Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    13-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: CHINA GLAZE: *TURNED UP TURQUOISE*
    Dit fel groene China Glaz: Turned Up Turquoise lakje nijgt naar neon maar is het nét niet.



    Ik was iets teleurgesteld want na het aanbrengen en opdrogen blijkt deze mat te zijn...dit staat nergens vermeld op de verpakking en dat is jammer. Ook zijn matte lakjes een echte 'pain in the ass' om te lakken, dat vind ik dan toch! Waarom?
    De eerste laag trekt altijd héél streperig, de 2de laag kan al veel verhelpen maar als je teveel druk uitoefent lak je gewoon de eerste laag er weer af...de kunst is om dus de 2de laag redelijk dik te leggen, maar dan ook weer niet te dik want anders heeft hij uren nodig om te drogen



    Op zich vind ik de kleur dan wel weer héél cool ! Opvallend dat is hij zeker en bij handen met al een mooi tintje staat hij echt supermooi.

    Hieronder nog een foto van de lak met een glanzende top-coat:


    Helaas, ik heb de lak nog maar op sinds de middag en de dag zelf had ik al verschillende chips aan 3 nagels... Nu, ik ben momenteel nog niet zeker als het aan de CG lak zelf ligt,de andere basecoat dan gewoonlijk of de seche vite die ik erboven gedaan had...
    De basecoat die ik vandaag gebruikte is eigenlijk geen basecoat, het is een gewone nagelversterker en bij het afhalen van de groene lak 'stainde' hij. Terwijl ik dat bij een 'echte' topcoat zelden heb...
    Nuja, ik hou jullie op de hoogte als ik met een 'echte' basecoat meer succes heb met het langer blijven van de lak.

    Wat vinden jullie van deze kleur??

    13-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOTEIX ARGAN & KARITE HAARBALSEM
    Deze Argan & Karité haarbalsem kocht ik in een kapperswinkel in Rijsel.



    Karitéboter en Arganolie zijn sowieso al veelbelovende producten aangezien het natuurlijke producten zijn. Items waarin deze 2 verwerkt zijn wekken dus sowieso mijn nieuwsgierigheid op!

    Ook voor de prijs moest ik het niet laten, rond de 4 euro voor een fles van 750 ml !!!! Een cheap ass product als je 't mij vraagt!

    Wat beloofd hij?


    Nu moet ik wel zeggen dat Soteix-producten eerder aangeraden worden voor dames met afro-haar. Hun haar is extreem droog ( dat is gewoon de textuur) dus extreem voedende producten zijn bij hen zeer welkom!

    Waarom koop ik hem dan vraag je je nu waarschijnlijk af?
    Wel, in de zomer droogt m'n haar verschrikkelijk uit en dan vooral de punten. Zon, zee, zoutwater, chloor van ih zwembad doen m'n lokken alvast geen goed. Daarom gebruik ik een extra voedende balsem.

    Maar Pas Op! Gebruik maar een ieniemienie beetje hiervan anders wordt je haar héél vet !! Ik gebruik een hoeveelheid van de grote van een 10 cent muntstukje. Wrijf het over m'n handen en breng het aan ALLEEN op de punten. Laat een aantal minuten inwerken, daarna goed uitspoelen en voila! Klaar is kees!

    M'n haar is voldoende gevoed tot aan de volgende wasbeurt en het maakt m'n haar superzacht !!!!

    13-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Hair
    12-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAZ A NEW HAIRCUT !!!!
    Ik hakte de knoop en besloot voor een assymetrische haircut te gaan en dit werd het resultaat, helaas zijn de foto's wat donker:







    Het is even wennen maar ik ben er héél blij mee!

    Doen jullie mee aan de assymetrie-trent?

    12-08-2010 om 13:42 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Hair
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GLISS KUR REPAIR WEIGHTLESS SHAMPOO
    Dze Gliss Kur Repair Weightless shampoo kocht ik in de action, voor iets van rond de 1 euro het stuk !! Superbargain als je het mij vraagt!



    Bij de action loop je wel de kans dat de items niet in het nederlands zijn, maar wel in 1 of andere vreemde taal, in dit geval is het Spaans. Nu, m'n spaans mag dringend heropgefrist worden en gelukkig hing er een nederlandse sticker over de uitleg ! Jay!

    Volgens mij gaat het hier om overstocks van in andere landen, die dan voor spotprijsjes hier verkocht worden. Beautygloss wijdde ook al enkele artikels aan items uit de action.

    Wat beloofd de shampoo?


    Als eerste, de shampoo schuimt héérlijk en heeft een fis geurtje. Na het wassen voelt m'n haar echt fluffy/luchtig-zacht aan, ik heb de indruk dat m'n haar meer volume heeft dan dat ik het met een andere gewone shampoo was. M'n haar weegt inderdaad niet door vandaar de volume.

    Het feit dat deze shampoo geen olie bevat, is voor mij ook een positief punt, m'n haar is namelijk fijn en sluik en heeft de neiging van gauw vet te worden met een niet aangepaste shampoo.Met deze shampoo kan ik het eigenlijk wel een avondje langer uithouden zonder m'n haar opnieuw te moeten wassen!

    12-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Hair
    11-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOTD: WNW GLAM & CARE : Mauve Frost
    Deze Wet N Wild verzorgende lipstick kocht ik in de uitverkoop, en betaalde er maar 1.25 euro voor.



    De verpakking op zich is nogal robuust en goedkoop...Toch hebben ze het geprobeerd een glamoureuze touch te geven door de zilveren kleur en de ietwat sierlijkere letters.

    De lipstick zelf:


    Zoals je ziet bestaat de lipstick uit een verzorgende balsem, dus het witte gedeelte in het midden, en een lipstick, rondom het verzorgende 'centrum' van de lipstick.

    De geur is fruitig en fris en bij het aanbrengen voelt de lipstick echt aan als een verzorgende balsem, hij is niet kleverig. Hij geeft m'n lippen een mooie glossy shine met dat beetje extra verzorging.

    Swatch op m'n lippen:


    De kleur bevat een ietsiepietsie beetje glimmer wat je op de foto nu niet kan zien. Superlang blijft de kleur niet, want het is dan ook een balsem. M'n lippen voelen niet droog aan, en blijven gehydrateerd, zelfs nadat de lipstick verdwenen is.

    Ik had er zeker nog wat kleuren van geprobeerd als ik de kans had, helaas was alleen deze nog beschikbaar. WnW word nu echt wel moeilijk te verkrijgen aangezien alle Di's aan het verdwijnen zijn.

    11-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 11




    11-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    10-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASY PEASY HAIRDO
    M'n haar is momenteel op een heel vervelende tussenlengte. Te kort om in een mooie staart of knot te doen en teveel uit model om m'n coupe los te laten hangen.

    Een héél aantal jaar geleden droeg ik m'n haar ELKE dag met van die kleine, ale kleuren van de regenboog, knijpertjes in m'n haar. Een losse updo als 't ware
    Je steekt gewoon je haar slordig op met af en toe wat die eruit komt piepen.

    Ondertussen ben ik het gekleurde knijpertjes syndroom ontgroeit, maar hou ik nog steeds van een funky kapsel. Daarom gebruik ik nu bruine schuivertjes of bobbypins in 't engels.Die ook ideaal zijn om je haar vast te steken maar er tegelijk ook weer haar laten uitpiepen.

    Ik nam enkele close-ups voor jullie:







    Ikzelf spray alles wel nog eens extra vast met een goede haarlak. Momenteel gebruik ik er eentje van TAFT. Het kapsel blijft de hele dag op z'n plaats!

    10-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Hair
    09-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OILILY 'SPANISH ROSE' EDT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Velen vinden het misschien kinderachtig en vinden de geuren niet lekker,maar ik wel...waarover heb ik het? Oilily !!! Als sinds m'n kinderjaren ben ik verzot op de flesjes met de kleurrijke bloemenmotiefjes en de geuren hebben me meestal ook wel kunnen voor zich winnen.

    Alle verzamelde lege flesjes staan verzameld op een bijzet-tafeltje in de living, kwestie van de boel wat op te vrolijken

    M'n laatste aanwinst is de geur 'Spanish Rose', een geur waar je natuurlijk de 'spaanse roos' in herkent Duh!! De geur werd gelanceerd in 2003 en bevat de volgende mix van geuren: iris, sandelhout, amber, kokosnoot, vanille, perzik, jasmijn, bergamot, rode bessen en citroen. Eeen hele waslijst als je het mij vraagt.

    Alhoewel ik de geur héérlijk vind zijn er toch 2 minpuntjes aan verbonden...
    1) het is een EDT, dus hij blijft echt niet lang!
    2) alleen verkrijgbaar in 100ml, en die kost dan alweer 30 euro...wat ik persoonlijk veel vind voor een geur die snel vervliegt.

    Wat vinden jullie van Oilily geurtjes en verpakkingen?

    09-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    08-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: H & M SWATCHES
    De H & M nagellakjes hebben een ware metamorfose ondergaan, zien er niet alleen hip uit, maar ze zijn het ook

    Funky kleuren en een héél goed kwaliteit. Dekkende finishishes, redelijk sneldrogende formule, funky namen en ze zijn goedkoop !

    Deeply in Red with U:


    Get a Rose 4 Me:


    Bella's Choice:


    Blue my Mind:


    Momenteel zijn ze nog moeilijk te vinden. Ik had graag nog andere kleurtjes geprobeerd...nu, indien ze ooit weer verkocht zullen worden sta ik de eerste in de rij om ze uit te proberen!!!

    Ook H&M lakjes geprobeerd? Bevindingen?

    08-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    07-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD: NOTHING SPECIAL
    Deze fotd is allebehalve speciaal daarom geen stap voor stap plaatjes Toch wil ik jullie deze look eens laten zien! Door teveel aan zonlicht binnen lijken m'n laatste fotd's wat aan de rodere kant, of ik zie er in alle geval een stuk bruiner uit dan ik ben







    07-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    06-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEETING MET EEN BLOGLEZERES

    Afgelopen dinsdag ging ik samen met een vriendin shoppen in Brussel. Een ander hoogtepunt die dag was een ontmoeting met 1 van m'n bloglezeressen, Charlotte, die ons een beetje wegwijs maakte in de Brusselse winkelstraat.



    Charlotte is een superleuke dame waar ik zeker nog meer mee wil afspreken!!!! Het was heerlijk om die dag over bijna niks anders dan make-up te tetteren

    Gelukkig klikte het ook tussen m'n vriendin Sara en Charlotte, al is Sara geen zo'n make-up-addict maar wel een makkelijke meid die altijd openstaat om nieuwe mensen te leren kennen!



    Ik moet zeggen, ik ontmoette al 2 lezeressen, andere blogsters niet meegerekend natuurlijk, Lieselot en Charlotte en beide dames zijn stuk voor stuk héél aangenaam !

    06-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIOR *MYRIAD* QUINT
    Ook dit Dior Myriad palletje (quint), kocht ik tijdens de faillisement uitverkoop. Ik betaalde hier 5 euro voor, en stoptte het in een homemade plastieken doosje



    Zoals je ziet bestaat de Myriad quint uit 5 complementerende blauwtinten, van ultralicht naar fel blauw. Het kleur in het midden daar ben ik teleurgesteld over, hij heeft bijna geen pigmentatie en hij had zo'n spray-over. Zo'n shimmerlaagje die dus vervaagt na enkele keren gebruiken.

    De 2 donkerste kleuren bevatten natuurlijk 't meest pigment. Zie foto hieronder:



    Wel hebben alle kleurtjes een subtiele nacréfinish en zijn ze makkelijk te blenden. Ik vind dit pallet niet super qua pigmentatie enz..maar het had erger gekunnen.
    Helaas gebruik ik hem bitterweinig...mss moet ik daar dan eens verandering in brengen en kom ik nog met supermooie looks voor de dag.

    Wat vinden jullie van dit palletje?

    06-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Dior
    05-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA JIP & JANNEKE BRONZER & ROZE KWAST
    Ook de nieuwe Jip & Janneke bronzer ziet er superleuk uit ! EN, ook heeft hij een heel mooi zinnetje op 't doosje geprint: ' Make Every Day A Happy Day', is toch heel toepasselijk als je je dag goed wil starten?



    De kleur is 01. Redelijk licht dus, Ik zag geen donkerdere kleuren liggen maar ik ben ervan overtuigd dat er ook geen zijn.


    Swatch op m'n hand:


    Ik moet zegge, hij is prachtig ! Het is een kleur die iedereen kan gebruiken. Van superlichte huidjes tot wat getintere dames. Hij bevat geen glitter, maar wel een subtiele nacré glans.

    Ook de bronzerbrush sprak me meteen aan. En dan vooral de funky roze haren


    Close-up:


    Het valt me op dat deze bronzerbrush iets langere haren heeft dan m'n gewoonlijke brushes die ik gebruik voor bronzer. Nu, op zich is dat geen probleem.
    De haren voelen superzacht aan. Sommige penselen met wat 'hardere' haren durven lelijke kuiltjes in producten achterlaten, of zorgen ervoor dat 't product overal rondvliegt, dat doet deze NIET. Hij brengt de bronzer gelijkmatig aan en maakt hem makkelijk blendbaar.

    1 minpuntje is dan, op de verpakking (of eerder een stickertje) zegt dat de kleur van de haren kan vervagen tijdens 't wassen. Dit heb ik nog niet uitgeprobeerd, dus ik kan 't nog niet zeggen, maar ik zou het wel jammer vinden moest hij spectaculair vervagen want dan is 't mooie effect weg. Maar zolang hij z'n werk blijft goed doen mag ik eigenlijk niet klagen!

    Wie kocht nu ondertussen al enkele items van de Jip & Janneke lijn?

    05-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Bronzer
    Tags:hema
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: ESSENCE *PURPLE DIAMOND* multidimension
    Wow !! Dit Essence Purple Diamond lakje is echt supermooi!!!!! Hij komt uit de Multi Dimension lijn en beloofd je nagels xxxl shine te geven.

    De kleur is zoals je waarschijnlijk al kon denken een paarse kleur, maar volgens mij is dit een 'foil' nagellakje, wat wil zeggen dat hij net hetzelfde effect heeft als bijvoorbeeld zilverfolie, maar dan in paarse variant.



    Dit is 1 laagje, dus hij is alvast superdekkend, dus droogt hij ook relatief snel !!! Ik zag dat ze ook nog een zilveren variant hebben dus daar neem ik alvast ook nog een kijkje naar. Het lakje is superbudget, zoals we van Essence gewoon zijn trouwens : 1.59 euro.





    Op verschillende blogs lees ik dat deze allesbehalve lang blijft...nu, ik gebruik m'n gewoonlijke basecoat van Herome en Fast Forward Top Coat van China Glaze en hij blijft idd niet superlang, 2dagen, dus dat valt nog mee...

    Wat vinden jullie van foil lakjes? Heb je er al in je stash?

    05-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    04-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALICE & JO BESTELLING
    Joepie!!!!! Ik kreeg vandaag m'n Alice & Jo bestelling binnen! Kijken jullie mee?

    Art De Lautrec lakjes: nrs 417, 65, 12B en 04B


    Sleek Chaos Pallet, enkel matte kleuren:


    Sleek Curious Pallet:


    Sleek Graphite Pallet:


    Sleek Acid pallet:


    Nu heb ik alle beschikbare Sleek paletten in m'n stash. Van het vaste gamma welteverstaan. Ook heb ik onderussen al 2 LE paletten: Safari & Bohemian.

    De pigmetatie en textuur van Sleek palettes zijn gewoon schitterend! En ik vind ze 1 van de beste budgetpaletten ooit! Indien je er nog geen uittestte doe dat dan maar meteen!

    04-08-2010 om 13:24 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JIP & JANNEKE LIPGLOSS
    Ondertussen weet idereen het al, bij de HEMA liggen superleuke Jip en Janneke items. Wie geluk heeft kan nog enkele spullen bemachtigen want hier in Brugge en in Brussel (zag ik vandaag) zijn de schappen al zielig leeg...

    Ikzelf kocht 3 items, en dit is er eentje van:


    Een felroze lipglossje met mooie shimmer.

    Het dopje van de verpakking is zoooo leuk:


    En dit is de swatch op m'n lippen:


    Een felroze kleur, die tegelijk ook transparant is. Qua longlasting-formule is hij tussen de 2. Niet superlang maar hij is ook niet meteen weg. Volgens mij is dit toch ook een héél draagbare kleur!

    Morgen is 't de beurt aan de bronzer en bronzerkwast dus Stay Tuned!

    04-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    03-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAMENGESTELD HE PALLETJE
    Dit samengesteld palletje bestaat uit 2 oogschaduwen van Lancome (links), een bruingroene oogschaduw van T.Leclerc, een donkerbruine shimmery oogschaduw van Yves Rocher (uit een LE palletje) en een Canyon bronzer van Chanel.



    Zoals je ziet zijn dit tester-verpakkingen, die ik net zoals de Chanel In Love, tijdens een uitverkoop van een faillisement kocht. IIk besloot alleen dit palletje te gebruiken voor m'n look van vandaag en dit werd het resultaat:







    Eigenlijk een hele simpele alledaagse look. De foto toont het nu helaas niet maar de Lancome oogschaduwen hebben zo'n mooie shimmer. De bronzer is héél subtiel en geeft me een gezonde look.

    03-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    02-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JIP & JANNEKE BIJ DE HEMA
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Bij de HEMA verkopen ze sinds kort enkele 'very cute' make-up items. Iedereen weet dat de Hema rond Jip & Janneke draait, en daar maakten ze nu dus enkele mooie make-upjes van!

    Wie denkt aan prullerige kindermake-up heeft 't mis ! De itempjes die ik kocht vind ik alvast super!

    Trekt deze collectie jullie ook aan? Of ben je niet zo'n Jip & Janneke fan?

    02-08-2010 om 11:55 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:bronzer, lipgloss, hema, borstel
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VASELINE STASH
    Het eeuwenoude merk Vaseline klinkt iedereen wel bekend in de oren! Meestal bekend om z'n potje vette glycerine die goed is voor uitgedroogde vlekjes, schrale lippen enz...MAAR Vaseline is meer dan dat!

    Vaseline heeft uiteindelijk een uitgebreid gamma bodylotions, die stuk voor stuk betaalbaar zijn. Helaas zijn niet alle varianten hier in Belgie te koop, maar Nederland biedt je hier wel een groter gamma van aan.

    Dat hun Coconut bodybutter 1 van m'n favorieten zijn wisten jullie al, maar niet alleen die kan me bekoren. Zowat elke product die ik van Vaseline heb uitgeprobeerd, hebben me alvast nog niet teleurgesteld!!

    Hieronder enkele foto's van m'n Vaseline-stash, sommige items zijn al gere-viewd, anderen komen later nog aan bod!:


    * Essential Moisture Conditioning with Vit A en E
    * Intensive Rescue, intensief voedende bodybutter
    * Aloe Fresh Hydratatie, met aloe vera en komkommer


    * Hand & Nail, met Keratine en Vitamine E
    * Healthy Feet & Legs, met mverfrissende munt


    * Original Petrolium Jelly
    * Cocoa butter, smoothing, with cocoa en shea butters

    Enkele van Vaseline's producten vind je in het Kruidvat en ook de Etos verkoopt een aantal items.

    Wie van jullie gebruikt ook graag de Vaseline producten???

    02-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    01-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE POLL !
    Voor de dames die er nog niet op gelet hebben...er is een nieuwe POLL online! In de linkse bar op de pagina !

    'Als het op make-up aankomt, verkies je dan...' en maak dan je keuze uit de 3 antwoorden.

    Ik ben benieuwd naar de resultaten!

    01-08-2010 om 11:57 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Mascara


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs