.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
{TITEL_VRIJE_ZONE}
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    12-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN SVEN VAN HOYWEGHEN VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    Van Hoyweghen Sven 01

    NAAM : SVEN VAN HOYWEGHEN
    CLUB 2007 : Individueel

    GEBOORTEJAAR : 15/05/1977

    CATEGORIE 2007 : WAOD AB (A-renner)

    CATEGORIE 2008 : WAOD AB (A-renner)

    WOONPLAATS : Puivelde (Belsele)


    1.Hoeveel wedstrijden reed je ?
       
    Ik heb dit jaar 35 wedstrijden gereden , waarvan 30 WAOD , 4 TTC Ronde (categorie renners) en 1 inwonerswedstrijd. Het hadden er misschien meer kunnen zijn , maar ik heb tijdens de maanden Juni en Juli 5 weken niet kunnen fietsen wegens een knieoperatie (scheur in de meniscus).

    2.Wat waren de resultaten , winst ?
       
    1ste in de inwonerswedstrijd te Sinaai ; 1 x 1ste in een rit van de TTC ronde ; 2 x 1ste AB renner en 1 x 1ste A renner bij de WAOD. Alle 5 overwinningen werden behaald in de eerste helft van het jaar , dus voor mijn knie-operatie.

       Verder was ik ook nog 2 x 2de ; 2 x 3de ; 2 x 4de en 4 x 5de A-renner bij de WAOD en 2de in de tijdrit te Prosperpolder van de TTC Ronde. Op het WK ICF werd ik 23ste.

    3.Wat vond je de beste prestatie ? Mooiste zege ?
       
    Aan de overwinning te Waasmunster hou ik de beste herinnering over , ik ben alleen weggereden tijdens de laatste ronde en heb het jagende peloton achter me kunnen houden. Alleen over de eindstreep rijden als overwinnaar geeft toch een fantastisch gevoel.

    4.Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?
       
    Dit was mijn eerste seizoen dat ik wedstrijden reed , dus al bij al is dit zeker geen slecht resultaat , alleen jammer dat door die knieoperatie het seizoen onderbroken werd en ik daarna geen overwinning meer behaald heb , wel nog enkele Top-5 plaatsen.

    5.Waar was je goed , sterk in ?
      Ik ben geen goede spurter , dus ik moet proberen om tijdens de wedstrijd alleen of met een groepje weg te geraken. Ik presteer goed in zware omstandigheden , hitte of een heuvelachtig parcours storen me niet. Mijn sterkste punt is puur op kracht het tempo opvoeren en dat tempo blijven rijden.

    6.Wat vindt je zelf van je spurt ?
       
    Zoals ik hierboven al vermeldde is mijn spurt mijn zwakste punt , als ik merk dat een wedstrijd in een massaspurt gaat eindigen , dan laat ik me meestal afzakken. Al dat geduw en getrek is niet echt aan mij besteed.

    Natuurlijk mis ik door mijn gebrek aan ervaring ook enig koersinzicht.

    7.Wat heb je bijgeleerd ?
       
    Dat ik wat meer naar mijn lichaam moet luisteren , na mijn knieoperatie wou ik misschien iets te snel terug wedstrijden rijden , de combinatie van te veel en te lang trainen en te weinig eten zorgde voor een periode van oververmoeidheid waardoor ik ook tijdelijk het plezier van het fietsen kwijt was. Pas tegen het einde van het seizoen begon ik terug op het niveau te komen van het voorjaar.

    En vooral dat goed rijden zeker geen garantie is om bij de eerste te eindigen. Het zijn niet altijd de beste maar dikwijls de slimste renners die winnen , je moet weten welke ontsnapping de juiste zal zijn.

    8.Wat doe je deze winter en wat is je doelstelling voor 2008?
       
    Deze winter doe ik aan fitness en fiets ik op de rollen of buiten als het weer het toelaat.

       In 2008 zou ik graag evenveel of meer overwinningen halen dan in 2007 , maar ik besef ook dat als niet-spurter dit niet zo makkelijk zal zijn. Dus als er iemand tips heeft of mijn sprint te verbeteren , laat maar komen !!!

    9.Voor welke ploeg ga je in 2008 rijden ? Waarom ?

       Voorlopig blijf ik waarschijnlijk individueel rijden , maar je weet maar nooit wat er nog kan gebeuren.

    Van Hoyweghen Sven 02   Van Hoyweghen Sven 03   Van Hoyweghen Sven 04   Van Hoyweghen Sven 05


    11-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEKELIJKSE VELDRITTRAININGEN !!!

    WEKELIJKSE OOST-VLAAMSE VELDRITTRAININGEN


    ONGHENA DIRK bew 26.7 


    De provinciale coach van het veldrijden , Dirk Onghena (Kieldrecht) heeft zijn programma weer klaar om vanaf woensdag 26 september  wekelijks veldrittrainingen te geven. Deze beginnen telkens om 14.30u en worden gehouden in Wachtebeke.

    Ze vertrekken dit jaar wel aan de Laboratoria Van Vooren in het Industriepark Rosteyne 1  te Zelzate. Dat is gelegen naast het bedrijf Sidmar. Na afloop is er gelegenheid tot douchen.

    Trainer Onghena heeft volgende trainingsdata vastgelegd:

     

    Oktober : Woensdagen 3-10-17-24-31(maar dan wel te Hamme-Zogge)

    November : Woensdagen 7-14(te Gavere)-21-28

    December : Woensdagen 5-12-19

    Januari 2008 : Woensdagen 2 (verkenning BK)-9-16-23-30

    Februari 2008 : Woensdagen 6 en 13.

     

    Samenstelling : fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTRAININGEN CHW VAN START VANAF BEGIN NOVEMBER

    WASE WIELERSCHOOL CHW NODIGT ALLE RENNERS UIT.

     

    Het initiatief dat het Comité Ter Heropleving van de Wielersport in 1975 nam wordt nog steeds verder gezet en wielrenners kunnen vanaf 2 november op een aangename en vooral gefundeerde manier aan hun conditie werken.

    De wintertrainingen lopen, zoals elk jaar trouwens, tot eind januari en vooral kracht- en stabilisatietraining zullen centraal staan.

    Het doel van de krachttraining in zaal is, het ontwikkelen van een goede krachtbasis. Heel wat renners hebben immers af te rekenen met onvoldoende stabiliteit in de rug en onderste ledematen. Gediplomeerde kinesisten en trainers staan ter beschikking van de deelnemende renners.

    De trainingen van de Wase Wielerschool vinden plaats in Meirdam Fitness in de Peter Benoîtlaan 74 te Beveren (Nieuwe Parochie)

    Na de start op vrijdag 2 november wordt er elke dinsdag en vrijdag getraind, vanaf 19u stipt.

    De kostprijs voor deze wintertrainingen staat  op 75 euro

    Wie Interesse heeft kan een mailtje sturen naar wasewielerschool@skynet.be

    Ofwel kan direct langs gekomen worden op die eerste vrijdag 2 november.

    Waar? Peter Benoitlaan 74 te Beveren !!!

     

    Tel:03/7756205 of GSM nr:0475938863



    ONGHENA DIRK bew 26.7  Jens Tummeleer 03   Geerinck Michel
            Dirk Onghena                        Jens Tummeleer                         Michel Geerinck
     




    Tekst :
    Flor Van de Velde


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN ILSE VAN DE PONTSEELE VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    Ilse Van de Pontseele 01    Van De Pontseele Ilse 02    Van De Pontseele Ilse 01

    NAAM : Van De Pontseele Ilse (groups.msn.com/ilsevandepontseele)

    CLUB 2007 : Beneluxteam (www.beneluxteam.com)
    GEBOORTEJAAR : 20/04/1984
    CATEGORIE 2007 : Dames-Elites
    CATEGORIE 2008 : Dames-Elites
    WOONPLAATS : Deftinge/Lierde

     

    1.Hoeveel wedstrijden reed je ?

       Ik reed zo’n 50 wedstrijden dit seizoen.

    2.Wat waren de resultaten ?

       In het begin van het seizoen slecht (door verschillende oorzaken).

       Daarna ging het beter.

    3.Wat vond je de beste prestatie ?

       Kon het eerst niet geloven , ik op het podium voor het Provinciaal Kampioenschap (2de).


    Van De Pontseele Ilse 04

    4.Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?

       Neen , in het begin had ik het veel beter verwacht , gelukkig kwam ik er toch nog wat door.

    5.Waar was je goed , sterk in ?

       Doorzettingsvermogen.

    6.Wat vindt je zelf van je spurt ?

       Een spurtster ben ik zeker niet , laat me nog te veel wegdrummen.

       Maar we kunnen er steeds aan werken !!!

    7.Wat heb je bijgeleerd ?

       Heel veel onder andere : dat achteraan in het peloton rijden moeilijker is dan vooraan te rijden.

    8.Wat doe je deze winter en wat is je doelstelling voor 2008 ?

       Deze winter doe ik vooral aan krachttraining , blokkentraining en duurtraining.

       Mijn doel voor 2008 is veel beter te doen dan 2007 !!!

    9.Voor welke ploeg ga je in 2008 rijden ? Waarom ?

       Ik blijf bij het Beneluxteam.

       Voor de goeie begeleiding (met dank aan ploegleider Thierry van Gasse en Freddy Mechant)

      Dank ook Stef Segers , Carine Potums en mijn broer Dieter voor de goede steun in moeilijkere momenten.

    Van De Pontseele Ilse 03


    10-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN JOSHUA DE SMIT VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    De Smit Joshua 03-1  De Smit Joshua 02-1

    NAAM : JOSHUA DE SMIT

    CLUB 2007 : Hudiko Wielerteam Waasland

    GEBOORTEJAAR : 1992
    CATEGORIE 2007 : 1ste jaars Nieuwelingen
    CATEGORIE 2008 : 2de jaars Nieuwelingen
    WOONPLAATS : Lokeren (Doorslaar)


    1.Hoeveel wedstrijden reed je ?

       Dit seizoen reed ik 25 wedstrijden.

    2.Wat waren de resultaten ?

       Ik behaalde de 19de plaats te Sinaai.

       Verder nog een aantal top-30 plaatsen.

    3.Wat vond je de beste prestatie ?

       In Haasdonk reed ik mijn beste wedstrijd , maar ben ten val gekomen in de sprint.

    4.Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?

       Deels wel. Ben maar beginnen trainen in April door een knieoperatie (was vroeger voetballer). Maar na 15/08 is het voor mij bergaf gegaan. Reden : verwijderen van de verstandskiezen.

    5.Waar was je goed , sterk in ?

       Ik geef niet vlug de moed op. En blijf doorgaan ook al gaat het wat minder.

    6.Wat vindt je zelf van je spurt ?

       Die is redelijk goed maar moet toch nog beter kunnen.

    7.Wat heb je bijgeleerd ?

       Dat je in de koers vooraan in het peloton moet proberen rijden en niet achteraan.

    8.Wat doe je deze winter en wat is je doelstelling voor 2008 ?

       Deze winter doe ik fitness en rijd ik wekelijks met de mountainbike toertochten.

       Mijn doelstelling voor 2008 is toch om enkele top-10 plaatsen te kunnen rijden , en verder zien we wel.

    9.Voor welke ploeg ga je in 2008 rijden ? Waarom ?

       Ik blijf bij Hudiko Wielerteam waasland.   

       Omdat we zeer goed begeleid worden en de sfeer is er heel goed.

    De Smit Joshua 01


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VELDRITUITSLAGEN VAN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN DONDERDAG 09/12/2007

    wbvlogo

    ZONDAG 09/12/2007 – MALDEGEM (O) – VELDRIJDEN

    Form.B

    Aantal deelnemers : 40

    1. Tom Van Den Bosch
    2. Stijn Penne op 16"
    3. Pedro Baelen op 19"
    24. Steven De Caluwé uit Eksaarde (CT Eksaarde) op 6'47"
    33. Vincent Van Hooste uit Stekene (Asfra RT)
     

    Form.C

    Aantal deelnemers : 47 Nieuwelingen

    1. Xandro Meurisse
    2. Robin Van Goethem op 30"
    3. Kenzie Boutté op 33"
     

    Aantal deelnemers : 32 Juniores

    1. Sean De Bie
    2. Vinnie Braet op 42"
    3. Zico Waeytens op 47"
    20. Kenny Goossens uit Sinaai (Hudiko Waasland) op 6'44"
    23. Jan Van Meirvenne uit Hamme (Asfra RT) op 7'40"
    25. Joey De Wilde uit Moerbeke (Hudiko Waasland)
     

    Form.D

    Aantal deelnemers : 36 Am./Masters A

    1. Benny Van Staeyen
    2. Ivan Smet uit Hamme 
    3. Sven Raeymakers
     

    Aantal deelnemers : 18 Masters B

    1. Mario Lammens
    2. Marc Druyts op 5"

    3. Franky Van Tongelen op 25"

    Aantal deelnemers : 16 Masters C
    1. Ronald De Scheemaeker
    2. Alex Weytens op 1'05"
    3. Rudy Bloemmen op 1'21"
     

    09/12/2007 – LEOPOLDSBURG (LB)  – VELDRIJDEN

    Aspiranten 12 jaar

    Aantal deelnemers : 15

    1. Gianni Van Donink
     

    Aspiranten 13 jaar

    Aantal deelnemers : 9

    1. Ben Boets
     

    Aspiranten 14 jaar

    Aantal deelnemers : 13
    1. Toon Wouters


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTER-GROEPSTRAINING BEVEREN VAN ZONDAG 09/12/2007

    Onder leiding van Kenny Janssens en Jef De Batist vertrokken Zondagmorgend om 09h30 thv Buyl Sport te Beveren 
    27 POLDERRENNERS voor de wintertrainingsrit.

    Bij mooi herfstweer werd onder een goed tempo van 33,2 Km/h de rit afgewerkt die 70 Km bedroeg met de extra lus rond Linkeroever bedroeg de totale afstand 105 Km.
    Zowel Dirk Trogh als Manu Verwilghen deden meer dan 1h30 kopwerk met redelijk wat tegenwind onderweg.
    Reden zoal mee : Dirk Trogh , Manu Verwilghen , Lucien Van Goethem , Steven Van Hautte , Eric D'Hooghe , Roberto Vercauteren , Jens Van Landeghem , Edwig Cleiren , Danny De Smet , Modest Smet , Werner Van Der Weken , Nikola Lion , Frank Van Geystelen , Walter Rotthier, Mister Y , Chris Van Cleemput , Stefaan Van Broeck , Adelain De Wachter , Junoir De Wachter , Jef De Batist , Hans Vergauwen , Etienne Fleury , Robby Van Raemdonck ,??? en Kenny Janssens.


    09-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN BART CANT VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    Cant Bart 02
    Bart Cant vooraan in het midden in geel/blauwe outfit.

    NAAM : BART CANT 

    CLUB 2007 : Individueel & Verhaert Cycling Team vanaf Juli
    GEBOORTEJAAR : 1982
    CATEGORIE 2007 : WAOD A/B
    CATEGORIE 2008 : WAOD A/B
    WOONPLAATS : Haasdonk

    1.Hoeveel wedstrijden reed je ?
      
    21 wedstrijden , waarvan 13 WAOD , 5 VWF en 3 TTC-Ronde.
    2.Wat waren de resultaten ?
       Meestal tussen plaats 10 en 30 en zelden top 10.
    3.Wat vond je de beste prestatie ?
      
    Eén keer lag mijn demarrage aan de basis van de goede ontsnapping. Alleen heb ik toen teveel krachten verspeeld om in de finale mee te doen voor dichte ereplaatsen.
    4.Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?
       Ik had meer verwacht : ik heb geen vette prijzen gereden , maar heb mij vooral geamuseerd.
       Dit was pas mijn tweede wedstrijdjaar , dus kom ik nog kracht tekort.
    5.Waar was je goed , sterk in ?
      
    In bergop rijden ben ik erg goed , alleen komt deze kwaliteit in onze streek nauwelijks van pas.
    6.Wat vindt je zelf van je spurt ?
       
    Ik ben behoorlijk snel , maar ik mis de ervaring om mij goed te plaatsen.
    7.Wat heb je bijgeleerd ?

       ???
    8.Wat doe je deze winter en wat is je doelstelling voor 2008 ?
      
    Conditie onderhouden door mountainbike , krachttraining en looptraining.
       2008 zal door allerlei redenen (vader worden in Januari , bijscholing en bouwplannen) te druk worden om veel te trainen en wedstrijden te rijden.

       Mijn doelstelling is de conditie op een behoorlijk peil te houden en af en toe een wedstrijd meepikken om er in 2009 terug volop tegenaan te gaan.
    9.Voor welke ploeg ga je in 2008 rijden ? Waarom ?
       Verhaert Cycling Team

       Het is geweldig om met een aantal vrienden eenzelfde passie te kunnen delen.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN JENS VERLEYEN VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    Verleyen Jens 01 Verleyen Jens 02

    NAAM : JENS VERLEYEN
    CLUB 2007 : Hoop Op Zegen Beveren
    GEBOORTEJAAR : 1992
    CATEGORIE 2007 : 1ste jaars Nieuwelingen
    CATEGORIE 2008 : 2de jaars Nieuwelingen
    WOONPLAATS : Stekene

    1.Hoeveel wedstrijden reed je ?

       Dit seizoen reed ik 38 wedstrijden.

    2.Wat waren de resultaten ?

       Dit jaar heb ik eigenlijk geen resultaten behaald.
       Eén van de reden was dat mijn fiets helemaal verkeerd stond afgesteld waardoor ik maar de helft van mijn krachten kon zetten.

    3.Wat vond je de beste prestatie ?

       De wedstrijd in Oostakker waar ik mijn beste koers van het seizoen heb gereden en mijn eerste prijzengeld in ontvangst nam.

    4.Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?

       Helemaal niet ! Ik had gehoopt op het einde van het seizoen enkele koersen uit te rijden wat niet gelukt is spijtig genoeg.

    5.Waar was je goed , sterk in ?

       Dat ik altijd bleef doorzetten.

    6.Wat vindt je zelf van je spurt ?

       Nog niet ondervonden volgend jaar waarschijnlijk wel.

    7.Wat heb je bijgeleerd ?

       Er blijven voorgaan , in mezelf geloven en proberen vooraan in het peloton te rijden.

    8.Wat doe je deze winter en wat is je doelstelling voor 2008 ?

       Deze winter train ik met de Wase Wielerschool 2 keer in de week onder leiding van Dirk Onghena.

    9.Voor welke ploeg ga je in 2008 rijden ? Waarom ?

       Ik blijf bij Hoop Op Zegen Beveren

       Omdat je niet onderdruk word gezet en het is een toffe bende.

    Verleyen Jens 04  Verleyen Jens 03

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    WIE DE 9 VRAGEN NOG WIL INVULLEN MAG DEZE GERUST NOG DOORSTUREN , WE BESCHIKKEN IMMERS NIET OVER ALLE E-MAIL ADRESSEN !!!!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTER-GROEPSTRAINING 'T STER VAN ZATERDAG 08/12/2007

    Onder leiding van Kenny Janssens en Ronny D'Hooghe vertrokken Zaterdagmorgend om 09h30 thv 't STER te St.Niklaas 
    47 POLDERRENNERS voor de 4de wintertrainingsrit op Zaterdag.

    Bij zeer zacht herfstweer bedroeg de totale afstand tot de kerk van De Velle 80 Km en dit aan een gemiddelde van 33,2 Km/h.
    Reden zoal mee : Natasja Nobels
     , Ilse Fiers , Wilfried Simons , Hans Vergauwen , Dirk Trogh , Gino Verhulst , Pascal Dobbelaer , Ronny D'Hooghe , Nikola Lion , Gino Van Broeck , Gunther De Cock , Alex Goossens , Adelain De Wachter , Junior De Wachter , Danny De Smet , Alain Koppen , Cedric Koppen , Thibault Koppen , André Van Geertsom , Danny Smet , Geert Smet , Jan Vlegels , Koen Apers , Franky Weemaes , Rudy Thysman , Kris Meersschaert , Kurt Heyrman , Koen Heyrman , Kristoff Heyns , Mano Schouten , Koen Van de Velde , Eddy Pieters , Jan Metz , Ignace Van Goeye , Carl Leeman , Ronny Van Haveren , Jan Van Reeth , Vincent Cantens , Gunther Persoon , Eric Van Pottelberg , David Van Pottelerg , Roeland Suys , ???? en Kenny Janssens.


    08-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VELDRITUITSLAGEN VAN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN DONDERDAG 08/12/2007

    wbvlogo

    ZATERDAG 08/12/2007 – LOCHRISTI-OOSTAKKER (O) – VELDRIJDEN

    Aspiranten 12 jaar

    Aantal deelnemers : 8

    1. Jens Teirlinck
    2. Thomas Van de Velde uit Hamme (Josan Mercedes)
    3. Femke Van Den Driessche
     

    Aspiranten 13 jaar

    Aantal deelnemers : 8

    1. Nicolas Cleppe
    2. Edward Planckaert
    3. Lode De Smet Van Damme
     

    Aspiranten 14 jaar

    Aantal deelnemers : 9

    1. Jens Couckuyt
    2. Matthias Van de Velde uit Hamme (Josan Mercedes)
    3. James Baeyens
     
      

    08/12/2007 – VARSENARE (W) – VELDRIJDEN

    Form. B

    Aantal deelnemers : 61

    1. Stijn Penne
    2. Tom Van Den Bosch op 27"
    3. Nico Clarysse op 1'23"
    13. Matthias Onghena uit Kieldrecht (W.O.O.Parike) op 3'53"
    14. Nicky David uit Melsele (W.O.O.Parike) op 3'57"
     

    Form. C

    Aantal deelnemers :  40 Nieuwelingen

    1. Gianni Vermeersch
    2. Mike De Bie op 6"
    3. Jesper Baelen op 18"
    20. Jens Saey uit Moerbeke (Hudiko Waasland) op 3'04"
     

    Aantal deelnemers : Juniores

     

    Form. D

    Aantal deelnemers : 38 Am./Masters A

    1. Benny Van Staeyen
    2. Thomas Ingels
    3. Ivan Smet uit Hamme
     

    Aantal deelnemers : 20 Masters B

    1. Mario Lammens
    2. Franky Van Tongelen
    3. Marc Druyts
    7. Theo David uit Kruibeke (CT Eksaarde) op 1'43"
     

    Aantal deelnemers : 15 Masters C
    1. Ronald De Scheemaeker
    2. Rudy Bloemmen
    3. Jose De Clercq


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN STIJN METTEPENNINGEN VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    Mettepenningen Stijn 02  Mettepenningen Stijn 01

    NAAM : STIJN METTEPENNINGEN
    CLUB 2007 : Rudyco Cycling Team
    GEBOORTEJAAR : 24/11/1987

    CATEGORIE 2007 : 2de jaars Beloften
    CATEGORIE 2008 : 3de jaars Beloften
    WOONPLAATS : Hamme

    1.Hoeveel wedstrijden reed je ?

       Ik reed 44 wedstrijden.

    2.Wat waren de resultaten , winst ?
     - Eindigde 3 x 2de op 3 weken tijd. 

     - Behaalde 12 x Top 10 en 31 x Top 20.

    3.Wat vond je de beste prestatie ? Mooiste zege ?
      
    Mijn beste prestaties waren mijn drie 2de plaatsen , maar te gelijk waren dat ook de grootste ontgoochelingen. Mijn 12de plaats in de Interclub van Beveren mocht er ook zijn.

    4.Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?

       Nee , ik had er veel meer van verwacht , door mijn elleboogbreuk was meer dan de helft van het seizoen verloren en bereikte ik nooit meer mijn niveau.

    5.Waar was je goed , sterk in ?

       Ik kan alles vrij goed maar blink dus nergens echt in uit.

    6.Wat vindt je zelf van je spurt ?

       Mijn spurt is vrij goed al is er altijd wel iemand sneller dan mij of laat ik mij insluiten.

    7.Wat heb je bijgeleerd ?

       Niet te snel willen terug keren na een breuk want dat komt niet goed , heb ik zelf mogen ondervinden. Ook meer de krachten sparen en niet meer dan een ander doen.

    8.Wat doe je deze winter en wat is je doelstelling voor 2008 ?

       Lopen , fitnessen en mountainbiken , wat iedereen dus zowat doet.

       Doelstelling voor 2008 : koersen winnen !!!

    9.Voor welke ploeg ga je in 2008 rijden ? Waarom ?

       Ik verlaat het Rudyco Cycling Team en ga naar WBS-Splendid-Audiomix.

       Ik wil volgend jaar de 'grotere' koersen rijden zoals de topcompetitie ,rondes en interclubs.

       Daarom moest ik veranderen en zij geven mij een hele mooie kans daartoe.
     
    Mettepenningen Stijn 04 Mettepenningen Stijn 03


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN FILIP VAN HECKE VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    Van Hecke Filip 02           

    NAAM :  FILIP VAN HECKE
    CLUB 2007 : TREK USA RACING TEAM
    GEBOORTEJAAR : 1972
    CATEGORIE 2007 : MASTER 1 (30-40 jaar)
    CATEGORIE 2008 : MASTER 1
    WOONPLAATS : STEKENE

    1.Hoeveel wedstrijden reed je ?

       24 MTB wedstrijden , geen wegkoersen dit jaar…

    2.Wat waren de resultaten , winst ?

      - Ik behaalde in 2007 drie overwinningen.

      - In totaal stond ik zes keer op het podium.

      - 1 x 2de ; 1 x 3de ; 3 x 4de ; 3 x 5de ; 1 x 6de en verder nog 3 x Top 10.

    3.Wat vond je de beste prestatie ? Mooiste zege ?

       Moeilijke vraag , mijn zege in Bertrix in een manche van de Visa Wallonia Cup bracht me heel veel voldoening. Op een oneindig zwaar modderparcours haalde ik de zege bijna nog in een sprint.     Ongelooflijk na meer dan 2u koers à bloc !

       Ook mijn zesde plaats in het Beneluxkampioenschap in Tubize (wéér in de modder) maakte me blij.
    Daarmee maakte ik een tegenvallend BK wat ongedaan.

    4.Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?

       Ik was vrij regelmatig in presteren maar de echte topconditie heb ik niet lang kunnen houden door lichamelijke ongemakken ten gevolge van overtraining.

    5.Waar was je goed , sterk in ?

       Klimmen blijft nog altijd één van mijn favorieten en dat in combinatie met modder. ”Mijn ding”

    6.Wat vindt je zelf van je spurt ?

       De eindsprint in een wegkoers kan je in het Biken vergelijken met de start.

       Meestal start ik vrij goed , als ik op het einde toch nog moet sprinten trek ik dikwijls aan het langste eind.

    7.Wat heb je bijgeleerd ?

       Tussen de koersen door niet te hard trainen want anders is overtraining het gevolg.

       Rust roest niet altijd !!!

    8.Wat doe je deze winter en wat is je doelstelling voor 2008 ?

       Deze winter doe ik het zelfde als de voorgaande seizoenen : lopen , rustig bollen op de weg en af toe een TT in de streek meepikken.

    9.Voor welke ploeg ga je in 2008 rijden ? Waarom ?

       Na vier toffe jaren bij het Wase Trek Usa Racing Team kreeg ik de vraag van Mathias Smet om in 2008 voor het 
    Waasland Mountainbiketeam te rijden. Samen met Trek ploegmakker en belofte Robby De Bock - die ook de stap zet - en manager Mathias Smet rijd ik dus volgend jaar in de azurblauwe Centea kleuren van het Waasland Mountainbiketeam.

    10.Hoelang doe je verder met competitie biken?

        Jaarlijks krijg ik deze vraag en steeds antwoord ik het zelfde : ik bekijk het van jaar tot jaar en zolang ik mijn beste beentje nog kan voorzetten en op de trouwe steun van mijn echtgenote Natasja kan rekenen doe ik verder !


    Van Hecke Filip 01                       VAN HECKE FIL moerbeke actiebew29.6


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN GIANNI BORDUI VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    Bordui Gianni 04  Bordui Gianni 02 BORDUI GIANNI portr_536x848

    NAAM : GIANNI BORDUI

    CLUB 2007 : WSC Hoop Op Zegen Beveren
    GEBOORTEJAAR : 1993
    CATEGORIE 2007 : Aspiranten 14 jaar
    CATEGORIE 2008 : 1ste jaars nieuwelingen
    WOONPLAATS : Vrasene
     
    1.Hoeveel wedstrijden reed je?
       Ik heb 21 webstrijden gereden.

    2.Wat waren de resultaten ?

       Mijn beste resultaat was 5de in Bassevelde waar ik de beste koers van 2007 gereden heb.
       Verder was ik nog 2 x 6de ; 1 x 7de en 3 keer 10de.

    3.Wat vond je de beste prestatie ?
       Mijn beste prestatie was mijn 5de plaats in Bassevelde waar ik de beste koers van 2007 heb gereden. Het was wel laat op het seizoen en het was in een massasprint , ik had me goed geplaatst in een wiel van een snelle sprinter en ik werd 5de.

    4.Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?

       2006 was een slecht jaar. Ik was altijd bij de laatste en ik schakelde in de winter van 2006-2007 over naar een betere ploeg en ik reed meestal bij de subtop dit jaar.
    Ik had het dus niet verwacht dat ik 7 keer in de top 10 zou rijden dit jaar.
    5.Waar was je goed , sterk in ?

       De sprint. De meeste sprinten die ik deed was ik altijd vooraan.Ik heb het in Haasdonk anders gedaan.Anders zet ik alles op de sprint in de koers maar in Haasdonk reed ik te aanvallend.Resultaat was teleurstellend voor mij , 22ste was ik maar mijn sterkste onderdeel is sprinten.
    6.Wat vindt je zelf van je spurt ?

       Die is ideaal maar ik wil 10% omhoog voor volgend jaar bij de Nieuwelingen.

       Mijn sprint is dus goed hé !!!
    7.Wat heb je bijgeleerd ?

       De snelle start en vooral de versnellingen in de groep.
       Ook het plaatsen in een massasprint is verbeterd tegenover 2006.
    8.Wat doe je deze winter en wat is je doelstelling voor 2008 ?

       Van de winter doe ik aan veldrijden.

    Ik heb een paar wedstrijden gereden en die waren goed voor mijn conditie op pijl te houden. Vanaf woensdag 05/12/2007 begin ik met de wegtrainingen.
      
    Mijn doelstelling voor 2008 is niet te veel opgeven in een koers , het Clubkampioenschap en ook proberen te winnen in mijn eigen Vrasene.

    9.Voor welke ploeg ga je in 2008 rijden ? Waarom ?
       Ik blijf bij WSC Hoop Op Zegen Beveren.

       De sfeer is goed , geen druk en goede begeleiding.

    Bordui Gianni 03  Bordui Gianni 01


    07-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    SINT-GILLIS-WAAS VIERT ZIJN KAPIOENEN

    Ontvangst gemeentehuis Sint-Gillis-Waas
     
    Een kleine gemeente maar een verscheidenheid aan grote kampioenen.

    winterschoolreceptie2007 002 
    Op de foto merkt u van links naar rechts : Kimberly Buys (9-voudig Belgisch zwemkampioene) , Werner Dullaert (2de WK wielrennen op de weg +62-jarigen in St-Johan- A) , Patrick Meersschaert (Wereldkampioen XC – F , Belgisch Kampioen marathon , zilver op EK en BK XC) , Moreno De Pauw (diverse malen Kampioen van België op de piste) , de ouders van Jolien Wittock (topvolleybalster en best young player op het WK -19-jarigen)


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN MORENO DE PAUW VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    De Pauw Moreno 01  Moreno De Pauw 02

    NAAM : MORENO DE PAUW

    CLUB 2007 : Bodysol-Lotto CT Menen
    GEBOORTEJAAR : 1991
    CATEGORIE 2007 :
    2de jaars
    Nieuwelingen
    CATEGORIE 2008 : 1ste jaars
    Juniores
    WOONPLAATS : Sint-Pauwels

    1.Hoeveel wedstrijden reed je ?

       50 wedstrijden.
    2.Wat waren de resultaten , winst ?

      - 4 x Belgisch Kampioen op de piste.

      - 6 Overwinningen op de weg waaronder het Provinciaal Kampioenschap.

      - 12 x Top 5

      - 8 x Top 10

    3.Wat vond je de beste prestatie ? Mooiste zege ?

       Mijn Belgische titels op de piste en het Provinciaal Kampioenschap op de weg.

       Maar ook zeker de koers in Aspelare , waarin ik de helft van de koers alleen op kop heb gereden en nog heb kunnen winnen.
    4.Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?

       Ja , al had ik in de Beker Van België mijn uitslagen beter verwacht , ook al reed ik daar sterke wedstrijden.
    5.Waar was je goed , sterk in ?

       In een klein groepje naar de meet gaan , dan heb ik veel kans op de overwinning.
    6.Wat vindt je zelf van je spurt ?

       In de massaspurt moet ik me nog een beetje leren plaatsen , maar als we met een kleine groep moeten sprinten ben ik vrij rap.
    7.Wat heb je bijgeleerd ?

       Dat ik meer zelfvertrouwen moet hebben en in mijzelf moet geloven.

       Dat ik ook niet bang moet zijn om te demarreren. (zie mijn overwinning in Aspelare)
    8.Wat doe je deze winter en wat is je doelstelling voor 2008 ?

       Deze winter koers ik terug op de piste en hoop ik om een paar mooie resultaten te behalen.

       Op de weg hoop ik ervaring en parcourskennis op te doen (in de grotere wedstrijden)om daarna als 2e jaars Junior er de vruchten van te plukken.
    9.Voor welke ploeg ga je in 2008 rijden ? Waarom ?

      
    Volgend jaar rijd ik voor KSC Denderstreek Labiekes onder leiding van Hans De Meester en Jurgen Desmet. Dankzij Hans ben ik 2 jaar gelden bij Bodysol binnengeraakt en nu volg ik hem naar mijn nieuwe ploeg. Zijn ervaring en kennis kan me alleen maar goed doen.

    De Pauw Moreno 02 De Pauw Moreno 03


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN STEPHEN CUYKEN VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    Cuyken Stephen 07 Cuyken Stephen 05                       

    NAAM : STEPHEN CUYKEN
    CLUB 2007 : WAC Team Hoboken
    GEBOORTEJAAR : 1993
    CATEGORIE 2007 : Aspiranten 14 jaar
    CATEGORIE 2008 : 1ste jaars Nieuwelingen
    WOONPLAATS : Nieuwkerken-Waas

    1.Hoeveel wedstrijden reed je ?

       25 wedstrijden.
    2.Wat waren de resultaten , winst ?

      - 2 Overwinningen.

      - 2 Overwinningen op de piste.

      - 15 maal top 3.
    3.Wat vond je de beste prestatie ? Mooiste zege ?

       Winst in Hamme en Sint-Gillis-Waas waar ik de spurt won van Francios Christopher afkomstig van Namen en een goede spurter.
    4.Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?

       Eigenlijk beter dan ik had verwacht.
    5.Waar was je goed , sterk in ?

       Aanvallen , eigenlijk koers maken en alles uiteen trekken om aan de meet toch niet met gans het peloton te moeten  spurten , in de spurt zijn er toch altijd sterkere en een beetje geluk moet je ook hebben.
    6.Wat vindt je zelf van je spurt ?

       Is dit jaar verbeterd , omdat ik de spurt in Sint-Gillis-Waas had gewonnen had ik wel wat zelfvertrouwen gekregen.
    7.Wat heb je bijgeleerd ?

       Vlaams en Belgisch Kampioenschap was wel een leerschool omdat het dan toch wel allemaal iets sneller gaat .
    8.Wat doe je deze winter en wat is je doelstelling voor 2008 ?

       Opbouwende training door mountainbiken en fitness.

       Doelstelling is om toch 1 koers te kunnen winnen bij nieuwelingen , eerste jaar nieuweling is vooral veel leren.
    9.Voor welke ploeg ga je in 2008 rijden ? Waarom ?

       Voor Bodysol-Lotto CT Menen.

       Ik ben daar gevraagd en bij velen was dat een aanrader , met een goede nieuwelingen werking , we zijn nu al in het veld aan het trainen met Bodysol en de sfeer is er wel in orde.

      Cuyken Stephen 04 Cuyken Stephen 06


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN NICO DEBAES VAN HET AFGELOPEN SEIZOEN 2007

    Debaes Nico 04  Debaes Nico 03

    NAAM : NICO DEBAES

    CLUB 2007 : CLC-Team Ingelmunster
    GEBOORTEJAAR : 1969
    CATEGORIE 2007 : Elite zonder contract
    CATEGORIE 2008 : OVWF , WAOD en Masters B
    WOONPLAATS : Desselgem

    1.Hoeveel wedstrijden reed je ?

       45 wedstrijden.
    2.Wat waren de resultaten ?

       27 x Top 20 waarvan 9 x Top 10 met als beste uitslag 3de plaats in Staden.
    3.Wat vond je de beste prestatie ? 

       Mijn 3de plaats in het criterium van Staden en in Kruishoutem met 10 keer de Nokereberg zat ik ook in goed gezelschap in de kopgroep en eindigde als 7de.
    4.Bracht het seizoen wat je er van verwachtte ?

       Ik had een goede winter gehad en reed direct in de prijzen maar kreeg maar geen top conditie , juist altijd ietske tekort komen en de recuperatie was ook niet meer zo goed mede door de ouderdom denk ik.

    5.Waar was je goed , sterk in ?

       Ik kan eigenlijk een beetje alles klimmen , spurten en alleen rijden.
    6.Wat vindt je zelf van je spurt ?

       Ben een machtsprinter dus na een zware wedstrijd kan ik iedereen aan in de spurt.
    7.Wat heb je bijgeleerd ?

       Het is topsport op zulk niveau en je moet er veel voor doen.

    8.Wat doe je deze winter en wat is je doelstelling voor 2008 ?

       Zwemmen , mountainbiken , fietsen op de weg en mij amuseren bij de nevenbonden en wat betreft prijs rijden of overwinningen , we zien wel , het is nog allemaal nieuw voor mij. Ik weet nog één ding , ben nog niet versleten.
    9.Voor welke ploeg ga je in 2008 rijden ? Waarom ?

       Bij het Millenium Team.

       Het is een toffe bende , ik ken er al een paar gasten en ga er mij amuseren.
    10.Waarom fiets je zo graag ?

         Voor mij is dat een ontspanning , zo rijd ik volgend jaar ook de Ronde van Vlaanderen , de Amstel Gold race en nog verschillende cyclo’s en ralley's met de Desselgemse wielertoeristen. Het is eens iets anders en ik wil dat allemaal eens meegemaakt hebben.

    Debaes Nico 02 Debaes Nico 01


    06-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    Lieven Muylaert (Temse) en Kris Janssens (Stekene) in mountainbikewedstrijd Cape Epic in Zuid-Afrika.

    cape epic route 2007

    In maart nemen Lieven Muylaert (Temse) en Kris Janssens (Stekene) deel aan de Cape Epic, een 9-daagse mountainbikewedstrijd in Zuid-Afrika. De wedstrijd gaat van start op 28 maart in Knysna (nabij Cape Town) en gaat over 900 Km langs de Westkaap. De deelnemers zullen ca. 160.000 hoogtemeters moeten afleggen. Tijdens de rit passeren ze afgelegen dorpen. Een deel van de opbrengst van de wedstrijd gaat naar kinderen in deze gebieden. Er zullen voornamelijk fietsen aangekocht worden, zodat de kinderen naar school kunnen.

    Lieven Muylaert vormt team met Kris Janssens uit Stekene. Beiden zijn fervente mountainbikers.

    cape epic 04 cape epic 02 cape epic 06 cape epic 03

    Lieven Muylaert (°Halle, 24/6/1977) woont sinds 2002 in Temse (Veldstraat). Hij is regent Lichamelijk Opvoeding en beroepshalve werkzaam als office manager in Mechelen. Hij houdt van sporten in het algemeen en fietsen en klimmen in het bijzonder. Hij is jeugdtrainer bij Rudyco Cycling Team Hamme. Met zijn echtgenote Sandra Andries (°Temse, 25/4/1974, laborante) geeft hij al 4 jaar in de winter skiles aan 12-jarigen in  Zwitserland (Intersoc). In 2003 maakten ze een reis door Zuid-Amerika en Indië.  Mountainbike is Lievens passie: hij nam deel aan vele marathonwedstrijden in België en Zwitserland, met als beste resultaat een 11de plaats in het Belgische Kampioenschap Elite Marathon in 2005 en 2007.

    Z’n partner Kris Janssens (33), industrieel ingenieur, is eveneens een bezeten sporter, in het bijzonder mountainbiker. Zijn palmares vermeldt 2 bronzen medailles op het Vlaams Kampioenschap, 3 x provinciaal kampioen, 9 top 10 plaatsen in Belgische kampioenschappen (2 bronzen medailles), 2 podiumplaatsen in de eindstand van de Beker Van België, 3 nationale selecties, 20ste en  30ste  in één van de grootste marathons ter wereld: de Grand Raid Cristalp (Zwitserland), 31ste  in de wereldbeker marathon, traversée d'Oisans (Frankrijk), 9de in de meest technische marathon van Europa: La Transvésubienne (Frankrijk)…

    Hun (ook zeer sportieve) echtgenoten reizen mee. Zij zullen tijdens de wedstrijd dorpsscholen bezoeken en contacten leggen met kinderen en leerkrachten. De ritten tijdens de Cape Epic duren namelijk ca. 7 uur per dag.

    Momenteel treffen de bikers alle voorbereidingen met het oog op het sportieve avontuur. In dat kader kijken zij ook uit naar mogelijke sponsors.

    Info : http://www.cape-epic.com/

    Lieven Muylaert, Veldstraat 8, 9140 Temse, 0478/368.463, lieven.muylaert1@pandora.be



    .
    .
    .
    .
    .

    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT


    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 29/11-05/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs