Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    11-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE BODY SHOP 'TRANSFORMER' E/S
    Op de Amerikaanse en Engelse website van ELF is een  Eye Transformer Pallet te verkrijgen. Het gaat om een pallet met 4 oogschaduwen die een donkere oogschaduw 'transformen', veranderen dus, naar een andere opaque kleur...Of je kan ze natuurlijk ook gewoon gebruiken of gewoon over je zwarte eyeliner. En ik wil dit!!!


    Maar.......toen ik op het net zat rond te neuzen voor swatches, rinkelde er een belletje in m'n achterhoofd! Ik heb al oogschaduwen die dezelfde 'trick' doen! Ik dook in m'n stash, en na een tijdje foeteren en rommelen vond ik ze
    Ze zijn van The Body Shop, en ik heb ze al zeker een jaar of 2 in m'n stash... Bij de Body Shop heten ze gewoon: 'Shimmer' e/s en hebben ze een nummer. Er zijn er 7 verkrijgbaar en ikzelf heb er 4 van.

    Op 't eerste zicht lijken de oogschaduwen gewoon wit of cremekleurig maar als je ze van dichter bekijkt (of even schuin in het licht houdt) zie je dat ze een opaque (shimmerende/metallic) finish hebben.
    Zo zien ze eruit in de pan:


    Deze laatste viel en brak dus heb ik die in een gewoon potje gedaan


    Hier zie je ze geswatched, zonder donkere kleur onder, zoals je ziet geven ze alhoewel ze wit-achtig zijn toch veel pigment af
    :

    1.Pink 03, 2. Violet 06, 3. Indigo 07, 4. Emerald 08. Er bestaat ook nog een gouden, zilveren en koperen finish.

    Hier zie je geswatched op een donkere basis: MAC Blacktrack Fluidliner

    Zijn ze niet prachtig? M'n favorieten zijn de laatste 3...

    Deze oogschaduwen kosten rond de 10 euro, helaas weet ik de prijs niet exact daar ik ze al zo lang heb... Je hebt er niet veel van nodig en The Body Shop is kwaliteit, dat weet iedereen...
    Toch ben ik nog steeds nieuwsgierig nar het Transformer palletje van ELF(en die kost dan ook maar 3.50eur), en 'k hoop om het zo gauw mogelijk in handen te krijgen... , gewoon om eens te vergelijken...

    Heeft iemand van jullie ook 1 of meerdere van deze oogschaduws? Wat vind je ervan? Of heb je nog geen en wacht je liever tot ELF Belgie het in z'n gamma heeft?

    11-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS: * BABE ON A BUDGET*
    De feestdagen komen er gauw aan en mss wil je wel een complete 'stunning', 'bling bling', 'ster van de avond outfit'....maar helaas...je budget laat het niet toe... * Ook goedkopere winkels hebben leuke feest-outfits. Of met deze tips kom je ook al een eindje!

    * Steeds meer grote ketens zoals H&M, C&A, Mango en Pimkie verkopen betaalbare feestoutfits die je achteraf nog makkelijk kunt dragen.
    * Hetzelfde geldt voor schoenen: Brantano, Shoe Discount, Schoenenreus, New Look...hebben een ruime keuze aan leuke goedkopere schoenen.
    * Goed gekozen accessoires zijn een handig hulpmiddel om je outfit een instant party-shot te geven. Lange kettingen, een brede riem, grote oorbellen, armbanden...zijn altijd een hit.
    * Combineer een duur stuk met goedkope kledingstukken en accessoires. In tweedehandswinkels kun je bv leuke sieraden op de kop tikken voor weinig geld.
    * Een eenvoudig topje kun je makkelijk zelf omtoveren in een gedroomde party-partner. In textielwinkels zoals Veritas verkopen ze hippe applicaties die je kunt opstrijken, losse pailletten en strassteentjes die je kunt opnaaien en paillettenlinten waarmee je schitterende boordjes maakt.
    * Doe details! Een eenvoudig kledingstuk krijgt zoveel meer allure door een bepaalde stof of applicatie. Kies voor kanten inzetjes, ruches, glansstofjes, een bloem-corsage, een leuke print...
    * Investeer je toch in een iets duurdere outfit, zorg er dan voor dat je de aparte kledingstukken afzonderlijk kunt combineren tot een casual look. Bijvoorbeeld een glittertopje in combinatie met een jeans en sneakerss of een feestelijke rok gecombineerd met eenvoudige laarzen en een wollen trui.

    11-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    10-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VASELINE LIP THERAPY: ROSY LIPS
    Vaseline beschrijft het product als:

    'Een verzorgende lipbalsem op basis van Petrolium Jelly. Geeft je lippen een lichte rozige tint. Help schrale en gesprongen lippen voorkomen.'







    Persoonlijk verkies ik dit product boven de Rosebud Salves. Ten eerste is het stukken goedkoper! Maar 1.99 euro.
    De textuur is ietsje dunner dan Rosebud. Ook geeftt het een mooi zacht getint kleurtje af.  Het blijft superlang op je lippen, heeft geen uitgesproken smaak en verzorgt je lippen!

    Hebben jullie deze al geprobeerd?

    10-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Lips
    09-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WnW EYELINER VERGELIJKING
    WnW heeft 3 verschillende soorten eyeliner in z'n gamma. Vandaag de test: welke is 't makkelijkst aan te brengen, pigment, welke blijft t langst, prijs...enz..Ik koss gewoon zwart, uiteraard zijn er nog andere kleuren verkrijgbaar.

    Van boven naar onder:
    * Gewone zwarte potlood: zowel eyeliner als kohlpotlood, ononderbroken in hun gamma, 1.99 euro 't stuk. Dit potlood is wel supersize: bijna de helft langer dan een gewoon simpel potlood van een ander merk. Makkelijk te slijpen.

    * Retractable potlood: potlood die je kan uitdraaien, met een mousse aplicator op 't eind om de eyeliner eventueel te vervagen. 2.99 euro 't stuk. Kan je niet geslepen worden waardoor je op de duur een stompe punt krijgt.

    * Eyeliner pen: werkt zoals een viltstift. Eyeliner heeft een vilten tip waardoor je de eyeliner heel precies kan aanbrengen. Kan met de loop van tijd wel uitdrogen.



    Van L naar R:
    *Zwarte potlood: Heel makkelijk aan te brengen, wax-achtige substantie, echt zwart zwart!

    * Retractable potlood: Heel makkelijk aan te brengen, wax-achtige substantie, in het echt is die niet zo zwart zwart als het potlood, op foto zie je dit niet. Opgelet! potlood niet te ver uitdraaien anders breekt hij!

    * Eyeliner Pen: Heel makkelijk in de handeling, echt zwart, kan zowel in dunne lijn als dikke lijn aangebracht worden. Opgelet! Na verloop van tijd wordt te vilt-top een beetje zacht waardoor de punt ietsje gaat plooien en je geen precieze dunne lijn meer kan trekken. De lijn droogt op zoals een inkt.



    *De test: Nadat ik m'n handen (met zeep!) gewassen heb (na een uur of 5) is dit wat er overblijft...Euuuhm...waar is nr 3? De Eyelinerpen? Helemaal verdwenen!!!
    De eerste 2 potloden blijven nog enigzins staan, alleen ietwat vervaagd !!!


    Korte samenvatting van de 3 eyeliners:

    Potlood 1: Goedkoopste en grootste, langhoudend, makkelijk aan te brengen, echt zwart, slijpbaar.
    Potlood 2: Middelste prijsklasse, langhoudend, makkelijk aan te brengen. Minpunt: kan niet geslepen worden waardoor je met stompe punt een lijntje moet trekken
    Eyeliner Pen: Duurste, makkelijk in aanbreng. Minpunt: helemaal niet waterproof, begint na een tijd uit te drogen, punt wordt zacht...

    VOLGENS MIJ KOMT POTLOOD NR 1 ERUIT ALS DE BESTE!!!! BLIJVEN AANSCHAFFEN DUS!!! En dit maar voor 1.99 euro!

    09-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Tags:WnW,eyes
    08-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARIJS HAUL
    Zoals als eerder vermeld ging ik zaterdag Kerstshoppen in Parijs!! Jay! het was superleuk maar héél druk! Amaai, zo veel volk bij mekaar! Niet normaal!
    Kerstshoppen is een jaarlijkse gewoonte die m'n mama en ik (+ mama's vriendin en dochters) hebben sinds jaren. We zien dit als de perfecte gelegenheid om eens samen onder de dames te zijn, om eens andere (Kerst)sferen op te snuiven, te kwebbelen, shoppen, en nieuws uit een andere stad te proberen.
    Meestal gaan we met zo'n versierde tourbus, waar de chauffeur een heuse kerstmuts draagt...HILARIE alom!...

    Wat ik kocht zaterdag? Niet zo super veel, BIJNA geen make-up...Buiten een nieuwe (mijne is nu bijna op) MAC NW 25, en een MAC Fix +. Binnen 2 weken ga ik opnieuw Kerstshoppen (ditmaal in Engeland) dus moet ik m'n centen wat verdelen over de 2 buitenlandse shop-dagen!

    2 Bourjois Eau de Toilettes, waarover  nog meer info volgt binnenkort.


    Oilily Douchegel, Pantene Volume Mousse, en dan een héél leuk make-up tasje die ik kocht in een vintagewinkeltje (Rosalie genaamd) waar we toevallig voorbij kwamen. Het tasje is van ECHTE zijde en met de hand geborduurd...en helaas niet zo goedkoop....;-) Maarbon

    08-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD

    Ik moet toegeven, ik ben geen super-fanaat van de Hema nagellakjes...Alhoewel ik vind dat ze supermooie kleurtjes hebben vind ik de nagellak maar goedkoop...en dit niet alleen qua prijs...
    Oftewel is de lak en het penseeltje te dun, waardoor je de nagellak niet gelijkmatig krijgt. Oftewel is de lak te dik waardoor het in strepen trekt en helemaal niet droogt. ZUCHT!
    Toch heb ik er enkele in m'n stash omdat ik de kleurtjes zo mooi vindt en het zonde vindt om ze weg te doen. Dit kleurtje is een heel donkerpaars, maar naargelang de lichtinval heeft de kleur een blauwe of een gouden schijn. Heel mooi maar helaas kon ik die effecten niet op foto vastleggen.

    Ik moest al m'n nagels superkort doen (en ben dit niet meer gewoon..) want er waren er 2 afgekraakt. En allemaal lange nagels en dan 2 korte stompjes ertussen vind ik allesbehalve aantrekkelijk!




    Wat vinden jullie van Hema Nagellak?

    08-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    07-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLAIRE'S OOGSCHADUWPALLET
    Make-up is normaal gezien niet iets wat ik in een accessoire winkel zou kopen omdat ik die make-up meestal maar goedkope crap vind , maar toen ik dit pallet zag was ik direct verkocht!

    Niet alleen zitten er héél veel kleurtjes in, ze zijn allemaal nog eens shimmery en er zitten ook felle kleurtjes in. Veelal krijg je bij goedkopere merken dat kleur  niet verschijnt. Bij deze is de kleur zoals in de pan!!!.

    De oogschaduwen zelf zijn poederoogschaduwen, alhoewel...toch niet helemaal! Ik vind het zo moeilijk om het te beschrijven maar het lijkt precies alsof de poeder nat is. Het voelt vochtig aan en ook als je de oogschaduw aanbrengt lijkt het alsof je ze met een natte penseel aanbrengt...strange!!!!
    De kleurtjes bevatten ongelofelijk veel shimmer en zijn heel langhoudend!

    Het pallet was geloof ik iets van 14 euro, wat uiteindelijk wel meevalt voor zoveel verschillende kleurtjes!

    *De lichtere stukken die je telkens ziet komen door de oogschaduw te testen, doordat de oogschaduw een beetje een natte textuur heeft wordt de oogschaduw precies een beetje geprest telkens je je penseel gebruikt.
    Waarschijnlijk komt het hier ook wel door de flash, in het echt zie je die lichtere stukken niet.






    Hieronder enkele swatches; zie hoe fel en metallic de kleuren zijn, ook al zijn ze droog aangebracht!


    Zouden jullie make-up in een accessoire-winkel kopen? Of heb je al eens make-up gekocht bij Claire's? Zoja wat zijn de bevindingen?

    07-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    06-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHEAP NAILPOLISH SWATCHES

    Onlangs was ik eens in de Action en daar vond ik een héél cute pakketje met 4 nagellakjes. Het pakketje zelf ziet er nogal kinderachtig uit (een plastiek zakje met felgekleurde bloemetjes en glitter hier en daar), maar bon..., soms komt het kind in me eens naar boven

    De kleuren die erin zaten vond ik wel supermooi en daarom heb ik ze eens ge-swatched voor jullie. EN best of all...het pakketje was maar rond 1 euro...
    Natuurlijk mag je hiervan geen wonderen verwachten maar een goede base- en top coat kunnen al wonderen doen!!! De nagellakjes hebben geen naam of nummer...

    Op foto hier in het flesje helaas een beetje donker...


    Een fel neon roze


    Dit is m'n favoriet!!




    Weeral wat donker uitgevallen...


    Een mooi fel blauw


    Een paars met een mauve ondertoon.




    Welke kleur is jullie favoriet?

    06-12-2009 om 13:17 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAYBELLINE LASH STYLIST WATERPROOF MASCARA 'BAD' REVIEW
    Ik grijp regelmatig  naar deze mascara in de gewone versie...niet waterproof dus, want ik ben er supertevreden van. Maar doordat de regen hier al sinds een week of 2 met bakken uit de hemel valt besloot ik de waterproof versie aan te schaffen...Maar jammergenoeg is dit een 'waste of money' geweest...De mascara kost rond de 11 euro.



    De mascara borstel is eigenlijk geen borstel maar eerder een kammetje. De tandjes staan nogal ver van mekaar wat het onmogelijk maakt om je wimpers mooi te scheiden.

    Ook droogt de mascara wel redelijk snel waardoor je ze niet meer netjes kan kammen, en als de mascara opgedroogd is zijn je wimpers keihard. Ik vind dit persoonlijk niet het meest aangename gevoel.


     De formule is eerder liquide en brengt helemaal niet zo fijn aan als de gewone versie. Doordat de mascara zo nat is kleven m'n wimpers aan elkaar maar tegelijk geeft hij m'n wimpers ook klontertjes. Bizar! Nu lijken ze net spinnenpoten, en laat dat nu juist iets zijn waar ik van gruwel! Op de foto zie je het mss niet supergoed maar het feit dat ik m'n wimpers aan mekaar voel kleven is voor mij al erg genoeg!


    Wat ik dan wel een superpunt vind is dat de mascara echt wel waterproof is. Zelf met een reiniger op olie-basis is de mascara niet makkelijk helemaal weg te krijgen. En hij is echt zwart-zwart!

    Helaas is de waterproof versie me niet bevallen, dus blijf ik bij de gewone versie.

    Hebben jullie deze al geprobeerd? Wat vond je ervan? Welke mascara werkte echt niet voor jouw?







    06-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Tags:eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RIMMEL 'GROOVY' LIPSTICK
    Vandaag is het Sinterklaas en de lieve heer heeft me getrakteerd op een cadeautje . ;-)

    Rimmel is volgens mij een goed merk voor lipsticks, ik heb al verschillende geprobeerd en de meeste was ik supertevreden van. Het enige minpunt bij de Rimmel lipsticks vind ik de geur....soms een echte afknapper, denk aan oude damesparfum....en toevallig liggen je lippen dicht bij je neus en en tenslotte wil je een oude damesparfum niet de ganse dag ruiken...althans ikke toch niet!!!

    De kleur 'GROOVY' is een heel fel roze die nijgt naar rood. En als ik zeg fel dan bedoel ik ook fel! Deze kleur verdraagt alleen maar een héél subtiele oogmake-up!
    De textuur is heel creamy en is makkelijk aan te brengen. Vanaf het eerste laagje werkt de lipstick perfect dekkend en alhoewel het een matte kleur is geeft hij je lippen voldoende glans.
    De lipstick maakt mijn lippen ietsje droger, maar doenbaar...





    Wat vinden jullie van de kleur? Niet te heftig?

    06-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Tags:rimmel
    05-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.*NEUTRAL EOTD*
    Eigenlijk is dit een EOTD van gisteren, daar ik vandaag een dagje gaan Kerstshoppen ben in Parijs! Deze morgen geen tijd om me op te maken want ik moest véél te vroeg uit bed! Dus is een beetje van een 5-minute face!!

    Maar, net als vorig jaar laat ik me opmaken aan de MAC of Urban Decay stand, of Benefit, of Shu Uemura of......    Om mezelf dan te laten verleiden en kwijlen en enkele spulletjes te kopen!

    De oogschaduw die ik aan heb op deze FOTD is uit het Urban Decay Book of Shadows Vol 1 Pallet. De kleur 'Scratch' en de kleur 'Shag' in de crease.
    De eyeliner is een simpel WnW potlood die ik gefixeerd heb met een zwarte oogschaduw van Urban Decay genaamd 'Zero'. Mascara is Maybelline Collossal Volume.
    Ik draag geen foundation en geen blush maar wel de WnW bronzer die ik enkele dagen geleden reviewde.







    Ook op zaterdag 19 december ga ik nog eens Kerstshoppen, ditmaal in Engeland!  Het is Kerstshoppen is een gewoonte die m'n mama, haar vriendin en diens dochters al jaaaaaren hebben!!! En ik? Ik vindt dit superleuk!

    Gaan jullie graag Kerstshoppen? In eigen stad of buitenland? Welke make-up gebruiken jullie als je in een rush bent?

    05-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Tags:eyes
    04-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COASTAL SCENTS GEL LINER SWATCHES + REVIEW
    Begin deze week deed ik mijn eerste bestelling bij BellaDonnaBeauty (www.belladonnabeauty.be) , en vandaag kreeg ik het pakketje in de bus. Deze Belgische shop is onlangs geopend en verkoopt producten van Coastal Scents, Konad en Dead Sea minerals.
    Ik was al een tijdje héél benieuwd naar de Coastal Scents Gel Liners en besloot dan ook om er enkele te bestellen. De gel liners zijn 8 euro 't stuk (iets duurder dan als je ze op de Coastal Scents website koopt) maar bon, dat deed er voor mij niet echt toe.

    Van L naar R:  Gold Bliss, Feline, Stellar, Boom Boom, Beach Glass, Exotic

    Zoals de meeste gel liners komen ook deze in glazen potjes. Ze zijn ietsje kleiner van formaat dan de MAC gel-liners maar doordat ze zoveel pigment afgeven heb je dus niet veel nodig dus kan je ze ook lang gebruiken. De potjes hebben een zwart dekseltje die je na gebruik altijd goed moet sluiten om uitdroging te voorkomen.

    Gold Bliss, Feline en Stellar

    Gold Bliss is eerder een bruin/gouden kleur. Heeft een metallic finish
    Feline is gewoon prachtig! Een groene kleur met een gouden finish, echt supermooi!
    Stellar is een zwart met een subtiele zwarte shimmer

    Boom Boom, Beach Glass en Exotic

    Boom Boom is een bruin/bronzen kleur met een metallic finish
    Beach Glass is mijn minst favoriet daar hij nogal 'doorzichtig' is. Maar als je de link met 'Glass' legt dan weet je ook wel dat glas doorzichtig is..Toch vind ik dit geen zo'n goeie combinatie voor een eyeliner.Wat deze kleur dan wel weer mooi maakt is de subtiele groene glitter erin. Eens de liner droog is dan zit ook de glitter muurvast.
    Exotic is een mosgroene kleur met gouden nuance in. Deze kleur is net als de kleur Feline mijn favoriet.

    De gel liners drogen praktisch onmiddelijk en eens ze droog zijn zitten ze dan ook muurvast!!! Ze zijn volledig waterproof ,zelfs na verschillende malen m'n handen met zeep te wassen, zaten ze nog PERFECT. Ze gaan alleen maar af met een op olie-basis reiniger.
    Ook zijn ze perfect als oogschaduwbasis te gebruiken!!! Dus eigenlijk een 2-in-1 product.

    Ik ben zeker benieuwd naar meerdere kleuren!!

    Hebben jullie al gelliners van Coastal Scents geprobeerd? Zoja, wat zijn je bevindingen? Zonee, ben je na deze review nieuwsgierig ernaar?

    04-12-2009 om 23:17 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUSH: H'SUAN WEN HUA HAIR MASK
    Af en toe heeft je haar eens baat bij een haarmasker, ik doe dit zelf eens per week. Ik heb er verschillende maar eentje die ik toch wel graag gebruik is deze van Lush; H'suan wen Hua Haarmasker.

    Het is een haarmasker die geschikt is voor alle haartypen., bevat een flinke lading avocado's, bevat ook waterkers, bananen en eieren. Voor extra glans is er balsamico-azijn en rozemarijn toegevoegd.

    Wat zegt de beschrijving op het potje?
    Vochtinbrengend haarmasker. Goddelijk voor haren. Megaverwennerij. Masseer massa's in DROOG haar, laat het voor 20min intrekken en was je haar daarna met shampoo en conditioner.

    Wat zeg ik?
    Dit masker maakt m'n haren superzacht en makkelijk doorkambaar! Een echte aanrader!


    Heeft iemand van jullie dit masker ook al geprobeerd? Wat zijn de bevindingen? Of welk merk voor haarmasker gebruiken jullie graag?

    04-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Hair
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS:*HAAR EN ZIJN EVENTUELE PROBLEMEN*
    Iedereen droomt er wel van, een gezonde bos dik,sterk, glanzend haar. Het maakt je er mooier, verleidelijker en gezonder uitzien. Jammer genoeg heeft niet iedereen dit geluk.... Buiten tal van shampoo's, conditioners, gels, spray's, serums enz...bestaan er ook natuurlijke middeltjes die je je haar van je dromen kan geven. Hier enkele tips!

    Wil je volume?
    Meng een lepeltje poedergelatine en een beetje water, spoel hiermee je haar en droog je haar met je hoofd naar beneden.

    Heb je dun haar?
    Mix een kopje natuuryoghurt met een ei en masseer dit mengsel in je haar. Spoel na 15 minuten uit met lauw water

    Heb je dof haar?
    Masseer een flinke schep mayonaise in je haar en bind plastiek zak over. Na 15min je haar uitspoelen met warm water. Gewoon wassen met zachte shampoo

    Haarkuur voor droog en dof haar
    Meng vruchtvlees van een overrijpe avocado met zoete amandelolie, masseer even in haar, spoel na 15minuten uit

    Heb je droog haar?
    * Kneed lauwe olijfolie door 't haar en wikkel dan een strook aluminiumfolie dond je hoofd. uurtje laten intrekken in de zon, goed uitspoelen en wassen met een milde shampoo
    * masseer je hoofdhuid met wonderolie (ricinusolie) voor je je haar wast. Het is een weldaad voor je huid en je haar.

    Heb je blond haar?
    * Het wordt steviger en mooier van kleur als je het insmeert met citroensap en honing. Half uurtje in de zon (pas op voor wespen!) en spoel uit.
    * Vermeng een kopje sterke kamillethee met een eetlepel amandelolie, scheutje citroensap, 1 eetlepel zout en een half kopje babyshampoo

    Heb je donker haar?
    Het krijgt een prachtige glans als je het afspolet met een aftreksel van rozemarijn. Laat de kruiden 2uur trekken voor je de (gezeefde) spoeling gebruikt.

    Heb je grijs haar?
    Spoel met een aftreksel van uienschillen. Het haar krijgt er een prachtige glans door.

    Heb je gekleurd haar?
    Broos haar die gekleurd is kun je een opknapbeurt geven met: warme olijfolie gemengd met een eierdooier. Masseer in het haar, vouw plastiek zakje over en laat 1 uur intrekken

    Heb je gespleten haarpunten?
    Masseer je haal met 1deel azijn, 1 deel honing en 2 delen olie. Laat half uur intrekken en spoel met warm water. Hierna het haar gewoon wassen

    Heb je vet haar?
    Meng sap van een halve citroen met het spoelwater of spoel je haar met pepermuntthee

    04-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    03-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF ALL OVER COVER STICK IN MEDIUM
    Waaauw, dit is echt een toverproduct!!!!  En dat voor maar 1 euro!!!

    Ik had kleine verwachtingen hiervan maar ik moet duidelijk mijn mening herzien! Deze stick zorgt ervoor dat alle oneffenheden, roodheden, donkere kringen verwijnen als sneeuw voor de zon!

    1. VOOR: zichtbaar kleurverschil, ooglid is donkerder dan rest van de huid, fijne adertjes op het ooglid zijn goed zichtbaar! IEUW!!


    2. NA: ELF coverstick gebruikt! Wat een verschil! Ooglid is egaler en lichter van kleur. Ook zorgt het ervoor dat m'n ooglid oplicht.


    Hier zie je een foto van beide ogen. Ik zie een duidelijk verschil, hopelijk jullie ook? 


    Het product komt in dezelfde (twist-up) draaitube als de '3-in-1' kleurensticks. Ik breng 't product 't liefst aan met m'n vingers, dit zorgt ervoor dat de creme mooi samensmelt door de warmte van je vingers.
    Je hebt zo weinig product nodig dat je maar 1 keer heel voorzichtig moet deppen op de stick. Uit zichzelf blijft het product goed zitten maar toch fixeer ik het graag nog met wat poeder.

    Hebben jullie ervaring met de ELF all over cover sticks?

    03-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:E.L.F
    Tags:face
    02-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WnW SUN TOUCHED BRONZER
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bronzer kan je gebruiken wanneer je het maar wil, de meesten verkiezen het in de zomer om zichzelf een beetje een sunkissed look te geven maar ik gebruik het ook graag in de winter. Het laat mijn bleke winterkleurtje wat opfleuren

    De WnW stand bij de Di is vernieuwd en hun nieuwe blushes zijn gewoon prachtig! Niet alleen zijn ze heel mooi om te zien, maar ook handig in gebruik, makkelijk aan te brengen en ze geven je een mooi gezonder kleurtje.
    Ze bevatten ietwat shimmer, maar zijn terwijl ook mat genoeg om niet als een kerstbal rond te lopen!

    De bronzer bestaat in 2 varianten en ik heb de lichtste gekozen.

    WnW omschrijft de bornzer als :
    Neutrale maar warme kleurschakeringen:  een zachte huidskleur, terracotta en warm beige die zijn samengebracht in deze bloemvormige compact.
    De complementerende kleuren van donkere en lichtere poeders kunnen perfect samengeblend worden om jouw de ideale 'sun kissed' of 'sun touched' look geurend naar vanille te geven.

    De bronzer ruikt heerlijk naar vanille, toevallig 1 van mijn lievelingsgeuren!!!!

    02-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:WnW
    Tags:WnW, bronzer
    01-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOVEMBER FAVORIETEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tijd voor een nieuwe maandelijkse favorieten mededeling !!

    * Botanical deo uit de Biovita, geur 'zwoel': Een lekkere warme, zwoele geur, ideaal voor koude dagen. Zonder alcohol, irriteert mijn huid niet.

    * Avon Instinct geur: (Avon is een postorderbedrijf in Nederland, Duitsland, Engeland, Amerika enz...) Een warme, gezellige zoet geur. Ideaal te combineren met de Botanical Deo

    * Wet n Wild Natural Wear in de kleur Medium: een minerale poeder die licht genoeg is om m'n huid te laten ademen, toch voldoende afpoederd,  m'n huid niet uitdroogd en ecologisch verantwoord is. De prijs:  MAAR 4.99 euro !!!

    * Blistex Medicated Balsem: Lipbalsem met een apotheek-achtige muntgeur. Werkt ontspettend, hydraterend en smaakt lekker!

    * Glycerona Hand & Nail creme: Dikke voedende creme, ideaal omte gebruiken net voor 't slapen gaan. Maakt je handen en nagelriemen zacht en hydrateerd.

    Wat zijn jullie favorieten van de afgelopen maand?

    01-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEW YORK COLOR *MOUSSE* LIPSTICK
    Deze kleur is 1 van m'n favoriete 'nude' kleurtjes. Niet te bleek, maar een tint lichter dan m'n eigen lipkleur. De kleur omschrijf ik het best als een lichte roze/bruine kleur, mat maar tegelijkertijd geeft hij je lippen ook glans.

    Mijn swap-buddy kocht deze voor me en de prijs was maar $ 0.99 't stuk dus supergoedkoop!!!! De textuur is creamy dus makkelijk aan te brengen. Verbazingwekkend blijft deze kleur superlang en hij droogt m'n lippen niet uit.
    Hij heeft geen specifieke smaak (sommige goedkope lipsticks smaken echt...ja, goedkoop) en dat vind ik ook al een heel voordeel!





    Hebben jullie al lipsticks van NYC uitgeprobeerd? Wat is je favoriete nude-kleur?

    30-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    29-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRESH HAIRCUT
    Gisteren breacht ik een bezoekje aan de kapper. Ik zat echt in een kapseldip (de vorige snit was helemaal uitgegroeid), ik vroeg de kapster om raad en dit is het resultaat:

    Een froufrou, die ik eerst niet had, vooraan nog steeds kinlengte, en achteraan helemaal opgesneden. (Vorige snit was eerder een carré)...

    Wat vinden jullie ervan? Beter de voor of de na?







    29-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Hair
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEW YORK COLOR LIPSTICK IN * SHEER RED*
    Vandaag had ik een feestje en ik besloot om eens een rode kleur te nemen. Rood is een kleur die ik superopvallend vind, dus gebruik ik die niet zoveel.
    Alhoewel ik vind dat rode lippen superclassy staan bij een zwarte outfit!!!!

    Ohja, ik wou nog even vermelden dat door te foto's zo in te zoomen, de haartjes boven m'n lip extra uitvergroot worden waardoor het lijkt alsof ik een megasnor heb...NIET DUS in het echt!

    De kleur *SHEER* RED vind ik eigenlijk ietsje miskozen want het is allesbehalve 'sheer'!   1 laagje van de lipstick geeft me al de beroemde Marilyn Monroe lippen! Ideaal !
    De lipstick glijd echt over je lippen, geeft ze een mooie glans en hydrateerd ze ook. De lipstick was maar $0.99 dus qua prijs/qualiteit vergelijking krijgt deze zeker een 9/10 !!!



    29-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs