Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    21-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOVE GO FRESH ENERGISE HAND/FACE WASH
    Deze Dove Hand/ Face wash vond ik in de Kruidvat sales bakken voor 2 euro...Hij bevat de geur van grapefruit en lemongrass, dus een zomerse energetische geur Ook zou hij moisturising cream bevatten, wat dus wil zeggen dat hij je handen niet zou uitdrogen.



    Wat beloofd het product?


    Als handwash vind ik hem alleszins super ! Hij ruikt gewoon héérlijk fris. Ook reinigt hij je handen zoals het moet en de geur blijft nog een tijdje nazinderen. Hij maakt m'n handen alvast véél minder droog dan bv. een goedkopere handwash van bv. de Aldi...

    Ik probeerde hem ook als facewash, maar zou dit persoonlijk niet elke dag doen. Hij is te sterk geparfumeerd en toch een beetje te uitdrogend voor m'n supergevoelige gezichtshuid.
    Wanneer zou ik hem wel gebuiken? Als ik bv op warme dagen veel gezweet heb ofzo, of zwaardere make-up heb gedragen want als reiniger doet hij wel goed z'n werk !!

    Wie van jullie probeerde hem al uit?

    21-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: *TAPPED*

    Ik was wat in m'n nagellak-stash aan het rommelen en kwam met deze look op de proppen:

     











    Hoe deed ik het?

    * Lak je ganse nagel in een lichte kleur
    * Neem een donkerdere kleur en laat enkele druppels vallen op een glasplaat
    * neem dan een foundationsponsje en dep in de nagellak op de glasplaat
    * dep op je nagel en laat de kleur mooi overlopen in de lichtere kleur
    * ga er eventueel over met een glitternagellak


    21-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS
    * Om je gezicht wat te shapen kan je makkelijk een matte bronzer gebruiken die één of meerdere tinten donkerder is dan je foundation.

    * Je kan ook een matte donkerbruine oogschaduw gebruiken

    * Vergeet zeker niet te blenden !!!!

    21-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    20-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE LE OCEANA E/S VERSUS SLEEK GREEN E/S
    Op aanvraag van MyLanqolia vergelijk ik deze 2 matte felgroene kleuren. De eerste is 1tje uit de laatste LE Catrice Oceana collectie en de 2de is er 1tje uit 1 een Sleek pallet:


    In de pan zien ze er praktisch hetzelfde uit:




    Geswatched, L de Catrice kleur en R uit het Sleek Pallet :


    Tot mijn grote verbazing bevat het Catrice kleurtje méér pigment dan het groen uit het Sleek pallet. Ook heb ik de indruk dat het nog ietsje zachter is in textuur.
    Beide kleuren zijn 1 x geswiped, dus see for yourself !!!

    20-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOSH 'ROUND' LIPGLOSS
    Deze Gosh lipglossen hebben eigenlijk geen specifieke naam, dus noem ik ze de 'round' lipglossen aangzien ze in een ronde tube komen:



    Deze glossen zijn zoals lipglossen horen te zijn Ze geven je lippen voldoende kleur en glans, hebben een lekkere smaak, zijn niet al te kleverig maar blijven wel voldoende lang !

    Helaas hebben ze geen naam, alleen maar een nummer...Swatches zijn gemaakt naar aanleiding van de foto hierboven, dus in dezelfde volgorde.

    Nr 0068:


    0054:


    0058:


    0076:


    De laatste 2 vond ik in de uitverkoopbakken van het Kruidvat en kostten dus maar 1 euro !!!!

    Wie van jullie vind deze glossen ook zo goed?

    20-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOGUE DOUCHEGELS
    Deze Vogue Douchegels kocht ik een aantal weken geleden in de Wibra, jaja, de Wibra   Elk kostten ze me 1.99 euro 't stuk.

    Bekijk even de Vogue Cosmetics site voor meer info: http://www.vogue-cosmetics.nl/

    Jaren geleden had ik eens een Vogue deo maar daar is het ook bij gebleven. Al heb ik hier geen verklaring voor! Dus toen ik deze zag, wou ik ze wel nog eens uitproberen. Alhoewel ik moet tegeven dat het vooral de verpakking was die me enorm aansprak!



    Na wat zoekwerk op het internet vond ik dat deze douchegels meer geinspireerd zijn op tieners, maar elke vrouw heeft nog steeds dat meisjes gevoel in zich dus....

    Vogue Inspiration:


    Vogue Love:


    Vogue Cats:


    Vogue Happy:


    Vogue Butterfly:


    Ik probeerde momenteel nog geen enkele van hen uit maar ik hou jullie op de hoogte, dus jullie kunnen van elk van deze ook wel nog een review verwachten. Maar...heb geduld !!! Ik heb immers nog andere producten op te maken!

    20-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Body
    19-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA AZUURBLAUW
    Dit azuurblauwe lakje kocht ik verleden week in de HEMA, ok, ik geef toe: Hema-lakjes zijn niet van de beste MAAR ze hebben wel een mooie en uitgebreide kleuren-range.







    De nagellak en het penseeltje zijn beiden nogal aan de dunne kant wat het niet gemakkelijk maakt om de kleur gelijkmatig aan te brengen bij de eerste laag.
    Daarom is een 2de laag zeker aan te raden! Qua houdbaarheid heb ik echt geen idee want ik heb hem pas op

    Het is een kleur om even aan te wennen, daar hij nogal fel is maar ik vindt hem supermooi ! Ik krijg een instant zomergevoel!

    19-05-2010 om 17:17 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE SOFT & NATURAL: SOFT HONEY FOUNDATION
    Verleden week kocht ik deze budget-foundation van het merk Catrice. De foundation kost iets van rond 4 euro. Helaas zijn er maar 4 verschillende tinten beschikbaar wat voor sommigen mss wel wat lastiger kan zijn. Ik koos de kleur Soft Honey:



    De foundation komt in een makkelijk hygienische knijptube.

    Wat beloofd hij?

    'langhoudende make-up met vochtinbrengende ingredienten die zorgen voor een effen, natuurlijke finish. Verdoezeld huid- imperfecties en roodheid. Dermatologisch bewezen.'

    Voor foundation:


    Zoals je ziet heb ik nogal wat roodheden in m'n gezicht, van nature blozende wangen, enkele geboortevlekjes en sproetjes.

    Met Essence foundation:


    De flits maakt m'n gezicht ietsje bleker dan normaal en ik moet zeggen dat de foundation perfect matched qua kleur. Op de close-up
     hieronder zie je hoe mooi egaal hij m'n huid maakt !



    Het beste is om de foundation wat opbouwend aan te brengen, daarmee bedoel ik, hij is niet direct dekkend zoals bv een MAC foundation maar dat kan je natuurlijk ook verwachten voor een tiende van de prijs
     Ook mensen met een beetje van een probleemhuid zullen meer product nodig hebben aangezien deze foundation nogal sheer aanbrengt...
    Toch vindt ik deze alvast een aanrader hoor! Ik zou hem zeker opnieuw aanschaffen!

    Wie van jullie probeerde deze al uit? Wat zijn de bevindingen?

    19-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 5
    Gebruikt : Biguine Palet met 3 smokey kleurtjes, MAC Blacktrack als base.







    19-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    18-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMPJE: * PALETTEN*

    Paletten zijn superhandig in gebruik, niet alleen heb je veel verschillende kleuren ineens bij je, maar hoef je eigenlijk maar 1 item ipv verschillende kleine potjes mee te nemen indien je ergens weggaat.

    Ook heb je meestal genoeg verschillende kleuren in 1 pallet om verschillende mooie looks te creëren, zowel voor een simpele daglook als voor een meer gedurfde avondlook!!!

    Kijk daarom mee naar dit filmpje waarin ik jullie al m'n make-up paletten laat zien! :

    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim#p/a/u/0/1T-HFVDdB6E

    Op m'n wishlist staat momenteel nog het Coastal Scents Metal Mania palette

    Nu ben ik ook eens benieuwd wat jullie van paletten vinden en welke je hebt?

    18-05-2010 om 21:42 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD 's van afgelopen week
    Vandaag toon ik jullie NOTD's van afgelopen week. Het gaat om 2 Catrice 60 seconds lakjes !

    Brown Topas




    Pretty Pink


    18-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIOR 'SECRET CHARM' QUAD
    Dit DIOR palletje kocht ik nadat een MUA me eens opgemaakt had ermee. Op zich vindt ik dit een supermooi palletje, met een niet alledaagse kleurencombinatie erin.

    De verpakking:

    Helaas kan je dit op de foto niet goed zien maar onder de 'zilveren' Dior bedrukking komt er naarmate de lichtinval een grote duochrome CD tevoorschijn.

    De kleuren:

    Een bruine kleur met een groene finish (glanzend), een zilveren kleur, een fel donkerpaarse kleur (mat), een azuurblauwe kleur (mat) en een heel lichte 'seafoam' groene kleur (mat).
    Een grote teleurstelling was toch wel dat de zilveren kleur en de seafoam kleur een 'spray-on' bevatten. Dus dwz een shimmerlaagje die ervover gesprayed is en weggaat na enkele keer gebruiken.

    Swatched:


    Net zoals bij het Chanel quad waar ik al eens eerder over schreef ben ik niet helemaal overdonderd van dit pallet. De pigmentatie is maar zozo en de lichte kleuren vindt ik nogal 'poederig aka 'chalky' lijken, ik vind dat je dit ook ziet aan de swatches...
    Ook dat 'fake' shimmerlaagje bovenop enkele kleuren vindt ik heel jammer. Je zou toch denken dat Dior voor z'n prijs méér biedt !!! Ik betaalde iets van rond de 44 euro hiervoor.

    Het spijt me dat ik het moet zeggen maar sommige merken zouden zich soms beter gewoon best alleen blijven bezig houden met het maken van kledij en parfum ipv te starten met make-up...Dat is hoe ik erover denk...

    Wat denken jullie?

    18-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Dior
    Tags:eyes
    17-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: CATRICE: I SEA YOU
    Dit I SEA YOU lakje van Catrice is misschien niet voor iedereen geschikt als wek-proof kleur maar,...mijn collega's zijn al wat gewoon van me dus hoef ik me niet in te houden





    17-05-2010 om 18:27 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIVEA EXTREME RESIST: *BEIGE*
    Vandaag probeerde ik weer eens een staaltje uit! Het gaat om de Nivea Extreme Resist foundation in de kleur beige :


    Deze foundation beloofd 24 uur aan een stuk de perfecte 'coverage'...

    De foundation:

    Een romige maar toch nog steeds vloeibare textuur. Ruikt redelijk neutraal.

    Naked Face:


    Met foundation:


    Over de textuur ben ik alvast heel tevreden. Een vloeibare romige textuur die veranderd naar een matte finish. De kleur is volgens mij ook goed, momenteel althans nog, maar ik denkt dat ik in de zomer een tintje donkerder zou mogen gaan aangezien m'n gezicht dan sowieso kleur krijgt.

    Hij blijft lang, langer dan m'n andere Nivea foundation (die ik al afpoederde), en hij redt het zeker door een ganse dag werken. Dat hij nu 24 uur zou blijven vindt ik ietwat overdreven want dat heeft een mens trouwens ook niet nodig! Wie gaat nu slapen met een full-face of foundation

    Ok, deze komt ook op m'n wishlist

    17-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    Tags:nivea
    16-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF ALL OVER COLOR STICK: 'PINK LEMONADE'
    Dit product vindt ik echt een soort van 'hidden treasure' in het ELF assortiment ! Het is een multi-use product maar ik gebruik hem het liefst als blush. Makkelijk in gebruik en maar 1 euro!

    De creme-stick:


    In Close-Up:


    Ik ben nog steeds verrast over hoeveel pigment dit product wel afgeeft ! Daarom is weinig gebruiken 'the key'! Ik dep eens met 1 vinger, breng het aan op m'n wangen en blend :



    Om hem wat meer 'lasting-power' te geven dep ik hem af met m'n settingpoeder. Hij geeft m'n wangen een mooie lichtroze glow.

    Wie van jullie probeerde hem al uit? Wat zijn de bevindingen?

    16-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Tags:ELF
    15-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD: *ALL MAC MAKE-UP*
    Ik besloot vandaag een look te maken met bijna allemaal MAC spullen. Alleen m'n mascara en wenkbrauwpoeder zijn van een ander merk. Dit is de look, dit is wel geen stap voor stap look en een foot van voor m'n nieuwe haircut (van verleden week):













    Wat heb ik allemaal gebruikt?
    * MAC foundation NW25
    * MSF medium
    * Christian Cosmetics eyebrowpowder
    * MAC 3 single oogschaduwen (helaas is de belettering vervaagd en kan ik het niet meer lezen)
    * Mac MSF in Petticoat
    * MAC Bait Lipglass

    15-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    14-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY'S SHOPLOG
    Vandaag ging ik even het stad in om een nieuwe foundation aan te schaffen...Ik wou eens een echte budget-foundation dus neusde ik es rond bij de Catrice en Essence shappen.

    Uiteindelijk kon ik heel moelijk kiezen en bracht ik er 3 mee :-s. 2 van Essence: Soft & Natural en de Stay All Day, beiden in de kleur soft honey. Bij Catrice koos ik voor de Perfect Resist foundation in de kleur Sand.

    Ook bracht ik nog een Essence nagellakje mee in de kleur Spot On, een oogschaduw in Irresistable en van Catrice hun laatste nieuwe LE lipgloss in Ocean Sunrise. Ook bracht ik een nieuwe tube van m'n favo dagcreme mee.



    Ik ging nog even langs bij de HEMA, en met hun nieuwe make-up zijn ze echt 'spot on' met de nieuwe make-up trends! Neon loakjes en pastellakjes!
    Hiervan bracht ik 3 pastel lakjes mee, paars, blauw en groen EN ik vond er ook een Matte Topcoat!


    Ik was ook nog even in L'Occitane, om een kijkje te nemen naar de nieuwe oogschaduw en blushes. Vandaag nam ik er geen mee, maar deze week ga ik er ongetwijfeld wel nog om !

    14-05-2010 om 15:15 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:catrice, kruidvat, hema
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA BAKED QUADS serie 3
    Vandaag de laatste (3de) serie met de Hema Baked Quads. Héél raar maar het eerste quad en het laatste quad die ik jullie toon hebben beiden hetzelfde nummer...

    Dat vind ik dus wel een fout!! Maakt niet uit als het ene palletje niet meer te verkrijgen is ofwel...verschillende palletjes hebben verschillende nummers nodig...dat is toch hoe ik het zie

    Quad nr 16:


    Droog:


    Met Mixing Medium:


    Quad nr 21:


    Droog;


    Met Mixing Medium:


    Quad nr 16:


    Droog:


    Met Mixing Medium:


    Het laatste pallet is eigenlijk een beetje een teleurstelling als je de kleuren droog gebruikt, ze hebben héél weinig pigment....MAAR als je ze nat gebruikt zijn ze gewoon prachtig!

    14-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H & M GOLD DIGGER QUAD
    In het begin van m'n blog deed ik al eens een post over H & M oogschaduw. Degene die ik toen kocht hadden me aangenaam verrast en zo ook dit palletje !
    Het palletje bevat 4 kleurtjes: een beige, een goud, een koper en een donkerbruin met gouden shimmer.

    H & M Gold Digger palletje


    Een beige en gouden kleur:


    koperkleur (maar met een gouden ondertoon) en donkerbruin met gouden shimmer:


    Swatches gemaakt na 1x swipen :




    Voor de prijs van dit palletje (maximum 3 euro) is dit een supergoed palletje!!! Niet alleen bevat het heel mooie kleuren maar de kleuren hebben veel pigment en blijven lang.
    Het donkerste kleurtje durft wat fall-out hebben maar dat vind ik niet zo heel erg.

    Ik heb wel al ondervonden dat de make-up van de H&M soms een echte 'hit or miss' is en daarmee bedoel ik dat je echt geluk moet hebben met de kwaliteit en pigmentatie enz...

    Wie heeft goeie/slechte ervaringen met de H & M spullen?

    14-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Tags:h & m, eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS: * DE ROZE WETTEN*

    * Rood op je ogen: pas hiermee op. Rode oogschaduw heeft een speciaal effect, maar als je het rond je hele ooglid gebruikt, kun je er ziek uitzien. Of lijkt het alsof je een nacht hebt gehuild. Ga dus liever voor rozerood of rood met een paarse ondertoon: geen huil-effect en deze tinten passen mooi bij elke kleur ogen.

    * Roze-all-over:  je kunt makkelijk roze op je ogen, lippen én wangen gebruiken. Zorg er alleen voor dat de tinten niet exact dezelfde zijn, en dat de texturen verschillend zijn. Mix mat met glanzend en glossy en het komt zeker goed.

    * Flashy Lips: als je gaat voor felle lippen, zorg er dan voor dat je het goed doet. Gebruik een lipliner en werk geregeld bij.

    14-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs