Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    26-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE CRAZY ABOUT COLOR EOTD
    Ik toon jullie snel m'n eyelook van vandaag gemaakt met enkele kleurtjes van de Essence e/s duo's die ik gisteren kocht. Let wel, ik doorstond een fietstocht van 8km in de gietende regen dus 't ziet er niet meer helemaal perfect uit...toch kan je nog steeds zien hoe goed UDPP wel z'n werk doet!!



    26-05-2010 om 18:36 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE 2B COLLECTIE !!
    Toen ik de brievenbus opende vandaag lag er me een leuk (onaangekondigd ) pakketje op te wachten!   Ik mag van 2B enkele van hun items uit de nieuwe collectie uittesten! Jay !!!

    Wat een leuke verpakking zeg! Funky en Retro, helemaal mijn ding trouwens ! De 2 thema's zijn: Groovy Retro en Get Ready



    Ik kreeg: 3 Hydrasticks, een oogschaduw quad (met mooie neutrale kleurtjes) en een nagelschaartje.

    Ook bevatte het pakketje 2 mooie postkaarten van het nieuwe thema: *Groovy Retro* en *Get Ready*


    Prijslijst van de *Get Ready* Items:


    Prijslijst van de Groovy Retro Items:


    Ook kreeg ik nog 2 cd's met de PR foto's maar helaas zijn deze te groot, en ik heb moeite om ze te verkleinen...Ik ben dan ook een pc- kluns


    De komende dagen komen reviews dus stay tuned!

    26-05-2010 om 17:05 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.*CHEAP ASS* LIPGLOSSJES
    Remember deze 'cheap ass' lipglossjes vanuit de Action? De 2 samen kostten maar 0.45 euro !!! Tijd om ze nodig eens te reviewen!



    De lipglossjes komen (hoe kan het ook anders) in een goedkope plastieken huls, vraag me niet hoe het komt mr de 1 maakt een beetje van een piepend lawaai als je hem open draait...op zich geen groot storend probleem

    De glossjes hebben geen nr of naam...En dit is de eerste:





    Een medium snoeproze kleur met een beetje shimmer. Ongelofelijk maar waar maar deze lipgloss geeft weliswaar dekking! Hij heeft geen specifieke geur, beter dat dan van die goedkope plastieken ieuw-geur !!

    De 2de:




    Dit is een medium-roze kleur met gouden shimmer. Een heel mooie kleur als je het mij vraagt ! Ideaal voor overdag en passen bij vele verschillende looks.

    Qua 'staying-power' is hij niet 'outstanding'...hij blijft niet superlang maar dat kan je ergens ook wel verwachten...

    Nuja, ik ben er alleszins wel blij mee hoor, als budget-queen zijnde ! ;-)

    26-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    25-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT HAUL: ESSENCE, CATRICE
    Aangezien het vandaag nog steeds mooi weer is en ik niet moest werken besloot ik een fietstochtje te maken naar een dorp (Oostkamp) hier een eind verder, ik was al een tijdje aan het wachten op de nieuwe Essence Crazy about Colour lijn, maar het Brugse Kruidvat heeft blijkbaar geen haast!
    Dankzij het mooie weer had ik er dus wel een fiestochtje tussen de velden en boerderijen voor over Het Kruidvat in Oostkamp is mooier, groter en netter dan het Brugse Kruidvat en daar het niet midden in het centrum van Brugge is, heb je meestal grote kans dat alle LE's er nog zijn en er véél minder volk rondloopt.

    M'n geluk kon niet op toen ik deze zag:

    Dare it! e/s duo, Colour Affair e/s duo, Adorable e/s duo en Colourmania multi-color blush.

    De verpakking is zoooo mooi, al vergat ik er wel een foto van te maken . Als je houdt van funky kleurtjes en streepjes, dan is dit je ding! De oogschaduw bevat verbazend veel pigment, de multicolor blush iets minder maar zal ideaal zijn als highlighter of de kleurtjes apart als oogschaduw.
    Helaas zag ik nergens de lipstick, waar ik eigenlijk ook wel benieuwd naar was...

    Ik kocht ook nog dit:


    En dit, een Gosh lakje in Blue Monday en een 2B nagellakje :


    De laatste foto is iets donker uitgevallen maar je ziet wel de mooie shimmer van het Blauwe 'Blue Monday' lakje van Gosh...Het 2B kleurtje is een bordeaux-kleur met een blauwe glans, heel speciaal.

    M'n nagellakfase is nog steeds niet over e daarom vind ik het schitterend dat je bij Essence en Catrice echte budgetspullen kan kopen om je nagels te 'pimpen'...check het Nail-Art item met de verschillende versiering erin.

    25-05-2010 om 16:20 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:essence, catrice
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: CATRICE *FEED THE BIRDS*
    Dit kanariegele lakje zag ik eerder bij een NOTD van Hanne (www.snowwhiteglamour.be) en ik werd er helemaal verliefd op! Kweet het, een opvallende kleur maar op zonnige dagen  mag dat (vind ik dan persoonlijk) !

    Helaas was hij telkens uitverkocht maar enkele dagen geleden kreeg ik hem eindelijk in handen! Jay!




    Ik moet toegeven: voor 't eerst was ik wat teleurgesteld over een lakje van de nieuwe catrice-lijn. Deze ging heel sheer aan, zeker bij de eerste laag. Ook had hij de neiging wat 'streperig' te trekken...
    De tweede laag maakte het al stukken beter maar toch heeft hij volgens mij een 3de laag nodig. Als dat lukt krijg je een hele mooie kanariegele nagellak. Ook bevat deze kleur een heel mooie gouden shimmer..







    Wat vinden jullie van deze 'opvallende' kleur?

    25-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    24-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RIMMEL SUNLIGHT & SUNDANCE BRONZERS
    Naar aanleiding van een filmpje van Emilynoel83  kocht ik deze 2 Rimmel Bronzers. Ik had ze al gezien in verschillende van haar filmpjes en ze raadt ze iedereen aan omdat ze goed én betaalbaar zijn !  Ook op Makeupalley krijgen ze goede reviews!

    Ik kocht ze tijdens de Kruidvat actie waar je als je 2 make-up producten kocht, je 25% korting kreeg. Dat was begin verleden maand ergens. Normaal kosten ze iets van 6.99 euro 't stuk. En ik mag van geluk spreken dat ik ze nog heb kunnen aanschaffen want ondertussen is de Rimmel-stand verdwenen en heeft hij plaats gemaakt voor een Essence stand in de plaatselijke Kruidvat...

    Links: Sunlight Bronzer (021) en Rechts: Sundance Bronzer (027)


    De bronzers komen in grote plastieken pans met een soort van draaideksel. Dat draaideksel vindt ik iets minder aangezien dit vlug kan kraken maar da's maar bijzaak

    De bronzers bevatten beiden natuurlijke mineralen en SPF 8. 

    Zoals je kan zien, Sunlight is mat en Sundance is een tint donkerder mét shimmer, ook hebben beiden een zonne (n) print wat ik wel leuk vindt om te zien:


    Dit beloofd Rimmel: "Get a warm glow all over. This light, natural looking bronzing powder gives you the perfect sunless tan you want... any time of the year. Hello Sunshine!

    Swatches met flits:


    Swatches in daglicht:


    Persoonlijk vind ik Sunlight ideaal om gans het jaar door te gebruiken! In de winter geeft hij je huid een gezond tintje, in de zomer kan hij voor sommigen mss wat te licht zijn om je echt die 'sunkissed' look te geven, mr dan is hij eventueel wel ideaal om te contouren.

    Sundance is ideaal voor de zomer als je dus al een 'gezonder, bruiner' tintje hebt. De shimmer is héél subtiel wat ik uiteindelijk ook heel positief vindt aangezien je er anders als een kerstbal uitziet

    De bronzers hebben alle 2 een subtiele 'zomergeur' daarmee bedoel ik, ze doen me denken aan zonnecreme geur ofzo, ik kan het moeilijk beschrijven...toch is de geur subtiel genoeg zodat je er geen 'eventuele' last van zou hebben.

    Conlusie:
    Beide bronzers geven me de 'gewenste sunkissed look', ze zijn heel fijn in gebruik en dat bedoel ik zowel letterlijk als figuurlijk. Fijn poeder die mooi versmelt met je huid en die je geen 'poeder' effect geeft maar ook makkelijk in gebruik qua blenden!

    Ook vindt ik deze 2 bronzers ideaal voor mensen die nog niet de gepaste bronzer gevonden hebben, deze kunnen echt dienen als basisi
    -items in je stash !!

    Wie van jullie probeerde er al deze Rimmel bronzers? Wat zijn de bevindingen?

    24-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Bronzer
    23-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GETAGGED
    Ik werd getagged door Marijke van Marijke's Beautyblog. En er wordt gevraagd om 5 random facts over mezelf te vertellen! Hier gaan we!

    1. Ik ben een echt zomermens, m'n humeur is al direct goed als ik zonneschijn zie als ik m'n ogen opendoe en de geur van zonnecreme geeft me direct dat instant zomergevoel !
    2. In september wordt ik voor de 1ste keer tante, mijn zus is zwanger !
    3. Momenteel ben ik gek op polkadots en groen en alles wat er mee te maken heeft
    4. Ik zou ELKE dag kunnen barbeque-en. Gegrild vlees, mmmm...Fris slaatje, lekkere aardappeltjes met look, mmmmm, ik begin al te watertanden!
    5. Is van plan een mega-bestelling bij ELF te plaatsen!! Is zo nieuwsgierig naar hun Studio-lijn items ;-)

    Ik tag:

    * Shana
    * Steffi
    * Laura van Vivaglam
    * Hanne (snowwhite)

    23-05-2010 om 14:40 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC LE BEAUTYPOWDER IN BLUSH OF YOUTH
    Het andere item die in m'n swappakketje zat is deze MAC LE Beautypowder in Blush Of Youth. En, ik ben niet de enige die hem mooi/ leuk vond!



    Het items heeft een héél mooie rozenprint! :


    De beautypowder is geschikt om over je ganse gezicht te gebruiken om je een gezonde gloed te geven. Als blush is hij voor mij te licht, en dus gebruik ik hem als highlighter of over- all face powder :



    23-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEPOTTING HEMA EYESHADOWBASE
    Als je denkt dat je Hema- base op is omdat je niks meer op de applicator meekrijgt...THINK AGAIN! Na de tube in 2 gesneden te hebben kwam dit tevoorschijn:



    Even een close-up:


    Als je het mij vraagt zit de tube zeker nog bijna 80% vol!!!! Uiteindelijk neemt die applicator alleen maar het product van in het midden mee en alles wat er rondom is blijft zitten...

    Ik besloot om het te depotten in een potje van een Blistex-lipbalsem die praktisch op was. Ik kon het potje (15 ml)  nog tot aan de rand vullen met de Hema-base, zie hieronder:



    Volgens mij kan ik hier zeker nog een aantal maanden mee voort !


    23-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    22-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NARS BALTHAZAR DUO E/S
    Via het swappen kreeg ik gisteren een leuk pakketje binnen, waarvan deze NARS Balthazar Duo Oogschaduw.



    De kleuren kan ik het best omschrijven als een Curry kleur en een Saffraan kleur :


    Zoals de meeste NARS oogschaduwen zijn deze heel zacht in textuur, bevatten ze superveel pigment en zijn ze langhoudend. De swatches zijn genomen zonder primer, dus, puur op m'n huid.

    Dit zijn kleuren die ik ongetwijfeld veel zal dragen aangezien ze mooi combineren met m'n bruine ogen, tegelijk zijn ze mooi voor overdag maar zijn ze ook speciaal genoeg om te gebruiken voor een avondlook!

    Wat vinden jullie van NARS oogschaduw?

    P.S. Morgen krijgen jullie het andere items uit het swappakketje te zien!

    22-05-2010 om 12:25 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD: * SORT OF PEACOCK*
    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee met deze makkelijke stap voor stap uitleg!





    Gebruikt:

    Ik gebruikte de 2de, 3de, 4de en 6de kleur van de bovenste rij en de eerste kleur van de onderste rij van het Sleek Original pallet.

    Start zoals gewoonlijk met je basismake-up.

    .

    1. Breng een groene kleur (kleur nr 6) oogschaduw aan op 2/3de van je ooglid. Doe dit tot net aan je crease, en ook op 2/3de van je onderste ooglid


    2.Breng een paarse kleur (kleur nr 2) aan in je buitenste ooghoek en op buitenste goek van je onderste ooglid. Blend die 2 kleuren wat in mekaar.


    3. Breng in het midden van je ooglid een felblauwe kleur (kleur nr 4) aan. Breng daarna in je crease een heel donkerblauw (kleur nr 3) aan en de lichtgouden kleur op je wenkbrauwbot en blend al de kleuren samen.

    4. Breng een donkerblauwe eyeliner aan zowel op bovenste als onderste wimperlijn. Eindig met mascara.

    5. TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA




    22-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    21-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOVE GO FRESH ENERGISE HAND/FACE WASH
    Deze Dove Hand/ Face wash vond ik in de Kruidvat sales bakken voor 2 euro...Hij bevat de geur van grapefruit en lemongrass, dus een zomerse energetische geur Ook zou hij moisturising cream bevatten, wat dus wil zeggen dat hij je handen niet zou uitdrogen.



    Wat beloofd het product?


    Als handwash vind ik hem alleszins super ! Hij ruikt gewoon héérlijk fris. Ook reinigt hij je handen zoals het moet en de geur blijft nog een tijdje nazinderen. Hij maakt m'n handen alvast véél minder droog dan bv. een goedkopere handwash van bv. de Aldi...

    Ik probeerde hem ook als facewash, maar zou dit persoonlijk niet elke dag doen. Hij is te sterk geparfumeerd en toch een beetje te uitdrogend voor m'n supergevoelige gezichtshuid.
    Wanneer zou ik hem wel gebuiken? Als ik bv op warme dagen veel gezweet heb ofzo, of zwaardere make-up heb gedragen want als reiniger doet hij wel goed z'n werk !!

    Wie van jullie probeerde hem al uit?

    21-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: *TAPPED*

    Ik was wat in m'n nagellak-stash aan het rommelen en kwam met deze look op de proppen:

     











    Hoe deed ik het?

    * Lak je ganse nagel in een lichte kleur
    * Neem een donkerdere kleur en laat enkele druppels vallen op een glasplaat
    * neem dan een foundationsponsje en dep in de nagellak op de glasplaat
    * dep op je nagel en laat de kleur mooi overlopen in de lichtere kleur
    * ga er eventueel over met een glitternagellak


    21-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS
    * Om je gezicht wat te shapen kan je makkelijk een matte bronzer gebruiken die één of meerdere tinten donkerder is dan je foundation.

    * Je kan ook een matte donkerbruine oogschaduw gebruiken

    * Vergeet zeker niet te blenden !!!!

    21-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    20-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE LE OCEANA E/S VERSUS SLEEK GREEN E/S
    Op aanvraag van MyLanqolia vergelijk ik deze 2 matte felgroene kleuren. De eerste is 1tje uit de laatste LE Catrice Oceana collectie en de 2de is er 1tje uit 1 een Sleek pallet:


    In de pan zien ze er praktisch hetzelfde uit:




    Geswatched, L de Catrice kleur en R uit het Sleek Pallet :


    Tot mijn grote verbazing bevat het Catrice kleurtje méér pigment dan het groen uit het Sleek pallet. Ook heb ik de indruk dat het nog ietsje zachter is in textuur.
    Beide kleuren zijn 1 x geswiped, dus see for yourself !!!

    20-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOSH 'ROUND' LIPGLOSS
    Deze Gosh lipglossen hebben eigenlijk geen specifieke naam, dus noem ik ze de 'round' lipglossen aangzien ze in een ronde tube komen:



    Deze glossen zijn zoals lipglossen horen te zijn Ze geven je lippen voldoende kleur en glans, hebben een lekkere smaak, zijn niet al te kleverig maar blijven wel voldoende lang !

    Helaas hebben ze geen naam, alleen maar een nummer...Swatches zijn gemaakt naar aanleiding van de foto hierboven, dus in dezelfde volgorde.

    Nr 0068:


    0054:


    0058:


    0076:


    De laatste 2 vond ik in de uitverkoopbakken van het Kruidvat en kostten dus maar 1 euro !!!!

    Wie van jullie vind deze glossen ook zo goed?

    20-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOGUE DOUCHEGELS
    Deze Vogue Douchegels kocht ik een aantal weken geleden in de Wibra, jaja, de Wibra   Elk kostten ze me 1.99 euro 't stuk.

    Bekijk even de Vogue Cosmetics site voor meer info: http://www.vogue-cosmetics.nl/

    Jaren geleden had ik eens een Vogue deo maar daar is het ook bij gebleven. Al heb ik hier geen verklaring voor! Dus toen ik deze zag, wou ik ze wel nog eens uitproberen. Alhoewel ik moet tegeven dat het vooral de verpakking was die me enorm aansprak!



    Na wat zoekwerk op het internet vond ik dat deze douchegels meer geinspireerd zijn op tieners, maar elke vrouw heeft nog steeds dat meisjes gevoel in zich dus....

    Vogue Inspiration:


    Vogue Love:


    Vogue Cats:


    Vogue Happy:


    Vogue Butterfly:


    Ik probeerde momenteel nog geen enkele van hen uit maar ik hou jullie op de hoogte, dus jullie kunnen van elk van deze ook wel nog een review verwachten. Maar...heb geduld !!! Ik heb immers nog andere producten op te maken!

    20-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Body
    19-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA AZUURBLAUW
    Dit azuurblauwe lakje kocht ik verleden week in de HEMA, ok, ik geef toe: Hema-lakjes zijn niet van de beste MAAR ze hebben wel een mooie en uitgebreide kleuren-range.







    De nagellak en het penseeltje zijn beiden nogal aan de dunne kant wat het niet gemakkelijk maakt om de kleur gelijkmatig aan te brengen bij de eerste laag.
    Daarom is een 2de laag zeker aan te raden! Qua houdbaarheid heb ik echt geen idee want ik heb hem pas op

    Het is een kleur om even aan te wennen, daar hij nogal fel is maar ik vindt hem supermooi ! Ik krijg een instant zomergevoel!

    19-05-2010 om 17:17 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE SOFT & NATURAL: SOFT HONEY FOUNDATION
    Verleden week kocht ik deze budget-foundation van het merk Catrice. De foundation kost iets van rond 4 euro. Helaas zijn er maar 4 verschillende tinten beschikbaar wat voor sommigen mss wel wat lastiger kan zijn. Ik koos de kleur Soft Honey:



    De foundation komt in een makkelijk hygienische knijptube.

    Wat beloofd hij?

    'langhoudende make-up met vochtinbrengende ingredienten die zorgen voor een effen, natuurlijke finish. Verdoezeld huid- imperfecties en roodheid. Dermatologisch bewezen.'

    Voor foundation:


    Zoals je ziet heb ik nogal wat roodheden in m'n gezicht, van nature blozende wangen, enkele geboortevlekjes en sproetjes.

    Met Essence foundation:


    De flits maakt m'n gezicht ietsje bleker dan normaal en ik moet zeggen dat de foundation perfect matched qua kleur. Op de close-up
     hieronder zie je hoe mooi egaal hij m'n huid maakt !



    Het beste is om de foundation wat opbouwend aan te brengen, daarmee bedoel ik, hij is niet direct dekkend zoals bv een MAC foundation maar dat kan je natuurlijk ook verwachten voor een tiende van de prijs
     Ook mensen met een beetje van een probleemhuid zullen meer product nodig hebben aangezien deze foundation nogal sheer aanbrengt...
    Toch vindt ik deze alvast een aanrader hoor! Ik zou hem zeker opnieuw aanschaffen!

    Wie van jullie probeerde deze al uit? Wat zijn de bevindingen?

    19-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 5
    Gebruikt : Biguine Palet met 3 smokey kleurtjes, MAC Blacktrack als base.







    19-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs