LUC BIJ LIJST DEDECKER
Foto
LIBERAAL, RECHTS, GEZOND VERSTAND!!!
Foto

BEZOEK OOK MIJN WEBSITE (klik op de foto)

Inhoud blog
  • site wordt niet meer geupdated!!
  • Martine De Graef , derde plaats voor het Vlaams parlement....
  • Nieuwe peiling!!
  • Werken R6-Heisbroekweg starten op 14 april
  • Vrijheid van pers t.o.v de objectiviteit....
  • Hoorzitting gewijzigd RUP, Maenhoevevelden....
  • Caca is een compliment...
  • De commissie der schending van de scheiding der machten.
  • Same old Irish shit...
  • Geen stadsgeld voor Moeskroen!
    Help Lijst Dedecker bij de:
    VERKIEZINGEN 2009
    een verkiezingsbord in
    uw voortuin?
    klik hier

    Uw LDD mandatarissen klik hier

    Het partijbegingsel
    klik hier

    Voor het pratijprogramma klik hier
    LDD TV Klik hier
    Lid worden? Klik hier
    Andere sites
  • Nationale site Lijst Dedecker
  • Marina Cooreman
  • Martine Verbist
  • Martine De Graef
  • Site Afdeling Sint-Katelijne-Waver
  • Gemeente Sint-Katelijne-Waver
  • Jong Gezond Verstand
  • Martine De Graef
  • Cassandra
  • Marc Verniers

    Meer sites!!
    Klik hier

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Ik keur af wat u zegt, maar tot de dood zal ik uw recht verdedigen om het te kunnen zeggen. (Voltaire)
    GEMEENTE- EN POLITIERAADSLID TE SINT-KATELIJNE-WAVER
    27-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dedecker wil opheffing onschendbaarheid Dewael

    Jean-Marie Dedecker eiste vrijdag de opheffing van de onschendbaarheid van minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael. Alleen zo kan volgens Dedecker het gerecht grondig onderzoeken of Dewael al dan niet betrokken was bij de onwettige promotie van zijn kabinetsmedewerkster Christa Debeck. Volgens Dedecker moet dat bij voorkeur door een parlementaire onderzoekscommissie onderzocht worden.

    Dedecker zegde dat tijdens het Kamerdebat over de onwettige benoeming van Christa Debeck. Zij werd door Dewael benoemd op een duurbetaald en speciaal voor haar geschapen postje. Bovendien werden haar examenresultaten vervalst. Dewael zegt dat hij van niets wist en door zijn kabinet is misleid.

    Vrijdag eisten àlle Vlaamse oppositiepartijen – ook sp.a en N-VA - eisten het ontslag van Dewael. Alleen het VB deed dat niet. , “Hoe meer U zich vastklampt aan Uw postje, hoe meer kiezers U de rug zullen toekeren. Zo’n minister als U: dàt heeft het VB graag”, zegde Filip De Man (VB).

    Meyrem Almaci (Groen!) vroeg zich af of het parlement niet alle benoemingen van het kabinet-Dewael moet doorlichten. “Uw kabinet licht U foutief voor en U leest de teksten van de benoemingsbesluiten niet: misschien zijn nog meerdere benoemingen onterecht. Moeten we die niet allemaal eens bekijken”, zo zegde ze.

    Dewael neemt geen ontslag omdat “politieke verantwoordelijkheid inhoudt dat je optreedt wanneer je fouten hebt vastgesteld en dat is nu net wat ik doe”.

    Bron GVA,

    Mijn visie:

    Een stelling, waarin ik mijn voorzitter voor de volle 100 % kan bijtreden.  Volgens De Wael himself, is hij onschuldig en misleid.  Wel dat hij het dan bewijst, door zijn onschendbaarheid op te heffen en zo toe te staan zichzelf als voorwerp van een gerechtelijk onderzoek te maken.  Als hij recht in zijn schoenen staat, zal "het recht zegevieren", volgens het gezegde.

    Is hij echt onschuldig?  Eerlijk, ik twijfel eraan.  Het gaat hier niet om de lokale ambtenaren, die de vrachtwagen van de gemeentelijke groenddienst hebben gebruikt voor een persoonlijke verhuis.  Het gaat hier om hooggeplaatste mensen van zijn eigen cabinet en van belangrijke personen in het politieapparaat.  Meer nog het gaat over politiemensen die zo'n functie bekleden dat ze ALLEEN en UITSLUITEND verantwoording hadden af te leggen aan de bevoegde minister.  Zelfs al ben je misleid, dan nog ben je voor zulke hoge ambtenaren als minister hoofdelijk verantwoordelijk.  Een ontslag is naar mijn bescheiden mening dan ook de enige en eerbare oplossing voor deze minister.

    Ik hoop dat het parlement hierin zijn werk gaat doen.  Jean Marie, geef niet op, dit dekseltje mag niet toe.

    Aansluitend op mijn visie wil toch even stilstaan bij de Vlaams Belang reactie!!  Ik zal ze even voor u uit bovenstaand artikel citeren beste lezer: 

    "Vrijdag eisten àlle Vlaamse oppositiepartijen – ook sp.a en N-VA - eisten het ontslag van Dewael. Alleen het VB deed dat niet. , “Hoe meer U zich vastklampt aan Uw postje, hoe meer kiezers U de rug zullen toekeren. Zo’n minister als U: dàt heeft het VB graag”, zegde Filip De Man (VB). "

    Zo ken ik ze weer, de reacties van mijn ex-partij, niet meewerken aan een oplossing om deze mesthoop bloot te leggen en OP TE RUIMEN!!  Maar in de plaats met een riek er in rommelen dat hij juist hard genoeg gaat stinken.  Net niet hard genoeg om hem doen om te vallen, zodat hij overeind blijft voor mogelijk later electoraal gewin.  (Misschien valt er wel iets te zeggen betreft het opportunisme, dat ze mij destijds verweten hebben, als je dit leest)

    Ik ben blij dat ik gekozen heb voor een partij, die bereid is de mesthoop onmiddellijk om te woelen en ook bereid is de middelen aan te leveren om hem daarna ook op te ruimen.  "Gezond vestand dus".  

    Tot daar mijn bijdrage,

    Luc,



     

    27-09-2008, 10:04 Geschreven door Luc  


    25-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaming geeft Waal elk jaar bijna 1.000 euro

    Vlaming geeft Waal elk jaar bijna 1.000 euro

    wvdv 25-09-2008 Pag. 1

    Nationale Bank Wallonië ontvangt jaarlijks 6 miljard euro solidariteit

    -- (tijd) - De Vlaming geeft elk jaar 967 euro aan de Walen. De Brusselaar legt daar nog eens 211 euro bovenop. Het levert elke Waal jaarlijks 1.783 euro op. Dat blijkt uit een studie van de Nationale Bank van België, die voor het eerst de transfers in ons land in kaart brengt.

    Het is de eerste maal dat een nationale instelling zich waagt aan een studie over de transfers. Steevast leiden zulke studies tot felle politieke polemieken. De laatste studie dateert al van eind 2003. De bank-verzekeraar KBC berekende dat in 2002 5,4 miljard euro van Vlaanderen naar Wallonië en Brussel stroomde. Volgens een actualisering, door de Vlaamse administratie, ging het in 2003 al over 6,6 miljard euro.

    De Nationale Bank besliste niet voort te borduren op het studiewerk van KBC. Ze maakte haar eigen berekeningen op basis van cijfers uit 2005. Daaruit blijkt dat zo'n 5,8 miljard euro van Vlaanderen naar Wallonië vloeit. En vanuit Brussel gaat er nog eens ruim 200 miljoen euro naar Wallonië.

    Hogere inkomens

    De transfers manifesteren zich vooral aan de zijde van de overheidsontvangsten. Dat heeft te maken met de hogere inkomens in Vlaanderen. Langs de directe en indirecte belastingen vloeit 5 miljard euro van Vlaanderen naar Wallonië en nog eens 83 miljoen van Brussel naar Wallonië.

    Aan de kant van de overheidsuitgaven, met name de pensioenen, de werkloosheidsuitkeringen en andere uitkeringen, nemen de transfers af. Vanuit Vlaanderen gaat er 790 miljoen naar Wallonië, en vanuit Brussel vloeit er nog eens 130 miljoen naar Wallonië, dat 920 miljoen euro ontvangt.

    Dat de transfers in de overheidsuitgaven relatief gering zijn, heeft te maken met de vergrijzing van Vlaanderen. Daardoor ontvangt Vlaanderen al 838 miljoen euro in de pensioenen. In de gezondheidszorg is van een transfer haast geen sprake meer.

    Uit prognoses blijkt dat de demografische evolutie de komende jaren zal leiden tot een verdere daling (bron: de tijd)

    Mijn visie:

    De transfers zijn niet nieuw en al genoeg gehekeld, dus dat ga ik niet doen. Wel krijg ik steeds een wrang gevoel, dat bij elke discussie voor meer Vlaamse autonomie, Wallonië compensaties eist.  Als men hierboven leest wat Vlaanderen reeds voor Wallonië doet. 

    Maar goed het is duidelijk dat dit ooit eindig moet zijn. Zijn deze solidariteitsoverdrachten nodig??  Mischien wel?, maar dan moeten ze wel beperkt in de tijd zijn en met een duidelijke resultaatverbintenis.  En vooral met een evenredig afbouwend karakter, bij het behalen van de resultaten. Worden de resultaten niet behaald, moet men in staat zijn de overdrachten onmiddellijk te schorsen.  Alleen op die wijze gaat Wallonië leren, verantwoordelijkheid voor zijn beleid op te nemen, ipv rekenen op de cadeau's van de andere regio's. 

    In het huidige financiële klimaat, gaat er een periode komen dat Vlaanderen, Wallonië niet meer zal kunnen duwen en dan moet het klaar zijn voor zijn eigen beleid.  Dit kan alleen maar na een zeer doorgedreven ontvoogding van de Federale staat, en de wil van de regio's om zelf hun beleid te maken.

    Luc,

     

     

    25-09-2008, 13:43 Geschreven door Luc  


    24-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewezen voetballer en Tienenaar Martin Lubula naar LDD

     

    Nationaal LDD-partijsecretaris Peter Reekmans en regiovoorzitter Danny Haesevoets overhandigden
    afgelopen vrijdag trots een LDD-lidkaart aan Martin Mubula, die het LDD-bestuur van de regio Tienen komt versterken in de functie van politiek secretaris.

     

    Eerste stappen in de politiek Voor Martin Lubula (31) zijn dit de eerste stappen in de politiek. LDD is immers de eerste politieke partij waar hij lid van wordt en onmiddellijk ook echt actief in wil worden.   De Tienenaars en het grote publiek kennen Martin Lubula als gewezen en gevierd voetballer bij de 2e nationale voetbalploeg KVK Tienen. Beroepshalve is Martin Lubula actief als zelfstandige in de ICT-sector.   Martin is reeds van op jonge leeftijd geboeid door politiek, maar de redenen dat hij nu pas actief in de politiek stapt waren o.a. zijn drukke voetbalcarrière en de opstart van zijn eigen zaak. Maar vooral ook dat hij in LDD de eerste partij in Vlaanderen herkent die het verschil kan maken en standpunten heeft waar hij zich volledig kan achterzetten.         Sport In 2009 verhuist Martin Lubula naar Landen, waar hij zich in de strijd zal gooien voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2012, maar intussen zal hij bij LDD zeker niet op de reservebank zitten.   “Met een thema als sport, waar hij ervaringsdeskundige in is, zal hij zeker een belangrijk gezicht worden op de LDD-lijst voor de Vlaamse verkiezingen in 2009”, benadrukt Peter Reekmans.   Voor kersvers LDD’er Martin Lubula moet de sport en vooral het voetbal terug écht kansen gaan geven aan de eigen jeugd, i.p.v. overbetaalde dure derderangssporters uit het buitenland te gaan halen. Pas als dit beleid wijzigt, zal ons land terug meespelen op internationaal vlak, zeker wat het voetbal betreft.   Martin wil iets bijbrengen aan de maatschappij en vooral aan zijn eigen streek. Samen met provinciaal LDD-boegbeeld Peter Reekmans ijveren voor de belangen van de mensen in deze streek. Daar gaat hij vanaf vandaag volop voor.   Ook Tienen terug doen heropleven als centrumstad voor de regio behoort tot één van de politieke prioriteiten van Martin Lubula.        (bron: website LDD)

    Mijn visie:  

    Wederom hartelijk welkom bij de partij, en vooral het stelt me tevreden te moeten vaststellen dat veel mensen, het programma van Lijst Dedecker als reden hebben om in de politiek te stappen.

    Een teken dat we goed bezig zijn.

    Luc,

    24-09-2008, 17:45 Geschreven door Luc  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gemeentebestuur zoekt personeel

    Het gemeentebestuur is op zoek naar extra personeel. Er zijn vacatures voor een arbeider voor wegwerkzaamheden, een milieudeskundige, een technisch deskundige op vlak van gebouwen en een arbeidergrafmaker.

    Geïnteresseerden mogen zich voor 1 oktober aanbieden bij het gemeentebestuur.
    Meer info op www.skw.be of bij de personeelsdienst op het telefoonnummer 015-30.50.00 (bron gva)

    Mijn visie:

    Een korte nacht en zware dag gehad, daarom blijft mijn inbreng vandaag beperkt tot deze boodschap van algemeen nut

    24-09-2008, 15:42 Geschreven door Luc  


    23-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liberale vakbond ACLVB: 'We zijn onder druk gezet en kunnen niet anders'

    Liberale vakbond ACLVB: 'We zijn onder druk gezet en kunnen niet anders'

    Janine Meijer 23-09-2008 Pag. 8

    De liberale vakbond ACLVB doet mee aan de nationale actiedag op 6 oktober. Nationaal voorzitter Jan Vercamst ziet geen andere mogelijkheid. "We zijn in snelheid genomen door het ABVV. Een keiharde staking afkondigen is niet onze stijl, maar we kunnen niet anders. Niet deelnemen aan de staking betekent dat het werknemersfront verdeeld raakt en dat is op lange termijn schadelijker dan toch gaan staken."

    Vercamst had liever gezien dat alle onderhandelingsmogelijkheden eerst waren uitgeput. "Als eerst alle andere wegen zonder succes waren bewandeld, had ik een staking voor 300 procent gesteund. Maar dat is niet het geval. Het is nooit verstandig om snel met actie te dreigen, laat staan om een staking aan te kondigen. Staken is het laatste wapen in de strijd en dat moet je dus ook voor de laatste fase bewaren."

    Vercamst houdt zijn hart vast voor de komende IPA-onderhandelingen dit najaar en de sectorale besprekingen begin volgend jaar. "We moeten als vakbond één geheel vormen en vermijden dat er nog eens iemand voor de troepen uit gaat lopen."

    De ACLVB-voorzitter vindt het "onbegrijpelijk" dat de ABVV-top oproept tot staken en de metaalvakbond weigert daar aan deel te nemen. "Dat doet bij veel mensen de wenkbrauwen fronsen. Mogelijk dat De Leeuw onder druk is gezet door de Waalse metaalvakbonden."

    (JM)

    © 2008 De Persgroep Publishing

    Mijn visie:

    Om het nogal cru te stellen, maar heel duidelijk: "Wat voor gezever is me da...."  Als de ACLVB niet akkoord is met de staking (terecht volgens mijn mening) moeten ze durven dit aan hun leden duidelijk te maken en af te zien van die staking.  Ze hebben toch hun eigen beleid.  Onder druk gezet? Door wie vraag ik me af?  Door ABVV de waterdrager van SPA of door de eigen politieke zuil de Open VLD, want beide hebben al meermaals duidelijk gemaakt wat hun campagne in 2009 gaat zijn.

    In elk geval mijn mening over deze staking kon u al eerder lezen op deze blog, het bovenstaande vind ik gewoon lachwekkend.

     

    Luc,

    23-09-2008, 12:51 Geschreven door Luc  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over mandaten en verslagen!!
    Een publieke mandataris is belast met een mandaat in een openbare of private instelling,
    • hetzij uit hoofde van de functie die deze uitoefent bij een administratie van het Rijk, van een gewest, van een gemeenschap, van een provincie, van een gemeente of van een openbare instelling,
    • hetzij als vertegenwoordiger van een werknemers-, werkgevers- of zelfstandigenorganisatie,
    • hetzij als vertegenwoordiger van het Rijk, van gewest, van een gemeenschap, van een provincie of van een gemeente


      Hier wil ik het toch even met u over hebben beste lezer.  U weet wat er de voorbije dagen allemaal gebeurd is.  Het kartel is naar de knoppen en twee regeringen liggen op apegapen.  Iets waar ik hier niet uitgebreid wens op in te gaan.  Hiermee wordt u in de nationale berichtgeving voldoende bedolven.

      Maar één ding wat mij enorm tegenzit, wil ik wel met u delen beste lezer.  Namelijk de handelingen van de "drie koninklijke bemiddellaars".  Drie wijzen die de ster van Bethlehem moesten volgen of moet ik zeggen de kroon van Laken, en de eenheid van het land moesten en gingen redden.  Kortom, drie afgeschreven politiekers, die een duur betaald mandaat kregen om het onmogelijke te realiseren.

      Dat is ook wat het was beste lezer, het onmogelijke!!!!  Drie maanden lang hebben ze met uw belastingsgeld met jan en alleman mogen klappen en onderhandelen.  En of er geklapt is.....  Als je de berichtgeving mocht geloven toch.   De dag dat ze hun rapport gingen voorstellen was ik er klaar voor.  Ik had verlof genomen, een nieuw inktpatroon gekocht...... want het zou een verslag worden na drie maand continu onderhandelen, met de vele actoren dat ik zou moeten afdrukken.

      Over bedrogen uitkomen gesproken, een verslag van anderhalve bladzijde!!  U leest het goed!!  De grootste politieke crisis in ons land, sinds de koningskwestie, wordt door de zelfverklaarde raad van wijzen omschreven in anderhalve bladzijde!! Ik weet niet beste mensen, maar ik heb ooit eindwerken gemaakt, waarvan de inhoudstafel meer als anderhalve bladzijde was, en die niet het land moesten redden.

      Nu kom ik tot twee conclusies, ofwel is er niks meer te redden en heeft elke dialoog tussen de gemeenschappen geen zin meer.  In dat geval moeten de gemeenschappen maar hun verantwoordelijkheid nemen naar hun eigen bevolkingsgroep toe.  De inhoud hiervan is een andere discussie.   Andere reden kan zijn dat de heren bemiddellaars als snel inzagen dat er teveel hinderpalen waren om de dialoog binnen deze regering te bewerkstelligen en het van in het begin al hebben opgegeven, en rustig een aantal maanden van uw belastingsgeld hebben genoten, beste lezer.

      In elk geval, naar mijn mening is dit een staalte van verspilling van belastingsgeld, en totaal onprofessionneel, met zo'n vodje papier trek je niet naar de beleidsmakers en dan nog durven verwachten van aux serieux genomen te worden.   Het was een analyse die elke modale burger die de afgelopen maanden de politieke situatie gevolgd heeft, zelf  in een half uur kon neerschrijven.  Kortom DEGOUTANT, andere woorden heb ik er niet voor. 

      Enfin mijn mening,

      Luc,

    23-09-2008, 11:31 Geschreven door Luc  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Passiefhuis
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SINT-KATELIJNE-WAVER - Op zaterdag 18 en zondag 19oktober stellen de eigenaars van energievriendelijke woningen en passiefhuizen hun woningen open voor geïnteresseerde bouwers en verbouwers. Open Klimaathuizen biedt een gevarieerd aanbod met rijhuizen, appartementen en vrijstaande woningen die elk op hun eigen manier energie besparen. In de workshops laten de huiseigenaars de kandidaat bouwers en verbouwers de talrijke voordelen van energievriendelijk bouwen en verbouwen ervaren, zien, horen en voelen. De workshops starten telkens om 10uur en/of om 14uur. (Bron: HNB)

    Mijn visie:

    Weer één van die projecten waarvoor we alleen maar in de handen kunnen klappen.  Passief bouwen is zeker één van die zaken waarvan men zich bewust moet worden.  Ok de matrialen zijn aanvankelijk duurder, maar de energie besparing over de vele jaren is veel groter.  Het zijn zulke maatregelen die bijdragen tot een verbetering van de milieu problematiek ipv allerhande paniekmaatregelen.   Ik heb er dus geen enkel probleem mee, dit hier op mijn persoonlijke blog even in de kijker te zetten.

    Meer info kan u vinden op : 

    http://www.bondbeterleefmilieu.be/klimaatnet/laagenergiewoningen/

    Luc,

    23-09-2008, 10:17 Geschreven door Luc  


    22-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een weekend!!
    Er was PUKEMA - Rock, waar de mensen van LDD Sint-Katelijne-Waver, de plaatselijke LDD jong gezond verstand zijn gaan ondersteunen.
    KV Mechelen, ging in een zinderende sfeer drie punten pakken op AA Gent.  Met een serieuze feestnacht tot gevolg.  Misschien een beetje de aanleiding dat ik nu met buikgriep onder de zoden lig .

    Maar dat willen jullie allemaal niet weten veronderstel ik, er was natuurlijk ook het debacle rond het kartel.   Wel weet je, ik zou er graag een stukje over schrijven.  Alleen durf ik mij er niet aan te wagen.  Vooral omdat geen enkele mens met gezond boeren verstand, nog kan en durft bedenken welke constructies nog bedacht gaan worden.

    Gelukkig kan je op zo'n moment terug vallen op het engagement dat ik met Lijst Dedecker ben aangegaan. Op de nationale website staat een mooie analyse wat er nu moet gebeuren.   Voor de volle 100 % mee eens!!  klik HIER

    Luc,

    22-09-2008, 10:22 Geschreven door Luc  


    21-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABVV Metaal staakt niet mee op 6 oktober

    ABVV Metaal, de socialistische vakbond van de metaalbedrijven in Vlaanderen zal niet mee staken op de algemene actiedag op 6 oktober. Dat zei Herwig Jorissen, voorzitter van ABVV Metaal, vandaag in De Standaard.

    Afgelopen woensdag riep de ABVV nog op tot aan nationale stakingsdag. Daarin vraagt de vakbondsleiding de regering en de werkgevers om maatregelen om de koopkracht te verhogen. Nadien sloten de christelijke vakbond ACV en de liberale vakbond ACLVB zich aan bij het stakingsinitiatief.

    Herwig Jorissen heeft zijn bedenkingen bij de algemene staking omdat het stilleggen van de productie wel eens gevaarlijke gevolgen kan hebben voor de werkgelegenheid en voor het nakende loonoverleg. (ron hbvl)

    Mijn visie:

    Applaus zou ik zeggen, blijkbaar zijn er toch nog mensen met visie binnen het ABVV.  Ik hoop dat de socialistische vakbond nu eens ernstig gaat nadenken bij zo'n signaal.  ABVV Metaal is zonder meer de sterkste lobby binnen deze vakbond, als deze het oneens is met de top, scheelt er iets.

    Maar ze hebben gelijk, stakingsrecht is fundamenteel, maar mag niet vervallen tot een middel om te manifesteren.  Wil je betogen voor meer koopkracht??  Voor mij geen probleem, roep heel je beweging op een zondag naar Brussel, daarvoor hoef je het land niet lam te leggen.  ABVV metaal heeft gelijk, dat ze de productie niet willen blokkeren  hiervoor.

    Het maakt nog maar eens het verschil duidelijk tussen de vakbondstop en de basis!!  De basis is bezig met het welzijn van de werknemer, de top met het voorbereiden van de verkiezingscampagnes van hun diverse politieke zuilen.  Meer is het niet hoor beste lezer, het begin van de campagnes met alle mogelijke middelen.

    Triest, dat politiek op de werkvloer moet uitgevochten worden, maar dat is Belgie......

    Luc,

    21-09-2008, 08:24 Geschreven door Luc  


    20-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doe de stemtest!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Beste lezer,

    We zijn in een cruciale fase gekomen voor deze regering.  Het raport van de koninklijke commisarissen ligt op tafel en is door de Vlaamse Regegering al gewogen en te licht bevonden.

    De NVA wijst het zelfs al resoluut af en zal morgen met deze boodschap naar zijn ledencongres trekken.  Het spreekt vanzelf dat het kartel hiermee onder grote druk zal komen te staan.   De toekomst van deze regering op los zand, is dan ook zeer twijfelachtig te noemen.
    Misschien komt er alsnog een "konijn" of moet ik zeggen een "vette vis" uit de hoed.  Misschien wordt NVA opzij gezet en gaat CD&V alleen door.  Misschien maakt NVA een bocht om de macht, of misschien valt de regering!!!  Wie zal het zeggen??  Alles is mogelijk, eerstdaags zal veel duidelijk worden.

    In elk geval staat buiten kijf, dat deze materie een belangrijke rol zal spelen bij de verkiezingen van 2009.  Dat deze nu alleen voor het Vlaams Parlement zullen zijn,  of  eveneens voor het Federale, kan nog niemand zeggen.  Maar de aanzet is zeker en vast al gegeven.   Koopkracht, welvaart en de staatshervorming worden de hete hangijzers.

    Zelf heb ik als lokale politicus, het voorbije jaar vaak de wenkbrauwen gefronst.  "Wat is me dat allemaal" is vaak bij me opgekomen. Ik kan me inbeelden dat het bij u niet anders is geweest, beste lezer.  Daarom stel ik voor om volgende stemtest even te doen.  Het is een test van de verkiezingen 2007 weliswaar, maar door de huidige situatie nog net zo actueel als toen.   Door de goede opvolging van vragen, wordt heel het huidige spectrum aangekaart. Een test waar u zeker iets aan zult hebben, betreft uw keuze.

    Zelf heb ik deze test zuiver op mijn eigen gevoel ingevuld, totaal geen rekening houdend met partijprogramma's.  Het is dus duidelijk dat ik juist zit!!  Waar ik wel van geschrokken ben is het grote verschil met mijn vorige partij, LDD staat op kop, met  17% meer dan het Vlaams Belang. (zie foto)  Duidelijk dat ik de juiste keuze gemaakt heb, en toch stof tot nadenken ivm mijn engagement in het verleden.   Er zijn mensen (ik noem het slechte verliezers), die mij misschien hypocrisie of opportunisme verwijten, ik noem het eerder thuis komen bij de partij van de vrije gedachte...

    Dit gezegd zijnde beste lezer, raad ik u aan de test te doen op volgende url:  http://doedestemtest.satama.nl/

    De keuze is aan u!!!

    ***Op de foto klikken voor grotere weergave***

    Luc,

    20-09-2008, 09:42 Geschreven door Luc  


    19-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Raadscomissie politiereglement!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Raadscommissie

    SINT-KATELIJNE-WAVER - Donderdag 25 september komt er een raadscommissie samen voor de toelichting van het politiereglement Bodukap. Je kan de vergadering bijwonen om 20 uur in de Mechelse Veilingen. (bcm) (bron: Het Nieuwsblad)

    Wist u dat?

    Dat vanaf deze legislatuur het gemeentedecreet toelaat, dat er publiek aanwezig is, op raadscommissies!. Integenstelling tot vroeger toen raadscommissies alleen voor mandatarissen toegangkelijk waren.
    U kan dus perfect, de debatten komen volgen.  Net zoals op de gemeenteraad, mag u zich echter NOOIT in de de debatten mengen.  Dit blijft een recht voorbehouden voor de verkozen mandatarissen.

    Als uw dienaar in de Gemeente- en Politieraad zal ik uiteraard aanwezig zijn op deze comissie.

    Luc,




    19-09-2008, 08:55 Geschreven door Luc  


    18-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sport overdag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SINT-KATELIJNE-WAVER - Wie de tijd heeft om overdag te sporten kan daarvoor terecht in de sporthal Leyland. Elke dinsdag kan je er deelnemen aan groepsactiviteiten als stretching, aerobic en figuurtraining. Afsrpaak van 14.15 tot 15.15 uur. Op donderdag kan je van 15.45 tot 16.45 uur pingpong of badminton spelen. Je betaalt twee euro per keer, verzekering en materiaal inbegrepen. Info bij Leen Meysmans, 015-30.50.00 of op de sporthal 015-31.61.31. (rbm)

    Mijn visie:

    Mooi iniatief dat ik zeker even in de kijker wil zetten.

    18-09-2008, 08:57 Geschreven door Luc  


    17-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over vakbonden en werkgevers.....overleg is de boodschap
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Werkgevers: "Acties en overleg niet mogelijk"

    Vakbondsacties en sociaal overleg zijn niet met elkaar te verzoenen. Zo reageren de werkgeversorganisaties VBO, Unizo, UCM, Agrofront, Voka, Beci en UWE op de aankondiging door de socialistische vakbond ABVV van een nationale actiedag met stakingsacties voor 14 oktober.

    "De werkgevers wensen heel duidelijk te stellen dat er niet gepraat kan worden wanneer bedrijven opnieuw getroffen worden door vakbondsacties", zo luidt het in een gezamenlijk persbericht.

    Blijven overleggen
    De werkgevers van de Groep van 10 zeggen wel bereid te blijven "om met alle vakbonden de gesprekken voort te zetten over de onderwerpen die voor het einde van de opmaak van de begroting 2009 een bijzonder belang vertegenwoordigen voor elk van beide partijen, weliswaar enkel in een sereen klimaat". (belga/eb)
    16/09/08 18u35

    Mijn visie:

    Naar mijn mening werkt een staking als deze alleen maar contra-produktief.  Het is inderdaad zo dat er streng moet gewaakt worden over de welvaart van de burgers.  Maar in de huidige economische conjuctuur kan dit alleen maar door overleg, tussen de verschillende actoren op de bedrijfsmarkt.

    De tijd dat er genoeg ruimte economische ruimte was, dat "kleurvakbonden" alleen maar eisen konden stellen naar de werkgever toe is voorbij.  De werkgevers betalen hoge bedrijfsbelastingen, een hoge loonkost per werknemer.  Dit maken verplichte indexeringen moeilijk om te dragen voor de sector.  Beide partijen moeten zich naar mijn mening wapen tegen een veranderende toekomst.  Werkgevers moet beseffen dat het engagement van de werknemer, niet meer alleen afhangt van het financiële, maar ook van de gezinssituatie. Gezinnen waar de twee ouders werken, zijn geen luxe meer, maar een noodzaak.   Een bepaalde flexibiliteit van de werkgevers is hierin noodzakelijk.  Het uitkeren van dividenten is, en blijft een noodzaak en laten we maar zeggen een garantie voor een goed ondernemingsklimaat.  Tenslotte zijn het de aandeelhouders die investeren en daarmee voor inovatie zorgen.  Het is logisch dat voor hen ook een return garant staat.   Maar bij exeburante winsten, moeten de sectoren durven overwegen op een winstaandeel terug te laten vloeien naar de werknemers.   Maar dit mag zeker geen verworven recht worden.

    Aan de ander kant moeten de werknemers, vertegenwoordigd door hun overlegorganen, beseffen dat stoppen met werken op 50 jaar niet meer mogelijk is.  Momenteel  is de levensverwachting in Vlaanderen, 75 jaar voor mannen voor vrouwen zelfs 80 jaar.   Men zou dus in vele gevallen 30 jaar pensioen moeten voorzien.  Dit is iets wat niet draagbaar is voor ons SZ stelsel, nog voor de werknemers die moeten bijpassen, nog voor de overheid die de pensioenen moeten betalen. 

    Termen als koopkracht en welvaart, die men nu te pas en te onpas in de media werpt, krijg je niet aan de verkiezingsbus.  Nee dit gaat een werk worden van lange adem, waar uiteindelijk werkgevers- , werknemersorganisaties en de overheid elkaar zullen moeten vinden in een realistisch toekomstplan.

    Een plan dat er naar mijn mening alleen maar kan komen nadat er enkele essentiële stappen genomen worden.  Ten eerste moeten de regio's zelf hun beleid kunnen bepalen (de staatshervorming) en ten tweede moet men dringend werk maken van een ontzuiling van de werknemersorganisaties.  De politiek gekleurde vakbonden zoals ze nu werken, zijn volledig achterhaald.  Men moet naar mijn mening  werk maken van een werknemersvertgegenwoordiging per sector, volledig neutraal en politiek ongebonden. Dat is voor mij de toekomst voor een goede werknemersvertegenwoordiging, niet bepaald door de diverse partijbureau's.

    Grote stappen, die niet morgen zullen gerealisseerd worden, maar naar mijn mening de enige uitweg uit de huidige situatie.

    Even duidelijk stellen dat ik niet pleit voor een indexstop, aangezien dit een project van lange adem zal worden, moeten er bepaalde zekerheden zijn.  Indexering van de lonen is er zeker één van.  Maar dit moet steeds in nauw overleg met de werkgevers en niet te pas en te onpas. Want niemand heeft baat bij indexeringen, als faillissementen er een gevolg van zijn.

    Mijn visie......

    Luc,

    17-09-2008, 11:19 Geschreven door Luc  


    15-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De jaarmarkt, de foto's....
    Beste lezer,

    Zoals beloofd was Lijst Dedecker prominent aanwezig op de jaarmarkt, dit trouwens al aan zijn 99 ste editie toe is.  Hieronder een kleine fotocompilatie.  Ondergetekende staat niet op de foto, wegens fotograaf van dienst

    Luc,









    15-09-2008, 14:13 Geschreven door Luc  


    12-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jaarmarkt Sint-Katelijne-Waver LDD present!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Beste lezer,

    Nu maandag vindt de jaarmarkt van Sint-Katelijne-Waver voor de 99ste keer plaats.  Een evenement met een grote traditie, waar de inwoners van onze prachtige gemeente elkaar elk jaar weer ontmoeten.

    Het is ook traditie dat elke zichzelf respekterende  politieke partij van de gemeente, zich daar aanspreekbaar toont voor de inwoners van onze gemeente.

    Net zoals op de jaarmarkt van Onze-Lieve-Vrouw-Waver, zal Lijst Dedecker met een delegatie vertegenwoordigd zijn op de jaarmarkt. Hebt u vragen of opmerkingen??  Aarzel niet ons aan te spreken, we staan u graag te woord.

    ***Foto jaarmarkt Olv Waver***

    Luc,

    12-09-2008, 13:51 Geschreven door Luc  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klimaatwijken

    Klimaatwijken

    SINT-KATELIJNE-WAVER - Door met je buren een 'klimaatwijk' te vormen help je niet alleen het milieu, je kunt ook tot acht procent besparen op je energiefactuur. Je gaat daarbij een 'weddenschap' aan om minder energie te verbruiken. Als je na zes maanden aanzienlijk minder hebt verbruikt, krijg je nog eens een leuke prijs ook. Info: Jessika Doms, tel. 015-30.50.35, duurzaamheid@skw.be of bij Igemo, Kris Dens, 015-28.77.50, info@igemo.be. (rbm)

    Bron Het Nieuwsblad.

    Mijn visie

    Een project waar ik voor de volle 100 % kan achter staan.  Het is mijn mening dat je met zulke vrijwillige maatregelen de milieuproblematiek veel beter aanpakt, dan met paniekmaatregelen zoals het gedwongen sluiten van kerncentrales.

    Waar mee ik niet wil zeggen dat ik tegen het sluiten van die centrales ben.  Kerncentrales geven weliswaar geen uitstoot, maar de afvalstoffen die ze met zich meebrengen zijn zeer complex om te verwerken.   Neem daarbij dat de centrales hopeloos gedateerd zijn, en op termijn wel zullen moeten sluiten.   Maar het is net die termijn die realistisch moet zijn als ik moet lezen hoe partijen als SPa en Groen data vooropschuiven als 2015, daar stel ik me vragen bij. 

    De energiesector heeft al duidelijk te kennen gegeven dat deze datum niet haalbaar is, om voldoende alternatieve energiebronnen te verzekeren. Het voorstel om dan maar met kernenergie geproduceerde stroom aan te kopen uit Frankrijk, is volgen mij helemaal hypocriet.  Dus op termijn de kerncentrales toe?  Zeker...  maar laat die termijn afhangen van het gezond verstand aub en niet van één of ander verkiezingsprogramma.

    Daarom is het onze plicht als vertegenwoordiger van de lokale politiek op VRIJWILLIGE projecten als deze ten volle te ondersteunen.

    Luc,

    12-09-2008, 00:00 Geschreven door Luc  


    11-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Vlaamse regering laat zich niet gijzelen door N-VA"

    11/09"Vlaamse regering laat zich niet gijzelen door N-VA"

    “I’m not amused.” Dat zei minister Dirk Van Mechelen (Open Vld) gisteravond vlak voor de start van het - succesvol verlopen - spoedberaad van de Vlaamse regering.

    Dirk Van Mechelen had zich geergerd aan de manier van handelen en aan enkele uitspraken van minister-president Kris Peeters (CD&V).

    “Waar staan we nu eigenlijk in dit verhaal? Er was een open agenda afgesproken, telt die afspraak dan niet meer? I’m not amused. En ook Frank Vandenbroucke voelt zich niet geroepen om op deze manier in het circus mee te blijven draaien. Wij hebben geen zin in de tactiek van de verschroeide aarde. De N-VA heeft het Yves Leterme niet makkelijk gemaakt, blijkbaar begint die partij via Kris Peeters nu ook de Vlaamse regering te gijzelen."

    "Is collega Geert Bourgeois (N-VA, red.) misschien van plan om tot de verkiezingen van juni 2009 als een oppositiepartij in de regering te blijven zitten? Op die manier doen wij niet meer mee”, aldus Van Mechelen.

    Bron: GVA


    Mijn visie:

    Ik ben niet van plan hier statements te doen over hoe goed of hoe slecht NVA het doet.  Hun beleid moeten ze zelf bepalen en de verantwoordelijkheid voor dragen.

    Want mij in de communicatie rond dit plan stoort, is dat er steeds gesproken wordt van een open agenda?  Vooral door de Waalse partijen en hun Vlaamse aanhangsels (VLD en SPa), die duidelijk van het unitaire België hun verkiezingscampagne hebben gemaakt.  De Vlaming zal echter wel deze verborgen boodschap moeten doorprikken, achter grote facades van koopkracht en welvaartsbeloftes.
    Die er allen maar ECHT kunnen komen door een doorgedreven ontvoogding van de regio's.

    Goed maar de open agenda, welke open agenda?  De eisen van de Vlamingen liggen al maanden open op tafel! Waarover moet nog gesproken worden??  BHV is onbespreekbaar want deze splitsing volgt de parlementaire weg.  Moet er bij een doorgedreven overdracht van bevoegdheden, dan pasmunt zijn voor de Walen?  De Brusselse rand misschien?  

    Ik erger mij steeds meer hoe de Waalse deelregering zulke eisen durft stellen.  Wilt u pasmunt mijne heren!!  Die krijgt u van ons Vlamingen al decenia lang, onder het mom van exeburante zogenaamde "Solidariteitsoverdrachten".

    Vlaanderen is niet egoïstisch, Vlaanderen eist gewoon waar het recht op heeft, de mogelijk om zijn eigen welvaart te handhaven.  Voor zijn eigen inwoners te zorgen en dit liefst zonder hier boetes te moeten voor betalen aan de andere regio's.

    Het principe van de goede huisvader, niet meer dan dat.

    Luc,



    11-09-2008, 13:32 Geschreven door Luc  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer een juridische grap!!
    PEDOFIELE IJSVERKOPER KRIJGT 8 JAAR CEL
    ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
    Een pedofiele ijsverkoper uit Antwerpen
    is veroordeeld tot een effectieve     
    celstraf van acht jaar en is uit zijn 
    rechten ontzet.                       
                                           
    De 42-jarige man bekende twintig      
    jongens te hebben misbruikt en        
    verkracht, onder hen ook vijf neefjes.
    Zes slachtoffers zijn ondertussen al  
    opgespoord. Zij krijgen een           
    schadevergoeding uitbetaald.          
                                           
    Het is niet de eerste keer dat de     
    ijsverkoper in aanraking komt met het 
    gerecht. Zeven jaar geleden werd hij  
    al eens veroordeeld tot twee jaar met 
    uitstel voor het verkrachten van een  
    jongen.       

    Bron TT

    Mijn visie

    Los van de ernst van deze feiten, het zal je kind maar zijn.  Wil ik het even hebben over de strafmaat dat voor deze man is uitgesproken!
    Deze man is duidelijk een recidivist, heeft eerder al twee jaar MET UISTEL (bergrijpen wie het kan) gekregen voor eerdere misbruiken.  Nu wordt deze man tot amper acht jaar veroordeeld voor twintig feiten.  Als je even snel de berekening maakt is dat  0,4 jaar per misbruikt kind.  Dit is wraakroepend weinig en dan hou ik  nog geen rekening met "de wet lejeune". 
    Ik kan echt niet begrijpen dat een rechter dit in eer en geweten kan uitspreken.   Zedenfeiten, zijn voor mij bijna gelijk aan moord.

    Als ik zoiets lees word ik echt droevig.....

    Misschien komt er ooit beterschap.

    Luc,

    11-09-2008, 00:00 Geschreven door Luc  


    10-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarvoor staat Lijst Dedecker!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LIJST DEDECKER LDD

    GEZOND VERSTAND

    LDD laat zich leiden door het gezond verstand en zet zich in voor een bestuur dat
    door de mensen als logisch en rechtvaardig wordt beschouwd.

    LDD zal daarom altijdr ekening houden met wat er leeft bij de Vlaamse bevolking.

    LDD komt op voor alle mensen in Vlaanderen, ongeacht hun maatschappelijke rang,
    hun afkomst of levensbeschouwing.

    LDD verdedigt het absolute recht op vrije meningsuiting, en laat iedereen volledig vrij in ethische kwesties.

    Voor LDD zijn Kerk en Staat volstrekt gescheiden.

    LDD komt op voor een zelfstandig Vlaanderen met België als het kan, zonder België als het moet. Vlaanderen
    past in een Europa dat opkomt voor zijn westerse waarden en vrijheden, met respect voor de mensenrechten, de
    democratie en de rechtsstaat.

    LDD wil dat het beleid zo dicht mogelijk bij de mensen wordt georganiseerd. Daarom moet Vlaanderen zo snel
    mogelijk zelf zijn inkomsten bepalen en innen, over zijn uitgaven beslissen, en autonoom zijn bestuursstructuren
    vastleggen en controleren.

    LDD wil van Vlaanderen een ondernemende, welvarende en leefbare regio maken. Zowel vrij ondernemen als arbeid moeten
    worden beloond, en mogen door de overheid niet worden ontmoedigd of fiscaal afgestraft.

    LDD verdedigt resoluut de belangen van zelfstandigen en KMO's.

    LDD verdedigt de consument door de vrije markt te bevorderen, en kant zich resoluut tegen overdreven bureaucratie en regelneverij
    van om het even welke overheid.

    LDD eist dat in de grondwet het overheidsbeslag wordt beperkt tot 40% van het BBP, en dat de overheidsdiensten in
    verhouding worden afgeslankt.

    LDD wil in Vlaanderen een écht sociale politiek voeren. Dat betekent dat mensen die het werkelijk nodig
    hebben, meer geholpen worden dan vandaag, maar dat misbruikenvan ons sociaal systeem hard worden aangepakt.

    LDD ijvert voor een Vlaanderen waar iedereen zich veilig voelt. Politie en gerecht zullen geen superboetes opleggen voor
    banale overtredingen, maar echte misdadigers opsporen, en strenge straffen opleggen aan wie onze straten onveilig maakt.

    LDD is vrij en onafhankelijk. Haar politiek wordt niet bepaald of beïnvloed door belangengroepen of ledenorganisaties.

    LDD is een rechtlijnige partij: ze zegt wat zedoet, en doet wat ze zegt. Deze beginselverklaring van LDD, en het partijprogramma
    dat hieruit wordt afgeleid zijn de enige leidraad voor de acties van de partij, van haar leden en van haar mandatarissen.

    Partijbestuur van Lijst Dedecker van 17 december 2007

    10-09-2008, 18:41 Geschreven door Luc  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lijst met verwijzingen

    Beste lezer,


    Zoals u weet is onze partij enorm aan het groeien, daardoor krijg ik veel vragen van leden, sympatisanten en mandatarissen om hun link toe te voegen op mijn webblog.

    Als ik deze allemaal aan de zijkant ga zetten, dan gaat deze blog onoverzichtelijk worden. Daarom maak ik hier een heuse link pagina. Via een link aan de linkerkant zal u op deze pagina uitkomen.

    Aarzel vooral niet om uw link door te sturen.


    Luc,

    LINKS:


    Sint-Katelijne-Waver


    Afdeling Sint-Kat.-Waver: http://www.freewebs.com/ldd-skw/

    Martine De Graef: http://www.martinedegraef.be

    Marina Cooreman: http://www.marinacooreman.co.nr/

    Martine Verbist: http://www.martineverbist.tk/

    Marc Verniers: http://www.freewebs.com/marcverniers/

    Luc Vercammen: http://www.bloggen.be/lucvercammen/



    Nationaal


    Nationale site: http://www2.lijstdedecker.com/

    Jong Gezond Verstand: http://www2.jgv.be/

    Cassandra: http://www.vzwcassandra.be/

    SOS gezond verstand: http://www.sosgezondverstand.be/

    Stop het gesmos: http://www.stophetgesmos.be

    Jurgen Verstrepen: http://www.jurgenverstrepen.be/

    Rob Van De Velde http://www.robvandevelde.be/

    Patrick Tersago http://www.patrick-tersago.be/

    Lieve Van Ermen http://www.lievevanermen.be/

    Mimount Bousakla http://www.bousakla.be/


    Andere lokale sites


    LDD Klein Brabant http://www.lddkleinbrabant.be/

    Nico Van der Vieren http://www.bloggen.be/nicoldd/

    LDD Wommelgem http://rudi.smits.googlepages.com/ldd-wommelgem

    LDD Ekeren http://www.lddekeren.be

    LDD Mortsel http://www.lddmortsel.com/

    LDD Oostende: http://www.lddoostende.be/

    Hugo Haazen: http://users.skynet.be/fa722864/start.htm

    Wim Wauters: http://www.bloggen.be/wimwauters/

    Geert Van Gaever: http://www.bloggen.be/geert_van_gaver/

    Patrick Ghijs: http://www.patrickghys.be/

    Nathalie Theys: http://www.natalietheys.be/


    Andere nuttige sites


    Provincie Antwerpen: http://www.provant.be/

    Vlaams Parlement: http://www.vlaamsparlement.be/vp/index.html

    Vlaanderen: http://www.vlaanderen.be

    Gemeente Sint-Kat.-Waver: http://www.sint-katelijne-waver.be/

    OCMW Sint-Kat.-Waver: http://www.ocmwsintkatelijnewaver.be/

    Politiezone Bodukap: http://www.police.be/5359/





    10-09-2008, 13:41 Geschreven door Luc  


    Foto

    Ik ben te bereiken op:

    Mechelsesteenweg 322
    2860 Sint-Katelijne-Waver
    luc.vercammen5@telenet.be
    Gsm: 0475/350 196
    http://lucvercammen.wordpress.com

     


    Volgende Gemeenteraad:
    06/04/2009 om 20.00
    Raadszaal
    agenda's en verslagen klik
    hier
    (vanaf beschikbaarheid)


    Archief per week
  • 30/03-05/04 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 26/09-02/10 2005

    Foto

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs