Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    15-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URBAN DECAY BOOK OF SHADOWS 2
    Vandaag de beurt aan het 2de UD Book of Shadows. Weeral komen de e/s in een supermooi pallet! Today it's their second BOS it's turn. Agaian, the e/s come in beautifull packaging!












    Welk pallet verkies jij? Of kan je net als ik geen keuze maken? What pallet do you prefer or can't you make a choice just like me?

    15-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Urban Decay
    Tags:eyes
    14-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URBAN DECAY BOOK OF SHADOWS VOLUME 1
    Ik vertelde jullie ongetwijfeld al dat Urban Decay 1 van m'n favoriete merken is, maar nog geen enkele keer toonde ik jullie swatches. Urban Decay is een jong funky merk met supermooie verpakkingen maar belangsrijkst van al: goede producten!
    Daar Urban Decay in Belgie niet te verkrijgen is probeer ik (als ik er m'n handen aan kan krijgen) om altijd palletten te kopen. Waarom? De palletten bevatten meerdere kleuren en zo heb ik minder 'lemmings' en moet ik minder weg en weer zoeken om het te kunnen aankopen...
     No doubt about it that I already told you that Urban Decay is 1 of my favorite brands, but not once have I showed you swatches. Urban Decay is a young, funky brand and their packaging is adorable but most importantly: they havegood products!
    Since Urban Decay isn't available inBelgium I try (if I can get my hands on it) to always buy pallets. Why?
    The pallets contain multiple colors and so I have less "lemmings" and I don't have to buy all sperate colors.

    Ook vind ik palletten gewoon handig, je hebt meerdere kleuren bij de hand als je ergens naartoe gaat en je hoeft minder aparte doosjes mee te sleuren. Helaas is dit wel een pallet die niet in handtasformaat is...maar wel handig genoeg om mee te nemen op reis!
    I also simply like pallets,cuz you have several colors on hand when you go somewhere and you have less to drag into separate boxes. Unfortunately, this is a pallet that is not handbag size ... but handy enough to take away!

    Kijken jullie mee?

    Het pallet: per toeval met mijn favoriete afbeeldingen! Bloemen en vlinders. By chance with my favorite pictures! Flowers and butterflies.

    .

    Het pallet open: Pop-up foto's van diezelfde vlinder en bloemen. In het deksel een grote spiegel. Pop- up picture of the same butterflie and flowers. The cover has a large mirror.


    De kleurtjes! Namen vermeld ik niet nog eens extra daar je ze al redelijk duidelijk kan zien. The Colors! I don't mention any names as you can see them quite clearly.

    Grifter (3de van 1ste rij) en Midnight Cowboy bevatten zilveren glitter. Supermooi maar helaas niet zo handig in het aanbrengen en al zeker niet geschikt voor een dagje te werken Tenzij...je als glitter/disco queen bekend staat op je werk natuurlijk!
    Grifter (3rd in 1st row) and Midnight Cowboy contain silver glitter. Super nice but unfortunately not so easy to make and certainly not suitable for a day at work: lol: ... Unless you like glitter /or your known as adisco queen  atwork, of course! closure_hashCode_adldc3="88">: lol:





    De oogschaduwen zijn héél zacht van textuur, denk boter, en bevatten héél véél pigment. De kleurtjes zijn zonder primer of foundation aangebracht.The eyeshadows are very soft texture, think butter and include lots of pigment. The colors are applied without primer or foundation.

    Heeft iemand van jullie toevallig dit pallet? Of kleurtjes uit dit pallet in een eventuele single verpakking? Zoja, wat vind je van hun oogschaduw EN hun verpakking?Have any of you happen to have this pallet? Or colors from this pallet in any single package? If so, what do you think of their eyeshadows and their packaging?

    Voor degenen die nieuwsgierig zijn, UD is te koop in Sephora ! For the ones that are curious: you can buy UD in Sephora!

    Morgen komt hun 2de Book Of Shadows aan de beurt! Tomorrow i'll show you their second pallet!

    14-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Urban Decay
    Tags:eyes
    13-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMPJE: SLEEK PALETTES
    Ik had dit filmpje al opgenomen voor ik de ELF en HEMA blendingbrush review filmde, en verloor het even uit het oog...Nu vond ik het terug en besloot dan maar om het te posten.

    In het filmpje spreek ik over m'n 2de filmpje, dus daar moet je dan maar niet op letten!

    Veel kijkplezier!

    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim#p/u/0/UgLkvxTl2aY

    13-02-2010 om 01:26 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: * GREY SMOKEY EYE*
    Benieuwd hoe je deze look verkrijgt? Kijk dan mee hoe ik jullie stap voor stap op weg help! Curious how to get this look? Then follow this step by step!



    Producten gebruikt:

    Yves Rocher Oogschaduwpallet ( de eerste rij kleurtjes van boven naar beneden) , Stila foundation, WnWsetting-poeder, Coastal Scents Stellar gel-liner en Helena Rubinstein mascara. I used the first row fom top to bottom as my e/s.


    Als oogschaduwbasis bracht ik een Gosh Shadestick aan in de witte kleur. Apply a whitish shadestick on top of your primer. I used Gosh shadestick in 'love that white'


    Breng in je binnenste ooghoek het lichtste kleur aan van de 3, doe dit op 1/3de van je ooglid. Apply the lightest color of all three onto your inner corner.


    Breng op het midden van je ooglid, de middenste kleur aan, een donkergrijs. In the middle of your eyelid, you apply the medium color, a dark grey


    Breng in buitenste ooghoek en in je crease de zwarte kleur aan. On your outher corner and crease you apply a black color.


    Blend alles goed samen en breng eyeliner en véél mascara aan. Blend everything, apply your eyeliner an lots of mascara!

    TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA




    Deze look kan je gebruiken als een neutralere versie vande smokey look. Ideaal om ook overdag te gebruiken zonder er TE uit te zien...This look can be used as a neutral version of the smokey look. Ideal for daytime use without looking too much
    Durven jullie een soort van smokey eye-look aan voor overdag?Do you dare to wear a kind of smokey look during he day?

    13-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    12-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B EYESHADOW TRIO'S
    Vandaag als laatste de 2B oogschaduwtrio's aan de beurt.

    Om jullie al een ideetje te geven welke look je kan maken met de palletjes heb ik voor jullie dus ook een EOTD gemaakt...

    De trio's in de pan alweer de gekende verpakking:. Links: Trio So Cite Black, Rechts: Trio So Cute Violet


    Swatches: de donkergrijze en de witte kleur bevatten een heel subtiele shimmer. De zwarte kleur is mat. De textuur is redelijk geprest maar toch zacht genoeg om genoeg poeder op je penseel op te nemen.

    De kleuren zijn goed gepigmenteerd. Dit trio is ideaal voor een 'Smokey' Look dus dat heb ik dan meteen ook gedaan. Ik gebruikte het kajalpotlood op m'n bovenste wimperlijn, daarover op gans het bewegend ooglid de zwarte kleur, het donkergrijs in de crease en het wit onder m'n wenkbrauw. Alles geblend en afgewerkt met de 2B mascara. Zie hieronder:





    Het 2de palletje is het trio: 'So Cute Violet'.

    Dit zijn lichte, koele tinten. Het wit en het violet hebben het meeste pigment. De lichte lila-kleur verschilt helaas niet veel van de witte kleur. Ook met dit trio maakte ik een look. De lilakleur op m'n bewegend ooglid, het violet in de crease en het wit onder m'n wenkbrauw. Afgewerkt met het zwarte kajalpotlood en de 2B mascara.

    Dit is de look:






    Persoonlijk kies ik meer warmere tinten dan die van hierboven, alhoewel ik deze look ook wel geslaagd vind. Het is even wennen aan de lichte kleuren. Maar ik probeer zeker deze kleurtjes in combinatie met iets anders.

    Wat vinden jullie ervan?

    12-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: ART DE LAUTREC nr 25
    Dit lakje kocht ik samen met de Sleek eyeshadowpalletten bij alicejohavesentuals.com. Ik had eerder nog nooit van het merk gehoord, tot Joliette eens een post plaatste met een Art de Lautrec nagellakje. En ik vond dat lakje zo mooi dat ik besloot om er zelf enkele te kopen.
    I bought this nailpolish together with my Sleek Pallettes at the alicejohavesentuals.nl website. I never heardd of the Art the Lautrec polishes before untill I saw a post from another blogger. I thought that nailpolish was so cute so I decided to get a few myself.

    Wat ik een beetje jammer vind is dat de lakjes een nummer hebben ipv een naam...Namen vind ik nog steeds mooier klinken What I do think is a bit of a pity is that the nailpolishes have a number instead of a name...Names are still more nicer to hear

    M'n nagels zijn momenteel echt op hun slechtst Ze breken bij het minste af dus moet ik ze kort houden, ik denk dat ik maar weer eens met 1 of ander kuurtje zal starten. My nails are at their baddest right now They split and crack so easily so I have to keep them short, I think i'll start one or another cure one of these days.

    Het nagellakje is aangebracht in een hurry zo het is niet echt mooi binnen de lijntjes...I applied the polish in a hurry so it looks abit smudged.My excuses for that!




    Ik vind dit echt een héél mooie kleur! Een oud-roze die nijgt naar bruin. Het is een creme, dus zonder glitter. 2 laagjes maken de nagellak perfect! I think this is a gorgeous color! A dark powder-pink that tends to look on the browner side. It's a creme so there is no glitter. 2 coats of this polish and your polish looks perfect.

    Jullie al gehoord van Art de Lautrec, have you heard of Art de Lautrec?

    12-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS: *NAGELS VOEDEN*
    Ook je nagels kunnen af en toe (of elke dag!) een voedende kuur gebruiken. En daarvoor is olijfolie ook weer DE ideale oplossing!!

    Hoe doe je het? Terwijl je 's avonds gezellig voor de TV zit breng je met een dun penseeltje olijfolie aan op je nagelriemen. Laat dit inwerken terwijl je favoriete soap bezig is....
    Na een half-uurtje masseer je de olijfolie in je nagelriemen door middel van opwaartse ronde bewegingen. Wrijf daarna je handen royaal in met een hand-creme...

    Ik merk bij mezelf dat als ik dit elke avond doe, mijn nagels echt wel sterker zijn! Verschillende make-up merken hebben nagel-olies in hun gamma, al zijn ze ietsje prijziger dan de olijfolie die jij gebruikt!

    12-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    11-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B LIPGLOSS NR 01 en 03
    This brand is launching their website next week. The brand will be available in several countries!!!

    De nieuwe collectie 2B glossjes zijn te verkrijgen in 5 verschillende kleurtjes. Ik kreeg er 2 waarvan ik er 1 testte en review voor jullie. De gewone doorzichtige test ik niet uit aangezien die je lippen alleen glans en geen kleur geeft.

    Weeral hebben ook de glossjes het leuke bloemmotief op de verpakking. De gloss is qua formaat even groot als de MAC Dazzleglass (alleen ietsje dunner).


    De kleur die ik aanheb is deze lichtroze kleur met miniscule multi-color glitter in verwerkt.


    Ik had laatst een nogal nare ervaring met een glittergloss van Prestige Cosmetics (de glitter lag zichtbaar op je lippen, allesbehalve aantrekkelijk, het zag eruit als allemaal rode spikkels), maar toch besloot ik glitterglossjes nog een kans te geven!

    Blij dat ik dat uiteindelijk gedaan heb!! Kijk maar mee:


    Structuur:  fijne, vloeibare structuur, zeker niet klevend of plakkerig, de glitter is zodanig miniscuul dat je geen schurende stukjes voelt.

    Applicator: gewone sponsapplicator, makkelijk in gebruik

    Kleur: Lichtroze in de tube, als je het aanbrengt is het eerder 'sheer'

    Prijs: 3.95 euro

    Glitter: de glitter is zo fijn en miniscuul dat je ze met je blote oog (gelukkig) niet ziet liggen op je lippen, op foto zie je dit nu wel maar die is dan ook uitvergroot. Naarmate je lippen het licht vangen zie je schitteringen in alle kleuren van de regenboog !!!!! Héél mooi !

    Conclusie:
    Dit glossje vindt ik héél mooi, de textuur is aangenaam, de geur is aangenaam, en voor een lipgloss met glitter te zijn is deze echt subtiel genoeg voor overdag. Ik wil zeker de andere kleurtjes van de lijn ook uittesten !!
    Deze is een aanrader, zeker voor meisjes/dames die niet van superopvallende lippen houden. Maar toch het gevoel van dat beetje 'bling bling' willen hebben


    Volgende week lanceerd 2B ook hun website, waar ik al een Sneek Peek van heb gekregen. Ik kan jullie nu al zeggen dat de site er leuk uitziet. Alle producten zul je van overal in Europa online kunnen aankopen !! Als dat niet leuk is!

    11-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'OREAL 'CARAMEL SOUFFLE' LIPSTICK
    In de rommelbakken bij Kruidvat kom je inderdaad al eens wat rommel tegen Uitgelopen, gebroken producten of losse dopjes van andere spullen enz... Deze lipstick heeft een andere dop maar wel ook 1 van een L'oreal Lipstick...Kijk en zie:



    In de verpakking:


    Geswatched op m'n lippen:

    Eigenlijk is de kleur irl ietsje lichter, het is een 'caramel' kleur maar met een zachte oranje ondertoon. Oranje denk je mss? Geloof me...de kleur is maar miniscuul aanwezig hoor!

    11-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLEEK SUNSET PALLET
    Vandaag swatches van m'n laatste sleek pallet. Het Sunset pallet. Helaas is de foto van het pallet zelf wat donker uitgevallen, maar gelukkig zijn de swatches wel goed zichtbaar! Today swatches of my last Sleek pallet. Named the Sunset pallet. Unfortunatly the picture of the pallet itself is quite dark, but luckily the swatches aren't!

    Dit pallet bestaat voornamelijk uit rood/bronstinten, en dan enkele zachtere kleuren en waaronder 1 fel blauw. Tinten waarin rood verwerkt zit worden meestal aanzien als moeilijke kleuren om mee te werken omdat het je ogen er nogal 'huilerig' kan laten uitzien. Toch heb ik de indruk dat als ik zo'n kleuren gebruik, in combinatie met neutrale kleuren, het de groene kleur in m'n bruine ogen laat uitkomen.
    This pallet mailnly had reddish/bronze tones, some softer colors and 1 bright blue. Shades that have tones of redness are mostly seen as colors that are difficult to work with as it might give you the look that you just cied. Though I feel that those colors, in combination with more neutral colors, make the green in my brown eyes stand out.




    Alweer bevatten deze kleurtjes ongelofelijk veel pigment! Op foto niet zo goed zichtbaar maar ze zijn ook heel shimmery. Again, these colors contain alot of pigment and shimmer(which you can't see that well on the pic).

    Welke van de 4  Sleek palletjes heeft jouw voorkeur? Zou je dit pallet aanschaffen? which of the 4 Sleek palettes do you prefer? Would you buy this one?

    11-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    10-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B KAJAL + MASCARA

    This will be a Duch review as this items is only available inBelgium and Holland.

    Voor productfoto: check post van gisteren !!!

    Vandaag testte ik het 2B Kajal potlood uit en hun mascara. Weeral die mooie verpakking

    Het Kajal-potlood:
    Het potlood heeft een zéér vette textuur, waardoor het potlood als het ware over je ooglid glijdt. De kleur is echt zwart, zwarter kan gewoon niet. Bij mij blijft hij lang (wel gebruik ik altijd een primer), en ik zou zelfs zeggen, de hele dag zonder smudgen. Eventueel kan je hem ook nog extra fixeren met de zwarte kleur oogschaduw van 1 van de trio's. Alhoewel ik persoonlijk dit niet echt noodzakelijk vind.

    Swatch van het Kajal-potlood: 'Kajal So Cute'



    Nu tijd voor de mascara!! Als ik heel eerlijk moet zijn had ik niet veel van de mascara verwacht, maar dat heb ik helaas met de meeste budgetmascara's. Toch zal ik moeten m'n mening herzien
    De mascara heeft me blij verrast! Hij verlengt m'n wimpers, en scheidt ze mooi van mekaar. Persoonlijk geeft hij voor mij niet genoeg volume, maar ik ben er zeker van dat niet iedereen zo'n flutwimpers heeft zoals ik, dus niet iedereen heeft de volume-formule nodig
    Ook is hij echt ravenzwart van kleur. Deze is de gewone versie, en er is tot nu toe geen waterproof-versie beschikbaar.

    Swatch met mascara:


    Volgens mij hebben beide items goed gescoord!

    10-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Tags:eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'OREAL COLOR RICHE: GOLDEN ROSE
    Deze L'oreal lipstick komt uit de Accord D'Or Collectie en is eigenlijk bedoeld voor blondines...Alhoewel, ik lap daar m'n laars aan, wat ik mooi vind, vind ik mooi





    10-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YVES ROCHER FLEUR DE NOEL EDT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik weet 't Kerst is allang voorbij maar toch wil ik jullie even op de hoogte brengen van dit verrukkelijke geurtje. Deze geur zat in de eindejaars-collectie 2009. Ik krijg er maar niet genoeg van en degenen die hem hebben weten mss wat ik bedoel
    I know Christmas is long past but I want you to inform of this delightful scent. This fragrance was in the late spring 2009 collection. I just can not get enough of it and those who have it might know what I mean

    Yves Rocher omschrijft de geur als: 'een parfum met de geur van witte delicate edelweiss die U hult in een cocon van zachtheid. De fruitige, bloemige en muskachtige accenten maken deze eau-de-toilette tot een boeiende geur.'
    Yves Rocher describes the fragrance as "a perfume with the fragrance of delicate white edelweiss hwo wrappes yo in a cocoon of softness. The fruity, floral and musk-like accents make this eau de toilette  a captivating scent.

    Wat vind ik nu zelf?
    Dit is inderdaad een héél zachte geur. Niet overrompelend zoals zwaardere kerstgeuren soms kunnen zijn. Ik hoop dat deze geur op 1 of andere manier ergens terugkeert in hun gamma. Zo héérlijk vind ik hem! Ik heb ook het zeepje, de douchegel en de bodylotion en ik vindt het altijd leuk om alles van dezelfde lijn te gebruiken!
    What do I think?
    This is indeed a very mild scent. Not overwhelming like heavy scents can sometimes be around Christmas. I hope that this fragrance  somehow will return somewhere in their range. I find him so adorable! I also have the soap, the shower gel and body lotion and I always find it fun to use all of the same line!


    Een ideale zachte geur voor overdag!A soft fragrance ideal for daytime!

    Heeft iemand van jullie hem geprobeerd? Geroken? Wat vind je ervan? Did some of you try/ smelled this one? If so, how do you like it?

    10-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    Tags:yves rocher
    09-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE 2B COLLECTIE + BLUSH SO CUTE SWATCH & REVIEW
    Vorige week werd ik gecontacteerd door iemand van 2B cosmetics met de vraag of ik interesse had om hun nieuwe collectie uit te testen. Natuurlijk !

    Ik heb al enkele 2B items waar ik supertevreden over ben, waaronder hun creme-blush, bronzer (zowel gewone als minerale), en hun waterproof-oogschaduwpotloden.En ik ben altijd benieuwd om nieuwe dingen uit te proberen dus...

    2B richt zich voornamelijk naar een publiek van 12 tot 18-jarigen, zelf val ik al boven die categorie toch kan hun make-up me bekoren! De collectie nu bestaat uit:
    * 5 verschillende lipglossen
    * 1 kajal potlood
    * 1 mascara
    * 3 oogschaduwtrio's
    * 1 blush

    Alle items uit de nieuwe collectie kosten 3.95 euro 't stuk. Van budget-spullen gesproken !!

    Vandaag kreeg ik dus het pakketje toegestuurd en toen ik het open deed was ik al onmiddelijk verliefd ! De verpakking alleen al: supercute!! Kijk je mee?

    Me like: paars en bloemetjes? Toevallig 1 van m'n lievelingskleur en ik hou van bloemen, gelijk waar dan ook. Mijn dag kan niet meer stuk!

    Verpakking:
    De oogschaduw en de blush komen in een stevig rond plastiek paars doosje. Het dekseltje is doorzichtig met het leuke bloemmotief op gedrukt.
    De mascara kajalotlood en lipgloss hebben een paars metallic dopje.
    De verpakkingen zijn makkelijk te open en zitten toch tegelijk stevig dicht, wat ook moet natuurlijk anders gaat de make-up vlug slecht.


    De blush in de pan: iets lichter irl, ideaal om elke dag te gebruiken waarheen je ook moet, een zachtroze kleur met minimale shimmer.


    Foto zonder blush:


    Foto met blush:


    Iets meer close-up:


    Deze blush heeft alvast een plaatsje en m'n make-up bag. Ik vind hem supermooi, hij blijft lang (gans de dag!), hij kruimelt niet en komt in een makkelijk formaat.

    Een echte aanrader dus!!!!

    09-02-2010 om 19:25 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:blush
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'OREAL COLOR RICHE PINK ROMANCE LIPSTICK
    Verleden week kocht ik in het Kruidvat (in die sales-bakken) een aantal L'oreal lippenstiften. Ze kostten allen maar 2.50 euro 't stuk, en stuk voor stuk zijn het eerder nude kleurtjes.
    De eerste die ik jullie toon is de kleur Pink Romance. Een zachtroze/nude kleur met een heel klein beetje shimmer. De lippenstift zelf komt uit 1 van de VIP collecties en deze lipstick is gesigneerd door Eva Longoria.
    Last week while Kruidvat sales where going on I bought a couple of L'oreal lipsticks. They all cost 2.50 euro's a piece, and all of them are more on the neutral side.
    The first 1 that i'm showing you is the color: Pink Romance. A soft pink/nude color with very miniscule shimmer. The lipstick itself is from the VIP collections and is signed by Eva Longoria.

    De swatch op m'n lippen is hoe de kleur ECHT is. De andere foto's zijn ietsje donkerder. The swatch on my lips shows the real color. The orher pictures are abit dark.

    De verpakking, let niet op de kleefoverblijfsels! The packaging, don't mind the sticker residue:


    De lipstick zelf, the lipstick itself:


    Swatch op m'n lippen, swatch on my lips:


    Een ideale nude/kleur voor overdag. De lipsticks hebben een aangename textuur, smaken lekker (ik ruik ergens wat watermeloen) en ze blijven een tijdje.Niet super-superlang maar toch zeker een 3-tal uur. Ze drogen mijn lippen niet uit !
    An ideal color for during the day. The lipsticks have a nice texture, taste good (I somewhere smell some watermelon) and they stay a while. Not super-duper long but defenately about 3 hours. They don't dry my lips!

    De komende 2 dagen toon ik jullie nog 2 andere van de L'oreal Lipsticks van m'n Kruidvat SALE Haul, en om het niet te ééntonig te maken voor jullie is er telkens ook een ander artikel toegevoegd !! De swatches van de andere 3 lipsticks volgen later nog...
    The next 2 days I will be showing you 2 other lippies from that Haul,cause I don't want to bore you:  i'll add another article aswell !! Swatches of the other 3 lippeis I bought that day will be showed later..

    Wat vinden jullie van L'oreal Lipsticks? Welke heb je zelf?What do you think of L'oreal lipsticks in general? Wich one do you have yourself?

    09-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    08-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC ILLUSIONARY BURNING AMBITION SWATCHES
    Op zich lijkt deze oogschaduw niet veel speciaal, een soort van 'baked' oogschaduw met een beige en bruine kant.  Ware het niet dat de kleurtjes een heel mooi 'chrome' effect hebben.
    De beige kleur heeft een shimmery gouden finish en de bruine heeft ook een gouden/ groene finish. Zowel droog als nat gebruikt bevatten ze veel pigment en is de shimmer gewoon prachtig!
    In itself this eyeshadow doesn't look anything special, a sort of "baked" eyeshadow with a beige and brown half. Were it not that the colors have a gorgeous Chrome effect.The beige color has a shimmery golden finish and  the brown has a gold / green finish. Both contain many pigment and shimmer when used wet and the shimmer is just wonderful!


    Van L nr R: beige kleur droog/dry, beige kleur nat/wet, bruine kleur droog/dry, bruine kleur nat/wet aangebracht.

    Helaas kon ik de shimmer op foto niet zo goed vastleggen maar je krijgt toch een ideetje van hoe de kleurtjes eruit zien. Unfortunately I couldn't pick up the shimmer with my camera, but you do get an idea on how the color looks.

    Wie van jullie heeft hem ook? Of in een andere kleur? En wat zijn de bevindingen?Who of you has this one aswell, or any other color from that range? What are your likings?

    08-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLEEK STORM PALLET

    Vandaag foto's, swatches en een EOTD met m'n 3de Sleek pallet. Today, pictures, swatches and an EOTD with my third Sleek pallet.



    Enkele swatches, some swatches:


    Mijn EOTD met 2de, 3de en 4de kleur van de onderste rij. Als eyeliner gebruikte ik Sleek Ink pot gel liner in Dominatrix. My EOTD with the second, 3d and 4th color of bottom row. As an eyeliner I used Sleek's Ink pot gel liner in Dominatrix.




    Mijn excuses voor de mascara vlekjes, Sorry for smudged mascara


    07-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN 2 FAVORIETSTE STYLINGPRODUCTEN OP T MOMENT
    Ik vertelde jullie ongetwijfeld al eens dat ik superfijn haar heb, zonder volume en zo sluik als sluik maar kan zijn...Zucht...Hélaas, aan dit deel van de natuur kan men niet veel doen maar gelukkig bestaan er wel genoeg aangepaste producten! No doubt about it that I already told you that I have super-duper fine hair without any volume and my hair is as sleek as sleek can be ;-) Unfortunately, nature has it's own mind so there's nothing to do about it, luckily their do exsist some wonderfull products!

    Buiten m'n favoriete volumeshampoo (Elseve, remember?) gebruik ik héél graag deze 2 onderstaande producten. Except or my favorite volume-shampoo (elseve, remember?) I also like to use these 2 products shown below.

    Pantene Volume en Tenue Mousse

    Dit is echt een SUPER volume-gevende mousse, je hebt er niet veel van nodig. 1x pompen (zo groot als een okkernoot) is meer dan voldoende. Je verdeeld het over je handen en daarna over je haar. Voornamelijk aan je haarwortels. Ik droog m'n haar daarna met de haardroger en hou m'n haar in de lucht. Zo krijgt het extra véél volume die ook blijft tot de volgende wasbeurt. This is super-volume giving mousse, you don't need much from it. Pump once (the size of a small nutt) is more than enough! Then rinse through your hair, especially onto roots. Afterward dry your hair with a blow-dryer. I always pull my hair up for maximum volume which will stay even the day after!

    Dit product kocht ik wel in Parijs en heb eigenlijk nog niet gekeken als het hier te vinden is. Hopelijk wel! I did bought this product in Paris and haven't checked out if it's available in drugstores here, hopefully it will!

    Guhl krachtconditioner

    De titel zegt: Geeft voelbaar meer kracht en voedt dunner wordend of futloos haar. Het bevat acacia collageen.
    Zelf heb ik geen dunner wordend haar maar wel futloos haar (lees: absoluut geen volume)...Deze spray doe je op vochtig haar en dan droog je oog met de haardroger. Het legt een een soort van collageenlaagje op je haar waardoor je haar meer grip krijgt en volume.
    The title says it all: Gives hair more strength and feeds thinner getting hair. Contains acacia collagen. My hair isn't getting thinner but there's just no life in it (read: absolutely NO volume). You spray this on towel-dried hair and then dry with blow-dryer. It gives your hair some sort of collagen layer which gives your hair more grip and volume.

    Dit kocht ik in het Kruidvat en kost rond de 6euro als ik me goed kan herrinneren... I bought this in Kruidvat and it was around 6 euros if I remember correctly...

    Heeft iemand van jullie de Pantene mousse hier al ergens gezien? En heeft iemand van jullie al eens die Guhl spray geprobeerd?Who of you already found the Panten Mousse overhere? Did some1 already try the Guhl-spray?

    07-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Hair
    06-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMPJE : E.L.F BLENDINGBRUSH VERSUS HEMA BLENDINGBRUSH
    Vandaag mijn 2de filmpje! Ik moet nog even wennen aan dat filmen hoor, dus m'n excuses voor de soms rare gezichtuitdrukkingen

    Welke blendingbrush verkies ik nu en waarom? Kijk je mee?

    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim#p/search

    06-02-2010 om 14:47 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO:* PEACOCK*
    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee hoe je makkelijk stap voor stap jezelf deze look kan geven! Curious how to get this look? Then keep on watching and follow these easy steps!



    Producten gebruikt:


    Breng zoals altijd eerst je foundation, concealer, poeder, wenkbrauwpoeder, oogschaduwbasis of wat dan ook je maar gewoon bent van te gebruiken aan. As always apply your usual faceproducts, dn't forget a good e/s base.


    1. Start met een turquoise (die meer naar de blauwe kant nijgt) op 2/3de van je ooglid. Doet dit tot aan je crease. Dit kleur komt alleen op je bovenste ooglid. Start with a turqoise (one that has more blueish tones), apply on 2/3d of your eyelid, blend up to crease. This color will only be on your top eyelid.


    2. Breng in je buitenste ooghoek een fel paarse kleur aan, dit ook tot aan je crease. Blend die 2 kleuren samen. Deze paarse kleur komt net zoals het turqoise hierboven alleen op je bovenste ooglid. On the outer corner you use a bright purple, also up to the crease. Blend those 2 colors. As above, the purple will only be on your upper eyelid.


    3. Breng dan in je crease en naar je buitenste ooghoek toe een koper/roest/bruine kleur aan. Breng ook deze kleur aan op je onderste wimperrand. Apply a coppery/rusty/brownish color into the crease, apply this color on your lower lashline aswell.


    4. Blend alle kleuren tot ze mooi in mekaar over lopen. Breng een donkerpaarse eyeliner aan (ik gebruikte een HIP gel-liner) zowel op je bovenste ooglid als op je onderste wimperlijn. Eindig met mascara. Blend everything together. Apply a dark purple eyeliner (i used a hip gelliner) on your upper AND lower lid. End with mascara.

    5. TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    06-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs