.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
{TITEL_VRIJE_ZONE}
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    02-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTRAINING WASE WIELERSCHOOL 2006-2007

    De Wase Wielerschool CHW ziet het groots en wil ook de renners uit Klein-Brabant, het Dendermondse en het Antwerpse aantrekken.
    Renners die belangstelling hebben kunnen mailen naar : wasewielerschool@skynet.be 

    Voor de wintertraining wordt een inschrijvingsbedrag gevraagd van 50 euro.
    Er kan nog steeds ingeschreven worden !!!!
    Het kan ook telefonisch op het nummer van de Wase Wielerschool CHW : 03.775.62.05. 

    WWW.WASEWIELERSCHOOL.BLOGSPOT.COM


    01-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GREG VAN AVERMAET BEHAALD EERSTE PROFZEGE !!!!

    Greg Van Avermaet Qatar

    NEOPROF GREG VAN AVERMAET BEHAALD ZIJN EERSTE PROFZEGE

     

    Donderdag 01/02/2007 – MESAIEED – RONDE VAN QATAR

     

    Predictor-Lotto heeft ook zijn ritje meegepikt in Qatar. Eerstejaarsprof Greg Van Avermaet uit Hamme was de snelste van een kopgroep. Quick-Step behoudt wel de gouden trui, want Wilfried Cretskens volgt Tom Boonen op als leider.

    Greg Van Avermaet heeft de overstap naar de profs nu al goed verteerd, dat bewees hij vandaag in de Ronde van Qatar. De neoprof van Prediktor-Lotto won er vandaag namelijk de vijfde etappe. Hij was de beste van een kopgroep waar ook Wilfried Cretskens deel van uitmaakte. Marcel Sieberg werd vandaag tweede. Cretskens is als best geklasseerde uit de kopgroep de nieuwe leider in het algemene klassement, waardoor de Ronde van Qatar voorlopig een Belgische aangelegenheid blijft.

     

    De Belgen verdelen de ritten onder elkaar in het Midden-Oosten. Na de overwinningen van Quick-Step (ploegentijdrit) en Tom Boonen (drie ritten), was het vandaag de beurt aan Greg Van Avermaet.

    De 21-jarige eerstejaarsprof maakte deel uit van een kopgroep van tien, met daarbij ook Quick-Step-renner Wilfried Cretskens. In de slotkilometer probeerde Maarten Tjallingii (Skil) een sprint te ontlopen, maar hij werd gecounterd door Cretskens, die naast de leiderstrui ook de ritzege wou veroveren.

    Maar alles bleef samen en Greg Van Avermaet gaf Marcel Sieberg (Milram) en Stéphane Poulhies (AG2R) het nakijken. Twee minuten na de kopgroep kwam het peloton aan.


    Bron : Sporza en Cycling News 


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE KEIZERS VAN DEN DIJK - NIEUWE DOCUSERIE 5
    Gino Verhulst_436x548
    GINO VERHULST
    LEEFTIJD :
     36
    jaar
    ADRES : Hubert Verschraegenlaan 1 te Kruibeke

    WERK : tewerkgesteld bij BASF
    GEHUWD en 1 Dochtertje 2,5 jaar en 2° kindje op komst (Juni)

    Hoeveel wedstrijden heb je gewonnen in je carrière en welke categorieën heb je gereden ?

    Nieuwelingen : 1 jaar
    Juniors : 2 jaar + 2 overwinningen
    Liefhebbers : 5 jaar

    Wat was je mooiste overwinning als wielrenner ?
    Vermits het er maar 2 zijn is dit niet zo moeilijk : Haasdonk in een sprint met twee.

    Wat heb je allemaal gedaan na je actieve carrière als wielrenner ?
    Gestopt bij de Liefhebbers op 23 jarige leeftijd wegens klierkoorts , tijdsgebrek , .......
    Wel blijven sporten (voornamelijk wielrennen) : op DEN DIJK !!!
    Cyclosportieven gereden : Roger De Vlaeminck (21ste) , Fiets Challenge , La Magnifique (16de en 25ste) , Eddy Merckx (13de) , Criquelion (22ste en 55ste) , La Marmotte (247ste op 6000 deelnemers in een tijd van 07H35).
    Veel ritten gedaan van de VWB , ....
    Fietsvakanties : Alpen / Pyreneeën / Dolomieten / Vogezen

    Wat was volgens u uw beste prestatie dat je ooit hebt geleverd ?
    Mijn 13de plaats in de Cyclosportieve Eddy Merckx (192 Km) met aankomst op de Muur van Hoei.

    Train je momenteel nog en hoeveel ?
    Zou graag meer tijd willen hebben om te trainen.
    Fiets voornamelijk naar het werk (+/- 3 keer per week en 1 keer in het weekend telkens 70 Km , afhankelijk van het weer)
    Zomervakantie meestal gepland in de bergen daar ik graag berop fiets.
    In de winter train ik dus op de fiets afwisselend met lopen , ik doe dit om in conditie te blijven en omdat ik het graag doe.(verslaving)

    Zijn er nog uitdagingen die je nog wel eens zou willen uitproberen of die je gemist hebt ?
    De Crocodile Trophy te Australië lijkt me een enorme uitdaging maar zal dit waarschijnlijk nooit meemaken !!!!

    Wat vind je momenteel van het niveau van onze renners uit het Waasland ?
    Volg dit niet meer op de voet , maar er zijn momenteel toch weer enkele jongeren Prof geworden bij een grote ploeg. (Dominique Cornu , Greg Van Avermaet , ...)

    Hoe zit het op DEN DIJK tegenwoordig en hoe was het vroeger ?
    In 2004 en 2005 heb ik maar enkele keren meegereden wegens tijdsgebrek.
    Vanaf Mei 2006 ben ik terug mee beginnen rijden.
    Toffe sfeer , niets moet en bijna alles mag !!!!!
    Vind het trouwens goed dat er gekoerst wordt vanaf de terugweg naar Doel.
    Enkele jaren terug werd er vanaf het begin gekoerst wat een beetje van het goede teveel was.

    Vanaf wanneer rijdt jij al op DEN DIJK en waren er toen toppers onder jullie ?
    Ik zelf ben beginnen meerijden vanaf 1994 en dit na mijn stoppen bij de Liefhebbers.
    Toppers van toen waren Jan Bogaert , Dirk Trogh , Adrien Maes , Etienne Fleury , Chris Heirwegh , Karel Van Osselaer , Jos Vermeulen , ..........

    Heb jij weet van het ontstaan van DEN DIJK of ben jij later mee komen trainen ?
    Ik ken zelf het ontstaan niet.
    Ben beginnen meerijden toen er nog 2 groepen bestonden met name DEN BUYL en DEN DIJK.

    Wie vind jij zelf momenteel de beste renner van DEN DIJK ?
    Zonder twijfel "DIRK TROGH" (ook wat betreft mentaliteit).
    Hierna zijn er nog tal van sterke renners zoals Gerrit Van der AA , Franky Weemaes , Adrien Maes , ........

    Is er nog opvolging op komst vanuit uw gezin en wat doen zij momenteel ?
    Mijn dochterje 2,5 jaar is nog te klein om al te sporten en er is een tweede kindje op komst.
    Mijn echtgenote sport ook regelmatig (wielrennen/lopen) maar nu voorlopig minder.

    Als je eens een vraag aan u zelf zou willen stellen en wat is deze dan ?
    "Wat als ik geboren was met betere sprintersbenen?" 
    Had vermoedelijk meer wedstrijden kunnen winnen , toch zeker in het 2de jaar juniors.
    Ik behaalde dat seizoen 42 top Tien plaatsen op 53 gereden koersen.

    Wat vind je van de evolutie in het wielrennen die jij meegemaakt hebt zowel op materiaal als trainingsmethoden enz... ?
    Training :
    Vroeger werd in de winter meer aan conditietraining en krachttraining gedaan.
    Er werd getraind onder Ronald De Witte in het Vlietbos (sportschool Beveren) , op het Ster en in de sporthal.
    De fiets werd door de meesten pas na Nieuwjaar van stal gehaald.

    Materiaal :
    De versnellingen achteraan van 6 speed naar 10 speed.
    De klikpedalen en het schakelen aan de remgrepen.

    Hoelang denk je nog mee te rijden op DEN DIJK en in de verscheidene groepstrainingen ?
    Zolang ik er plezier aan beleef , goede gezondheid en er de tijd voor heb.

    Denk je ooit te stoppen of ga door tot het bittere einde ?
    Denk niet dat ik zal stoppen met sporten , het is een uitlaatklep en ik vind mijn conditie te belangrijk !!!!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONCURRENTIE WEDSTRIJDEN BURCHT EN TEMSE-VELLE
    RALPH GELENS_556x744FREDDY MORAS
    Winnaar 2006 Ralph Gelens en organisator Velle, Jos Verhulst (Foto Links)
    Freddy Moras, organisator te Burcht (Foto Rechts)


    Wielerkalender brengt concurrentie Burcht en Temse-Velle.

     

    De vraag kan wel gesteld worden of de Provinciale afdelingen van Antwerpen en Oost-Vlaanderen de data van de aangevraagde wedstrijden niet wat nader kunnen bekijken. Op die manier kan een organisator een datum eventueel nog aanpassen. We verduidelijken: op zondag 11 maart 2007 is er zowel in Burcht bij de WSC Willen Is Kunnen als op Temse –Velle een wedstrijd voor nieuwelingen. Eigenlijk is dat op een boogscheut van elkaar, maar toch in twee provincies.

    Moesten de twee afdelingen even vergelijken alvorens de definitieve kalender wordt opgesteld, dan zou dat aan de organisatoren kunnen gemeld worden. Freddy Moras van Willen Is Kunnen had helemaal geen weet van de koers op de Velle. Ze zitten nu met de concurrentie. Maar gelukkig is het een seizoenbegin en zijn er toch veel deelnemers. Toch vrezen we dat de Antwerpenaars in Burcht zullen blijven hangen!

    Vorig jaar waren er op de Velle 113 deelnemers en in Burcht ( op een andere datum) 108.

    Bron : FLOR VAN DE VELDE 

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25/02/2007 - VELDRIT TE VRASENE
    veldritVrasene_592x803

    Binnenkort is het weer zover, de ondertussen vermaarde veldrit van OKLJ heeft weerom plaats in de Daalstraat in Vrasene.

    Voor diegenen die geïnteresseerd zijn om mee te doen, schrijf je gerust in !!!!!

    Anderen zijn altijd welkom om te supporteren, om de deelnemers toe te juichen en om de Vrasense fietswereld te ontmoeten.

     

    P.S. we rijden op een bijna volledig hertekend terrein, extra spannend dus !!!!!

     

     


    31-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOM STEELS NA DE VAL TE QATAR

    TOM STEELS: "Ik dacht dat ik het allemaal al gehad had"


    Tom Steels

    Woensdag  31/01/2007 - Tom Steels uit Nieuwkerken kan na zijn val in de ronde van Qatar weer beginnen te revalideren. "Je kunt er weinig aan doen, hé."

    Tom Steels kan stilaan een boek volpennen met de pech die hem maar blijft achtervolgen (foto).

    Maandag brak de sprinter van Predictor-Lotto zijn sleutelbeen in de Ronde van Qatar. Na een gevaarlijke beweging van de Australiër Graeme Brown viel Steels in de spurt. "Het is toch wel ongelofelijk", zei hij op Sporza tv.


    "Ik dacht dat ik het na vorig jaar allemaal gehad had, maar dan maait een of andere idioot je van de weg. Je kunt er weinig aan doen, hé.""Ik had vertrouwen en was goed genoeg om mee te sprinten in Qatar. Of ik bang ben om mee te doen? Een beetje wel maar de angst valt weg als de spurt begint."

    Tom Steels 2

    BRON : SPORZA

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN WOENSDAG 31/01/2007

    Onder leiding van Kenny Janssens en Mister Z vertrokken Woensdagmiddag om 14H00 aan 't Schuurke te Beveren 45 POLDERRENNERS voor de wintertrainingsrit doorheen het WAASLAND.
    De wind was terug van de partij als tegenspeler dus was het beuken voor de kopmannen , zowel Davy Peirsman , Wim De Cleen , Chris Van Cleemput , Kenny Janssens , Mister Z , Adrien Maes , Koen Apers , Franky Weemaes enz... deden wat moest gebeuren namelijk de groep op sleeptouw nemen.
    De totale afstand bedroeg 70 Km en dit aan een gemiddelde van 34,6 Km/h , voor de extra kilometers via St.Anna-Linkeroever goed voor een totaal van 105 Km bedroeg het gemiddelde 34,9 Km/h.
    Wie reden vandaag mee : Ralph Schalie , Rudy Franssens , Wim De Cleen , Franky Weemaes , Thibault Koppen , Etienne Fleury , Chris Van Cleemput , Mister Z , Mattias Nys , Davy Peirsman , Sven Wielandt , Franky Wielandt , Frank Van Geystelen , Freddy De Blick , Kurt Carpentier , Bert De Coster , Wim Heyndrickx , Roger Van Gasse , Walter Rotthier , Eugéne Bosman , Alex Goossens , Luc Vermeulen , Gunther De Cock , Freddy Van Camp , Koen Apers , Koen Maris , Dirk Bryssinckx , Joris De Jonghe , Kristoff Heyns , Fons Van Raemdonck , Jos Van Raemdonck , Natasja Nobels , Ilse Fiers , Tim Caluwaert , Eddy Coenen , Jean-Luc De Maeyer , ? , ? , ? , ? , ? , ? , ? en Kenny Janssens.

    P.S. lekke band voor Joris De Jonghe en ?


    29-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOM STEELS BREEKT SLEUTELBEEN TE QATAR

    Graeme Brown en Tom Steels
    Sleutelbeenbreuk voor Tom Steels

    Tom Steels (foto) zag zijn kansen in het water vallen toen Graeme Brown hem ten val bracht.
    Steels kwam met bloedend hoofd over de streep.
    Brown, die als derde over de streep kwam, werd achteraf gediskwalificeerd.

    TomSteels wordt zo snel mogelijk naar België gebracht

    Tom Steels heeft aan zijn valpartij in de massasprint een sleutelbeenbreuk overgehouden. Hij heeft ook verschillende snijwonden en wordt zo snel mogelijk naar België overgebracht.
    "Dokter Toon Claes is in Qatar en heeft Steels direct verzorgd", zegt manager Marc Sergeant. "Het is een open vraag hoe lang Tom inactief zal zijn."

    29-01-2007, 16:55

    Sleutelbeenbreuk voor Tom SteelsAL WAKRA - Slecht nieuws voor 4-voudig Belgisch Kampioen Tom Steels. Na een onzachte aanraking met het asfalt in de 2de etappe in de Tour of Qatar werd de renner uit de Predictor-Lotto ploeg overgebracht naar het lokaal ziekenhuis en onderzocht: "De diagnose is helaas een gebroken sleutelbeen. Het sleutelbeen zou niet volledig doormidden zijn, maar een operatie is hoe dan ook aan de orde.", aldus Dr. Claes.
    Steels zal morgen worden gerepatrieerd voor een operatie in Sint-Niklaas. Er wordt gehoopt dat hij zijn heroptreden kan maken in de Ronde van de Algarve.

    Bron : Sporza en Cyclingnews


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELOFTEN WERELDKAMPIOEN VELDRIJDEN 2007 LARS BOOM
    LARS BOOM MET MEDAILLE
    LARS BOOM

    Een stukje gemaakt over Lars Boom die in 2003 in Verrebroek kwam winnen. 
    Flor Van De Velde heeft toen die wedstrijd gevolgd als cameraman en filmde er een volledig verslag van de koers. Dat is nu voor Flor een document. Maar Flor Van De Velde wist dat deze jongen het ging maken. Hij had alles in zich. Ook bij Jan Bogaert en  Tom Steels had hij destijds dat gevoel.
    Hij was nog geen twaalf jaar toen Flor het reeds wist van Dominique Cornu en verder twijfelt hij momenteel ook niet aan Kristof Goddaert...
    We zullen zien !!!!

     

    Wereldkampioen Lars Boom kent Verrebroek.

     

    Wie op 1 juni 2003 naar de koers ging in Verrebroek zal zich nog wel de schitterende prestatie herinneren van Lars Boom in de 9de Grote Prijs voor Juniores. Hij reed daar iedereen uit de wielen. Hij stond aan de start in de trui van Quick Step Sweet Paradise en aan de mouwen van zijn shirt hingen toen reeds de regenboogkleuren. In Italië was hij immers al wereldkampioen veldrijden Juniores geworden.

    Maar dat hij toen ook al op de weg meer dan een beloftevol jongetje was, bleek ook uit het winnen van een etappe in een rittenkoers in Italië, enkele weken voor de koers van Verrebroek.

    Er stonden 24 Juniores aan de start aan café Terminus met uiteraard heel wat Waaslanders met o.a. Christophe en Kristof Goddaert, Johnny De Schepper, Yannick Borghgraef. Er moesten 14 ronden worden afgelegd.

    Er kwamen heel wat aanvallen en Yannick Borghgraef probeerde het zelfs alleen. Toen in de 6de ronde de Nederlander Pascal Verhelst aan de haal ging schoof Lars Boom naar voor en op een kasseistrook overbrugde hij alleen de kloof. Verhelst probeerde in het gezelschap van Lars te blijven maar dat was te veel gevraagd. De wereldkampioen ging dan maar alleen door. Nog 5 ronden moest hij alleen rijden. Na afloop vertelde hij ons toen dat hij van mening was dat hij dichter bij het einde was.

    Maar in een grandioos ritme liep hij steeds maar verder uit. Verhelst bleef lang alleen achtervolgen maar daarna kwamen ook Johnny De Schepper, Van der Wangen en de twee Goddaerts in de achtervolging werk leveren. Tevergeefs.

    Lars Boom kreeg een dik applaus. Toen de anderen zich aanboden voor de tweede plaats, zat hij reeds achter de afsluiting op een stoeltje en mama Boom wreef met een handdoek zijn zwetend hoofd droog. Wij leerden er een fantastische jongen kennen, vriendelijk en vrolijk lachend maar vooral, toen reeds, iemand die wist wat hij wilde bereiken in de wielersport. We voelden het zo aan dat deze “Hollander” een ‘grote’ zou worden.(letterlijk en figuurlijk).

    In de uitslag stond Glenn Crabbé uit Borsbeek 2de, Michiel Van der Wangen uit Schoten 3de, Pascal Verhelst 4de, Kristof Sels uit Hemiksem was 5de en eerste Waaslander Christophe Goddaert als 6de voor Kristof Goddaert 7de.

    AUTEUR : FLOR VAN DE VELDE


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN ZONDAG 28/01/2007

    Onder leiding van Guy Smet en Mark De Keersmaecker vertrokken Zondagmorgend om 09H00 thv Buyl Sport te Beveren 54 POLDERRENNERS voor de wintertrainingsrit doorheen het WAASLAND.

    Er werd gevraagd of het niet mogelijk was om in 2 groepen te rijden vanaf  Vrasene , de snelle jongens en een B-groep om gewoon in tempo te blijven rijden.

    En zo werd het dan ook uitgevoerd en dit vanaf de Nieuwe Arenbergh , de rit was aangepast door werkzaamheden op den Pillendijk.

    “Vanaf volgende week word er terug vroeger gesplitst nu iedereen het nieuwe traject kent” !!!!!!

    Met dank aan Eric Vermeulen en Guy Smet die een tweede en derde waaier voor hun rekening namen tegen de andere zware kanonnen.

    De groep was nog maar net op de nieuwe baan of Guy Smet ontbond zijn duivels al en reed de boel aan flarden op de Engelse Steenweg.

    Meteen waren ze met 5 man weg gevolgd door een groepje van 6 renners en dan nog eens een groepje van een 10-tal renners.

    De B-groep ( 18 man sterk) reed gewoon verder op tempo en slorpte af en toe een uitgewaaide renner van vooraan op.

    De totale afstand van de B-groep bedroeg 84 Km en dit aan een gemiddelde van 35,3 Km/h.

    De groep Guy Smet reed tegen +/- 36 Km/h en een afstand van 90 Km tot aan de meet te Kallo.

    Guy Smet was de eerste man die de meet overschreed gevolgd door Davy Peirsman , Sven Wielandt , Gino Verhulst , Dirk Trogh , Adrien Maes , Ben Verburgt , ………..

     

    P.S. pech nog voor Franky Weemaes in de finale , een leegloper van in Doel was de reden. (Tot op de velg heeft Franky het vol gehouden !!!)

     

    Wie reden mee : Dirk Trogh , Guy Smet , Mark De Keersmaecker , Davy Peirsman , Eddy Pieters , Adrien Maes , Etienne Fleury , Gino Verhulst , Alain Verbeke , Eric Vermeulen , Mister Z , Werner Van Der Weken , Bart Janssens , Freddy De Blick , Werner Franssens , Jimmy Engels , Ben Verburgt , Peter Van Bel , Michel Peeters , Kurt Carpentier , Wim Heyndrickx , Dirk Cleys , John Van Looveren (lek na 1 Km) , Franky Huyghe , Frank Van Geystelen , Koen Heyrman , Kurt Heyrman , Modest Smet , Robby Van Raemdonck , Fons Van Raemdonck , Koen Apers , Luc Apers , Bart Cant , Nikola Lion , Marc Van Overmeiren , Thibault Koppen , Chris Van Cleemput , Ignace Van Ghoeye , Bart Van Hoeyweghen , Franky Weemaes , Marc Smet , Franky Wielandt , Sven Wielandt , Tom Van Osselaer , Eric D’Hooghe , Jens De Bock , Stein Vermeulen ,  Wim De Cleen , Kris Smet , ? , ? , ? , ? en Freddy Van Osselaer.

     

    Met dank aan reporter “Freddy Van Osselaer”


    27-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPTRAINING 'T STER VAN ZATERDAG 27/01/2007

    Onder leiding van Guy Smet en Wim Heyndrickx vertrokken Zaterdagmorgend om 09H00 thv 't Ster te St.Niklaas 45 renners voor de wintertrainingsrit naar Wachtebeke.
    De regen weeral van de partij was geen spelbreker voor onze kopmannen , zowel Guy Smet , Wim Heyndrickx , Chris Van Cleemput , Kenny Janssens , Davy Peirsman , Mark De Keersmaecker , Cedric Koppen , Danny Smet , Ronny D'Hooghe , Michel Thierens , Tommy De Smedt , Koen Apers , Mattias Nys , Kris Smet , Koen Maris , André Van Geertsom enz... deden wat van hen verwacht werd namelijk het tempo hoog houden.
    De totale afstand tot de Kerk Van Velle bedroeg 108 Km en dit aan een gemiddelde van 35,4 Km/h.
    Wie reden vandaag mee : Guy Smet , Kris Smet , Geert Smet , Steven de Caluwé (Veldrijder van Sunweb) , Gunther Van Driessche , Tommy De Smedt , Ronny D'Hooghe , Wim De Rudder , Koen Van De Velde , Chris Van Cleemput , Davy Peirsman , Mark De Keersmaecker , Franky Wielandt , Sven Wielandt , Koen Apers , Peter Van Havere , Dirk Bryssinckx , Danny Smet , Mattias Nys , Franky De Fijn , Peter Van Goethem , Tom Van Osselaer , Dirk De Pauw , Cedric Koppen , Koen Maris , Wim Heyndrickx , André Van Geertsom , Michel Thierens , Natasja Nobels , Ilse Fiers , Wilfried , Jan Metz , Vincent Cantens , Ronny Van Haveren , Karel Leeman , Luc De Moor , Stein Vermeulen , Koen Heyrman , Kris Meerschaert , Pascal Dobbelaer , Nikola Lion , Bart Cant , Kurt Carpentier , Kristoff Heyns en Kenny Janssens.

    P.S. IN DE TOEKOMST STOPPEN WE NIET MEER VOOR EEN LEKKE BAND , NORMAAL KENT IEDEREEN DE WEG ZODAT JE LATER ELDERS TERUG KAN AANSLUITEN.
    ZORG DUS VOOR ENKELE BANDJES EN GEREEDSCHAP !!!!!!!

    Vandaag 1 lekke band voor Geert Smet


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING MACHUITVRIENDEN VAN ZATERDAG 27/01/2007

    Onder leiding van Herbert De Coster en Marc Van Puymbroeck vertrokken Zaterdagmorgend om 09H30 thv Café Machuit te Zwijndrecht 13 renners voor de trainingsrit naar Temse.

    Er werd vandaag stevig doorgetraind , wegens werken op den dijk te Temse werd er niet door het industriepark gereden.

    De totale afstand bedroeg 58 Km en dit aan een gemiddelde van 31,5 Km/h.

    Wie reden zoal mee : Adhemar Liessens , Leo Mares (MTB) , Gilbert De Paepe , Gerry Van Lierop , Jan Ryckbosch , Dirk Vanhee , Fi Van Havenbergh , 2 Nieuwelingen , Marc Van Puymbroeck , ? , ? , Bert De Coster.

     

    P.S. met dank aan onze reporter Bert.


    26-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJDEN TE BEVEREN INGELEGD DOOR CHW-BEVEREN

    Het koersseizoen van het CHW Beveren start op Zaterdag 14 april op het IJzerhand waar de Nieuwelingen worden uitgenodigd. Het is een nieuwe datum. De start wordt om 15u gegeven en alle formaliteiten vinden plaats in café De Duif te Beveren , het lokaal van het CHW.

     

    De andere wedstrijden  zijn:

    Woensdag 9 mei om 18u Lindenlaan, ter gelegenheid van Mei-kermis, Elite zonder Contract en Beloften.

    Zondag 13 mei vanaf 13.30 u de jaarlijkse wedstrijden voor Aspiranten aan het Station.

    Maandag 2 juli met start om 13.30u in de Kasteeldreef: de Grote Prijs van de Gemeente Beveren- Schaal Schoeters voor Elite zonder Contract en Beloften.

    Op vrijdag 17 augustus om 18u rijden de Elite zonder Contract en Beloften ook nog op Gaverland in de Van Eepoelstraat.

     

    Het CHW verzorgt eveneens de twee koersen in Verrebroek: zondag 20 mei om 15u: Nieuwelingen en zaterdag 25 augustus om 15u Amateurs open.

     

    Tenslotte staat het CHW ook in voor de organisatie te Melsele op de Poenjaard op zondag 26 augustus om 15u. Het is net als de vorige twee jaar, een wedstrijd voor Juniores.

     

    In Beveren zelf zullen wegenwerken aan Leurshoek een paar wedstrijden een andere omloop bezorgen. Ook de Schaal Schoeters zal daardoor moeten aangepast worden.

     

    • Het bestuur van het CHW werd versterkt met Eric Van Goethem, eveneens afgevaardigde van Wielerbond Vlaanderen. Zo heeft het CHW twee afgevaardigden want ook CHW-voorzitter William Vettenburg is al vele jaren actief in Wielerbond Vlaanderen.

    Het bestuur van CHW was dringend aan nieuwe leden toe want de jongste jaren overleden meerdere leden met Gilbert Roskam (2000), Manuel Van Esbroeck (2002), François Covents en Achiel Vettenburg (2003)  en Johnny Van Bergen (2006).

     

     

    De Beverse Wielerploeg Hoop op Zegen, wordt aan de pers voorgesteld op Zaterdag 3 Februari om 14u in de zaal van P.C. Sabot, aan de Grote Baan te Melsele. De club heeft weer heel wat nieuwe renners aangesloten. De sterkste categorie zal deze der Juniores zijn want die zijn met ongeveer vijftien renners.

    Opvallend is dat Tim Vercauteren, na zijn sterke comeback van vorig seizoen bij de Elites, toch heeft besloten te stoppen met koersen.

    De voorstelling vindt voor de eerste keer plaats in PC Sabot. De vorige jaren gebeurde dat steeds in ‘t Schuurke in de Van Craenenbroeckstraat te Beveren.

    Met dank aan onze Beverse Reporter " FLOR VAN DE VELDE "


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RITVERSLAG GROEPSTRAINING BEVEREN VAN ZONDAG 21/01/2007

    Zondagmorgend 21/01/2007 zijn om 09H00 thv Buyl Sport te Beveren 7 POLDERRENNERS vertrokken in het STORMWEER , enkel de echte FLANDRIENS waren op hun fiets gesprongen.

    Onderweg sloten nog 10 renners aan zodat ze met een totaal van 17 POLDERRENNERS de wintertrainingsrit afwerkten. (+/- 100 Km)

    Wie reden zoal mee : Stefan Van Broeck , André Stuer , Chris Van Cleemput , Dirk Bryssinckx , Franky Wielandt , Sven Wielandt , Kris Smet , Davy Peirsman , Mark De Keersmaecker , Dirk Trogh , Adrien Maes enz…


    P.S. met dank aan reporter Stefan Van Broeck 


    24-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FIETSTOCHT DOORHEEN DE POLDERS VAN ZEEUWS-VLAANDEREN

    Zaterdag 22 september 2007

                         2e editie

     Polders van ZeeuwsVlaanderen 
    fietstocht  van  200 km 

       Beveren – Waas

     

    Een rit voor alle wielertoeristen en wielerfanaten, Dwars door de Wase en Nederlandse polders, rustige wegen.

    Gratis boterhammen bij aankomst.

     

    Vertrek: Café Sportief

    Lt Van Eepoelstraat 167

    9120 Beveren – Waas

    Inschrijving  van 6.30u tot 8.00u

    Vrije start van 6.30u tot 8.00u

    Groepstart 8.00u

    Inschrijvingsrecht: € 4

     

    Contactpersoon: Maes Gino

    Gsm: 0484/97.20.00       e-mail: gi.ma@telenet.be

    Maes Gilbert     gsm: 0474/34.79.05

     

    www.randonneurs.be


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN WOENSDAG 24/01/2007

    Onder leiding van Guy Smet en Koen Maris vertrokken Woensdagmiddag om 14H00 aan 't Schuurke te Beveren 33 POLDERRENNERS voor de wintertrainingsrit doorheen het WAASLAND.
    Prachtig winterweertje en deze keer zeer weinig wind dus om de groep op sleeptouw te nemen geen gebrek aan kopmannen.
    André Stuer , Guy Smet , Koen Maris , Kenny Janssens , Adrien Maes , Koen Apers , Kris Smet , Mano Schouten , de gebroeders Cedric en Thibault Koppen enz. deden hun werk alweer naar behoren.
    De totale afstand bedroeg 70 Km en dit aan een gemiddelde van 35,5 Km/h.
    Wie reden vandaag mee : Dirk Bryssinckx , Guy Smet , Koen Maris , Kris Smet , Eddy Coenen , Mano Schouten , Jan Vlegels , Jean-Luc De Maeyer , André Stuer , Koen Apers , Werner Van Der Weken , Adrien Maes , Walter Rotthier , Eugéne Bosman , Saskia Van Overmeire , Eric Vermeulen , Mister Z , Mattias Nys , Robby Van Raemdonck , Jos Van Raemdonck , Sven Wielandt , Franky Wielandt , Frank Van Geystelen , Freddy De Blick , Roberto Vercauteren , Roger Van Gasse , Thibault Koppen , Cedric Koppen , Mark Van Puymbroeck , Geert Van Simaey , Kristoff Heyns , ? en Kenny Janssens.


    23-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE KEIZERS VAN DEN DIJK - NIEUWE DOCUSERIE 4
     HET ONTSTAAN VAN DE TITEL

     “DE KEIZER VAN DEN DIJK“ volgens
    LUC VERMEULEN


    Hoe is de titel "DE KEIZER VAN DEN DIJK" ontstaan ?

    Deze naam werd destijds gegeven aan Etienne Fleury , die toen één der besten was op DEN DIJK en dat kwam vooral tot uiting door zijn temperament met als gevolg dat hij de naam kreeg “DE KEIZER VAN DEN DIJK“ te zijn.

    Vooral Gerrit Speelman was een krak om Etienne op de kast te jagen en hem constant het vuur aan de schenen te leggen.

    Heb jij weet van het ontstaan van DEN DIJK of ben jij later mee komen trainen ?

    Wanneer de renners van DEN DIJK zijn beginnen rijden weet ik zelf ook niet juist , ik zelf heb er 25 jaar gereden en toen waren ze al bezig.

    De eersten waren denk ik de 2 boeren van de Polder "Etienne en Miel" en een vroegere topper was ongetwijfeld Richard Smet.

    Wij “de familie Vermeulen” , Eric Bogaert , Plukkerke en nog anderen reden op Zondag te Nieuw-Namen met de “familie Galle”.

    Daarna zijn we gaan rijden op DEN DIJK want dat was nog iets anders en vooral meer kilometers.


    Waren er toen toppers onder jullie op DEN DIJK ?
    Eén van de besten was volgens mij nog altijd Wijlen “Karel Van Osselaer” , die met zijn beperkte middelen en zijn zwaar werk als bouwvakker toch een krak was.

    Karel Van Osselaer was zeer snel aan de meet en heeft menig robbertje uitgevochten met Etienne Fleury in  de sprint.

    Op een bepaald moment kregen de twee een discussie wie gewonnen had , waarna rijp beraad er werd terug gereden tot aan de viaduct te Kallo en de spurt opnieuw werd overgedaan met als winnaar Karel Van Osselaer.

    Vroeger was het veel harder wat betreft het taal gebruik en waren er achteraf nogal heftige discussies in de café , zo moest Leona van café "Het Schuttershof" regelmatig in grijpen om de gemoederen te bedaren.

    Nog een anekdote van vroeger : Etienne Fleury en Roger Beelaert kregen onderweg een meningsverschil met gevolg dat beide heren thv Bayer afstapten en het met de vuisten gingen beslechten , dit zie ik nu de dag van vandaag niet meer gebeuren.

    De “Dijkrenners” waren vroeger overal gekend en gewaardeerd in het Waasland , als ge in die tijd tegen een wielertoerist zei dat ge regelmatig op Den Dijk mee reed dan wilde dat wat zeggen.

    Het bewijs was er , in de winter kwamen beroepsrenners zoals Marc Dierickx en Jan Bogaert mee trainen in de Polder met de mannen van DEN DIJK.

    Jan Bogaert was volgens mij de meest getalenteerde beroepsrenner die ik er ooit heb tegen gekomen en die daarbij zeer sportief was.

    Toch waren er enkele van die bewuste Dijkrenners die zich gingen meten met Jan Bogaert.

    Zo gebeurde het zelfs dat Jan Bogaert die ziekjes was maar toch mee spurtte werd geklopt aan de meet met als gevolg groot nieuws in de fietsenzaak Buyl Sport te Beveren  “ZE HEBBEN HEM GEKLOPT”.

    De week erna was dit ter horen gekomen van Jan Bogaert , ja jongens hebben wij toen afgezien , hij zette zich voor De Cloet op de kop met als gevolg dat we Jan pas terug zagen in het café toen hij al enkele trappisten had genuttigd.


    Wie vind jij zelf momenteel de beste renner van DEN DIJK ?
    De beste Dijkrenner vroeger vond ik mijn broer Jos Vermeulen maar nu is dit ongetwijfeld Dirk Trogh.

    Wanneer trainden jullie vroeger ?

    De trainingen vroeger waren Zondagvoormiddag en Woensdagavond om 18H00.

    Daarna zijn de Buylrenners gestart op Donderdagvoormiddag om 09H00 , deze twee waren niet te combineren met elkaar en daarna is het allemaal een beetje veranderd.

    Persoonlijk vond ik Woensdagavond de beste training voor mij , daarna nog een pintje drinken om tegen den donkere naar huis te rijden.

    Is het waar dat vroeger iedereen een bijnaam had ?

    Vroeger had iedereen een bijnaam op Den Dijk het was zo erg dat er enkel naar de bijnaam werd verwezen als we over deze renner bezig waren.
    Zo waren er  Miel Den Boer , Etienne De Perenboer , De Kletskop ,  De Zwarten , Den Fakteur , De Chauffeur , Jean De Polies , Eric Den Architekt , Freddy Telefon , Jan Raas , Den Abs , Maeske enz...


    Heb je nog opmerkingen of suggesties ?
    Een volgende rubriek zou kunnen zijn : "Straffe verhalen van DEN DIJK".


    21-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE KEIZERS VAN DEN DIJK - NIEUWE DOCUSERIE 3
    Eric Vermeulen1_506x739
    ERIC VERMEULEN
    LEEFTIJD :
    48 jaar
    ADRES : Molenhoekstraat 78 te Meerdonk

    WERK : tewerkgesteld bij Lanxess (Bayer L.O.)
    GEHUWD met Marleen en 1 Zoon , Kurt 18 jaar

    Heb je vroeger deelgenomen aan competitie wielrennen ?

    Jammer genoeg heb ik niet aan competitie gedaan bij de jeugd.
    Alleen op latere leeftijd een paar wedstrijden betwist bij de W.A.O.D.
    Ik was geen hoogvlieger , koers is nog iets anders dan in de Polder fietsen.

    Wat is je sterkste punt als Polderrenner ?
    De ouderen uit de wind zetten in de Polder en natuurlijk hardrijden.

    Wat ga je zoal doen het komende seizoen ?
    Blijven fietsen bij de Wielertoeristen en natuurlijk op DEN DIJK.

    Wat was volgens u uw beste prestatie dat je ooit hebt geleverd ?
    De 40ste plaats in de Faust Coppi van de 2275 deelnemers. Dit is een Cyclosportieve in Italië van 225 Km met 3 zware Cols tot 2400 meter hoog.
    De 23ste plaats in Les Ballons Vosgiens , rit in de Vogezen van 180 Km met 5 Cols.
    De 33ste plaats in de M.T.B - Grand Raid Godefroy Bouillon op 770 deelnemers.

    Train je momenteel nog en hoeveel ?
    Wekelijks met de mannen van Den Buyl.
    Ik train ongeveer 15.000 Km per jaar.
    En doe veel fietstochten met collega Benny Vercauteren.

    Zijn er nog uitdagingen die je nog wel eens zou willen uitproberen of die je gemist hebt ?
    De lat nog eens hoger te leggen door mijn prestatie van een paar jaar geleden te verbeteren (op één dag de Mont Ventoux 3 keer beklommen in een tijd van 06H30) en dit door de Mont Ventoux 4 keer te beklimmen in een tijd van 08H30 !!!!

    Wat vind je momenteel van het niveau van onze renners uit het Waasland ?
    Heb geen menig hierover , Dominique Cornu uit Beveren steekt er boven uit !!!

    Hoe zit het op DEN DIJK tegenwoordig en hoe was het vroeger ?
    Vroeger was het vanaf de eerste Km koers , nu word er gelukkig wat sportiever gereden en wordt er de laatste 15 Km gekoerst !!!!

    Vanaf wanneer rijdt jij al op DEN DIJK en waren er toen toppers onder jullie ?
    Ik zelf fiets vanaf 1985 mee met DEN DIJK.
    De toppers waren toen Etienne Fleury , Adrien Maes , Jan Bogaert , George Vermeulen , Chris Heirwegh en anderen.

    Heb jij weet van het ontstaan van DEN DIJK of ben jij later mee komen trainen ?
    Ik heb geen weet van het ontstaan van Den Dijk en train zelf toch al 22 jaar mee.

    Wie vind jij zelf momenteel de beste renner van DEN DIJK ?
    Dirk Trogh
    en dit zowel op fysiek- als sportief gebied.

    Is er nog opvolging op komst vanuit uw gezin ?
    Zoon Kurt heeft vorig jaar toch al een 5-tal keer meegereden.

    Als je eens een vraag aan u zelf zou willen stellen , wat is deze dan ?
    " Voor wie , voor wat en waarom zo hard "

    Wat vind je van de evolutie in het wielrennen die jij meegemaakt hebt zowel op materiaal als trainingsmethoden enz... ?
    Training :
    Ik train nog altijd op dezelfde manier als over 20 jaar , in de winter rustig aan om tegen de zomer in vorm te zitten.

    Materiaal :
    Over de fietsen en het materiaal kan men blijven vertellen.

    Hoelang denk je nog mee te rijden op DEN DIJK en in de verscheidene groepstrainingen ?
    Denk je ooit te stoppen of ga door tot het bittere einde ?
    Zolang mogelijk , als de gezondheid het toelaat.

    Heb je nog opmerkingen of suggesties ?
    Woensdag namiddag soms met 30 renners 80 Km gaan fietsen dat was over 10 jaar niet denkbaar.
    Het is misschien ook zo dat de Website http://www.bloggen.be/polderrenners/ 
    er voor iets tussen kan zitten , men wordt namelijk zo wel goed geinformeerd !!!!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND-VELDRIJDEN WEEKEND 20+21/01/2007
    ZONDAG 21/01/2007 - ASSENEDE (O) - VELDRIJDEN
    JUNIORES - 19 deelnemers
    1. Kenneth De Kerf
    3. Michiel Dieleman uit Hamme (Avia Waasland)
    8. Vincent Van Hooste uit Stekene (ASFRA R.T)

    ZONDAG 21/01/2007 - WILRIJK (A) - VELDRIJDEN
    JUNIORES - 24 deelnemers
    1. Nick De Proost
    2. Kenneth Marien uit Hamme (Thompson C.T)

    ZATERDAG 20/01/2007 - LONDERZEEL (VB) - VELDRIJDEN
    BELOFTEN - 15 deelnemers
    1. Kenny Geluykens
    8. Matthias Onghena uit Kieldrecht (W.O.O.Parike)

    ZATERDAG 20/01/2007 - LONDERZEEL (VB) - VELDRIJDEN
    JUNIORES - 11 deelnemers
    1. Sven Verboven
    3. Michiel Dieleman uit Hamme (Avia Waasland)
    8. Vincent Van Hooste uit Stekene (ASFRA R.T)

    ZATERDAG 20/01/2007 - MOL ZILVERMEER (A) - VELDRIJDEN
    JUNIORES - 19 deelnemers
    1. Kristof Cop
    3. Kenneth Marien uit Hamme (Thompson C.T)

    20-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING 'T STER VAN ZATERDAG 20/01/2007

    Onder leiding van Guy Smet en Kenny Janssens vertrokken Zaterdagmorgend om 09H00 thv 't Ster te St.Niklaas 47 renners om de winterrit naar Wachtebeke af te werken.
    Met deze wind en regen weeral geen gebrek aan kopmannen zowel Mark De Keersmaecker , Davy Peirsman , Adrien Maes , Wim Heyndrickx , Kenny Janssens , Guy Smet , Chris Van Cleemput , Kris Smet , de gebroeders Koppen en vele anderen deden hun werk.
    De totale afstand bedroeg 100 Km tot de Kerk van De Velle en het gemiddelde was goed voor 34,2 Km/h.
    Wie reden vandaag mee : Guy Smet , Kris Smet , Pieter Cordeel , Sander Cordeel , Jarno Van Guyse , Mattias Nys , Gunther Sterck , Koen Maris , Luc De Moor , Thibault Koppen , Cedric Koppen , Davy Peirsman , Chris Van Cleemput , Geert Smet , Kristoff Heyns , Franky Weemaes , Sven Wielandt , Franky Wielandt , Wim Heyndrickx , Alex Goossens , Koen Heyrman , Adrien Maes , Michel Thierens , Tommy De Smedt , Ronny D'Hooghe , Peter Van Havere , Mark De Keersmaecker , Franky De Fijn , Filip Van Goethem , Jan Metz , Vincent Cantens , Karl Leeman , Ronny Van Haveren , André Van Geertsom , Wilfried , Ilse Fiers , Natasja Nobels , Pascal Dobbelaer , ? , ? , ? , ? , ? , ? , ? , ? en Kenny Janssens.




    .
    .
    .
    .
    .
    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT


    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs