Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    22-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRESTIGE WONDER.FULL GLOSS in PLUSH, SWATCHES + REVIEW
    Het merk Prestige is te koop bij de Di en heeft een grote selectie aan make-up. Ik heb er enkele items van (eerder oogschaduw) maar nu besloot ik om eens een lipgloss te proberen.
    Ik geloof dat je keuze hebt uit 10 a 12 kleurtjes en allemaal zitten ze boordevol shimmer. Ik koos een meer neutrale plum/roze kleur genaamd 'Plush'.

    De gloss komt in een tube met een sponsapplicator en is makkelijk aan te brengen. Naar mijn gevoel is het meer een liquide lippenstift, hij dekt supergoed, kleeft ietsje, en blijft superlang.
    Na het aanbrengen krijgen je lippen een soort van tintelend gevoel door munt-extracten die je lippen dat instant plump-gevoel geven. Deze kleur vind ik perfect voor overdag!!





    22-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    21-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INECTO PURE COCONUT OIL SHAMPOO REVIEW

    Vele meiden zijn heel tevreden over dit product maar ik ietsje minder...Alhoewel het heerlijk ruikt kan dit me niet 100% bekoren . Waarom niet?

    De shampoo beloofd goed te zijn voor droog en beschadigd haar en dat is mss ook wel zo bij sommigen, maar mijn haar is droog en beschadigd van de zon en van het kleuren en toch werkt het bij mij niet zoals ik verwacht...
    Ik heb de indruk dat het m'n haar vlugger vet maakt dan anders...jaja, dat komt natuurlijk door de kokosolie, dat weet ik ook wel maar de punten blijven superdroog!
    Ook heb ik er al op gelet dat telkens ik de shampoo gebruik mijn hoofdhuid durft jeuken...ik las op Masha's (beautygloss) blog dat zij er ook last van had en het daarom al een tijd niet meer gebruikt...dus mijn twijfels zijn bevestigd...het kan!

    Ik vind de shampoo zelf héérlijk ruiken, maar ik vind ze een beetje te vloeibaar om aan te brengen, ik heb liever een wat dikkere shampoo die meer schuimt. Alhoewel ik ook wel weet dat het niet het schuim is die je haar reinigt,  wil ik wel het gevoel hebben van een kopje vol met geurend, bubbelend schuim...

    Ik twijfel als ik 'em toch nog zal gebruiken of als ik hem beter aan iemand geeft die er wel supertevreden van is...

    21-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URBAN DECAY PALLETTEN + LIP POTS
    Vandaag kreeg ik een superleuke verrassing! Een vriendin die in Amerika woont stuurde me een superleuk pakket!!! De langverwachte UD book of Shadows Volume 2 en het Deluxe palette.

    Ook heeft ze me weer ongelooflijk veel extra's gestuurd (waarvan enkele op m'n wishlist...)

    Alles wordt nog eens op tijd en stond gereviewd maar vandaag snel eens ekele foto's van wat ik gekregen heb!


    Urban Decay Deluxe Palette





    Urban Decay Book Of Shadows Vol 2




    Stila en l'oreal Jelly Balms


    Extra's!!!!!!!!!!!!!

    20-10-2009 om 20:35 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Urban Decay
    Tags:eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M LIPGLOSS + REVIEW
    Deze glossjes kreeg ik verleden maand voor m'n verjaardag. Ik heb al eens eerder glossjes van de H&M geprobeerd en was er wel tevreden van, nu dus ook met deze!
    Ze zijn wel ietsje plakkerig (maar dat maakt dat ze lang blijven!) en hebben een beetje een chemische vanille smaak maar 'oh well' het kon slechter!
    Beide kleurtjes zijn heel transparant en geven je lippen een subtiel schitterend kleurlaagje!




    * Pink Whisper: een heel lichte 'milky pink' met roze shimmer, heel neutraal en kan makkelijk gebruikt worden voor een 'nude' look. 


    * de kleur op de foto komt hier niet echt tot z'n recht, maar zoals je ziet op de bovenste foto is het een fellere 'peachy/pink'kleur. Het heeft multicolor glittertjes en is prachtig!

    Zoals ik boven het artikel al zei: de gloss is redelijk plakkerig, wat ervoor zorgt dat hij wel een tijdje blijft zitten. Ideaal toch?

    20-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    19-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD
    De nagellakken van Nivea vind ik echt SUPER!! En gisteren kocht ik deze kleur!

    Mijn NOTD is:  Calcium Power nagellak in *Showgirl*, een roze-mauve kleur met gouden glans en mini-mini-mini zilveren glansdeeltjes. De nagellak is makkelijk aan te brengen, lakt niet in streepjes en is al dekkend genoeg na 1 laagje.
    Met een goeie base-coat en top-coat blijft hij toch zeker een dag of 3-4...(wel handschoenen dragen tijdens de afwas! )
    Ik vind de kleur gewoon prachtig en zal hem zeker nog opnieuw kopen!

     De kleur komt op deze foto jammer genoeg niet tot z'n recht, irl is hij meer roze/mauve...




    19-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    18-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRUIT VOOR JE HAAR
    We weten allemaal dat fruit goed voor je is, en niet alleen om het te eten! Hier een recept voor een zelfgemaakt haarmasker.

    1 eetlepel olijfolie, 1 eetlepel yoghurt, 1/2 avocado (geschild x ontpit), 1/ rijpe banaan

    * mix alle ingredienten tot een paje, was je haar zoals gewoonlijk, wrijf 't handdoekdroog en smeer 't masker over je haar.
    * kam je haar goed door zodat 't mengesel goed verspreidt wordt.
    * bedek je haar met een warme handdoek en laat 't masker 25min intrekken.
    * spoel na afloop met warm water en was je haar opnieuw

    18-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    17-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EOTD & HOW TO : * PINK CADILLAC*
    Start zoals altijd met je foundation, concealer, poeder,oogschaduwbasis of wat dan ook je gewoont bent om te gebruiken. Ik gebruikte UDPP. Alle kleuren komen vanuit het 88shimmer pallet !

    1. Breng op 1/3de van je ooglid een lichtroze kleur aan, werk in verticale strepen en ga niet verder dan je arcadeboog. Doe dit ook onder je oog.


    2. Breng daarnaast (op het midden van je ooglid) een matte donkerdere tint roze oogschaduw aan.


    3. Breng op je buitenste ooghoek een felroze aan met shimmer.


    4. Breng in je crease (vanuit je buitenste ooghoek) een gouden oogschaduw aan.


    5. Blend alles tot een mooi geheel, breng zwarte eyeliner en mascara aan.


    6. VOILA!!!!

    17-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    16-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISS HELEN EYESHADOWBASE REVIEW

    *De primer komt in een doorzichtige tube, en het is eerder een witte substantie.
    *Je brengt de primer aan met een soort van sponge-tip applicator.
    *Makkelijk aan te brengen: je zet een paar stipjes en wrijft het product uit over gans je ooglid, gebruik niet teveel!
    *Laat je oogchaduwkleur feller uitkomen, zorgt ervoor dat je oogschaduw niet in je oogplooitjes kruipt
    *Iets van rond de 4 euro

    Nadeel:

    * Na een tijdje van gebruik lijkt het alsof de tube leeg is, maar als je goed kijkt zit hij nog meer dan vol, de applicator neemt alleen het product vanin het midden van het flesje en niet al hetgeen die aan de randen van de tube is...
    * Bij mensen met 'vettere' oogleden kan hij na enkele uren toch beginnen creasen, mijn oogleden zijn eerder droog en dat maaktdat de primer toch z'n werk goed doet, dus ik heb geluk!

    Voor degenen die ietsje krap bij kas zitten is dit de ideale oogschaduwbasis!


    16-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    15-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAAR BESTEDEN JULLIE HET MINST AANDACHT AAN?
    Gisteren over het meest...vandaag over het gedeelte waar je het minste aandacht aan geeft.

    Voor mij: ...mijn lippen....

    Waarom? Tja....ik vind lippenstift, gloss enz...supermooi en ik heb er dan ook een heleboel. Toch is dit gauw een deel van mijn gezicht die ik oversla/vergeet. Op de 1 of andere manier heb ik het gevoel dat als ik een full-face of make-up het er altijd een beetje TE uitziet. Hoe dat komt weet ik niet precies  Ik vind mezelf er ook veelal ouder uit tonen met zo'n full-face.

    Begrijp me niet verkeerd, ik draag wel lippenstift en gloss enzo (waarom heb ik ze anders?) maar ik vindt het soms een echte rompslomp om het verschillende keren per dag aan te brengen. Sommige lipsticks en glossen maken m'n lippen superdroog en het feit dat sommige lipsticks/glossen ophopen in je fijne liplijntjes vindt ik ook niet echt aantrekkelijk alsook dat plakkerig gevoel die sommige glossen je geven kan ik missen als kiespijn.
    En als ik eet of drink heb ik liever geen lippenstift op m'n glas/vork/lepel...

    Het liefst zie ik eigenlijk een matte neutrale kleur op de lippen, mss ook wel omdat ik meestal m'n ogen in de kijker zet ! Van de glossen en lipsticks die ik heb ben ik supertevreden en dan vooral van die van NYX (waar ik onlangs een heleboel neutrale matte kleurtjes van besteld heb!)

    Ik heb mezelf voorgenomen om er ietsje meer aandacht aan te besteden! ;-)

    En wat van jullie?

    15-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    14-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAAR BESTEDEN JULLIE HET MEEST AANDACHT AAN?
    De één zet graag z'n ogen in de kijker, de ander z'n lippen en nog iemand anders mss z'n wangen of ganse gezicht...Ikzelf leg het liefst de nadruk op m'n ogen omdat ik die het mooiste deel van m'n gezicht vindt!

    Ik ga de deur niet uit zonder ook maar enig iets aan m'n ogen aangebracht te hebben. Ook al is het maar alleen mascara en wenkbrauwpotlood/poeder. Het is iets waardoor m'n ogen beter uitkomen. Ik vind mijn wenkbrauwen en wimpers te licht van kleur/beharing. Ik droom ervan om volle wenkbrauwen en wimpers te hebben

    Ik ben dit nu al jaren gewoon zo en ook buitenstaanders zijn het gewoon van me altijd met IETS te zien daarom doet het voor sommigen dan ook raar als ik eens niets draag, en dan vragen de meesten zich af waarom ik er 'vermoeid' uit zie...terwijl ik soms helemaal niet moe ben!

    Tja, make-up heeft ook z'n voordelen en nadelen

    Voorbeeld: Iemand die NOOIT maar dan ook NOOIT make-up draagt, en die doet dat opeens wel dan valt iedereen achterover omdat het een hele verandering is...wel, iemand die ALTIJD iets van make-up draagt en dan opeens niet, dan vallen de mensen ook achterover van 't verschot

    Kijk eens naar al die filmsterren voor/na....'t zijn ook maar gewone mensen. Gelukkig is er bij mij wel niet zo'n hemelsbreed verschil hoor! ;-)

    Waar besteden jullie het meeste aandacht aan?Ogen, lippen wangen, ganse gezicht? Ben benieuwd!

    14-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    13-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVOCADO VOOR DE VETTE HUID
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Avocado is rijk aan onverzadigde vetzuren en vitamine A, C en E, die allemaal bekend staan om hun gunstige werking voor de huid. Ook de vette huid kan baat hebben bij de kracht van deze groene vrucht. En een dugdoend avocadomaskertje maak je in een handomdraai zelf.

    * Meng 1/4 avocado met 1 eierdooier en een eetlepel klei (die vindt je in de natuurvoedingswikle). Voeg wat mineraalwater en eventueel enkele druppels citroensap toe, zodat een smeuig papje ontstaat.
    * Reinig je gezicht en hals grondig met een reinigingsmelk en breng dan een flinke laag van het avocadomengsel aan. Laat 20 minuten zitten, zodat het masker zijn werk kan doen.
    * De klei absorbeert het overtoliige vet van de huid en ook de citroen werkt ontvettend. De avocado en het ei zorgen dan weer voor een hydraterend effect.
    * Spoel grondig af met lauw water en breng tenslotte dag/nachtcreme aan.

    13-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    12-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TBS MORINGA BODYBUTTER
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In 1 van mijn allereerste posts vertelde ik dat mijn allerfavoriete bodybutters die van The Body Shop zijn. Dit is al zo sinds enkele jaren en dat zal waarschijnlijk wel zo blijven ook

    Onlangs kocht ik de Moringa bodybutter. Moringa komt van de Moringaboom, te vinden in Afrika. De geur kan ik moeilijk omschrijven,ik vindt het een sterke geur, en samengevat in 1 woord: bloemig

    Net zoals alle andere bodybutters ruikt deze gewoon om op te eten! Ik zou er zo graag eens een likje van nemen De geur blijft nog lang nazinderen op je huid wat het juist maar leuker maakt.
    De bodybutter is aangeraden voor normale/droge huid, maar zelfs ik met een superdroge huid heb er alleen maar baat bij !

    12-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Body
    11-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE MINERAL BLUSHES & SWATCHES
    Catrice beschrijft ze als:

    Delicate poederrouge met meer dan 80% minerale en zijde ingredienten. Ook geschikt voor gevoelige huid. Vrij van parfum, dermatologisch getest.

    Coral Sand, Wild Rose, Terra Brown


    Coral Sand: Een lichte perzikkleur, mat, zeer geschikt voor dames met een lichte huid.


    Wild Rose: Een poederroze met miniscule gouden glansdeeltjes, perfect voor overdag !


    Terra Brown: Zachtbruine kleur die je wangen een gouden finish geeft. Geschikt voor zowel overdag als 's avonds!


    De blushes zijn makkelijk aan te brengen, makkelijk te blenden en ze blijven de ganse dag!

    11-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THEE IS DE IDEALE OPLOSSING
    Tenminste, voor pafferige ogen door te weinig slaap of een emotionele huilbui.
    De ochtend nadien zijn je ogen rooddoorlopen en ietwat gezwollen. Door theezakjes op je ogen te leggen, kan je dat voorkomen. Doop de zakjes in warm water, laat ze vervolgens even afkoelen in de koelkast en leg ze dan gedurende een kwartier op je ogen.
     Kies liefst groene thee. De ingredienten werken dubbel zo efficient.

    11-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    10-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GETAGGED
    Gisteren werd ik getagged door Marijke en ik laat jullie met alle plezier mijn favorieten weten!! Ohja, toch even verwittigen dat ik soms meerdere favorieten heb omdat ik echt niet kan kiezen!!!

    Favorieten:

    Make-up


    Poeder: Pupa  
    Foundation: MAC Select Foundation en MUFE  
    Concealer: Covergirl 
    Blush: MAC Peachykeen en L'oreal Front Page Peach
    Bronzer: verschillende
    Mascara: L'oreal Lash Architect , Helena Rubinstein Lash Queen, Rimmel Volume Flash
    Lipgloss: kan echt niet kiezen!!! 
    Lipstick: Yves Rocher Sentillements rose 
    Oogpotlood: Gosh zowel de gewone als de waterproof, en die van Pupa
    Oogschaduw: Urban Decay palletten en WnW palletjes als low budget
    Eyeliner: Bourjois en WnW

    Haar

    Haarmousse: gebruik ik nooit
    Haarlak: L'oreal Elnett
    Shampoo: Kerastase voor volume
    Crèmespoeling: Kerastase voor volume
    Haarmasker: Kerastase voor volume

    Beauty

    Parfum: Kenzo Jungle, Charlie Red van Revlon
    Body Lotion: Body Butters van de Body Shop
    Deodorant: Yves Rocher Bamboo
    Gezichtsmasker:/
    Nagellak: verschillende
    Handcrème:  Yves Rocher, en die van Vaseline
    Lippenbalsem: Carmex
    Zelfbruiner: gebruik dit nooit
    Gezichtscrub: Inecto
    Lichaamscrub: verschillende
    Dagcrème: Lancome Hydra Zen, Estee Lauder Hydra Comfort en als Low Budget: die van den Aldi en van Olay
    Nachtcreme: zelfde als hierboven maar dan de nachtcreme versie
    Anti puistjes: heb zelden last van puistjes, prijst zich gelukkig!
    Tonic: /
    Gezichtsreiniger: Yves Rocher Pure Calmille cleansing gel
    Douchegel: kan gewoon niet kiezen!!
    Ontharing: ik epileer dus...


    Ik tag Steffi en Laura van Vivaglam!

    10-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EOTD & HOW TO: *ANEMONE*
    Mss een rare keuze als titel-naam maar de kleuren die ik gebruikt heb doen me denken aan anemonen die ik deze zomer zag bij ons bezoek aan de zoo
    Niet iedereen vind felle oogmake-up mooi...maar smaken verschillen en ik probeer om voor elk wat wils te doen...

    Breng eerst en vooral je foundation, poeder, en alle andere dingetjes die je gewoon bent aan om je gezicht de juiste basis te geven. Alle kleuren komen vanuit het Coastal Scents 88 Shimmer Pallet

    1. Breng lichtblauwe oogschaduw aan op ganse ooglid tot net boven je arcadeboog.


    2. Breng op je buitenste ooghoek een donkerder blauw aan en vervaag naar je arcadeboog.


    3. Breng in je arcadeboog en net erboven een koraal-kleur aan


    4. Breng net onder je wenkbrauw een soort van shimmery geel (doe dit heel licht) en blend alles samen. Breng zwarte liquid eyeliner en mascara aan.


    5. TADAAAAAAA

    10-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    09-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIGUINE VERT SOURCE
    De Inno verkoopt het merk: Biguine. Het merkt verkoopt tal van kleurtjes oogschaduw enz...en natuurlijk: ik ben er helemaal verliefd op!

    Ondertussen heb ik al enkele van hun items, waaronder enkele blushes en oogschaduwpalletjes. De oogschaduwen kunnen zowel nat als droog gebruikt worden en beiden geven ze een heel mooi effect! Veelal worden de oogschaduwen en blushes vergeleken met de MSF's van MAC.

    1 van mijn favorite kleurtjes is deze:

    Een mosgroen gemarmerd met goud...droog is het product heel shimmery, zacht van textuur (dus makkelijk aan te brengen!) en als je het nat gebruikt is het zelf nog mooier!!
    De oogschaduwen blijven de ganse dag en zijn creaseproof!





    09-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    08-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSEBUD BRAMBLEBERRY SALVE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eindelijk na lang wachten heb ik 1 van de felbegeerde Rosebud Salve's in de wacht gesleept Dit stond al een tijdje op mijn verlangslijstje!

    Dit product wordt omschreven als een 'multi-purpose' item. Je kan het gebruiken voor droge/schrale lippen, bij kleine wondjes, kloofjes en droge plekjes op de huid.
    Het product in de meest knoddige verpakking! Het is een tinnen blikje met een foto van een dame van uit de 'goeie oude tijd' ;-)  Heel retro!

    De Rosebud Salve zelf is een meer vaseline-achtige substantie maar dan in een lichtere vorm...niet zo sticky! Het ruikt heerlijk naar braambessen en het doet z'n werk! Mijn lippen zijn onmiddelijk superzacht.
    Er zijn verschillende geuren/smaken op de markt en ik wil ze allemaal!!! De prijs is 10 euro, wat op zich mss veel lijkt, maar het is uiteraard ook een multi-purpose product dus dat heb ik er zeker voor over!!!

    08-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    07-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COVERGIRL LASH BLAST *UPDATE*
    Een eind geleden vertelde ik eens dat ik geen zo'n fan was van Covergirl's Lash Blast mascara. Ik vond de applicator en de tube 2 lompe dingen dus...onhandig om mee te werken.

    Mss was mijn oordeel te vlug   Overal lees ik en hoor ik dat vele dames er toch wel héél tevreden over zijn. Hmmmmmmmmmm....mss moest ik hem nog een kans geven!

    En inderdaad....ze hebben gelijk! Ik heb het onder de knie gekregen om met de dikke mascaraborstel mijn wimpers er onwijs mooi te laten uitzien!
    Na 2 laagjes mascara zijn m'n wimpers superlang en hebben ze héél véél volume. Ik vind de textuur van de mascara nog steeds een beetje aan de (te) natte kant maar bon, da's maar bijzaak!

    Blij dat ik de mascara nog niet had weggesmeten  en hij heeft terug een welverdiende plaats in mijn stash!

    07-10-2009 om 12:36 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    06-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YVES ROCHER PLAISIRS NATURE: VANILLE BOURBON
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanille is en blijft 1 van mijn favoriete geuren aller tijden. Zowel als geur voor parfum, interieur (denk aan home-sprays) als voor eten (denk vanillepudding,mmmm)

    Ook Yves Rocher heeft een naar Vanille geurende lijn, met zowel parfum, zeep, bodylotion,peeling en douchegel.

    Wat zegt Yves Rocher?
    Deze frisse eau de toilette met de lieflijke geur van Bourbonvanille hult uw lichaam in een subtiele zoete geursluier die direct doet denken aan het verleidelijke, zwoele parfum van een vanillestokje.

    Wat zeg ik?
    De parfum komt in compacte flesjes van 20ml (4euro) maar ook zijn er grotere flessen te verkrijgen. Ik vind dit zo'n goede, zoete geur en moest ik kunnen ik zou er mss van drinken omdat het zo lekker ruikt
    Het is een 'eau de toilette' dus de geur verminderd wel na een tijdje. Het kleine flesje neem ik regelmatig me ein mijn handtas. Het grotere formaat gebruik ik als room-spray of spray ik af en toe eens in mijn kleerkast.

    06-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Parfum


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs