.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
{TITEL_VRIJE_ZONE}
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    27-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING MACHUITVRIENDEN VAN ZATERDAG 27/01/2007

    Onder leiding van Herbert De Coster en Marc Van Puymbroeck vertrokken Zaterdagmorgend om 09H30 thv Café Machuit te Zwijndrecht 13 renners voor de trainingsrit naar Temse.

    Er werd vandaag stevig doorgetraind , wegens werken op den dijk te Temse werd er niet door het industriepark gereden.

    De totale afstand bedroeg 58 Km en dit aan een gemiddelde van 31,5 Km/h.

    Wie reden zoal mee : Adhemar Liessens , Leo Mares (MTB) , Gilbert De Paepe , Gerry Van Lierop , Jan Ryckbosch , Dirk Vanhee , Fi Van Havenbergh , 2 Nieuwelingen , Marc Van Puymbroeck , ? , ? , Bert De Coster.

     

    P.S. met dank aan onze reporter Bert.


    26-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJDEN TE BEVEREN INGELEGD DOOR CHW-BEVEREN

    Het koersseizoen van het CHW Beveren start op Zaterdag 14 april op het IJzerhand waar de Nieuwelingen worden uitgenodigd. Het is een nieuwe datum. De start wordt om 15u gegeven en alle formaliteiten vinden plaats in café De Duif te Beveren , het lokaal van het CHW.

     

    De andere wedstrijden  zijn:

    Woensdag 9 mei om 18u Lindenlaan, ter gelegenheid van Mei-kermis, Elite zonder Contract en Beloften.

    Zondag 13 mei vanaf 13.30 u de jaarlijkse wedstrijden voor Aspiranten aan het Station.

    Maandag 2 juli met start om 13.30u in de Kasteeldreef: de Grote Prijs van de Gemeente Beveren- Schaal Schoeters voor Elite zonder Contract en Beloften.

    Op vrijdag 17 augustus om 18u rijden de Elite zonder Contract en Beloften ook nog op Gaverland in de Van Eepoelstraat.

     

    Het CHW verzorgt eveneens de twee koersen in Verrebroek: zondag 20 mei om 15u: Nieuwelingen en zaterdag 25 augustus om 15u Amateurs open.

     

    Tenslotte staat het CHW ook in voor de organisatie te Melsele op de Poenjaard op zondag 26 augustus om 15u. Het is net als de vorige twee jaar, een wedstrijd voor Juniores.

     

    In Beveren zelf zullen wegenwerken aan Leurshoek een paar wedstrijden een andere omloop bezorgen. Ook de Schaal Schoeters zal daardoor moeten aangepast worden.

     

    • Het bestuur van het CHW werd versterkt met Eric Van Goethem, eveneens afgevaardigde van Wielerbond Vlaanderen. Zo heeft het CHW twee afgevaardigden want ook CHW-voorzitter William Vettenburg is al vele jaren actief in Wielerbond Vlaanderen.

    Het bestuur van CHW was dringend aan nieuwe leden toe want de jongste jaren overleden meerdere leden met Gilbert Roskam (2000), Manuel Van Esbroeck (2002), François Covents en Achiel Vettenburg (2003)  en Johnny Van Bergen (2006).

     

     

    De Beverse Wielerploeg Hoop op Zegen, wordt aan de pers voorgesteld op Zaterdag 3 Februari om 14u in de zaal van P.C. Sabot, aan de Grote Baan te Melsele. De club heeft weer heel wat nieuwe renners aangesloten. De sterkste categorie zal deze der Juniores zijn want die zijn met ongeveer vijftien renners.

    Opvallend is dat Tim Vercauteren, na zijn sterke comeback van vorig seizoen bij de Elites, toch heeft besloten te stoppen met koersen.

    De voorstelling vindt voor de eerste keer plaats in PC Sabot. De vorige jaren gebeurde dat steeds in ‘t Schuurke in de Van Craenenbroeckstraat te Beveren.

    Met dank aan onze Beverse Reporter " FLOR VAN DE VELDE "


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RITVERSLAG GROEPSTRAINING BEVEREN VAN ZONDAG 21/01/2007

    Zondagmorgend 21/01/2007 zijn om 09H00 thv Buyl Sport te Beveren 7 POLDERRENNERS vertrokken in het STORMWEER , enkel de echte FLANDRIENS waren op hun fiets gesprongen.

    Onderweg sloten nog 10 renners aan zodat ze met een totaal van 17 POLDERRENNERS de wintertrainingsrit afwerkten. (+/- 100 Km)

    Wie reden zoal mee : Stefan Van Broeck , André Stuer , Chris Van Cleemput , Dirk Bryssinckx , Franky Wielandt , Sven Wielandt , Kris Smet , Davy Peirsman , Mark De Keersmaecker , Dirk Trogh , Adrien Maes enz…


    P.S. met dank aan reporter Stefan Van Broeck 


    24-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FIETSTOCHT DOORHEEN DE POLDERS VAN ZEEUWS-VLAANDEREN

    Zaterdag 22 september 2007

                         2e editie

     Polders van ZeeuwsVlaanderen 
    fietstocht  van  200 km 

       Beveren – Waas

     

    Een rit voor alle wielertoeristen en wielerfanaten, Dwars door de Wase en Nederlandse polders, rustige wegen.

    Gratis boterhammen bij aankomst.

     

    Vertrek: Café Sportief

    Lt Van Eepoelstraat 167

    9120 Beveren – Waas

    Inschrijving  van 6.30u tot 8.00u

    Vrije start van 6.30u tot 8.00u

    Groepstart 8.00u

    Inschrijvingsrecht: € 4

     

    Contactpersoon: Maes Gino

    Gsm: 0484/97.20.00       e-mail: gi.ma@telenet.be

    Maes Gilbert     gsm: 0474/34.79.05

     

    www.randonneurs.be


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN WOENSDAG 24/01/2007

    Onder leiding van Guy Smet en Koen Maris vertrokken Woensdagmiddag om 14H00 aan 't Schuurke te Beveren 33 POLDERRENNERS voor de wintertrainingsrit doorheen het WAASLAND.
    Prachtig winterweertje en deze keer zeer weinig wind dus om de groep op sleeptouw te nemen geen gebrek aan kopmannen.
    André Stuer , Guy Smet , Koen Maris , Kenny Janssens , Adrien Maes , Koen Apers , Kris Smet , Mano Schouten , de gebroeders Cedric en Thibault Koppen enz. deden hun werk alweer naar behoren.
    De totale afstand bedroeg 70 Km en dit aan een gemiddelde van 35,5 Km/h.
    Wie reden vandaag mee : Dirk Bryssinckx , Guy Smet , Koen Maris , Kris Smet , Eddy Coenen , Mano Schouten , Jan Vlegels , Jean-Luc De Maeyer , André Stuer , Koen Apers , Werner Van Der Weken , Adrien Maes , Walter Rotthier , Eugéne Bosman , Saskia Van Overmeire , Eric Vermeulen , Mister Z , Mattias Nys , Robby Van Raemdonck , Jos Van Raemdonck , Sven Wielandt , Franky Wielandt , Frank Van Geystelen , Freddy De Blick , Roberto Vercauteren , Roger Van Gasse , Thibault Koppen , Cedric Koppen , Mark Van Puymbroeck , Geert Van Simaey , Kristoff Heyns , ? en Kenny Janssens.


    23-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE KEIZERS VAN DEN DIJK - NIEUWE DOCUSERIE 4
     HET ONTSTAAN VAN DE TITEL

     “DE KEIZER VAN DEN DIJK“ volgens
    LUC VERMEULEN


    Hoe is de titel "DE KEIZER VAN DEN DIJK" ontstaan ?

    Deze naam werd destijds gegeven aan Etienne Fleury , die toen één der besten was op DEN DIJK en dat kwam vooral tot uiting door zijn temperament met als gevolg dat hij de naam kreeg “DE KEIZER VAN DEN DIJK“ te zijn.

    Vooral Gerrit Speelman was een krak om Etienne op de kast te jagen en hem constant het vuur aan de schenen te leggen.

    Heb jij weet van het ontstaan van DEN DIJK of ben jij later mee komen trainen ?

    Wanneer de renners van DEN DIJK zijn beginnen rijden weet ik zelf ook niet juist , ik zelf heb er 25 jaar gereden en toen waren ze al bezig.

    De eersten waren denk ik de 2 boeren van de Polder "Etienne en Miel" en een vroegere topper was ongetwijfeld Richard Smet.

    Wij “de familie Vermeulen” , Eric Bogaert , Plukkerke en nog anderen reden op Zondag te Nieuw-Namen met de “familie Galle”.

    Daarna zijn we gaan rijden op DEN DIJK want dat was nog iets anders en vooral meer kilometers.


    Waren er toen toppers onder jullie op DEN DIJK ?
    Eén van de besten was volgens mij nog altijd Wijlen “Karel Van Osselaer” , die met zijn beperkte middelen en zijn zwaar werk als bouwvakker toch een krak was.

    Karel Van Osselaer was zeer snel aan de meet en heeft menig robbertje uitgevochten met Etienne Fleury in  de sprint.

    Op een bepaald moment kregen de twee een discussie wie gewonnen had , waarna rijp beraad er werd terug gereden tot aan de viaduct te Kallo en de spurt opnieuw werd overgedaan met als winnaar Karel Van Osselaer.

    Vroeger was het veel harder wat betreft het taal gebruik en waren er achteraf nogal heftige discussies in de café , zo moest Leona van café "Het Schuttershof" regelmatig in grijpen om de gemoederen te bedaren.

    Nog een anekdote van vroeger : Etienne Fleury en Roger Beelaert kregen onderweg een meningsverschil met gevolg dat beide heren thv Bayer afstapten en het met de vuisten gingen beslechten , dit zie ik nu de dag van vandaag niet meer gebeuren.

    De “Dijkrenners” waren vroeger overal gekend en gewaardeerd in het Waasland , als ge in die tijd tegen een wielertoerist zei dat ge regelmatig op Den Dijk mee reed dan wilde dat wat zeggen.

    Het bewijs was er , in de winter kwamen beroepsrenners zoals Marc Dierickx en Jan Bogaert mee trainen in de Polder met de mannen van DEN DIJK.

    Jan Bogaert was volgens mij de meest getalenteerde beroepsrenner die ik er ooit heb tegen gekomen en die daarbij zeer sportief was.

    Toch waren er enkele van die bewuste Dijkrenners die zich gingen meten met Jan Bogaert.

    Zo gebeurde het zelfs dat Jan Bogaert die ziekjes was maar toch mee spurtte werd geklopt aan de meet met als gevolg groot nieuws in de fietsenzaak Buyl Sport te Beveren  “ZE HEBBEN HEM GEKLOPT”.

    De week erna was dit ter horen gekomen van Jan Bogaert , ja jongens hebben wij toen afgezien , hij zette zich voor De Cloet op de kop met als gevolg dat we Jan pas terug zagen in het café toen hij al enkele trappisten had genuttigd.


    Wie vind jij zelf momenteel de beste renner van DEN DIJK ?
    De beste Dijkrenner vroeger vond ik mijn broer Jos Vermeulen maar nu is dit ongetwijfeld Dirk Trogh.

    Wanneer trainden jullie vroeger ?

    De trainingen vroeger waren Zondagvoormiddag en Woensdagavond om 18H00.

    Daarna zijn de Buylrenners gestart op Donderdagvoormiddag om 09H00 , deze twee waren niet te combineren met elkaar en daarna is het allemaal een beetje veranderd.

    Persoonlijk vond ik Woensdagavond de beste training voor mij , daarna nog een pintje drinken om tegen den donkere naar huis te rijden.

    Is het waar dat vroeger iedereen een bijnaam had ?

    Vroeger had iedereen een bijnaam op Den Dijk het was zo erg dat er enkel naar de bijnaam werd verwezen als we over deze renner bezig waren.
    Zo waren er  Miel Den Boer , Etienne De Perenboer , De Kletskop ,  De Zwarten , Den Fakteur , De Chauffeur , Jean De Polies , Eric Den Architekt , Freddy Telefon , Jan Raas , Den Abs , Maeske enz...


    Heb je nog opmerkingen of suggesties ?
    Een volgende rubriek zou kunnen zijn : "Straffe verhalen van DEN DIJK".


    21-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE KEIZERS VAN DEN DIJK - NIEUWE DOCUSERIE 3
    Eric Vermeulen1_506x739
    ERIC VERMEULEN
    LEEFTIJD :
    48 jaar
    ADRES : Molenhoekstraat 78 te Meerdonk

    WERK : tewerkgesteld bij Lanxess (Bayer L.O.)
    GEHUWD met Marleen en 1 Zoon , Kurt 18 jaar

    Heb je vroeger deelgenomen aan competitie wielrennen ?

    Jammer genoeg heb ik niet aan competitie gedaan bij de jeugd.
    Alleen op latere leeftijd een paar wedstrijden betwist bij de W.A.O.D.
    Ik was geen hoogvlieger , koers is nog iets anders dan in de Polder fietsen.

    Wat is je sterkste punt als Polderrenner ?
    De ouderen uit de wind zetten in de Polder en natuurlijk hardrijden.

    Wat ga je zoal doen het komende seizoen ?
    Blijven fietsen bij de Wielertoeristen en natuurlijk op DEN DIJK.

    Wat was volgens u uw beste prestatie dat je ooit hebt geleverd ?
    De 40ste plaats in de Faust Coppi van de 2275 deelnemers. Dit is een Cyclosportieve in Italië van 225 Km met 3 zware Cols tot 2400 meter hoog.
    De 23ste plaats in Les Ballons Vosgiens , rit in de Vogezen van 180 Km met 5 Cols.
    De 33ste plaats in de M.T.B - Grand Raid Godefroy Bouillon op 770 deelnemers.

    Train je momenteel nog en hoeveel ?
    Wekelijks met de mannen van Den Buyl.
    Ik train ongeveer 15.000 Km per jaar.
    En doe veel fietstochten met collega Benny Vercauteren.

    Zijn er nog uitdagingen die je nog wel eens zou willen uitproberen of die je gemist hebt ?
    De lat nog eens hoger te leggen door mijn prestatie van een paar jaar geleden te verbeteren (op één dag de Mont Ventoux 3 keer beklommen in een tijd van 06H30) en dit door de Mont Ventoux 4 keer te beklimmen in een tijd van 08H30 !!!!

    Wat vind je momenteel van het niveau van onze renners uit het Waasland ?
    Heb geen menig hierover , Dominique Cornu uit Beveren steekt er boven uit !!!

    Hoe zit het op DEN DIJK tegenwoordig en hoe was het vroeger ?
    Vroeger was het vanaf de eerste Km koers , nu word er gelukkig wat sportiever gereden en wordt er de laatste 15 Km gekoerst !!!!

    Vanaf wanneer rijdt jij al op DEN DIJK en waren er toen toppers onder jullie ?
    Ik zelf fiets vanaf 1985 mee met DEN DIJK.
    De toppers waren toen Etienne Fleury , Adrien Maes , Jan Bogaert , George Vermeulen , Chris Heirwegh en anderen.

    Heb jij weet van het ontstaan van DEN DIJK of ben jij later mee komen trainen ?
    Ik heb geen weet van het ontstaan van Den Dijk en train zelf toch al 22 jaar mee.

    Wie vind jij zelf momenteel de beste renner van DEN DIJK ?
    Dirk Trogh
    en dit zowel op fysiek- als sportief gebied.

    Is er nog opvolging op komst vanuit uw gezin ?
    Zoon Kurt heeft vorig jaar toch al een 5-tal keer meegereden.

    Als je eens een vraag aan u zelf zou willen stellen , wat is deze dan ?
    " Voor wie , voor wat en waarom zo hard "

    Wat vind je van de evolutie in het wielrennen die jij meegemaakt hebt zowel op materiaal als trainingsmethoden enz... ?
    Training :
    Ik train nog altijd op dezelfde manier als over 20 jaar , in de winter rustig aan om tegen de zomer in vorm te zitten.

    Materiaal :
    Over de fietsen en het materiaal kan men blijven vertellen.

    Hoelang denk je nog mee te rijden op DEN DIJK en in de verscheidene groepstrainingen ?
    Denk je ooit te stoppen of ga door tot het bittere einde ?
    Zolang mogelijk , als de gezondheid het toelaat.

    Heb je nog opmerkingen of suggesties ?
    Woensdag namiddag soms met 30 renners 80 Km gaan fietsen dat was over 10 jaar niet denkbaar.
    Het is misschien ook zo dat de Website http://www.bloggen.be/polderrenners/ 
    er voor iets tussen kan zitten , men wordt namelijk zo wel goed geinformeerd !!!!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND-VELDRIJDEN WEEKEND 20+21/01/2007
    ZONDAG 21/01/2007 - ASSENEDE (O) - VELDRIJDEN
    JUNIORES - 19 deelnemers
    1. Kenneth De Kerf
    3. Michiel Dieleman uit Hamme (Avia Waasland)
    8. Vincent Van Hooste uit Stekene (ASFRA R.T)

    ZONDAG 21/01/2007 - WILRIJK (A) - VELDRIJDEN
    JUNIORES - 24 deelnemers
    1. Nick De Proost
    2. Kenneth Marien uit Hamme (Thompson C.T)

    ZATERDAG 20/01/2007 - LONDERZEEL (VB) - VELDRIJDEN
    BELOFTEN - 15 deelnemers
    1. Kenny Geluykens
    8. Matthias Onghena uit Kieldrecht (W.O.O.Parike)

    ZATERDAG 20/01/2007 - LONDERZEEL (VB) - VELDRIJDEN
    JUNIORES - 11 deelnemers
    1. Sven Verboven
    3. Michiel Dieleman uit Hamme (Avia Waasland)
    8. Vincent Van Hooste uit Stekene (ASFRA R.T)

    ZATERDAG 20/01/2007 - MOL ZILVERMEER (A) - VELDRIJDEN
    JUNIORES - 19 deelnemers
    1. Kristof Cop
    3. Kenneth Marien uit Hamme (Thompson C.T)

    20-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING 'T STER VAN ZATERDAG 20/01/2007

    Onder leiding van Guy Smet en Kenny Janssens vertrokken Zaterdagmorgend om 09H00 thv 't Ster te St.Niklaas 47 renners om de winterrit naar Wachtebeke af te werken.
    Met deze wind en regen weeral geen gebrek aan kopmannen zowel Mark De Keersmaecker , Davy Peirsman , Adrien Maes , Wim Heyndrickx , Kenny Janssens , Guy Smet , Chris Van Cleemput , Kris Smet , de gebroeders Koppen en vele anderen deden hun werk.
    De totale afstand bedroeg 100 Km tot de Kerk van De Velle en het gemiddelde was goed voor 34,2 Km/h.
    Wie reden vandaag mee : Guy Smet , Kris Smet , Pieter Cordeel , Sander Cordeel , Jarno Van Guyse , Mattias Nys , Gunther Sterck , Koen Maris , Luc De Moor , Thibault Koppen , Cedric Koppen , Davy Peirsman , Chris Van Cleemput , Geert Smet , Kristoff Heyns , Franky Weemaes , Sven Wielandt , Franky Wielandt , Wim Heyndrickx , Alex Goossens , Koen Heyrman , Adrien Maes , Michel Thierens , Tommy De Smedt , Ronny D'Hooghe , Peter Van Havere , Mark De Keersmaecker , Franky De Fijn , Filip Van Goethem , Jan Metz , Vincent Cantens , Karl Leeman , Ronny Van Haveren , André Van Geertsom , Wilfried , Ilse Fiers , Natasja Nobels , Pascal Dobbelaer , ? , ? , ? , ? , ? , ? , ? , ? en Kenny Janssens.



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING MACHUITVRIENDEN VAN ZATERDAG 20/01/2007

    Onder leiding van de gebroeders De Jongh met name Guy en Joris vertrokken Zaterdagmorgend om 09H30 thv café Machuit te Zwijndrecht 14 renners om in dit rotweer en harde tegenwind de wintertoer af te werken.
    De totale afstand bedroeg 60 Km en het gemiddelde was goed voor 31,4 Km/h.
    Wie reden vandaag mee : Guy De Jonghe , Joris De Jonghe , Marc Van Puymbroeck , Dirk Bryssinckx (MTB met extra platte banden) , Philip Van Havenbergh , Gilbert De Paepe , Gerry Van Lierop (Ex-Kampioen Van België) , Saskia Van Overmeire , Wilfried , Koen , ? , ? , ? en Bert De Coster.


    18-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN NICO DE BAES UIT DESSELGEM
    Nico De Baes_467x661
    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :
    NICO DE BAES UIT DESSELGEM
    LEEFTIJD : 38 jaar

    ELITE ZONDER CONTRACT
    CLUB : C-L-C CYCLING TEAM (vroegere Cerdi Team)

    1. Hoeveel wedstrijden reed je het afgelopen seizoen ?
       
    Ik reed 72 wedstrijden in 2006

    2. Resultaten ?
       
    51 x in de eerste 20 waarvan 24 x in de eerste 10

    3. Beste prestatie ?
       
    Derde plaats in de wedstrijd te Vichte

    4. Bracht het seizoen wat je ervan verwachtte ?
       
    Ja , ben content omdat ik zeer regelmatig was want het afgelopen seizoen waren er telkens meer renners aan de start.
        Ik was altijd mee met de eerste of tweede groep.

    5. Waar was je goed in ?
       
    De laatste ronde mij altijd goed kunnen klasseren in de spurten en dit toch als niet spurter zijnde.

    6. Wat vind je zelf van je spurt ?
       
    Hoe zwaarder de wedstrijd , hoe beter ik ben aan de finisch.
        Ik moet mij altijd van ver op gang trekken dus er een lange spurt van maken.

    7. Wat is je streefdoel volgend seizoen ?
       
    Ik zou graag nog eens een koers winnen en anders zoveel mogelijk in de eerste 10 eindigen.

    8. Wat doe je de komende wintermaanden ?
        Ik heb veel gemountainbiked en veel toertochten gereden en tussendoor ook op de weg getraind , dus niet veel stil gezeten.

    9. Rijd je volgend seizoen nog bij de B.W.B. en in welke ploeg ? Waarom ?
       
    Ik rij volgend seizoen terug bij de Elite zonder Contract en bij de ploeg C-L-C Cycling Team het vroegere Cerditeam uit Ingelmunster.
        Zolang ik er nog plezier in heb , graag train en er niet afgereden wordt.
        Maar ja op mijn leeftijd (38 dit jaar) zal het niet beteren , maar ik zie het wel zitten !!!!!
        
       

    17-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 NIEUWE WASE JONGE RENNERS BIJ HET WAC-TEAM 2007

    Reeds 11 nieuwe WASE jonge renners voor 2007 bij het WAC-TEAM.
    Het jaar is pas begonnen en reeds 11 renners hebben zich aangemeld om te starten als wielrenner binnen het WAC-TEAM.
    1 Junior uit Zwijndrecht ; 1 Junior uit Vrasene ; 1 Nieuweling uit Sint-Niklaas ; 1 Nieuweling uit Sint-Gillis ; 1 Aspirant uit Sint-Gillis ; 1 Aspirant uit Beveren ; 2 Aspiranten uit Stekene , 1 Aspirant uit Sint-Niklaas ; 2 Miniemen uit Sint-Niklaas.

    Bron : Onder-Voorzitter WAC-TEAM Paul Van Vlierberghe


    16-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE KEIZERS VAN DEN DIJK - NIEUWE DOCUSERIE 2
    FRANKY WEEMAES
    LEEFTIJD :
    41 jaar
    ADRES : Vlierstraat 64 te Melsele
    WERK : tewerkgesteld bij Electrabel
    GEHUWD en 1 Dochter , Hanna 9 jaar

    Hoeveel wedstrijden heb je gewonnen in je carrière ?

    Nieuwelingen : 16 overwinningen
    Juniors : 14 overwinningen
    Liefhebbers : 57 overwinningen
    Nevenbonden W.A.O.D. : 1 overwinning

    Wat was je mooiste overwinning als wielrenner ?
    Mijn mooiste overwinning was in Kieldrecht toen voor eigen volk.
    Omdat ik had voorspeld , aan het sterfbed van mijn Grootvader , dat ik die wedstrijd ging winnen.
    Mijn Grootvader heeft het spijtig genoeg nooit geweten !!!!

    Wat heb je allemaal gedaan na je actieve carrière als wielrenner ?
    Vooral veel in de Polder gereden en af en toe een wedstrijdje bij een Nevenbond.

    Wat was volgens u uw beste prestatie dat je ooit hebt geleverd ?
    Zonder twijfel terug mens worden na dat auto-ongeluk en om weer een beetje niveau te krijgen.

    Train je momenteel nog en hoeveel ?
    Ik train eigenlijk nog vrij veel al is het "moeten" er niet meer bij.
    Dit omdat "zoals zo velen" ik het niet kan laten.

    Zijn er nog uitdagingen die je nog wel eens zou willen uitproberen of die je gemist hebt ?
    Eigenlijk zoals bij Dirk Trogh (docuserie nr.1) , spijt dat ik er eens geen seizoen alles heb voor mogen "doen en laten" , alleen koers en niks anders.

    Wat vind je momenteel van het niveau van onze renners uit het Waasland ?
    Zonder namen te noemen , er zijn in alle categoriën mannen uit de streek die er boven uit steken en dit van Aspirant tot Elite zonder Contract.
    Profs uit de streek is iets anders , al kan er de komende jaren nog verandering in komen.
    Alleen weet ik dat wanneer je bij de hoogste rang wil geraken je ook de nodige faciliteiten moet krijgen en dat daar voor velen het probleem zit.
    Deze investering kost handen vol geld !!!!

    Hoe zit het op DEN DIJK tegenwoordig en hoe was het vroeger ?
    Vroeger waren het Jan Bogaert en Marc Dierickx en nu Dirk Trogh , Gerrit Van Der AA , Gino Verhulst en nog vele hardrijders.
    Hard rijden hebben ze er altijd gedaan !!!!

    Vanaf wanneer rijdt jij al op DEN DIJK en waren er toen toppers onder jullie ?
    Ik zelf ben regelmatig mee gaan rijden toen ik bij de liefhebbers reed.

    Heb jij weet van het ontstaan van DEN DIJK of ben jij later mee komen trainen ?
    Zoals eerder gezegd " DE MANNEN VAN DEN DIJK" hebben altijd bestaan en dit zolang ik mij kan herinneren.

    Wie vind jij zelf momenteel de beste renner van DEN DIJK ?
    Zonder twijfel DIRK TROGH ," niet te doen soms die gast (een echt beest) ".
    Al zitten er nog kleppers met heel veel karakter tussen hoor , de aangenaamste verrassing vind ik "Gino Verhulst".

    Is er nog opvolging op komst vanuit uw gezin en wat doet uw dochtertje Hanne momenteel ?
    Mijn dochtertje die heeft het niet voor het wielrennen.
    Zou het trouwens spijtig vinden dat ze de microbe , om zelf te gaan fietsen , te pakken moest krijgen.
    Hanne tennist wat , eens naar de dansles maar geen vaste sport.

    Als je eens een vraag aan u zelf zou willen stellen , wat is deze dan ?
    Waarom sta ik in het weekend vroeger op , terwijl ik kan uitslapen ?
    Dit om 4 tot 5 uur in de kou en door nat weer te gaan fietsen , terwijl dit niet hoeft.
    Ik kan daar geen deftig antwoord op geven !!!! En ik niet alleen denk ik !!!!

    Wat vind je van de evolutie in het wielrennen die jij meegemaakt hebt zowel op materiaal als trainingsmethoden enz... ?
    Training :
    Iedereen traint nu op hartslag en kent zijn grenzen , vroeger was dat niet zo en dat kon je merken in de wedstrijd.
    " Eens alles op de kant zetten en met een man of 8 wegrijden , nu hangen der nog 20 aan ".

    Materiaal :
    Het materiaal is enorm veranderd , de beste vooruitgang is de klikpedaal vind ik.

    Hoelang denk je nog mee te rijden op DEN DIJK en in de verscheidene groepstrainingen ?
    Denk je ooit te stoppen of ga door tot het bittere einde ?
    Zolang ik dit graag doe en gezond blijf en dat mijn heup het toelaat zal ik daar mee doorgaan.

    Heb je nog opmerkingen of suggesties ?
    Opmerkingske : Enkele jaren terug was het in de maanden November en December meer ontspannen fietsen , maar omdat " DEN DIJK " een beetje slachtoffer is van zijn eigen succes , is dit nu minder.
    Wanneer je vertrekt met 70 man en men gaat tegen 40 Km/h rijden kan je moeilijk nog spreken van ontspanning als je daar van achter hangt.
    " Dit vind ik wel , eerlijk gezegd , spijtig. Men vlamt de hele winter door. Maar dit is mijn mening " !!!!


    15-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN ZONDAG 14/01/2007

    Onder leiding van Kenny Janssens en Guy Smet vertrokken Zondagmorgend om 09H00 thv Buyl Sport te Beveren 57 POLDERRENNERS voor de wintertraining doorheen het WAASLAND.
    Prachtig weer en dus wisten we al dat er keihard zou gereden worden met in het achterhoofd de extra kilometers via de Polder naar de meet in Kallo.
    De kopmannen waren zoals gewoonlijk onze hardrijders met o.a. Guy Smet , Wim Heyndrickx , Kris Smet , Dirk Trogh , Davy Peirsman , Adrien Maes , Jef De Batist enz.....
    De totale afstand tot Buyl Sport bedroeg 98 Km en dit aan een gemiddelde van 36,3 Km/h.
    Met ongeveer 50 renners gingen we op weg naar Kallo , dat dachten we toch maar al vanaf Vrasene werd de koers geopend met een tempo om "U" tegen te zeggen. Voor de meesten onder ons was dit al veel te hard met gevolg een compleet versnippert peloton met her en der een groepje en enkelingen. Het was gewoonweg afzien en nog eens afzien voor de meesten onder ons om er vooraan proberen bij te blijven , maar met getrainde mannen als Dirk Trogh , Guy Smet , Davy Peirsman e.a. is dit onbegonnen werk.
    Dus kregen we vooraan een kopgroep van 13 renners gevolgd door nog een groepje van 11 renners op 1 minuut.
    Vooraan demarages bij de vleet met uiteindelijk Adrien Maes die als eerste de meet voorbij snelde voor Dirk Trogh , Sven Wielandt , Tom Van Osselaer , Davy Peirsman , Thibault Koppen , Jef De Batist , Guy Smet , Kris Smet , Franky Weemaes , Stein Vermeulen , Ben Verburgt , Roberto Vercauteren en Peter Van Havere.
    De groep erna bestond uit Jan Vlegels , Dirk Bryssinckx , Wim Heyndrickx , Peter Van Bel , Joeri Verbruggen , Michel Peeters , Eric D'Hooghe , Kurt Carpentier , Koen Apers , Guy De Jonghe en Kenny Janssens.
    Wie reden vandaag mee : Guy Smet , Kris Smet , Adrien Maes , Jean-Luc De Maeyer , Jan Vlegels , Ignace Van Goeye , Walter Van Goeye , Chris Van Cleemput , Stefan Van Broeck , André Stuer , Davy Peirsman , Mark De Keersmaecker , Eric D'Hooghe , Dirk Cleys , Franky Wielandt , Sven Wielandt , Frank Van Geystelen , Wim Heyndrickx , Freddy Van Osselaer , Alain Verbeke , Franky Weemaes , Dirk Trogh , Werner Van Der Weken , Modest Smet , Joeri Verbruggen , Guy De Jonghe , Dirk Bryssinckx , Michel Peeters , Tom Van Osselaer , Roberto Vercauteren , Koen Apers , Jimmy Engels , Peter Van Bel , Jef De Batist , Ben Verburgt , Mike Ley , Romain Vercauteren , Jos Van Raemdonck , Bart Cant , Koen Heyrman , Gino Smet , John Van Looveren , Freddy De Blick , Thibault Koppen , Jan Ryckbosch , Mark Van Puymbroeck , Mister Y , Rudy Franssens , Marc Van Overmeiren , Kurt Carpentier , Eddy Pieters , Bart Van Hoeyweghen , Peter Van Havere , Stein Vermeulen , Bart Van Der Veken , ? en Kenny Janssens.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING MACHUITVRIENDEN van Zaterdag 13/01/2007

    Onder leiding van Bert De Coster en Sven Smits vertrokken Zaterdagmorgend om 09H30 in de motregen 6 renners thv café Machuit voor de wintertraining naar Temse.
    De totale afstand bedroeg 60 Km en dit aan een gemiddelde van 31 Km/h.
    Welke 6 sterke kerels reden vandaag mee : Mark Van Puymbroeck , Werner Van Der Weken , Joeri Verbruggen , Sven Smits , Bert De Coster en Dirk Bryssinckx die thv Beveren wegens geen remmen meer huiswaarts keerde.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING 't STER VAN ZATERDAG 13/01/2007
    Onder leiding van Guy Smet en Wim Heyndrickx vertrokken Zaterdagmorgend om 09H00 thv 't STER te St.Niklaas 43 renners voor de trainingsrit naar Wachtebeke.
    Zoals gebruikelijk sterke kopmannen vooraan met o.a. Guy Smet , Robby Weemaes , Koen Maris , Wim Heyndrickx , Danny Smet , Adrien Maes , Davy Peirsman enz.....
    De totale afstand bedroeg 108 Km tot de Kerk van De Velle en het gemiddelde was goed voor 33,1 Km/h en dit ondanks 4 lekke banden.
    Wie reden zoal mee : Guy Smet , Wim Heyndrickx , Jan Metz , Vincent Cantens , Karl Leeman , Ronny Van Haveren , Kris Smet , Chris Van Cleemput , Stefan Van Broeck , Franky Weemaes , Franky Wielandt , Sven Wielandt , Natasja Nobels , Ilse Fiers , Wilfried , Michel Thierens , Mattias Nys , Gino Smet , Filip Van Goethem , Franky De Fijn , André Van Geertsom , Danny Smet , Luc De Moor , Robby Weemaes , Kristoff Heyns , Adrien Maes , Koen Apers , Koen Maris , Davy Peirsman , Mark De Keersmaecker , Pascal Dobbelaere , Jan Vlegels , Dirk De Pauw , Bart Cant , Koen Heyrman , Jan Van Reeth , Guy De Jonghe , Gunther Sterck , ? , ? , ? , ? en Kenny Janssens.

    P.S. 4 lekke banden : Guy Smet , Mattias Nys , Mark De Keersmaecker en Kris Smet .
    Hier werd een sterk nummertje opgevoerd door Guy Smet die in een mum van tijd 15 minuten goed maakte om opnieuw aan te sluiten en dit deed hij samen met Kris Smet !!!!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PANNE COMPUTER WEBBLOG !!!!!!
    VANAF MAANDAGAVOND 15/01/2007 ZAL ONZE WEBBLOG TERUG AANGEVULD WORDEN !!!!!!

    PANNE VANAF DONDERDAG MET DE PC WAS DE OORZAAK !!!!!!

    08-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWJAARSCORRIDA VAN LOMBARDSIJDE VAN 06/01/2007

    ZATERDAG 06/01/2007 - 18° NIEUWJAARSCORRIDA VAN LOMBARDSIJDE

    Afstand = 10,270 Km - Aantal deelnemers = 336

     

    Koen Maris blijkt de feestdagen goed verteerd te hebben want zijn eerste loopwedstrijd van 2007 ging veel beter dan verwacht. Op dit moment van het seizoen is Koen vooral bezig om een super grote basis te leggen en is er weinig plaats voor snelheidstrainingen. Toch leek het hem leuk en verstandig om eens een loopwedstrijd mee te pikken. Zaterdag is Koen net zoals vorig jaar (toen eindigde hij 5de ) weer gestart in de nieuwjaarscorrida van Lombardsijde. Een parcours dat hem eigenlijk niet op het lijf is geschreven met lange stroken mul zand en veel bochtenwerk in de duinen.

    Toch ging het super. Hij heeft van in het begin proberen aansluiten bij de latere nummers 1 en 2 van de wedstrijd: Stijn Fincioen en Fredrick Colpaert. Zij liepen echter iets te snel waardoor Koen zich heeft laten terugzakken in een achtervolgende groep met oa. Jurgen Dereere, Filip Vanhaecke, Bart Bleyaert,.. Op dat moment constateerde Koen op zijn chrono dat ze 2’43’’ hadden gedaan over de eerste km, best wel snel dus. Na 1,5km doken ze dan de duinen in. Filip nam enkele meters en Koen Maris nestelde zich in de  6de positie. Terug op de harde weg gekomen richting Westende Bad had Filip een 100tal meters voorsprong en is Koen van zijn mede achtervolgers weggelopen om bij Filip aan te sluiten. Met zijn tweetjes zijn ze dan terug het mul strand ingedoken om de kloof met de nummers 5 en 6 nog te vergroten. Nadat ze de marinebasis gepasseerd waren en ze weer een stuk van 1300 m duinpad insloegen is Koen nog iets sneller gaan lopen. Op 1,5 km van het einde heeft hij dan een laatste versnelling geplaatst en moest Filip lossen.  Koen Maris was heel erg tevreden met deze 3de plaats. Zeker omdat hij maar de laatste kilometers echt in het rood is gegaan.

     

    1. Stijn Fincioen

    2. Frederick Colpaert

    3. Koen Maris uit Kruibeke

    4. Filip Vanhaecke

    5. Jurgen Dereere
    8.
    Dirk Verleyen

    256.
    Jan Maris uit Kruibeke (Koen zijn vader waar hij nogmaals zijn bewondering voor wil uitdrukken)

     


    07-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND-VELDRIJDEN VAN ZONDAG 07/01/2007
    ZONDAG 07/01/2007 - HAMME-ZOGGE (O) - VELDRIJDEN
    BELGISCH KAMPIOENSCHAP
    CATG. A - B - 60 deelnemers
    1. Bart Wellens
    2. Klaas Vantornout
    3. Sven Nijs
    6. Peter Van Santvliet  (1° EZC)
    22. Nicky David uit Kruibeke (WSC Jonge renners Booischot) - (11° EZC)
    26. Bjorn Traen
    37. Steven De Schoesitter uit Hamme (Rudyco)

    CATG. U23 - BELOFTEN - 48 deelnemers
    1. Niels Albert
    24. Gregory Franckaert uit Kallo (ASFRA R.T)
    31. Matthias Onghena uit Kieldrecht (Scott USA C.T)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN ZONDAG 07/01/2007
    Onder leiding van Guy Smet en Franky Wielandt vertrokken Zondagmorgend om 09H30 thv Buyl Sport te Beveren 66 POLDERRENNERS voor de wintertrainingsrit doorheen het WAASLAND.
    De kopmannen van de dag waren Guy Smet , Dirk Trogh , Benny Vercauteren , Adien Maes , Franky Wielandt , ........
    De totale afstand bedroeg 72 Km en het gemiddelde was goed voor 35,3 Km/h.
    Wie reden mee : Guy Smet , Wim Heyndrickx , Joost Vercouteren , Freddy Van Osselaer , Tom Van Osselaer , Eric D'Hooghe , Fons Van Raemdonck , Jens Van Landeghem , Jeroen Goudket , Tom Verhulst , Freddy Verhulst , Alain Van Der Beke , Wim De Cleen , Michel Peeters , Kris Smet , Gino Smet , Gert Rotthier , Walter Rotthier , John Van Looveren , Eric Vermeulen , Benny Vercauteren , Franky Wielandt , Sven Wielandt , Franky Weemaes , Frank Van Geystelen , Modest Smet , Davy Peirsman , Marc De Keersmaecker , Chris Van Cleemput , Etienne Fleury , Adrien Maes , Werner Van Der Weken , Dirk Trogh , Mister Y , Rudy Franssens , Frank Buyl , Werner Franssens , Jan Vlegels , Freddy De Blick , Kristoff Heyns , Roberto Vercauteren , Dirk Cleys , Jos Van Raemdonck , Gino Van Broeck , Kurt Carpentier , Koen Heyrman , Kurt Heyrman , Gunther Persoons , Wim Haddock , Nikola Lion , Wilfried Hooghe , Gino Verhulst , Ronny Van De Velde , Eugéne Bosman , Patrick Vergauwen , Ignache Van Ghoeye , Marc Van Overmeiren , Franky De Fijn , Bart Van Hoeyweghen , Franky Huyghe , Symoens , ? , ? en Kenny Janssens.

    P.S. lekke band te Beveren voor Kenny Janssens en Wim Heyndrickx beiden hebben er een stevige duurtraining van gemaakt en pikten terug aan thv Klein-Sinaai.


    .
    .
    .
    .
    .

    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT


    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 29/11-05/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs