Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    01-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAG
    Laura van Vivaglamx3 tagde degenen die nog niet getagged waren en daar hoor ik bij...

    Hoe oud was je toen je make-up begon te gebruiken?
    Een jaar of 14 voor doorzichtige lipglossjes en een jaar of 16 toen ik mascara begon te gebruiken. Toen ik in m'n laatste jaren middelbaar zat (5de,6de en 7de jaar) had ik een alternatieve periode en make-up was dan ook het laatste wat ik in gedachten had. Dus dan ook geen mascara...
    Toen ik begon te werken (op m'n 19de) vond ik dat ik er wat 'volwassener' moest beginnen uitzien en dus begon ik make-up te dragen...En sindsdien is de microbe begonnen!! (alhoewel ik moet toegeven dat ik al van kindsaf interesse had!!).

    Wat was je allereerste make-up product?
    Mascara van het merk Miss Sporty en die rollerball lipglossen van het merk Debby

    Door wie ben je het gaan gebruiken?
    Mijn mama droeg zelden make-up..dus van haar heb ik het niet geleerd.Ik had wel tantes die make-up droegen en daar keek ik wel eens naar..Ik had er dus wel interesse voor en ben gewoon beginnen lezen en zoeken en van 't 1 kwam 't ander.

    Waarom gebruik je make-up?
    Ten eerste omdat ik het mooi vindt! Ook vindt ik dat je je goeie gezichttrekken meer in de kijker kan zetten en minpuntjes kan verdoezelen. Ik hou ervan om te werken met de verschillende kleuren en texturen en ik hoe ervan om nieuwe dingen te proberen.

    Wat is volgens jouw de beste beautytip die je gekregen hebt?
    Het zijn er eigenlijk 4...Altijd reinigen, genoeg slaap, genoeg water drinken en geen 'verkeerde' kleur foundation!!!

    Wat is jouw beautytip voor ons?
    Zie hierboven EN LESS IS MORE!!! Daarmee bedoel ik, ga gerust aan de slag met kleur en zoverder maar zorg ervoor dat je niet op een clown lijkt. Van alles TE veel is nooit goed...TE veel foundation (waardoor je er geplamuurd uitziet), TE veel mascara (waardoor je spinnenpoten aan je ogen hebt), TE veel blush (waardoor je op een clown lijkt), te veel bronzer (waardoor je een goedkope bimbo lijkt) enz...

    Hoe berg jij je make-up op?
    In een plastic (curver) ladenlast, en mijn palletten op een torentje. Bad/body/haar producten in badkamer in ladenkast.
    Om foto's te zien: typ: 'part of my stash and HG' in de zoekmachine op mijn blog.

    Hoelang doe je erover om je op te maken?
    Hangt ervan af...Als ik veel tijd heb kan dat een half uur of langer duren, maar over het algemeen is dat een kwartiertje.

    Wat is jouw favoriete make-up merk en waarom?
    Als het alleen op oogschaduw aankomt dan verkies ik Urban Decay. Als het over de hele lijn gaat (zowel ogen,lippen,wangen, gezicht enz...) dan verkies ik ook MAC (zoals zovelen )!
    Waarom? Prijs/kwaliteit is SUPER!!! Heel veel kleur en textuur keuze, regelmatige vernieuwing en gewoon goede producten.

    Welk product zou je op dit moment supergraag willen hebben?
    * coastal scents 88 warm pallet
    * MAC Studio Sculpt in NW25

    01-11-2009 om 13:39 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OKTOBER FAVORIETEN
    Telkens op de eerste dag van een nieuwe maand laat ik jullie meekijken naar mijn favoriete producten van de afgelopen maand. Dit gaat om producten die ik herontdekt heb, die ik in die maand meer dan gewoonlijk gebruikt heb, of die ik gewoon superleuk of supergoed vindt!



    * WnW Pearlescent Pink blush: Ideale Nars Orgasm Dupe, perfecte kleur voor overdag, iets donkerder aangebracht voor 's avonds ook ideaal
    * Yves Rocher So Elexir: De nieuwe YR parfum, ruikt heerlijk zwoel!
    * Hawaiian Tropic Lime Coolada body butter: DIE GEUR!!!! Een zomerse coctail op je huid die je doet dromen mijmeren van de zomer


    * Bare Minerals Mineral Veil: DE settingpowder voor je foundation
    * Estee Lauder Foundation in Shell Beige: versmelt met m'n huiskleur
    * CoverGirl LashBlast: herontdekte mascara, geeft m'n wimpers de gewilde volume, krul en lengte

    01-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAUL
    Vandaag eventjes de stad in geweest terwijl ik op weg was om boodschappen te doen.  Ik had gezien in het reclame-blaadje van de Lidl dat ze op maandag weer enkele beauty-artikelen tijdelijk verkopen. Toevallig was ik vandaag in de Lidl voor de bodschappen en tot m'n verbazing lagen de items er al!

    Wat heb ik gekocht?
    Suhada Bodybutter met rijst/bamboo extracten en Suhada Bodybutter met rijst/gember extracten(beiden 5.99euro) en dan van elk van die geuren de 'natuurlijke' zeep (beiden 1.99 euro).


    Dan hadden ze ook nog een lijn met producten waarvoor olijven gebruikt zijn. Hiervan kocht ik: Diepreinigende facewash (1.49euro), milde liquid soap (1.29euro) en de Bodybalm (2.99euro).


    Dan stopte ik ook nog bij 't Kruidvat, en ik had mezelf beloofd om alleen maar papieren zakdoekjes en tandpasta te kopen maar bon....dat is dus niet gelukt...
    De handzepen (1.59euro 't stuk) waren in reclame en waren 2+1 gratis. De tandpasta(was al in afslag naar 1 euro 't stuk), was ook 1+1 gratis. Dan nog enkele make-up items: Manhattan Blush in Apricot, Manhattan duo e/s in Brown Temptation,  Essence quad in Sooo Cool, Essence oogschaduw in Dress to Impress en Super Babe. En als laatste nog een Gosh nagellak in de kleur Gasoline (een donkerpaars met blauwe microglitter.


    En natuurlijk wordt alles op tijd en stond nog wel eens ge-reviewd !!!

    31-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD *PURPLE WITH A TOUCH OF GOLD*
    Start zoals altijd met foundation, concealor, poeder of wat dan ook...en een goeie oogschaduwbasis. Ik gebruik UDPP (urban decay primer potion).
    Alle kleuren komen vanuit Urban Decay's Book Of Shadows Volume 1.

    1. Breng een shimmery huidskleur oogschaduwbasis aan. Ik gebruikte een jumbo potlood van Nivea.



    2. Breng in je binnenste ooghoek een shimmery huidskleurige (of rozegouden) oogschaduw aan. Ik gebruik Urban Decay's 'Sidecar' e/s.


    3. Breng in het midden van je ooglid (doe dit verticaal) een diepe gouden kleur. Ik gebruik Urban Decay's 'Baked' e/s.


    4. Doe op je buitenste ooghoek en in je crease een fel paars. Doe dit ook op je onderste wimpers. Ik gebruik Urban Decay's 'Mayhem' e/s.


    5. Blend alles goed en breng een matte donkerpaarse eyeliner aan. Ik gebruik er 1 van Gosh. Gebruik zwart kohlpotlood op je waterlijn en breng mascara aan.


    6. TADAAAAAAAA!!!!!!




    31-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    30-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FIJN VOOR VOETEN

    Even een mededeling! Vanaf nu komt elke vrijdag een TIPS & TRICKS artikeltje online! Zowel beauty, mode of eens een recept komen aan bod. Het gaat om handige weetjes, makkelijke en budgetvriendelijke tips!!!



    1. Zweetvoeten? Tijm verdrijft de geur
    2. Vermoeide voeten? Calendula, Rozemarijn en Salie geven verlichting
    3. Branderige voeten? Dan bevorderen kastanje-extracten de doorbloeding. Menthol en Kampfer zorgen voor verkoeling en versterken de huid.
    4. Onmogelijke voeten? In Kneipp Kruiden-voetbad tabletten zitten alle ingredienten om je voeten een flinke boost te geven.

    30-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    29-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLEINE HAUL
    Na 't werk besloot ik vandaag nog even naar 't Kruidvat en de Wibra te gaan! Beide leuke winkeltjes om goedkope spulletjes op de kop te tikken!

    Dit kocht ik:

    In Wibra: Bodylotion en showergel met olijven (beiden 1 euro 't stuk), een handcreme met kamille extracten (1euro), oorbelletjes voor 1.49 euro, en een paar leuke kniekousen met froezeltjes en een strik (ook maar 1.49euro!!), en dan nog zwarte beenverwarmers.



     In 't Kruidvat: De nieuwe Catrice Royal Nights quads in Royal Collection en Majestic Nights, elk 3.49 euro 't stuk.


    Herome Nachtcreme voor de handen( in afslag naar 6 euro), en een droogshampoo (altijd handig!)

    29-10-2009 om 18:45 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC PREP + PRIME SKIN ENHANCER in NEUTRALIZE REVIEW
    Onlangs swapte ik voor oa deze minitube (groter dan sample size) van Mac Prep 'n Prime Skin Enhancer.

    Dit product is bedoeld als primer (basis) voor onder je foundation en ook om roodheden of/en oneffenheden te verbergen en je gezicht een natuurlijke 'glow' te geven.Het product heeft een lichtgele kleur en bevat een lichte shimmer, bijna onzichtbaar.
    Hij is héél licht van textuur en wrijft mooie gelijkmatig open, het is inderdaad de ideale foundationbasis en je gezicht ziet er gezonder 'glowy'er' of frisser uit.

    Pas op! Dit product is 'Asia Exclusive' wat wil zeggen dat het speciaal gemaakt werd voor de Aziatische landen, dus niet te koop bij ons.
    Wel kan je het op Ebay vinden en daar betaal je iets van rond de 20$, ondertussen heeft MAC wel al iets gelijkaardigs in de rekken.



    Pas uit te tube! De kleur doet me denken aan die gele Pattexlijm maar zonder de geur en veel vloeibaarder!


    Geblend ! Je ziet, héél naturel !

    29-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    28-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIVANI OOGGEL REVIEW
    Op een homeparty van het merk GIVANI kocht ik deze ooggel. Op de homeparty zelf mochten we die testen en het voelde wel goed, dus...kopen die handel ;-)

    De ooggel kost iets van 12.50 euro wat op zich niet duur is aangezien je er echt niet veel van nodig hebt. Ik zet 3 kleine stipjes rond m'n ogen, wrijf lichtjes uit en klop(zachtjes tikken met 2 vingers) de gel dan in m'n huid.

    De verpakking zelf vind ik niet supermooi maar ook niet aartslelijk, een wit plastiek potje met een roze deksel met een gouden randje. Een beetje 80's als je't mij vraagt.

    De ooggel bevat Calendula en Paardestaart- extract. De kleur is fel doorschijnend blauw (doet me denken aan een zwembad!) , en de substantie is een gel. Het heeft geen speciale geur.
    Bij het aanbrengen voelt de gel heel fris aan en het dringt direct in je huid. De huid rond m'n ogen voelt gehydrateerd en laat geen vet laagje na. Ook heb ik het gevoel dat het de huid rond m'n ogen ietsje opspant.

    Voor mij is dit mijn HG ooggel dus die blijf ik opnieuw gebruiken!



    28-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    27-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WATERPROOF EYESHADOW STICKS
    Iedereen kent ze wel: oogschaduwsticks. Sommigen zweren bij de MAC Shadesticks voor anderen is dit helaas (veel) te duur...Maar geen paniek er bestaan hier ook weer dupes voor! En welke zijn die? :

    Gosh Waterproof eyeshadow sticks! Van textuur zijn ze bijna krak hetzelfde als de Mac Shadesticks, alhoewel ik de Gosh Sticks ietsje dikker van textuur vindt en ietsje klevender.
    Qua oogschaduwbasis zijn ze perfect! Je oogschaduw blijft er echt op kleven en blijft de hele dag op z'n plaats!

    Van boven naar onder:
    Gosh Love that Champagne: een heel licht gouden kleur
    Gosh Love That Sunrise: een roze/gouden kleur met heel subtiele gouden glitter
    Gosh Love That Brown: een soort van Taupe/bruin...weinig origineel zijn de namen niet ;-)




     Ook de HEMA heeft er enkele in hun assortiment, 6 om exact te zijn en zelf heb ik er 5. Deze zijn echt SUPERzacht van textuur, smeren heel goed uit en zijn zoals beloofd echt langhoudend! Ze bevatten veel shimmer dus voor de meiden die daar lieve niet van houden is dit een 'no go'.
    Van L naar R:
    nr 1: heel licht champagnekleur
    nr 3: een lichtbruin/taupe kleur
    nr 4: een donkergrijze zilverkleur
    nr 5: een frisse groene kleur
    nr 6: een paarsroze kleur




     Ook Nivea, WnW en 2B hebben waterproof oogschaduwsticks, hemaas hebben deze geen naam of nummer. Toch zijn ze het proberen zeker waard!


    27-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    26-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WET N WILD 666 LIPLINER
    Iets van Wn W's best verkochte items is hun lippotlood in 666. Een combinatie van rood,bruin, bordeaux en roze zorgt ervoor dat dit het ideale potlood is bij vele lipsticks en lipglossen!
    De textuur van het potlood zelf is heel zacht dus makkelijk aan te brengen. Hij is ultra langhoudend en is veel groter dan de meeste lippotloden. En 'best of all'...hij kost maar 1.99 euro!
    Kopen die handel!






    Hier toont de kleur iets donkerder dan hij echt is, de bovenste foto's tonen de exacte kleur.

    26-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    25-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Too Faced Palletjes

    De alombekende Too Faced To Go pallet heeft er een broertje en een zusje bij!

    Voor de nieuwsgierigen;   http://www.makeupalley.com/m_101162947

    25-10-2009 om 19:19 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OOGSCHADUWBASIS VERGELIJKINGEN= REVIEW
    Mijn allerfavoriete oogschaduwbasis is Urban Decay Primer Potion MAAR dat laat niet staan dat ik geen andere uitprobeer...In mijn stash heb ik er enkele waaronder deze:

    Van L naar R:
    1.Fyrinnae Silken Eyeshadowbase
     2.Lumene E/s Base
     3.Art Deco e/s Base
     4.Kryolan e/s Base


    Verpakking:
     Nr 2 en 4 mijn favoriet, makkelijke knijptubetjes! Nr 1 vindt ik verschrikkelijk!!! De oogschaduwbasis komt in een rollerbal verpakking wat al helemaal niet makkelijk is om gelijkmatig aan te brengen.
     Nr 3: komt in een handig potje met schroefdop maar ik ben geen zo'n voorstander van potjes waar je met je vinger moet inzitten.

    Substantie en kleur:
    Nr 1:
    Héél vloeibaar, eigenlijk VEEL te vloeibaar om makkelijk aan te brengen. Het product loopt gewoon om de rollerbal heen waardoor gans de tube en de rollerbal verstopt raakt. Ook de schroefdop raakt niet meer dicht.
    De kleur is echt spierwit en het product doet me denken aan vloeibaar krijt...ook droogt het op tot een krijtachtige finish.
    Nr 2: Dikke cremige substantie die makkelijk te doseren valt, op basis van silicone
    Nr 3: Een soort van huidskleurige mousse die redelijk makkelijk aan te brengen is maar soms niet mooi durft uitwrijven, op basis van silicone.
    Nr 4: Huidskleurige creme die heel makkelijk aan te brengen is.

    Om de oogschaduwbasissen te vergelijken en reviewen gebruikte ik een paarse kleur uit het 88 shimmer pallet. De oogschaduw is droog aangebracht en in de volgorde vanop de eerste foto.

    Nr 1: De kleur van de oogschaduw komt echt niet tot z'n recht, hij is veel lichter dan hij eigenlijk is. Doordat de basis opdroogt tot een poederfinish blijft de oogschaduw niet kleven en glijd het er als het ware weer af.
    Nr 2: De kleur blijft exact hetzelfde zoals in het potje en kleeft als het ware op de basis.
    Nr 3: Doordat de basis zelf al wat shimmer bevat wordt de oogschaduw nog meer shimmery dan hij al is, voor mij is dit geen probleem maar voor anderen mss wel. De kleur veranderd hierdoor ietsje van tint maar niet extreem. De oogschaduw kleeft direct op de basis.
    Nr 4: De kleur wordt ietsje feller en krijgt meer shimmer, de oogschaduw kleeft op de basis.

    Deze foto werd genomen na enkele uren en ondertussen heb ik mijn handen gewassen...

    Nr 1: helemaal vervaagd en van kleur zie je niet veel meer...op je ogen durft hij als je iets vettere oogleden hebt wel in je oogplooitjes kruipen
    Nr 2: nog steeds kleur te zien, alhoewel ietsje vervaagd. Bij mij kruipt het niet in de oogplooien
    Nr 3: nog steeds kleur te zien, alhoewel ietsje vervaagd, kruipt het niet in de oogplooien.
    Nr 4: Was er wel een nr 4? Deze is helemaal verdwenen!!!!! Er blijft niks maar dan ook niks van zowel de basis als de oogschaduw over...dit is dus defenately een 'NO GO'!

    Puntje bij paaltje: ik koop nr 2 en 3 zeker nog opnieuw! De andere 2 mogen in de vuilbak!!!

    25-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    24-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HIT PAN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Sinds enkele dagen geleden heb ik mijn allereerste 'hit pan'!!! Wat wil dit zeggen?  Dat je eindelijk tot aan de bodem van je oogschaduw of blush gekomen bent waardoor je de pan ziet.

    Voor sommigen is dit mss niet zo speciaal maar voor echte make-up fanaten ( die honderden verschillende kleurtjes hebben) is dit soms een opgave
    Ook kan je hiervan uitgaan dat dit dan ook een product is die je veel gebruikt! En inderdaad, de eerste 'hit pan' is een feit.

    Het is tot nu toe eigenlijk mijn favoriete wenkbrauwpoeder. Van het merk 'Christian Costmetics'. Dit merk staat bekend voor zijn semi- permanente producten.
    www.christiancosmetics.com

    24-10-2009 om 17:45 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Vandaag niet gedetailleerd wegens te weinig tijd. De kleuren die ik gebruikte zijn beiden vanuit de Urban Decay Book Of Shadows Box: Shattered en Baked.
    Foundation is van Estee Lauder in Shell Beige, Mineral Veil van Bare Escentuals, Blush van The Body Shop, Lipgloss is van Rimmel, Oogpotlood van Catrice en Mascara van Rimmel







    24-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    23-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOSH MULTICOLOR BLUSH
    De nieuwe collectie van Gosh bevat 2 multicolor blushes die gewoon prachtig zijn! Over het algemeen ben ik heel tevreden van de Gosh producten en zo ook weer bij deze!
    De poeders zijn zacht van textuur, hebben veel pigment, bevatten een mooie shimmer en blijven lang.


    Links: Bronze Pie, rechts: Pink Pie.
    Beide blushes bevatten 4 verschillende tinten die je zowel apart als samen kan gebruiken.



    Bronze Pie bevat bruin/gouden kleur, beigebruine kleur,  bronzen kleur en een soort van mosgroen. Dit palletje is ook ideaal om als oogschaduw gebruikt te worden.!
     Hier zie je alle kleurtjes samen gemixt en dit geeft je wangen een mooie goudbruine glans met shimmer. Ideaal ook om te gebruiken als bronzer


    Pink Pie bevat een heel licht roze, een paars roze, een fel roze en een meer roodroze. Ook weer alle kleurtjes samen gemixt. Pas op! Van deze blush heb je echt niet veel nodig om al kleur te zien...!!

    23-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    22-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRESTIGE WONDER.FULL GLOSS in PLUSH, SWATCHES + REVIEW
    Het merk Prestige is te koop bij de Di en heeft een grote selectie aan make-up. Ik heb er enkele items van (eerder oogschaduw) maar nu besloot ik om eens een lipgloss te proberen.
    Ik geloof dat je keuze hebt uit 10 a 12 kleurtjes en allemaal zitten ze boordevol shimmer. Ik koos een meer neutrale plum/roze kleur genaamd 'Plush'.

    De gloss komt in een tube met een sponsapplicator en is makkelijk aan te brengen. Naar mijn gevoel is het meer een liquide lippenstift, hij dekt supergoed, kleeft ietsje, en blijft superlang.
    Na het aanbrengen krijgen je lippen een soort van tintelend gevoel door munt-extracten die je lippen dat instant plump-gevoel geven. Deze kleur vind ik perfect voor overdag!!





    22-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    21-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INECTO PURE COCONUT OIL SHAMPOO REVIEW

    Vele meiden zijn heel tevreden over dit product maar ik ietsje minder...Alhoewel het heerlijk ruikt kan dit me niet 100% bekoren . Waarom niet?

    De shampoo beloofd goed te zijn voor droog en beschadigd haar en dat is mss ook wel zo bij sommigen, maar mijn haar is droog en beschadigd van de zon en van het kleuren en toch werkt het bij mij niet zoals ik verwacht...
    Ik heb de indruk dat het m'n haar vlugger vet maakt dan anders...jaja, dat komt natuurlijk door de kokosolie, dat weet ik ook wel maar de punten blijven superdroog!
    Ook heb ik er al op gelet dat telkens ik de shampoo gebruik mijn hoofdhuid durft jeuken...ik las op Masha's (beautygloss) blog dat zij er ook last van had en het daarom al een tijd niet meer gebruikt...dus mijn twijfels zijn bevestigd...het kan!

    Ik vind de shampoo zelf héérlijk ruiken, maar ik vind ze een beetje te vloeibaar om aan te brengen, ik heb liever een wat dikkere shampoo die meer schuimt. Alhoewel ik ook wel weet dat het niet het schuim is die je haar reinigt,  wil ik wel het gevoel hebben van een kopje vol met geurend, bubbelend schuim...

    Ik twijfel als ik 'em toch nog zal gebruiken of als ik hem beter aan iemand geeft die er wel supertevreden van is...

    21-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URBAN DECAY PALLETTEN + LIP POTS
    Vandaag kreeg ik een superleuke verrassing! Een vriendin die in Amerika woont stuurde me een superleuk pakket!!! De langverwachte UD book of Shadows Volume 2 en het Deluxe palette.

    Ook heeft ze me weer ongelooflijk veel extra's gestuurd (waarvan enkele op m'n wishlist...)

    Alles wordt nog eens op tijd en stond gereviewd maar vandaag snel eens ekele foto's van wat ik gekregen heb!


    Urban Decay Deluxe Palette





    Urban Decay Book Of Shadows Vol 2




    Stila en l'oreal Jelly Balms


    Extra's!!!!!!!!!!!!!

    20-10-2009 om 20:35 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Urban Decay
    Tags:eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M LIPGLOSS + REVIEW
    Deze glossjes kreeg ik verleden maand voor m'n verjaardag. Ik heb al eens eerder glossjes van de H&M geprobeerd en was er wel tevreden van, nu dus ook met deze!
    Ze zijn wel ietsje plakkerig (maar dat maakt dat ze lang blijven!) en hebben een beetje een chemische vanille smaak maar 'oh well' het kon slechter!
    Beide kleurtjes zijn heel transparant en geven je lippen een subtiel schitterend kleurlaagje!




    * Pink Whisper: een heel lichte 'milky pink' met roze shimmer, heel neutraal en kan makkelijk gebruikt worden voor een 'nude' look. 


    * de kleur op de foto komt hier niet echt tot z'n recht, maar zoals je ziet op de bovenste foto is het een fellere 'peachy/pink'kleur. Het heeft multicolor glittertjes en is prachtig!

    Zoals ik boven het artikel al zei: de gloss is redelijk plakkerig, wat ervoor zorgt dat hij wel een tijdje blijft zitten. Ideaal toch?

    20-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    19-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD
    De nagellakken van Nivea vind ik echt SUPER!! En gisteren kocht ik deze kleur!

    Mijn NOTD is:  Calcium Power nagellak in *Showgirl*, een roze-mauve kleur met gouden glans en mini-mini-mini zilveren glansdeeltjes. De nagellak is makkelijk aan te brengen, lakt niet in streepjes en is al dekkend genoeg na 1 laagje.
    Met een goeie base-coat en top-coat blijft hij toch zeker een dag of 3-4...(wel handschoenen dragen tijdens de afwas! )
    Ik vind de kleur gewoon prachtig en zal hem zeker nog opnieuw kopen!

     De kleur komt op deze foto jammer genoeg niet tot z'n recht, irl is hij meer roze/mauve...




    19-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs