Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    20-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.*YRIA* PARFUM, YVES ROCHER
    Zoals ik al eerder vertelde behoren de meeste Yves Rocher parfums tot m'n favo geuren. Ze zijn betaalbaar, ruiken héérlijk en blijven relatief lang.

    Onlangs kocht ik deze geur: YRIA:


    Yria wordt omschreven als:

    'Yria by Yves Rocher is a floral fruity fragrance for women. Yria was launched in 2001. The nose behind this fragrance is Laurent Bruyere. Top notes are coriander, mandarin orange and bergamot; middle notes are magnolia, gardenia, jasmine, lily-of-the-valley and rose; base notes are sandalwood, tonka bean, amber, patchouli and vanilla.'

    Het flesje:


    Het flesje is een beetje oosters getint zo met het bordeaux met gouden dopje, ook de verpakking toont oosters aan. De geur zelf vindt ik persoonlijk een 'volwassen' geur, klassiek, zoet, bloemig en met een oosters tintje. Tegelijk is het ook een zachte geur die niet te overweldigend is.

    Jonge meiden zullen deze geur misschien niks vinden, maar ik persoonlijk vindt hem héérlijk !

    Yria parfum kost 34 euro voor 50ml.

    Wie probeerde deze geur al uit?

    20-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    Tags:yves rocher
    19-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD: *MATTE OGEN, GLOWY CHEEKS & GLOSSY LIPS*
    Op zonnige zomers dagen kan glanzende oogmake-up, glanzende wangen en glanzende gloss al gauw 'too much' zijn, tenzij je er als een glinsterende kerstbal wil uitzien

    Daarom doe ik ofwel 1 van de 3 of 2 van de 3 dingen die ik hierboven vernoemde. Vandaag werd dat: matte ogen, 'glowy' wangen en super 'glossy' lippen.

    '



    Deze look is zo simpel als simpel kan zijn en je hebt maar enkele dingen nodig:


    Start zoals gewoonlijk met je dagelijkse make-up routine. Best is ook om geen 'bronzer' te gebruiken, tenzij het een matte is. Remember: 'vermijd dat kerstbal-effect' !

    1. Breng een medium matte kleur aan op je ooglid en op je onderste wimperlijn. + ook een 'bijna' matte highlighter.


    2. Breng een donkerder matte kleur aan in je crease, het uiterste van je buitenste ooghoek en de buitenste helft van je onderste ooglid.


    3. Breng een bruine eyeliner aan en mascara


    VOILA


    Een close-up:


    Close-up van de lipgloss:

    19-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    18-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAG WINACTIE !
    Voor de winactie van de Vaseline Cocoa Bodybutter en MAX Cosmetics mascara en eyeliner had ik 24 deelnemers !!!!

    De winnaar koos ik adhv RANDOM.ORG en het geworden nr. is.................................................NR 13 !!!!!

    Proficiat  SCARLET (of Scarletdolfijntje)...Gelieve mij zo snel mogelijk te contacteren met je nodige gegevens, dan wordt het pakje naar je opgestuurd.

    Aan alle deelnemers, een dikke merci en wie weet....tot een volgende!!!

    18-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHINA GLAZE *AVALANCHE*

    Ik ben zo verliefd op dit CH Avalanche nagellakje !! Het is een niet echt alledaagse kleur: een chrome lavendelkleur. ik kreeg er al leuke commentaren op!









    Ik besloot m'n ringvinger wat te 'pimpen' met enkele stervormige strassteentjes van Essence:


    Ik had op makeupalley geen al toe goede reviews gelezen over dit lakje. Vele zeiden namelijk dat hij niet mooi effen lakt en in strepen trok. Ook had hij meerdere lagen nodig om een mooi effect te krijgen, maar dat is bij vele soorten nagellak toch, niet?
    Ik ondervond ook niet dat hij in strepen trok en vond hem al redelijk egaal na 1 laag.

    We zijn vandaag vrijdag en ik draag deze kleur al sinds dinsdagavond, m'n lakje ziet er nog steeds onberispelijk uit en zelfs nog niks van tipwear (nagelrandjes) te bespeuren. Dit toont hoe goed de kwaliteit is, en ook hoe goed de kwaliteit is van Herome base en topcoat.! Zelfs na regelmatig afwassen, douchen enz...!!!

    18-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANCOME GWP PALLETJE
    In het begin van m'n blog vertelde ik al over GWP palletjes. Oftewel Gift With Purchase. Bij aankoop van Lancome -producten krijg je dan min palletjes oogschaduw enz...dit wel in de US welteverstaan

    Ik heb er een aantal, maar dit is hooguit m'n favoriet !


    Alle kleuren zijn ook afzonderlijk te verkrijgen, dus da's een pluspunt! Dit palletje bevat ook een blush, dus eigenlijk is dit een ideaal 'on the go' palletje. De kleurtjes zijn redelijk neutrale, romantishe kleuren en de nadruk ligt op: roze.

    Swatches van de oogschaduw:

    De kleuren zijn van L naar R: Spontaneous, Floralesque, Lézard en Kitten Heel

    De Blush, Mandarin Sky:

    Deze blush lijkt héél goed op Nars Orgasm, al is hij wat rozer. Hij heeft hele mooie gouden shimmer.

    Alle poeders, zowel oogschaduw als blush zijn zacht van textuur, makkelijk te blenden en ze blijven gans de dag.

    18-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:lancome
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS

    Voor wie 'tight on a budget' is: ga zeker eens kijken bij het huismerk van het Kruidvat voor beautyspullen ! Dagcreme's, nachtcreme's, reinigers, maskers, watjes, dissolvant, nagellak, 'you name it', ze hebben het allemaal !

    Zelf heb ik al verschillende items van dit alles geprobeerd en stuk voor stuk hebben de items me aangenaam verrast en dit alles zonder een groot bedrag kwijt te zijn...Ideaal toch?

    18-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    17-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FACE ROUTINE PRODUCTEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Sinds ik een maand of 2 elke dag deze items gebruik is m'n huid er flink op vooruit gegaan!

    Voordien gebruikte ik de dag/nachtcreme van de Aldi, die toch ook bekend staat voor z'n goede werking, maar uiteindelijk was hij niet geschikt voor m'n supergevoelige huid.
    Ik kreeg irritatie, had een branderig gevoel en kreeg opeens acné terwijl ik dit anders zelden heb...

    Ik wou geen groot bedrag uitgeven en daarom ging ik eens op onderzoek uit in m'n lokale Kruidvat Dit zijn de items:



    Qua reinigingsmelk en facewash durf ik eens afwisselen...omdat die uiteindelijk toch weer afgewassen worden en geen 'voedend' effect hebben op m'n huid.

    Zoals je ziet zijn de 2 belangrijkste items, dag/nacht- creme, van het huismerk van Kruidvat zelf Deze items zijn spotgoedkoop en doen de job! Deze zijn voor een gevoelige en droge huid maar zijn ook nog in andere versies te verkrijgen.

    De Yes To Carrots oogcreme is m'n absolute favoriet !

    17-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    16-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC TAG

    Ik kreeg van Steffi deze MAC TAG. Het is de bedoeling dat je antwoord op onderstaande vragen:

    Heel veel items probeerde ik nog niet uit zoals je kan zien




    How long have you been using M.A.C?
    5 jaar geleden kreeg ik m'n eerste items via het swappen

    What was your first M.A.C product?
    enkele pigment samples waaronder: melon, steel blue, nightlight en chartreuse. Ook kreeg ik toen enkele mini-paints

    What’s your all time favourite M.A.C. product?
    Ik kan niet kiezen, sommige van hun foundations vind ik goed, de meeste van hun oogchaduwen enz...eigenlijk net zoals bij elk ander merk ie z'n topper heeft of juist niet.

    What’s your least favourite M.A.C. product?
    Dan zou ik kiezen voor mascara...waarom? Ik heb budgetmascara's die echt hun werk naar behoren doen, en las trouwens niet zo'n goede reviews over de mascara van MAC

    Do you own a Pro Card?
    Nee

    Your M.AC foundation shade?
    NW 25 in de winter, zomer geen idee

    Lipstick: /

    Lipgloss: /

    Lipliner: /

    Brush: /

    Nagellak:/

    Pro product: /

    Prep + Prime Skin: /

    Full coverage foundation: /

    Sudio Sculpt foundation: /

    Face + Body foundation:
    NW 25

    Mineralize Satin Finish: /

    Studio Fix fluid: /

    Hyper Real foundation: /

    Select SPF15 foundation:

    Studio Tech foundation: /

    Studio Fix powder: /

    Studio Stick: /

    Hyper real pressed foundation: /

    Beauty Powder:
    Blush of Youth

    Sculpting powder: /

    Shaping powder:

    Loose blot powder:

    Pressed blot powder: /

    MSF natural:
    Medium

    MSF:

    Bronzing powder: /

    Powder blush:
    Peachykeen

    Blushcrème:

    Gel blush: /

    Cream color base: /

    Studio sculpt concealer: /

    Select cover up concealer: /

    Select moisture cover concealer:

    Studio finish concealer:

    Studio stick concealer: /

    Lip Erase: /

    Tinted lip Conditioner:

    See thru lip colour: /

    Dazzle glass:
    BAIT

    Cremesheen glass:

    Lip Gelee:/ .

    Shadestick: Ik heb er eentje in de kleur 'cement', maar zou graag nog meerdere proberen

    Paints:
    Bare Canvas !!! Heb nog enkele andere, maar die gebruik ik zelden. Bare Canvas is het ideale nudekleur om op te werken!

    Paint pot:

    Pigment:

    Oogpotlood:

    Fluidline: Ik heb Blacktrack, Sweet Sage, een gewone bruine en een donker-koperkleur (van de laatste 2 ontglipt me de naam.) 

    Lustre Drops: Heb ik momenteel nog niet maar wil ik wel!

    Mascara: /

    What has been your favorite M.A.C collection to date?
    Ik volg niet alle collecties op de voet, sinds ik actief ben in het blogwereldje, ben ik natuurlijk wel op de hoogte maar het is niet zo dat ik van elke collectie per sé iets wil hebben

    Which M.A.C collection in your opinion do you think was dissappointing, if any?
    Pret a Papier, ik vond de verpakking en de kleuren zeker niet spectaculair


    Natuurlijk ben ik net zoals bijna iedereen ervan overtuigd dat MAC kwaliteit, leuke collecties en leuke kleuren bied. Ik heb al een aardige collectie waaronder veel LE's die ik verkreeg via het swappen of die ik toch eens kocht.
    Helaas is er geen MAC dicht bij me in de buurt, wat het ook al iets moeilijker maakt om telkens de mooie collecties te bezichtigen.
    Nu, een echt drama is dat niet want het is goed voor m'n portemonnée !!!!

    IK tag:

    MAAIKE
    SHANA
    ANN

    16-06-2010 om 18:15 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:MAC
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINFUL COLORS NAGELLAK: ' DREAM ON'
    Mijn eerste Sinful Colors lakje is een feit ! Ik vond het in de Di in Oostende en betaalde 5.95 euro. Maar bij Boozyshop vind je ze voor 4.39 euro.

    Mss had ik beter eerst enkele reviews gelezen voor ik deze aankocht want hij is eigenlijk een beetje een teleurstelling. Als kleur vind ik hem nog steeds TOP (een bijna NEON fushia), die helaas niet goed tot z'n recht komt op foto's...

    Wat is er dan teleurstellend??

    1. Hij is mat, en dit staat nergens op het flesje vermeld...
    2. Hij strijkt 'as bad as hell' open. Je krijgt strepen, en bij een tweede laag lak je de eerste laag op sommige plaatsen er weer af.
    3. Meerdere lagen zijn aan te raden, maar aangezien dit zeker niet makkelijk gaat is het echt een 'pain in the ass'
    4. Verbazend genoeg als je hem van 1ste x héél dik legt krijg je geen strepen maar dan duurt het wel eeuwen voor hij droog is...
    5. Hij chipt al in de eerste dag, MET base -en topcoat !









    Met een glanzende topcoat erboven:




    Op make-up alley scoort deze idd niet zo goed, andere lakjes namellijk wel dus zal ik nog eens enkele andere moeten uittesten geloof ik

    Wie van jullie probeerde al Sinful Colors lakjes en wat zijn de bevindingen?

    16-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 7
    Alle kleuren zijn vanuit het 120 pro pallet. Bij deze look vul je best ook je wenkbrauw in, anders vervalt deze in het niets.







    16-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    15-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF COOL BRONZER
    Naast de Warm en Golden Bronzer heeft ELF ook een Cool Bronzer, deze bevat zoals je mss al dacht, koudere kleuren en is zoals ELF zegt eerder bedoeld voor de winter. Ook is hij mat. Ideaal dus voor de dames die niet van shimmer houden!

    Dit is hem:


    Op de verpakking wordt hij zo omschreven:


    'Creeer een natuurlijk uitziend effect met dit mat poeder. De zachte poeders geven je het 'gebruinde' effect. Deze kleuren zijn ideaal voor de winter of voor gans het jaar door.'

    Persoonlijk zal ik hem gans het jaar door gebruiken want hij is heel subtiel en geeft je een iets gezonder uitziende teint! Ik ben alvast fan

    Ik moet toegeven, toen ik hem opende vond ik hem er nogal donke uitzien maar gelukkig gaf het een heel ander effect als je alle kleurtjes blend. Zie hieronder swatches:





    Zoals je ziet is hij heel subtiel !! Ik ben fan!!

    Wie van jullie heeft hem en wat vind je ervan??

    15-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Bronzer
    Tags:elf
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINACTIE***WINACTIE***WINACTIE***

    Tijd voor een volgende winactie ! Wat kan je winnen??

    Een pakketje met deze items:




    Ik wil jullie m'n voorliefde voor deze bodylotion laten ontdekken dus daarmee ! De mascara en de eyeliner is gewoon een extraatje...

    Wat moet je doen?
    Eigenlijk niks speciaal laat me gewoon in de comments weten als je meedoet !!

    De winnaar wordt vrijdagavond 'random' gekozen !

    Good Luck!

    15-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KIES WAT JOU HET BESTE PAST
    Op Summer Shimmer's blog (http://summershimmer.blogspot.com)  vond ik dit leuk vragenlijstje:

    Helaas kan ik moeilijk keuzes maken, dus heb ik soms beide antwoorden Wat ik onderstreep en in paars heb geschreven is m'n keuze !



    1 - Lipstick of lipgloss?
    Dit hangt echt af van m'n humeur in de winter verkies ik lipstick en in de zomer gloss omdat dit lichter aanvoelt.

    2 - Mascara of under-eye concealer?
    Ik ga de deur niet uit zonder mascara!!!



    3 - Blush of concealer?
    Blush maakt m'n look compleet, en zonder heb ik het gevoel dat ik iets vergeten ben.

    4 - French manicure of nagellak?
    De French Manicure met spierwitte randen vindt ik lelijk, maar een naturelle lichtroze/nudekleur vind ik wel heel mooi op gans je nagel. Dus zonder de witte rand.

    5 - Nude of dramatische make-up?

    Hier ga ik voor een 'tussen de 2', aangepast aan de gelegenheden

    6 - Primer of setter/fixation?
    Ik fixeer m'n make-up graag met een waternevel of met de vitamine E facemist van de Body Shop

    7 - Vingers of kwasten?
    Beiden ! Voor poeders liever kwasten en voor cremes liever m'n vingers. De warmte van je huid maakt dat de cremes makkelijker blenden

    8 - Shimmer of matte?
    Dit hangt echt af van m'n mood. Alhoewel ik voor m'n ogen praktisch altijd voor shimmer ga. Wangen en lippen mogen soms mat zijn

    9 - Vloeibare eyeliner of oogpotlood?
    Vloeibare eyeliner is leuk op je bovenste ooglid, potlood zowel op bovenste of onderste ooglid. Hangt er een beetje vanaf welke look ik verkies die dag

    10 - Shapen of highlighten?
    Highlighten doe ik meer, shapen bij een feestje. En dan alleen m'n wangen en beetje onder de kin.


    Ik ben wel es benieuwd wat jullie keuzes zijn hoor!

    14-06-2010 om 19:03 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINACTIE BIJ MI JOYA !
    Enkele dagen geleden toonde ik jullie een nieuw web-shopje met superleuke handgemaakte juweeltjes... Nu doet de lieve Sylvie een winactie waar iedereen kan aan deelnemen en waar je een leuk setje juweeltjes kan winnen!! !!

    Klik hier:
    http://www.bloglovin.com/m/1813586/100816495/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRm1pLWpveWEuYmxvZ3Nwb3QuY29tJTJGMjAxMCUyRjA2JTJGZ2l2ZWF3YXktdGltZS5odG1s

    Succes!!!!

    14-06-2010 om 18:43 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD PURE WHITE & GOSH RAINBOW
    Persoonlijk vind ik deze 2 kleuren samen een héél geslaagde combinatie! Ik trok een heleboel foto's aangzien ik telkens een ander effect kreeg, en die allemaal op foto wou vastleggen.

    1 minpuntje over witte nagellak, zorg dat je heel precies tewerk gaat want foutjes zijn heel makkelijk te zien !













    14-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIVEA VISAGE VITAL 'HYDRATERENDE MAKE-UP DOEKJES'
    Reinigingsdoekjes gebruikte ik eigenlijk zelden, al heb ik geen antwoord waarom Ik gebruikte ze alleen maar om make-up van m'n handen te doen na swatches of om m'n oogschaduw intenser te maken dmv m'n penseel even te doppen op het natte doekje.

    Toen m'n collega vroeg of ik een pak reiningingsdoekjes wou hebben omdat zij ze niet aangenaam in gebruik vindt, ze kreeg namelijk verschrikkelijke hoofdpijn van de geur, zei ik natuurlijk ja...Proberen is alvast de moeite waard !

    Het gaat om deze doekjes:


    Wat beloven ze?




    Qua formule is hij eigenlijk niet helemaal juist voor mij. Ik heb inderdaad een droge en gevoelige huid maar nog geen 'rijpere' huid...Toch denk ik dat dit niet echt kwaad kan, alles die rimpeltjes tegen gaat vindt ik positief!

    Textuur van de doekjes:


    De doekjes bevatten een soort van bobbeltjes, waarom weet ik niet precies...De doekjes doen alvast goed hun werk ! M'n gezicht is helemaal gereinigd en hij hydrateert, hij legt zelfs een soort van voedend laagje die ik achteraf toch even laat inwerken.

    Voor sommige kan hij mss te vet aanvoelen en daarom reinig ik ook nog altijd m'n gezicht met een gel-wash die ook de overtollige zeep restjes van de reinigingsdoekjes wegdoet...want reinigingsdoekjes reinigen wel maar laten nog altijd iets van make-up restjes of reiningingsproduct achter.

    De geur is inderdaad heel sterk zoals de collega me al voor waarschuwde, persoonlijk vind ik het niet echt storend want ik ruik ze zelfs graag, maar ik kan best geloven dat anderen hier NIET van houden en eventueel hoofdpijn van krijgen...

    Ikzelf ben tevreden over de doekjes en ga alvast opzoek als ze te verkrijgen zijn in de aangepaste versie voor mijn huid !!

    14-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    13-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MINT/ PASTEL GROENE LAKJES
    Ondertussen kan je er niet meer om heen: pastel/ mintgroene lakjes zijn IN. Dat waren ze al vorig jaar en nu nog steeds ! Een heel aantal merken bracht er eentje in z'n collectie en ondertussen heb ik 5 verschillende.

    Op de foto staan er nu maar 4, ik vergat m'n OPI 'Get in Lime'...maar die reviewde ik al eens. Om dit te zien typ : 'opi get in lime' in de search-bar op m'n blog.

    Dit zijn ze:

    Catrice Sold Out For Ever, H & M Dollar Green, Hema nr 82, Gemey Maybelline in 'Vert' (niet in Belgie verkrijgbaar...)

    In de volgorde van hier boven zie je ze nu 'gewatched':




    Ze lijken op mekaar maar toch hebben ze allemaal dat tikkeltje verschil, de 1 meer pastel, de ander meer groen enz...

    Hebben jullie er ook meerdere in jullie collectie? Zoja, dewelke?

    13-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Tags:catrice, hema, h&m, maybelline
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA MOUSSE BLUSH
    Deze HEMA mousse blushes kocht ik tijden geleden al eens, ze zijn heel makkelijk in gebruik, hebben veel pigment en blijve verrassend lang! Om 1 of andere reden lagen ze ergens onderaan m'n stash maar ik besloot om ze deze week in m'n dagelijkse make-up bag te steken om ze weer regelmatig te gebruiken.

    Deze blushes hebben geen naam, alleen een nummer. De lichtroze is nr 1, de donkerroze nr 2 en de roze/bruine kleur is nr 3



    Van L naar R: nr 1, 2 en 3


    Zoals je ziet hebben ze veel pigment, de kunst is om deze blushes al 'deppend' aan te brengen, niet wrijven anders krijg je ongelijkmatige kleurverdeling.

    Ze bevatten een heel klein beetje shimmer, maar niet overdreven.


    Momenteel greep ik meer naar nummer 3 (de bruin/roze kleur), maar de andere 2 zijn eigenlijk even mooi ! Om ze de hele dag stay-proof te houden breng ik ze direct aan na m'n vloeibare foundation, daarna poeder/ fixeer ik pas m'n gelaat . De blush blijft de hele dag!!!

    Wie heeft ook positieve ervaringen met deze??

    13-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    12-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEUK ONLINE ACCESSOIRE- SHOPJE

    Voor de dames die even tijd hebben, check dan zeker dit webshopje!!!!

    http://www.etsy.com/shop/Mijoya

    Het shopje is van een ex-collega die haar dagen vult met leuke handgemaakte juwelen te maken. Sylvie maakt superleuke, schattige juwelen, totaal mijn stijl !!

    De komende dagen is er een winactie op haar blog, dus wie weet maak je kans op een leuk nieuw accessoire ! Zeker meedoen!
    http://mi-joya.blogspot.com/

    12-06-2010 om 22:47 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF WARM & ELF GOLDEN BRONZER
    Bronzer, iedereen heeft er waarschijnlijk wel 1 of meerdere in z'n stash. De één gebruikt graag 1 die shimmer bevat, de ander 1 die eerder mat is. Deze 2 bronzers bevatten beiden shimmer. Het gaat om de ELF Warm en de ELF Golden bronzer:



    Wat beloven ze?


    'Creeer een gezonde look met deze glanzende bronzer, de zachte doorschijnende poeders geven je een oplichtende glans. De kleuren zijn odeaal voor de zomer of voor gans het jaar door. Blend alle 4 de kleuren samen voor een glanzende 'glow' te verkrijgen. Breng aan op jukbeenderen, wangen, en zachtje rond de gezichtscontouren voor een gezonde 'glowy' look.'

    Warm Bronzer:


    Warm Bronzer Swatches van de kleuren apart genomen:


    Swatches van de kleuren samen geblend:



    Golden Bronzer:


    Swatches apart genomen:


    Samengeblend:


    Zoals je ziet bevatten beiden shimmer . De bronzers zijn zacht van textuur maar ook niet te zacht, als je begrijpt wat ik bedoel Ze zijn makkelijk te blenden en geven je gezicht een héél mooie glow!

    Wie van jullie probeerde 1 of beiden al uit? En wat zijn de bevindingen?

    12-06-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Bronzer


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs