bijgekomen en ik geloof dat de sauna der ook nog is.
    Ook zouden we nu free drinks krijgen , en ik mag dan ook aan alles meedoen, al heb ik dat nooit gedaan hoor !
    Die airobics en bbb en noem maar op da's eigenlijk niet aan mij besteed .
    Ik heb nog tijd om na te denken ! Ik zou nu 505 euro betalen , vroeger betaalde ik per jaar 378 euro .
    Een domicilering zou 49 euro per maand zijn !

    K'ga nog wat blogjes lezen nu !
    Oh ja kan mij iemand zeggen hoe ik aan zo'n tabel geraak om mijn laps op te zetten ?
    groetjes

    08-03-2007 om 18:59 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen T'is een foto om  bij te lachen hoor ! Maar t'is de eerste wedstrijdfoto van mezelf .
    En eigenlijk diep in mijn hartje ben ik der wel fier op

    04-03-2007 om 18:07 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag

    We zijn gaan lopen in het Peerdsbos vandaag , een vetloop van 10 km
    Het weer was zalig , we hebben de laatste dagen goed wat regen gehad, dus de plassen konden tellen hoor !
    Ik heb dan ook af en toe een sprongetje moeten maken

    Op Zondag ga ik lopen met een dametje , eigenlijk doet ze dat maar om haar vriend een plezier te doen, en ook wel omdat ze beseft dat lopen goed is  ! T'is een zacht iemand , waar ik zeer goed mee overweg kan . Haar vriend moet Nonkel zeggen tegen mijn man
    Dus die vetloop gaat goed voor ons beiden , ze doet dan 5 km , en ik loop verder tot 10 km .
    Ze zorgt er dan voor dat we plaats hebben, om daarna daar nog iets te drinken achteraf

    Mijn beentjes deden terug normaal , ik denk dat ze der door zijn ! Ikke blij !!
    Ik heb een nieuw schema van mario gekregen, het serieuze werk kan beginnen, en dat moet ook wel.
    Mijn hartslag blijft te hoog ! Als ik over de 165 ga, dan ben ik direkt uitgeteld , en dat mag niet !!
    Ik heb nog veel werk aan de winkel hoor !!!
    Ik hoop dat ik na een tijd toch wat beter ga worden, maar de trage vooruitgang is te wijten aan mijn leeftijd vrees ik (48 )

    Morgen rustdag , en dinsdag versnellingen van 100m /32sec
    K'ga breien nu saluukes

    04-03-2007 om 18:01 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moe in de beentjes

    Het lopen ging dinsdag helemaal niet !!! Vandaag ook niet maar niet zo erg !!
    Ik ben moe in de beentjes vrees ik

    Nog van Zondag denk ik , Ik voelde me nogthans niet stijf of zo hoor ! Maar als ik ga lopen wegen mijn benen wel 100 kg .
    Morgen ga ik proberen in Beveren te lopen, daar mag je naar het schijnt naast de piste lopen, en da's een zachte ondergrond .
    T'is wel ne hele cinema om daar te geraken zunne, een echt kl... baan , als ge een beetje pech hebt en t'is wa druk , rijd ik der algauw een dikke drie kwartier op
    Maar goed ik ga t'toch eens proberen ! En een bezoekje bij runners brengen t'is een mooi uitvlucht hoor, want ik moet er zeker voorbij !

    Uiteindelijk gaan die 100 kg der wel uit zeker !
    Ik denk dat dit komt ,omdat ik zo weinig wedstrijdtempo ervaring heb . Heb ik gelijk ??

    Vandaag heb ik vernomen dat ons groepje een wedstrijd wil gaan doen in Sluis ,
    ik weet het niet zo goed , k'zal eens gaan piepen op hun site
    Ik heb al wel horen zeggen, dat het er gezellig aan toe gaat .
    Word vervolgd .


    28-02-2007 om 19:50 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeten
    Ik ben nog wat vergeten te zeggen

    Mijn food-pod staat helemaal niet juist, !!! Want ik heb volgens hem 11 km en 310 meter gelopen
    Nu ben ik er zeker van hé ! 
    groetjes

    25-02-2007 om 22:07 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik leef nog hoor !!!

    T'was weer klaar zunne vandaag , wij naar hasselt goed op tijd daar aangekomen !!

    T'was 5 minuuten voor het startschot, dus wij met ons groepke daar gaan staan . Op een gegeven moment zie ik alle kopkes naar onze kant opkijken . Ik zeg tegen mijn kennis  "hier klopt iets niet ! "

    Dus ik vraag aan een meneer , " De start gaat die naar daar ? "  "Ja "zegt hij 
    bleek dat we mooi in het midden stonden , op de eerste rij
    Ikke maken dat ik daar weg was, en vlug achteraan gaan staan hahahaha , stel u voor zeg !

    Maar goed , ik heb me niet laten meeslepen , en ik heb mooi mijn eigen tempo gevolg !
    In het begin deed mijn linkerbeen pijn , maar na een tijdje ging da beter !
    Ik heb dan mijn hartslag gevolgd , misschien niet goed in een wedstrijd om dat te doen !
    Maar t'was mijn  eertse 10 km wedstrijd en ik was zo bang me te laten meeslepen ! Zeker in het begin gaan ze direkt snel ,
    maar ik kan dat niet , als ik het toch doe ben ik na 4 km gegarandeerd uitgeteld .

    Dus ik ben braaf geweest , ik moet eerlijk zeggen, dat ik het wel kwaad had met momenten hoor !
    Er liepen twee madammekes voor mij ! Al van in het begin ééntje met een blauw jasje aan en ééntje met een rood jasje aan !
    Ik heb die 10 km lang willen voorbijsteken, en niet kunnen hé
    Om zot van te worden !!!!!
    Maar toen zag ik een bordje met 9 km derop , ikke blij !! Ik heb dan nog even gewacht , want de gedachte dat ze me dan ook nog eens terug konden voorbijsteken, kon ik niet verdragen
    De laatste 500 m heb ik dan even alles gegeven wat ik nog in me had, en ja hoor !!!
    De twee dametjes werden voorbijgestoken door jetty pringels ikke blij !!!

    Mijn tijd is denk ik tussen 1uur en 6min  en 1 uur en 7min
    Deze week zal ik het wel lezen op hun site hé ?

    Ik ga me nu nog beter concentreren op mijn schema !!!! Want Couch Mario jij bent super !!!
    Dank zij jou heb ik de 10 km uitgelopen, en ben ik niet als laatste geeindigd !
    De kennis die bij mij was geeft maar 3 minuutjes beter gedaan, maar we schillen dan ook 20 jaar
    dat ik ouder ben dan zij .
    Dus ik mag niet mopperen vandaag hé

    En nu ga ik van een welverdiende rust genieten !!
    Slaap wel

     

     

    25-02-2007 om 20:34 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs