.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
{TITEL_VRIJE_ZONE}
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    09-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MORENO DE PAUW WINT OOK OP DE PISTE TE WILRIJK !!!!!

    MORENO DE PAUW WINT VOOR BEKER VAN VLAANDEREN OP DE PISTE !!!!


    DE PAUW MOR  paul Beirnaert bew.8.6

    Moreno De Pauw krijgt de info van de piste-coach Paul Beirnaert.


    Dat Moreno De Pauw (St.Pauwels-C.T.Menen) bijzonder veel aanleg heeft voor de wedstrijden op de wielerbaan is al lang bekend, ook al is hij nog maar nieuweling. Woensdag trok hij naar de piste in Wilrijk voor een pistemeeting in het kader van de Beker van Vlaanderen. Moreno deed wat hij moest doen: winnen.

    Hij werd 3de in de puntenkoers, 1ste in de positieve afvalling en 2de in de scratch en dat was voldoende om de meeting te winnen.

    Voor het eindklassement tellen vier wedstrijden: Peer, Wilrijk, Oostende en Elewijt. Moreno zal daar echter niet voor in aanmerking komen want hij rijdt waarschijnlijk enkel nog in Oostende op donderdag 26 juli.


    DE PAUW Mor in actie op piste bew.8.6.

    Moreno in actie op de piste van Wilrijk.

     


    TEKST:
    Flor Van de Velde

     

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN VRIJDAG 08/06/2007

    VRIJDAG 08/06/2007 – ROESELARE (W) – Elite z/c + Beloften – 61,1 Km – 1h31min

    Aantal deelnemers : 49

    1. Jo Maes
    2. Geoffrey Demeyere
    3. Nico Kuypers  op 11"
     

    08/06/2007 – BELSELE (O) – Elite z/c + Beloften – 103 Km – 02h16min

    Aantal deelnemers : 80

    1. Klaas Stynen
    2. Thomas Ongena uit Zele (Yawadoo-ABM)
    4. Kurt Van Landeghem uit St.Gillis-Waas (WSC Voor Uit - St.Gillis-Waas)
    8. Francis Geldof uit Puivelde (Rudyco C.T)
    12. Koen Van De Velde uit Belsele (Wimi-Games-St.Martinus-Kerksken) op 30"
    13. Tony Heirbaut uit Belsele (PWC Jan Snel)
    15. Luc Rooms uit Puurs (Rudyco C.T)
    21. Kristof D'Hollander uit Stekene (Hoop Op Zegen Beveren)
    22. Steven De Wilde (Rudyco C.T)
    24. Marc Laureys uit St.Niklaas (Rudyco C.T) op 1'23"
    25. Lieven Dieleman uit Zele (KSC Denderstreek Labiekes)
    27. Benny Van Buynder uit Bornem (Rudyco C.T)
    28. Matthias Onghena uit Kieldrecht (W.O.O.Parike)
    29. Tim Caluwaert uit Beveren (Wielerteam Atom)
    31. Gunther Van Driessche uit Lokeren (PWC Jan Snel)
    34. Nicky De Wit uit Lokeren (Artevelde VZW)
    35. Gunther Sterck uit Stekene (PWC Jan Snel)
    36. Sander Cordeel uit Stekene (Balen B.C)
    38. Wim De Rudder uit Belsele (Rudyco C.T)
    40. Sam Christiaens uit St.Gillis-Waas (KSC Denderstreek Labiekes)
    41. Robby Weemaes uit St.Pauwels (Rudyco C.T)
    42. Chris Aerts uit Hamme (Rudyco C.T)
    43. Chris Van Cleemput uit Temse (Avia C.T)
    44. Filip Thoen uit Stekene (Wimi-Games-St.Martinus-Kerksken)
    46. Mattias Nijs uit Nieuwkerken (PWC Jan Snel)
    47. Eddy Van Bogaert uit Belsele (Rudyco C.T)
    48. Timothy Van Heurck van L.O. (WAC-Team)
    50. Stein Vermeulen uit Vrasene (Wimi-Games-St.Martinus-Kerksken)
    51. Stefan Ott uit Waasmunster (KSC Denderstreek Labiekes)
    53. Sven Blommaert uit Hamme (Rudyco C.T)
    55. Steven De Schoesitter uit Waasmunster (Rudyco C.T)
    56. Stefan Suy uit Waasmunster (KSC Denderstreek Labiekes)
    58. Bart Piessens uit Sinaai (KSC Denderstreek Labiekes)

     

    08/06/2007 – TORHOUT (W) – Elite z/c + Beloften – 105 Km – 02h22min

    Aantal deelnemers : 36
    1. Nico Strynckx
    2. Vincent Jonckheere
    3. Pieter-Jan Van De Walle


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE'S OP DE AANLEG VAN DE NIEUWE PISTE TE BEVEREN !!!!

    REACTIE OP AANLEG BEVERSE WIELERPISTE !!!!

     

    In wielermiddens wordt de huidige aanleg van de Beverse wielerpiste toch met spijt in het hart bekeken. Er wordt vooral gereageerd  omdat het geen volwaardige wielerbaan is. Onze reportage op “polderrenners” over de Beverse Wielerpiste bracht eindelijk de juiste toedracht naar buiten. De reacties kwamen natuurlijk los.

    Erik Van Herck uit Lier bezorgde ons een bijzonder gefundeerde visie.   Hij is zelf een oud amateur -wielrenner en reed zowel op de weg als op de piste, o.a.in het sportpaleis.

    Erik stopte in 1985 en fietst nu recreatief nog steeds zo'n 15.000 km per jaar. Hij woont meetings bij op de wielerbanen van Wilrijk en Hulshout. En elk jaar gaat hij ook in Alkmaar naar een stayerswedstrijd kijken en dat is vanuit Lier toch een 220 km enkele rit. Om maar te zeggen dat Van Herck een wielerfan is in groot formaat.

    Hij had eerlijk gezegd, meer verwacht van de piste in Beveren. Hij stelde:

    -“Het bouwproject is nu reeds bezig en er zal waarschijnlijk ook niets meer aan veranderen, maar het is inderdaad spijtig dat er niet meer werk is van gemaakt. Zoals het plan er nu bij ligt is het m.i. wel meer een skatebaan dan wel een wielerpiste.”

    Erik vond de helling in de bochten van nauwelijks 1 meter, over een breedte van 4 meter maar niks: “Alsof het zoveel meer zou kosten wanneer men die contouren tot 2 meter zou verhogen, en men onderaan de piste een band van 2 meter breedte zou aanleggen voor de skaters, welke ook voor de fietsers kan worden gebruikt voor het in en uit rijden op de baan.“

    Hij wijst er ook op dat 4 meter breed onvoldoende is en hij kijkt daarbij naar Hulshout waar de piste 8m breed is, in Wilrijk, Brugge, Oostende en Zemst is ze 7,5m.”Deze baan in Beveren had dan ook wel 1 of 2 meter breder mogen zijn. Ik begrijp dat één en ander is aangepast voor de kostprijs te drukken maar ik vind dat men mensen uit het wielrennen daar toch wel iets inspraak had kunnen geven.”

    Maar Erik Van Herck is niet helemaal negatief en noemt het nog steeds beter dan helemaal niets ook al had een volwaardige wielerbaan volgens hem vele renners en hun entourage naar die nieuwe wielerpiste kunnen brengen. “En als men dat wat degelijk uitbaat zoals in bv. Wilrijk, heeft het toch een zekere aanzuigkracht.”

    Dat de Lierenaar thuis is in het wielrennen blijkt ook uit zijn ideeën voor Beveren. Hij ziet het zo:

    -“De nieuwe piste blijft natuurlijk ook nog steeds nuttig en nodig voor bijvoorbeeld de Wase Wielerschool CHW voor het trainen en het afnemen van testten enz., en ook voor alle renners + wielertoeristen om te oefenen op de doordeweekse winteravonden  en in het voorjaar, als er tenminste een verlichting rondom de piste is aangebracht, want dan kan men pas ECHT veilig oefenen.”

    Hij illustreert dat door naar Hulshout, Peer en Wilrijk te verwijzen waar op sommige avonden wel 60, 70 renners en toeristen van allerlei slag op die piste rijden. “Want”, aldus onze polderrenners-lezer; “Het is veel veiliger dan met lichtjes op de rijweg te moeten gaan rijden.”

    Sterk is wel dat iemand uit Lier voorstelt: “ Misschien kunnen jullie via de blog van de Polderrenners, die wordt niet alleen door wielerliefhebbers uit het Waasland bezocht, nog iets op poten zetten en andere reacties uitlokken een petitie of zo, om mogelijk de plannen van deze piste nog wat aan te passen.” 

     Waarvan akte en wie zijn mening eens kwijt wil over de Beverse wielerpiste mag ze altijd mailen naar flor.van.de.velde@telenet.be 

    Tekst : Flor Van de Velde


    08-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN VRIJDAG 08/06/2007

    RUDYCO CYCLING TEAM MAG NAAR RONDE VAN NAMEN

     

    De Ronde van Namen geniet in ons land wel enig aanzien. Ze wordt dit jaar gereden van 4 tot 8 augustus. Omdat meerdere renners van Rudyco graag deze rittenkoers zouden willen rijden in de vakantieperiode, deed het bestuur een aanvraag tot deelname. Maar eenvoudig was dat niet want er stonden nog een tiental ploegen te springen om deel te nemen.

    Toch werd het Rudycoteam Hamme door de organisatoren uitgekozen.De renners kunnen zich nu eens meten met de belangrijkste Belgische continentale ploegen die uiteraard zorgen dat de sterkste renners aan de start zullen staan. En wat meer is, de Ronde van Namen heeft ook telkens heel wat internationale belangstelling.


    Natasja Nobels (Dendermonde-Squadra Ciclistica Femminile Bianchi) zal dit weekend geen wedstrijden rijden en dat op aanraden van sportarts Dr.Frank De Winter. Natasja sukkelt met een keelontsteking en maakt koorts , hopelijk is ze terug hersteld tegen volgende week.


    KENNY GELUYKENS (SUNWEB-PROJOB) IN AANRIJDING MET WAGEN

     

    GELUYCKENS KEN bew 8.6

    Kenny Geluykens (Wechelderzande), de 20 jarige belofte bij het Sunweb –Projob Cycling Team Hamme, is vrijdag op training aangereden door een wagen. En dat kwam dan nog eens bij de twee valpartijen die hij in de Ronde van België al moest verwerken.

    Kenny, vorig veldritseizoen nog 3de in de GVA-trofee, hield er slechts wat schrammen op armen en benen aan over maar voor alle zekerheid ging hij toch de ploegarts raadplegen.

    Dit weekend is Geluykens, na die zware Ronde van België, vrij van wielrennen daar waar zijn ploegmaats het OZ Wielerweekend rijden in Nederland.(Hulst en Breskens) 
     


    TEKST :
    Flor Van de Velde


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJD W.A.O.D. ZATERDAG 09/06/2007

    ZATERDAG 09 JUNI 2007 - EKSAARDE (BRIEL)  – Feesttent – Brielmolenstraat

     Locatie Brielmolenstraat - Eksaarde


    G / G+

    13:30

    50 Km

    7 Ronden

    F2

    13:32

    50 Km

    7 Ronden

    F1

    13:35

    57 Km

    8 Ronden

    E / E+

    13:35

    57 Km

    8 Ronden

    C / D

    15:00

    64 Km

    9 Ronden

    A / B

    15:03

    64 Km

    9 Ronden


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJDEN V.W.F. VOOR ZATERDAG 09/06 EN ZONDAG 10/06/2007

    ZATERDAG 09/06/2007 - ST.PIETERS-LEEUW (1600) , Jan Vanderstraetenstraat 198 , Zaal Zonnig Leven

    Klassieker + Kleedkamers voorzien.

    DE-cat 11h30
    FG-cat 11h31
    ABC-cat 14h00 klassieker
    ploegen met voorinschrijving
    individuele renners schrijven de dag zelf in

    ZONDAG 10/06/2007 - GREMBERGEN
    (9200) , Smidsestraat 37 - Café De verloren Zoon


    E-cat 13h
    GF-cat 13h01
    C-cat 14h30
    D-cat 14h31
    A-cat 16h
    B-cat 16h01


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAANDAG 11/06/2007 WEDSTRIJD ACHTER DERNY'S TE STEKENE

    MAANDAG RONKEN DE DERNY’S IN STEKENE-CENTRUM


    DERNY STE bew 8.6

    Het podium van vorig jaar met als winnaar Dominique Cornu. Tom Stremersch (r) werd 3de. Gert Vanderaerden, toenmalig Belgisch Kampioen werd 2de 


    Maandag 11 juni vanaf 18u
    komen de wielerliefhebbers weer aan hun trekken in Stekene waar Danny De Maere zorgt voor wedstrijden achter derny’s. Een initiatief dat vorig jaar voor de eerste keer werd genomen in deze “Memorial Edgard De Maere”. Een succesformule bleek achteraf want een parcours uitgetekend in de Polenlaan pal in het centrum van Stekene, liet toe de wedstrijd bijzonder goed in beeld te houden.  

    Zoals vorig jaar zijn er twee reeksen, waarvan de eerste vijf van elke reeks naar de grote finale gaan en de laatste vijf naar de kleine finale.
    Start en aankomst in de Polenlaan. Het einde is voorzien rond 22u.
    Na de eerste twee reeksen is er een gentlemanreeks met de fietsclub waarvan Danny De Maere en zijn dame Dominique allebei lid zijn. Aanvankelijk zou ook burgemeester De Rechter ook meegereden hebben maar hij kan niet aanwezig zijn. Stanny De Rechter is ook lid van de wielerclub.
    De deelnemers voor de dernykoersen zijn:
    Illegems Ken
    Verbruggen Nico
    Geerts Domien
    Stremersch Tom
    Beeckman Koen
    Dhollander Kristof
    Van Huffel Tim
    Van Thourenhout Dieter
    Van de Velde Koen
    Van den Bossche Thys
    Fruytier James
    De Vriese Stijn
    Goddaert Kristof
    Lampier Steve
    Douglas Repacholi (Aus)
    Jayden Veljacich (Aus)
    Tom White (GBR)
    Cordeel Sander
    Geldhof Francis
    Vermeulen Jeff
    Met Vanthourenhout staat er een beloftevol veldrijder aan de start. De renner uit Wingene was vorig seizoen toch winnaar van de GVA-trofee en eindigde 2de in de eindstand van de Wereldbeker. Stond ook als 3de op het podium van het BK in Hamme-Zogge.  
    Gangmakers:
     
    Zijlaart Joop
    Zijlaart Ron
    Walrave Bruno
    Mertens Eddy
    Omloop Marcel
    Van Uytfanghe Luc
    Huybrechts Walter
    Lievens Christophe
    Lievens Henri
    Knol Harm
    Bakker Herman
     

    TEKST en FOTO: Flor Van de Velde
     
     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN DONDERDAG 07/06/2007

    DONDERDAG 07/06/2007 – EEKLO (O) – Elite z/c + Beloften – 70 Km – 01h45min

    Aantal deelnemers : 51

    1. David Geldhof
    2. Geert Vermoote op 2"
    3. Giovanni De Bruyne op 5"
     

    07/06/2007 – BIERBEEK (VB) – Elite z/c + Beloften – 115 Km – 02h45min

    Aantal deelnemers : 95

    1. Kurt Van Goidsenhoven
    2. Biger Leys
    3. Tony Driesen
     

    07/06/2007 – DRONGEN (O) – Elite z/c + Beloften – 115 Km – 02h38min

    Aantal deelnemers : 150
    1. Tony Bracke
    2. Ben Olesen
    3. Jelle Hanseeuw
    15. Ralph Schaalje uit Axel (CT Keukens Buyse Knesselare) op 45"
    17. Nico Debaes uit Desselgem (CLC-Team Ingelmunster)


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG WEDSTRIJD TE DRONGEN VAN DONDERDAG 07/06/2007

    DONDERDAG 07/06/2007 - DRONGEN - Elite z/c + Beloften

     

    EX-PROF TONI BRACKE WINT TE DRONGEN


    BRACKE TO wintdrongen bew 8.6

    Tony Bracke wint eerste wedstrijd van het seizoen.

     

    Veloclub Drongen Centrum was donderdag weer present voor de Grote Jaarmarktprijs waarvoor 74 renners aan de start kwamen. Het was een wedstrijd van 16 ronden van 7,2 km. Als Waaslander was enkel Mano Schouten (De Klinge - Wimi-Games) aanwezig.

    Van in de 1ste ronde probeerden renners weg te geraken maar ze kwamen nooit ver. Elke ronde waren er voor de eerste drie premies te verdienen en daardoor was het moeilijk om weg te geraken.

    In de 6de ronde gingen 16 renners aan de haal maar ook zij kregen geen vrijgeleide.

    In de 8ste ronde kwamen 11 renners aan de leiding : Nigel Dunstone (Australië), Daniel Vejmelka (Tsjechië), Didier De Lannoy, Ralph Schaalje (Nederland), Luigi Meersman, Kris Verhooghe, Guy Van Broekhoven, Bart Van Speybroek, Tobyn Horton (GBR), Lorean Devos en Nico Debaes. Zij hielden het 2 ronden vol maar dan was het terug hergroepering.

    Er kwamen nog voldoende ontsnappingspogingen, ondermeer van het 6-tal Daniel Vejmelka (Tsjechië), Bert Duyck, Kris Verhooghe, Guy Van Broekhoven, Lorean Devos en Nico Debaes,

    maar ze droegen nooit meer dan 20 seconden. De finale werd ingegaan met nog een hoop renners die kans maakten op de zege.

    In de laatste ronde plaatste ex-prof Tony Bracke een beslissende jump en kwam zo solo binnen voor zijn eerste zege van het seizoen.

    Mano Schouten moest de wedstrijd een paar ronden voor het einde verlaten. "Ben nog niet voldoende gerecupereerd van de maandag wedstrijd te Kemzeke. Na een uur kwam ik er door maar de vogels waren toen al gaan vliegen" zei Mano Schouten toen hij met het peloton de wedstrijd verlaten had. De warmte had natuurlijk ook zijn tol geëist.


    SCHOUTEN MA drongen bew 8.6 

    Mano Schouten kwam pas op dreef als de definitieve vlucht al vertrokken was.



    TEKST : Flor Van de Velde


    FOTO’S: Alain Sennesael

     

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAG NIET RENNERS RIT 5 TE VRASENE TTC RONDE 2007
    Proficiat aan DIRK BRYSSINCKX uit Melsele met zijn 1° Seizoenszege van 2007 !!!!

    DONDERDAG 07/06/2006 - VRASENE - RIT 5 - TTC RONDE 2007

    UITSLAG NIET RENNERS - Aantal deelnemers : 58
    1. DIRK BRYSSINCKX uit Melsele
    2. Dirk Mathys uit Gentbrugge
    3. Guido Spanoghe uit Lokeren
    4. Kenny Janssens uit Zwijndrecht
    5. Peter Dierks uit Bornem
    6. Freddy Van Camp uit Stekene
    7. Philip Van Havenbergh uit Burcht
    8. Stefan Van Broeck uit Elversele
    9. Lieven Soens uit St.Niklaas
    10. Gino Smet uit Nieuwkerken
    11. Kris Meerschaert uit Stekene
    12. Gunther Smet
    13. Thomas Neyt uit Verrebroek
    14. Dieter De Craene uit Ertvelde
    15. Raf Van Overloop uit Stekene
    16. Philippe Lacquet
    17. Kurt Van Raemdonck uit Beveren
    18. Philip Smet uit Beveren
    19. Peter Annaert
    20. Bram Van Overloop



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAG RENNERS RIT 5 TE VRASENE TTC RONDE 2007
    Proficiat aan SVEN VAN HOYWEGHEN uit Puivelde met zijn 5° Seizoenszege van 2007 !!!!

    DONDERDAG 07/06/2006 - VRASENE - RIT 5 - TTC RONDE 2007

    UITSLAG RENNERS - Aantal deelnemers : 26
    1. SVEN VAN HOYWEGHEN uit Puivelde
    2. Robby De Roos uit Moerbeke
    3. Koen Heyrman uit Bazel
    4. Alex Goossens uit Vrasene
    5. Dirk De Pauw uit Beveren
    6. Sven Sterck
    7. Tim Vercauteren uit Belsele
    8. Filip Thoen uit Stekene
    9. Franky Weemaes uit Melsele
    10. Kris Van Severen uit St.Niklaas
    11. Robby Van Raemdonck uit Kallo
    12. Kristof Verbraeken uit Beveren
    13. Dirk Cleys uit Vrasene
    14. Johan De Rop uit Nieuwkerken
    15. Mario Bolssens uit Meerdonk
    16. Henri De Decker uit
    17. Gunther Van den Bosch uit De Klinge
    18. Wim Heyndrickx uit Vrasene
    19. Marc Borghgraef uit Burcht
    20. Michaël Van De Casteele uit Stekene

    07-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALWEER EEN GEMISTE KANS MET AANLEG VAN ZOGEZEGDE WIELERPISTE TE BEVEREN !!

    BEVERSE  PISTE NIET TE VERGELIJKEN MET EEN ECHTE WIELERBAAN !!!!

     

    WIELERPISTE BEV vanesbroeckbew 7.6

    Schepen Dirk van Esbroeck in een bocht van de aan te leggen wielerpiste. In het midden komt het voetbalveld in kunstgras bovenop het gesteente.


    Wielrenners en zeker de ‘pisterenners’ zullen op de piste die te Beveren in opbouw is, zeker niet aan hun trekken komen als ze er het echte “werk” willen rijden. Neen, het wordt een wieler- en skatebaan van 400 meter met lichte bochten van nauwelijks één meter. Meer niet.

    Daarmee is het gemeentebstuur trouw gebleven aan de doelstelling die voorop was gesteld nog voor schepen van sport Dirk Van Esbroeck, zijn ambtsperiode begon. Tijdens een maandelijkse persconferentie met het college, enkele jaren geleden, vernamen we reeds welke wielerpiste Beveren wilde. Toen al lag er voldoende nadruk op het feit dat skeeleren er ook zijn plaats kreeg en dat het de bedoeling was dat iedereen er rondjes kon komen fietsen én skaten. Er werd toen wel de nadruk gelegd op de mogelijkheden voor jonge rennertjes die niet op de openbare weg meer moesten trainen.

    We trokken met schepen van sport Dirk Van Esbroeck naar de sportzone waar de werken volop bezig waren. Voor hem is het eigenlijk het eerste groot project dat hij als schepen laat uitvoeren.

    -“De bedoeling is inderdaad om een afgesloten piste te hebben waar wielrenners kunnen oefenen maar zonder daarom een wielerbaan te hebben met die grote hoogteverschillen en bochten. Het had natuurlijk met de kostprijs te maken want de piste die we nu aanleggen maakt, in vergelijking met een echte met hoogteverschillen van vier, vijf meter in de bochten, een verschil van honderdduizenden euro’s. En dat is nooit ons opzet geweest. Wel dus een piste waar eventueel ook de skaters kunnen rijden. En dan heb je zéker dat hoogteverschil niet meer nodig.”

    De aanleg van de piste zit in een volledig pakket waartoe ook twee voetbalvelden bijhoren en het wordt geraamd op 1.250.000 euro. De piste maakt daarin een bedrag uit van 200.000 euro.

    -“Moesten we een authentieke en goedgekeurde wielerpiste aanleggen, ik denk dat we dan gauw aan 1 miljoen euro zullen zitten, enkel voor de wielerbaan alleen.”

    Volgens de schepen zullen de wielerclubs hun jeugd er wel kunnen bezighouden en opleiden. Vierhonderd meter lang en vier meter breed is inderdaad mooi.

    -“Op de openbare weg is het vaak gevaarlijk en daarom zullen ze hier terecht kunnen”, aldus de schepen.

    Het middenplein van de piste wordt ingenomen door een voetbalveld in kunstgras. Momenteel wodrt de ondergrond daarvoor met passende gesteente en drainage aangelegd. Om te vermijden dat voetballers én hun supporters over de wielerbaan moeten stappen, wordt er een brug aangelegd zodat wielrenners kunnen blijven rijden.

    De schepen hoopt dat alles klaar is in het najaar, zelfs kort na de grote vakantie. De werken vorderen bijzonder snel na veel geluk met de weersomstandigheden.

    Langs de kant van de Thijskenshoekscholen, nabij de jeugdlokalen en aansluitend bij de wielerbaan, komt nog een tweede voetbalterrein in natuurgras met ook de kleedkamers en de kantine. De kleedkamers zullen kunnen gebruikt worden door de wielrenners.

    Beide voetbalvelden zijn bestemd voor de liefhebbersvoetbalclub FC Bosdam, dat nu op het terrein in de Hof ter Wellelaan, langs de spoorweg, speelt.

    Merkwaardig is wel dat de wielerpiste aanvankelijk was gepland langs de overkant, achteraan de Meerminnendam links. Nu ligt ze rechts. Die omwisseling was een gevolg van de wijziging van de visie van het schepencollege, dat aanvankelijk met subsidiëring van de Wielerbond, een echte wielerbaan wou aanleggen. Omdat niet alle politieke fracties er achter stonden, werd het plan afgevoerd en later vervangen door een goedkope en minder grote uitgave. Hierdoor kon de inplanting van de wielerpiste naar een andere locatie  in de sportzone worden gebracht.

    Het hele gebied rond de nieuwe piste zal worden doorkruist door fiets -en wandelpaden. De toegang komt langs de Lindenlaan. Er zal zelfs een parking worden aangelegd voor ouders die hun kinderen naar de nabijgelegen scholen brengen.

    De sportgemeente Beveren zal dus wel een wielerpiste hebben om de inwoners, die veilig wat rondjes willen rijden een leuke beweging te bezorgen maar een heuse pistemeeting komt er zeker nooit. Nu de interesse voor de wielerbanen weer enorm groeit, kan misschien wel de vraag gesteld worden of het voor Beveren geen gemiste kans is.


    WIELERP Bev bew 7.6 

    De start van een ploegkoers op de piste van Beveren.

    WIELERp freethiel bew 7.6

    Een beeld van de Beverse wielerpiste uit de jaren 1920. Ze lag rond het voetbalveld van het Freethielstadion en opgericht door o.a. Frederic Thieleman naar wiens naam het stadion werd genoemd.



    TEKST EN FOTO’S : Flor Van de Velde

     

     

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5° RIT TTC RONDE 2007 OP DONDERDAG 07 JUNI 2007 !!!!!

    5° RIT  TTC RONDE 2007

    ttc

    DONDERDAG 07/06/2007 – VRASENE – RIT 5 - TTC RONDE 2007

    NIET-RENNERS : Vertrek om 19H00 ,  66 Km .

    RENNERS : Vertrek om 19H03 ,  85 Km .

    Inschrijving + Uitbetaling : Café Sleutelhof , Brugstraat  (Vanaf 17H45 tot 18H45 kan men inschrijven)

    Extra Premie's onderweg !!!!!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG WEDSTRIJD TE BREDENE VAN WOENSDAG 06/06/2007

    GUY SMET 2de  ACHTER KRISTOF VERCOUILLIE


    BREDEN guy smet2de bew 6.6 

    Guy Smet spurt zich naar de 2de plaats voor de Clinton Avery.


    BREDEN VERCOUILLE wint bew 6.6

    De zegevierende aankomst van Kristof Vercouillie.


    In Bredene kwamen 58 renners opdagen bij KVC Duinensprinters die hun 62ste Grote Prijs organiseerden. Er moesten 15 ronden van 7,8 km gereden worden. De enige streekrenner was Guy Smet (Kruibeke - Wimi-Games).

    De felle zeewind speelde een belangrijke rol want toen in het begin verschillende renners probeerden weg te geraken, was het de wind die de vlucht deed uitsterven. Sven Jodts, Patrick Jonckheere, Stijn Hoornaert en Nielsen Raedt waagden hun kans dan, maar verder dan  een tiental seconden kwamen zij ook niet. 

    In de 4de ronde werd het ernstiger toen een groep van elf aan de haal ging. Arne Govaert, Sven Jodts, Birger Depreitere, Roland Knockaert, Olivier Maes, Almanzo Huyghe, Guy Smet,

    Steve Malfait, Sylvain Rolet, Clinton Avery (Nieuw-Zeeland) en Lander Capelle reden weg van de anderen. Alhoewel, echt weg rijden deden ze ook niet. Iedereen dacht wel dat ze niet meer gegrepen gingen worden.

    We waren ondertussen al aan de 10de ronde toen 8 renners in de tegenaanval gingen. Dit waren Jeremy Honorez, Thomas Van Acker, David Van Den Broeck, Hannes Vandenbulcke, Kristof Dereeper, Patrick Jonckheere, Jean-Denis Vandenbroucke en Tijs Crombez. Pas nu kon de wedstrijd beginnen. De 11 leiders werden gegrepen door de 8 achtervolgers maar ook de rest zat niet ver achterop. Het kon nog alle kanten uit.

    Met nog 4 ronden te gaan, muisden Sven Jodts, Olivier Maes, Almanzo Huyghe, Clinton Avery (Nieuw-Zeeland), Lander Capelle en Stijn Hoornaert ervan onderdoor. Helaas voor hen was hun vlucht ook van korte duur.

    Zo kregen we 20 renners aan de leiding met het ingaan van de voorlaatste ronde. In de laatste ronde viel alles uiteen. We kregen een kopgroep van 6 met Jeremy Honorez, Kristof Dereeper,

    Guy Smet, Clinton Avery (Nieuw-Zeeland), Stijn Hoornaert en Kristof Vercouillie.

    Op 2 km. van het einde plaatste Kristof Vercouillie een aanval en hij kon het houden tot aan de finish.

    Zo behaalde Kristof Vercouillie zijn tweede zege van het seizoen. Guy Smet haalde de 2de plaats binnen voor de  Nieuw-Zeelander Clinton Avery, die voor de ploeg van Soenens-Germond uitkomt, Jeremy Honorez, Stijn Hoornaert, Kristof Dereeper en Nielsen Raedt.

     

    TEKST: Flor Van de Velde

     

    FOTO’S: Alain Sennesael

     

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN WOENSDAG 06/06/2007

    WOENSDAG 06/06/2007 – BREDENE (W) – Elite z/c + Beloften – 117 Km - 02h53min

    Aantal deelnemers : 58

    1. Kristof Vercouillie
    2. Guy Smet uit Kruibeke (Wimi-Games-St.Martinus-Kerksken)
    3. Clinton Avery
     

    06/06/2007 – KEERBERGEN (VB) – Elite z/c + Beloften – 114Km - 02h45min

    Aantal deelnemers : 132

    1. Jef De Boeck
    10. Björn Coomans uit Ruisbroeck (Rock Werchter-Chocolade Jacques) op 50"
    16. Sven Wielandt uit Beveren (Wielerpromotieclub Jeugdteam)
    47. Bjorn Meersman uit Bornem (Rock Werchter-Chocolade Jacques)


    06/06/2007 – LOTENHULLE (O) – Elite z/c + Beloften – 119 Km - 02h46min

    Aantal deelnemers : 48
    1. Patrick Cocquyt
    7. Peter Verhofstadt uit Uitbergen (Rudyco C.T)
    11. Stijn Mettepenningen uit Hamme (Rudyco C.T)


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING W.A.O.D. VAN WOENSDAG 06/06/2007
    Proficiat aan TIM VERCAUTEREN uit Belsele met zijn 2° Seizoenszege in de Catg.A

    WOENSDAG 06/06/2007 - LOCHRISTI - W.A.O.D.

    CATG. A / B (76dln.)
    1. Kristof Muys winnaar B
    2. Alex Goossens uit Vrasene (B2)
    4. TIM VERCAUTEREN uit Belsele winnaar A
    10. Filip Troubleyn uit Temse (A4)
    15. Robby De Roos uit Moerbeke (A8)
    23. Gino Van Broeck uit Belsele (A11)

    CATG. C / D
    1. Franky Van Oyen winnaar C
    2. Kenny De Maerteleire winnaar D
    3. Patrick Bolssens uit Kieldrecht (D2)
    8. André Van Geertsom uit St.Niklaas (D5)
    17. Etienne Claus uit Hamme (C6)
    27. Marc Borghgraef uit Burcht (C15)

    CATG. E / E+
    1. Jan Vervecken winnaar E
    4. Florent De Leersnijder winnaar E+
    5. Fons Van Raemdonck uit Beveren (E+2)
    7. Leo Mares uit Beveren (E5)

    CATG. F1
    1. François Hufkens
    6. Adrien Maes uit Melsele
    10. André Syvertsen uit Stekene
    13. Dirk De Cauwer uit Hamme
    18. Freddy De Blick uit Beveren

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN WOENSDAG 06/06/2007

    Matthias Ongena (Zele –KSC Denderstreek) won in Kester bij de juniores een koers waarvoor 81 renners inschreven.

    -“Ik was zeer tevreden met deze overwinning. De koers op zich, verliep vlot. We waren in de 2de ronde al weg met 5. Daarna kwamen er nog eens 7 bij. Maar het draaide niet rond en ik heb een drietal keer proberen wegrijden. De derde keer was de goede keer.”

    Matthias had eigenlijk die overwinning nog niet echt verwacht.

    -”Maar het was wel een opluchting zo eens winnen. Het is zeker een aanzet om nog meer te winnen. Ik voel me ook beter. Komend weekend staat Schellebelle op het menu en ik zie het wel zitten.”

    Matthias Ongena won in zijn nog jonge loopbaan drie koersen. Als nieuweling één en bij de juniores twee.

    Merkwaardig voor de jongeman uit Zele is wel dat er ook in Kieldrecht een Matthias Onghena (belofte) woont, maar dan met ‘gh’ in de familienaam. Maandag stond echter wel in de uitslag in de krant, dat in Kester bij de juniores, een Matthias Ongena uit Kieldrecht had gewonnen.

    Tekst : FLOR VAN DE VELDE


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JEUGHUIS TER WALLE ORGANISEERT ALWEER DE WEDSTRIJD TE KRUIBEKE VAN WOENSDAG 13/06/2007

    JEUGDHUIS ORGANISEERT KOERS , UNIEK IN DE REGIO !!!!!


    SMET G Kruib 06 bew 6.6 

    Guy Smet in 2006 op het podium. Het zoontje van Guy voelde zich blijkbaar niet gerust in het gezelschap van burgemeester Antoine Denert.


    Woensdag 13 juni
    organiseert Jeugdhuis ter Walle uit Kruibeke weer de Jaarmarktwedstrijd voor Elite z.c. en U23. Daarmee zijn ze daar in de Kattestraat al aan de 29ste uitgave. Merkwaardig toch wel dat een Jeugdhuis een wielerwedstrijd organiseert. We zijn ervan overtuigd dat dit in Vlaanderen bijna een uniek gegeven is. En wat nog meer is in Kruibeke, de belangstelling is altijd overdonderend en hoort als een onmisbaar extraatje bij de jaarmarkt die ’s morgens om 10u al op gang komt.

    Vorig jaar waren er 72 deelnemers uit België, Nederland, Groot-Brittannië, Ierland, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten en Australië. De start wordt gegeven om 15.30u voor 12 ronden van 9,4 km wat een vrij lange omloop is. Er zijn in juni trouwens maar een paar koersen die boven de 9 km per ronde zitten. Vorige maandag in Kemzeke bijvoorbeeld bedroeg de afstand 9,9 km en volgende week op De Valk in Belsele staat de teller op 9,6 km!

    Het parcours in Kruibeke werd uitgetekend in samenwerking met Marc Steenssens van de lokale Politie. De stunt is en blijft, dat de renners ook langs de kermis passeren in hartje Kruibeke.

    Natuurlijk dat alle formaliteiten worden vervuld in het gebouw van Jeugdhuis Ter Walle. Zoals elk jaar zijn er ook heel wat premies bij de doortocht aan de aankomstlijn. Die aankomstlijn ligt jammer genoeg niet aan het jeugdhuis want al heel wat jaren terug heeft de gemeente toch wel een verkeersdrempel gelegd ter hoogte van het gebouw zeker.

    Guy Smet won vorig jaar voor eigen volk en let op, hij zal alles op alles zetten om in zijn Kruibeke weer te winnen. Binnen Ter Walle is een Koerscomité Ter Walle opgericht en dat bestaat vooral uit huidige en vroegere bestuursleden van jeugdhuis Ter Walle. Het comité is ook steeds op zoek naar nieuwe medewerkers. Wie interesse heeft kan iets laten weten aan Tom Meirte, 0477 22 46 81 of meirtetom@hotmail.com

     

    We kunnen niet nalaten dit Jeugdhuis, even wat van dichterbij te gaan bekijken nu het dit jaar 40 jaar bestaat. Daarmee zijn ze een van de oudere jeugdhuizen in Vlaanderen. Een resultaat waar ze trots op mogen en moeten zijn.

    Die veertig jaar is er natuurlijk niet zomaar gekomen. Honderden, duizenden vrijwilligers hebben zich in die tijdspanne nuttig gemaakt voor de Groot-Kruibeekse jeugd. Jeugdhuis Ter Walle heeft eerst en vooral een ontmoetingsfunctie en daarom zijn er vaste openingsuren op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag.Daarnaast organiseert het jeugdhuis een 60-tal activiteiten per jaar, gaande van ontspanningsactiviteiten zoals fuiven, thema-avonden, optredens, … tot informatieve activiteiten zoals workshops en vormingsdagen.

    Het jeugdhuis probeert zo veel mogelijk jongeren te betrekken bij het organiseren van deze activiteiten. Zo kunnen jongeren mee beslissen welke activiteiten er georganiseerd zullen worden en meehelpen met de uitwerking ervan. Het jeugdhuis beschikt ook over een repetitieruimte.

    In de eerste plaats biedt Ter Walle een gezellige instuifruimte waar men zonder enige verplichting kan rondhangen. Men kan nog kiezen of je op een kruk of een stoel wil zitten of languit in de zetels wil neervallen. Aan de toog kan al wie dat wil, iets te drinken tegen een prijsje. De mensen die het jeugdhuis openhouden zijn allemaal vrijwilligers. Ook heeft het jeugdhuis een discobar.

     De sportievelingen kunnen zich uitleven op het achterplein, waar je voetbal, volleybal of andere creatieve sporten kan uitproberen!

    In het kader van van 40 jaar Ter Walle is er op 1 september de “Nacht van de jeugdhuizen”, op 28-29-30 september:  Feestweekend 40 jaar Ter Walle en in oktober een comedy avond met o.a. Gunther Lamoot.

     

    TEKST EN FOTO: Flor Van de Velde

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN WOENSDAG 06/06/2007
    Onder leiding van Kenny Janssens en Thibault Koppen vertrokken Woensdagmiddag om 14H00 aan 't Schuurke te Beveren 17 POLDERRENNERS voor de trainingsrit naar 't HELLEGAT.
    De totale afstand bedroeg 100 Km en het gemiddelde was goed voor 34 Km/h.
    Wie reden vandaag zoal mee : Thibault Koppen
     , Joris De Jonghe , Koen Apers , Franky De Witte , Benny Vercauteren , Eric Vermeulen , Kurt Carpentier , Werner Van Der Weken , Mark Van Puymbroeck , Marc Van Overmeiren , Eddy Coenen , Roberto Vercauteren , Dr.Frank De Winter , Rudi Franssens , Frank Van Geystelen , ? en Kenny Janssens.

    P.S. Kenny Janssens en Thibault Koppen reden maar één uurtje mee wegens wedstrijd morgen en blokken voor de examens.

    06-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG WEDSTRIJD GULLEGEM KOERSE VAN DINSDAG 05/06/2007

    DINSDAG 05/06/2007 - GULLEGEM KOERSE

    THOMAS ONGENA BIJ DE PROFS IN GULLEGEM


    GULLE spurt omloop bew 6.6

    Geert Omloop wint de spurt voor Glenn Dhollander (midden) en Boucher (rechts)
    GULLE podiu dhollomloppboucher bew 6.6 

    Het podium met Glenn Dhollander , Omloop en Boucher.


    In Gullegem was er weer massale belangstelling voor de  63ste Gullegem Koerse. Nog maar eens het bewijs dat de wielersport verre van dood is. Integendeel. Niet minder dan 260 renners verschenen aan de start om in deze Koerse 20 ronden van 8,5 km te rijden. Het deelnemersveld had een bijzonder rijke inhoud, zelfs zo rijk dat heel wat organisatoren van grotere koersen er direct zouden willen voor tekenen om ook die namen aan de start te krijgen. Lees maar: Niko Eeckhout, Tom Boonen, Peter Van Petegem, Serge Baguet, Dimitri De Fauw, Kevin Van Impe, Robbie McEwen, Leif Hoste, Wim De Vocht, Gianni Meersman, Nick Nuyens, Stijn Devolder, .... en zo kon je blijven doorgaan.

    Streekrenners waren ook paraat met 4 Predictor-Lotto renners : Tom Steels (Nieuwkerken-Waas),

    Dominique Cornu (Beveren-Waas), Preben Van Hecke (Overmere) en Geert Steurs (Schoten).

    Voor Chocolade Jacques kwamen Glenn D'Hollander (Berlare) en Sven Renders (Wilrijk) aan de start. Kevin Seeldraeyers (Sint-Amands) was erbij voor Quick-Step-Innergetic. Robby Meul (St.Niklaas-DFL),

    Thomas Ongena (Zele - Yawadoo), Jarno Van Guyse (Stekene - New Heebra/Lombarden) en

    Jarno Van Mingeroet (Berlare - Jartazi) waren eveneens van de partij.

    De wedstrijd kende een vrij zenuwachtige start, wat misschien met zoveel volk op de fiets, normaal was. Na 4 ronden kregen we een aanval van 16 renners die 2 ronden verder herleid werd naar 10.

    Dit waren : Kevin Hulsmans (Quick-Step-Innergetic), Geert Verheyen (Quick-Step-Innergetic),

    Leif Hoste (Predictor-Lotto), Preben Van Hecke (Predictor-Lotto), Stijn Devolder (Discovery Channel),

    Geert Omloop (Jartazi), Glenn D'Hollander (Chocolade Jacques), Sven Nevens (Jartazi),

    Tyler Farrar (Cofidis) en David Boucher (Landbouwkrediet).

    Zij haalden een maximale voorsprong van iets meer dan 3 minuten. Spijtig dat Preben Van Hecke vooraan verdween en kort nadien vonden de negen leiders de goede kadans niet meer en dat gaf aanleiding tot bijzonder veel demarrages om iets te forceren. Zo kwamen er 4 renners aan de leiding : Leif Hoste, Geert Omloop, Glenn D'Hollander en David Boucher.De rest van de kopgroep werd teruggegrepen door het peloton.

    Met nog 5 ronden te gaan, gingen 7 renners in de tegenaanval. Een ronde verder kwamen ze aansluiten en zo kregen we een kopgroep van 11 : Kevin Van Impe (Quick-Step-Innergetic), Leif Hoste (Predictor-Lotto), Olivier Kaisen (Predictor-Lotto), Gregory Habeaux (Jartazi), Geert Omloop (Jartazi), Sven Renders (Chocolade Jacques), Glenn D'Hollander (Chocolade Jacques), Stijn Nauwynck (Sport en Vermaak Eernegem), Bert De Backer (Beveren 2000),

    Sven Nevens (Jartazi) en David Boucher (Landbouwkrediet).

    Achter hen deed zich op een drietal ronden van het einde op een lange rechte baan, nog een valpartij voor met drie renners. Het ergste slachtoffer was Ludovic Capelle. Hij werd afgevoerd met een sleutelbeenbreuk.

    Op enkele kilometers van het einde zagen in de kopgroep vijf renners de mogelijkheid om hun medevluchters in de steek te laten en boden zich aan om te spurten voor de zege. Kempenaar Geert Omloop haalde zijn snelle benen nog eens boven en hield Glenn Dhollander, David Boucher, Leif Hoste en Sven Nevens mooi achter hem.

    De spurt om de 6de plaats werd gewonnen door Kevin Van Impe voor Olivier Kaisen, Sven Renders, Gregory Habeaux en Bert De Backer. Deze mannen mochten zich alle tien naar het “gele busje” begeven voor een dopingcontrole.

    Thomas Ongena werd 23ste, Jarno Van Mingeroet 31ste, Jarno Van Guyse 42ste, Dominique Cornu 58ste, Robby Meul 60ste en Geert Steurs 64ste.

     


    TEKST: Flor Van de Velde


    FOTO’S : Alain Sennesael

     

     

     



    .
    .
    .
    .
    .
    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT


    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs