Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    07-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC STUDIO SCULPT NC20 FOUNDATION
    Al tijden stond deze foundation op m'n wishlist: MAC's Studio Sculpt Foundation. Onlangs schaftte ik hem eindelijk aan en daar werd m'n No Buy verbroken... . Dit is de tint NC 20, en ik betaalde 29 euro voor een tube van 40ml. Niet van de goedkoopste maar zeker z'n geld waard!

    Studio Sculpt bevat SPF 15, genoeg bescherming voor in de winter, maar in de zomer gebruik je best nog een nevenproduct met hogere factor. Even ene kleine vermelding, foundations met SPF laten je gezicht altijd bleker lijken op foto...Hoe dat komt weet ik niet precies maar het is zo   Deze foundation is zeer geschikt voor dames met een droger huidtype.



    Voor deze foundation liet ik me colormatchen. Persoonlijk vind ik dat echt belangrijk voor een foundation, niks is lelijker dan rondlopen met een foundation die je gezicht niet matched !

    Zelf matchte de mua mij een NC 20 in de winter een NC 25 in de zomer, deze behoren tot foundations met een gele ondertoon. De hele MAC theorie hieromtrent is nogal ingewikkeld, maar de MUA vertelde me dat m'n gezicht een gele ondertoon heeft maar met veel roodheden op bepaalde plaatsten en dat het geel in de foundation die roodheid neutraliseert. Moest ik een NW nemen zou het roze op roze zijn, waardoor roodheden nog meer in de verf gezet worden. En zoals ik het goed begreep is NC bedoeld voor warme types en de NW voor koudere types...

     Om het makkelijk te maken:
    * dames met gele ondertonen staan mooi met gouden juwelen, want die zijn warm van kleur. Dus kies je een NC.
    * dames met roze ondertonen staan mooi met wit gouden/ zilveren juwelen want die zijn koud van kleur. Dus ga je voor een NW.

    Tot hier deze toelichting! Op naar de foundation itself

    Textuur:


    De textuur van de Studio Sculp is geheel anders dan wat ik van de meeste foundations gewoon ben, deze is een dikke creme. Met de grootte van een erwt kan je je hele gezicht maquilleren, dus voordelig in gebruik is hij wel, mag ook wel voor z'n prijs vind ik dan weer

    Geblend:


    Doordat deze foundation redelijk dik is vind ik hem wat moeilijker open blenden. Al zeker als je een foundationkwast gebruikt. Daarom verkies ik om hem aan te brengen met m'n handen, de warmte van je vingers zorgt ervoor dat de foundation wat smelt en dus makkelijker blend.

    LET OP ! Het is niet omdat je bij de Studio Sculpt foundation een NC 20 bent dat je bij andere mac foundations hetzelfde nummer hebt, de Studio Sculpt is veel dekkender...dus geeft ie direct ook meer kleur.

    Probeerden jullie al de Studio Sculpt? Ben jij een NC of een NW? Raak jij wegwijs in de MAC Colorchart??

    07-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    Tags:mac
    13-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SMASHBOX PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER
    Deze Smashbox Photo Finish Primer is eigenlijk ook een staaltje die ik kreeg bij 1 of andere buitenlandse bestelling.

    Foundationprimers beloven je 'naakte' huid een goeie basis te geven vooraleer je start met je foundation. Meestal bevatten primers siliconen die als het ware je make-up vastgrijpen of vastkleven, zodanig dat je foundation de hele dag intact blijft.

    Dit beloofd ook deze:


    Een swatch van het product:


    Zoals de meeste foundation-primers is ook deze doorzichtig en heeft hij een gel-achtige structuur. Je hebt er echt niet veel van nodig want anders glijd je foundation zo weer van je gezicht af. Met 1 pompje heb je genoeg.

    Deze primer heeft eerder een neutrale geur. Hij doet z'n werk perfect en na een ganse dag zit m'n make-up nog steeds op z'n plaats! Het enige nadeel vind ik aan 'kleurloze' primers is dat je niet goed ziet waar je al product aangebracht hebt...maarja, moesten ze er een blauwte tint aan toevoegen het zou ook wat zijn

    De primer is niet goedkoop, zoals we van Smashbox gewoon zijn trouwens Hij is te verkrijgen bij Sephora en op de Smashbox-website zelf en kost: 36$ of rond de 28 à 30 euro in de Sephora...

    13-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    08-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHANEL LIFT LUMIERE FOUNDATION: SOFT BISQUE
    Een tijdje geleden liet ik jullie al m'n ongenoegen blijken van het Chanel Quad die ik heb...MAAR...dit wil niet zeggen dat ik NIKS van Chanel goed vind...Integendeel, het was 'love at first sight' wanneer ik deze foundation uitprobeerde!!

    Het gaat om de Lift Lumiere Foundation in de kleur Soft Bisque:



    Zoals je ziet was dit een staaltje maar ik WIL hem NU !   Deze foundation komt op m'n wishlist, want ik heb namelijk nog enkele andere foundations op te maken.

    De textuur is nogal vloeibaar, dus makkelijk open te strijken.


    Voor:


    Na:


    Heel raar, maar deze foundation geeft me een soort van 'glowy effect', hij werkt niet matterend, hij blijft (bijna) de ganse onberispelijk en hij voelt licht en luchtig aan...IK BEN FAN !!!

    't Enige waar ik wel benieuwd naar ben is...de prijs. Chanel is allesbehalve budget

    08-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    19-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE SOFT & NATURAL: SOFT HONEY FOUNDATION
    Verleden week kocht ik deze budget-foundation van het merk Catrice. De foundation kost iets van rond 4 euro. Helaas zijn er maar 4 verschillende tinten beschikbaar wat voor sommigen mss wel wat lastiger kan zijn. Ik koos de kleur Soft Honey:



    De foundation komt in een makkelijk hygienische knijptube.

    Wat beloofd hij?

    'langhoudende make-up met vochtinbrengende ingredienten die zorgen voor een effen, natuurlijke finish. Verdoezeld huid- imperfecties en roodheid. Dermatologisch bewezen.'

    Voor foundation:


    Zoals je ziet heb ik nogal wat roodheden in m'n gezicht, van nature blozende wangen, enkele geboortevlekjes en sproetjes.

    Met Essence foundation:


    De flits maakt m'n gezicht ietsje bleker dan normaal en ik moet zeggen dat de foundation perfect matched qua kleur. Op de close-up
     hieronder zie je hoe mooi egaal hij m'n huid maakt !



    Het beste is om de foundation wat opbouwend aan te brengen, daarmee bedoel ik, hij is niet direct dekkend zoals bv een MAC foundation maar dat kan je natuurlijk ook verwachten voor een tiende van de prijs
     Ook mensen met een beetje van een probleemhuid zullen meer product nodig hebben aangezien deze foundation nogal sheer aanbrengt...
    Toch vindt ik deze alvast een aanrader hoor! Ik zou hem zeker opnieuw aanschaffen!

    Wie van jullie probeerde deze al uit? Wat zijn de bevindingen?

    19-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    17-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIVEA EXTREME RESIST: *BEIGE*
    Vandaag probeerde ik weer eens een staaltje uit! Het gaat om de Nivea Extreme Resist foundation in de kleur beige :


    Deze foundation beloofd 24 uur aan een stuk de perfecte 'coverage'...

    De foundation:

    Een romige maar toch nog steeds vloeibare textuur. Ruikt redelijk neutraal.

    Naked Face:


    Met foundation:


    Over de textuur ben ik alvast heel tevreden. Een vloeibare romige textuur die veranderd naar een matte finish. De kleur is volgens mij ook goed, momenteel althans nog, maar ik denkt dat ik in de zomer een tintje donkerder zou mogen gaan aangezien m'n gezicht dan sowieso kleur krijgt.

    Hij blijft lang, langer dan m'n andere Nivea foundation (die ik al afpoederde), en hij redt het zeker door een ganse dag werken. Dat hij nu 24 uur zou blijven vindt ik ietwat overdreven want dat heeft een mens trouwens ook niet nodig! Wie gaat nu slapen met een full-face of foundation

    Ok, deze komt ook op m'n wishlist

    17-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    Tags:nivea
    20-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'OREAL MAT' MORPHOSE FOUNDATION Apricot Beige
    Vandaag probeerde ik L'oreals Matte Morphose Foundation in de tint Apricot Beige. Klik op de foto om gelinkt te worden naar het product op de website:


    De foundation: een soort van luchtige mousse textuur


    Naked Face:


    Met Matte Morphose foundation:


    Deze tint is iets te licht voor mij, maar het was dan ook een staal..Qua textuur vind ik hem alvast top !! Een lichte, luchtige mousse-textuur die heel makkelijk openwrijft.
    Hij egaliseert je huid meteen waardoor roodheden en oneffenheden verdwijnen of toch sterk verminderen. Hij heeft een matte finish, wat hij dus ook beloofde te doen. Wat ik persoonlijk leuk vindt aan matterende foundations is dat je er niet altijd een extra 'setting' poeder moet over gebruiken, want op hete zomerdagen kan dat al een véél zijn...

    De foundation is te krijgen bij supermarkten, Kruidvat enz...hij kost iets van 17 euro en is verkrijgbaar in 6 verschillende tinten.

    Wie van jullie probeerde hem al uit? Bij verschilldend blogs zie ik verdeelde meningen...ikzelf vindt hem goed!

    20-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    Tags:l'oreal
    10-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YVES ROCHER LUMINELLE SHEER FOUNDATION REVIEW
    Vandaag probeerde ik dit staaltje uit, en mijn God ben ik blij dat dit maar over een staaltje gaat!

    Deze doet echt niks , buiten dat hij lekker ruikt maar dat is het dan ook... Hij is heel moeilijk open te wrijven en droogt direct op. Waardoor je foundation er vlekkerig uitziet. Ook is hij niet voldoende vochtinbrengend en camoufleert hij helemaal niks.



     Deze foto is een tijdje geleden genomen, met m'n naked face. Helaas is hij door de belichting wat gelig uitgevallen.  Daarom bedenk je mij maar een tint lichter.


    Hier de foto met de foundation..Hmmmm, helemaal niks te zien, het lijkt gewoon alsof ik niks op heb! Ik kan zowel in m'n naked face naar buiten gaan.! Ik weet ook wel dat het een 'sheer' foundation genoemd wordt maar deze is volgens mij te sheer.

    Deze kleur was al de donkerste van de 2 die te verkrijgen zijn dus daar ligt het ook niet aan..


    Wie van jullie vond deze ook maar niks?

    10-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    06-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAYBELLINE MINERAL FLUID FOUNDATION SWATCH + REVIEW
    Deze foundation heb ik al een tijdje in m'n stash en ik hem nu eigenlijk wel al genoeg gebruikt om er een review over te schrijven. Maybelline vind je op heel véél plaatsen,: Kruidvat, Delhaize, GB, Di en noem maar op. Ik betaalde voor de foundation iets van rond de 10 euro. Mijn kleur is 'Sable 003'


    Foundations die in (pomp)flacons komen hebben bij mij al een beetje voorsprong. Ik hou er helemaal niet van om met m'n fingers in een potje te moeten friemelen. Na 1 keer pompen heb je zeker genoeg voor je ganse gezicht! De flacon is aan de grote kant dus dat wil zeggen dat je héél lang met deze foundation kan doen...



    De textuur van de foundation is luchtig, niet zo luchtig als chocolademousse maar toch bijna! Doordat de foundation zo luchtig is is hij ook supermakkelijk aan te brengen! Hij smeert makkelijk open en trekt niet in vlekken of in strepen.



    Start van het blenden


    Na het blenden
    De foundation versmelt mooi met je eigen huid. Op foto kan je dit niet zo goed zien maar hij geeft je gezicht een soort van 'shiny' effect. Niet zoals een kerstbal natuurlijk maar eerder een mooie gezonde glow.
    Persoonlijk gebruik ik bijna altijd een matterende poeder nadien om m'n make-up te fixeren, maar deze foundation kan ook perfect zonder!!

    Het enige nadeel bij goedkopere of supermarkt foundations is dat de foundations nooit echt  exact dezelfde kleur hebben alhoewel hun naam hetzelfde is.
    Bijvoorbeeld deze van hierboven en de Dream Matte Mousse Liquid (ook van Maybelline) heb ik beiden in het kleur Sable, toch is de 1 wat lichter dan de andere. Op zich nu niet echt een groot probleem maar in het vervolg neem ik wel m'n laatste druppel van de  foundation mee om te vergelijken...

    Hebben jullie goede/minder goede ervaring met deze foundation?

    06-01-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    14-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOUNDATION VOOR EN NA
    Een tweetal jaar geleden liet ik me bij MAC 'Colourmatchen'.

    Wat is dit nu juist? Een visagiste die voor MAC werkt, zoekt voor jouw de exact matchende foundation voor jouw huidskleur. De kleuren worden weergegeven door 2 cijfers en een getal. Bijv. ikzelf ben NW 25. Maar er bestaat ook NC.

    ???
    Denk bij NW aan Not Warm (dus heb je koele ondertonen) en bij NC aan Not Cool (dus heb je warme ondertonen). De getallen (10,20,30 enz...zijn de tinten). Hoe lager het getal, hoe lichter je huid.

    Ik draag foundation (bijna!) altijd. Alleen op 'zweterige' zomerdagen verkies ik een Tinted Moisturiser. Foundation is er om je huid egaler te maken, niet alleen qua kleur maar ook qua oneffenheden. Ook zorgt het ervoor dat de rest van je make-up een goede basis heeft.

    De foundations die ik verkies zijn er die voldoende coverage geven, maar toch niet alles wegsteken. Ik wil dat m'n foundation natuurlijk overkomt en dit kan alleen maar door er enkele natuurlijke 'foutjes' door te laten schemeren.


    Kijk je even mee naar mijn Voor en Na?

    VOOR: mijn huid heeft niet veel oneffenheden maar hij heeft wel veel kleurverschil. Mijn wangen en neus zijn gezegend met een rode gloed (altijd!), ik heb sproetjes en veel geboortevlekjes. Ook is de huid rond m'n ogen donkerder van kleur.



    NA: alles is véél egaler, bijna geen roodheden meer zichtbaar, maar toch stopt de foundation niet alles weg! Ook qua kleur is de foundation de perfecte match


    Persoonlijk zou ik echt aanraden om je eens te laten 'colourmatchen'. Dit hoef je maar 1 keer te doen, bijvoorbeeld bij MAC, en als je geen zin of budget meer hebt voor dit telkens te doen kan je ook op zoek gaan naar een goedkopere variant ervan. Neem wel telkens de 'colourmatch' mee om te kunnen zelfvergelijken of om advies te vragen.

    Helaas is de lichtinval niet juist waardoor ik er hier veel 'geler' uitzie dan in gewoon daglicht....!!!!!!

    14-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    Tags:MAC
    12-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEER FOUNDATION-TIPS
    Om de foundation te inden die het best bij je huidskleur past, breng je 3 tinten in strepen aan op de wang en over de kaaklijn. De foundation die als het ware met je huid 'samensmelt' is de juiste.

    Als je foundation dagelijks gebruikt, moet hij een SPF 15 hebben. Deze factor moet in de zomer nog hoger zijn, want de zon is voor 90% verantwoordelijk voor vroegtijdige veroudering van de huid. Ook antioxidanten beschermen de huid tegen zichtbare veroudering. Lichtreflecterende deeltjes zorgen voor een egale finish en onttrekken de aandacht aan donkere kringen en gezwollen oogleden.

    Zorg er altijd voor dat je vingers/sponsje/penseel schoon zijn.. Werk bij het aanbrengen van je foundation vanaf het midden van je gezicht. Zet stipjes op de wangen en op het voorhoofd en werk naar buiten toe. Dep je gezicht achteraf zachtjes met een tissue om het teveel te verwijderen. Zorg ervoor dat je je huid nooit uitrekt bij het aanbrengen. Breng ook foundation aan op oogleden en lippen, als basis voor oogschaduw en lipstick.

    12-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    09-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOORTEN FOUNDATION

    Met een op de juiste manier aangebrachte foundation kan elke teint er gezond uitien. Het is de bedoeling dat de huid een zo natuurlijk mogelijke en onopgemaakte uitstraling krijgt. Ben je op zoek naar een geschikte foundation, hou dan rekening met je huidtype, de mate waarin je oneffenheden wil wegwerken en het beoogde resultaat. En denk eran; foundation is 1 van de producten die je dagelijks gebruikt, dus als je op de juiste manier investeert, zal je daar dagelijks profijt van hebben.

    Soorten:
    De sticks of stiften kan je met je vingertoppen of een sponsje aanbrengen en dekken licht (transparant) tot matig. Voor het beste resultaat breng je de foundation laagje per laagje aan, het is eenvoudiger om hem aan te brengen of om hem te verwijderen.

    Compactfoundation is poeder en foundation in 1. Dit zijn cremeige substanties die een matte finish geven en in olievrije versies verkrijgbaar zijn. Je kan ze nat (met een vochtig sponsje)aan brengen, zodat ze optimaal dekken, of met een droog sponsje, voor een natuurlijker uiterlijk.
    Als je weinig tijd hebt zijn compactfoundations ideaal want ze zorgen in een mum van tijd voor een geweldig resultaat.

    Vloeibare foundations dekken goed en je hebt de keuze uit verschillende finishes.

    Getinte dagcremes en mousses zijn transparant, dus ideaal voor de jonge huid.

    09-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    17-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOUNDATIONS
    Foundation is 1 van de essentiele dingen als je je make-up doet. Het zorgt niet alleen voor een mooi egaal (die oneffenheden verstopt) gelaat maar het  is ook een goede basis voor andere make-up producten die er eventueel bovenop komen.

    Zelf ben ik lange tijd op zoek geweest voor de perfecte foundation. Dit wil zeggen; de juiste kleurmatch, juiste formule die past bij mijn huid, en of ik liever vloeibare/compacte of poeder gebruik.
    Nu, zoals ik al eerder vermelde heb ik nogal last van een droge huid en sommige foundations doen daar geen goed aan. Compactpoeders zijn voor mij een ramp, minerale poeders kunnen wel .
    Voor mij is vloeibare of cremefoundation het best en daar heb ik er dan ook de meeste van. Een tijdje geleden liet ik een colormatch doen bij MAC en MUFE (MakeUpForEver), bij MAC ben ik NW 25 en bij MUFE tint nr 1.
    De ander foundations in mijn stash leunen hier allemaal dicht bij aan. Enkele zijn een tintje donkerder en die gebruik ik dan in de zomer wanneer mijn huid wat gebruind is. Mijn favorieten zijn die van : MAC, MUFE, Nivea, EDM en Revlon.

    Van L naar R:
    Rij 1: Sisly phyto teint éclat in Honey, L'oreal Visible Lift in True Beige, Revlon Colorstay in Sand Beige, nogmaals Revlon Colorstay in Sand Beige (zie je het kleurverschil???)
    Rij 2: Maybelline Dream Satin Fluide in Sable, Pure Fluid Mineral in Sand Beige, MUFE nr 1, Estee Lauder Equalizer in Shell Beige
    Rij 3: L.A.Girl Perfecting Liquid in Toasted Almond, Stila Natural finish in E, MAC nw25





    Van L naar R:
    Rij 1: Nivea Stay Real in Natural Beige, Mylène nr 12
    Rij 2: Maybelline DMM in sable, Catrice Mattifying make-up in warm beige
    Rij 3: Bare Minerals in Tan, Essence Pure mineral in Soft Sand, EDM in Light original Glo

    17-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Foundation


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs