Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    14-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA BAKED QUADS serie 3
    Vandaag de laatste (3de) serie met de Hema Baked Quads. Héél raar maar het eerste quad en het laatste quad die ik jullie toon hebben beiden hetzelfde nummer...

    Dat vind ik dus wel een fout!! Maakt niet uit als het ene palletje niet meer te verkrijgen is ofwel...verschillende palletjes hebben verschillende nummers nodig...dat is toch hoe ik het zie

    Quad nr 16:


    Droog:


    Met Mixing Medium:


    Quad nr 21:


    Droog;


    Met Mixing Medium:


    Quad nr 16:


    Droog:


    Met Mixing Medium:


    Het laatste pallet is eigenlijk een beetje een teleurstelling als je de kleuren droog gebruikt, ze hebben héél weinig pigment....MAAR als je ze nat gebruikt zijn ze gewoon prachtig!

    14-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H & M GOLD DIGGER QUAD
    In het begin van m'n blog deed ik al eens een post over H & M oogschaduw. Degene die ik toen kocht hadden me aangenaam verrast en zo ook dit palletje !
    Het palletje bevat 4 kleurtjes: een beige, een goud, een koper en een donkerbruin met gouden shimmer.

    H & M Gold Digger palletje


    Een beige en gouden kleur:


    koperkleur (maar met een gouden ondertoon) en donkerbruin met gouden shimmer:


    Swatches gemaakt na 1x swipen :




    Voor de prijs van dit palletje (maximum 3 euro) is dit een supergoed palletje!!! Niet alleen bevat het heel mooie kleuren maar de kleuren hebben veel pigment en blijven lang.
    Het donkerste kleurtje durft wat fall-out hebben maar dat vind ik niet zo heel erg.

    Ik heb wel al ondervonden dat de make-up van de H&M soms een echte 'hit or miss' is en daarmee bedoel ik dat je echt geluk moet hebben met de kwaliteit en pigmentatie enz...

    Wie heeft goeie/slechte ervaringen met de H & M spullen?

    14-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Tags:h & m, eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS: * DE ROZE WETTEN*

    * Rood op je ogen: pas hiermee op. Rode oogschaduw heeft een speciaal effect, maar als je het rond je hele ooglid gebruikt, kun je er ziek uitzien. Of lijkt het alsof je een nacht hebt gehuild. Ga dus liever voor rozerood of rood met een paarse ondertoon: geen huil-effect en deze tinten passen mooi bij elke kleur ogen.

    * Roze-all-over:  je kunt makkelijk roze op je ogen, lippen én wangen gebruiken. Zorg er alleen voor dat de tinten niet exact dezelfde zijn, en dat de texturen verschillend zijn. Mix mat met glanzend en glossy en het komt zeker goed.

    * Flashy Lips: als je gaat voor felle lippen, zorg er dan voor dat je het goed doet. Gebruik een lipliner en werk geregeld bij.

    14-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    13-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NYX ROUND LIPSTICKS

    Ongeveer toch wel elke blogster probeerde ooit al eens een lipstick van NYX uit. Ikzelf heb er ook een aantal

    De lipsticks zijn geweldig qua pigmentatie, hebben een zachte glans, brengen aan als een creme en blijven redelijk lang, verwacht natuurlijk geen mirakel!

    Dit zijn ze:


    Van L naar R: Milan, Mars, Heather en Perfect


    Van L naar R: Indian Pink, Frappucino, Doll, Thalia en Tea Rose


    Deze swatches zijn gemaakt op m'n hand waardoor de kleuren ietsje feller uitkomen. Op m'n lippen zijn ze net telkens een tint donkerder, rozer, bruiner dan m'n eigen lipkleur. En eigenlijk zijn dat allemaal perfecte 'neutrale' kleuren die je lippen net dat tintje meer geven !!

    NYX Round Lipsticks zijn te koop bij Boozyshop.

    Wie van jullie is er net zoals ik ook zo tevreden over de NYX lippenstiften?

    13-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA BAKED QUADS serie 2
    Serie 2 van de HEAMA Baked Quads !!!

    Quad nr 11:


    Droog:


    Met Mixing Medium:


    Quad nr 03:


    Droog:


    Met Mixing Medium:


    Quad nr 14:


    Droog:


    Met Mixing Medium:

    13-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    12-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: CATRICE LET'S TALK ABOUT BARRIE !

    M'n lakje van vandaag is dit lakje van Catrice: Let's Talk About Barrie.

    Een wijnrode kleur zonder shimmer, ook niet cremig en hij heeft een prachtige glans! Hij lakt perfect in 1 laag, maar ik gebruik gewoonlijk altijd 2 laagjes ! Ook droogt hij heel vlug wat ik alleen maar een voordeel vindt!





    12-05-2010 om 10:31 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA BAKED QUADS serie 1
    Met Hema make-up zit je oftwel goed of slecht. Daarmee bedoel ik...ze hebben enkele héél goeie producten maar ook enkele die hun geld niet waard zijn.

    Toen ik nog maar net 'into' make-up begon te komen, schaftte ik deze HEMA palletjes aan en toen wist ik van niet beter dus vond ik ze goed qua qualiteit. Nu jaren later is m'n mening daarover veranderd aangezien niet alle kleuren evenveel pigment bevatten (see for yourself adhv swatches)als je ze droog gebruikt, en voor de HEMA te zijn vindt ik de palletjes niet goedkoop...11 euro 't stuk. Gelukkig zijn er soms wel acties waar je dan met korting kan kopen.

    De komende 3 dagen toon ik jullie telkens 3 van hun 'Baked Quads' met swatches die droog gemaakt zijn of met Mixing Medium. De Quads hebben geen naam, alleen een nummer.

    Quad nr 15:


    Droog:


    Mixing Medium:


    Quad nr 22:


    Droog:


    Met Mixing Medium:


    Quad nr: 18, deze is een LE:


    Droog:


    Met Mixing Medium:


    Helaas belanden deze steeds ergens onderaan m'n stash maar toch kan ik het niet over m'n hart krijgen om ze weg te doen, aangezien m'n verslaving met deze quads begon

    Vergeet me niet te zeggen wat jullie van deze quads vinden indien je ze al uitgeprobeerd zou hebben. Laat me ook eens weten wat jullie van de swatches enz... vinden!

    12-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    11-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLUIS NAGELLAKJES
    Een week of 2 geleden kocht ik deze lakjes tijdens een shoppingtrip in Sluis.



    De witte is een echt 'budget'lakje en kostte nog geen 1 euro. Voor die prijs vindt ik hem zelfs heel goed ! Het andere lakje is van Professional Cosmetics. Ik had er nog nooit van gehoord, maar de flesjes doen me alvast denken aan China Glaze flesjes. Ook de prijs is ongeveer hetzelfde: 6.95 euro.

    Check de website voor meer info: http://www.professionalcosmetics.nl  Op deze website vind je trouwens ook nagellak van Orly .



    In de Professional Cosmetics range zijn er immens veel kleuren beschikbaar, en na wat rondzoeken op het net kwam ik te weten dat ze ook naar het buitenland versturen! Joepie !

    Dit is 1 laag van het glitterlakje:




    Waar je bij sommige glitternagellakken moet zoeken achter de glitter is dit bij deze alvast niet het geval !!! You see is whatt you get! Multicolor glitter die praktisch gans je nagel bedekt, en bij 2 lagen is het perfect !

    Ietsje moelijker om van je nagel af te halen, maar als je enkele seconden met je watje met nagellak remover op je nagel drukt gaat het zoals iets van niets.

    Het MAX lakje is een sneewwitje kleur, voor sommigen mss wat Tipp Ex achtig, maar ik vind hem mooi. 


    Bij het eerste laagje lakt hij nogal streperig maar met een 2de laagjes komt dit allemaal goed. Deze kleur is heel mooi in combinatie met de glitterlak van hierboven maar helaas kon ik dit niet mooi vastleggen op foto dusja...

    11-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOSH WITTE OOGSCHADUW
    Deze Gosh oogschaduw heb ik al tijden in m'n stash. Ik gebruik hem eigenlijk alleen als highlighter en ik vindt hem super!  Helaas is hij al niet meer te verkrijgen in deze 'single' versie...Mss vindt je hem wel nog in een trio ofzo...en ik vond hem nog eens terug in een duo.

    Ik weet geen naam of nummer aangezien dit beiden al vervaagd is door te lang in m'n stash te zitten



    Swatch:


    Zoals je kan zien bevat hij géén glitter of is hij niet 'frosty', hij heeft een gewone nacré glans...

    Wie van jullie heeft hem ook? In single, duo of trio palletje? Wat vindt je van de kleur als highlighter?

    11-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    10-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD ESSENCE *CARRIBEAN SEA*
    Ook dit is weer een lakje uit de 'Show Your Feet' collectie maar ik vindt hem mooi zowel op m'n handen als aan m'n voeten !! Net zoals het vorige lakje van Show your Feet dekt deze ook goed vanaf de 2de laag en blijft hij lang zitten, langer dan de gewone Essence nagellakjes heb ik de indruk !

    Deze foto is wat aan de donkere kant :


    De kleur hoe hij exact is:


    Dit is wel maar 1 laagje...

    Naargelang het zonlicht heeft dit lakje eerder een groene of een blauwe schijn. De kleur doet me dromen van de Caraibische zee, net zoals de naam zegt!!

    10-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    09-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIPBALM STASH
    Ook tijdens de lente/ zomer ben ik een dagelijkse gebruiker van lipbalms omdat m'n lippen nog steeds wat aan de droge kant zijn. Ondertussen heb ik er al aardig wat en hier zijn ze :


    Vaseline met Aloe Vera, Vaseline Rosy Lips, Rosebud Brambleberry Rose, Agatha De La Ruiz peer, Agatha De La Ruizwatermeloen, TBS Black Velvet Apricot, TBS Passionberry, TBS Watermelon, TBS Cranberry Shimmer lipbalm. Ondertuusen kwam er ook nog de gewone Rosebud Salve bij.

    Dit zijn ze open:


    HIP, STILA, MAC

    HIP Delectable, HIP Hope, HIP Plush, HIP Succulent, Stila, MAC, Stila

    Open:


    Enkele Lipsmackers + een Blistex:

    Vanilla Dreams Cookiedough, Root Beer, Starburst, Dr. Pepper, Marshmallow, Fanta, Blistex

    Ik vergat er m'n Carmex balms bij te doen en die heb ik in de gewone versie, de kersen-versie, munt-versie en aardbei-versie. Alhoewel ik deze bovenstaande allemaal geweldig vindt is en blijft voor mij Carmex de beste aller tijden!!!

    Wat zijn jullie favoriete lipbalms??

    09-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    08-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LA COLORS *ANTIQUE BURGUNDY' nagellak
    Laatst won ik bij Hanne van Snowwhiteglam een LA Colors Pakketje. In dit pakketje zat deze robijnrode nagelak: Antique Burgundy genaamd ! Een hele mooie classy rode kleur, bevat wat shimmer maar niet overdreven.

    Hij lakt supermakkelijk maar heeft best 2 laagjes nodig, hij blijft verrassend lang, toch 2 dagen zonder chippen !!





    08-05-2010 om 14:57 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EOTD: *FIRE & FIRE AND SMOKE*
    Ik was vandaag wat aan het spelen met m'n 120 pro pallet...!   Ik heb een tijdje getwijfeld als ik hem wel nog ging gebruiken en hem eventueel niet op m'n swaplijst zou zetten maar 'k heb de knoop doorgehakt en 'k hou hem!

    Dit is de ooglook die tevoorschijn kwam na enkele kleurtjes gekozen en geblend te hebben, de kleuren doen me denken aan vuur...:









    Met vuur als bron van inspiratie, maakte ik deze 2de look....Natuurlijk vuur blijft niet branden...maar dooft...wat blijft er dan over? Juist, houtskool ! Dus m'n 2de look is geinspireerd op een bijna gedoofd vuur.....







    08-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    07-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAYBELLINE TERRE INDIENNE: TEINT DORE
    Als ik dit product zie wordt ik een beetje nostalgisch... Waarom?  Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden (jaren 80') toen ik nog een klein Kimmeke was (ben nu eigenlijk nog steeds niet groot... ) mocht ik héél af en toe eens met mama's make-up spelen....
    Mamalief had niet veel make-up...en nu eigenlijk nog steeds niet...(als ik het vergelijk met mij tenminste!) en was nogal weiger op haar make-upjes...

    Eén van haar felbegeerde items was deze bronzer. Toen ik zelf wat 'into' make-up begon te komen vroeg ik mamalief of ik nog eens haar mooie bronzer mocht gebruiken...hélaas, tijden vliegen en de bronzer was dus op    Ook nergens in de winkels was deze bronzer nog te vinden...hij bestond niet meer...MAAR sinds een aantal jaar heeft Maybelline hem 'ge-released' !!!

    Dus toen ik verleden maand weer eens in 't Kruidvat aan het rondhoppen was (en je bij aankoop v.2 items 25% korting kreeg) besloot ik dan meteen de 'nostalgische bui' bronzer aan te schaffen!

    Dit is 'em, de verpakking bleef zoals het origenele jaren 80' model:



    De bronzer:


    Op m'n gezicht met flash:


    Op m'n gezicht zonder flash:


    Close-up:


    Deze bronzer is te verkrijgen in 2 tinten: Doré en Clair. Doré is bedoeld voor de wat getintere huid, Clair is bedoeld voor een lichter huidtype. Ik kocht ze meteen beiden aangezien ik de 1 dan meer in de zomer kan gebruiken en de ander bij m'n bleke wintervelletje.

    Nog steeds, na al die jaren, ben ik zo tevreden met het resultaat Hij is NIET oranje en geeft je gezicht een soort van 'gezonde' glow.

    Helaas is hij niet van de goedkoopste..rond 12 euro (kan iets duurder zijn, kan iets goedkoper zijn). MAAR hij is z'n geld meer dan waard!!!

    07-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Bronzer
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS

    Wees lief voor je huid. Dat wil zeggen: doe je reiniger schuimen in je handen en breng het met je vingertoppen in cirkelende bewegingen aan op je gezicht.
    Masseer in en spoel dan af met lauw water. Ga niet te hard wrijven, zeker niet als je reiniger ook scrubdeeltjes bevat. Dep daarna je gezicht, te fel wrijven zou je huid gevoeliger kunnen maken.

    Bron: Flair

    07-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    06-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: *ESSENCE *BREAK THROUGH*
    Dit 1.99 euro lakje vindt ik supermooi !!! Hij lakt en dekt goed, en met base- en topcoat blijft hij zeker 2 dagen...

    Dit is 1 laag :




    Nu met Essie Matte About You topcoat




    Wat vinden jullie mooier? Met of zonder Essie Matte About You?

    06-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    05-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YVES ROCHER MATTE FLUID FOUNDATION- couleur nature
    Ik nam me voor om eens al m'n staaltjes uit te testen en dit is er 1 van. De Yves Rocher Matte Fluid Foundation van de Couleur Nature lijn. Klik op de foto voor meer info vanop de website:



    Dit is de kleur Teint Clair: Beige, nr 200

    Toen ik het staaltje opende schrok ik van de substantie het is namelijk zo vloeibaar dat het over m'n handen liep. Dus maar vlug opdeppen met een make-up sponsje. De kleur leek me op het eerste zicht véél te donker/gelig voor m'n huid. Maar proberen kan geen kwaad...Ik heb  die staal-verpakkingen eigenlijk nog nooit handig gevonden, dus de originele verpakking zal wel makkelijker in gebruik zijn.

    Naked Face:


    Met de foundation:


    Ik vindt het resultaat alvast héél goed ! M'n huid toont egaler, roodheden verminderen, en de foundation voelt heel luchtig aan. Hij verandert van een heel vloeibare substantie naar een dun laagje die lijkt op poederfoundation. Ik ben alvast fan !!!

    1 minpunt en dat is de geur...hij ruikt nogal chemisch, niks van fruitig, bloemig of wat dan ook te bespeuren...gelukkig verdwijnt die geur héél snel zodat je het niet de ganse dag hoeft te ruiken Nochtans op de website staat: 'een subtiel parfum', helaas bespeur ik die nergens maar dat kan natuurlijk ook aan mijn neus liggen hé...

    Je kan de foundation via de website of de shops komen en hij kost 17 euro voor 30ml.

    Wie van jullie probeerde hem al uit? Wat vond je ervan?

    05-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Yves Rocher
    Tags:foundation, face
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 4
    Gebruikt: 120 pro pallet







    05-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    04-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PUPA QUAD
    Jaaa, er is toch nog een update vandaag!   Laatste zaterdag kocht ik dit palletje + potlood van het merk PUPA aan de helft van de prijs. 10.50 euro ipv 21 euro...!



    Het palletje:


    Swatches genomen op een onderlaagje van foundation


    De oogschaduw is heel zacht van textuur en heeft zoals je ziet een heel goede pigmentatie! De kleurtjes zijn makkelijk te blenden en passen goed bij mijn bruine ogen.

    Het potlood: waterproof en met een sponsje om te vervagen


    Eyeliner-swatch:

    Ook het potlood is heel zacht van textuur, het blijft nog enkele seconden blendbaar, maar daarna zit de kleur muurvast. Eigenlijk heel goed vergelijkbaar met de Gosh waterproof pencils !

    Tenslotte toon ik jullie nog een EOTD met dit palletje en het potlood!




    04-05-2010 om 21:09 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    03-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUGGE EOTD
    M'n eyelook van vandaag is supersimpel !! 2 Kleurtjes maar..   Een gouden kleur onder m'n wenkbrauw en een shimmery-bruin op gans m'n ooglid. Beiden geblend met mekaar...





    03-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs