Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    08-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIRACLE *SO MAGIC*

    ‘Miracle So Magic’ werd 4 jaar na de populaire geur ‘Miracle’ gelanceerd in 2004, ontworpen door parfumeur Annick Menardo. De geur staat voor een 'ode aan de vrouw en voor een goed leven vol verrassingen en wonderen'.



    De verpakking is roze, elegant en vrouwelijk!


    Deze geur werd samengesteld door een mix van roos, narcis, klaver en vanille. Een zoete, maar tegelijk ook frisse geur!!! Helemaal mijn ding!

    Normaalgezien kost de 100 ml Eau de Parfum-fles rond de 75 euro. Ik kocht hem in de solden aan -50%. Deze fles is ook nog verkrijgbaar in 50ml.

     

    ‘Miracle So Magic’ was released 4 years after the popular ‘Miracle’, designed by Annick Menardo. The fragrance embodies an ‘ode to women and to a life full of surprises and miracles’.

    The packaging is pink, elegant and female!

    The fragrance is composed of a mixture of rose, daffodil, clover and vanilla. A sweet, but yet a fresh fragrance! Totally my cup of tea!

    Normally an eau de perfume bottle of 100ml costs about 75 euro. I bought it in sales for halve of the price. You can also get this bottle in 50ml.





    08-11-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    07-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIVA SCRUB

    In de Action vond ik een tijdje geleden deze scrub.
     

     

    Ik hoorde nog nooit over het merk en vind er helaas ook niks van terug op het net. De scrub kostte maar iets van rond de2 euro dus zeker eens de moeite om uit te proberen als je ’t mij vraagt. J






    Dat hij naar magnolia ruikt is niet gelogen , een heerlijke geur vind ik persoonlijk! De scrub zelf is puur zout en korreling. Ik probeerde het voor jullie vast te leggen op foto:

     

     

    Een sneeuwwitte pot vol heerlijk ruikend scrubzout!  Onder de douche wordt hij licht schuimig en doet hij goed z’n werk.

     

    Niet te ruw bewegen, zoals bij elke andere scrub trouwens, en opwaartse bewegingen maken. Na het afspoelen ruikt deze scrub nog even na.

     

    Veel heb je er niet van nodig, hij doet z’n werk naar behoren!

     

     

    I found this scrub a while ago in the Action Shop.

    I had never heard about this brand and can’t find anything on the internet. The scrub was about 2 euro and is certainly worth trying, if you ask me. J

    It is not a lie that it smells like magnolia. An adorable fragrance, I think! The scrub consists of salt and crumbling. I tried to show it to you in a picture.

    A snow white container full of delicious scrub salt! In the shower the salt becomes a little bit foamy and works really well.

    Don’t scrub too hard, you shouldn’t do this with any scrub, and work upwards.
    After rinsing with water, you can still smell the scrub for a while.

    You don’t need a lot of this substance. It works really well!







    07-11-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    06-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAG POLL
    Bij deze het resultaat van de laatste poll!!! Vergeet zeker de nieuwe niet in te vullen!


    Poll / rondvraag / peiling
    Als het op make-up aankomt, verkies je dan :

    Tussenstand:


    budget-items, vb Catrice, Essence, Hema enz...  35 % (24)
    Tussen de 2 vb, L'oreal, Gosh, MAC enz...  57 % (39)
    High End items, vb Dior, Chanel, YSL  9 % (6)

    Totaal aantal stemmen: 69


    06-11-2010 om 18:24 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD

    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee met deze makkelijk stap voor stap tips!

     

    Start zoals gewoonlijk met je make-up routine en vergeet vooral geen oogschaduwbasis!


     

    1. Breng een highlighter op je wenkbrauwbot aan en een limoen-kleurige oogschaduw op gans je bewegend ooglid :


    2. Breng in je crease een felblauwe kleur aan, van je buitenste ooghoek naar je binnenste ooghoek :



    3. Breng een donkere olijfkleur aan in je buitenste ooghoek en op je onderste wimperrand :


    4. Blend nu alle kleuren tot ze mooi in mekaar overlopen en breng een olijfgroene eyeliner aan. Doe dit zowel op je bovenste als onderste wimperrand :



    TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:



    06-11-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    05-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M GlOSS: GOLDEN PEARL

    Dit H&M liglossje in ‘Golden Pearl’ is een echt budgetproduct! Voor 1.95 euro is hij al van jou!

     

     

     De verpakking is goedkoop, maar cute en dan vooral het dopje. Het heeft een ‘kant’effect:

     

    De lipgloss zelf breng je aan met een spons applicator. Ik vind dit wel handig in gebruik…

     

    Dit glossje heeft een geur. Ik herken er karamel in, maar dan wel chemische karamel…J Op zich niet echt een probleem, maar karamelsmaak is niet echt m’n favoriet. L Nu ja, gelukkig is de geur nogal zacht dus niet te overheersend!

     
    Swatch op m’n lippen:

     

    De kleur zelf is heel subtiel. Hij bevat weinig pigment en maakt m’ n lippen een tintje lichter dan normaal. Een ideale nude-kleur dus. Hij bevat een mooie gouden shimmer die weerkaatst naarmate de lichtinval.

     

    Qua houdbaarheid scoort hij helaas niet te hoog. J Na een uur is de kleur al fel vervaagd, natuurlijk ook omdat hij bijna geen pigmentatie bevat… nu ja, hij heeft de waarde van z’n prijs zeker??

     

    Al bij al ben ik toch tevreden van dit koopje hoor! J

     

    Probeerden jullie al de H&M lipglossjes uit?

     

     

    Let’s talk about a real budget lipgloss: H&M’s ‘Golden Pearl’! You can be the proud owner for only 1,95 euro!

    The packaging looks cheap, but it’s cute. Especially the cap with the lace pattern on it.

    You can apply the lip gloss with the sponge applicator. I think it’s really practical in use.

    The gloss itself has a fragrance. I recognize caramel, but in a chemical way… Not a problem to me, although it isn’t my favourite. L Well… luckily the fragrance is soft and not overpowering!

    The colour is really subtle. It doesn’t have a lot of pigmentation and makes my lips a little lighter than they normally are. Ideal as a nude colour. It has a nice golden shimmer that reflects in the light.

    It doesn’t last really long though. J After only one hour the colour faded almost completely. Due to the lack of pigmentation… I guess quality and price go together in this case?

    Everything considered, I must say I’m pleased with this bargain! J

    Have you tried H&M lip glosses?







    05-11-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    04-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Dashing Lassie & Reelers & Rockers swatches!
    Dat ik twee oogschaduwpalettes van de Tartan Tale by Mac collectie kocht wisten jullie al Bij deze swatches van de palettes!



    Links: Dashing Lassie Palette met de kleuren: A Dashing Lassie, Once Upon A , Magical Mist, Bronze, Buckwheat en Showstopper.

    Rechts: Reelers & Rockers Palette met de kleuren: White Rabbit, Melt My Heart, Carbon, Family Treasures, Gaelic gold en Crown & Sceptre

    Swatches van het Dashing Lassie Palette:







    Helaas verdwenen de foto's met swatches van het Reelers & Rockers Palette op mysterieuze wijze van m'n pc...ik zal ze per ongeluk gedelete hebben
    Maar foto's van de eyelook die ik met dat palette maakte heb ik wel nog! Aanschouw:







    Bij beide palettes an ik zeggen dat het ene kleur al meer pigment bevat dan het andere kleur, met een goede base, primer of wat dan ook is dat probleem snel opgelost!

    Kochten jullie al iets uit de Tartan Tale Collectie? Zoja, wat?

    04-11-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ETOS EFFECT NAILS

    Dit Etos lakje heb ik al een hele tijd in m’n bezit en ondrtussen behoort hij tot één van m’n favoriete lakjes.

     

    Het is een duochrome lakje, wat wil zeggen dat naargelang de lichtinval je verschillende tinten kan ontdekken.

    Het is een zacht kleurtje die zeker work-proof is en je nagels dat glansje méér geeft. Helaas heeft deze geen naam, alleen een nummer en dat is 22.

     








    Hij blijft verrassend lang, 3 dagen zonder chippen, natuurlijk wel met een goeie base- en topcoat !!!!







    04-11-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TARTAN TALE by MAC, DE BUIT
    Zoals gisteren vermeld toon ik jullie vandaag de buit van de Tartan Tale Collectie !



    Bovenaan op de foto zie je de 'My Scottish Fling Mineralize Kit', daaronder zie je 2 oogschaduwpalettes.

    De kit bevat :
     
    Zoomlash Mascara, Budding Romance Lipglass:



    Fresco Rose Paintpot:



    Pink Split Mineralized oogschaduw:




    Op de foto hieronder zie je de Dashing Lassie (groen) en de Reelers & Rockers (geel) palettes.



    Beide palettes bevatten 6 tinten:



    Links de kleuren: A Dashing Lassie, Once Upon A , Magical Mist, Bronze, Buckwheat en Showstopper
    Rechts de kleuren: White Rabbit, Melt My Heart, Carbon, Family Treasures, Gaelic gold en Crown & Sceptre

    Swatches volgen ongetwijfeld later nog!!!

    03-11-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'OCCITANE KARITE BOTERS

    Onlangs kreeg ik deze 2 L’Occitane Shea Butters of Karité boters om te testen.

     

     

    Karitéboter staat bekend om z’ eigenschap die de huid zou voeden, beschermen, regenereren en verzachten. Karitéboter is ideaal voor een zéér droge en gevoelige huid.

     

    Zelf kreeg ik de 2 ‘meeneemversies’ van 30ml ’t stuk. Op zich lijkt dat mss weinig, maar geloof me, je hebt hier bijna niks van nodig en je doet er dus eeuwen mee. Er is ook nog een 150ml versie verkrijgbaar.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     De linkse, in de gele verpakking is verrijkt met de ‘sinaasappelboomhoning’, dit wordt verkregen door de sinaasappelboomgaarden die de pollen van de bloemen verzamelen om zo vervolgens een lekkere honing te produceren.

     

    De geur omschrijf ik het best als een zachte zoete honingheur, héérlijk. De geur is zeker niet overweldigend !

     

     

    De rechtse, is verrijkt met abrikozenbloesem en abrikozenolie. Hij bevat een fruitige en fluweelzachte geur die verwijst naar de zachte smaak van abrikozen.

     

     De geur kan ik zelf niet beter omschrijven, pure abrikoos !

     

    Je gebruikt ze door een klein beetje in je handpalm te nemen, even op te warmen door te wrijven en je brengt ze aan op de plaatsen waar nodig. Ellebogen, droge knieën, gans je lichaam, droge lippen, noem maar op, alles kan en mag!

     
    Let op ! Dit is een héél vet product, denk…vaselineachtig….boter…wax…enz…Dus dit product is niet geschikt om gans je gezicht mee te ‘hydrateren’, tenzij je er als een glimmende bowlingbal wil uitzien tenminste J En als je ’t echt niet kan laten, doe ’t dan net voor ’t slapengaan zodat ’t product toch tenminste gans de nacht kan intrekken.


    In deze lijn zijn 3 verschillende geuren te vinden, waaronder dus deze twee en nog een ‘Rozenwijngaard’ versie.

     Alle geuren zijn te verkrijgen in 3 verschillende producten, de boter zoals hierboven vermeld, als hydraterende bodycreme en als zeep verrijkt met Karitéboter.

     

    Nog iets goed aan deze producten is dat ze het EFT-label dragen of beter bekend als Ecocert Fair trade label. Dit wil zeggen dat ze zorg dragen voor:

    ·        Economische solidariteit, voor een nauw en duurzaam partnerschap

    ·        Sociale verantwoordelijkheid voor duurzame commerciële relaties

    ·        Verantwoordelijkheid voor het milieu, ter ondersteuning van de ontwikkeling van duurzame landbouw

    ·        Respect voor de consument.

     

    De 30ml tinnetjes zijn te koop in L’ Occitane voor 12.50 euro ’t stuk! Probeer ze zeker eens uit want ze zijn zeker de moeite waard!

     

     

     

     

     

     

     







    03-11-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLINDERRING SIX

    Accessoires en vlinders… een combinatie van deze twee en je kan me altijd verleiden. J Ondertussen heb ik al veel van die accessoires verzameld en vandaag toon ik jullie er ééntje van:

     

     

    Deze vlinderring haalde ik in de SIX voor maar enkele luttele euro’s….Ik vind hem zooooo mooi, maar draag hem eigenlijk niet zoveel. Waarom? Hij is nogal groot en om te gaan werken is dat niet echt praktisch. J


     

    Af en toe zal je hier dus eens een vlinder-accessoire zien voorbijvliegen !!! J

     

    Wat vinden jullie van vlinderaccessoires? Moeten er meer accessoire-posts online komen??

     

    Accessories and butterflies… I’ve always been tempted by a combination of those two. J
    Meanwhile I’ve collected a lot of them. Today I’ll show one of them.

    I got this butterfly-ring in Six and paid only a few euro… I think it’s so pretty, but actually I don’t wear it a lot. Why? It’s rather big and that’s not practical to work with. J

    Once and a while I think you will see an accessory fly by! J

    What do you think about butterfly-accessories? Should I write more post about accessories?

     





    03-11-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TARTAN TALE by MAC
    Deze avond was er de release van de Tartan Tale Collectie in MAC Gent. Het is de eerste keer dat ik naar zo'n release ging dus ik was alvast serieus benieuwd.

    De winkel opende om 18u maar er stond al een rijtje ongeduldige, nieuwsgierige dames te wachten  Waaronder ook Snowwhiteglamour, Twinxxx en Roxanne.

    Dit waren enkele van de 'ad's':





    Bij 't binnenkomen werden we verwelkoomd door een 'viool spelende Schot' wat een extra schotse toets gaf natuurlijk , ondertussen kwamen er hapjes en drankjes rond om te proeven:



    Het was even drummen geblazen rond de displays en het lukte me nog net om enkele foto's te maken. Hieronder zie je een glimp van de oogschaduwpalletten, lippalettes en face-palettes:




    Daarnaast stond deze display opgesteld:



    Uitendelijk waren nog twee andere displays, daar kon ik helaas geen foto's van nemen Al ben ik er zeker van dat Hanne van Snowwhiteglamour deze foto's wel heeft!

    Normaal gezien ben ik helemaal geen ruitenpatroon-persoon, ik vind Burberry niet mooi en het enige ruitenpatroon item die ik tot nu toe in huis had was het de oude picnick deken nog ergens van 'de bomma' geerfd

    Sinds vanavond kwam daar verandering in en dit is de buit!!!:



    Eigenlijk wou ik me ook nog enkele eyeliners aanschaffen maar m'n budget liet dat niet meer toe Eigenlijk was ik ook nogal vlug buiten, ik wist op voorhand al wat ik zeker wou en heb he daar dan ook bij gehouden, ik zag het trouwens ook niet echt zitten om in een ellenlange rij te wachten.

    Morgen komen de items meer gedetailleerder aan bod dus stay tuned!

    02-11-2010 om 20:54 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE BODY SHOP FALL 2010

    Toen ik deze ‘The Body Shop’ face and cheek highlighter zag op Joliette’s blog (www.joliette.be) was ik direct verkocht !

     

    Ondertussen is er sinds een goeie week alweer een TBS in Brugge , wat we voordien niet meer hadden. Helaas, is deze collectie NIET te verkrijgen, daarvoor moet je naar TBS Oostende, waar ik deze twee ook kocht. In Brugge heb je wel het basic assortiment qua make-up.

    Toch even m'n hart luchten, naar mijn mening zijn de dames niet op de hoogte van collecties enz...Ik vroeg als de Fall 2010 binnenkort ging binnenkomen maar blijkbaar zijn zij op zelfstandige basis en zullen LE's hoogstwaarschijnlijk niet binnen komen. Toen ik zei dat ik dan maar naar Oostende zou gaan antwoordde die winkeldame dat de Fall 2010 collectie ook daar niet te verkrijgen was....!!!! Euhm, maar ik heb ze er wel gekocht...ergens in het begin van vorige maand al!!! Toen de vriendin die mee was dat zei wist de winkeldame even niet wat zeggen...en haar antwoord was dat ze eens ging navragen of de LE's ook niet naar Brugge konden komen...

    Persoonlijk vind ik dat eigenlijk niet kunnen dat klanten beter op de hoogte zijn dan het winkelpersoneel zelf, dus als ik nog eens in TBS ga en één van die dames komen met 'advies' af dan zal ik vriendelijk bedanken...

    Nu, genoeg frustraties met jullie gedeeld...

    Op naar de face en cheek highlighter!

     

    Berry:

     

    Is hij niet mooi met die blaadjes motieven erin verwerkt? Hij bevat supermooie shimmer én veel pigment, zoveel zelfs dat je hem best ‘opbouwend’ aanbrengt.

     

    Naar ’t schijnt zijn de blaadjes qua kleur zelf in ’t product gebakken, dus geen spray-over die na een tijd verdwijnt zoals bij sommige andere highlighters. Een dikke pluspunt daarvoor als je ’t mij vraagt! Op naar de swatch!


     

    Maar Kim zou Kim niet zijn zonder te staan twijfelen om ook de andere highlighterkleur in Chesnut mee te brengen….. JNa even een andere winkel bezocht te hebben kon ik hem niet weerstaan, keerde ik terug richting Body Shop en kocht ik dus ook de andere versie

     

    Chestnut:

     

    Terwijl de vorige rozer, meer kersenkleur is, is deze eerder een bruine kastanjekleur met gouden en bronzen tinten. Ook deze bevat véél pigment en shimmer, zie de swatch hieronder:

     

    Beide items waren 17 euro ’t stuk, dus ik betaalde voor deze twee een totaal van 34 euro. Niet goedkoop maar ook niet superduur als je weet dat de ‘pans’ best wel supergroot zijn.

     

    Ook het feit dat ze zoveel pigment hebben en gewoon superleuk zijn om te zien is volgens mij zeker ok om ze aan te schaffen! J

     

    Kochten jullie één of beide van deze LE Fall 2010 items????









    02-11-2010 om 09:38 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    01-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLUIS HAUL
    Vandaag had ik een dagje Sluis gepland, en kwam met een aantal leuke koopjes terug   Ik keek vooral uit naar de nieuwe MNY (het jongere zusje van Maybelline) collectie.

    Om eerlijk te zijn, ik vond het niet zo spectaculair...: en had er eigenlijk meer van verwacht...Ik kocht wel enkele nagellakjes en blushes en die zijn dan ook de enige items die er voor mij echt uitsprongen. Dit zijn ze:







    In de Hema kocht ik ook nog een drietal lakjes:


    In 't Kruidvat kocht ik dit, 2+1 gratis:

    Eén van onze laatste stops was de Action waar ik ook graag rondkijk voor beautyspullen zoals douchegels en bodylotions. Helaas was het aanbod deze keer nogal miniem en kocht ik alleen en dagcreme van Vaseline. Buiten beauty-items vond ik daar nog enkele kookboekjes en bakspullen.

    Natuurlijk worden alle items later gereviewd!!


    01-11-2010 om 21:15 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OKTOBER FAVORIETEN

    Naar goede gewoonte ook deze eerste dag van de maand weer tijd voor m’n favorieten! In deze post toon ik jullie enkele items die ik de afgelopen maand meer dan gewoonlijk gebruikt heb of herontdekt heb!

     

     

    De WnW ‘Color Icon 6/es palettes’, mega kwaliteit voor een budgetprijsje !

    Catrice ‘Berry Bazaar’ lipgloss, een All Time Favorite

    Hema Jip en Janneke bronzer, sinds ik hem aankocht heb ik hem al elke dag gebruikt!

    H&M nagellakje ‘Deeply In Red with You’, donkere fuchsiakleur, supermooi .




    Louis Widmer Deo Spray, een subtiele deo die z ’n werk naar behoren doet.

     Rituals Mandarin Delight, Sweet Mandarin & Fresh Mint Nourishing Body Lotion, deze was ietwat in de vergetelheid geraakt… Gebruik hem sindsdien weer elke dag.

    Oilily Muse Eau De Parfum

     

    Wat zijn jullie favorieten van afgelopen maand?

     

     

    It’s time for another favourites of the month! In this post you can read about things I discovered or rediscovered in the month of October!

    The WnW ‘Color Icon 6/es palettes’, mega quality for a budget price!

    Catrice ‘Berry Bazaar’ lipgloss, an All Time Favourite

    Hema Jip & Janneke bronzer, I’ve used it every day since I bought it!

    H&M nail polish ‘Deeply In Red with You’, a dark fuchsia colour, very nice.

    Louis Widmer Deo Spray, a subtle deodorant that works pretty well.

     Rituals Mandarin Delight, Sweet Mandarin & Fresh Mint Nourishing Body Lotion, I’d forgotten about this one for a while, but now I use it every day.

    Oilily Muse, Eau De Parfum

    What are your favourites for the past month?

     

     

     





    01-11-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZO WIL JE TOCH NIET GEZIEN WORDEN?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik kwam deze grappige foto tegen toen ik aan het rondsurfen was op het net! Man, ik weet dat sommige dames minder schaamte hebben dan andere, maar dit vond ik gewoon hilarisch!

     

    ZO wil je toch niet gezien worden???J

     

     

     

    I came around this funny picture when I was surfing on the Internet! Man, I know some women are not ashamed easily, but this is hilarious.

    I suppose nobody wants to be seen like THIS? J

     

     

    31-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD

    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee met deze makkelijke stap-voor-stap tips!

     

    Start zoals gewoonlijk met je dagelijkse make-uproutine. Vergeet zeker geen oogschaduwprimer aan te brengen!

     

    1. Breng een matte groene kleur aan op 2/3de van je bewegend ooglid en op 2/3de van je onderste ooglid. Breng ook een matte witte highlighter aan.

     

     2. Breng nu op het laatste 3de van je ooglid een matte donkerblauwe kleur aan, doe dit ook op je onderste ooglid en laat de kleuren mooi in elkaar overlopen EN Breng in je crease een shimmery turkooizen kleur aan, van buiten naar binnen toe.

     

     4. Blend de kleuren zodat ze in elkaar over lopen, breng een donkerblauwe eyeliner aan en zwarte mascara.



    TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

     

    Excited to learn how to do this look? Then follow the picture tutorial!

    Start by applying your regular routine. Don’t forget to put on some eye shadow primer!

    1.      Apply a matte green colour on 2/3 of your moving lid and on 1/3 of your bottom lash line. Also apply a matte white high lighter.

    2.      Apply a matte dark blue to the remaining third of your eye lid. Do the same on your bottom lash line. Blend all colours nicely together.

    3.      In the crease you put a shimmery turquoise colour. Start from the outside and work inwards.

    4.      Blend all colours together once more. Use a dark blue eyeliner and black mascara.

    That’s it! Have a look!















    30-10-2010 om 10:59 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    29-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANCOME ROSES DES SABLES QUAD
    Lancome, iedereen kent het wel. Het merk is voor sommigen te duur en voor sommigen niet, dat het een luxe-merk is daar zijn we het allemaal over eens

    Zelf heb ik een aantal verschillende Lancome paletten waar ik meer dan tevreden mee ben, ik vind de kwaliteit beter dan Chanel en Dior als het op oogschaduw aankomt.

    Dit palletje is dan ook geen uitzondering:



    Swatches:


    Mooie complementaire kleuren die heel mooi staan bij mijn donkere ogen !

    Probeerden jullie al Lancome oogschaduw uit?? Wat zijn de bevindingen?

    29-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    28-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIAMOND COSMETICS SWATCHES
    Onlangs kreeg ik nog 2 Diamond Cosmetics nagellakjes binnen die moesten nageleverd worden. Het gaat om deze 2:





    CHAINMAIL CHARM, holografisch:





    Zoals we van  Diamond Cosmetics gewoon zijn lakken ook deze lakjes supergoed en blijven ze lang !!!!!!!

    28-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    27-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIP OF THE DAY: L'OREAL GLAM SHINE: BLUSH CARAT
    Ik ben als sinds jaar en dag groot fan van de L'oreal Glam Shines. Eigenlijk vind ik L'oreal zelfs een goed merk, nog geen enkel item die ik uittestte viel me tegen.

    Vandaag toon ik jullie m'n allerfavoriete kleur van m'n stashje Glam Shines, ik heb er een stuk of 6. Het gaat om de kleur Blush Carat. Een roze/rode kleur met gouden shimmer.





    Op m'n lippen ziet hij er zo uit:


    Hij m'n lippen zo'n ongelooflijke glans! Ik vind de Glam Shines niet kleverig, ze blijven behoorlijk lang en ze smaken lekker fruitig. Ook de aplicator is een droom om mee te werken, hij is druppelvormig waardoor je met het puntje van de aplicator je lippen mooi kan aflijnen.

    Ze zijn niet van de goedkoopste, rond de 11 euro, maar ik vind hen hun geld méér dan waard!!

    Wie van jullie heeft er ook 1 of meerdere in hun bezit en wat zijn jullie bevindingen?

    27-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    26-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GARNIER CLEAN SENSITIVE REINIGINGSMELK
    Ik kocht deze Garnier Clean Sensitive Reinigingsmelk tijdens een afslag in Kruidvat. Ik betaalde er 2 euro voor. Cheap niet? Ik gebruik heel graag de Diadermeine oogreiniger maar sta altijd open voor iets anders dus bij deze.



    Deze beloofd veel goeds ! Hij is bedoeld voor mensen met een trekkerige en gevoelige huid, en dat heb ik! Ideaal dus ! Kijk mee wat Garnier's beloftes zijn:



    De creme is heel dik en romig van textuur en daar hou ik wel van, hij is ongeparfumeerd en dat vind ik zeker een pluspunt als het een product voor rond de ogen is.

    Hij reinigt verrassend goed, hij voelt zacht aan, en m'n ogen voelen nadien niet trekkerig. Op de verpakking claimt hij dat je niet zou moeten wrijven maar dat moet je dus wel
     Natuurlijk moet je niet schrobben maar zachte wrijfbewegingen doen de rest van het werk.

    Ik ben fan!!!

    26-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs