Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    11-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B LIPGLOSS NR 01 en 03
    This brand is launching their website next week. The brand will be available in several countries!!!

    De nieuwe collectie 2B glossjes zijn te verkrijgen in 5 verschillende kleurtjes. Ik kreeg er 2 waarvan ik er 1 testte en review voor jullie. De gewone doorzichtige test ik niet uit aangezien die je lippen alleen glans en geen kleur geeft.

    Weeral hebben ook de glossjes het leuke bloemmotief op de verpakking. De gloss is qua formaat even groot als de MAC Dazzleglass (alleen ietsje dunner).


    De kleur die ik aanheb is deze lichtroze kleur met miniscule multi-color glitter in verwerkt.


    Ik had laatst een nogal nare ervaring met een glittergloss van Prestige Cosmetics (de glitter lag zichtbaar op je lippen, allesbehalve aantrekkelijk, het zag eruit als allemaal rode spikkels), maar toch besloot ik glitterglossjes nog een kans te geven!

    Blij dat ik dat uiteindelijk gedaan heb!! Kijk maar mee:


    Structuur:  fijne, vloeibare structuur, zeker niet klevend of plakkerig, de glitter is zodanig miniscuul dat je geen schurende stukjes voelt.

    Applicator: gewone sponsapplicator, makkelijk in gebruik

    Kleur: Lichtroze in de tube, als je het aanbrengt is het eerder 'sheer'

    Prijs: 3.95 euro

    Glitter: de glitter is zo fijn en miniscuul dat je ze met je blote oog (gelukkig) niet ziet liggen op je lippen, op foto zie je dit nu wel maar die is dan ook uitvergroot. Naarmate je lippen het licht vangen zie je schitteringen in alle kleuren van de regenboog !!!!! Héél mooi !

    Conclusie:
    Dit glossje vindt ik héél mooi, de textuur is aangenaam, de geur is aangenaam, en voor een lipgloss met glitter te zijn is deze echt subtiel genoeg voor overdag. Ik wil zeker de andere kleurtjes van de lijn ook uittesten !!
    Deze is een aanrader, zeker voor meisjes/dames die niet van superopvallende lippen houden. Maar toch het gevoel van dat beetje 'bling bling' willen hebben


    Volgende week lanceerd 2B ook hun website, waar ik al een Sneek Peek van heb gekregen. Ik kan jullie nu al zeggen dat de site er leuk uitziet. Alle producten zul je van overal in Europa online kunnen aankopen !! Als dat niet leuk is!

    11-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'OREAL 'CARAMEL SOUFFLE' LIPSTICK
    In de rommelbakken bij Kruidvat kom je inderdaad al eens wat rommel tegen Uitgelopen, gebroken producten of losse dopjes van andere spullen enz... Deze lipstick heeft een andere dop maar wel ook 1 van een L'oreal Lipstick...Kijk en zie:



    In de verpakking:


    Geswatched op m'n lippen:

    Eigenlijk is de kleur irl ietsje lichter, het is een 'caramel' kleur maar met een zachte oranje ondertoon. Oranje denk je mss? Geloof me...de kleur is maar miniscuul aanwezig hoor!

    11-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLEEK SUNSET PALLET
    Vandaag swatches van m'n laatste sleek pallet. Het Sunset pallet. Helaas is de foto van het pallet zelf wat donker uitgevallen, maar gelukkig zijn de swatches wel goed zichtbaar! Today swatches of my last Sleek pallet. Named the Sunset pallet. Unfortunatly the picture of the pallet itself is quite dark, but luckily the swatches aren't!

    Dit pallet bestaat voornamelijk uit rood/bronstinten, en dan enkele zachtere kleuren en waaronder 1 fel blauw. Tinten waarin rood verwerkt zit worden meestal aanzien als moeilijke kleuren om mee te werken omdat het je ogen er nogal 'huilerig' kan laten uitzien. Toch heb ik de indruk dat als ik zo'n kleuren gebruik, in combinatie met neutrale kleuren, het de groene kleur in m'n bruine ogen laat uitkomen.
    This pallet mailnly had reddish/bronze tones, some softer colors and 1 bright blue. Shades that have tones of redness are mostly seen as colors that are difficult to work with as it might give you the look that you just cied. Though I feel that those colors, in combination with more neutral colors, make the green in my brown eyes stand out.




    Alweer bevatten deze kleurtjes ongelofelijk veel pigment! Op foto niet zo goed zichtbaar maar ze zijn ook heel shimmery. Again, these colors contain alot of pigment and shimmer(which you can't see that well on the pic).

    Welke van de 4  Sleek palletjes heeft jouw voorkeur? Zou je dit pallet aanschaffen? which of the 4 Sleek palettes do you prefer? Would you buy this one?

    11-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    10-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B KAJAL + MASCARA

    This will be a Duch review as this items is only available inBelgium and Holland.

    Voor productfoto: check post van gisteren !!!

    Vandaag testte ik het 2B Kajal potlood uit en hun mascara. Weeral die mooie verpakking

    Het Kajal-potlood:
    Het potlood heeft een zéér vette textuur, waardoor het potlood als het ware over je ooglid glijdt. De kleur is echt zwart, zwarter kan gewoon niet. Bij mij blijft hij lang (wel gebruik ik altijd een primer), en ik zou zelfs zeggen, de hele dag zonder smudgen. Eventueel kan je hem ook nog extra fixeren met de zwarte kleur oogschaduw van 1 van de trio's. Alhoewel ik persoonlijk dit niet echt noodzakelijk vind.

    Swatch van het Kajal-potlood: 'Kajal So Cute'



    Nu tijd voor de mascara!! Als ik heel eerlijk moet zijn had ik niet veel van de mascara verwacht, maar dat heb ik helaas met de meeste budgetmascara's. Toch zal ik moeten m'n mening herzien
    De mascara heeft me blij verrast! Hij verlengt m'n wimpers, en scheidt ze mooi van mekaar. Persoonlijk geeft hij voor mij niet genoeg volume, maar ik ben er zeker van dat niet iedereen zo'n flutwimpers heeft zoals ik, dus niet iedereen heeft de volume-formule nodig
    Ook is hij echt ravenzwart van kleur. Deze is de gewone versie, en er is tot nu toe geen waterproof-versie beschikbaar.

    Swatch met mascara:


    Volgens mij hebben beide items goed gescoord!

    10-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Tags:eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'OREAL COLOR RICHE: GOLDEN ROSE
    Deze L'oreal lipstick komt uit de Accord D'Or Collectie en is eigenlijk bedoeld voor blondines...Alhoewel, ik lap daar m'n laars aan, wat ik mooi vind, vind ik mooi





    10-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YVES ROCHER FLEUR DE NOEL EDT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik weet 't Kerst is allang voorbij maar toch wil ik jullie even op de hoogte brengen van dit verrukkelijke geurtje. Deze geur zat in de eindejaars-collectie 2009. Ik krijg er maar niet genoeg van en degenen die hem hebben weten mss wat ik bedoel
    I know Christmas is long past but I want you to inform of this delightful scent. This fragrance was in the late spring 2009 collection. I just can not get enough of it and those who have it might know what I mean

    Yves Rocher omschrijft de geur als: 'een parfum met de geur van witte delicate edelweiss die U hult in een cocon van zachtheid. De fruitige, bloemige en muskachtige accenten maken deze eau-de-toilette tot een boeiende geur.'
    Yves Rocher describes the fragrance as "a perfume with the fragrance of delicate white edelweiss hwo wrappes yo in a cocoon of softness. The fruity, floral and musk-like accents make this eau de toilette  a captivating scent.

    Wat vind ik nu zelf?
    Dit is inderdaad een héél zachte geur. Niet overrompelend zoals zwaardere kerstgeuren soms kunnen zijn. Ik hoop dat deze geur op 1 of andere manier ergens terugkeert in hun gamma. Zo héérlijk vind ik hem! Ik heb ook het zeepje, de douchegel en de bodylotion en ik vindt het altijd leuk om alles van dezelfde lijn te gebruiken!
    What do I think?
    This is indeed a very mild scent. Not overwhelming like heavy scents can sometimes be around Christmas. I hope that this fragrance  somehow will return somewhere in their range. I find him so adorable! I also have the soap, the shower gel and body lotion and I always find it fun to use all of the same line!


    Een ideale zachte geur voor overdag!A soft fragrance ideal for daytime!

    Heeft iemand van jullie hem geprobeerd? Geroken? Wat vind je ervan? Did some of you try/ smelled this one? If so, how do you like it?

    10-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    Tags:yves rocher
    09-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE 2B COLLECTIE + BLUSH SO CUTE SWATCH & REVIEW
    Vorige week werd ik gecontacteerd door iemand van 2B cosmetics met de vraag of ik interesse had om hun nieuwe collectie uit te testen. Natuurlijk !

    Ik heb al enkele 2B items waar ik supertevreden over ben, waaronder hun creme-blush, bronzer (zowel gewone als minerale), en hun waterproof-oogschaduwpotloden.En ik ben altijd benieuwd om nieuwe dingen uit te proberen dus...

    2B richt zich voornamelijk naar een publiek van 12 tot 18-jarigen, zelf val ik al boven die categorie toch kan hun make-up me bekoren! De collectie nu bestaat uit:
    * 5 verschillende lipglossen
    * 1 kajal potlood
    * 1 mascara
    * 3 oogschaduwtrio's
    * 1 blush

    Alle items uit de nieuwe collectie kosten 3.95 euro 't stuk. Van budget-spullen gesproken !!

    Vandaag kreeg ik dus het pakketje toegestuurd en toen ik het open deed was ik al onmiddelijk verliefd ! De verpakking alleen al: supercute!! Kijk je mee?

    Me like: paars en bloemetjes? Toevallig 1 van m'n lievelingskleur en ik hou van bloemen, gelijk waar dan ook. Mijn dag kan niet meer stuk!

    Verpakking:
    De oogschaduw en de blush komen in een stevig rond plastiek paars doosje. Het dekseltje is doorzichtig met het leuke bloemmotief op gedrukt.
    De mascara kajalotlood en lipgloss hebben een paars metallic dopje.
    De verpakkingen zijn makkelijk te open en zitten toch tegelijk stevig dicht, wat ook moet natuurlijk anders gaat de make-up vlug slecht.


    De blush in de pan: iets lichter irl, ideaal om elke dag te gebruiken waarheen je ook moet, een zachtroze kleur met minimale shimmer.


    Foto zonder blush:


    Foto met blush:


    Iets meer close-up:


    Deze blush heeft alvast een plaatsje en m'n make-up bag. Ik vind hem supermooi, hij blijft lang (gans de dag!), hij kruimelt niet en komt in een makkelijk formaat.

    Een echte aanrader dus!!!!

    09-02-2010 om 19:25 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:blush
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'OREAL COLOR RICHE PINK ROMANCE LIPSTICK
    Verleden week kocht ik in het Kruidvat (in die sales-bakken) een aantal L'oreal lippenstiften. Ze kostten allen maar 2.50 euro 't stuk, en stuk voor stuk zijn het eerder nude kleurtjes.
    De eerste die ik jullie toon is de kleur Pink Romance. Een zachtroze/nude kleur met een heel klein beetje shimmer. De lippenstift zelf komt uit 1 van de VIP collecties en deze lipstick is gesigneerd door Eva Longoria.
    Last week while Kruidvat sales where going on I bought a couple of L'oreal lipsticks. They all cost 2.50 euro's a piece, and all of them are more on the neutral side.
    The first 1 that i'm showing you is the color: Pink Romance. A soft pink/nude color with very miniscule shimmer. The lipstick itself is from the VIP collections and is signed by Eva Longoria.

    De swatch op m'n lippen is hoe de kleur ECHT is. De andere foto's zijn ietsje donkerder. The swatch on my lips shows the real color. The orher pictures are abit dark.

    De verpakking, let niet op de kleefoverblijfsels! The packaging, don't mind the sticker residue:


    De lipstick zelf, the lipstick itself:


    Swatch op m'n lippen, swatch on my lips:


    Een ideale nude/kleur voor overdag. De lipsticks hebben een aangename textuur, smaken lekker (ik ruik ergens wat watermeloen) en ze blijven een tijdje.Niet super-superlang maar toch zeker een 3-tal uur. Ze drogen mijn lippen niet uit !
    An ideal color for during the day. The lipsticks have a nice texture, taste good (I somewhere smell some watermelon) and they stay a while. Not super-duper long but defenately about 3 hours. They don't dry my lips!

    De komende 2 dagen toon ik jullie nog 2 andere van de L'oreal Lipsticks van m'n Kruidvat SALE Haul, en om het niet te ééntonig te maken voor jullie is er telkens ook een ander artikel toegevoegd !! De swatches van de andere 3 lipsticks volgen later nog...
    The next 2 days I will be showing you 2 other lippies from that Haul,cause I don't want to bore you:  i'll add another article aswell !! Swatches of the other 3 lippeis I bought that day will be showed later..

    Wat vinden jullie van L'oreal Lipsticks? Welke heb je zelf?What do you think of L'oreal lipsticks in general? Wich one do you have yourself?

    09-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    08-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC ILLUSIONARY BURNING AMBITION SWATCHES
    Op zich lijkt deze oogschaduw niet veel speciaal, een soort van 'baked' oogschaduw met een beige en bruine kant.  Ware het niet dat de kleurtjes een heel mooi 'chrome' effect hebben.
    De beige kleur heeft een shimmery gouden finish en de bruine heeft ook een gouden/ groene finish. Zowel droog als nat gebruikt bevatten ze veel pigment en is de shimmer gewoon prachtig!
    In itself this eyeshadow doesn't look anything special, a sort of "baked" eyeshadow with a beige and brown half. Were it not that the colors have a gorgeous Chrome effect.The beige color has a shimmery golden finish and  the brown has a gold / green finish. Both contain many pigment and shimmer when used wet and the shimmer is just wonderful!


    Van L nr R: beige kleur droog/dry, beige kleur nat/wet, bruine kleur droog/dry, bruine kleur nat/wet aangebracht.

    Helaas kon ik de shimmer op foto niet zo goed vastleggen maar je krijgt toch een ideetje van hoe de kleurtjes eruit zien. Unfortunately I couldn't pick up the shimmer with my camera, but you do get an idea on how the color looks.

    Wie van jullie heeft hem ook? Of in een andere kleur? En wat zijn de bevindingen?Who of you has this one aswell, or any other color from that range? What are your likings?

    08-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLEEK STORM PALLET

    Vandaag foto's, swatches en een EOTD met m'n 3de Sleek pallet. Today, pictures, swatches and an EOTD with my third Sleek pallet.



    Enkele swatches, some swatches:


    Mijn EOTD met 2de, 3de en 4de kleur van de onderste rij. Als eyeliner gebruikte ik Sleek Ink pot gel liner in Dominatrix. My EOTD with the second, 3d and 4th color of bottom row. As an eyeliner I used Sleek's Ink pot gel liner in Dominatrix.




    Mijn excuses voor de mascara vlekjes, Sorry for smudged mascara


    07-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN 2 FAVORIETSTE STYLINGPRODUCTEN OP T MOMENT
    Ik vertelde jullie ongetwijfeld al eens dat ik superfijn haar heb, zonder volume en zo sluik als sluik maar kan zijn...Zucht...Hélaas, aan dit deel van de natuur kan men niet veel doen maar gelukkig bestaan er wel genoeg aangepaste producten! No doubt about it that I already told you that I have super-duper fine hair without any volume and my hair is as sleek as sleek can be ;-) Unfortunately, nature has it's own mind so there's nothing to do about it, luckily their do exsist some wonderfull products!

    Buiten m'n favoriete volumeshampoo (Elseve, remember?) gebruik ik héél graag deze 2 onderstaande producten. Except or my favorite volume-shampoo (elseve, remember?) I also like to use these 2 products shown below.

    Pantene Volume en Tenue Mousse

    Dit is echt een SUPER volume-gevende mousse, je hebt er niet veel van nodig. 1x pompen (zo groot als een okkernoot) is meer dan voldoende. Je verdeeld het over je handen en daarna over je haar. Voornamelijk aan je haarwortels. Ik droog m'n haar daarna met de haardroger en hou m'n haar in de lucht. Zo krijgt het extra véél volume die ook blijft tot de volgende wasbeurt. This is super-volume giving mousse, you don't need much from it. Pump once (the size of a small nutt) is more than enough! Then rinse through your hair, especially onto roots. Afterward dry your hair with a blow-dryer. I always pull my hair up for maximum volume which will stay even the day after!

    Dit product kocht ik wel in Parijs en heb eigenlijk nog niet gekeken als het hier te vinden is. Hopelijk wel! I did bought this product in Paris and haven't checked out if it's available in drugstores here, hopefully it will!

    Guhl krachtconditioner

    De titel zegt: Geeft voelbaar meer kracht en voedt dunner wordend of futloos haar. Het bevat acacia collageen.
    Zelf heb ik geen dunner wordend haar maar wel futloos haar (lees: absoluut geen volume)...Deze spray doe je op vochtig haar en dan droog je oog met de haardroger. Het legt een een soort van collageenlaagje op je haar waardoor je haar meer grip krijgt en volume.
    The title says it all: Gives hair more strength and feeds thinner getting hair. Contains acacia collagen. My hair isn't getting thinner but there's just no life in it (read: absolutely NO volume). You spray this on towel-dried hair and then dry with blow-dryer. It gives your hair some sort of collagen layer which gives your hair more grip and volume.

    Dit kocht ik in het Kruidvat en kost rond de 6euro als ik me goed kan herrinneren... I bought this in Kruidvat and it was around 6 euros if I remember correctly...

    Heeft iemand van jullie de Pantene mousse hier al ergens gezien? En heeft iemand van jullie al eens die Guhl spray geprobeerd?Who of you already found the Panten Mousse overhere? Did some1 already try the Guhl-spray?

    07-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Hair
    06-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMPJE : E.L.F BLENDINGBRUSH VERSUS HEMA BLENDINGBRUSH
    Vandaag mijn 2de filmpje! Ik moet nog even wennen aan dat filmen hoor, dus m'n excuses voor de soms rare gezichtuitdrukkingen

    Welke blendingbrush verkies ik nu en waarom? Kijk je mee?

    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim#p/search

    06-02-2010 om 14:47 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO:* PEACOCK*
    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee hoe je makkelijk stap voor stap jezelf deze look kan geven! Curious how to get this look? Then keep on watching and follow these easy steps!



    Producten gebruikt:


    Breng zoals altijd eerst je foundation, concealer, poeder, wenkbrauwpoeder, oogschaduwbasis of wat dan ook je maar gewoon bent van te gebruiken aan. As always apply your usual faceproducts, dn't forget a good e/s base.


    1. Start met een turquoise (die meer naar de blauwe kant nijgt) op 2/3de van je ooglid. Doet dit tot aan je crease. Dit kleur komt alleen op je bovenste ooglid. Start with a turqoise (one that has more blueish tones), apply on 2/3d of your eyelid, blend up to crease. This color will only be on your top eyelid.


    2. Breng in je buitenste ooghoek een fel paarse kleur aan, dit ook tot aan je crease. Blend die 2 kleuren samen. Deze paarse kleur komt net zoals het turqoise hierboven alleen op je bovenste ooglid. On the outer corner you use a bright purple, also up to the crease. Blend those 2 colors. As above, the purple will only be on your upper eyelid.


    3. Breng dan in je crease en naar je buitenste ooghoek toe een koper/roest/bruine kleur aan. Breng ook deze kleur aan op je onderste wimperrand. Apply a coppery/rusty/brownish color into the crease, apply this color on your lower lashline aswell.


    4. Blend alle kleuren tot ze mooi in mekaar over lopen. Breng een donkerpaarse eyeliner aan (ik gebruikte een HIP gel-liner) zowel op je bovenste ooglid als op je onderste wimperlijn. Eindig met mascara. Blend everything together. Apply a dark purple eyeliner (i used a hip gelliner) on your upper AND lower lid. End with mascara.

    5. TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    06-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    05-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLEEK ORIGINAL PALETTE
    Vandaag swatches van mijn 2de Sleek pallet. Ik ga niet meer in detail gaan over hoe goed de e/s wel zijn, ik toon jullie alleen fotos...Today some swatches of my second Sleek palette. I'm not going into detail about how good their e/s are, i'm just showing you pics...





    Prachtig kleurtjes vind je niet?Gorgeous colors don't you think?

    05-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS: *SELFMADE MAKE-UP REMOVER*
    Wat kan meer goedkoper zijn dan je eigen make-up remover te maken? EN je hebt maar 2 ingredienten nodig!

    Wat zijn ze? Water en olijfolie!

    Hoe? Doe 1/4de olijfolie in een mooi glazen/plastieken flesje en vul aan met 3/4den water...

    Je zal zien dat de olijfolie op het water zal drijven dus daarom moet je voor gebruik ook altijd goed schudden. Ik heb het zelf geprobeerd EN ik vind 't super!!

    05-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    04-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RITUALS MAGIC TOUCH BODYLOTION : CHERRY & RICE MILK
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Rituals beschrijft het product als:

    "Rich creamy texture nurishes and firms your skin. Our unique whipped cream technology guarantees a smooth application. The natural ingredient Rice milk leaves your skin feeling exceptionally sof and fresh. Fig delicately perfumes your body."

    Vertaald:

    "Ultraverzorgende, luchtige body cream die je huid verzacht en voedt. De unieke opgeklopte creme-formule garandeert een makkelijke aanbreng. Het natuurlijke ingredient: rijstmelk, laat je huid uiterst zacht aanvoelen. Bevat toegevoegde vijg-extracten om je huid te parfumeren."


    Ik kreeg deze bodylotion eerst als cadeau voor m'n verjaardag, ondertussen is deze tube al lang opgebruikt en schaftte ik een nieuwe aan. Ik ben er zooooooooo verliefd op! De geur is hemels, de textuur is hemels en hij voedt m'n huid naar behoren. De geur blijft nog een hele tijd nahangen wat ik zeker een pluspunt vind.!!!
    Ik koop deze telkens opnieuw en opnieuw!
    I got this bodylotion as a present for my birthday, meanwhile this tube is aleady finished and I re-bought another one. I'm soooo in love with it!! The scent and texture are heavenly, and feeds my skin like I want to. The scents remains a while on your skin what I think is defenately worth a plus!
    Hebben jullie hem al geprobeerd? Zoja, wat zijn de bevindingen? Andere Rituals items die ik zeker eens moet proberen?
    Who of you tried this one? If so, what are your likings?Are there any other Rituals items that I defenately need to try?

    04-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Body
    03-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT ROMMELBAKKEN HAUL
    Vandaag was ik toevallig in een Kruidvat winkel ergens in een boeredorp genaamd Koekelare...Daar lag nog gans de Catrice Nude Sensation Collectie, dus kocht ik de 2 blushes en een nagellakje in Coral Pink.

    Als grote verrassing stonden daar ook nog van die rommelbakken (jeweetwel, met de groene stickers) en was bijna alle make-up afgeprijst tot aan 1 euro of 2.50 euro...Wat vond ik?
    * 3 Gosh Effect Powders (pineapple, rose gold en rusty nails), allemaal aan 1 euro 't stuk.
    * 6 L'oreal Color Riche lippenstiften ( Cashmere, Golden Souffle, Golden Sand, Pink Romance, Honey Gold en Rose Gold), stuk voor stuk 'nude' tinten , allemaal aan 2.50 euro 't stuk !!! Wat volgens mij een goeie koop is als je weet dat de meeste L'oreal lippenstiften rond de 10 euro EN meer gaan...

    Dan vond ik ook nog een 'box' met een Bourjois mascara: Volume Glamour, een een Effet 3D lipgloss voor SAMEN 2 euro !!!!

    Samen kwam dit alles op iets van 24 euro...die ik cadeau heb gekregen van mamalief !



    03-02-2010 om 19:35 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CUPCAKES


    Een tijd geleden las ik in een tijdschrift dat er ergens in Gent een bakkerijtje/etablissementje is waar je zelfgemaakte, artisanale cup-cakes, bagels en american pancakes enz...kan kopen. Helaas weet ik de naam niet meer en ik vind dat tijdschrift ook niet meer terug,maar ik geloof dat het de Flair was.Some time ago I read in a magazine that somewhere in Ghent there's a nice place to get  homemade, traditional cup-cakes, bagels and pancakes, etc. .. . Unfortunately I forgot the name of the magazine, but I believe it was Flair.


    Het enige wat ik wel nog weet is dat de uitbaatster nog jong is: iets van rond de 25 jaar, dat ze houdt van retro-spullen en dat ze iedereen wil laten meeproeven van al dat zelfgemaakt lekkers.All I do remember is that the manageress is young: something around 25 years, she loves retro stuff and she wants everyone to taste all the homemade (US inspired) goodies.



    Heeft iemand dat artikel gelezen en onthouden of weet er iemand dat bakkerijtje/etablissementje zijn? Of is er iemand al geweest? Zoja, zeg me aub waar het is want ik wil er dolgraag eens naartoe!
    Aangezien we binnenkort toch in Gent 'meeten' lijkt me dit wel een leuk adresje!

    Bedankt!

    Doen de foto's je niet watertanden?

    Has anyone read that article and remember or does someone know that place ? Or has anyone already been? If so, please tell me where it is because I would love to go again! As seen that we meet in Ghent soon, it would be lovely to have a go there!
    !








    03-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAT ZOU JIJ DOEN ?
    Zoals ik al eerder zei kijk ik ongelofelijk uit naar de beautymeet, en dat ook deels om de MAC winkel te zien! Ik heb een wishlist waar ik jullie al over vertelde...
    NU, een kennis van me gaat in de Krokusvakantie naar New York, dus het lijkt me beter dat zij enkele wishlist-dingetjes meebrengt aangezien de dollar laag staat !
    En in tijden van crisis moet een mens wat op z'n geld letten dusja... MAAR dan loop ik daar in de MAC winkel rond om uiteindelijk niks te kopen...want dat zou wel stom zijn...om alles duurder aan te kopen...

    Wat zouden jullie doen?
    Die kennis enkele items laten meebrengen of toch tijdens de beautymeet iets aankopen (maar dan wel iets meer betalen)...

    02-02-2010 om 18:56 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LES SOINS BIO (PLANTE SYSTEM) DEODORANT: * BAD REVIEW*
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik kocht deze deo in de Di, hij stond in reclame aan de kassa (4 euro ipv7 euro). Ik was wel eens benieuwd, en dan vooral ook omdat het een bio-product is en geen alcohol bevat.
    Er stond een tester, die ik dan ook uitprobeerde..., en die GEUR! Héérlijk! Dus besloot ik om de deo te kopen. Hieronder een korte beschrijving van het product op z'n geheel en wat ik ervan vind.
    I bought this deodorant in a local drugstire. It was on sale (4 euros instead of 7) and I was kind of curious, especially because it's a biological product without any alcohol.
    There was a tester available and when I tried (on my hand offcourse) it smelled soooo good. So I decided to get it. Following the article you'll see what I like/dislike on this product.

    Verpakking, packaging:
    Witte plastic roller-ball tube. De letters zelf zijn ietwat saai maar toch de kleuren die ze gebruiken maakte de tube aantrekkelijk (voor mij toch). What plastic rollerball tube. The scribing on it is rather boring but the bright colors make it somehow attractive...
    Beschrijving, prescription:
    Ecologische en biologische cosmetica. Zonder alcohol, zonder aluminiumzouten. Deodorant zachtheid (begrijp niet echt wat ze hiermee bedoelen) met mango- papajageur en korenbloemwater. Biological and ecological cosmetics. Without alcohol or alu-salts. Deodorant softness with mango and papaya sent en cornflowerwater.

    Substantie,substance:
    De deo itself is kleurloos, heel vloeibaar, wel makkelijk aan te brengen maar duurt eeuwen voor hij droogt. En dat is voor mij al een minpunt. The liquid itself has no color, very runny, easy to apply but it takes ages to dry (which for me is a disatvantage)
    Geur, Scent:
    Héérlijk!!! Fris, fruitig, en de mango- en papaja ruik je duidelijk. Geen idee hoe korenbloemwater ruikt maar bon... Delicious! Fresh, fruity, and mango and papaya you smell quite good.. No idea how cornflower smells but whatever ...

    Doet de deo z'n werk, does it do the job?
    Hmmmm......niet echt! Tegen de middag is de geur van de deo echt totaal verdwenen...aanwezige zweetluchtjes (en ik zweet echt niet veel) komen naar buiten piepen..NIET aangenaam!.Ik kan me voorstellen dat de deo echt niks doet bij mensen die méér/véél zweten..
    Hmmmm ...... not really! By noon, the smell of the deodorant really is disappeared, the sweat smell is completely present ... (and I do not really sweat much)  .. NOT pleasant!. I can imagine that the deodorant is really nothing to people that sweat quite heavily

    Prijs, Price:
    Normaal 7 euro, maar ik kocht hem voor 4 euro. Achteraf blij dat ik hem in de solden heb gekocht want volgens mij doet deze deo niks...Normally 7 euros, but I bought it for 4 euros. Afterwards glad I bought it in the sales because I think this deodorant does nothing ...

    Conclusie, conclusion:
    Laat alleen de geur van een product je niet verleiden tot aankoop...maarja...bij een deo kan dit eigenijk niet anders want die kan je moelijk gaan uittesten in de winkel...Don't get tempted by a smell on its own ... ... !!!!!!!!! (although that will be quite difficult as you can't test out a deo under your armpits in the middle of a store!!!

    02-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs