Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    12-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEUK ONLINE ACCESSOIRE- SHOPJE

    Voor de dames die even tijd hebben, check dan zeker dit webshopje!!!!

    http://www.etsy.com/shop/Mijoya

    Het shopje is van een ex-collega die haar dagen vult met leuke handgemaakte juwelen te maken. Sylvie maakt superleuke, schattige juwelen, totaal mijn stijl !!

    De komende dagen is er een winactie op haar blog, dus wie weet maak je kans op een leuk nieuw accessoire ! Zeker meedoen!
    http://mi-joya.blogspot.com/

    12-06-2010 om 22:47 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF WARM & ELF GOLDEN BRONZER
    Bronzer, iedereen heeft er waarschijnlijk wel 1 of meerdere in z'n stash. De één gebruikt graag 1 die shimmer bevat, de ander 1 die eerder mat is. Deze 2 bronzers bevatten beiden shimmer. Het gaat om de ELF Warm en de ELF Golden bronzer:



    Wat beloven ze?


    'Creeer een gezonde look met deze glanzende bronzer, de zachte doorschijnende poeders geven je een oplichtende glans. De kleuren zijn odeaal voor de zomer of voor gans het jaar door. Blend alle 4 de kleuren samen voor een glanzende 'glow' te verkrijgen. Breng aan op jukbeenderen, wangen, en zachtje rond de gezichtscontouren voor een gezonde 'glowy' look.'

    Warm Bronzer:


    Warm Bronzer Swatches van de kleuren apart genomen:


    Swatches van de kleuren samen geblend:



    Golden Bronzer:


    Swatches apart genomen:


    Samengeblend:


    Zoals je ziet bevatten beiden shimmer . De bronzers zijn zacht van textuur maar ook niet te zacht, als je begrijpt wat ik bedoel Ze zijn makkelijk te blenden en geven je gezicht een héél mooie glow!

    Wie van jullie probeerde 1 of beiden al uit? En wat zijn de bevindingen?

    12-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Bronzer
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Geen stap voor stap look vandaag, wegens gebrek aan tijd...Ik ben de laatste tijd weer in een groen-fase  Ik vind groen het ideale frisse, zomerse kleur !!!

    Let niet op m'n kapsel, op deze foto ligt het verschrikkelijk en ondertss is 't alweer in model geknipt









    12-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    11-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PASTEL PAARS HEMA LAKJE
    M'n NOTD is dit pastelpaars lakje, oftewel, pastel kan je hem mss niet echt noemen, daarvoor is hij mss een tint te fel...







    Deze lijkt heel goed op I Lilac You van Catrice en een Gosh lakje waarvan de naam me opeens ontglipt. Zonder base en topcoat chipt hij héél snel, bij mij nog dezelfde dag... Met een goeie top en base coat blijft ie 2 dagen. Niet bijster lang maarja...

    11-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE SMOKEY EYES SET
    Ergens verborgen in het Essence schap vond ik deze 2 Smokey Eyes setjes. Bedoeld dus om je een makkelijke smokey eye te geven.



    Elke duo bevat een poederoogschaduw en een creme-basis/eyeliner. Op de achterkant van het duo staat een makkelijk handleiding over hoe je het duo best gebruikt:
    1) Breng met het penseeltje de eyeliner aan.
    2) Breng met de mousse applicator de poeder aan op de liner en smudge voorzichtig.

    Zwarte Smokey Eyes set in So What?!


    Boven: poeder oogschaduw-swatdh, onder creme- swatch:


    Swatch van de oogschaduw met de creme als basis:


    Bruine Smokey Eyes Set in Punk Vibe:


    Boven: creme-swatch, onder: oogschaduwswatch:


    Swatch van de oogschaduw met de creme als basis:


    Beide oogschaduwen zijn sterk gepigmenteerd en bevatten miniscule shimmer zodat de oogschaduw een ietwat glanzend effect krijgt. De creme daarin tegen vindt ik alvast niet gepigmenteerd genoeg om hem alleen als eyeliner te gebruiken. Maar als je hem toch wil als eyeliner gebruiken dan ga je er gewoon es over met het poeder: problem solved!!

    Toch als cremebasis doet hij goed z'n werk, hij 'grijpt' als het ware de oogschaduw vast waardoor de kleur heel intens wordt. Ik persoonlijk raad wel aan om nog een eyeprimer (udpp of wat dan ook) eronder te gebruiken, want hij is nogal aan de vette kant dus durft hij wel  creasen.Bij mij is dit niet superveel aangezien ik een droge huid heb, maar mensen met vettere oogleden kunnen wel dat probleem hebben...

    Al bij al vindt ik dit 2 ideale items, supergoedkoop, ze doen hun werk en zijn handig om 'on the go' mee te nemen !!!

    Wie van jullie heeft er eentje of beiden? Wat zijn de bevindingen?

    11-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS
    "Voor de echte budget-hunters is het echt eens de moeite om te kijken bij de make-up van Catrice, Essence, 2 True en Wet 'n Wild. Budget-items met een goede kwaliteit en die je niet ruineren !!!"

    11-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    10-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF 'BERRY MERRY BLUSH'
    Vandaag toon ik jullie de ELF Berry Merry Blush:





    Zoals je ziet een nogal donkerdere (bessenkleurige) tint. Héél goed gepigmenteerd, dus wees voorzichtig ! Hij bevat mooie shimmer.




    10-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Tags:elf
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KYLIE MINOGUE COUTURE EDP
    Het is nogal lang geleden dat ik nog eens een parfum onder de loep nam Dus bij deze !

    Het gaat om de Kylie Minogue 'Couture' parfum:



    Een 'classy' add als je het mij vraagt Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van celebrity parfums aangezien ik ze meestal duur vindt voor wat ze zijn...en je betaalt ook de reclame van de celebriy zelf natuurlijk Maar toen ik deze rook moest ik m'n mening herzien ! Hij ruikt heerlijk en ik was direct verkocht !

    Het flesje:


    Het dopje is de troef: omhult in een soort van zwart corset. Voor de retro-diva's een ware must-have op de make-up tafel De geur is bloemig, sensueel en stijlvol, bevat Ylang Ylang, passiebloem en jasmijn.

    Voor verdere beschrijving van de geur link ik jullie door naar de 'fashionata' website, waar je ook direct de commercial van het parfum kan zien http://www.fashionata.be/beauty/kylie-minogue-couture

    Nog even een heel mooie reclame-foto:


    Deze geur is te verkrijgen in het Kruidvat, Etos enz...Het is verkrijgbaar in verschillende versies:
    15 ml ( 16 euro), 30 ml ( 26 euro), 50 ml ( 36 euro) en voor de liefhebbers is er ook nog de showercream (12 euro) en bodycream (12 euro).

    Wie van jullie probeerde deze of een andere Kylie geur al eens uit?

    10-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    09-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. NYX 'SUNFLOWER' DOET IE 'T of DOET IE 'T NIET?

    Dames, I need your help !

    Deze lipstick heb ik al een tijdje in m'n stash, helaas gebruik ik hem zelden...waarom? De kleur me moeilijk overtuigen... Dit is 'em:





    Een heel donker oranje-rode kleur...Hieronder een Full Face waar ik hem draag:





    Wat vinden jullie? Doet ie 't of doet ie 't niet? Vind je hem passen bij me??

    09-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CIEN DEO ' NATURAL FLOWER'
    Deze CIEN rolllerdeodorant kocht ik in de Lidl, Cien is eigenlijk Lidl's huismerk. De deo is te koop voor nog geen 2 euro, dus is hij budgetproof !



    Wat beloofd hij?


    24 uur bescherming tegen nare zweetluchtjes, ook bevat hij 0% alcohol, ook draagt hij een 'quality control' sticker, dwz dat hij goedgekeurd is door het Dr. Schader Labo die zich bezighoud met cosmetica-research !

    Deze deo heeft een heel zachte, frisse, bloemige geur en is volgens mij ook geschikt om te dragen in combinatie met verschillende parfums. Hij houdt m'n oksels geurvrij de ganse dag lang dus hij komt z'n belofte na !!
    Ook irriteert hij m'n huid niet wat ik wel kan hebben bij sommige deo's.

    1 klein minpuntje is dat hij net zo snel droogt, daarom breng ik hem als eerste aan, nog voor ik start met m'n oogcreme en dagcreme, zo heeft hij tijd genoeg om te drogen.

    Hij is verkrijgbaar in 3 varianten: de roze (deze dus), de groene en de blauwe. Zelf heb ik ze alle 3 en jullie worden ook nog op de hoogte gehouden van de andere 2 versies!

    Wie van jullie prbeerde deze of 1 van de andere 2 versies al uit? Wat zijn de bevindingen?

    09-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Body
    08-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHANEL LIFT LUMIERE FOUNDATION: SOFT BISQUE
    Een tijdje geleden liet ik jullie al m'n ongenoegen blijken van het Chanel Quad die ik heb...MAAR...dit wil niet zeggen dat ik NIKS van Chanel goed vind...Integendeel, het was 'love at first sight' wanneer ik deze foundation uitprobeerde!!

    Het gaat om de Lift Lumiere Foundation in de kleur Soft Bisque:



    Zoals je ziet was dit een staaltje maar ik WIL hem NU !   Deze foundation komt op m'n wishlist, want ik heb namelijk nog enkele andere foundations op te maken.

    De textuur is nogal vloeibaar, dus makkelijk open te strijken.


    Voor:


    Na:


    Heel raar, maar deze foundation geeft me een soort van 'glowy effect', hij werkt niet matterend, hij blijft (bijna) de ganse onberispelijk en hij voelt licht en luchtig aan...IK BEN FAN !!!

    't Enige waar ik wel benieuwd naar ben is...de prijs. Chanel is allesbehalve budget

    08-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.QIAN YU EYESHADOW
    Gisteren vertelde ik jullie over het pakje die ik kreeg, vandaag is het de beurt aan de trio oogschaduwen die in dat pakje zaten.

    De trio's zijn van het merk Qian Yu, voor mij dus ook onbekend. Dit is een Koreaans cosmeticamerk . De oosgcaduwen zijn van hetzelfde principe als die van gisteren, zijn even goed gepigmenteerd en blijven lang. Deze hebben geen naam en ook geen nummer dus noem ik ze makkelijkheidshalve trio 1, 2 en 3

    De trio's:


    Trio 1:


    Een shimmery wit, koper met bruine ondertoon en een koper met rode ondertoon


    Trio 2:


    Een shimmery beige, een goud/koper kleur en een goudbruine kleur:


    Trio 3:


    Een héél lichtroze shimmery kleur, een rood/bordeaux kleur en dan een bruine/bordeaux kleur.


    Het enige nadeel dat ik kan zeggen van deze oogschaduw + die van gisteren is dat ze een bloemige parfumgeur hebben. Ik vindt dit zelf niet storend aangzien die geur redelijk snel vervliegt, ook krijg ik er geen irritatie van, maar anderen mss wel?

    De palletjes zijn me héél dierbaar! ;-)

    Op het net vond ik nog leuke foto's en swatches van dit merk:
    http://voguefemme.xanga.com/699906397/qianyu-spring-love-palette--swatches/
    http://www.skindeco.net/2008/07/simple-night-silver-smokey-eyes-with.html
    http://ourmakeupjungle.blogspot.com/2009/10/product-review-qianyu-palettes.html
    http://iloveandrei.blogspot.com/2009/08/qianyu-eyeshadow-pallette.html

    08-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    07-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE * I SCREAM PEACH*
    Dit zomerse coctail kleurtje is zoooooo mooi !! Net niet oranje genoeg om tot de oranje categorie te behoren...defenately een work-proof  en instant happy kleur !!!

    Catrice: I Scream Peach






    Net zoals de meesten van de Catrice lakjes lakt deze heel makkelijk, heb je al direct kleruresultaat bij 1 laagje EN blijft hij relatief lang !

    Alweer een geslaagd Catrice lakje als je het mij vraagt!

    07-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALOBON EYESHADOW
    Deze oogschaduwen kreeg ik als cadeautje van m'n tante uit Zuid Afrika Niet alleen ben ik er heel blij mee als mensen de moeite doen om iets te kopen die je ECHT wel zal gebruiken, maar ik vindt ze dan ook nog eens super !

    Ze zijn van het merk Alobon, maar daar had ik dus nog nooit van gehoord. Ik besloot wat research te doen op het wereldwijde web en kwam te weten dat Alobon Cosmetics een Chinees merk is Dit is hun website:   http://www.alobon.com/en/about.asp
    De oogschaduw wordt oschreven als: Extreme Color Cream/Powder oogschaduw.

    De zijn ze:


    Ze komen in een klein zwart rond plastieken doosje die tot m'n grote verbazing ook nog eens openkan:


    Als je het helemaal opent komt er een spiegeltje tevoorschijn en een ruimte waar een kleine applicator inzat, die ik er nu uitgehaald heb:



    Helaas hebben de kleurtjes oogschaduw geen naam, enkel een nummer.

    Van L naar R: AE2704, AE2711, AE2705


    Swatches:


    Links: AE2713  Rechts: AE2706


    Swatches:


    Zoals je kan zien hebben ze een héél goede pigmentatie, dit is 1 swipe, zonder foundation of oogschaduwbasis eronder. Ze brengen aan zoals een creme maar veranderen tot een poederfinish.

    Ik vond tijdens het rondsurfen enkele swatches van Aloban blushes, die ook zo prachtig zijn!
    http://beautifulshamrock.blogspot.com/2010/02/alobon-blush-reviews.html
    http://adorebeauty.onsugar.com/Travel-me-our-Festive-BAZAAR-Say-HOLLa-Mustafa-HAUL-4496173 (scroll naar beneden)
    http://kimoko.livejournal.com/361410.html (prachtige foto's!!)

    In het pakje zaten ook nog 3 trio's van een ander merk weliswaar, maar even goede pigmentatie! Morgen krijg je die dan te zien, dus, stay tuned!

    07-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    06-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRINCIPESSA SHAMPOO, CONDITIONER EN BODYWASH
    Tijdens het Beautylicious event kreeg ik deze Principessa staaltjes -een voor mij nog onbekend merk....Check hun site voor meer info: http://principessabeauty.com/home.php

    Principessa beloofd:

    'PARABEN FREE, PETROLEUM FREE, CRUELTY FREE, PHTHALATE FREE, MINERAL OIL FREE, 100% BIODEGRADABLE, PH BALANCED, RECYCLABLE /REUSABLE PACKAGING, ORGANIC INGREDIENTS
    Principessa chooses only the purest and most natural ingredients such as Sweet Almond Oil, Shea Butter, Aloe Vera, botanical extracts and antioxidants Vitamin E & C to be used in the finest quality product.'  Ook helpen ze mee aan Think Pink acties tegen het voorkomen van borstkanker.

    Ik probeerde staaltjes uit van hun Shampoo, Conditioner en Bodywash !!!



    De shampoo is net zoals elk andere shampoo, redelijk vloeibaar. De Conditioner is eerder als een vaste 'choco'mousse

    Op de website zelf is geen geurbeschrijving te vinden en ikzelf herken geen bepaalde geuren, al kan ik wel zeggen dat het een zachte, poederige geur is. De shampoo beloofd je haar zijdezacht en handelbaar te maken.
    De conditioner beloofd je haar te hydrateren, zachtheid te geven, glanzend te maken en dit alles zonder het te verzwaren.

    Wat vind ik er nu zelf van?
    Dat beide items lekker ruiken dat is zeker !!! Maar op zich vindt ik beide producten niet beter dan een gewone shampoo vanuit de supermarkt...Ja, je haar is gereinigd en zacht maar ik mis volume...Beide items kosten 20.45 euro bij Beautyqueen (www.beauty-queen.be) , daar krijg je wel telkens 335 ml voor wat wel grote flessen zijn!
    Voor mij geven ze niet wat ik verwacht had, maar anderen kunnen er mss wel héél tevreden over zijn!! Lat ik dat toch even duidelijk stellen

    De creamy Bodywash, normaal fles van 250 ml voor 18.11 euro :


    Een lichtroze, licht glanzende gel, helaas op foto niet zo goed zichtbaar :


    Hij beloofd je dat schone frisse gevoel te geven om je de ganse dag clean te voelen en om je een frisse start van de dag te geven

    Weeral heeft hij een héél lekkere geur, fris, zacht en tegelijk poederig. Hij schuimt heerlijk en m'n huid is niet droog achteraf!!! Wat ik alvast een heel groot pluspunt vindt!

    De bodywash zou ik mss wel nog aanschaffen!!!

    Wie van jullie gebruikte ooit al eens Principessa producten? Wat zijn de bevindingen?

    06-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Hair
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIVAT DISSOLVANT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze Kruidvat dissolvant is al sinds jaren gebombardeerd tot mijn Holy Grail. Ik blijf deze telkens opnieuw kopen. Hij is goedkoop, doet z'n werk en bevat geen aceton die je nagels uitdrogen. Ideaal als je 't mij vraagt ! En dat voor een item te zijn die maar iets van anderhalve euro kost!

    Wat is jullie favo dissolvant? Of blijf je niet steeds bij dezelfde?

    06-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    05-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF STUDIO LINE BLUSH IN TICKLED PINK
    Vandaag de beurt aan de Tickled Pink Blush van ELF:



    Deze bevat héél weinig shimmer als je het vergelijkt met de Peachy Keen, maar toch is hij niet volledig mat.


    Het is een redelijk neutraal poederroze kleur, check hieronder voor de swatch:


    Over de textuur enz..zal ik niet verder uitwijden want dat deed ik al bij de PeachyKeen, en ook deze vindt ik super !!!!

    05-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Tags:ELF
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: * BRIGHT*
    Benieuwd hoe je deze 'BRIGHT* oftewel Felle look voor mekaar krijgt? Volg dan stap voor stap mee!





    Breng zoals gewoonlijk je dagelijkse basismake-up aan. Als oogschaduwprimer gebruikte ik een LE mousse eyeshadow van Catrice.

    1. Breng een matte felgroene kleur aan op gans je bewegend ooglid:


    2. Breng in de crease een lichgroene shimmery kleur aan en blend tot onder je wenkbrauw:


    3. Breng dan een bronskleur aan in de crease om het geheel wat warmer te laten lijken:


    4. Breng dan een FELblauwe eyeliner aan op bovenste en onderste ooglid:


    5. Breng op de blauwe liner nog een zwarte liner aan en dit heel dicht, bijna IN je wimperrand, en ook in je oog:


    TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    05-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    04-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILANI OOGSCHADUW
    Bij de meesten is Milani bekend als de maker van hun bekende 'Luminous' blush, buiten die blush heeft het merk ook nog alles van make-up wat je maar kan bedenken.
    Waar ik heel veel goeie reviews over gelezen had was over hun oogschaduw, dus besloot ik dan om ervoor te swappen. En dan vooral voor hun quads aangezien je dan meerdere kleuren ineens hebt.
    Omdat de quads allemaal nogal veel plaats innamen heb ik de oogschaduw ge-depot adhv een filmpje die ik op youtube zag. Namelijk in een simpel gepimpt cd-doosje

    Zoals hieronder:


    Met een goede laag pattex maakte ik de pans vast en het doosje is de ideale grootte voor alle kleurtjes die ik had:


    Bij deze toon ik jullie de kleuren van dichtbij en hun swatches:


    eerste rij:


    2de rij:


    Laatste 3 rijen:


    Rij nr 3:


    Rij nummer 4:


    Rij nr 5:


    De oogschaduwen zijn zacht van textuur, en volgens mij neigen ze sterk naar Urban Decay oogschaduw qua textuur. Ze hebben veel pigment zoals je kan zien, de swatches zijn genomen zonder basis of primer dus puur op m'n huid.

    Ze zijn langhoudend, creasen niet en bevatten prachtige shimmer !!!!

    Wie van jullie probeerde al één of andere oogschaduw van Milani?

    04-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS
    "Laat je huid op tijd en stond ook eens ademen. Las daarom regelmatig ook eens een make-up loze dag in !! Zo heeft je huid ruimte om te ademen en op z'n plooi te komen."

    04-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs