Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    04-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILANI OOGSCHADUW
    Bij de meesten is Milani bekend als de maker van hun bekende 'Luminous' blush, buiten die blush heeft het merk ook nog alles van make-up wat je maar kan bedenken.
    Waar ik heel veel goeie reviews over gelezen had was over hun oogschaduw, dus besloot ik dan om ervoor te swappen. En dan vooral voor hun quads aangezien je dan meerdere kleuren ineens hebt.
    Omdat de quads allemaal nogal veel plaats innamen heb ik de oogschaduw ge-depot adhv een filmpje die ik op youtube zag. Namelijk in een simpel gepimpt cd-doosje

    Zoals hieronder:


    Met een goede laag pattex maakte ik de pans vast en het doosje is de ideale grootte voor alle kleurtjes die ik had:


    Bij deze toon ik jullie de kleuren van dichtbij en hun swatches:


    eerste rij:


    2de rij:


    Laatste 3 rijen:


    Rij nr 3:


    Rij nummer 4:


    Rij nr 5:


    De oogschaduwen zijn zacht van textuur, en volgens mij neigen ze sterk naar Urban Decay oogschaduw qua textuur. Ze hebben veel pigment zoals je kan zien, de swatches zijn genomen zonder basis of primer dus puur op m'n huid.

    Ze zijn langhoudend, creasen niet en bevatten prachtige shimmer !!!!

    Wie van jullie probeerde al één of andere oogschaduw van Milani?

    04-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS
    "Laat je huid op tijd en stond ook eens ademen. Las daarom regelmatig ook eens een make-up loze dag in !! Zo heeft je huid ruimte om te ademen en op z'n plooi te komen."

    04-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF STUDIO LINE BLUSH in PEACHY KEEN
    Deze ELF blush in Peachy Keen werd al direct gebombardeerd tot favoriet !!!!



    Een relatief grote pan, zacht van textuur en makkelijk te blenden! Ideaal toch?

    Een zachte perzikkleur met véél mooie gouden shimmer:


    Dit is 'em als ik hem aanheb:


    Een ideaal kleurtje voor overdag, iets donkerder dan m'n huidskleur. Op 't eerste zicht valt ie niet echt op, maar in zonlicht is ie zoooo mooi!

    Wie heeft hem ook? En wat zijn je bevindingen?

    03-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Tags:elf
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.D-DUTCH WEBSITE
    Remember de nagellakjes en oogschaduwpalletjes die ik kocht in de Action? Die van het mer Max Cosmetics?  tooOp de achterkant hangt een sticker met deze link: www.d-dutch.com  Ik besloot er eens naar te surfen en kwam terecht op een heel leuke site met accessoires en schoenen.

    Het gaat om een Nederlands/Chinese website...ik heb geen ervaring met het kopen vanop deze website dus kan ik me er niet over uitspreken.

    Het enige wat ik weet is dat ze leuke items hebben! Check for yourself!

    03-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX COSMETICS NAGELLAK
    Deze 2 lakjes kocht ik een tijd geleden in de 'Action'. Voor nog geen euro 't stuk wou ik ze wel eens proberen ! Dit zijn ze :



    Helaas hebben ze geen naam of nummer...

    De eerste is een 'hot' fushia-roze kleur. Hij heeft een wat blauwe ondertoon.





    De tweede is een soort van koraal/roze/rode kleur. Moeilijk te beschrijven want naarmate de lichtinval veranderd dit:







    Qua dekking hebben ze me echt verbaast ! Kleur vanaf de eerste laag, en de 2de laag maakt het alleen nog mooier. Ze strijken mooi uit dus je krijgt geen streperig effect.

    Een minpuntje is dat ze namelijk niet zo snel drogen, dus deze lakjes zijn niet echt geschikt voor 'on the go'...maar eerder voor als je wat meer tijd hebt.

    Ze blijven niet superlang maar ze chippen ook niet de eerste dag dus dat is al een goed teken Ik weet het, de kleurtjes zijn niet echt spectaculair en ongetwijfeld heb ik er al die erop lijken. Maar lakjes die nog geen 1 euro 't stuk kosten doe moest en zou ik uitproberen !

    En ik ben aangenaam verrast !

    03-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    02-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NARS BALTHAZAR EOTD
    Remember het NARS Balthazar duo die ik jullie toonde, zondag gebruikte ik dit duo om m'n ogen op te maken en dit werd het resultaat !











    02-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 6
    Alle kleuren zijn vanuit het 120pro pallet. Ook best je wenkbrauw bijwerken, dit geeft een mooier resultaat.







    02-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    01-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF COMPLEXION PERFECTION
    Vandaag review ik voor jullie de ELF Complection Perfection! Zo ziet hij eruit:



    Maar waarvoor is hij nu eigenlijk bedoeld? :


    De verschillende lichte kleuren zouden dus je teint verfraaien, je teint er gezond laten uitzien, je gezicht oplichten en imperfecties en roodheden neutraliseren.

    Op youtube zag ik dat sommigen de kleuren apart gebruiken, op de verpakking zelf staat dit niet vermeld, maar ik denk ok dat je hem op z'n geheel kan gebruiken om je teint te verfraaien of dat je de kleurtjes apart kan gebruiken om kleiner imperfecties weg te werken...

    Zo zien de kleurtjes er apart geswatched uit:


    Zoals je ziet geen mega kleurverschillen al denk ik ook niet dat dit echt nodig is , tenzij je een blauwe finish wil om er als een smurf uit te zien, en een groene finish om te gelijken op 'de hulk'

    Alle kleurtjes samen geswatched:


    Bij het aanbrengen zie ik geen wonderverrichtend resultaat, maar toch heb ik de indruk dat m'n huid een porseleinen finish heeft Al bij al een goed product die m'n teint ook nog een beetje matteert en die ervoor zorgt dat je foundation langer blijft !

    Een aanrader als je het mij vraagt

    Wie van jullie heeft deze ook? Wat zijn de bevindingen?

    01-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEI FAVORIETEN

    Vandaag weer tijd voor mijn favorieten van afgelopen maand. Zoals eerder vermeld, dit gaat om items de ik regelmatig opnieuw gebruikt heb of herontdekt heb



    * Max Factor duo e/s in Studded Black
    * Catrice duo e/s in Sandstorm
    * Collection 2000 2 in 1 Base Coat & Ridge Filler
    * Hema eyeshadow Base (ge-depot)
    * Estée Lauder Blush in Raspberry
    * Maybelline Lipstick in Berry Beams



    * Vaseline Cocoa Butter bodylotion
    * Lola Color Forbidden Love parfum (de dupe voor EL Beyond Paradise)

    Wat zijn jullie favorieten van afgelopen maand?

    01-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IENIEMIE HAUL
    Toen ik vandaag nog even 't stad in moest kon ik deze 'cheap ass' spullen niet laten liggen

    Een New York Style manicure set van Essence en een Catrice base-coat, ik ben namelijk nog steeds op zoek naar DE beste basecoat en topcoat die m'n nagels onberispelijk houd voor enkele dagen...

    Indien iemand enige suggesties heeft, mag je die altijd laten weten !!



    Toen ik in de H & M was zag ik deze lakjes. Een pakketje van 4 lakjes voor 2.95 euro, goedkoper kan je niet vinde denk ik Het zijn allemaal redelijk felle kleurtjes maar daar hou ik wel van

    31-05-2010 om 20:07 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E.L.F. EYE TRANSFORMER
    Een tijd geleden vertelde ik jullie al over oogschaduw van The Body Shop die je oogschaduw  zouden transformeren naar een andere finish. Ook E.L.F heeft een quad die je oogschaduw dat effect geeft.

    Het E.L.F quad:


    Op 't eerste zicht lijkt de oogschaduw niet veel verschillend van mekaar ! Je zou denken dat ze allemaal een soort van 'gebroken wit' kleur zijn. Als je dichter kijkt zie je dat elke oogschaduw een andere kleurfinish heeft, al is dat heel subtiel. Deze finish wordt omschreven als een 'opaal' finish.

    Wat zegt E.L.F ?


    Transformeer je oogschaduw in nieuwe kleuren met deze 4 opaalkleuren. Gebruik alleen, op, onder of in combinatie met andere make-up. De opaalkleuren transformeren donkere oogschaduw in een nieuwe, glanzende tint.

    Gebruuik alleen of in combinatie met je favoriete donkere oogschaduw of eyeliner om de kleur te veranderen.

    Dit is het resultaat:


    Ik zette steeds een swatch met een zwart oogpotlood en ging erover met de eye-transformer. Links zie je telkens hoe de kleur 'gewoon' is en rechts hoe hij een zwart potlood een soort van kleursverandering geeft.

    Ik ben alvast fan van dit oogschaduwquad, ik was trouwens ook al fan van de TBS oogschaduwen met hetzelfde effect !!!! Het pallet kost 3.50 euro.

    Wie heeft hem ook en is er net zo tevreden van als ik???

    31-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:E.L.F
    Tags:eyes
    30-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF EYE PRIMER & LINER SEALER
    Dit 2 in 1 product, die beloofd je oogschaduw een hele dag lang intact te houden, en dit eyeliner stiftje die beloofd van je oogschaduw een 'stay put' eyeliner te maken kon ik niet laten liggen voor de prijs van 3.50 euro.



    Iedere dame is wel opzoek naar een product die je oogschaduw mooier en feller laat uitkomen en die er nog eens voor zorgt dat die eventueel de hele dag zou blijven!

    Wat beloofd ELF?


    Zo ziet de eyeprimer eruit:


    Zo ziet de eyeliner sealer eruit:


    Swatch van de oogschaduwprimer:


    Zoals je ziet is de primer huidskleurig. Hij komt in een makkelijke stick-vorm die je direct op je ooglid kan aanbrengen of ook met een penseel. Hij voelt zijdezacht aan en smeert makkelijk open. Als je het vergelijkt met UDPP (die je ooglid mat en kleverig maakt) is deze eerder een vette stick, hij droogt niet tot een poederfinish op ofzo...

    Nu de test! Ik nam een foto om 8 u in de ochtend, een foto om 12 uur en een foto om 16 uur. Telkens dus om de 4 uur en 'see for yourself' of de primer en eyeliner ervoor zorgt dat je e/s en eyeliner intact blijven of niet!

    Om 8 uur 's morgens:


    Om 12 uur 's middags:


    Ziet er nog relatief goed uit als je het mij vraagt. Ik zie wel dat de kleur in m'n oogplaai wat begint te vervagen, toch is dit nog moeilijk te zien, tenzij je m'n oog in close- up bekijkt als je tegen me praat.

    Om 16 uur:


    Na de 8 uur test zie je wel duidelijk dat hij een beetje creast, toch vind ik dit nog minimaal. Er bestaan slechtere primers volgens mij ! Ook is de kleur een klein beetje minder fel dan om 8 uur in de morgen.
    Er zijn ongetwijfeld primers op de markt die het alvast niet zolang uithouden!!

    De eyeliner sealer doet ook goed z'n werk, alleen ruikt hij nogal sterk naar alcohol...die alcohol vervliegt natuurlijk direct, maar bij het openen van de tube valt me dat wel sterk op. Daarom zou ik hem 1 minpuntje geven.

    Dit item krijgt van mij alvast een 4/ 5 !!!

    Wie van jullie probeerde hem al uit??

    30-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:E.L.F
    Tags:eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B HYDRASTICK in FUCHSIA
    Als laatste Hydrastick laat ik jullie de Fuchsia versie zien, weeral de leuke funky verpakking met iets fellere kleuren dan de 2 vorige.



    Deze bevat geen shimmer, hij geeft je lippen wel een heel mooie glans.


    Deze kleur is m'n favoriet van de 3 !! Hij geeft m'n lippen een gezond tintje, ideaal voor overdag, zonder er te opgemaakt uit te zien! :



    Als dit m'n favoriet is komt de 'Rose' op nr 2 en de Deep Rose op nr 3.

    Bij dit pakket kreeg ik nog een nagelschaartje, in een leuke streepjesprint. Het nagelschaartje zal ik niet reviewen, aangezien iedereen wel weet hoe een nagelschaartje werkt. Wil je er toch nog een foto van zien, kijk dan naar m'n post van 3 dagen geleden.

    30-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE LIPSTICKS
    Catrice lipsticks zijn DE perfecte budget-lipsticks! Wie ze nog niet probeerde moet dit dan ook dringend doen ;-)

    Deze is van de 'colors of the Ocean lijn in de kleur Ocean Sunrise:




    Rouge Satin Lijn, de lipsticks komen in een gouden huls, dit is de kleur: 'Nude Beige'




    Moisture Extreme lijn, de komen in een donkerbruine huls, de kleur is: 'Indian Brown'
    '



    Moisture Extreme in de kleur Caramel Beige:


    Moisture Extreme in de kleur Genle Nude:


    Deze laatste is van  de Roge Satin lijn, dus gouden huls, in de kleur 'Secret Nude'


    Gebruiken jullie Catrice Lipsticks? Wat zijn de bevindingen?

    30-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    29-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF CUSTOM QUADS
    In m'n mega ELF bestelling kocht ik deze ELF Custom Quads:



    Custom Quads zijn eigenlijk lege oogschaduwquads die je kan opvullen metoogschaduw van jouw keuze. De lege quads kosten 1 euro, per oogschaduw die erin stopt betaal je ook 1 euro.

    Zelf koos ik 6 kleuren:

    Golden Glow, Mocha, Sage en Moondust

    Periwinkle en Dusk


    De afzonderlijke oogschaduwpans hebben een magneetje waardoor ze in het palletje blijven. Wat mss ook goed om weten is; MAC pans passen
    er ook in !!!
    Bij MAC kost een lege quad 5 euro...da's maar liefst 4 euro meer...voor mij maakt het trouwens niet uit als daar nu MAC of ELF opstaat hoor!

    Tijd voor swatches:




    Alle oogschaduwen zijn zacht van textuur en bevatten een mooie shimmer en ze zijn makkelijk te blenden. 1 nadeeltje is dat ze nogal snel kruimelen..maar voor 1 euro kan je geen MAC of UD kwaliteit verwachten hé.

    Een 2tal jaar geleden probeerde ik al eens die ELF oogschaduwquadjes van 1 euro en die konden me niet zo bekoren. Deze hier wel !!

    Wie van jullie heeft deze ook?

    29-05-2010 om 10:56 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:E.L.F
    Tags:eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B HYDRASTICK in ROSE
    Voor deze 2de Hydrastick treedt ik niet meer in detail qua verpakking, geur en werking want die is net hezelfde als die die ik jullie gisteren toonde.

    Alweer komt deze in een superleuk funky verpakking


    Deze heet 'Rose', maar is volgens mij eerder een peachykleur, nuja, iedereen kan dat anders zien natuurlijk. Deze bevat geen shimmer, alleen glans.



    Hij is redelijk doorzichtig en maakt m'n lippen zelfs een tintje lichter dan ze eigenlijk zijn. Dit vindt ik geen probleem, want echte 'nude' lips staan niet zo bij me vind ik zelf.


    In het midden van m'n bovenlip heb ik een korstje zoals je mss wel kan zien. Ik had nl een velletje waar ik aan trok, met als resultaat een wondje die begon te bloeden...Dit voelde nogal pijnlijk aan, zeker als ik moest lachen, doordat de hydrastick 'hydrateert' is dat probleem verholpen !!!!

    29-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: *HET ONBEKENDE ESSENCE PALLETJE*
    Een hele tijd geleden kocht ik dit Essence palletje. In het Kruidvat hebben ze helaas de slechte gewoonte om overal stickers op te kleven en alles nog eens extra dicht te tapen met plakband. Een ware hel om dat eraf te krijgen met dus als resultaat dat de ganse achterkant van het palletje mee afgescheurd is en er dus geen naam of dergelijke meer te bespeuren is


    Om het makkelijk te maken gaf ik de klerutjes een nr. Dus vn L naar R: 1,2,3,4,5

    Met bovenstaand palletje maakte ik deze look, benieuwd hoe je die look verkrijgt? Volg dan stap voor stap mee!:





    1. Breng kleur nummer 1 aan in je binnenste ooghoek, ongeveer 1/3de. Het zwarte streepje die je ziet is een verloren wimper...


    2. Neem kleur nummer 5 en breng dat aan op het 2/3de van je ooglid, dus in het midden.


    3. Neem nu kleur nr 2 en breng dit aan in je buitenste ooghoek en crease en ook tegen je bovenste EN onderste wimperlijn. Neem kleur nr 3 en breng aan als highlight op je wenkbrauwbot.


    4. Blend alles mooi tesamen en breng dan een donkerblauwe metallic eyeliner aan. Ik gebruik een potlood van Deborah. Eindig met 2 laagjes mascara.

    5. TADAAAAAAAAAAAAA


    29-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    28-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE LE CRAZY ABOUT COLOR MULTICOLOR BLUSH
    Toen ik deze multicolor blush zag moest ik hem hebben



    Helaas ben ik wat teleurgesteld

    Hij heeft de naam 'blush' gekregen, maar dat is hij echt niet...althans niet bij mij Bij sneeuwwitje mss wel? De kleurtjes zagen er nochtans véélbelovend uit maar ze bevatten weinig pigment...als highlighter is hij dan wel weer ideaal !!! Check for yourself:

    Alle kleurtjes apart geswatched:


    Alle kleuren samengeblend voor swatch:


    Als highighter is hij alvast heel mooi, dus ben ik er eigenlijk toch wel blij mee hoor!!

    Wie van jullie heeft hem ook en was lichtjes teleurgesteld?

    28-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE LE CRAZY ABOUT COLOUR E/S

    Woensdag kocht ik deze oogschaduw-duo's van de nieuwe Essence LE Crazy About Color oogschaduw en blush.:



    Allereerst, de verpakking vind ik héél mooi, als je van funky kleurtjes en streepjes houdt is dit je ding! Maar niet alleen de verpakking is kleurrijk, ook de oogschaduw is 'bright' zoals de naam van de collectie al prijsgeeft.

    Telkens toon ik jullie het duo in close-up, met dan daaronder een foto van de swatches.

    Adorable duo:




    Colour Affair Duo:




    Dare It duo:




    Zoals je wel ziet op foto bevat het laatste duo wat minder pigment, maar het zijn dan ook lichtere kleuren dan in de andere duo's. De oogschaduw is makkelijk aan te brengen, blend goed en blijft de ganse dag (met een goeie e/s primer).

    28-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B HYDRASTICK DEEP ROSE
    De Hydrasticks kende ik van vroeger, toen ik nog niet helemaal 'into' make-up was en m'n budget nog zakgeld was waren dit m'n HG (Holy Grails), helaas na een tijd kon ik ze niet meer vinden aangezien 2B niet meer verkocht werd in het plaatselijke Brugse Kruidvat.

    Groot was m'n geluk als ik zag dat ik er 3 mag uittesten ! Hydratints zijn bedoeld om je lippen verzorging te geven, dus te hydrateren, met net dat tikkeltje meer, een subtiel kleurtje dus ! Ook bevatten ze Jojoba-olie en UVA-UVB filter.



    Alweer bevat de verpakking de leuke funky bloemetjes, btw: elke Hydrastick heeft een andere bloemenprint en andere kleurschakering van bloemetjes.

    De eerste kleur is: Deep Rose. Een roze/mauve kleur met een lichte shimmer.:


    Swatch op m'n lippen:


    Alle Hydrasticks zijn perfect draagbaar overdag aangezien ze zo sheer zijn. Deze bevat een lichte nacré shimmer wat ik wel mooi vindt. De geur is niet overheersend, eerder een zachte vanillegeur.

    Hij voelt heel zacht aan op m'n lippen, net zoals een lipbalsem eigenlijk hoort te doen. Hij hydrateerd naar behoren en blijft voldoende zitten.

    Ik ben blij dat ik deze terug in m'n stash heb, en zeker nu ze ook een waar collector's items zijn! De Hydrasticks kosten 3.95 euro.

    Wie van jullie kent de Hydrasticks (eventueel van vroeger?), wat zijn de bevindingen en indien je ze nog niet kende ben je benieuwd ze uit te proberen?

    28-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs