Foto

mijn beste prestaties:


-marathon 2 u 48' 23"
-halve mar  1u 14'56"
-hastings    1u 15' 50"
-winnaar crosscriterium
vrije sporters 2007
- prov. kamp. cross
vrije sporters
-tiegem 5e in 29'44"
- grijsloke 7km 6e in
22' 23"
- bédoin - mont ventoux 1 u 53' 05 "
- grijsloke 10 miles 9e in 1u 00' 37"

Foto
Foto
Foto
Mijn favorieten
  • dimitri
  • hans
  • joost
  • michael
  • bart
  • vacbl
  • wedstrijduitslagen
  • johan descheemaeker
  • lies deruddere
  • ludovic vanlede
  • fabrice
  • natalie
  • Foto
    persistence
    het relaas van een sportfamilie
    30-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.san silvestercross
    hallo , zondag hebben we nog eens met het hele gezin deelgenomen aan een wedstrijd.
    toen ik toekwam zag ik dat het gene gewone wedstrijd was . zoveel volk .
    de san silvestercross is duidelijk zeer bekend , voor ons vieren wast wel de eerste keer.
    ik voelde me wel niet al te bien . duizelig en druipneus , een kopvalling da ze zeggen.
    maar goesting om te lopen was er wel . de prestatie zou wel niet top zijn maar ondertussen waren we weeral onder vrienden en dat is wat telt.
    robin mocht de spits afbijten en scoorde een 9e plaats van de 29 . niet slecht allesinds. daarna wast de beurt aan onze blonde adonis ,kevin.
    deze starte terug behoudend en versnelde de 2e ronde , met een inhaalrace tot gevolg. hij eindigde beresterk als 6e .
    een half uurtje erna starten de vrouwen en de jeugd ( 271 aankomsten ) . nog eens 10' erna wast aan de heren ( 439 aankomsten ).
     annick liep een vlakke maar sterke wedstrijd . van deze 271 lopers werd ze 17e met een 2e plaats bij de vrouwen als gevolg
    ze liep aan een snelheid van 15.5 km per uur . daarmee was ze " maar "  40' achter onze beverse loopgodin charline " vissie" vanneste.
    bij de venten was bert deschodt de net niet winnaar . geklopt in de laatste meters . zeeeeeer jammer
    zoals ik reeds eerder zei : you can't always get what you want , baby.
    over mijn prestatie . ik starte mee met de eerste groep maar voelde dat deze die dag te vlug was . ik liep verder met een triatleet . we maakten samen de eerste ronde ( 4,25km) vol . ik had geen problemen . bij aanvang van de 2e ronde liep ik even mis . er stond op dat punt wel een seingever maar die lachte me liever uit dan de weg te wijzen. de idioot.
    al vlug was ik terug bij mijn kompaan , ik had wel een paar krachten verspeeld. tegen 3/4 van de race kwamen we bij sam verschelde en kwamen er nog 2 atleten vanuit de achtergrond bij ons . als je kan tellen was dit een groep van 5 personen om naar de finish te gaan.
    de laatste km dan . de anderen starten te vroeg met hun eindsprint , ik kreeg het moeilijk maar hield stand .
    aan de laatste 300m stond den filip en die riep dat ik moest sprinten .omdat ik altijd naar oudere mensen luister antwoorde ik met een tornado - jump. ik haalde nog 3 van mijn kompanen in en was zo 2e van ons groepje . goed gefinished dus . dit was voor sam verschelde ( struikelde wel nog aan de laatste 800m ) , olivier huyghe , en dieter colle . wel iets na glenn vermander en 1' na onze bert.een degelijk resultaat ondanks een zware verkoudheid .
    na nog een paar leffes gingen we met ons gezin tevreden naar huis .
    de dag erna ( maandag) ben ik naar de dokter geweest en kreeg er een antibiotica kuur mee !!! . die dag liep ik wel nog 27 km , ja ik ben van plan om van 2009 een superjaar te maken . nie pleuie , en blijven trainen.

    bay the way iedereen een gelukkig nieuwjaar en goede gezondheid .

    30-12-2008 om 11:22 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    28-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.corrida tielt

    vrijdag gingen annick en mezelf naar tielt . annick ging er de ladies corrida beslechten. ze voelde zich ok dus een top 15 was mogelijk.
    haar belangrijkste doel was eigenlijk de 2de plaats in het mls-criterium.
    bij de start was ons annick goed mee met een omvangrijke groep . ik had haar meegegeven om int midden van die groep te lopen en zo dus langer te kunnen meegaan . wat ze voortreffelijk deed.
    annick kon door die taktiek lang meegaan en zo rivalen op een veilige afstand houden .
    in de laatste ronde moest mijn schat lossen van die groep maar ze kon haar plaats redelijk houden .
    ze verzwakte niet echt . toen ze finaal uit de voorlaatste bocht kwam liep ze nog vooruit op mariane verbauwhede , lies deruddere en sophie tuttens. ik riep " nu sprinten " maar ons annick is niet zo'n beste sprinter en mariane dus wel . zo werd ze nog voorbij gesneld in de laatste meters door haar.
    annick behaalde een 14e plaats in 21' 32" , wat 8" beter in dan vorig jaar . ( ze komt dus nog niet oud).
    daardoor werd ze uiteindelijk dus 2e in het criterium. een dikke proficiat!!
    verder keek ik nog naar de grote corrida waar voor mij de prestatie van de dag van bart verkaemer kwam . aangezien hij de dag daarna pas wou pieken en dus niet te diep ging behaalde die toch een plaats voor van asbroeck en filip vanhaecke. proficiat !!
    wat ook een gegeven was die dag dat ons kliekje van de vacbl voltallig was ( filip en veerle en maaike , michael en valentine, bert en charline en wij dus).
    de reden van deze samenkomst was officieel het lopen van annick , maar onofficieel was het eigenlijk omdat bert en ik hadden afgesproken in het plaatselijke cafeetje om er mojito's te drinken.
    ieder lid van ons kliekje had dit blijbaar gehoord en was dus op de afspraak.
    dus wij dus na de uitreiking naar de coctailbar.
    wat resulteerde in 4 mojito's voor elk , zeer veel lol en een paar anekdote's ( kaarsvet op annick haar botten, michael en zijn geheime gavers, en wat bert durft voor de wedstrijd ) . wijselijk geef ik hier geen details mee . dus vraag je aan de persoon best zelf.

    28-12-2008 om 12:30 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    23-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerstcorrida deerlijk

    zondag was het voor de zoveelste keer nog eens D-day.
     ditmaal  was de invasie voorzien in deerlijk. volgens de berichten allerhande gingen we met veel zijn.
    en inderdaad , toen ik toekwam met kevin en robin zag ik dat er veel volk rondliep in de deerlijkse straten. maar na "thunderstruck" in de auto te hebben gehoord was ik klaar voor de concurrentie.
    robin moest eerst wel de spits afbijten . hij deed dus de 800M bij de 6 - 7 jarigen ( robin is sedert 18 okt. 6 jaar)  . bij de start liepen er eerst ouderen wat voor . dit was geen goed plan want toen ik de groep zag passeren waren ze aant vechten om op de eerste rij te geraken.
    natuurlijk zat mijn robin er weer middenin. hij liet zich duidelijk niet doen , ok dus. na enige tijd lieten ze de kindjes los en de spurt kon beginnen.
    onze robin eindigde 20 ste , wat weeral een prima prestatie was.
    daarna stond kevin aan de start( 8-9jarigen). deze vindt "thunderstruck" ook een beestig liedje dus was hij opgefokt genoeg om te sprinten.
    toen ze losgelaten werden zette hij direct de sprint in ( anders wacht hij af) ,wat resulteerde in een 6e plaats bij de jongens. aangezien deze nog maar sedert  18 november 8 jaar is en zo de jongsten is in deze reeks is dit duidelijk een prestatie om "U" tegen te zeggen.
    ik ben gewoon apetrots op mijn 2 boys.


    om 14u 30 was het aan mijn beurt. mijn concurrenten waren met velen maar de benen voelden goed aan , dus ertegenaan.
    mijn doel voor de wedstrijd was top 15 en onder de 16' .
    start !!
    na 500m was ik op mijn plek dicht bij michael, andy ingelbrecht , pieter anckaert en nog wat anderen.
    ik kon hun tempo volhouden . dit was de eerst keer dat ik niet loste voor de 3 km .
    jammer dat er veel wind stond tussen de 3 en de 4 km want dit drukte wat het tempo.
    aan km 4 was ik nog steeds bij michael maar 200m verderop forceerde hij de finale en meestre kon niet volgen.
    jammer , ik deed nog alles wat ik kon en verbruikte iedere koolhydraat in mijn lichaam en kweekte massa's melkzuur maar naderen deed ik niet meer . toch kon ik nog de 10e plaats veroveren , ik was daar zeer blij mee. de tijd was niet wat ik wou : 16' 10" .
    maar you can't always get what you want , baby.
    nu nog een verrassing voor sommigen. ik train gewoon door deze keer en rust niet tss de feesten.mijn goesting is nog veel te groot.dit mede omdat mijn zomer op gebied van trainen en wedstrijden lopen slecht was . 
    dus tot in "winkel" op de volgende corrida , suckers.
    ps . ik supporterde nog voor mijn vriendjes op de 15km en moet hierbij mijn grote respect betuigen voor filip , joost , dimitri en de anderen want ik zag een prachtige collectieve prestatie van al mijn vrienden.
     

    23-12-2008 om 18:37 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    15-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hastings
    hallo loopmakkers,
    vant weekend ben ik met j.m. vandenheede naar engeland geweest . niet om te gaan shoppen, nee, om te gaan lopen
    jaja ,ik ben er een marathon gaan lopen
    loopclub grijsloke is verbroedert met hastings en daar organiseren ze ieder jaar in maart een halve marathon . daar deed ik reeds 4 maal mee met succes. ik loop daar zeer graag en hou van de gastvrijheid daar .
    dit jaar organiseerden ze een marathon naar aanleiding dat  het honderd jaar geleden was dat de vorige er plaats vond !! ( blijkbaar lopen ze in hastings pas om de honderd jaar een marathon, kwestie van zeker te zijn dat er iemand geen 2 maal kan winnen )  .
    zaterdag morgent kwam j.m. me ophalen met zijn auto en zijn we naar calais gereden waar we de ferry naar dover namen .
    eenmaal we in dover waren zagen we dat het echt zeer slecht weer was . dit beloofde voor zondag.
    we hebben toen eerst een toeristische uitstap gedaan naar een stadje wat verderop " tunbridge wells ".
    daar deden we toch aan kerstshopping en dronken we wat guiness
    toen het reeds begon te donkeren zijn we richting hastings gereden naar het huis van onze gastheer voort weekend . die man heet yven hurry.
    we werden daar zeer goed ontvangen en mochten enige tijd later proeven van zijn kookkunsten. voldaan en moe kropen we rond 11 uur in ons bed.
    zondagmorgen  kregen we nog een stevig ontbijd en daarna werden we gevoerd naar de start van de marathon. we hadden ook veel geluk met het weer , het was ideaal : wat koud maar droog en bovenal geen wind.
    om 9u 30 begonnen we aan onze marathon . we hadden afgesproken dat we tesamen zouden blijven en er een doorgedreven lange duurloop van gingen maken. zeg maar een straf training.
    de race begon met een klim van ongeveer 6km en daarna golvende stukken. na ongeveer 12 km kwamen we aan in battle , een schilderachtig dorp. ik genoot er ongelooflijk van . na nog een 3 tal zware hellingen en vele mooie landelijke wegetjes kwamen we aan de kust. daar was het nog 5 miles ( 7 km ) . j.m. kreeg het moeilijk . we vertraagden wat om de kustlijn af te haspelen en zo aan te komen in een tijd van 3u 37 ' .
    ik vond het enorm geslaagd. ik raad iedereen aan om eens een lange wedstrijd te lopen in een trager tempo. je kan er zeer erg van genieten.
    daarna kregen we ten huise Yven hurry nog een goede maaltijd en na een afscheid van de goede man keerden we huiswaards.
    moe en voldaan kroop ik rond 23 uur terug thuis in bed .
    een geslaagd weekend.

    15-12-2008 om 19:08 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    08-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerstloop waregem
    hallo beste vrienden en vriendinetjes,

    zondag stond de kerstloop in waregem opt programma .
    bij de kinderloop was er reeds succes voor ons gezin  .
    den kevin behaalde de 2e plaats. zeer goed
    de robin was zeer verdienstelijk 10e tegen al oudere.
    daarna wast de beurt aan papa en mama . mama liep een prima race en eindigde juist voor marianne verbauwhede. annick was wel megadiep geweest .ze behaalde dus een 8e plaats.
    over mezelf kan ik kort zijn .ik had een totale offday.

    08-12-2008 om 19:00 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    23-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een winterse bui in orroir
    zaterdagmorgen stond ik op en ik had megaveel goesting. om de heroische loop in orroir te gaan beslechten.
    toen ik de rolluiken optrok zag het weer er zeer kalm uit.
    maar zo als iedereen reeds weet kwam daar vlug verandering in.
    koning winter was uit de donkere grotten van de aarde gekropen om de hel uit de hemel te laten vallen.
    een witte hel.
    maar aangezien ik nog als een der laatste in het leger gediend heb schrok me dit niet af.
    nadat pa aangekomen was in de klokketuin vertrokken de 4 meestres richting orroir ( annick moest werken).
    den eersten die ik daar zag was den dimi. ok ! let the games begin.
    een robbertje uitvechten tegen een van mijn betere vrienden dat doe ik wel graag.
    in de opwarming voor de start zagen we het allebei goed zitten. het weer viel mee. dit beaamde ok ludovic vanlede.
    dus werd de start gegeven in een zeer lichte bui , die natuurlijk na 500m veranderde in een stormpje . koning winter had ons beet.
    als dit nog niet genoeg was begonnen 2 mannen zeer hard aan de kop te sleuren. ik had het niet zo gemakkelijk . ik dacht als dit hier het gebruikelijke niveau is ben ik een vogel voor de kat. 1km verderop wast dus klimmen . daar stokte het tempo dus erg en kwam lieven in zijn nopjes . zonder er voor te gaan was ik al bezig de concurrentie een slag toe te dienen. na 3km liep ik reeds alleen .den dimi was redelijk gelost en ludovic volgde op 30m . de 2 vogels die aan de kop sleurden waren gaan vliegen. die waren echt te sterk . daarom dus die eerste vlugge km.
    wat volgde was een regelrechte cross van ongeveer 2km tot beneden den kluis. dit beviel me enorm en ik had na 5km zo nog altijd een 30 tal meter op ludovic. ik moest de vogende km's alles uit de kast halen en geregeld sprinten bergaf om die knaap af te houden.
    na 7,5 km was het nog eens bergop . ik deed het rustig aan en jawel hij kwam dichter . maar na die heuvel liet ik m'n tornado los en gaf alles .
    den ludo kon dit niet meer parreren . ik kon dus heel gelukkig arriveren als 3e met slechts 10 sec. voorsprong op ludovic . met die jongen is het nog geen kerstmis , ik zal mijn tenen nog mogen uitkuisen om hem voor te blijven.
    den dimitri volgde op een minuut , totaal verkleumt . tot aan zijn willie toe ( verklaarde hij zelf ! )
    na de crossen was dit dus een enorme opsteker en ook wel het bewijs dat ik eigenlijk niet zo slecht bezig was . dat dus ook het niveau bij de vrije sporters goed is .
    ook al liep ik uren in de kou en groeien er stalagmieten aan mijn mauw. ik kon tevreden naar moeder de vrouw. waar ik zo van hou  .
    zazawie.

    23-11-2008 om 19:07 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (9)
    17-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de week van de cross
    beste maten en sportievelingen,
    helaas kan ik in mijn wekelijks relaas deze keer geen lof over mezelf zingen.
    de missie begon zowat op dinsdag,
    toen ik aangekomen in marke mijn concurrenten zag.
    daar gingen we het prov. kamp. beslechten,
    en moest ik zodoende tegen bonte, sabbe en delmille gaan vechten.
    mijn conditie was optimaal,
    dus ik dacht ik ga hier met die titel aan de haal.
    nadat mijn kids terug een prima prestatie ten tonele brachten,
    stonden na alle andere reeksen de sen 2 aan de start te wachten.
    meestre liep zeer aanvallend met het mes tussen de tanden,
    maar zag iedere aanval in 't zand stranden.
    ik kon geen kloof slaan,
    zodat ik in de laatste ronde moegestreden mijn concurrenten moest laten gaan.
    een slechte vierde plaats was mijn deel,
    van dit resultaat kreeg ik slechts een krop in de keel.
    kort daarna ging ik vlug naar huis,
    en zette me vloekend voor de buis.
    ik werd begroet door vrouwlief,
    die ook deze dag in ronse een 8e plaats verwierf.
    de verdere week zette ik me klaar voor de crossafsluiter in ingelmunster- stad,
    waar ik de 1e plaats voor't criterium te bevechten had.
    die zondag lang geslapen en dus vlug te been,
    reden we met het hele gezin naar de laatste veldslag heen.
    eerst was het de beurt aan de 2 zonen,
    die allebei met een 12e plaats hun talenten konden tonen.
    toen liep annick haar cross,
    helaas was charline daar " the boss".
    mijn eega kon als 3e op't podium staan,
    dus kon deze al tevreden met een medaille naar huis toegaan.
    even erna moesten de sen2 eraan beginnen,
    en aan de concurrenten tezien was mijn zege nog niet binnen.
    ik moest  voor bonte zijn om't criterium te winnen,
    maar met ook sabbe en ,................ joost dewaele zou ik een perfecte taktiek moeten verzinnen.
    na start en studieronde liep trouwe maat joost reeds vooraan,
    ik bleef 3e lopen en waagde pas in de laatste ronde voor de demarrage te gaan.
    als een torpedo was ik vooruit,
    maar al gauw sloeg het melkzuur in de kuit.
    gino beende lieven bij en ging erover,
    dus het gewenste resultaat was zeer pover.
    ik was een verslagen man,
    en ook joost profiteerde daarvan.
    dus werd ik 3e in de cross en stond dus nog juist op't podium,
    maar daarmee werd ik dus pas 2e in't criterium.
    jammer en helaas,
    den gino was na de zomer lieven te baas.
    meestre is ontgoocheld maar laat het hier niet bij,
    ik zal wel terugslaan geloof me vrij.
    tenslotte wil ik nog de gehele vacbl bedanken,
    voor de supporterende luide klanken.
    zoveel vriendschap doet mijn hartje sneller slaan,
    dus kon ik toch tevreden naar mijn bedje toegaan.
    ps : na aan de luster te hangen ( inside joke ).

    17-11-2008 om 20:00 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    02-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross waregem
    hallo beste sportvrienden,.
    vrijdag zijn annick en meesterke naar de night of the proms geweest waar we een zeer goeie sinéad o'connor hoorden , zaterdag zijn we naar de memorabele cyclocross van de koppenberg geweest waar sven nijs den besten was . het weekend was dus eigenlijk reeds geslaagd maar meestre wilde nog een kers op zijn taart. ik ben dus zaterdagavond vroeg in mijnen tram gekropen . na een goede nachtrust stond de leeuw op om iedereen te verpulveren. we gingen naar waregem city meerbepaald naar de gaverbeek waar we de cross der jongeren gingen beslechten.
    ik voelde me niet meteen mega goed maar mijn geest stond wel scherp, ik wou iets forceren. eerst moest ik mijn kindjes nog aanmoedigen. de robin is niet zo'n vlugge starter en in deze grote groep op de cintelbaan kwam hij niet echt goed uit de startblokken.
    hij was bij de laatste weg .maar aangezien het een demeestere is liet hij zich niet doen en rukte zo nog op naar de 16e plaats .
    kevin start ook nooit vlug maar verbetert altijd naarmate de koers vordert.hij finischte na een weer prachtige eindfase( veel overstoken) als 8e.ik ben een fiere papa.daarna wast tijd aan annick .die had een mindere dag en eindigde pas 5e .volgende keer beter , ik weet er alles van.
    daarna was het aan de laatste reeks voor de vrije sporters .daar liepen juniors , de senioren 1 en de senioren 2 tesamen.een zeer omvangrijke groep dus met vele concurrenten . bert deschot, michael vanniewenhuyze en stijn vermuelen bij de sen1 en dus in mijn reeks bart vercaemer , gino bonte en dimitri sabbe. het was mijn bedoeling om de 2e in mijn reeks te worden.
    start! weg waren we. ik liet iedereen passeren . ik besloot later op te rukken . na de eerste ronde lag ik zelfs nog wat achter op al mijn concurrenten . maar ik voelde me ok en begon stillekes aan op te schuiven.eerst passeerde ik sabbe.dit was reeds een overwinning op zich voort klassement in het criterium.daarna vervoegde ik het groepje met al mijn vrienden . alleen den bart was reeds ongenaakbaar. doordat er verschillende demarrages kwamen kon ik voor bonte beginnen lopen ( ik had dus op dat moment mijn doel) .
    ik begon me nog beter te voelen.in de derde ronde kon ik iets recuperen na bert en michael om dan opt eind van die ronde zelf eens te demarreren . dit had een paar redenen. ik wilde bonte definitief los gooien ( wat dus lukte) en ik wilde mezelf en mijn vacbl vrienden bert en michael bij den bart brengen ( wat niet lukte ) .daarna zijn mijn 2 vrienden en stijn vermeulen beginnen sprinten en kon ik juist volgen .
    ik eindigde als 5e totaal maar wat veel belangrijker was, ik was 2e in mijn kategorie
    ik ben heel blij dat ik terug mijn concurrenten voort criterium kon kloppen na deze moeilijke periode .En ik stond terug opt podium van de cross der jongeren ( als 2e) .joepie de poepie.
    de kers staat op de taart .
    volgende week is er het provinciaal kampioenschap . de moraal is terug ijzersterk en ik hoop er mijn titel te verlengen.
    dus .... blijven trainen.

    02-11-2008 om 15:17 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    27-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross moorslede ( dapalo )
    deze zondag moesten we afzakken naar het hol van de leeuw. de cross van de dapalo , waar onze grootste concurrenten samenhokken ( of samen hollen) .
    de robin liep verdienstelijk 18e in een wel heel grote groep. de kevin was negende ook in een grote groep . proficiat kindjes en proficiat dapalo voor de goede jeugdwerking.
    annick liep niet omdat ze moest werken en zo dikke biefstukken op mijn bord kan afleveren.
    ik moest het opnemen tegen de 2 dapaloboys bonte en sabbe. wel ik kan er kort over zijn , ik liep als een slappe vod.
    bonte liep met de overwinning weg ( proficiat ) en meestre werd derde . sabbe was 2e en loopt dus in voort criterium .ik ben dus pisted off na mijn prestatie .mijn vertrouwen zit voort moment onder de grond.
    blijven trainen en hopen op de centering.

    27-10-2008 om 20:16 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    20-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kappaert en cross brugge
    zaterdag zijn we naar mijn geboorte wijk den kappaert afgezakt . ons annick zou daar lopen en onze kids natuurlijk ook want die wisten dat er een zat snoep te verdienen viel. de robin mocht als eerste starten (300m ) het was dus een lange sprint . aant midden passeerde hij als 2e na een meisje . met een oorlogsgezicht spurte hij zich alla tom boonen voorbij het meisje en won de wedstrijd . pa was apetrots en de kleine was blij met zijn medaille en snoepzak . zijn eerste overwinning was een feit. toen wast de beurt aan de kevin ( 750m).toen de start gegeven werd besloot hij eerst nog wat te gaan liggen , kwestie van goed uitgerust te zijn voor de finale. na zijn onfortuinlijke val deed de kid nog zijn uiterste best en kon toch nog 8e finishen.karakter heeft hij allesinds.
    na  de 5 km wast de beurt aan de mls-lopers. ik vond de wedstrijd goed bezet. bij de mannen was de eerste hachimi,2e caby,3e vanasbroeck en mijn 2 vriendjes joost en patrick respectievelijk 4e en 5e .bij de vrouwtjes ging de overwinning naar sylvie verthé . gevolgd door lieselot bossuyt.de derde plaats had een historiek . bij de start liep annick voor marianne verbauwhede en charline dewaele.maar ze besloot de taktiek van haar zoon te volgen en liet haar dus ook vallen. met een salto en een " verdoeme" kuste ze de grond.waarna ze , goed uitgerust , opsprong en met de adrenaline int lijf naar haar concurrentes liep . eens ze erbij was liep ze er al voorbij. met een mannelijke compaan vervolledigde ze de wedstijd dus als derde .dit in een tijd van 50' 31" , een halve minuut sneller dan vorig jaar.
    de zondag dan gingen we naar brugge om te crossen. annick had reeds in de voormiddag gaan langduurlopen. ze voelde geen pijn aan haar gezwollen voet ( oef).die was dus reeds voldaan . het was terug robin die de spits mocht afbijten(300m). hij deed er een lange sprint over om finaal als 10e te eindigen.hij was niet tevreden omdat hij niet gewonnen had als zaterdag .spirit .
    daarna wast start voor kevin .die wilde iets tonen na zijn val van gisteren.hij starte int middenpak voor de 2 rondes met een totaal van 750m.hij liep ontspannen, ik zei reeds tegen bert dat hij er nog veel ging inhalen.toen de 2e ronde begon gaf ik hem het teken om int te halen . hij liep er prompt 8 voorbij (  genen zever) . toen begon reeds de sprint . hij had nog genoeg kracht om ook nog eens 2 jongens voorbij te snellen( die 2 waren voor hem in menen) zodat hij 5e eindigde . zeer goed . dit opend perspectieven voor volgend jaar als hij bij de oudste is van zijn categorie.
    na nog vele reeksen waar onze vacbl-ers weer uitmuntend waren ( vooral madam charline vanneste) was het in de laatste reeks de beurt aan meestre zelf.
    de concurrentie : bonte , delmille , sabbe en de broer van fredje colpaert. ik voelde me reeds beter dan de vorige weken en zagt dus zitten.
    bonte starte furieus en ik moest alles uit de kast halen( wat een spreekwoord) om te volgen. . na de 2e van de 4 rondes kwam delmille bij ons.sabbe en colpaert waren reeds verloren na onze snelle start.delmille demareerde direct maar niet ver. vlug kwamen we weer erbij en liepen zo met onze drietjes naar de laatste ronde, mijn krachten namen af.in de laatste ronde speelde delmille ermee , hij was duidelijk te sterk.na een paar versnellingen moest ik , ondanks de vele prachtige supporter kreten , lossen in de laatste km. delmille won dus in een veel te snelle spurt voor bonte en als derde dus meestre . de zelfde plaats als menen maar het gevoel was reeds veel beter. ik zal wel nog een cross winnen dit jaar

    20-10-2008 om 21:17 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tiegem
    ja , zaterdag wast dus in de achtertuin gaan lopen.
    normaal is tiegem een toppunt int jaar en loopt ik er verscheidene vrienden in de vernieling .
    maar niet dit jaar . de meestre is voort moment niet top , ik zal later wel mijn maten verpulveren.
    den eersten die liep was onze robin ( 300m ) .het was een sprint bergop, de kleinen van els was de beste en onze wittekop was derde . hij mag blijven. toen wast tijd aan kevin ( 1km ) . dat vond ik wel wat lang voor die kleine, met een paar hellingen erbij . de kevin liep uitstekend en op de sprint naar de finish verzekerde hij zich van een derde plaats.
    hij was weer kompleet opgebruikt. die kleinen kan toch diep gaan , ongelooflijk. ik ben toch fier op allebie die mannen.
    toen supporterden we voor de 3km en de 6km ( een goede michael , jongens die zit in form) waar de overwinning naar fabrice ging.
    toen wast aan annick en lieven. ik begon met de mensen met wie ik moest lopen,soetaert en jonas dewulf .de eerste ronde verliep normaal , ik versnelde even waar er geen wind was en ons groepje verkleinde . goed dus.de tweede ronde kon ik op bepaalde plaatsen al eens wat uitrusten.
    maar veel kracht had ik niet over. dit bleek toen ik een demarage probeerde op" mijn" helling .ze geraakte niet tot boven.dit had den patrick natuurlijk gezien en die begon te versnellen. toen wast bergaf en gingt bergaf met meestre jonas moest ook lossen .we vielen toen allen alleen en in ons eigen tempo. ik bereikte de finish na 30' 50" ( niet meer zoals in de uitslag) op een 8e plaats . er waren nog een paar jonge mannen voor mij en dus ook patrick en jonas.
    voor annick verliep het beter . die begon met lies derudder ( niet deruddere) maar die was een maatje tegroot.maar dit deerde haar niet een goed tempo vol te houden en redelijk alleen haar drie rondes te volmaken en te eindigen in 35'57" . ok , als je weet dat iedereen trager liep dit jaar.
    zo , nog geen resultaat voor mij maar ik leg me er niet bij neer . de zondag stond ik op om 6u45' en om 8u liep ik al inde gavers.25km ,dus 2u aan een stuk.en de maandag ( vandaag ) waren het 1u 30' . blijven trainen dus.

    13-10-2008 om 21:01 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross menen
    hallo , .
    vrijdag zijn we in een kut-weer gaan kijken naar de halve van de ezels ( inderdaad).
    ik moest er zijn voor mijn idool filip en mijn mega vriendjes bert , charline en michael en een goede coach moet ook waken over zijn rakkers.
    deheer noppe dus. laten we met hem beginnen . in het mytische weer liep hij een tijd van 1u24'00" . ik vond het zeer goed , in mooi weer was dit misschien een 22' waard .
    michael had nog nooit een halve gelopen en starte duidelijk met een kak in de broek , veel te traag dus .alvlug kwam zijn klasse boven en rukte hij op . zijn eindtijd is niet van belang want hij liep voor de " fun " ( duidelijk een ezel dus).
    ik supporterde dus ook voor charline vanneste , lachen was er niet bij in dit pokkeweer maar een prestatie liep ze wel( 1u 28) , net als haar echtgenoot bert deschodt ( 1u 15 ) .onze beste was weeral dun filip ( na een marathon) in een 1u 13 '55" . nogmaals twas pokkeweer.
    de prestatie van de dag kwam van pedro dujardyn die zowaar filip klopte en ook eddy bossier . proficiat pedro.
    zaterdag zijn we in veel mooier weer afgereisd naar oostende . annick ging daar lopen . een 6km met veel concurrentes . ze starte vlug en liep zo mee met evy pieters , na een 3 km versnelde ze en liep voor evy uit . prachtig dat ze dit kon , maar de laatste km was er teveel aan en toen werd ze nog voorbijgestoken door evy en ene heidi . allemaal niet erg , ze deed het uitstekend in een tijd van 23'28" en werd zo 5e. ze is op dreef.
    later ( na de prijsuitreiking ) zijn we naar het centrum van oostende geweest. daar wast grote kermis . de kids hebben zich erg "gejeund" en papa dronk er een mojito op .  .
    de zondag wast cross tijd in marke . eerst liep robin , hij liep velen voorbij en was dus zeer tevreden .de kevin liep voor een derde plaats maar kon het tegen de ouderen niet afmaken ( zijn eerste jaar in die reeks) . hij werd 5e , ook een prestatie.
    na nog wat regen waren de seniors 2 aan de beurt . mijn reeks dus .ik starte mee met gino bonte en dimitri sabbe maar ik voelde dat ik een mindere dag kende . ik hield vol ... den dimi moest 5 meter lossen , ik vond het tijd gekomen om aan te vallen .maar ik viel aan als een slappe vod.
    ik kwam nooit voor gino. dus het gevolg kun je wel raden . den meestre loste , daardoor kreeg dimi terug vertrouwen en liep over mij, over den bonte naar de overwinning . ik was den oen ( niet veel beter als die ezels van hierboven).
     na een korte los lopen en een leffe was deze natte en zwarte dag doorgespoelt en kwam alvlug een plannetje boven .volharding
    en ..... na regen komt ,

    06-10-2008 om 21:19 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (7)
    29-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekendje vacbl
    hallo rakkers,
    we zijn dit weekend met de(bijna) hele ploeg van beveren-leie naar de zee geweest.
    en twas een wereld trip .zeer mooi weer , de kindjes waren in topform en ik heb weer veel kunnen lachen met mijn clubleden.
    vrijdag gaf ik een kwis . er waren 5 ploegen , bert en charline moesten naar een uitreiking van het loopcriterium van de kust en waren er int begin niet bij , jammer . maar ze hadden zich zo gehaast en we waren nog maar een kwartier begonnen en ze waren er al .ze verdeelden hun in 2 verschillende ploegen ( om zeker te winnen en alt geld mee te nemen ) maar kregen op hun smoeltje van steven d'hont.
    iedereen was tevreden , ik dus ook .
    de zaterdag stond er een ochtendloop op het programma en dit begon om 6u30 . veel te vroeg voor den dezen .charline en michael hadden voor 1 keer luete met meestre. je moet ze ook wat hunnen hé.later in de voormiddag hebben we een soort spel zonder grenzen gedaan onder leiding van den michael . zeer tof maar alleen jammer dat  mijn buikspieren er nog kapot van zijn
    in de namiddag was er dan de loop omt club kampioenschap. zeer heuvelachtig, en 6km lang . michael begon zeer snel ,met bert en ik int wiel.
    op de 2e helling ging ik iets door en de 2 losten iets . maar naar beneden toe ging het te snel voor mij. ze liepen mij eraf. michael liep in de finale nog den bert eraf en kreeg zo de verdiende beker .ik was niet tevreden over mijn prestatie ( alleen wel van mijn klimvermogen) .
    er  moet nog snelheid bij en ik zal er dus op trainen want  ik moet die mannen  weer kloppen.ik mag de titel van mijn blog niet verloochenen hé.
    onze kevin werd bij de kleintjes kampioen en was er fier op .annick werd 2e na haar vriendin charline.annick was trouwens uit de startblokken geschoten al was ze door een haas gepoept. ze liep gewoon mee met ons.schitterend de blik die michael smeet naar mij besprak boekdelen.
    na het kampioenschap wast tijd om eens iedereen in de zee te smijten . we hebben zo'n toffe groep dat het dus dolle pret was .
    lang niet meegemaakt. we hebben trouwens mia frere met 4en 500m ver gedragen om ze eens nat te krijgen . slik.
    na het eten wast disco- tijd en leffe-tijd . we zijn om 0U30 in onzen tram gaan kruipen. ik zeg dit omdat er verschillige om 6u30 die zondag morgent zijn gaan strandlopen . maar zonder den meestre , zo zot ben ik nog niet.
    na een tornooitje petanqe en een groot aantal frietjes zijn we gaan wandelen om daarna te stoppen , een creme te eten en naar de koers te kijken.
    de belgen reden goed .(voor hun eigen ) en boonen zaagde. zo won er een italiaan " ballan".
    toen wast weekendje gedaan. een kus en een traan , en toen moesten we allen naar huis toegaan.
    mega weekend . dankt u sammy en fabien .dankt u toffe gasten van den vacbl.
    tot in de frezentijd ,hé joostie

    29-09-2008 om 20:32 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    25-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de foto's van lichtervelde en van de marathon












    25-09-2008 om 19:52 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de eerste wedstrijd

    na mijn fratsen van vorige week heb ik mijn been goed ingetaped. maandag en dinsdag dus " no problem" . woensdag deed ik dan snelheid ( een stuk of 5 1000's ) . het ging langs geen kanten . tot overmaat van ramp had ik weer pijn ( lichte) aan de plek. er moest iets gebeuren , ik zag't al niet meer zitten voor de verdere koersen . dus donderdag rusten en nog eens naar dokter thermote .
    die stelde vast dat de genezing wel ok was maar dat het weefsel heel strak was. ik moest een afspraak maken bij een kinisist om het los te maken.
    zo gezegd zo gedaan : de vrijdag stond ik in vichte ( die dag niet gelopen ) bij de kinisist dus
    die begon direct mijn voet te verdraaien en te verkrachten !! . voor alles moet een eerste keer zijn , maar een eerste maal kine valt niet mee. want daarna zocht hij naar " de plek " . natuurlijk had den dezen weer 2 dagen gerust en voelde ik nergens nog pijn.dus eerst wat zoeken en doen tot hij een spot gevonden had en begon te vroeten. . jezus wat een pijn . dat losmaken moest dus pijn doen .
    de zaterdag natuurlijk met pijn van dat behandelen opgestaan , ik had geen goesting om een wedstrijd te lopen . maar na lang twijfelen doe je het dus toch. toen we naar lichtervelde reden voelde ik me reeds beter . annick en de kids hadden zoiezo goesting. kevin had in de voormiddag reeds zwemles genoten maar aant geluid in de auto te horen was hij nog verre van moe .
    lichtervelde : eerst robin aan de beurt , een lange sprint van 200m en onze jongste was 8e . goed dus . daarna onze kevin , die moest lopen tegen 8 en 9 jarigen maar sleepte op de 600m toch een 11e plaats uit de brand. ie mag bezig blijven .
    daarna wast mijn beurt , ik moest lopen ( 5km) tegen bonte , mijn grote cross concurrent , en nog een paar goe die ik nie kende.
    mijn start was te traag maar dat wist ik van tevoren . ik paseerde na de eerste ronde ( 2,5 km) als 8e . maar ik was nog niet opt eind van mijn krachten en verbeterde zelfs . tesamen met mijn compagnon begon ik aan een remonte . na een vlugge laaste km was ik nog 4e op 26 " van bonte.
    ik was tevreden . mijn tijd 16'24" is niet om mee te stoefen maar de pijn was nul en dit telde . ik ben terug , vanaf nu alles beter.
    daarna liep ook annick . ze liep terug heel goed en eindigde als 4e vrouw na karahotka , veerle vdkerckhove  en als eerste de trots van bert , charline " speedy gonzales " vanneste. annick kon weeral op een geslaagde koers terugkijken.
    ik supporterde ook op de 10 voor yves noppe die ook van zich liet spreken .
    daarna een mega zeer goeie tombola ( in de regen , jammer ) en een dikke merci voor de organisatie en tevreden naar huis .de kids waren blij met hun speelgoed , ik met mijn betere kuit en annick met haar plaats als 2e seniore.
    na een korte nacht ben ik met de kids naar nieuwpoort gereden om onze filip een hart onder de riem te steken.  die ging aan de flanders field marathon beginnen en kon dicht eindigen.  hij liep ongelooflijk goed. hij finishte als 4e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!in een tijd van 2u34'
    wat een mega prestatie , respect.ik was blij dat ik hem heel de wedstrijd gevolgt ben , twas een belevenis.
    ik vergeet hierbij niet te vertellen dat ook hans meedeed en hoe? hij had een eindtijd van 2u58' . waauw
    sport is toch het fijnste dat er bestaat ? als je niet gekwetst bent natuurlijk .
    tot blogs .


    ps ik zet morgen of zo nog foto's op den blog.

    15-09-2008 om 20:26 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wingene koerse
    hallo strevers,
    zaterdag moest onze kevin voor de eerste keer naar de zwemschool in zwevegem..
    niets bijzonders die eerste les maar toch een belangrijk begin voor die kleine,een phelps in wording .
    meestre heeft ondertss zijn training afgewerkt op de piste van zwevegem.
    een aantal keren 200m met wat in en uit lopen . easy , maar ...
    het was de eerste keer dat ik terug liep zonder mijn hieltjes, en twas niet zo goed.
    ik voelde weer lichte pijn . dus de volgende dagen intapen terug en zalf op doen, shit. hopelijk komt het goed tegen zaterdag want dan loop ik in lichtervelde.
    in de namiddag zijn we dan naar wingene gereden om daar kevin , robin en annick te laten afzien.
    eerst de beurt aan de kleintjes natuurlijk, de kevin had in de laatste 200m duidelijk meer over dan in grijsloke .hij sprinte ( door mijn hysterisch geroep) nog 2 jongens en 1 meisje voorbij. weeral een topprestatie, hij werd 4e bij de jongens en de robin (5jaar)werd in die zelfde reeks 10e . dit in een reeks tot 9 jaar ze waren allebei mega tevreden met hun prestatie , meestre keek lachend toe.
    toen wast de beurt aan de 11 km met bij de mannen een aantal toppers ( diaz , bart, soetaert, een portugees , sven nijs(limburger ), en nog een paar. bij de vrouwen helga sybick, els verthe , els van coillie, nathalie tijtgat, en onze topper annick delaere natuurlijk met haar grote concurrente marian verbauwhede.  een goede bezetting dus , onze annick zou haar tenen moeten uitkuisen.
    start... bart zette vlug aan , den portugees en diaz mee.
    doortocht 1e ronde alleen diaz en den portugees vooraan , gevolgd door bart en makkers.de vrouwen : helga en els voorop , gevolgd door nathalie met daarna annick !! voor els vancoillie.marian was wat achter.2e doortocht , zelfde posities uitgenomen onzen bart die niet zijn beste dag had ( zwaar seizoen in den duatlon) en helga die els kwijtraakte . annick was nog altijd voor els vancoillie. ik reip voor de laatste ronde dat ze moest 2km alles geven wat ze nog had , zodat els niet kon naderen en ze de moed kwijt was en ze de laatste km met voorsprong  begon. ze begon er direct aan .
    de finish: een overwinning van diaz in de print voor den portugees ( knap) , verder eindigde bart nog in zijn zelfde positie als de 2e ronde ( volharding noemen ze dit )  kort gevogld door den patrick soetaert ( zeer goed) .bij de vrouwtjes een overwinning voor helga , 2e els verthe, 3e nathalie tijtgat , 4e annick delaere . ze had dus els kunnen afhouden door die versnelling . daar was ze natuurlijk intens blij om
    marian kwam wat later toe . annick liep hier dus zeer sterk .ze was daarmee 3e sen. , dus nog een podium erbij voor mijn blond renpaard.
    hoeveel bekers zou ze nu al meer hebben dan ik ??
    daarna nog een drankje en naar huis , waar we weeral een slechte prestatie van onze duivels zagen. vooral vanbuyten blonk weer uit in verstrooid zijn . den trainer zou hem toch eens naast de ploeg moeten houden .daarna gaan slapen en gaan lopen in de gavers , in de regen.
    tot blogs

    07-09-2008 om 12:38 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een klassieker...




















    07-09-2008 om 11:44 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat een week.
    wat een week ! sedert ik zaterdag mijn blog heb aangevuld is er weer reeds veel gebeurt in ons gezin.zateragavond zijn we naar den trouw geweest van mijn nichtje stefanie en frederick. eerst was er receptie , ik kende bijna iedereen , het waren dan ook bijna al mensen uit mijn geboorte dorp zwevegem en zelfs een paar lopers ( ondermeer lucien  taelman en johan rijsman ) .na wat champagne mochten we de zaal in om te boefen.
    we mochten na de intrede van de trouwers aanschuiven aan de feestdis , een rijkelijk gevulde koud buffet , waar alles lag wat ik graag at .en aangezien ik honger had waren de borden te klein .enfin het smaakte dus .de "eetmuziek" werd verzorgd door de zoon van paul severs ,en zijn schoondochter . ja , niet mijn type muziek maar zingen kon die nachtegaal zeker.
    na de trouwslow konden we er aan beginnen . ik was goed in form en mijn wederhelft ook . toen ze acdc met thunderstruck draaiden heb ik het zwijn noch eens buiten gelaten. .toen we huiswaards gingen was het reeds 5 h , dus al veel te laat.gelukkig had ik niet veel gedronken.
    thuis wekker gezet , 2u30' geslapen , wekker eind van de kamer gesmeten , niet gaan lopen ( zot ) en opgestaan om 10h . toen wat op mijn positieven gekomen en om 15h zijn we toen naar filip vanwijnsberghe en veerle geweest  waar ook bert , michael en valentine en charline waren.
    NOG wat koffie gedronken, al de 6e , en een boel binnengesmeten .daarna ben ik naar buiten geweest met filip .
    michael en de rest zijn ons dan maar gevolgd . filip kwam dan af met sangria . michael duidelijk in form na de koffieklets , is daar beginnen zuipen... toen we een uurtje verder waren ,waren we aant voetballen !!! ja ,ik geef het toe , het was een bizar feestje. later op de avond mochten we nog eens aanschuiven aan de koude schotel . weeral een zeer rijkelijk gevulde tafel met zalm , tarbot , ect...
    en maar boefen, dan kregen we nog een toemaatje en meestre was vol ..rond 22h vroeg filip of ik nog een leffe moest hebben , ik ben vlug naar huis geweest . die gasten ( filip en veerle) hebben ons een prachtige dag bezorgd , waarvoor ten zeerste dank van ons gezin, we komen zeker nog af . je belt maar.
    vlug bed in en nog vlugger bed terug uit ( veel te vlug) .rustige werkdag gepaseerd en daarna ben ik 1u20 gaan lopen ( easy).geen pijn, ik ben terug ok. toen ik thuis kwam heb ik andere kleren aangetrokken en ben ik met de kids naar het zwembad in zwevegem getrokken.
    daar heeft robin 6 lengtes gezwommen en heb ik kevin zijn schoolslag nog wat bijgeschaafd( 20 lengtes ). zaterdag heeft hij testen voor in de zwemklub tegaan. ikzelf heb eens getest hoe rap ik nog kon zwemmen , ik heb een 100m crawl gezwommen in 1'32" , er zit muziek in voor al ik een keer aan triathlon begin .dinsdag heb ik dan eens getest int lopen ( ik ging normaal niet lopen , maar ik had zondag al niets gedaan ).
    ik was alleen dus ik versnelde. ik heb de lange tour 7 rondes gelopen , de eerste 2 waren iets trager maar de andere rond de 7' , test geslaagd.
    annick traint ondertss zeer goed , ze heeft geen kwaaltjes en de snelheid wordt aangescherpt. ze kan vant weekend wel niet lopen daar ze moet werken , trainen dus. de week was nog niet gedaan . donderdag kwam mijn vader met hout voor van de winter, heel den oprit vol . dat moest dan vrijdag na de training verzaagd worden . erna( 21h) was ik kapot . direct bed in , terug op om 6h . de krant lezen en dan beginnen het hout opte kuisen en te stapelen in mijn kot . om 9h30 ben ik dan naar zwevegem gereden met  kevin . daar heeft hij zijn zwemtesten voortreffelijk gedaan .weeral mega. dan terug naar huis , alles opruimen en wachten tot annick thuis is van haar werk. dan ( 12H30) direct naar grijsloke geweest om de kids te laten lopen ( wij liepen dus niet ) . toen ik er toekwam kreeg ik wel veel goesting om ook te lopen maar met mijn blessure die juist genezen is en al die afdalingen.... robin kwam eerst aan de beurt. toen ik hem de bocht zag uitlopen kreeg ik bijna een attackske, hij liep eerste . na een sprint is hij dan 2e geeindigd , zeeeeeeeeer goed voor die kleine .toen wast aan de beurt van kevin die liep naar een 7e plaats , ook megagoed . er waren nog velen ouder dan hem . hij kwam al wenend toe , hij was diep gegaan , er zit veel karakter in die kleine . na een paar minuutjes was hij er al door en vroeg naar de crossen die voor de deur staan.ik ben toen blijven kijken naar de 7km , daar deden mayko en Yves het ook zeer goed . mayko was 6e , net als ik vorig jaar.een megaprestatie. wie ook zeer goed heeft gelopen was dimi delombearde in de 10 miles. in de eerste ronde was hij nergens maar naarmate de km's vorderden kreeg zijn prestatie allure. hij kwam aan als 12e , hopelijk krijgt hij nog een mooie prijs .
    kurt defrene heeft ook mega goed gelopen , na de aankomst heb ik hem dan ook proficiat gewenst. ik heb er wat foto's getrokken ik zet er later nog op den blog , of als je ze wil mail ik ze door .toen ben ik naar huis geweest en zelf een 35' gelopen . jongens wat was het heet, die kerels in grijsloke hebben afgezien.
    morgen ga ik lopen in de gavers , of toch als ik in mijn bed lig voor 5h.
    tot de volgende, wieties.

    30-08-2008 om 21:25 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    23-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.herstellen

    maandag 18 augustus , de eerste werkdag = moeilijk opstaan, je vrouw staat in de keuken te lachen met je, de kids maken veel te veel lawaai, je bent bijna telaat op je werk, je opdracht voor die dag is kut.... kortom je droomt van zo'n dag .
    maar we moeten erdoor. die kwetsuur is aant verbeteren , de pijn gaat weg.  
    woensdag is het dan zover : s'avonds gaan we naar bev. leie om te gaan trainen , annick , ik en de kids .ik zou er mijn eerste test doen om terug te beginnen.met annick gaat het ondertss super goed, die loopt met charline te lachen alsof lopen easy is. ik weet wel beter.
    mijn eerste toertjes waren zeer ambetant , overal stijf . ik kan de gevaarlijke plek gewoon niet voelen tss al die stijfheid. 
    na 45' redelijk tempo en 300 maal voelen aant been begint er iets op te stijven aan DE PLEK . niet goed dus .
    na 55' moet ik stoppen , de kuit is er niet klaar voor . onze belastingskontroleur ( bertje) moedigt me aan . die heeft me de raad om niet direct een uur te lopen maar om te beginnen met 30' en iedere dag 5 ' langer te lopen . hij kan't weten , ie was al veel gekwetst .
    met deze training int achterhoofd zag het er niet goed uit .
    donderdag avond ging ik toch nog eens proberen . nu 30' . het ging al iets beter , de stijfheid was aant weggaan. na de training wel nog een minder gevoel . ik was zeer onzeker , dus eens bellen naar termote . afspraak dus vrijdag om 17u15.
    die dag dus na het werk nog eens lopen ..  nu 35' . de methode van bert slaagt aan . die jongen heeft met al zijn studies en examens toch wat geleerd . ik zou durven zeggen dat hij bijna op mijn niveau zit..
    geen pijn meer dus. na 20' begint het natuurlijk weer te gieten, het verhaal van de zomer. maar ik kan je verzekeren , als je je na een blessure terug beter voelt loop je door alle weersomstandigeden.  een vent die staat toe te kijken onder een afdak lacht met mij, de loser.
    dan vlug om de kids en naar dokter termo. ik was natuurlijk weeral iets te laat maar dat was beter want we moesten daar toch nog 1 uur wachten.
    termote riep me dus na enige tijd binnen. ik wou van wal steken met mijn verhaal maar luc moest natuurlijk eerst wat zeveren. na een paar jokes en mijn vertelling verder lag ik eindelijk op zijn tafel om de scan uit te voeren . mijn hartslag 180 !!! zeer zenuachtig want rusten is niets voor mij.  enige tijd later vertelde luc me dat alles ok is.
    joepi de poepi terug mogen afzien .het weekend kan al niet meer stuk . zaterdag loop ik om 14H en s'avonds naar de trouw van mijn nicht .
    dan kort slapen en gaan trainen naar de gavers ( ik denk dat ik lang ga lopen ). in de namiddag volgt dan een feestje bij maat filip vanwijnsberghe en zijn vrouwtje .
    met michael , valentine, bert en de twee giegeltrutjes annick en charline natuurlijk. mega
    ik vertel later wel of ik dronke was of niet .
    moraal vant verhaal : na regen komt ....

    23-08-2008 om 12:53 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    17-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.smouteriejogging
    jo, gisteren zijn wij naar overmere geweest . daar was de smouteriejogging ,deze doen wij bijna elk jaar aan omdat we erna meestal gaan wandelen langs het meer daar ( leuk voor de kids).
    annick zou er de 11,5 km lopen daar en onze kevin de 750m . annick moest de hele voormiddag werken en gisteren had ze ook al een zware dag.
    toen ze deze middag thuiskwam was ze niet in de stemming .geen goesting .wat eigenlijk wel normaal was , ik liet ze wijselijk gerust.
    na het omkleden en gereed maken van de zak was ze er al meer klaar voor .de kevin zag het al helemaal zitten .
    wij dus naar overmere .
    eenmaal aangekomen en we ons ingeschreven hadden kon de wedstrijd van de kleinsten beginnen.in de start was kevin niet zo goed mee.dit was goed voor hem, twas nog ver en ik had hem gezegd niet te hard te starten. ik stond wat verder te kijken . toen ik hem zag komen liep hij al 3e , maar met zijn hand tastend naar zijn mild.oei , dacht ik , het wordt niets. maar den kleinen zag ( en hoorde) zijn vader en beet door. de laatste 200m moest hij sprinten met een andere jongen om de eerste plaats !!!ze liepen tergend lang naast elkaar .de kevin beet door en haalde het , een schitterende overwinning. opt podium blonk hij als nooit tevoor .deel 1 geslaagd dus.
    nu wast de beurt aan mijn wederhelfd. de start werd gegeven en weg was ze . na 500m zag ik dat ze niet te vlug gestart was , wat goed was.ze moesten over 2 kasseistroken en over een landelijk weggetje , dus het was redelijk lastig.
    toen ze na de eerste ronde doorkwam was ze in duel met een andere vrouw. ook de tweede ronde passeerde ze vlot met haar concurrente op 2 meter. ik riep dat ze eraan mocht beginnen. wat ook lukte , na terug 800m was de tegenstreefster al 100m achter . prima !!
    ook de 3e en 4e ronde liep ze ver uit . . ze deed het zeer goed , de laatste ronde mocht ze dan ook in een rustiger tempo afhandelen.
     aan de finish was ze uitermate blij , na een zeer rustige zomerperiode had ze in haar 2e wedstrijd al terug een overwinning op zak . deel 2 ook geslaagd. ze liep de11,5 km in 52'54" , wat niet snel is maar je moet het parkoers bekijken en het wedstrijd verloop. wat een gezin hé.
    de schrijver van deze blog ontbreekt wel op't wedstrijdtoneel omdat hij nog gekwetst is . er is een klein schuertje vastgesteld door wonderdokter termote. nog een weekje rust dus . niet erg maar grijloke zal ik dus niet lopen . toeme toch.
    de concurrentie moet niet panikeren , meestre zal in september wel terug zijn .
    hopelijk den joost ook .
    zo , een geslaagde zaterdag dus (de belgen wonnen dan ook nog tegen de italianen in het olympisch tornooi).
    hopelijk volgen er nog vele.
    tot in de oorlog.

    17-08-2008 om 10:00 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)



    annicks beste
    -2x winnaar mls-criterium
    -halve mar. 1u30' 15"( lille 2009 )
    -1ste omloop kluis-
    bergen.
    2004 pk cross vrije sp.
    - 1ste wingene 2006
    2009 hasting 1/2 marathon
    in 1u 35'
     - 1ste schalienloop vichte


    Foto

    Foto

    kevin's beste:
    25m schoolslag in 37"
    50m schoolslag in 1'03"
    (2e in zwevegem)
    100m schoolslag in 1'48"
    (3e in ieper)
    400m lopen in 1' 27"
    1ste eurojogging har.2007
    1ste eurojogging har.2008
    1ste overmere  2008
    1ste overmere 2009
    2e grijsloke 2009
    1ste vichte 2009
    3e cross avifrora 2010
    2e deerlijk kerstcor.2010
    robin's beste:
    100m schoolslag in 2' 16"
    100m vrije slag in 2'13"
    2e grijsloke 2008
    1e zwevegem 2008
    25m zwemmen in 40'
    400m lopen in 1' 43"
    6e grijsloke 2009
    1ste vichte 2009
    3e cross dadizele 2010

    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 01/06-07/06 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 27/05-02/06 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs