Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 42 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    29-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANCOME ROSES DES SABLES QUAD
    Lancome, iedereen kent het wel. Het merk is voor sommigen te duur en voor sommigen niet, dat het een luxe-merk is daar zijn we het allemaal over eens

    Zelf heb ik een aantal verschillende Lancome paletten waar ik meer dan tevreden mee ben, ik vind de kwaliteit beter dan Chanel en Dior als het op oogschaduw aankomt.

    Dit palletje is dan ook geen uitzondering:



    Swatches:


    Mooie complementaire kleuren die heel mooi staan bij mijn donkere ogen !

    Probeerden jullie al Lancome oogschaduw uit?? Wat zijn de bevindingen?

    29-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    28-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIAMOND COSMETICS SWATCHES
    Onlangs kreeg ik nog 2 Diamond Cosmetics nagellakjes binnen die moesten nageleverd worden. Het gaat om deze 2:





    CHAINMAIL CHARM, holografisch:





    Zoals we van  Diamond Cosmetics gewoon zijn lakken ook deze lakjes supergoed en blijven ze lang !!!!!!!

    28-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    27-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIP OF THE DAY: L'OREAL GLAM SHINE: BLUSH CARAT
    Ik ben als sinds jaar en dag groot fan van de L'oreal Glam Shines. Eigenlijk vind ik L'oreal zelfs een goed merk, nog geen enkel item die ik uittestte viel me tegen.

    Vandaag toon ik jullie m'n allerfavoriete kleur van m'n stashje Glam Shines, ik heb er een stuk of 6. Het gaat om de kleur Blush Carat. Een roze/rode kleur met gouden shimmer.





    Op m'n lippen ziet hij er zo uit:


    Hij m'n lippen zo'n ongelooflijke glans! Ik vind de Glam Shines niet kleverig, ze blijven behoorlijk lang en ze smaken lekker fruitig. Ook de aplicator is een droom om mee te werken, hij is druppelvormig waardoor je met het puntje van de aplicator je lippen mooi kan aflijnen.

    Ze zijn niet van de goedkoopste, rond de 11 euro, maar ik vind hen hun geld méér dan waard!!

    Wie van jullie heeft er ook 1 of meerdere in hun bezit en wat zijn jullie bevindingen?

    27-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    26-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GARNIER CLEAN SENSITIVE REINIGINGSMELK
    Ik kocht deze Garnier Clean Sensitive Reinigingsmelk tijdens een afslag in Kruidvat. Ik betaalde er 2 euro voor. Cheap niet? Ik gebruik heel graag de Diadermeine oogreiniger maar sta altijd open voor iets anders dus bij deze.



    Deze beloofd veel goeds ! Hij is bedoeld voor mensen met een trekkerige en gevoelige huid, en dat heb ik! Ideaal dus ! Kijk mee wat Garnier's beloftes zijn:



    De creme is heel dik en romig van textuur en daar hou ik wel van, hij is ongeparfumeerd en dat vind ik zeker een pluspunt als het een product voor rond de ogen is.

    Hij reinigt verrassend goed, hij voelt zacht aan, en m'n ogen voelen nadien niet trekkerig. Op de verpakking claimt hij dat je niet zou moeten wrijven maar dat moet je dus wel
     Natuurlijk moet je niet schrobben maar zachte wrijfbewegingen doen de rest van het werk.

    Ik ben fan!!!

    26-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    25-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE NAGELLAK - SWATCHES
    Ik had ook nog een aantal Essence- swatches om jullie te laten zien en hier zijn ze!

    Colour & Go: Ultimate Pink


    Colour & Go: Pool Party, deze heeft eigenlijk 3 laagjes nodig, hieronder zie je 2:


    Multidimensionlijn: 'All acces'


    Show your feet lijn: 'In The Jungle', een dupe voor OPI Jade Is The New Black


    Crazy about Color Collectie: Crazy me!


    Return To Paradise Collectie: 'Back To Paradise. Deze heeft zeker 3 lagen nodig en een basislak want hij stained.


    Persoonlijk vind ik de Essence-lakjes goed, maar iets minder van kwaliteit dan Catrice-lakjes. Maar als je prijs/kwaliteit vergelijkt zijn ze top!

    25-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    24-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENT- HAUL
    Gisteren ging ik samen met een trouwe bloglezeres shoppen in Gent, uiteindelijk kwam  Hanne van Snowwhiteglamour ons vergezellen en ons wat gidsen door 't Gentse Dankjewel hiervoor! Het was leuk :)

    Ik ben binnen m'n budget gebleven en had zelfs nog cash over om enkele lekkernijen aan te schaffen, als lunch hadden we de héérlijkste spaghetti die ik tot heden gegeten heb. De 'Kastaar' spaghetti vanuit de gelijknamige bistro .

    Tijdens 't rondsnuffelen kwamen we te weten dat Planet Parfum nu ook -(en gilt superluid!!!)- OPI verkoopt !!!! Ik kocht geen enkele lakje want ik was helemaal overdonderd over 't grote gamma Maar ben blij te weten dat OPI nu ook daar te vinden is!

    In de Di kocht ik dit:


    Park Avenue, een voor mij nog onbekend budget-merk. De blush kostte me 3.90 euro 't stuk. WnW gaat uit 't assortiment en was daarom aan -50%, dus kocht ik de WnW Shine lipstick.

    Ook in de Di vond ik dit:



    Niet alleen de verpakking is supermooi, kijk en kwijl naar dit 'dupe' product van Too Faced en dit voor een euro of 6 !:




    In 't Kruidvat kocht ik 2 nagellakjes: Een bruine cremekleur en een rose/paars met prachtige blauwe shimmer:



    Bij Yves Rocher was alles aan -50% en daar kocht ik deze 'sheer' foundation, die me al eerder was opgevallen:



    Charlotte, de dame waarmee ik ging shoppen bracht me de langverwachte Benefit PowderFlage mee. Die bestelde ze voor mij en voor haar op één of andere website en nu is hij eindelijk van mij!



    Eén van onze laatste stops was de MAC, hier kocht ik uiteindelijk nog 3 items. 2 blushes, waaronder ééntje van de Vinomous Villaines collectie en m'n eerste MAC lipstick.



    Moe maar voldaan gingen we nog een lekker stuk taart gaan eten bij de Exki  en daarna zakten we af naar de Mc. Donalds!

    24-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLACK E/S PENCIL BATTLE ! GOSH VERSUS URBAN DECAY
    Ik deed al eens een Battle/Dupe tussen een Gosh Waterproof pencil en een Urban Decay pencil en vandaag heb ik er weer eentje voor jullie. Het gaat om de Gosh Velvet eyeliner in Black Ink en de Urban Decay 24/7 eyeliner in Zero.

    Voor een Gosh betaal je rond de 8 euro, voor een UD pencil, het dubbele...17 euro om precies te zijn.



    Hierboven zie je een mini-versie van de Urban Decay 24/7 liner maar normaal gezien zijn ze hetzelfde formaat. Persoonlijk vind ik de Urban Decay liner een mooiere verpakking, die is glanzend terwijl Gosh mat is, hebben maar smaken verschillen natuurlijk

    Als je de verpakking niet meerekent, zien de pencils er compleet hetzelfde uit, check hieronder:


    Maar daar blijft het niet bij !!! Ook een swatch toont dat ze exact hetzelfde zijn, ze zijn allebei creamy van textuur en hebben een matte finish, alleen duurt de UD een seconde langer voor hij echt helemaal droog is,maar da's nu niet iets om over naar huis te schrijven hé :



    Qua staying-power blijven ze ook op dezelfde gloflengte. Beiden pencils blijven gans de dag zonder te smudgen !!!

    Waarom de Urban Decay kopen als de Gosh eigenlijk net hetzelfde is? Eerlijk? ....Ik weet het niet... Sommige dames verkiezen een luxueuzer merk, het hoeft daarom niet speciaal beter te zijn...

    Als je liever wat euro'tjes spaart dan kies je natuurlijk de Gosh-versie !!!!

    Welke van de 2 heb jij in je stash?? wat vind je van de Gosh Velvet Eyeliners??

    24-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Tags:Gosh, Urban Decay, Kruidvat, Sephora
    23-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD

    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee met deze makkelijke stap voor stap tips!



    Start zoals gewoonlijk met je dagelijkse make-up routine, en vergeet zoals altijd je oogschaduwprimer niet !

    1. Breng een highlighter aan onder je wenkbrauw en een bruine oogschaduw op gans je bewegend ooglid, werk aan de buitenkant in een 'cat' shape:



    2. Breng een goud/champagnekleur aan net boven je crease en start net waar de 'cat'shape begint:


    3. Breng een buine/bordeauxkleur aan IN je crease:


    4. Blend alles goed en breng een donkergrijze eyeliner aan, eindig met mascara:




    23-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ETOS HOLOGRAFISCHE LAKJES SWATCHES
    Deze Etos lakjes geven je nagels een mooi kleurtje MET holografisch effect ! Bij de eerste laag zijn ze redelijk sheer dus ze hebben zeker nog een 2de laag nodig.

    Nr 010


    nr 011


    nr 013


    nr 012


    Ben jij fan van holografische lakjes???

    23-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    22-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOTD: *FRAPPUCINO* by NYX
    M'n LOTD is Frappucino van NYX, een tijd geleden bestelde ik een heel aantal 'nude-achtige kleuren omdat ik dat persoonlijk 't mooist vind...



    De kleur is een soort van bruin/ roze, volledig mat en hij heeft een cream-finish.



    Hij is een 2-tal tinten donkerder dan m'n eigen lipkleur dus niet echt opvallend:


    NYX Round lipsticks zijn echt supergoede lipsticks qua kwaliteit !!!! Ze zijn een droom om aan te brengen, bevatten heel veel pigmentatie en ze blijven lang.
    Op sommige dagen heb ik meer last dat ze m'n lippen wat droger maken, maar niet uitdrogen wat sommige lipsticks dan weer wel doen, maar dat is snel opgelost met een laagje Carmex eronder

    Wat vinden jullie van NYX Round lipsticks? Welke hebben jullie in je stash?

    22-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    21-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEROME: HANDCREME VOOR DE NACHT
    Een hele tijd geleden kocht ik deze Herome Handcreme in de afslag. Hij was aan de helft van de prijs dus dat kon ik moeilijk laten liggen!



    Het is een extreem voedende handcreme die bedoeld is voor 's nachts. Hij bevat Vitamine A, E, F, B5, Aloe Vera, Collageen en Shea boter.

    De textuur is vrij dik, eerder een boter  en is 'gebroken wit' van kleur. Dus niet helemaal wit. De creme komt in een stevige plastieken pot, ik dacht eerst dat het glas was, en bevat een handig spateltje zodat je niet met je vingers in het potje moet zitten prutsen.



    Eenmaal je de creme aanbrengt is hij makkelijk smeerbaar, het lijkt alsof hij smelt op je huid.

    Let op, hij is VET, daarom dat hij ook aangeraden is voor 's nachts. Hij trekt traag in en daarom raad ik eventueel katoenen handschoentjes aan. De volgende morgen zijn je handen poezelig zacht !

    De geur is nogal moeilijk te omschrijven, ik vind hem nogal sterk, een beetje een mannelijke geur als je 't mij vraagt Hij is allesbehalve zoet, fris of fruitig en heeft eerder een poederige/musk geur. Niet iedereen is daar fan van en ikzelf verkies ook liever iets fris...Dat is dan ook 't enige minpunt wat ik kan bedenken...

    Ik zou hem zeker nog opnieuw aankopen omdat ik hem goed vind werken, al zou ik liever hebben dat hij een wat frissere geur heeft.

    Probeerden jullie deze al uit?

    21-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    Tags:herome, kruidvat
    20-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 16
    Alle gebruikte kleuren komen uit een Sleek pallet.





    20-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    19-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARFUM: *CONTRADICTION* by CALVIN KLEIN
    Condratiction van Calvin Klein heb ik nu al een tijdje in m'n stash en genoeg gedragen om jullie te laten weten dat ik hem héérlijk vind . De geur werd uitgebracht in 2007 en wordt omschreven als bloemig, oosters maar tergelijkertid ook fris.

    Het is een heel vrouwelijke geur die een mengeling is van roos, pure peper, satijnhout en sandelhout. Een geur uitermate geschikt voor overdag, aangezien het een niet overweldigende geur is. Hij is gewoon zacht aanwezig.



     Dit is de Eau De Parfum maar je hebt er ook nog de Eau De Toilette van, die sowieso goedkoper is.



    Alhoewel de fles rond is vind ik hem er heel strak uitzien. De dop, zilverkleurig, sluit eigenlijk over de ganse fles waardoor je maar een klein beetje van het parfum eigenlijk ziet, zoals hierboven getoond op foto.

    Zelf heb ik de 100 ml fles, die normaal gezien 72 euro kost, maar aangezien ik alleen geuren aankoop in de solden betaalde ik er de helft voor. Hij is verkrijgbaar in verschillende formaten.

    Wie probeerde dit geurtje al en vond hem goed?

    19-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    18-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMPJE: 100% PURE ZOETE AMANDELOLIE

    In dit filmpje leg ik uit waarom 100% pure zoete amandelolie goed is voor je !

    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim?feature=mhum

    18-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: EVERYTHING'S ROSY by ORLY

    Dit roze/mauve ORLY cream lakje kocht ik een tijdje geleden tijden 'sales', ik betaalde er 5 euro voor. Ik wou al lang Orly uitproberen en bij deze greep ik de kans!



    Het lakje zelf is een cream lakje, dus nergens shimmer of glitter of wat dan ook te bespeuren. Hij dekt PERFECT in 1 laag. De kleur is echt supermooi, ik ben er helemaal verliefd op



    Qua houdbaarheid is hij net zoals een OPI of China Glaze lakjes, héél goed dus! Wat ik ook zeer handig vind is dat hij een breed borstelstje heeft wat er ook alweer voor zorgt dat de lak supermakkelijk aanbrengt. Orly staat beken voor z'n snel drogende en lang houdbare lakjes.



    Helaas is Orly niet makkelijk te verkrijgen...maar nu heeft Enchantra (www.enchantra.eu) ze ook, ze kosten iets van rond de 8 euro en zijn vast en zeker de moeite waard!!!

    Probeerden jullie al Orly lakjes? Wat zijn de bevindingen?

    18-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    17-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOTD: HIBISCUS van DR KURT WOLF

     Deze lipstick kocht ik een hele tijd geleden eens in de Pro Duo, hij was in afslag en kostte me maar 1 euro!



    Hij is van 't merk Dr Kurt Wolf, voor mij tot op heden een onbekend merk Na wat zoeken kwam ik te weten dat dit eigenlijk een Duits pharmaceutisch bedrijf is. Voor verdere info: http://www.alcina.de/en/our-brand/alcina.html

    De kleur zelf is felroze naar fuschia neigend, opvallend en mooi, dat wel



    Dit is een cream-lipstick en die glijdt als het ware over je lippen. Hij is neutraal van smaak en blijft relatief lang. Een eet- en drinksessie overleeft hij niet helemaal, hij vervaagt maar er blijft wel nog iets over.

    17-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    16-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Eens om de zoveel tijd draag ik ook eens een meer neutralere oog make-up look. Normaal gezien ben ik fan van kleur maar vandaag liet ik dit op m'n ogen even terzijde, m'n lippen kregen vwel een fellere kleur.











    Alle tinten op m' ogen zijn van het Catrice LE Caramé palletje, en als eyeliner gebruikte ik de donkerste bruine kleur uit datzelfde palletje.

    16-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    15-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SALE !!!!
    Dames,

    Een vriendin van me heeft enkele hele leuke budget make-up items 'for sale', neem zeker eens een kijkje op:

    http://lavieatoujoursraison.blogspot.com/.

    15-10-2010 om 20:19 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SANEX DERMO PROTECTOR
    Ik swapte deze Sanex deo en vond het hoog tijd om hem eens aan een grondige test te laten ondergaan!



    Ik heb nogal een haat/liefde verhouding met véél deo's die op de markt zijn. Ik gebruik ook alleen maar rollers, nooit sprays. Veel van die rollers zijn nogal vloeibaar waardoor 't eeuwen duurt vooral de deo droog is, waardoor ik steeds vlekken kreeg op kleding...en vele deo's irriteerden m'n gevoelige oksels mateloos.

    Ondertussen vond ik al enkele die aan m'n eisen voldoen, maar ben nog altijd nieuwsgierig om anderen uit te proberen.

    Deze is een stick, dus niks te vloeibaar of wat dan ook. Een vaste stick-textuur die je onder je oksels wrijft:



    Hier hoef je dus niet te wachten op eventuele 'droogtijden', wat ik een zéér positief punt vind. Ook de geur vind ik persoonlijk héél lekker. Maar ik moet toegeven, hij is niet van de subtielste...ik ruik hem door m'n kleren heen, wat wil zeggen dat dit soms storend kan werken met één of andere parfum. Na een uur of 2 verdwijnt dit effect wel !

    Persoonlijk vind ik dit niet zo erg...liever een 'clash' van lekkere geuren dan een een vermenging van parfum met zweet...maar dat is dan hoe ik erover denk natuurlijk

    Hij claimt dat hij geen witte sporen achterlaat, op gekleurde kleren is dit alvast niet gelogen, ook op zwarte kleding vind ik geen witte sporen terug, al moet ik wel zeggen dat ik een heel lichtgrijs waasje zie op m'n kledij. Dit is echt zooo miniem dat 't de moeite eigenlijk niet waard is om te vernoemen

    Maar doet hij nu echt z'n werk??? Je oksels geurvrij houden?? Een doordeweekse non-stressy/droge dag overleeft hij, maar dan mag je ook niks van sport, geen fietstochtje doen en best alleen de hele dag relaxen. Een dag waar de temperaturen boven de 20 graden liggen overleeft hij al helemaal niet, je hoeft daarom nog niet veel te doen...Hij houd m'n oksels droog, ja dat wel maar niet geurvrij. Na enkele uren moet ik em opnieuw aanbrengen.

    En laat dat nu net zijn wat ik NIET wil van een deo, dat je hem om de paar uur opnieuw moet aanbrengen...Helaas, deze doet het niet voor mij.

    Wie probeerde deze deo al uit? Wat waren de bevindingen? Wat is jouw favo deo? Gebruik je liever roller, stick of een spray?

    15-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    Tags:deodorant, kruidvat
    14-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: *YEE -HAW* by CHINA GLAZE
    Dit China Glaze Yee-Haw nagellakje komt uit de Rodeo Diva Collectie van 2008.



    De kleur is een een donkere perzikkleur, neigen naar koper en hij heeft een gouden nacré finish. Volgens mij is het een ideaal herfstkleur aangezien hij een koperen ondertoon heeft. Toch is hij ook geschikt voor de zomer want hij staat supermooi bij gebruinde handen.



    Hierboven zie je 3 laagjes aangebracht, daarmee krijg je echt het effect en kleur van in het flesje. Het eerste laagje brengt héél sheer aan, de 2e laag maakt al veel goed, maar ik verkies toch een 3de laag.



    Het lakje strijkt makkelijk open en droogt relatief snel. China Glaze houdt bij mij altijd superlang, zelfs met afwassen en poesten zonder handschoenen !

    De kleur is héél mooi maar echt speciaal, hip of vernieuwend is hij niet...het is een redelijk klassieke kleur die 'oudere' dames waarschijnlijk wel standaard in hun stash zitten hebben

    Wat vinden jullie van deze kleur?

    14-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs