.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
{TITEL_VRIJE_ZONE}
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    19-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    DE FRANS VAN HET KIEL , VASTE KLANT OP DE KOERSEN.


    FRANS 1 bew19.10                    FRANS 2 bew19.10


    Frans Laenens
    uit Antwerpen-Kiel, was gedurende het voorbije wielerseizoen weer onze vaste gast op vele koersen in de regio. Bijna twintig jaar is het bijwonen van koersen zijn grote hobby. Aanwezig zijn en foto’s maken én intens genieten van het gebeuren en alles wat er rond een wielerwedstrijd  te beleven valt. Inbegrepen de grote vriendschap die er groeit met andere aanwezigen.

    Vroeger koos hij er meestal één categorie uit maar nu duikt Frans zowat overal op: van nieuwelingen tot de vrouwenkoersen en zelfs waar beroepsrenners rijden.

    -“Vroeger ging ik meestal naar beroepsrenners kijken. Ik ken dan ook heel wat coureurs. Sommige herken ik heel gemakkelijk van gezicht maar er zijn er ook die ik gauw vergeet. Als ik ze vandaag gefotografeerd heb, ken ik ze morgen niet meer.”

    Frans lachte smakelijk ook al beseft hij wel dat het vergeten wel met de leeftijd is meegekomen. Hij is er 61…

    -“Ik ga eigenlijk naar de koers om veel foto’s van renners te hebben. Ooit heb ik gedacht om veel te kunnen verzamelen maar mijn hartenwens was toch eens een rit in de Ronde van Frankrijk te kunnen meemaken maar daar moet ge echt iemand voor kennen.”

    Toen de Tour eens in ons land kwam zat Frans thuis te rusten met zijn rechterknie. Dat was dan ook dikke pech maar zijn knie had toen echt een kijkoperatie nodig. “Ik had daar wel spijt van natuurlijk, dat ik niet kon gaan kijken.”

    Heel belangrijk voor Frans is die sfeer met vooral veel mensen “tegenkomen”. Daar geniet hij van want thuis op ’t Kiel is hij alleen. “Ik kan geen babbel doen en dat heeft ne mens toch al eens nodig. Moest ik niet naar de koersen kunnen gaan, dan was ’t voor mij een ramp, denk ik. Weet ge dat ik me daar al mee bezig hou vanaf mijn zeven jaar. Ik moest toen een half jaar plat te bed liggen met gewrichtsreuma.”

    Frans had toen naar de krant gegrepen en knipte alles uit wat over de koers ging.

    -“En het was eigenaardig, het is begonnen met een Hollander en die had toevallig de naam van die boter Planta, Jan Plantaz met een ‘z’ van achter. Daar ben ik mee begonnen.”

    Frans is dus al een verzamelaar geworden van renners maar zoals hij zelf zegt: “Niet zo’n verzamelaar die van één coureur wel vijftig foto’s moet hebben. Dát niet. Als ik er ene drie, vier keer getrokken heb, dan is dat wel genoeg zeker?”

    De Antwerpenaar heeft zich altijd met het openbaar vervoer naar de koersen begeven. Hij heeft nooit een auto gehad. Tram, bus,trein waren steeds zijn vervoermiddelen. Maar dat is niet altijd even vlot verlopen. Problemen!  “Nu nog”, getuigt Frans “De wachttijden bijvoorbeeld. Ik kwam eens van Aalst en arriveerde in Gent Sint-Pieters. Ik kwam daar van de trappen en zag dat ik pas ’s anderendaags eerst kon vertrekken.”

    Daar stond de Frans nu. Hij keek rond. “Ik zag daar iemand op de trappen komen van de NMBS, met een rood klakske op. Een onderchef of zo. Ik zei: meneer, ik heb geen trein meer en buiten slapen dat ben ik niet gewoon. Ik moet hier kunnen weg geraken.”

    De man van de NMBS bekeek Frans en kon niets anders zeggen dat hij verplicht was om te wachten tot ’s morgens vroeg. Het kón niet anders. Frans schudde het hoofd “Dat kan niet”, sprak hij. De man van het station dacht ook mee na om een oplossing te vinden en plots begon er een lichtje bij hem te branden. “Er moet nog een treinstel naar Sint-Niklaas”, zei hij.

    Samen met Frans stapte hij tot bij de machinist. Frans mocht mee.

    -“Daar stond ik dan, maar ik moest ook nog thuis geraken in Antwerpen. Ik kon niet anders dan een taxi nemen. En dan kwam natuurlijk de rekening: 45 euro”

    Het Waasland is een regio die hij veel bezoekt omdat er vanuit ’t Stad gemakkelijke busverbindingen zijn.

    -“West-Vlaanderen is voor mij moeilijk, om niet te zeggen, onmogelijk. Ik moet daarvoor nog de trein betalen ook. Ik reis wel met zo’n Wigwam –kaart ( een WIGW -reductiekaart die kan men aanvragen met een attest van het ziekenfonds en waarmee men 50% vermindering krijgt. fvdv). Die geeft me wel vermindering maar als ge daarmee een keer of vier naar de West-Vlaanders moet, dan is die kaart snel opgebruikt.”.

    Frans heeft natuurlijk nog geen 65 plusserkaart. “Ik wordt  er in februari nu 62 en dat op een dag met een zeer bekende naam: 14 februari. En als het een maand is van 29 dagen dan verjaar ik maar de 14,5 februari.”, zo grapte de sympathieke wielerliefhebber.

    Nu zou je denken dat hij ook wel eens de fiets neemt. “Nooit gedaan” zegt Frans “Ik denk dat ik moest vertrekken met een fiets, ik nooit zou aankomen.” Hij is op en top een man van het openbaar vervoer. “Toen mijn ouders nog leefden, bleef ik meer thuis. Het was dan maar alleen naar de plaatselijke koersen dat ik ging. Zoals de 1 mei-prijs in Hoboken.”

    Maar nu is dat al jaren meer uitgebreid geworden. Zijn ouders waren er niet meer en ieder weekend zat hij aanvankelijk thuis. Iemand op zijn werk vroeg zich af of de Frans geen hobby had. Ze gaven hem toen de tip, eens een fototoestel te kopen.

    -“Mijn eerste toestel was ik nogal rap kwijt. Ik stond ’s morgens nog te slapen en het viel op de grond. Ik had het wel terug ineen gestoken, maar ’s anderendaags rammelde het toen ik een foto aan het maken was

    Frans heeft nu een knap toestel en het is zijn vaste gezel geworden. Hij spreekt de hoop uit dat hij nog lang naar de koersen mag blijven rijden.

    -“Alhoewel, het wordt wel zwaarder en ik heb al eens gezegd om nog alleen meer ter plaatse te blijven trappelen. Maar ja, wat moet ik dan die andere dagen doen?”

    Vorige maandag in Boom was Frans Laenens aan zijn 148ste wedstrijd toe. Hij is ook wel eens de gezel van onze fotograaf Alain Sennesael die dit jaar bijna 220 wedstrijden zag. Met hem wilde Frans dit seizoen ook mee naar de Gooikse Pijl. “Dat was al een heel eind buiten Brussel en ik moest met een bus tot in Leerbeek en dan naar een kaai 6 om voor daar nog een belbus te reserveren. Toen heb ik gezegd, neen, ik doe dat niet.”

    Frans was ooit ook een fan van Johan Museeuw. En nu? Hij moest even nadenken en dan sprak hij overtuigend:

    -“Ja, nu kunt ge niet over Guy Smet kijken hé. Ook Gunther Cuylits heb ik altijd graag zien koersen en Jeroen Das. En de dames… wel die mogen van mijn part allemáál winnen. Toch vind ik dat die sterke damesploegen één blok vormen zodat de enkelingen het langsom moeilijker krijgen.”

    We hopen de Frans van ’t Kiel nog veel jaren op de wielerwedstrijden te kunnen zien want met hem er bij, krijgt het koersdecor altijd meer kleur.

     



    Tekst en foto’s :
    Flor Van de Velde.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 21 OKTOBER START VAN DE ACHTKAMP VAN BRASSCHAAT

    ACHTKAMP VAN BRASSCHAAT

    AchtkampGB

    Wat is Achtkamp ?

    Sinds 1950 organiseren wij de Achtkamp Brasschaat.
    Oorspronkelijk was de Achtkamp (vroeger 'VIII Wintersporten van Sporta-Brasschaat' genoemd) bedoeld als wintertraining voor wielrenners en atleten. Later groeide de Achtkamp uit tot een volwaardig en niet meer weg te denken sportevenement in de Antwerpse regio. Daar waar de andere
    organisaties van 'meervoudige sporten' (X Wintersporten van Antwerpen, Kalmthout.) het een aantal jaren geleden voor bekeken hielden, gaat de Achtkamp Brasschaat dit jaar reeds voor de 58ste keer van start.
    Gedurende 6 zondagen tijdens de maanden oktober en november bekampen meer dan 200 sporters

    elkaar in een unieke mix van acht fiets- en atletiekdisciplines (1 en 6,5 km tijdrit, 200 en 1500 m lopen,
    verspringen en kogelstoten, veldloop en veldrit). De winnaar is diegene die zich de beste toont in al deze disciplines.
    Vanaf 15 jaar kan iedereen, man of vrouw, recreant of competitieatleet deelnemen. Er zijn 7 verschillende reeksen afhankelijk van leeftijd en geslacht.
    Ga je voor een mooie plaats in de eindstand, voor een proefoverwinning, voor het ploegenklassement van je reeks of doe je gewoon mee voor de fun?
    Het kan allemaal in de Brasschaatse Achtkamp!
    Voor slechts 10 euro garanderen wij gedurende 6 weken sportief plezier in een prachtige en gezonde omgeving. Wij zorgen voor een professionele organisatie met o.a. elektronische tijdopname, gratis sportdrank na elke proef, volledige en duidelijke uitslagen, website. Iedereen is verzekerd en krijgt er bovendien een mooie prijs bovenop!

    Waarop wacht je nog om ook deel te nemen aan de Achtkamp Brasschaat?

     

     

    Programma 58ste Achtkamp Brasschaat 2007

     

    Zondag, 21 oktober 2007, 9 uur
    1 km TIJDRIT
    Kasteel, Park van Brasschaat
    6km_568x824

    Zondag, 28 oktober 2007, 9 uur

    200 m / VERSPRINGEN
    Stadion, Park van Brasschaat
    Verspringen

    Zondag, 4 november 2007, 9 uur
    KOGELSTOTEN / 1500 m
    Stadion, Park van Brasschaat
    kogelstoten            dieter


    Zondag, 11 november 2007, 9 uur
    6,5 km TIJDRIT
    Militair Vliegveld, Maria-ter-Heide

    6km_568x824

    Zondag, 18 november 2007, 10 uur
    VELDLOOP
    Kasteel, Park van Brasschaat
    start 8kamp_600x337


    Zondag, 25 november 2007, 9 uur
    VELDRIT
    Kasteel, Park van Brasschaat
    dames cyclocross_600x400


    Vrijdag, 14 december 2007, 20 uur
    PRIJSUITREIKING
    CC, Ruiterhal, Brasschaat

    Reeksen
    Volgende reeksen zijn voorzien:
    juniors dames: van 15 t/m 17 jaar

    juniors heren: van 15 t/m 17 jaar
    seniors dames: van 18 jaar t/m 39 jaar
    seniors heren: van 18 t/m 39 jaar
    veteranen dames: vanaf 40 jaar
    veteranen heren: van 40 t/m 54 jaar
    masters heren: vanaf 55 jaar





    Tekst en Foto's : Aernouts Logistics Support

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG 21 OKTOBER START VAN WINTERTRAINING BEVEREN




    ZONDAG 21 OKTOBER OM 09H30 START TE BEVEREN DE WINTERTRAINING MET VERTREKPUNT BUYL SPORT !!!




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    ANTWERPSE PROVINCIALE KAMPIOENSCHAPPEN 2008.

     

    De provinciale kampioenschappen voor 2008 in de provincie Antwerpen zijn reeds toegekend. Op zondag 4 mei mogen de Kastelse Durvers in Kasterlee het PK voor EZC organiseren en dat van de beloften U23 gaat op die dag door in Pulle in een organisatie van “Het Gouden Wiel”. Het PK der nieuwelingen wordt zondag 11 mei in Arendonk gereden.

    Op zondag 18 mei rijden de Antwerpse juniores hun PK in Herentals. De organisatie ligt bij de Moedige Supporters Lille.

    De Oostmalse WSC  mag in Oostmalle  de PK’s voor dames jeugd en dames elite organiseren. Op zondag 6 juli komen de aspiranten naar Zoersel rijden voor hun titel. De Herenthoutse WSC mag in Herenthout dan nog het PK  voor masters en amateurs.

     

    Bericht van fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VELDRIJDEN VOOR ASPIRANTEN EN MINIEMEN

    VELDRIJDEN VOOR ASPIRANTEN EN MINIEMEN


    VELDRbew19.10 


    In Mol aan het Zilvermeer worden zaterdag Provinciale Kampioenschappen veldrijden gereden voor aspiranten maar ook niet-aangesloten miniemen en aspiranten kunnen er komen rijden. Uiteraard krijgen ook de jongens en meisjes die al bij de WBV zijn aangesloten hun kansen.

    Deze open wielercross wil vooral promotie voeren voor het veldrijden. Vanaf 14u beginnen er ook de wedstrijden voor het PK.

    Het is lovenswaardig dat er steeds meer veldritten voor de jongeren worden georganiseerd. Zaterdag 20 oktober kunnen aspiranten ook rijden in het Oost-Vlaamse Zingem.

    Zondag 28 oktober zijn zowel de miniemen als de aspiranten uitgenodigd in het Antwerpse Hulshout. De 12-jarigen starten om 14u, de 13-jarigen om 14.45 u en de 14-jarigen om 15.45u.

    Op die 28 oktober nodigt ook Lokeren de aspiranten uit aan het Bospark in de Nachtegaallaan.

    Daarna kunnen aspiranten ook gaan cyclocrossen op zaterdag 3 november in Landskouter, zondag 4 november in Herenthout, zondag 11 november in Scheldewindeke, zondag 18 november in Zelzate en dat voor het BK veldrijden, zaterdag 24 november te Zingem voor het PK, zondag 2 december in Kruishoutem-Lozer, op zaterdag 8 december in Lochristi-Oostakker en op zondag 16 december zijn we terug in de wase regio want dan worden veldritten georganiseerd in Moerzeke –Kastel.

     

    Voor de miniemen zijn er mogelijkheden in Hulshout op zondag 28 oktober, in Landskouter op zaterdag 3 november,

    Herenthout op zondag 4 november,  zondag 11 november in Scheldewindeke, zondag 2 december in Kontich en op zondag 16 december eveneens in Moerzeke-Kastel.

     

    Bericht en foto van fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    NYS%20MATTHIAS%20bew25_9

    Matthias Nys
    (Nieuwkerken) vertrekt op maandag 22 oktober dus naar de Ronde van Burkina Faso en keert op 8 november terug.

    -“Ik hoop daar mijn mannetje te staan en het seizoen mooi af te sluiten.

    We beschikken normaal over een sterke ploeg en indien we allemaal gezond

    blijven hopen we mee te doen voor de eindzege”, aldus Matthias.

     

    Hij deelde ook reeds mee dat zijn eerste eetfestijn plaatsvindt op zaterdag 1 december. Op het menu staat dan:

        * Aperitief met hapjes

        * Tomatensoep

        * Scampi's of varkenshaasje voor de vleesliefhebbers

        * Ijs

    Als afsluiter kondigt Matthias aan dat er nog een “goed” feestje komt met een Dj en een prachtige lichtconstructie om  de sfeer er in te brengen

     

    Bericht: fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.M.T.B.- WIELERNIEUWS VAN VRIJDAG 19/10/2007

    ZESDE RIT RONDE VAN HET WAASLAND MTB TE BEVEREN.

     

    De 6de rit in de Ronde van het Waasland mountainbiken wordt zondag 21 oktober in Beveren georganiseerd. Alle formaliteiten vinden plaats in de kantine van het Atletiekterrein in de Klapperstraat. Er kan gestart worden van 8u30 tot 10u30.

    De afstanden zijn 28 en 50 km. Van aan het atletiekterrein in de Klapperstraat worden via verkavelingspaden de landbouwgebieden van Beveren, Sint-Gillis-Waas en Nieuwkerken-Waas verkend.

    In de Haasdonkse Bossen wordt de biketechniek van de deelnemers getest op de vele singletracks. Het domein van Hof ter Saksen vormt het dessert van deze gevarieerde tocht.

    De deelnameprijs:  3 euro (verzekerden) –  3,5 (onverzekerden)   (-16 j. 2 euro) 

    Er zijn douches en een bikewas en bevoorradingen zijn ook steeds nabij.

    INFO: tel. 03/775.08.49
    Reservering huur MTB's: 03/7754345

     

    Bericht: fvdv

     

     

    ’t Muziek van Sint-Anna organiseert

    de 10e rit in de Ronde van het Waasland voor mountainbikers.

     

    Waar ? Sint-Annacentrum (aan de kerk) te Hamme Sint-Anna

     

    Wanneer ? Zaterdag 10 november 2007 tussen 8u30 en 14u

     

    Douchemogelijkheid, fietswas en uitgebreide bevoorrading

     

    De korte tocht van 30 Km verkent de boorden van Zele en kunnen we ten zeerste aanbevelen aan gezinnen met jongere kinderen, terwijl de langere versie van 55 Km ook nog de Gratiebossen en Berlare voor de wielen schuift, en eerder naar de gading van de meer ervaren fietsers zal zijn.

     

     

    U mag deze uitnodiging doorsturen aan alle fietsliefhebbers die U kent…

    Alvast bedankt, Vriendelijke groeten,

     

    Rony Dieleman


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS VAN HET WAC-TEAM VAN VRIJDAG 19/10/2007

    NIEUWS VAN HET WAC TEAM WAASLAND


    WAC-Logo 


    Maandag 22 oktober
    om 19u houdt de Wase afdeling van het WAC Team een rennersvergadering in het zaaltje van café ’t Sleutelhof Brugstraat 39 in Vrasene. De kledij zal er gepast worden en dat is nu wel verplicht vermits er een nieuwe kledijleverancier is en de maten verschillen. De nieuwe clubfietsen zijn te bezichtigen evenals de witte helmen die onmiddellijk kunnen meegenomen worden door de renners. Op de rennersvergadering kunnen ook reeds de documenten voor de vergunningsaanvragen voor 2008 bekomen worden.

    Het  winterprogramma zal ook worden toegelicht.

    Deze vergadering is ook een uitnodiging voor alle geïnteresseerden om wielrenner of wielrenster te worden.

    Vanaf november start WAC  met een wekelijkse nuttige tip i.v.m. wielrennen. Het bestuur denkt dat iedereen er baat bij zal hebben en de renners er voor een stuk hun sport aangenamer en bewuster door zullen beleven. Het zullen bijna allemaal praktische tips zijn.

    Alle tips op één avond naar voor brengen heeft volgens Paul Van Vlierberghe geen zin. “Want dan ben je snel een groot deel vergeten en kan je er niet meer naar op zoek”, aldus Paul.

    Vanaf 1 november start de wintertraining. Eerst een maand zonder de fiets en dan schakelen ze stilaan over naar piste en mountainbiketraining en vanaf januari naar wegtraining..

    De deelnemers  van de stage in het Spaanse Salou in de Krokusvakantie groeien in aantal. Wac vertrekt op vrijdag 1 februari 2008 en komt terug op 10 februari. Renners nemen het vliegtuig en de fietsen gaan over de weg, behalve voor hen die met eigen vervoer rijden.

     

    Verzameld door fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS VAN HET WAC-TEAM VAN DONDERDAG 18/10/2007

    ONTSLAG VAN FRANS CORTEN BIJ HOBOKEN WAC


    FransCorten 


    Bij Hoboken WAC heeft de zeer gewaardeerde opleider en trainer, Frans Corten zijn ontslag gegeven. In de meer dan tien jaar die hij aan de opleiding besteedde bij de nieuwelingen, kon het WAC Team niet minder dan vijf Belgische kampioenstitels vieren. En hoeveel miniemen en aspiranten heeft hij niet op weg gezet in het wielrennen?

    De reden van zijn ontslag dient gezocht te worden in de oprichting naar 2008 toe, van een beloften team om zo de sterke groep juniores samen te houden. Ook de elite zonder contract zouden daarbij een plaatsje krijgen.

    Frans Corten vroeg om ook te kunnen meewerken aan dat nieuwe initiatief. Voorzitter Swa Eliaerts zag daar geen graten in en zo kon Frans het ook wat rustiger gaan doen. Hij noemde de nieuwe afdeling het Belwacteam en het zou zelfstandig werken.

    Maar er kwam toch stilaan tegenwind omdat sommigen zich afvroegen of de jeugdwerking, die in ons land één van de belangrijkste is, niet bergaf zou gaan. Het Belwacteam ging eigenlijk een apart leven leiden en het leek er op dat het een club in de club ging worden.

    Uit deze problematiek groeide het ontslag van Frans Corten. Maar Swa Eliaerts  wil de plannen die er waren voor de beloften, zeker nakomen. In het clubblad schreef de voorzitter: “ Frans, ik kan niet onmiddellijk de juiste woorden vinden, maar ik vind het heel spijtig dat u, een man met dergelijke kennis en ervaring, de club verlaat.”

    Naar 2008 toe wijst François Eliaerts er op dat de komende winterperiode de basis moet vormen. De manier van werken in het WAC Team zal ook voor 2008 weer op stevige grondvesten rusten.  Swa Eliaerts:

    -“Eén van de leuzen van het WAC Team is: bij ons kan alles, maar moet niet alles. Met dit koopt men wel niet veel, wel vriendschap en de vrijheid die onze club geeft om interclubs te betwisten. Dat is ook een zeer belangrijk punt. Iedereen kan zijn eigen programma rijden.”

    De voorzitter benadrukte nogmaals dat zijn club niet meedoet aan de transferpolitiek:”Noch mijn bestuursleden noch ikzelf, zullen renners van andere clubs nooit contacteren.”

    Een leuze die bijzonder fris klinkt bij de club van Swa Eliaerts en de Wase ondervoorzitter Paul Van Vlierberghe willen we toch ook wel eens citeren: “WAC Team Hoboken, de club waar vrienden de vrienden van hun vrienden ontmoeten!”

     

      TEKST : fvdv


    18-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    HET 2de GROTE EETFESTIJN STIJN DE VRIESE

     

    DE VRIESEbew18.10 


    Renner Stijn De Vriese uit Zele pakt uit met zijn 2de eetfestijn op zaterdag 24 november. Het gaat door in de Parochiezaal achter de kerk, Durmen 178 te Zele.
     

    Vanaf 18 u kan men smullen van stoofvlees of vol au- vent met frietjes en groenten. Er is een

    gratis welkomsdrank & voor de kleinsten wordt een kinderspeelhoekje ingericht.

    Prijzen: volwassenen.: 1€, kinderen 6 €

    Aansluitend volgt een “After Party” met Dj Benny. Er is een Jeneverbar & long drinks zullen ook nooit ver weg staan.

    Reserveren moet vóór zaterdag 10 november gebeuren op GSM.  0498/77.15.97 ofwel even binnen stappen in de Driesstraat 72 te Zele.

     

    Bericht van : fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    3de grote wielerwedstrijd op rollen

    Gemeenteschool Grembergen

    Op zaterdag 3 november 2007

     

     

                                                                 kor15                                        kor8

    -Ook dit jaar willen we zowel de deelnemers als de supporters weerom een leuke avond bieden, vol van ambiance en sportieve hoogspanning

     

    -We willen er nogmaal de aandacht op vestigen dat je zeker geen geoefend wielrenner hoeft te zijn om de overwinning in de wacht te slepen. 

     

    -Geen discussie over valse start door middel van elektronisch scorebord.

     

    -Weerom speciaal klassement voor damesploegen

     

    -Wij zorgen voor een gezellige sfeer, muziek en een reportage team dat de avond aan elkaar praat.

     

    -Om deel te nemen met uw ploeg, schrijft u best zo snel in want de plaatsen zijn beperkt....

     

    -De deelnameprijs bedraagt net als vorig jaar 10 euro per ploeg (4 deelnemers )

     

    -Douches zijn voorzien

     

    Inschrijven kan bij Nobels Natasja mail natasja@dendermedia.be 

    Guido Nobels, Dr Haekstraat 23, 9200 Grembergen 052/21.40.72

    Van de Vyver Danny, Kleemputstraat 1a, Grembergen 052/21.91.46

     

    Iedereen welkom, ambiance verzekerd........


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    TEMSENAAR MICHIEL VAN BOCKHOVEN TERUG VAN FIETSTOCHT SANTIAGO DE COMPOSTELLA


    BOCKHOVEN bew17.10 

    Michiel Van Bockhoven werd bij zijn terugkeer ontvangen door bewoners van de rustoorden van Temse.


    Michiel Van Bockhoven (Temse),
    tewerkgesteld bij het OCMW-Temse in rustoord "'t Blauwhof" en rustoord "De Reiger", is woensdag teruggekomen van zijn fietstocht naar Santiago De Compostella.

    Michiel legde concreet 2860 Km af in 28 dagen. Hij fietste eerst tot in Orleans om dan vanaf Lourdes door het bergachtige noorden van Spanje naar Santiago zelf af te zakken. Via e -mail bracht Michiel zowel de bewoners van rustoord De Reiger als rustoord ‘t Blauwhof dagelijks op de hoogte van zijn fietsvorderingen. Dag na dag konden op deze wijze de rustoord -en sericeflatbewoners de afgelegde etappes van Michiel op een grote kaart volgen wachtende op zijn terugkeer.

    Onder het motto "Een peter (of meter) voor één kilometer vertrok deze ergotherapheut op 14 september voor deze sponsortocht naar het verre Gallicië. De volledige opbrengst was voor de VZW Vluchtelingen Ondersteuning Sint-Niklaas, het VLOS.

    Gezien Michiel zijn relatie met de bewoners van het rustoord 't Blauwhof en De Reiger is Michiel bij zijn thuiskomst even langs beide rustoorden gefietst. De terugkeer was dan ook een heuglijke gebeurtenis. Michiel kreeg van de rustoordbewoners voor zijn inspanningen, een mooie beker als aandenken.

     

    Bericht en foto : fvdv

     

     


    17-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERPISTE VAN BEVEREN KAN MEEVALLER WORDEN !!!

    WIELERPISTE VAN BEVEREN KAN EEN MEEVALLER WORDEN !!!

     

    HELMONDpiste2bew17.10            HELMONDpiste1bew17.10

    De foto’s tonen beelden van gelijkaardige wielerbanen in Nederland: Helmond en Woensel-Eindhoven.


    De Wielerpiste van Beveren nadert dus haar voltooiing. Het was al in september 2005 dat de gemeente in principe besliste om twee voetbalvelden aan te leggen waarvan één in kunstgras. Er werd dan ook reeds gesproken over een toegangsweg via de Lindenlaan en het aanleggen van parkings. De gemeenteraad besloot toen ook eens te laten onderzoeken hoe er daar een wielerbaan kon worden aangelegd.

    De verre voorbereiding.

    Het was Studiebureel Van Humbeeck uit Brussegem, dat vaststelde dat een wielerbaan tot de mogelijkheden behoorde maar dan moest ze wel samen met de voetbalvelden worden aangelegd. De reden daarvoor was dat nadien het niet meer mogelijk zou zijn om met zware machines ter plaatse te komen.

     De aanbesteding omvatte toen volgende werken:
    - het bouwklaar maken van de diverse percelen met het wegnemen van afsluitingen
      en beplantingen, verleggen waterlopen e.d.
    - het aanleggen van een toegangsweg in asfalt voorzien van een riolering
      vanuit de Lindenlaan;
    - het aanleggen van voet- en fietsverbindingen met fietsenbergingen en van parkeerplaatsen;
    - het aanleggen van een volledig uitgerust voetbalveld in kunstgras en één in natuurgras.
    - het aanleggen van een wielerbaan in asfalt rondom het kunstgrasveld;
    - het aanbrengen van afsluitingen tussen de sportzone en de Lindenlaan en van buffergroen in en rondom de sportzone.
    Met algemeenheid van stemmen verklaarde de raad zich akkoord met het aanleggen van een wielerbaan in de sportzone te Beveren. 

    De gemeenteraad keurde ook het geraamd bedrag goed van 1 817 389,94 euro, inclusief B.T.W.  

    Ondertussen is er op die plaats in de Beverse sportzone, een mooi stukje accommodatie opgebouwd. De wielerbaan ligt er en wat we verwachtten gebeurde: negatieve kritiek. De bochten zijn niet goed, wie harder dan 40 km/u rijdt zal uit de bocht gaan, er is onvoldoende helling. Juist, maar we mogen niet naast de bedoeling kijken van de gemeente:  aanleggen van een recreatieve piste waar op kan gefietst worden door iedereen.

    WOENSELeindh2 bew17.10               WOENSEL EINDH1bew17.10

    De piste van Woensel-Eindhoven

    De gemiste kans!

    Laat ons langs de andere kant toch zeggen dat Beveren wel degelijk een kans heeft gemist om, naar de toekomst toe, een piste aan te leggen waar echte officiële meetings kunnen gereden worden. Een piste zoals in Wilrijk, Hulshout…In alle eerlijkheid moeten we durven stellen, dat al wie nauw bij de wielersport is verbonden, het liever helemaal anders had gezien. Maar het was nu eenmaal niet onze keuze maar wel deze van de gemeente. En goddank, dat de gemeente het initiatief nam want anders was er nu gewoon helemaal niets geweest.

    Toch had men vanuit het gemeentebestuur wel mensen uit het wielermilieu kunnen raadplegen én inspraak laten hebben. Bij ons weten heeft de gemeentelijke overheid het project zomaar beslist én goedgekeurd. We denken hier aan Paul Van Vlierberghe van het WAC-Team die destijds dikwijls had aangedrongen om de gemeente een piste te bezorgen en zich goed documenteerde.

    Toen we een paar maanden geleden een werfbezoek brachten met schepen Van Esbroeck, schreven we op Polderrenners, om alsnog te trachten de helling in de bochten met één meter te verhogen. Dan zou het pas knap geweest zijn. Maar er kwam nooit enige reactie, noch van de gemeente, noch van wielertoeristen die blijkbaar nu hun afkeuring laten blijken. Ook Erik Van Herck, de piste-kenner, herinnert zich dat:

    -“Toen waren de grondwerken nog maar pas bezig en hebben we via de blog van "de Polderenners" proberen voldoende reacties uit te lokken om deze alsnog te bundelen. Als er toen voldoende respons was op gekomen was er misschien nog, een zeer kleine geringe kans geweest om de gemeente en de aannemer te overtuigen het project nog aan te passen. Maar ja, de plannen waren reeds getekend en de werken reeds volop bezig.”


    HELMONDpiste3bew17.10

    Een oefenpiste.

    Maar de piste ligt er nu en de bedoeling is dat ze gebruikt wordt als een “oefenpiste”  die geschikt is voor jeugdopleiding. Trouwens we hebben in onze vorige artikels nooit beweerd dat het een “officiële piste” zou worden.

    Het is dan ook al te gek te stellen dat er toptijden zouden gereden worden. De wielerbaan ligt trouwens ook helemaal in een open vlakte in het Beverse sportpark met weinig of geen natuurlijke bescherming.

     

    De wielertoeristen die het in Beveren niet zien zitten moeten weten dat ze voor een euro of vijftien, met inbegrip van de huur van een pistefiets, op de echte piste van de Blaarmeersen kunnen gaan rijden of voor twee euro in het nabijgelegen Wilrijk op de open baan en zelfs gratis in Oostende, Peer en Zemst.

    We zijn ook benieuwd hoe een proef met de pistefietsen gaat verlopen en vooral of er een positief antwoord komt op de vraag of er achter derny’s zal kunnen gereden worden. Erik Van Herck haalde er ervaringen bij uit Nederland.

    -“ Dat er niet achter derny's zou kunnen op gereden worden durf ik betwijfelen, want in Nederland liggen identiek dezelfde 400m asfaltbanen in Woensel nabij Eindhoven, in Helmond en Den Helder aan Zee. Ze hebben ook dezelfde 12° helling in de bochten. Deze banen worden vooral gebruikt voor jeugdopleiding en wedstrijden voor de jeugd. In Helmond is er vorig jaar ook een dernywedstrijd op gereden. Dat heeft de Nederlandse gangmaker Sam Mooij mij zelf gezegd, want die heeft er o.a.meegereden”.

    Waarom zou op die baan in Beveren, niet kunnen wat men op dezelfde pistes in Helmond en Eindhoven dan blijkbaar wel kan, dus trainen en wedstrijdjes rijden?

    Kleedkamers en kantine.

    Hoe dan ook, sommigen zijn wat ontgoocheld in het resultaat, maar de wielerpiste van Beveren is dus beter iets dan niks geworden en net als Van Herck denken we dat vele gemeenten en wielerclubs er nog jaloers gaan op zijn!

    Ondertussen kunnen we ook al zeggen dat voor de kantine én de kleedkamers een budget is voorzien in 2008. De plannen daarvoor zijn al klaar zodat er wel snel werk van kan gemaakt worden. Kantine en kleedkamers komen rechts van de parking wanneer via de Lindenlaan naar de terreinen en de wielerbaan wordt gereden.Ook de hoge trap om over de piste naar het voetbalterrein te stappen, zal tussen de twee voetbalvelden worden opgericht.

    Paul Van Vlierberghe van Hoboken WAC Waasland liet ons weten dat de renners a.s. zondagmorgen om 10u zullen trainen op de wielerbaan en meteen kennis zullen maken.

     

    VERSLAG : Flor Van de Velde


    Met dank aan Erik Van Herck voor de foto’s.

     


    16-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    3de EETFESTIJN VAN HET RUDYCO CYCLING TEAM TE HAMME

     

    Het Rudyco Cycling Team uit Hamme pakt op zaterdag 17 november uit met een 3de eetfestijn. Het vindt plaats in de zaal van Sporthal De Wuiten en dat vanaf 19u

    Op het menu staat eerst een Aperitief van het huis en als hoofdmenu keuze uit:

    warme beenhesp – schartong filets –

    kalkoen met peper- of champignonsaus – vegetarische groentenburger

    (Kindermenu: kipfilet). Dan volgt nog een dessert.

    De prijs staat op 16 € en de kindermenu kost 10 €;

    Aansluitend zorgt de discobar voor de sfeer.

    Inschrijven tot 9 NOVEMBER  bij renners/bestuur Rudyco CT

     

    Route naar Zaal Sporthal De Wuiten, Jules Vincartpark 69 Hamme (er worden ook pijlen voorzien):

    • Via E17: neem afrit Hamme richting Hamme/Dendermonde (rijksweg N41). Aan de eerste verkeerslichten (na +- 3km) sla je rechtsaf (Biezestraat)…
    • Vanuit Dendermonde: neem rijksweg N41 richting Sint-Niklaas. Aan de laatste verkeerslichten voor de brug naar Elversele ga je linksaf (Biezestraat)...

    Vervolgens: Neem de eerste straat links. Blijf deze straat altijd volgen (Tweebruggenplein links rechtdoor -> Verbindingsstraat -> Loystraat). Na +- 2km kom je aan een kruispunt. Rij ook hier rechtdoor. Na 100m zie je Sporthal De Wuiten.

     

    Bericht : fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLUITINGSPRIJS : PUTTE-KAPELLEN

    Jonge Nederlander wint de Sluitingsprijs


    Putte 01 


    di 16/10/07 - Floris Goesinnen, een Nederlander van Skil-Shimano, heeft de Sluitingsprijs Putte-Kapellen gewonnen. Roy Sentjens legde beslag op de tweede plaats in de "laatste koers" van 2007.


    Al in de eerste ronde lieten Rosseler, Coenen en Timmer het peloton in de steek. 

    Ze liepen bijna acht minuten uit, maar hun vlucht zou niet blijven duren.
    Op twee ronden van het einde was de groep weer compleet,  maar niet lang. Zeven renners sprongen toen weg.
    De beslissende vlucht zat op de rails. Met Goesinnen en Den Bakker had Skil twee renners in de kopgroep en die buitten dat uit.
    De 23-jarige Goesinnen sprong op twee kilometer van de finish weg uit de kopgroep.
    Sentjens ging hem nog achterna, maar kwam te laat. Kristof Goddaert, een belofte van Jong Vlaanderen, werd knap derde.

    Goesinnen: "Pokeren"

    Floris Goesinnen (winnaar): "Toen het peloton dichterbij kwam, was het moment gekomen om te pokeren. Ik ga direct naar huis bellen dat het later wordt. Dat gaat hier een leuke boel worden."

    Roy Sentjens (tweede, van Predictor): "Ik ben ontgoocheld, want dit is toch de laatste wedstrijd van het Belgische seizoen." Over Kristof Goddaert: "Dat is een "sterk manneke"."

    Kristof Goddaert (St.Gillis-Waas - Jong Vlaanderen): "Ik ben ook ontgoocheld, want zondag was ik in Parijs-Tours (voor beloften) ook al vijfde. Ik had nu geen oortje in en wist te laat dat we al in de laatste ronde zaten. Ik ben toch derde kunnen worden."


    Putte 02
    Roy Sentjens werd 2de

    Putte 03

    Kristof Goddaert behaalde een mooie 3de plaats


    Bron : Sporza

    Foto's : Photonews


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN DINSDAG 16/10/2007
    wbvlogo

    DINSDAG 16/10/2007 – HEIST OP DEN BERG (A) – Elite z/c & Beloften -  101,2 Km - 02h18min

    Aantal deelnemers : 52

    1. Jochen Engelen
    2. Frederik Toortelboom
    3. Jérôme Baugnies
     

    16/10/2007 – PUTTE-KAPELLEN (A) – Men Elite -  177 Km - 03h56min

    Sluitingsprijs

    Aantal deelnemers :
    1. Floris Goesinnen (Ned)
    2. Roy Sentjens op 14"
    3. Kristof Goddaert uit St.Gillis-Waas (Davitamon-Jong Vlaanderen) op 18"

    DINSDAG 16/10/2007 – HEIST OP DEN BERG (A) – Amateurs & Masters A -  64,4 Km - 01h29min

    Aantal deelnemers : 37
    1. Patric Bogaerts
    2. Peter Neels uit Kruibeke
    3. Bert Dockx


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG WEDSTRIJD TE BOOM VAN MAANDAG 15/10/2007

    MAANDAG 15/10/2007 – BOOM - EZC/U23

     

    GUY SMET SLAAT WEER TOE IN LAATSTE RONDE.

     

    BOOMaankomstbew15.10                         BOOMhuldebew15.10

    Zo reed Guy Smet in Boom, waar                      Guy Smet rondde in Boom zijn honderdste wedstrijd
    hij nog nooit won, over de streep.                     af met een zege. Hij kreeg de bloemen voor de 35ste keer.


    Er was maandagnamiddag weer niets te doen aan Guy Smet in de laatste 5 km. Nadat Jeroen Das een demarrage had geplaatsts en Ward Bogaert een droge reactie plaatste kwam de Kruibeekse overwinningenverzamelaar naar voor, trapte de grote molen vlot rond en vertrok naar zijn 35ste zege.  Voor de eerste keer kon Boom de zegekoning eens huldigen want Guy reed er al kei -goeie koersen met tweede en derde plaatsen, maar winnen deed hij er nog nooit.

    De Rupelspurters Boom hadden wel meer deelnemers verwacht voor hun 68ste editie van hun Jaarmarktprijs. Eigenlijk zouden ze liever op een zondag organiseren maar de gemeente is het daar niet mee eens. Dus, nu weinig deelnemers maar dat belette niet dat er toch tal van belangrijker namen bij waren. En die toonden zich al van vrij snel. Er moesten 20 ronden van 5,5 km gereden worden. Bij de 38 deelnemers ook tal van mannen uit de Polderrennersregio zoals Jan Maes,Bjorn Coomans (Puurs) Guy Smet (Kruibeke), Ken Van Reeth en Wim Vermant (Niel), Robby Torfs (Boom), Michaël Van Staeyen (Schoten), Nico Ielegems (Reet), Kim Herremans (Schelle), Bjorn Meersman, Peter Maes, Kris De Block, Roeland Suys, Benny Van Buynder (Bornem) en Robby Weemaes (Sint-Niklaas)

    Het werd al in de eerste ronden duidelijk dat er zou worden gezorgd voor een snelle zifting. Mannen met de goede vorm in bezit, zetten zich in de voorste gelederen en in twee schuifjes vormde zich een kopgroep van negen. Een kopgroep om “U” tegen te zeggen: Guy Smet , Jeroen Das, Gunther Cuylits, Bjorn Coomans, Ward Bogaert, Karel Pattyn, Michael Van Poucke, Kim Herremans en Bjorn Meersman.

    Niet de eerste beste dus, en in de 5de ronde na amper 25 km, bedroeg hun voorsprong reeds 40 sec. Michael Van Staeyen vocht even vooraan in het peloton maar ’t was te laat en Ben Van Baelen had ook de trein gemist en hij wist al onmiddellijk hoe laat het was en gaf op. Hij weet het nu zéker, als Guy Smet vertrekt, stap je best op dezelfde trein. Ook Danny Verelst toonde zich in wat achtervolgingswerk. Nutteloos, zo bleek.

    De groep werd in stukken getrokken en nog voor halfkoers mocht de laatste groep spurten voor de plaats. Niet dat ze een grote achterstand aan hun been hadden, neen, maar de politie liet melden: er uit op twee minuten achterstand! Dat was wel bijzonder weinig en een bevel dat we voor het eerst in 2007 hoorden.

    Maar het was nu zo en de laatste groep gooide er in de laatste ronde met hun pet naar en zo kon Robby Weemaes op 3min20 de spurt voor de 22ste plaats winnen.

    Maar vooraan ging de strijd verder met negen leiders tegen een dozijn achtervolgers waarin meereden: Guy Van Broeckhoven, Michael Van Staeyen, Rudi Vingerhoets, Danny Verelst, Ken Van Reeth, Kris De Block, Kim Tesseur, Nico Indekeu, Niko Ielegems, Jos Kools, Bart Vleugels en Michaël Naessens.

    Ook deze achtervolgers hadden het aan hun been: 2.10 min achter en klaar maken voor de eindspurt met als inzet de 10de plaats in de 15de ronde. Guy Van Broekhoven besloot zeker te zijn van plaats 10 en kwam alleen over de streep gebold terwijl achter hem Bart Vleugels (11de) sneller was dan Ken Van Reeth (12de).

    Op ruim 25 km van het einde begonnen vooraan bij de negen de aanvalskriebelingen. Ward Bogaert en Gunther Cuylits waagden hun kans maar er kwam niets van. Bjorn Meersman en Ward Bogaert gaven het tempo aan en zo zat er vooraan echt leven in de strijd. Ook Bjorn Coomans zag op geen inspanning.

    Het was toch wachten tot in de 18de ronde , op 10 km van het einde, om Jeroen Das, Guy Smet , Ward Bogaert en Bjorn Coomans definitief te zien wegrijden. Bjorn Meersman vocht voor wat hij waard was om ook mee te mogen maar de deur ging dicht en de vier waren gelanceerd.

    Bij het ingaan van de laatste ronde kwam dan de aanval van Das, de reactie van Bogaert en de sprong van Smet naar de 35ste zege. Bjorn Meersman bleef alleen achter de leiders op 23 sec en de rest van het negental zat op 35 sec.

    Guy Smet  volgde dus zijn bekend scenario om een koers solo af te sluiten. Toch meesterlijk waarop hij dat telkens perfect uitvoert. Hij hield 9 sec over aan de aankomstlijn op Bjorn Coomans die met Jeroen Das afrekende, op 17 sec reed Ward Bogaert binnen als 4de . De 5de plaats was op 42 sec voor de nog steeds alleen strijdende Bjorn Meersman en op 50 sec klopte Kim Herremans(6de), Michael Van Poucke (7de) en Karel Pattyn (8ste) Tenslotte reed op 55 sec van winnaar Smet nog Gunther Cuylits binnen als 9de. Deze negen reden trouwens de volle 110 km.

     

    DE 100STE WEDSTRIJD

    Guy kreeg de bloemen uit handen van de schepen van sport Peter De Ridder. Het zoontje van Guy kreeg dan de bloemen van pa in de handen gestopt maar dat manneke is dat al zo gewoon, dat hij met de palm onmiddellijk naar zijn mama stapte om ze af te geven. Maar dat was tegen het protocol en Guy riep hem terug.

    In een gesprek wees de winnaar naar 2005 toen hij na die zware val tijdens de voorbereiding toch nog 20 keer won en naar 2006 toen hij er 36 won. Nu 35.

    -“Ik reed hier in Boom de laatste wedstrijd in België want volgende week vertrek ik naar de Ronde van Burkina Faso. Hopelijk rijd ik daar een goede ronde en ik hoop er een wedstrijd te winnen. Het is daar al veel verbeterd om te koersen tegenover vroeger. Ik hoop in de eerste plaats gezond te blijven, een goede ronde te rijden en zeker ook in dienst te rijden van onze ploeg van zes renners. Ik wil niet alleen aan mezelf denken. Win ik daar niet, dan geef ik daar niet om, mijn seizoen is zo al geslaagd. We zien wel.”

    Over de wedstrijd in Boom vertelde Guy dat er eerst vijf waren ontsnapt en dat hij met drie man bij hem, er heen reed. Hij herinnerde zich 2006 en toen waren ze ook vrij vlug weg met een groepje. “Ik zag het nu ook weer aankomen. Juist hetzelfde.”

    “Dan was het met negen constant rondrijden. Er stond eigenlijk nog veel wind en de laatste vijf ronden voelde ik mij niet echt goed meer. Ik had ook de indruk dat ze mij precies wat in slaap aan het wiegen waren. Ik zei: het wordt tijd dat ik ga demarreren. De laatste twee ronden was ik toch weer sterk en demarreerde  zeker een keer of vijf. In de laatste ronde, net voorbij de streep, ben ik weg gereden en ik had op slag 50 meter. Toen zei ik: alles of niets. Ik kon het volhouden.”

    Guy was uiterst tevreden dat hij in Boom won.

    “Ik hoop hier volgend jaar terug te staan. Ik had het altijd al gezegd, dat ik graag eens in Boom zou willen winnen. ’t Is hier vandaag mijn 100ste wedstrijd en ook mijn laatste en … heb gewonnen”, zo besloot Guy Smet , de zegekoning 2007 der elites zonder contact.

     

    BOOM kopgroepbew15.10

    De kopgroep van negen die al de rest naar huis reed: op kop Coomans en Van Poucke, gevolgd door Cuylits en Smet.


    koers guy 15 oktober 2007 boom 007
    Yaxano ging aan de haal met papa zijn bloemen !!!

    koers guy 15 oktober 2007 boom 003
    De leiders in volle aktie met Bjorn Meersman in het wiel van Guy Smet.

    koers guy 15 oktober 2007 boom 011
    Onze reporter Flor Van de Velde in gesprek met Guy Smet.



    Verslag :
    Flor Van de Velde


    Foto’s : Alain Sennesael

     

    Extra Foto's : Saffia 

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN MAANDAG 15/10/2007
    wbvlogo

    Proficiat aan GUY SMET uit Kruibeke met zijn 35°Seizoenszege te Boom van 2007 !!!

    MAANDAG 15/10/2007 – BOOM (A) – Elite z/c & Beloften -  110 Km - 02h44min

    Aantal deelnemers : 38
    1. GUY SMET uit Kruibeke (Wimi-Games-St.Martinus-Kersken)
    2. Björn Coomans uit Ruisbroek (Rock Werchter-Chocolade Jacques) op 15"
    3. Jeroen Das
    5. Bjorn Meersman uit Bornem (Rock Werchter-Chocolade Jacques) op 45"
    6. Kim Herremans uit Schelle (Rupelspurters Boom) 
    14. Michaël Van Staeyen uit Schoten (Davo) op 2'47"
    18. Kris De Block uit Mariekerke (Rupelspurters Boom)
    22. Robby Weemaes uit St.Pauwels (Rudyco CT)
    25. Peter Maes uit Bornem (Rupelspurters Boom)
    28. Benny Van Buynder uit Bornem (Rudyco CT)


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN ASPIRANTEN UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN ZONDAG 14/10/2007

    BIJ DE ASPIRANTEN

     

    De aspiranten hadden zondag nog een wedstrijd in Denderleeuw en in Geel Ten Aart.

    In Geel reed Pieter Persoon (Stekene –WAC) een 15de plaats bij de 12-jarigen. Er waren 22 dln


    In Denderleeuw:


    13-jarigen – 29 dln

    12de Tom Van Dam (Melsele –WAC)

    16de Lorenzo DeBois (Zele – La Bicycletta)

    28ste Glenn Rotty (Sint-Pauwels –WAC)

    In deze laatste koers van het seizoen moest Glenn Rotty afrekenen met pech want een lekke band verstoorde zijn plan om er echt nog eens in te vliegen. Reeds in de 2de ronde stond hij te voet en kon niet meer verder rijden.

    “Spijtig, want ik was goed gestart en wilde er voor de laatste maal dit seizoen nog eens ‘ een lap op geven’”, aldus de jonge Waaslander.


    14 –jarigen – 39 dln

    2de Stephen Cuyken (Nieuwkerken – WAC)

    17de Aaron De Wael (Zele –Hudiko)

    22ste Matthias Van Walle (Sint-Niklaas – WAC)

    25ste Servaas Petrov (Lokeren –Hudiko)

    27ste Dieter Beauprez (De Klinge – Hudiko)

    28ste Bjorn D’Haeze (Zele –Hudiko)

    35ste Stijn De Bock (Zele –Hudiko)

    37ste Stef De Bock (Zele –Hudiko)


    CUYKEN STEPHbew 15.10
     

    Voor Stephen Cuyken toch weer een knap resultaat met dan toch 39 deelnemers. Na de start kwam er snel al een ontsnapping met drie en Stephen reed toen op 10 sec. Samen met de latere winnaar Martijn Degreve zette hij de achtervolging in en konden zo vooraan aansluiten. De vijf werkten goed samen en reden het peloton op een halve minuut.Het kwam tot een spurt waarin het vooral ging tussen Degreve en Cuyken. De Waaslander werd met centimeters geklopt. Maar die 2de plaats is een mooie afsluiter van het seizoen.

     


    Verzameld door fvdv.


    15-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS-WIELERNIEUWS

    verlee didbew15.10

    Didier Verlee
    (Sinaai) reed in Wommelgem zijn laatste koers van het seizoen maar ook meteen de laatste in de trui van Josan want die ploeg stopt er mee. Die laatste koers verliep niet naar wens voor Didier want hij kwam ten val nadat een renner vóór hem uit de bocht ging. Hij kon nog wel verder rijden maar de voorsprong was té groot om nog binnen de toegelaten achterstand door Wommelgem te fietsen.

    Voor 2008 zoekt Verlee nu nog een ploeg. Graag had hij een plaatsje gekregen bij Hoop op Zegen, maar voorlopig is daar niets vrij.

    Dus het blijft bij “Renner zoekt ploeg!”

    www.didierverlee.tk

     

    Bericht van fvdv



    .
    .
    .
    .
    .
    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT


    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs