Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    07-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD: NOTHING SPECIAL
    Deze fotd is allebehalve speciaal daarom geen stap voor stap plaatjes Toch wil ik jullie deze look eens laten zien! Door teveel aan zonlicht binnen lijken m'n laatste fotd's wat aan de rodere kant, of ik zie er in alle geval een stuk bruiner uit dan ik ben







    07-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    06-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEETING MET EEN BLOGLEZERES

    Afgelopen dinsdag ging ik samen met een vriendin shoppen in Brussel. Een ander hoogtepunt die dag was een ontmoeting met 1 van m'n bloglezeressen, Charlotte, die ons een beetje wegwijs maakte in de Brusselse winkelstraat.



    Charlotte is een superleuke dame waar ik zeker nog meer mee wil afspreken!!!! Het was heerlijk om die dag over bijna niks anders dan make-up te tetteren

    Gelukkig klikte het ook tussen m'n vriendin Sara en Charlotte, al is Sara geen zo'n make-up-addict maar wel een makkelijke meid die altijd openstaat om nieuwe mensen te leren kennen!



    Ik moet zeggen, ik ontmoette al 2 lezeressen, andere blogsters niet meegerekend natuurlijk, Lieselot en Charlotte en beide dames zijn stuk voor stuk héél aangenaam !

    06-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIOR *MYRIAD* QUINT
    Ook dit Dior Myriad palletje (quint), kocht ik tijdens de faillisement uitverkoop. Ik betaalde hier 5 euro voor, en stoptte het in een homemade plastieken doosje



    Zoals je ziet bestaat de Myriad quint uit 5 complementerende blauwtinten, van ultralicht naar fel blauw. Het kleur in het midden daar ben ik teleurgesteld over, hij heeft bijna geen pigmentatie en hij had zo'n spray-over. Zo'n shimmerlaagje die dus vervaagt na enkele keren gebruiken.

    De 2 donkerste kleuren bevatten natuurlijk 't meest pigment. Zie foto hieronder:



    Wel hebben alle kleurtjes een subtiele nacréfinish en zijn ze makkelijk te blenden. Ik vind dit pallet niet super qua pigmentatie enz..maar het had erger gekunnen.
    Helaas gebruik ik hem bitterweinig...mss moet ik daar dan eens verandering in brengen en kom ik nog met supermooie looks voor de dag.

    Wat vinden jullie van dit palletje?

    06-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Dior
    05-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA JIP & JANNEKE BRONZER & ROZE KWAST
    Ook de nieuwe Jip & Janneke bronzer ziet er superleuk uit ! EN, ook heeft hij een heel mooi zinnetje op 't doosje geprint: ' Make Every Day A Happy Day', is toch heel toepasselijk als je je dag goed wil starten?



    De kleur is 01. Redelijk licht dus, Ik zag geen donkerdere kleuren liggen maar ik ben ervan overtuigd dat er ook geen zijn.


    Swatch op m'n hand:


    Ik moet zegge, hij is prachtig ! Het is een kleur die iedereen kan gebruiken. Van superlichte huidjes tot wat getintere dames. Hij bevat geen glitter, maar wel een subtiele nacré glans.

    Ook de bronzerbrush sprak me meteen aan. En dan vooral de funky roze haren


    Close-up:


    Het valt me op dat deze bronzerbrush iets langere haren heeft dan m'n gewoonlijke brushes die ik gebruik voor bronzer. Nu, op zich is dat geen probleem.
    De haren voelen superzacht aan. Sommige penselen met wat 'hardere' haren durven lelijke kuiltjes in producten achterlaten, of zorgen ervoor dat 't product overal rondvliegt, dat doet deze NIET. Hij brengt de bronzer gelijkmatig aan en maakt hem makkelijk blendbaar.

    1 minpuntje is dan, op de verpakking (of eerder een stickertje) zegt dat de kleur van de haren kan vervagen tijdens 't wassen. Dit heb ik nog niet uitgeprobeerd, dus ik kan 't nog niet zeggen, maar ik zou het wel jammer vinden moest hij spectaculair vervagen want dan is 't mooie effect weg. Maar zolang hij z'n werk blijft goed doen mag ik eigenlijk niet klagen!

    Wie kocht nu ondertussen al enkele items van de Jip & Janneke lijn?

    05-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Bronzer
    Tags:hema
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: ESSENCE *PURPLE DIAMOND* multidimension
    Wow !! Dit Essence Purple Diamond lakje is echt supermooi!!!!! Hij komt uit de Multi Dimension lijn en beloofd je nagels xxxl shine te geven.

    De kleur is zoals je waarschijnlijk al kon denken een paarse kleur, maar volgens mij is dit een 'foil' nagellakje, wat wil zeggen dat hij net hetzelfde effect heeft als bijvoorbeeld zilverfolie, maar dan in paarse variant.



    Dit is 1 laagje, dus hij is alvast superdekkend, dus droogt hij ook relatief snel !!! Ik zag dat ze ook nog een zilveren variant hebben dus daar neem ik alvast ook nog een kijkje naar. Het lakje is superbudget, zoals we van Essence gewoon zijn trouwens : 1.59 euro.





    Op verschillende blogs lees ik dat deze allesbehalve lang blijft...nu, ik gebruik m'n gewoonlijke basecoat van Herome en Fast Forward Top Coat van China Glaze en hij blijft idd niet superlang, 2dagen, dus dat valt nog mee...

    Wat vinden jullie van foil lakjes? Heb je er al in je stash?

    05-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    04-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALICE & JO BESTELLING
    Joepie!!!!! Ik kreeg vandaag m'n Alice & Jo bestelling binnen! Kijken jullie mee?

    Art De Lautrec lakjes: nrs 417, 65, 12B en 04B


    Sleek Chaos Pallet, enkel matte kleuren:


    Sleek Curious Pallet:


    Sleek Graphite Pallet:


    Sleek Acid pallet:


    Nu heb ik alle beschikbare Sleek paletten in m'n stash. Van het vaste gamma welteverstaan. Ook heb ik onderussen al 2 LE paletten: Safari & Bohemian.

    De pigmetatie en textuur van Sleek palettes zijn gewoon schitterend! En ik vind ze 1 van de beste budgetpaletten ooit! Indien je er nog geen uittestte doe dat dan maar meteen!

    04-08-2010 om 13:24 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JIP & JANNEKE LIPGLOSS
    Ondertussen weet idereen het al, bij de HEMA liggen superleuke Jip en Janneke items. Wie geluk heeft kan nog enkele spullen bemachtigen want hier in Brugge en in Brussel (zag ik vandaag) zijn de schappen al zielig leeg...

    Ikzelf kocht 3 items, en dit is er eentje van:


    Een felroze lipglossje met mooie shimmer.

    Het dopje van de verpakking is zoooo leuk:


    En dit is de swatch op m'n lippen:


    Een felroze kleur, die tegelijk ook transparant is. Qua longlasting-formule is hij tussen de 2. Niet superlang maar hij is ook niet meteen weg. Volgens mij is dit toch ook een héél draagbare kleur!

    Morgen is 't de beurt aan de bronzer en bronzerkwast dus Stay Tuned!

    04-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    03-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAMENGESTELD HE PALLETJE
    Dit samengesteld palletje bestaat uit 2 oogschaduwen van Lancome (links), een bruingroene oogschaduw van T.Leclerc, een donkerbruine shimmery oogschaduw van Yves Rocher (uit een LE palletje) en een Canyon bronzer van Chanel.



    Zoals je ziet zijn dit tester-verpakkingen, die ik net zoals de Chanel In Love, tijdens een uitverkoop van een faillisement kocht. IIk besloot alleen dit palletje te gebruiken voor m'n look van vandaag en dit werd het resultaat:







    Eigenlijk een hele simpele alledaagse look. De foto toont het nu helaas niet maar de Lancome oogschaduwen hebben zo'n mooie shimmer. De bronzer is héél subtiel en geeft me een gezonde look.

    03-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    02-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JIP & JANNEKE BIJ DE HEMA
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Bij de HEMA verkopen ze sinds kort enkele 'very cute' make-up items. Iedereen weet dat de Hema rond Jip & Janneke draait, en daar maakten ze nu dus enkele mooie make-upjes van!

    Wie denkt aan prullerige kindermake-up heeft 't mis ! De itempjes die ik kocht vind ik alvast super!

    Trekt deze collectie jullie ook aan? Of ben je niet zo'n Jip & Janneke fan?

    02-08-2010 om 11:55 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:bronzer, lipgloss, hema, borstel
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VASELINE STASH
    Het eeuwenoude merk Vaseline klinkt iedereen wel bekend in de oren! Meestal bekend om z'n potje vette glycerine die goed is voor uitgedroogde vlekjes, schrale lippen enz...MAAR Vaseline is meer dan dat!

    Vaseline heeft uiteindelijk een uitgebreid gamma bodylotions, die stuk voor stuk betaalbaar zijn. Helaas zijn niet alle varianten hier in Belgie te koop, maar Nederland biedt je hier wel een groter gamma van aan.

    Dat hun Coconut bodybutter 1 van m'n favorieten zijn wisten jullie al, maar niet alleen die kan me bekoren. Zowat elke product die ik van Vaseline heb uitgeprobeerd, hebben me alvast nog niet teleurgesteld!!

    Hieronder enkele foto's van m'n Vaseline-stash, sommige items zijn al gere-viewd, anderen komen later nog aan bod!:


    * Essential Moisture Conditioning with Vit A en E
    * Intensive Rescue, intensief voedende bodybutter
    * Aloe Fresh Hydratatie, met aloe vera en komkommer


    * Hand & Nail, met Keratine en Vitamine E
    * Healthy Feet & Legs, met mverfrissende munt


    * Original Petrolium Jelly
    * Cocoa butter, smoothing, with cocoa en shea butters

    Enkele van Vaseline's producten vind je in het Kruidvat en ook de Etos verkoopt een aantal items.

    Wie van jullie gebruikt ook graag de Vaseline producten???

    02-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    01-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE POLL !
    Voor de dames die er nog niet op gelet hebben...er is een nieuwe POLL online! In de linkse bar op de pagina !

    'Als het op make-up aankomt, verkies je dan...' en maak dan je keuze uit de 3 antwoorden.

    Ik ben benieuwd naar de resultaten!

    01-08-2010 om 11:57 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JULI FAVORIETEN
    Vandaag weer tijd voor mijn favo producten van de afgelopen maan! Zoals steeds gaat het ook hier weer over items die ik herontdekt heb of meer dan anders gebruikt heb!


    * Hema Cream To Powder Quads: ik heb deze al tijden in m'n stash en ben er echt fan van. Ik gebruik ze alleen (afgepoederd met transluscent powder) of als basis voor een andere oogschaduw.
    * Yves Rocher Luminille Transclusent setting powder. Ik vind deze lichter van textuur dan een MAC MSF, en gebruik hem 't liefst vanal in de zomer. Hij volet licht en luchtig aan en doet z'n werk.
    * Bourjois Liner Clubbing in Black Fever. Geen Pikzwart maar eerder een héél donkergrijs met shimmer. een prachtige kleur!
    * Sephora Stippling Brush


    * Pocketsize Taft Styling Spray: m'n haar is op een vervelende tussenlengte en met dit warme weer kan ik het niet los verdragen. Deze lak hout alles flink op z'n plaats.
    * YR Jardins du monde Citron Vert deo: een hemels frisse geur die m'n oksels droog en geurvrij houdt de ganse dag.
    * YR Fraicheur vegetale Bambou douchegel, m'n favoriete douchegelgeur, zit ondertss waarschijnlijk al aan m'n 8ste flacon


    * Guhl vochtinbrengend haarmasker
    * DKNY Be Delicious Fresh Blossom
    * TBS Hemp Footcreme

    Wat zijn jullie favorieten van afgelopen maand???

    01-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIAMOND COSMETICS SWATCHES

    Laatst zagen jullie m'n Diamond Cosmetics Haul van bij Boozyshop. Ik toonde de lakjes ook al in een haulfilmpje, maar daar kon je de kleur niet exact zien. Bij deze dus de swatches!!

    Sandalwood:

    Een mooie pastel perzikkleur. Perfect dekkend in 2 laagjes

    Blue Fantasy:

    Een héél speciale duochrome lakje. Ijzig blauw met een gouden glans erdoorheen. Heeft zeker 3 laagjes nodig. Hierboven zie je er 2.

    Oh Tiff!!

    Een heel mooi net geen pastel blauwe creme-lakje. Als je hem vergelijkt met Tranquility, dan heeft deze hierboven een iets meer groenere ondertoon.

    I Lilac You A Lot

    Sommigen dames zweren bij deze kleur en dus had ik er hoge verwachtingen van, helaas was hij voor mij een teleurstelling. De kleur vind ik nog steeds mooi, maar hij is véél te sheer. Hierboven zie je 3 lagen en nog steeds zie je m'n nagelrand erdoor. Ook vind ik
     dat hij nogal streperig lakt...

    Tranquility:

    Een fel, iijzig blauwe kleur. Creme-finish. Dekt perfect in 2 lagen.

    Pink Paradise:

    Een felle mediumroze kleur, ook met een creme-finish. Dekt goed in 2 lagen maar naarmate de lichtinval zie je soms wel een glimp van m'n nagelrand. Een derde laag zal de kleur helemaal dekkend maken.

    Ik ben echt aangnaam verrast dooor de kwaliteit van de Diamond Cosmetics lakjes. Ik had er al zoveel over gehoord en gelezen, swatches gezien en ik heb er alvast geen spijt van dat ik ze aangekocht heb. Ik wil er zeker nog meerdere uitproberen maar vind 't steeds zo moeilijk te kiezen.

    Ik wacht trouwens nog steeds op 2 lakjes die toen niet voorradig waren, die worden nagestuurd.

    Wie probeerde al Diamond Cosmetics lakjes? Welke kleurtjes heb je? Wat vind je van de prijs/kwaliteit vehouding?

    Ik zit momenteel met een overvloed aan nagellakjes waarvan ik jullie nog swatches moet laten zien, de komende nailposts zal je dus telkens meerdere lakjes te zien krijgen per merk. Dit kan om nieuwe kleuren gaan of om lakjes die al een tijdje bestaan.

    31-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD: *SOFT COLORS*
    Deze FOTD is eigenlijk van 2 juli...voor degenen die het zicht nog kunnen herrinneren was dit een snikhete dag, dus die vraagt om een ietwat minimalistische make-up.

    Ik draag hier geen foundation, poeder en blush of bronzer. Net m'n ogen heb ik opgemaakt aangezien ik zelden zonder oogmake-up naar buiten ga ...



    Start met een lichtroze kleur op gan je bewegend ooglid


    Breng dan op de 2de helft van je ooglid een felblauwe kleur oogschaduw aan.


    In de crease breng je een medium bruine kleur aan die je naar binnen toe vervaagt. Breng die kleur ook aan op je onderste wimperrand:



    Als laatste breng je zowel boven als onder donkerbruine eyeliner aan. Eindig met mascara !!!


    TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    31-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    30-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEROME W.I.C GUATEMALA CITY
    Dit zacht mauve/roze kleurtje vind ik zelf een héél mooie kleur helaas vloekt hij een beetje bij mijn huidtint...Hij is te braaf, te zacht...en geeft m'n handen niet dat beetje meer...jammer!







    Dit lakje steek ik in de goodiedoos en hoop dat iemand ander hem wel mooi vind!

    30-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Tags:herome
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PURE INTUITION *STRAWBERRY ADDICTION SUGARSCRUB*

    Bij Maaike van Honestbeauty won ik een hele tijd geleden een pakket met Pure Intuition items. Ik kende Pure Intuition niet maar de dame in kwestie die het merk en het bedrijfje runt maakt alles zelf. De producten zijn natuurlijk en handmade !!

    Bekijk alvast ook eens de website! www.pure-intuition.nl

    Een onderdeel van het pakketje was deze sugarscrub:




    En zo ziet hij eruit:


     De scrub komt in een soort van tablet verdeeld in verschillende vierkantjes die je kan afkraken. Dit vind ik wel handiger dan een grote pot waar je telkens met je vingers moet inzitten ploeteren. Nu is de scrub ook makkelijker gedoseerd.

    Met 1 zo'n vierkantje heb ik ongeveer genoeg voor beide benen. Qua geur is hij moeilijk te beschrijven allee, ik moet zeggen, ik ben daar echt niet goed in
    Volgens mij ruikt hij een beetje Oosters...dus geen frisse, bloemige geur. Ik vind hem wel lekker ruiken trouwens!

    Wie van jullie testte al producten uit van Pure Intuition?

    30-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    29-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAUL: LUIK EN BRUSSEL
    Vandaag maakten m'n mama, zus en ik een uitstapje naar Luik en Brussel. Oorspronkelijk was het alleen Luik maar daar waren we wat teleurgesteld dus maakten we een tussenstop in Brussel Noord. Naar de Rue de Brabant om exact te zijn!

    Indien je nog nooit in Rue de Brabant geweetst bent, DOEN! zou ik zeggen Vooral als je van budgetshoppen houd!

    Bon, ik zei al dat we oorspronkelijk alleen naar Luik gingen gaan, als hoogtepunt hadden we de PRIMARK op 't menu ! Buiten die ene winkel die echt de hemel is, stelt Luik volgens mij niet echt veel voor...alle andere winkels vind je hier ook, en je hoeft er alvast geen 4 uur heen en terug voor op de trein te zitten...

    Het enige wat ik kan zeggen: WAAROM hebben wij geen Primark en hoef ik er het halve land voor af te rijzen?? Ik ben er zeker van dat een winkel al deze het in ELKE stad goed zou doen!!!

    Bij de Accessoires liet ik me nogal gaan Als je bedenkt dat items maar 2 en 3 euro kosten!!! Kijk en zie:



    Strikjes oorbellen links zijn van New Look, en uiteindelijk betaalde ik nog eens de helft, dus 1.50 euro. Alle andere oorbellen waren 2 euro, ook voor een setje van 3 paar. De vlinder-oorbellen waren 3 euro.


    Oorbellen 2 euro, Bloemenringen en strikjesring, 3 euro 't stuk.


    6 paar knopjes-oorbellen voor 2 euro! Toen besloot ik maar 2 soorten mee te nemen. Ook het kaartje met 9 paar knopjes oorbellen was 2 euro.


    Luipaardprint ballerina's, 2 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die waren origineel 9 euro en afgeprijsd voor 2 euro.


    Armband, 3 euro. In een eerdere shoplog kocht ik al deze armband in de gele versie maar dan in de New look. In de New Look betaalde ik voor een set van 4 armbanden, waarvan deze maar in geel 3 hele dunne metalen bandjes, maar liefst 17 euro....!

    Ik kocht ook nog kledij, waar ik uit luiheid geen foto's meer van nam. Ik kocht: een zwart giletje met ronde bolletjes als knoop, een geel giletje met hartjes als knopen, een pijama, een sjaal en kousen...

    Voor alle bovenvernoemde dingen betaalde ik samen 55 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    In de Di:



    Tot mijn grote vreugde vond ik in de Di een make-upstand van Wet N Wild. De ganse stand was aan -50% en er was bijna niks van keuze meer buiten de items die ik kocht, en ook daarvan waren maar een stuk of 2 items extra. Voor alles samen betaalde ik 12 euro...!

    In Rue de Brabant in Brussel Noord kocht ik:


    Ook hier kocht ik nog een aantal spullen maar het gaat meer om voedingswaren: olijven, dadels, kruiden...

    Wie van jullie ging al naar de Primark? Wie was net zo overdonderd van hun megagrote gamma aan spullen en supergoedkope items?? Ging iemand al eens naar Rue de Brabant in Brussel Noord?

    29-07-2010 om 23:24 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ARISSA : *BRONZED BEAUTY QUAD*
    Vandaag review ik voor jullie het Arissa oogschaduwquad in Bronzed Beauty. Arissa is te koop bij Boozyshop en eigenlijk een nogal onbekend merk. Prijzen zijn zéér betaalbaar, voor dit quad betaal je 3.49 euro!!! Over budget-items gesproken



    De verpakking zelf is nogal NARS-alike, een matte zwarte verpakking, nogal aan de grote kant. Bij deze heb je wel een 'raampje' waar je het product kan zien, bij NARS heb je dat niet.

    De kleurtjes:


    De swatches:


    Swatches zijn goed gepigmenteerd, het ene kleur al beter dan het andere. Toch merk ik dat zelfs als je UDPP gebruikt al basis de kleuren niet echt doorkomen qua pigment. Deze oogschaduwen hebben dus echt wel een klevende basis nodig zoals een creme-oogschaduw!!!

    Ik vind de oogschaduw iets aan de poederige kant, ze zijn ook heel zacht van textuur waardoor je algauw putjes maakt in je oogschaduw en waardoor je veel poeder hebt die loskomt. Op zich geen megagroot probleem, maar toch even vermelden
    Volgens mij is deze oogschaduw qua textuur en kleurvariatie heel goed te vergelijken met de Revlon-quads, al is Arissa dan de helft van prijs!

    Hoeronder nog enkele foto's van een look die ik maakte met dit pallet:









    Voor de rest gebruikte ik een Catrice Dark Brown Waterproof oogpotlood, Helena Rubinstein Lash Queen Mascara, een Essence Blush en een lipgloss uit de Catrice Caramé collectie.

    Al bij al vind ik de product qua prijs/kwaliteit verhouding echt wel goed, en wil zeker wel nog eens andere quads van hen uitproberen!

    Probeerden jullie al Arissa-items uit? Zoja, dewelke en wat vinden jullie ervan?

    29-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAHATTAN NAILBUTTER
    Een tijd geleden vond ik de Manhattan Nailbutter in de afprijsbakken vh Kruidvat, het item kostte me maar 0.50 cent !!



    De nagelboter ruikt héérlijk naar kokosnoot, en laat dat nu net een geur zijn die ik héél graag ruik Hij beloofd je nagelriemen te voeden en gezonder te maken waardoor je mooie sterke nagels krijgt.

    Elke avond breng ik op elke nagelriem een beetje van de butter aan, zoals hieronder:


    Dan smeer ik 't uit over gans m'n nagel en nagelriemen en laat het de hele nacht inwerken. In de ochtend zijn m'n nagelriemen lekker zacht en gehydrateerd.

    Of hij nu echt zorgt voor sterkere en langere nagels kan ik nu niet precies zeggen, m'n sterkere en langere nagels heb ik vooral te danken aan een routine van regelmatig vijlen, handen en nagels regelmatig te hydrateren tijdens de dag en snachts.

    29-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    28-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAG POLL
    In de laatste Poll vroeg ik jullie:

    Poll / rondvraag / peiling
    Hoeveel spendeer je maandelijks aan make-up/beautyproducten?

    Tussenstand:


    0- 10 euro  24 % (14)
    10 - 25 euro  26 % (15)
    25- 50 euro  21 % (12)
    50 - 100 euro  19 % (11)
    100 euro of meer?  10 % (6)

    Totaal aantal stemmen: 58


    Er deden uiteindelijk 58 mensen mee aan de poll en dit zijn de resultaten. Eigenlijk is het ongeveer wat ik verwacht had. De meesten geven tussen de 10 en de 25 euro per maand uit wat toch al een redelijk bedrag is waar je veel mee kan kopen als je van budget-items houdt.

    Voor mij persoonlijk wisselt dat af van maand tot maand, sowieso koop ik elke maand spullen, en ik behoor alvast al niet tot de eerste categorie: 0-10 euro

    28-07-2010 om 18:21 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs