Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 42 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    06-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAYBELLINE LASH STYLIST WATERPROOF MASCARA 'BAD' REVIEW
    Ik grijp regelmatig  naar deze mascara in de gewone versie...niet waterproof dus, want ik ben er supertevreden van. Maar doordat de regen hier al sinds een week of 2 met bakken uit de hemel valt besloot ik de waterproof versie aan te schaffen...Maar jammergenoeg is dit een 'waste of money' geweest...De mascara kost rond de 11 euro.



    De mascara borstel is eigenlijk geen borstel maar eerder een kammetje. De tandjes staan nogal ver van mekaar wat het onmogelijk maakt om je wimpers mooi te scheiden.

    Ook droogt de mascara wel redelijk snel waardoor je ze niet meer netjes kan kammen, en als de mascara opgedroogd is zijn je wimpers keihard. Ik vind dit persoonlijk niet het meest aangename gevoel.


     De formule is eerder liquide en brengt helemaal niet zo fijn aan als de gewone versie. Doordat de mascara zo nat is kleven m'n wimpers aan elkaar maar tegelijk geeft hij m'n wimpers ook klontertjes. Bizar! Nu lijken ze net spinnenpoten, en laat dat nu juist iets zijn waar ik van gruwel! Op de foto zie je het mss niet supergoed maar het feit dat ik m'n wimpers aan mekaar voel kleven is voor mij al erg genoeg!


    Wat ik dan wel een superpunt vind is dat de mascara echt wel waterproof is. Zelf met een reiniger op olie-basis is de mascara niet makkelijk helemaal weg te krijgen. En hij is echt zwart-zwart!

    Helaas is de waterproof versie me niet bevallen, dus blijf ik bij de gewone versie.

    Hebben jullie deze al geprobeerd? Wat vond je ervan? Welke mascara werkte echt niet voor jouw?







    06-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Tags:eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RIMMEL 'GROOVY' LIPSTICK
    Vandaag is het Sinterklaas en de lieve heer heeft me getrakteerd op een cadeautje . ;-)

    Rimmel is volgens mij een goed merk voor lipsticks, ik heb al verschillende geprobeerd en de meeste was ik supertevreden van. Het enige minpunt bij de Rimmel lipsticks vind ik de geur....soms een echte afknapper, denk aan oude damesparfum....en toevallig liggen je lippen dicht bij je neus en en tenslotte wil je een oude damesparfum niet de ganse dag ruiken...althans ikke toch niet!!!

    De kleur 'GROOVY' is een heel fel roze die nijgt naar rood. En als ik zeg fel dan bedoel ik ook fel! Deze kleur verdraagt alleen maar een héél subtiele oogmake-up!
    De textuur is heel creamy en is makkelijk aan te brengen. Vanaf het eerste laagje werkt de lipstick perfect dekkend en alhoewel het een matte kleur is geeft hij je lippen voldoende glans.
    De lipstick maakt mijn lippen ietsje droger, maar doenbaar...





    Wat vinden jullie van de kleur? Niet te heftig?

    06-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Tags:rimmel
    05-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.*NEUTRAL EOTD*
    Eigenlijk is dit een EOTD van gisteren, daar ik vandaag een dagje gaan Kerstshoppen ben in Parijs! Deze morgen geen tijd om me op te maken want ik moest véél te vroeg uit bed! Dus is een beetje van een 5-minute face!!

    Maar, net als vorig jaar laat ik me opmaken aan de MAC of Urban Decay stand, of Benefit, of Shu Uemura of......    Om mezelf dan te laten verleiden en kwijlen en enkele spulletjes te kopen!

    De oogschaduw die ik aan heb op deze FOTD is uit het Urban Decay Book of Shadows Vol 1 Pallet. De kleur 'Scratch' en de kleur 'Shag' in de crease.
    De eyeliner is een simpel WnW potlood die ik gefixeerd heb met een zwarte oogschaduw van Urban Decay genaamd 'Zero'. Mascara is Maybelline Collossal Volume.
    Ik draag geen foundation en geen blush maar wel de WnW bronzer die ik enkele dagen geleden reviewde.







    Ook op zaterdag 19 december ga ik nog eens Kerstshoppen, ditmaal in Engeland!  Het is Kerstshoppen is een gewoonte die m'n mama, haar vriendin en diens dochters al jaaaaaren hebben!!! En ik? Ik vindt dit superleuk!

    Gaan jullie graag Kerstshoppen? In eigen stad of buitenland? Welke make-up gebruiken jullie als je in een rush bent?

    05-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Tags:eyes
    04-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COASTAL SCENTS GEL LINER SWATCHES + REVIEW
    Begin deze week deed ik mijn eerste bestelling bij BellaDonnaBeauty (www.belladonnabeauty.be) , en vandaag kreeg ik het pakketje in de bus. Deze Belgische shop is onlangs geopend en verkoopt producten van Coastal Scents, Konad en Dead Sea minerals.
    Ik was al een tijdje héél benieuwd naar de Coastal Scents Gel Liners en besloot dan ook om er enkele te bestellen. De gel liners zijn 8 euro 't stuk (iets duurder dan als je ze op de Coastal Scents website koopt) maar bon, dat deed er voor mij niet echt toe.

    Van L naar R:  Gold Bliss, Feline, Stellar, Boom Boom, Beach Glass, Exotic

    Zoals de meeste gel liners komen ook deze in glazen potjes. Ze zijn ietsje kleiner van formaat dan de MAC gel-liners maar doordat ze zoveel pigment afgeven heb je dus niet veel nodig dus kan je ze ook lang gebruiken. De potjes hebben een zwart dekseltje die je na gebruik altijd goed moet sluiten om uitdroging te voorkomen.

    Gold Bliss, Feline en Stellar

    Gold Bliss is eerder een bruin/gouden kleur. Heeft een metallic finish
    Feline is gewoon prachtig! Een groene kleur met een gouden finish, echt supermooi!
    Stellar is een zwart met een subtiele zwarte shimmer

    Boom Boom, Beach Glass en Exotic

    Boom Boom is een bruin/bronzen kleur met een metallic finish
    Beach Glass is mijn minst favoriet daar hij nogal 'doorzichtig' is. Maar als je de link met 'Glass' legt dan weet je ook wel dat glas doorzichtig is..Toch vind ik dit geen zo'n goeie combinatie voor een eyeliner.Wat deze kleur dan wel weer mooi maakt is de subtiele groene glitter erin. Eens de liner droog is dan zit ook de glitter muurvast.
    Exotic is een mosgroene kleur met gouden nuance in. Deze kleur is net als de kleur Feline mijn favoriet.

    De gel liners drogen praktisch onmiddelijk en eens ze droog zijn zitten ze dan ook muurvast!!! Ze zijn volledig waterproof ,zelfs na verschillende malen m'n handen met zeep te wassen, zaten ze nog PERFECT. Ze gaan alleen maar af met een op olie-basis reiniger.
    Ook zijn ze perfect als oogschaduwbasis te gebruiken!!! Dus eigenlijk een 2-in-1 product.

    Ik ben zeker benieuwd naar meerdere kleuren!!

    Hebben jullie al gelliners van Coastal Scents geprobeerd? Zoja, wat zijn je bevindingen? Zonee, ben je na deze review nieuwsgierig ernaar?

    04-12-2009 om 23:17 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUSH: H'SUAN WEN HUA HAIR MASK
    Af en toe heeft je haar eens baat bij een haarmasker, ik doe dit zelf eens per week. Ik heb er verschillende maar eentje die ik toch wel graag gebruik is deze van Lush; H'suan wen Hua Haarmasker.

    Het is een haarmasker die geschikt is voor alle haartypen., bevat een flinke lading avocado's, bevat ook waterkers, bananen en eieren. Voor extra glans is er balsamico-azijn en rozemarijn toegevoegd.

    Wat zegt de beschrijving op het potje?
    Vochtinbrengend haarmasker. Goddelijk voor haren. Megaverwennerij. Masseer massa's in DROOG haar, laat het voor 20min intrekken en was je haar daarna met shampoo en conditioner.

    Wat zeg ik?
    Dit masker maakt m'n haren superzacht en makkelijk doorkambaar! Een echte aanrader!


    Heeft iemand van jullie dit masker ook al geprobeerd? Wat zijn de bevindingen? Of welk merk voor haarmasker gebruiken jullie graag?

    04-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Hair
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS:*HAAR EN ZIJN EVENTUELE PROBLEMEN*
    Iedereen droomt er wel van, een gezonde bos dik,sterk, glanzend haar. Het maakt je er mooier, verleidelijker en gezonder uitzien. Jammer genoeg heeft niet iedereen dit geluk.... Buiten tal van shampoo's, conditioners, gels, spray's, serums enz...bestaan er ook natuurlijke middeltjes die je je haar van je dromen kan geven. Hier enkele tips!

    Wil je volume?
    Meng een lepeltje poedergelatine en een beetje water, spoel hiermee je haar en droog je haar met je hoofd naar beneden.

    Heb je dun haar?
    Mix een kopje natuuryoghurt met een ei en masseer dit mengsel in je haar. Spoel na 15 minuten uit met lauw water

    Heb je dof haar?
    Masseer een flinke schep mayonaise in je haar en bind plastiek zak over. Na 15min je haar uitspoelen met warm water. Gewoon wassen met zachte shampoo

    Haarkuur voor droog en dof haar
    Meng vruchtvlees van een overrijpe avocado met zoete amandelolie, masseer even in haar, spoel na 15minuten uit

    Heb je droog haar?
    * Kneed lauwe olijfolie door 't haar en wikkel dan een strook aluminiumfolie dond je hoofd. uurtje laten intrekken in de zon, goed uitspoelen en wassen met een milde shampoo
    * masseer je hoofdhuid met wonderolie (ricinusolie) voor je je haar wast. Het is een weldaad voor je huid en je haar.

    Heb je blond haar?
    * Het wordt steviger en mooier van kleur als je het insmeert met citroensap en honing. Half uurtje in de zon (pas op voor wespen!) en spoel uit.
    * Vermeng een kopje sterke kamillethee met een eetlepel amandelolie, scheutje citroensap, 1 eetlepel zout en een half kopje babyshampoo

    Heb je donker haar?
    Het krijgt een prachtige glans als je het afspolet met een aftreksel van rozemarijn. Laat de kruiden 2uur trekken voor je de (gezeefde) spoeling gebruikt.

    Heb je grijs haar?
    Spoel met een aftreksel van uienschillen. Het haar krijgt er een prachtige glans door.

    Heb je gekleurd haar?
    Broos haar die gekleurd is kun je een opknapbeurt geven met: warme olijfolie gemengd met een eierdooier. Masseer in het haar, vouw plastiek zakje over en laat 1 uur intrekken

    Heb je gespleten haarpunten?
    Masseer je haal met 1deel azijn, 1 deel honing en 2 delen olie. Laat half uur intrekken en spoel met warm water. Hierna het haar gewoon wassen

    Heb je vet haar?
    Meng sap van een halve citroen met het spoelwater of spoel je haar met pepermuntthee

    04-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    03-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF ALL OVER COVER STICK IN MEDIUM
    Waaauw, dit is echt een toverproduct!!!!  En dat voor maar 1 euro!!!

    Ik had kleine verwachtingen hiervan maar ik moet duidelijk mijn mening herzien! Deze stick zorgt ervoor dat alle oneffenheden, roodheden, donkere kringen verwijnen als sneeuw voor de zon!

    1. VOOR: zichtbaar kleurverschil, ooglid is donkerder dan rest van de huid, fijne adertjes op het ooglid zijn goed zichtbaar! IEUW!!


    2. NA: ELF coverstick gebruikt! Wat een verschil! Ooglid is egaler en lichter van kleur. Ook zorgt het ervoor dat m'n ooglid oplicht.


    Hier zie je een foto van beide ogen. Ik zie een duidelijk verschil, hopelijk jullie ook? 


    Het product komt in dezelfde (twist-up) draaitube als de '3-in-1' kleurensticks. Ik breng 't product 't liefst aan met m'n vingers, dit zorgt ervoor dat de creme mooi samensmelt door de warmte van je vingers.
    Je hebt zo weinig product nodig dat je maar 1 keer heel voorzichtig moet deppen op de stick. Uit zichzelf blijft het product goed zitten maar toch fixeer ik het graag nog met wat poeder.

    Hebben jullie ervaring met de ELF all over cover sticks?

    03-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:E.L.F
    Tags:face
    02-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WnW SUN TOUCHED BRONZER
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bronzer kan je gebruiken wanneer je het maar wil, de meesten verkiezen het in de zomer om zichzelf een beetje een sunkissed look te geven maar ik gebruik het ook graag in de winter. Het laat mijn bleke winterkleurtje wat opfleuren

    De WnW stand bij de Di is vernieuwd en hun nieuwe blushes zijn gewoon prachtig! Niet alleen zijn ze heel mooi om te zien, maar ook handig in gebruik, makkelijk aan te brengen en ze geven je een mooi gezonder kleurtje.
    Ze bevatten ietwat shimmer, maar zijn terwijl ook mat genoeg om niet als een kerstbal rond te lopen!

    De bronzer bestaat in 2 varianten en ik heb de lichtste gekozen.

    WnW omschrijft de bornzer als :
    Neutrale maar warme kleurschakeringen:  een zachte huidskleur, terracotta en warm beige die zijn samengebracht in deze bloemvormige compact.
    De complementerende kleuren van donkere en lichtere poeders kunnen perfect samengeblend worden om jouw de ideale 'sun kissed' of 'sun touched' look geurend naar vanille te geven.

    De bronzer ruikt heerlijk naar vanille, toevallig 1 van mijn lievelingsgeuren!!!!

    02-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:WnW
    Tags:WnW, bronzer
    01-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOVEMBER FAVORIETEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tijd voor een nieuwe maandelijkse favorieten mededeling !!

    * Botanical deo uit de Biovita, geur 'zwoel': Een lekkere warme, zwoele geur, ideaal voor koude dagen. Zonder alcohol, irriteert mijn huid niet.

    * Avon Instinct geur: (Avon is een postorderbedrijf in Nederland, Duitsland, Engeland, Amerika enz...) Een warme, gezellige zoet geur. Ideaal te combineren met de Botanical Deo

    * Wet n Wild Natural Wear in de kleur Medium: een minerale poeder die licht genoeg is om m'n huid te laten ademen, toch voldoende afpoederd,  m'n huid niet uitdroogd en ecologisch verantwoord is. De prijs:  MAAR 4.99 euro !!!

    * Blistex Medicated Balsem: Lipbalsem met een apotheek-achtige muntgeur. Werkt ontspettend, hydraterend en smaakt lekker!

    * Glycerona Hand & Nail creme: Dikke voedende creme, ideaal omte gebruiken net voor 't slapen gaan. Maakt je handen en nagelriemen zacht en hydrateerd.

    Wat zijn jullie favorieten van de afgelopen maand?

    01-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEW YORK COLOR *MOUSSE* LIPSTICK
    Deze kleur is 1 van m'n favoriete 'nude' kleurtjes. Niet te bleek, maar een tint lichter dan m'n eigen lipkleur. De kleur omschrijf ik het best als een lichte roze/bruine kleur, mat maar tegelijkertijd geeft hij je lippen ook glans.

    Mijn swap-buddy kocht deze voor me en de prijs was maar $ 0.99 't stuk dus supergoedkoop!!!! De textuur is creamy dus makkelijk aan te brengen. Verbazingwekkend blijft deze kleur superlang en hij droogt m'n lippen niet uit.
    Hij heeft geen specifieke smaak (sommige goedkope lipsticks smaken echt...ja, goedkoop) en dat vind ik ook al een heel voordeel!





    Hebben jullie al lipsticks van NYC uitgeprobeerd? Wat is je favoriete nude-kleur?

    30-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    29-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRESH HAIRCUT
    Gisteren breacht ik een bezoekje aan de kapper. Ik zat echt in een kapseldip (de vorige snit was helemaal uitgegroeid), ik vroeg de kapster om raad en dit is het resultaat:

    Een froufrou, die ik eerst niet had, vooraan nog steeds kinlengte, en achteraan helemaal opgesneden. (Vorige snit was eerder een carré)...

    Wat vinden jullie ervan? Beter de voor of de na?







    29-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Hair
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEW YORK COLOR LIPSTICK IN * SHEER RED*
    Vandaag had ik een feestje en ik besloot om eens een rode kleur te nemen. Rood is een kleur die ik superopvallend vind, dus gebruik ik die niet zoveel.
    Alhoewel ik vind dat rode lippen superclassy staan bij een zwarte outfit!!!!

    Ohja, ik wou nog even vermelden dat door te foto's zo in te zoomen, de haartjes boven m'n lip extra uitvergroot worden waardoor het lijkt alsof ik een megasnor heb...NIET DUS in het echt!

    De kleur *SHEER* RED vind ik eigenlijk ietsje miskozen want het is allesbehalve 'sheer'!   1 laagje van de lipstick geeft me al de beroemde Marilyn Monroe lippen! Ideaal !
    De lipstick glijd echt over je lippen, geeft ze een mooie glans en hydrateerd ze ook. De lipstick was maar $0.99 dus qua prijs/qualiteit vergelijking krijgt deze zeker een 9/10 !!!



    29-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    28-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD: *FOILED*
    Vandaag een FOTD met een foiled look. Wat is dit nu?

    Oogschaduw kan je ook 'foilen' dit wil zeggen: nat gebruiken, waardoor je oogschaduw intenser van kleur is, langhoudender en een soort metaalachtige finish krijgt.
    Je kan zowel vaste oogschaduw gebruiken als losse pigments. Mijn voorkeur gaat naar het laatste. Waarom? Die kan je beter doseren, in een apart dekseltje, zonder dat je andere oogschaduw er last van heeft.

    Dit doe ik zo : doe een klein beetje poeder in een dekseltje, maak je penseel nat (niet doornat, maar vochtig genoeg), meng hierna je oogschaduw in je penseel, je ziet dat de oogschaduw een beetje papperig wordt. Zorg ervoor dat het papje niet te vloeibaar is (anders wrijft 't niet mooi open) maar ook niet te droog (dan krijg je klontertjes die ook niet gelijkmatig openwrijven).

    Waarmee maak je je penseel nat?
    Sommigen gebruiken gewoon water, sommigen oogdruppels (gevonden op MUA), MAC Mixing Medium (zonder alcohol!!), MAC Fix+, Rozenwater, vloeibare glycerine (zoek op youtube naar: homemade mixing medium), en tal van andere productjes. Zorg er alleen voor dat ze geen alcohol bevatten!
    Ikzelf gebruik altijd The Body Shop Vitamine E facemist.


    1. Producten gebruikt: MAC Foundation NW20, WnW Mineral Pressed Powder, wenkbrauwpoeder, Gosh Blush Wheel, Maybelline Colossal Volume, WnW zwart oogpotlood, Losse oogschaduw van de Hema, lipgloss, UDPP (staat niet op foto)...

    Start zoals altijd met foundation, concealer, poeder enz... Foilen kan je natuurlijk ook met meerdere kleuren doen, maar vandaag heb ik maar 1 kleur gebruikt. Dit om gewoon eens te tonen hoe het in z'n werk gaat.

    .

    1. Breng de natte oogschaduw aan, doe dit toch al redelijk precies want eenmaal opgedroogt is deze moeilijk te blenden! Doe dit ook op je onderste wimperrand. Je zal voelen dat dit een koud/trekkerig gevoel geeft, maar dat is normaal, als het droog is voelt dit als gewone oogschaduw

    2. Breng in de crease dezelfde kleur aan maar dan droog. Op foto zie je dit jammergenoeg niet maar, die kleur heeft een andere tint, ook zorgt het ervoor dat je de kleuren wat kan blenden.


    3. Breng een paarse liquid eyeliner aan, en daarbovenop vlak tegen je wimperrand een zwarte eyeliner. Dit heet tightlinen. Breng ook met een zwart potlood zwarte eyeliner aan op je onderste wimperrand en vervaag dit een beetje.

    4. TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA




    28-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    27-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EOTD
    Even een vlugge close-up van m'n EOTD van vandaag. Beide kleuren komen uit het Urban Decay Deluxe Pallet en zijn genaamd: Honey en Ransom. Ik kreeg er enkele leuke complimentjes over en dat wou ik met jullie delen!



    27-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNELLE FACELIFT
    Dit masker werkt verstvigend en trekt je huid samen

    Hoe doe je het?

    Klop een eiwit stijf en smeer dit op je gezicht (niet rond de ogen). Eventueel roe je er at druppels citroensapof lepeltje honing door. Laat halfuurtje intrekken en met lauw water afnemen.

    27-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    26-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WnW PEARLESCENT PINK BLUSH, REVIEW & SWATCH
    Deze blush staat bekend als 1 van de betere 'dupes' voor de Nars Orgasm blush.  Dupe weliswaar want deze blush kost ongeveer een 8ste van wat de Nars blush kost

    Pluspunt
    * De kleur is een mooi roze (niet te fel en niet te licht)genoeg om je wangen net dat ietsje meer kleur te geven, en hij bevat heel veel gouden shimmer. GEEN glitter wel te verstaan
    * Ideaal licht aangebracht voor overdag, en perfect voor een feestje waar het wat donkerder mag zijn.
    * Hun bekendste kleur in hun gamma, en gewild door menig make-up verslaafden
    * Prijs: 3.49 euro normaal (en ik kocht hem dan nog eens aan de halve prijs)

    Minpunt
    * verpakking: tja...goedkoop, heel veel zilverkleurigplastiek, en het plastiek raampje durft al eens los te komen
    * het borsteltje is echt crap
    * de blush durft wel veel kruimelen, allee, niet echt kruimelen maar het poeder komt gauw los, en dat gebeurd vaker met goedkopere spulletjes

    De flauwe minpuntjes wegen niet op tegen te pluspuntjes, dit is een blush die standaard in mijn stash zit en die ik zolang hij nog bestaat zal blijven afschaffen.
    Kortom: één van mijn HG!!!






    Hebben jullie blushes van WnW? Zoja, wat vind je van de kwaliteit?  Wat is je favoriete kleur?

    26-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:WnW
    25-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YVES ROCHER PALETTE COLLECTOR REVIEW + SWATCHES
    Vorige week gaf ik jullie al swatches en een review van het Smokey Eyes Pallet van Yves Rocher, vandaag is het de beurt aan hun andere pallet! Kijk mee!


    Dit pallet is ietsje groter en platter dan het Smokey eyes pallet, het komt als een donkerblauw glanzend kartonnen doosje die sluit met een magneet. Op de voorkant zijn mini-fotos van prachtige bloemen. Het pallet kost 17.90euro


    Het pallet bevat 9 oogschaduwen, 1 blush en 1 lipgloss. Ook bevat het pallet een spiegel en die is lekker groot. Bijna net zo groot als het deksel. Alle producten zijn ook apart verkrijgbaar in de Couleurs Nature Lijn.


    Deze eerste 3 kleuren zijn ideaal te gebruiken voor een smokey eye als voor een gewone look. De zwarte kleur bevat zilveren miniglitter, het paars heeft een roze/bronzen finish en het bruin heeft een koperen finish. Alle kleuren zijn afzonderlijk verkrijgbaar. Van L naar R:  nr 83, 72, 22
    De oogschaduw bevat véél pigment, is zacht genoeg om ze makkelijk aan te brengen en zijn makkelijk te blenden. Ook blijven ze lang.


    Dit zijn m'n favoriete kleurtjes! Vooral dan de linkse; een blauw/zilveren kleur die een paarse ondertoon bevat. De kleuren zijn shimmery, makkelijk aan te brengen en te blenden en ze blijven lang. Van L nr R: 81, 71, 12


    Dit zijn m'n minst favoriete kleurtjes, deze bevatten minder pigment dan de anderen en zijn niet zo shimmery, eerder een gewone zachte glans. Mss is het ook wel net de bedoeling dat deze kleurtjes lichter van kleur zijn, dan kan je ze eerder als highlight gebruiken. Van L nr R:01, 02, 03



    Oh My! Deze blush is gewoon prachtig! Een licht bruin/roze kleur die geen shimmer of glitter bevat. De textuur is echt iets apart. Als je erover swiped met je vinger voelt het aan zoals een creme, zo fijn is de poeder. De blush is heel langhoudend, makkelijk te blenden en de kleur is ook apart verkrijgbaar. De blush heeft nr 20.


    De lipgloss is in de kleur: 'fraise'. Een mooie neutrale lichtroze kleur met miniscule roze glitter in verwerkt. De gloss is eerder aan de dikke kant, maar niet zooooooo dik dat ie je lippen aan mekaar kleeft.
    De lipgloss bevat volume boostende plantenextracten die je lippen omhullen in een licht tintelend gevoel. De gloss is zéér mooi van kleur.


    Ik ben eigenlijk héél tevreden over dit pallet.
     
    Moesten jullie kunnen kiezen (na de reviews gelezen te hebben) welke zouden jullie dan kopen? De Smokey of deze?

    25-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Yves Rocher
    Tags:eyes, lips,blush
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLINIQUE *A DIFFERENT GRAPE* LIPSTICK
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb mezelf voorgenomen om ook eens wat meer aandacht te schenken aan mijn lippen, dus vanaf nu zal je regelmatig eens een LOTD te zien krijgen!

    Clinique heeft volgens mij 1 van de beste formule voor lipsticks! De lippenstift is superzacht (denk boter...), glanst als een gloss en heeft de dekking van een lipstick.
    Hij droogt je lippen niet uit, blijft lang en heeft geen smaak...

    Mijn lipstick van vandaag heet 'a different grape' en heeft zoals je uit de naam al kan afleiden een beetje van een (blauwe) druivenkleur. De kleur is ietsje donkerder en opvallender dan wat ik gewoonlijk draag maar ik vind hem 'oh zo mooi!'

    25-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    24-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIT * YOU REBEL*
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben nooit echt een fan geweest van 'Tinted moisturiser' tot ik deze van Benefit probeerde. Ik kreeg ooit eens een staaltje, en staaltjes die m'n interesse wekken qua verpakking, product enz...vind ik wel eens de moeite te proberen.
    Meestal zit in staaltjes net niet genoeg om je hele gezicht te doen, maar bij deze was dit niet zo. Na 3 dagen geprobeerd te hebben besloot ik de TM aan te schaffen.

    De TM komt in een makkelijke metalen knijptube, maar de verpakking is classy rood met de naam van het product in grote letters erop geschreven

    Wat beloofd het?
    * Beloofd je gezicht voldoende 'coverage' te geven
    * beloofd maximale hydratatie
    * bevat SPF 15
    * bedoeld voor normale blanke huid of 'fair' skin
    * bevat Aloe, bekend om zijn verzachtende en vochtinbrengende eigenschappen
    * bevat Vit A die bekend staat voor verbeteren van huidelasticiteit en voor het vervagen van tekens van ouderdomskwaaltjes
    * bevat Vit E, bekend door z'n bescherming tegen vrije radicalen

    Wat zeg ik?

    Pluspunt:

    * makkelijke knijptube, geen vieze vingers in potje, geen creme onder de nagels!
    * de perfecte kleur voor voor mijn huid, niet te donker, niet te licht, net goed!
    * makkelijk aan te brengen, smeert goed uit en veranderd in een matte substantie
    * echt wel vochtinbrengend, m'n huid voelt niet 'trekkerig'
    * blijft de ganse dag op z'n plaats en trekt niet in eventuele fijne lijntjes
    * Heerlijke geur!Frisse geur (denk weeral iets komkommer-achtig)


    Minpunt:

    * bevat 6 parabenen!!!!
    *de prijs: 30$ (tss 20 en 30 euro te zien waar je het koopt) voor 50 ml
    * vermijdt contact met de ogen...PRIKGEVAAR!

    Zoals je ziet, volgens mij heeft de TM meer pluspunten dan minpunten dus ik koop 'em zeker opnieuw!

    24-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Face
    23-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIT EYE-CON
    Klik op de afbeelding om de link te volgen www.benefitcosmetics.com

    1 van de aantrekkelijkelijkste merken op aarde vindt ik BENEFIT Cosmetics. Hun nostalgische verpakkingen doen me dromen over vervlogen tijden (alsof ik al zooo oud ben ;-)), en ze zijn gewoon supermooi om te zien. Een nadeel dan weer vind ik wel de prijzen; pppphooooeeeffff, hiervan ga ik soms wel zweten....Maar bon, een mens mag zwijmelen en af en toe eens een gat in z'n hand hebben

    Ook heeft al hun cosmetica heel aantrekkelijkenamen zoals: "perk-me-up eyegel", "brows-a-go-go", "my place or your's" enz...

    Onlangs kocht ik 2 van hun producten waarvan ik vandaag 1tje review. "Benefit Eye-con"

    Wat is het?
    Brightening Eyecreme of in het vlaams: verhelderende oogcreme.

    Wat doet het?
    Vervaagd donkere kringen en verzacht fijne lijntjes. Je ogen lijken opgefrist en fris wakker!

    Wat je nog moet weten:
    Bevat extracten van zoete amandelolie, appelextract en extracten van japonica-blad (of Japans Kruiskruid) die wonderen doen voor je vermoeide ogen.

    Wat zeg ik?

    + plusunt:
    * Oh My !!! Ik ben helemaal verliefd op de textuur en het gevoel die de creme m'n oocontouren geeft. Volgens mij niet echt een creme-creme maar eerder een boter-creme
    * Makkelijk aan te brengen. (Altijd al deppend!) en het geeft een verfrissend gevoel rond je oog. Bij sommige cremes voelen m'n oogleden direct weer 'trekkerig' aan, bij deze niet en dit blijft zo de hele dag!
    * geen specifieke geur (alhoewel...mss een frisse, beetje komkommer-achtige geur)

    - minpunt:
    *
    de prijs: 30 $ (of tussen 20 en 25 euro, te zien waar je het koopt) voor 15ml !! alhoewel, als oogcreme heb je niet veel nodig dus het gaat lang mee...
    * trekt niet snel in, blijft een licht vet laagje achter  (voor mij geen zo'n probleem, voor mensen met vette huid mss wel...)
    * Of het nu echt eventuele donkere kringen vervaagd weet ik eigenlijk niet, ik zie geen verschil....
    * het komt in een glazen potje en persoonlijk ben ik niet zo'n fan om met m'n vingers in potjes te zitten
    * bevat 5 parabenen !!!

    Toch zou ik deze creme zeker opnieuw kopen omdat het m'n ogen zo'n prettig gevoel geeft, het aantal parabenen neem ik er dan maar bij!!!!!

    23-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs