Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    11-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TANDPASTA
    Velen vergeten het soms maar tandpasta hoort niet alleen als een hygienisch product maar ook als een beauty-product. Want wat is er beter dan je tanden elke dag te poetsen om je een stralend witte en gezonde smile te geven? Verzorgde tanden maken een mens mooi en aantrekkelijk!

    Meestal grijp ik naar het merk Colgate, en die hebben een reuzegamma zowel als tandpasta, mondwaters, tandenborstels enz...mijn favoriet is de Colgate Herbal!

    Wist je dat eigenlijk de tandpasta er niet toe doet als het nu van een duurder merk is of van een supergoedkoop merk (bv. Aldi). Het is de manier WAAROP, HOELANG en HOEVEEL je je tanden poetst. En daarmee geloof ik mijn tandarts op z'n woord!!!

    Check zeker eens de Colgate site: www.colgate.com   (al is het maar om te zien hoe groot hun gamma is!)

    11-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    10-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUDALIE
    Vandaag tijd om eens een merk onder de loep te nemen: Caudalie genaamd...

    Van waar komt de naam Caudalie?
    Uit de wijnbouw. Een caudalie is een tijdseenheid waarmee je de afdronk meet. 1 seconde aanwezigheid van de aroma's in de mond is gelijk aan één caudalie.

    Wat maakt de Franse cosmeticafirma zo bijzonder?
    Mathilde en Bertrand Thomas startten in 1995, in de streek van Bordeaux, een verzorgingslijn op met maar 3 producten.  Nu, vele jaren later bieden ze een gans assortiment en een volledig verzorgend programma aan, met groeiend internationaal succes. Dat hebben ze mede te danken aan hu bijzondere filosofie.

    En uit wat bestaat die filosofie dan eigenlijk?
    Uit 3 belangrijke grondpijlers:

    1. Respect voor de huid en zijn omgeving
    2. Een bewezen werking
    3. Alle producten zijn van natuurlije oorsprong

    Zo vind je bijvoorbeeld geen enkel bestanddeel van dierlijke oorsprong. De producten worden niet getest op dieren maar op vrijwilligers en dit onder dermatologisch toezicht. Hun werkstoffen willen ze zo natuurlijk mogelijk houden.

    Over welke stoffen gaat het hier?
    Als eerste over polyfenolen uit wijnstokken en druiven want deze hebben een anti-oxiderende kracht. Dan heb je nog verzorgende olien zoals: jojoba- , amandel-, sesam- en druivenpitolie. Deze worden samengevoegd met de essentiele olien van munt, jasmij, ylang- ylang en sandelhout en je hebt de essentie van Caudalie!

    10-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LAINO PRODUCTEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Bij de Delhaize verkopen ze bad en huidproducten van het merk Laino. Dit merk staat bekend voor z'n biologische en natuurlijke producten. Hun gamma bevat heerlijke geuren en onlangs testte ik er deze van uit:  Laino Agrumes douchegel

    Wat zegt Laino?
    Douchegel citrusvruchten zonder zeep. Verrijkt met Aloe Vera en met provitamine B5, hydraterende en voedende factor, de douchegel Laino citrusvruchten maakt uw huid zacht en lichtjes geparfumeerd.

    Wat zeg ik?
    Dit is een heerlijke citrus ruikende douchegel. Ik ruik heel veel pompelmoes en de geur maakt me instant opgewekt! ;-)   Na een vermoeiende dag verkwikt deze geur je instant!
    De gel is heerlijk schuimend en m'n huid wordt er niet droog van. Ik kreeg deze geur als cadeautje en zal zeker nog deze of 1 van de andere geurtjes uittesten.

    09-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    08-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLINIQUE *RASPBERRY GLACE* LIPSTICK
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag weer een lippenstift van Clinique. De kleur is een donkerroze die neigt naar de rode/mauve kant.

    08-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    07-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD * BLUE/PINK*

    Deze week kreeg ik via het swappen enkele CoverGirl oogschaduw palletjes binnen. Ik denk dat het bij CG echt een Hit or Miss is...Daarmee bedoel ik: ofwel heb je geluk ofwel niet! Ik heb palletjes van hen die superveel pigment hebben, maar deze hier ben ik echt teleurgesteld over!

    Het gaat over een pallet met 3 kleurtjes: limoengroen, felroze, wit en dan een ander trio palletje met felblauw, geel en lichtblauw. Voor deze look gebruikte ik het roze en de 2 blauwe kleuren.
    De kleurtjes zijn zeker niet zo fel als ze in het palletje zijn en ze zijn eerder mat dan glanzend. De beste manier is om de kleurtjes op je ooglid te 'deppen' ipv te wrijven...want anders wrijf je de kleur er gewoon weer af! Dus blijkt blenden geen zo'n goed idee....

    Uiteindelijk is deze look nog niet zo slecht uitgekomen, maar toch zal ik deze palletjes niet meer gebruiken. Ook deed ik vandaag eens een 'winged' eyeliner en 'k moet zeggen: 't lijkt me toch goed gelukt!

    Start zoals gewoonlijk met foundation, concealer, 'setting-poeder en oogschaduwprimer of gelijk welke andere producten je gebruikt.

    1. Breng een roze kleur aan tot halverwege je ooglid en tot net boven je oogplooi. Doe dit al deppend.



    2. Breng op de andere helft van je ooglid een lichtblauwe kleur aan tot net boven je oogplooi, doe dit ook al deppend.


    3. Breng nu in je buitenste ooghoek en crease een donkerder felblauw aan en blend.  (hier zie je dat door het blenden de lichtblauwe kleur bijna helemaal verdwijnt...dat is niet de bedoeling !!!)


    4. Breng een grijs/zwart oogpotlood lijntje aan en ga op het eind ietsje naar boven waardoor je een 'winged' (vleugel) effect krijgt. Breng ook mascara aan, ik gebruikte mijn herontdekte LashBlasht van CoverGirl!!!!

    5. TADAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!





    De volledige look: foundation is van Estee Lauder, blush is van de Etos en lipgloss ook van Estee Lauder

    07-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    06-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BARE ESCENTUALS MINERAL VEIL + REVIEW
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Bare Escentuals staat bekend om zijn minerale poeders en was 1 van de eerste namen die dan ook minerale make-up op de markt bracht.

    Hun 'Mineral Veil' of beter bekend als 'setting' poeder, fixeert je make-up (foundation). Vroeger gebruikte ik Yves Rocher's 'setting'poeder maar wou eens iets anders uitproberen. ;-) 

    De poeder is heel zacht en luchtig van textuur en is niet spierwit. Vele merken verkopen van die spierwitte 'transparante' losse poeders waarvan ik vind dat ze toch nog je teint verbleken.
    Bij deze is dit niet het geval!

    Het zorgt er voor dat mijn foundation de hele dag mooi blijft en dat m'n make-up niet uitloopt (wat je van eyeliner/kohlpotlood soms kan hebben). De poeder komt in 3 verschillende tinten: Tinted Mineral Veil, Mineral Veil, Illuminating Mineral Veil.

    Indien mijn potje op raakt schaf ik zeker een nieuwe aan!

    06-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    05-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC FRESH CEMENT SHADESTICK
    Een tijdje geleden had ik het eens over 'shadesticks' oftewel oogschaduwsticks. Ik heb er een heleboel van goedkopere merken maar ik heb er 1 van MAC: Fresh Cement. Een HEEL mooie mix van lichtbruin,groen en goud.

    De kleur is ideaal als je hem alleen gebruikt maar ook even prachtig en goed als een basis voor een andere kleur oogschaduw. De stick is heel makkelijk om aan te brengen (wrijf wel nog even mooi egaal uit) en heeft een heel lichte textuur.
    De kleur blijft onberispelijk de ganse dag!





    05-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    04-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAUL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag passeerde ik in de ACTION, ik heb er ongetwijfeld al over verteld...de winkel is een mix van Wibra, Zeeman en Blokker waar je ongelofelijk leuke en GOEDKOPE spullen kan kopen!

    Voor dit alles (en nog een doos met12 rollen Mentos), een 6-pack Fruitella betaald ik slechts een luttele 22 euro...De Fa zeep was een pak met telkens 4 zepen...

    Lijstje:
    * Fa Yoghurt en Wild Berry Soap (pak van 4) ----------------------1.52 euro
    * Fa Yoghurt en Vanilla Honey Soap (pak van 4)--------------------1.52euro
    * Mascara en eyeliner pack------------------------------------------1.59euro
    * Hegron hand/nagelcreme-------------------------------------------0.99euro
    * Bourjois Douchecreme 250ml--------------------------------------1.89 euro
    * Natusan Showercreme 750ml--------------------------------------2.49euro
    * Marco Polo Showergel 200ml-------------------------------------1.99euro
    * Lippenstift assortiment set van 2------------------------------------0.89euro   x3 = 2.67 euro voor 6 lipsticks!
    * Set van 2 eyelinerpotloden ---------------------------------------- 0.49euro

    Natuurlijk wordt alles op tijd en stond nog eens ge-reviewd!!

    04-11-2009 om 19:40 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:body, eyes, bourjois, lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NARS RATED R & EARTH ANGEL SWATCHES + REVIEW
    Persoonlijk vind ik de producten van NARS echte klasse-producten! De verpakking is super stylish en de producten zijn gewoon SUPER. Het enige nadeel vind ik echt wel de prijs...
    Een blush en oogschaduw is tussen de 20en 25 euro en een duo oogschaduw is iets tussen de 30 en 35euro....DUUR...!!!

    Ondertussen kon ik deze 2 duo-palletjes op de kop tikken via m'n swapbuddy (zij verkocht ze aan verminderde prijs aangezien ze ze toch niet gebruikte!) en ik vond dit een goeie deal om er eindelijk na lang kwijlen eens aan te schaffen.


    Zwarte matte doosjes met klassevolle bedrukking!


     Links: Rated R duo (met een fel limoen-groen en een fel indigo-blauw), Rechts: Earth Angel Duo
     (met en taupe kleur en een shimmery mosgroen)

    De kleuren zijn héél gepigmenteerd, de poeder brengt aan als een boter, de kleuren bevaten shimmer en ze blijven gans de dag.

    Voor sommigen lijken de eerste 2 kleuren mss moeilijker te combineren, maar ik hou van felle kleuren dus voor mij is dit geen probleem. De laatste 2 kleuren zijn van die natuurlijke herfstkleuren die met alles te combineren vallen.

    Ongetwijfeld volgt er ook eens een FOTD met deze kleuren.

    04-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:NARS
    03-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOTD BENEFIT HER GLOSSINESS in *LIFE OF THE A-LIST*
    Mijn Lip Of The Day is vandaag een nude (lichtroze melkachtige) lipgloss met ieniemienie lichtroze reflecterende deeltjes van het merk Benefit. Ietsje plakkerig, maar heel mooi en subtiel van kleur...het enige minpuntje is dat de kleur wat ophoopt in de liplijntjes.





    03-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    02-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WELEDA ROSE MUSQUETA HYDRATERENDE CREME *BAD REVIEW*
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik had een tijdje geleden last van droge vlekjes en m'n gezichtshuid voelde allesbehalve zacht aan. Ik besloot daarom om eens een natuurlijk product aan te schaffen die m'n huid wat zou oppeppen.
    In de Essenza zag ik de Weleda producten staan en wou daar wel eens iets van uitproberen, dus besloot ik om deze creme met rozenolie eens uit te proberen.

    Wat zegt Weleda? Een lichte dagcreme met rozengeur die snel intrekt, voelt fris en licht aan en houd het vochtgehalte van je gezichtshuid op peil. De huid krijgt hierdoor een natuurlijke soepelheid en frisse uitstraling.

    Wat zeg ik? De verpakking heeft me een beetje op het slechte spoor gebracht! Een mooie felroze verpakking die in het oog springt, very girly-like maar dat is dan ook het...
    De creme heeft een heel rare rozengeur (moeilijk te beschrijven) en dat is niet het soort rozengeur die ik in gedachten had om op m'n gezicht te smeren...Ik wordt er eigenlijk zelfs een beetje misselijk van...
    Nu bon, ik had 't gekocht dus moest ik het ook uitproberen, de creme komt in een metalen tube en heeft een lichtgelige kleur, hij is inderdaad makkelijk en licht van textuur om aan te brengen maar laat wel een vet laagje na.
    Hij hydrateert naar behoren maar niet genoeg voor mijn superdroge huid, en na enkele dagen zie ik weer enkele droge plekken verschijnen.

    To the point:
    Deze creme is niks voor mij!!! De geur alleen al...ik wordt er kostmisselijk van en geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om die geur heel de dag rond m'n neus te hebben. En hij is niet hydraterend genoeg...
    Volgens mij weggesmeten geld!

    02-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    01-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAG
    Laura van Vivaglamx3 tagde degenen die nog niet getagged waren en daar hoor ik bij...

    Hoe oud was je toen je make-up begon te gebruiken?
    Een jaar of 14 voor doorzichtige lipglossjes en een jaar of 16 toen ik mascara begon te gebruiken. Toen ik in m'n laatste jaren middelbaar zat (5de,6de en 7de jaar) had ik een alternatieve periode en make-up was dan ook het laatste wat ik in gedachten had. Dus dan ook geen mascara...
    Toen ik begon te werken (op m'n 19de) vond ik dat ik er wat 'volwassener' moest beginnen uitzien en dus begon ik make-up te dragen...En sindsdien is de microbe begonnen!! (alhoewel ik moet toegeven dat ik al van kindsaf interesse had!!).

    Wat was je allereerste make-up product?
    Mascara van het merk Miss Sporty en die rollerball lipglossen van het merk Debby

    Door wie ben je het gaan gebruiken?
    Mijn mama droeg zelden make-up..dus van haar heb ik het niet geleerd.Ik had wel tantes die make-up droegen en daar keek ik wel eens naar..Ik had er dus wel interesse voor en ben gewoon beginnen lezen en zoeken en van 't 1 kwam 't ander.

    Waarom gebruik je make-up?
    Ten eerste omdat ik het mooi vindt! Ook vindt ik dat je je goeie gezichttrekken meer in de kijker kan zetten en minpuntjes kan verdoezelen. Ik hou ervan om te werken met de verschillende kleuren en texturen en ik hoe ervan om nieuwe dingen te proberen.

    Wat is volgens jouw de beste beautytip die je gekregen hebt?
    Het zijn er eigenlijk 4...Altijd reinigen, genoeg slaap, genoeg water drinken en geen 'verkeerde' kleur foundation!!!

    Wat is jouw beautytip voor ons?
    Zie hierboven EN LESS IS MORE!!! Daarmee bedoel ik, ga gerust aan de slag met kleur en zoverder maar zorg ervoor dat je niet op een clown lijkt. Van alles TE veel is nooit goed...TE veel foundation (waardoor je er geplamuurd uitziet), TE veel mascara (waardoor je spinnenpoten aan je ogen hebt), TE veel blush (waardoor je op een clown lijkt), te veel bronzer (waardoor je een goedkope bimbo lijkt) enz...

    Hoe berg jij je make-up op?
    In een plastic (curver) ladenlast, en mijn palletten op een torentje. Bad/body/haar producten in badkamer in ladenkast.
    Om foto's te zien: typ: 'part of my stash and HG' in de zoekmachine op mijn blog.

    Hoelang doe je erover om je op te maken?
    Hangt ervan af...Als ik veel tijd heb kan dat een half uur of langer duren, maar over het algemeen is dat een kwartiertje.

    Wat is jouw favoriete make-up merk en waarom?
    Als het alleen op oogschaduw aankomt dan verkies ik Urban Decay. Als het over de hele lijn gaat (zowel ogen,lippen,wangen, gezicht enz...) dan verkies ik ook MAC (zoals zovelen )!
    Waarom? Prijs/kwaliteit is SUPER!!! Heel veel kleur en textuur keuze, regelmatige vernieuwing en gewoon goede producten.

    Welk product zou je op dit moment supergraag willen hebben?
    * coastal scents 88 warm pallet
    * MAC Studio Sculpt in NW25

    01-11-2009 om 13:39 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OKTOBER FAVORIETEN
    Telkens op de eerste dag van een nieuwe maand laat ik jullie meekijken naar mijn favoriete producten van de afgelopen maand. Dit gaat om producten die ik herontdekt heb, die ik in die maand meer dan gewoonlijk gebruikt heb, of die ik gewoon superleuk of supergoed vindt!



    * WnW Pearlescent Pink blush: Ideale Nars Orgasm Dupe, perfecte kleur voor overdag, iets donkerder aangebracht voor 's avonds ook ideaal
    * Yves Rocher So Elexir: De nieuwe YR parfum, ruikt heerlijk zwoel!
    * Hawaiian Tropic Lime Coolada body butter: DIE GEUR!!!! Een zomerse coctail op je huid die je doet dromen mijmeren van de zomer


    * Bare Minerals Mineral Veil: DE settingpowder voor je foundation
    * Estee Lauder Foundation in Shell Beige: versmelt met m'n huiskleur
    * CoverGirl LashBlast: herontdekte mascara, geeft m'n wimpers de gewilde volume, krul en lengte

    01-11-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAUL
    Vandaag eventjes de stad in geweest terwijl ik op weg was om boodschappen te doen.  Ik had gezien in het reclame-blaadje van de Lidl dat ze op maandag weer enkele beauty-artikelen tijdelijk verkopen. Toevallig was ik vandaag in de Lidl voor de bodschappen en tot m'n verbazing lagen de items er al!

    Wat heb ik gekocht?
    Suhada Bodybutter met rijst/bamboo extracten en Suhada Bodybutter met rijst/gember extracten(beiden 5.99euro) en dan van elk van die geuren de 'natuurlijke' zeep (beiden 1.99 euro).


    Dan hadden ze ook nog een lijn met producten waarvoor olijven gebruikt zijn. Hiervan kocht ik: Diepreinigende facewash (1.49euro), milde liquid soap (1.29euro) en de Bodybalm (2.99euro).


    Dan stopte ik ook nog bij 't Kruidvat, en ik had mezelf beloofd om alleen maar papieren zakdoekjes en tandpasta te kopen maar bon....dat is dus niet gelukt...
    De handzepen (1.59euro 't stuk) waren in reclame en waren 2+1 gratis. De tandpasta(was al in afslag naar 1 euro 't stuk), was ook 1+1 gratis. Dan nog enkele make-up items: Manhattan Blush in Apricot, Manhattan duo e/s in Brown Temptation,  Essence quad in Sooo Cool, Essence oogschaduw in Dress to Impress en Super Babe. En als laatste nog een Gosh nagellak in de kleur Gasoline (een donkerpaars met blauwe microglitter.


    En natuurlijk wordt alles op tijd en stond nog wel eens ge-reviewd !!!

    31-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD *PURPLE WITH A TOUCH OF GOLD*
    Start zoals altijd met foundation, concealor, poeder of wat dan ook...en een goeie oogschaduwbasis. Ik gebruik UDPP (urban decay primer potion).
    Alle kleuren komen vanuit Urban Decay's Book Of Shadows Volume 1.

    1. Breng een shimmery huidskleur oogschaduwbasis aan. Ik gebruikte een jumbo potlood van Nivea.



    2. Breng in je binnenste ooghoek een shimmery huidskleurige (of rozegouden) oogschaduw aan. Ik gebruik Urban Decay's 'Sidecar' e/s.


    3. Breng in het midden van je ooglid (doe dit verticaal) een diepe gouden kleur. Ik gebruik Urban Decay's 'Baked' e/s.


    4. Doe op je buitenste ooghoek en in je crease een fel paars. Doe dit ook op je onderste wimpers. Ik gebruik Urban Decay's 'Mayhem' e/s.


    5. Blend alles goed en breng een matte donkerpaarse eyeliner aan. Ik gebruik er 1 van Gosh. Gebruik zwart kohlpotlood op je waterlijn en breng mascara aan.


    6. TADAAAAAAAA!!!!!!




    31-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    30-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FIJN VOOR VOETEN

    Even een mededeling! Vanaf nu komt elke vrijdag een TIPS & TRICKS artikeltje online! Zowel beauty, mode of eens een recept komen aan bod. Het gaat om handige weetjes, makkelijke en budgetvriendelijke tips!!!



    1. Zweetvoeten? Tijm verdrijft de geur
    2. Vermoeide voeten? Calendula, Rozemarijn en Salie geven verlichting
    3. Branderige voeten? Dan bevorderen kastanje-extracten de doorbloeding. Menthol en Kampfer zorgen voor verkoeling en versterken de huid.
    4. Onmogelijke voeten? In Kneipp Kruiden-voetbad tabletten zitten alle ingredienten om je voeten een flinke boost te geven.

    30-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    29-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLEINE HAUL
    Na 't werk besloot ik vandaag nog even naar 't Kruidvat en de Wibra te gaan! Beide leuke winkeltjes om goedkope spulletjes op de kop te tikken!

    Dit kocht ik:

    In Wibra: Bodylotion en showergel met olijven (beiden 1 euro 't stuk), een handcreme met kamille extracten (1euro), oorbelletjes voor 1.49 euro, en een paar leuke kniekousen met froezeltjes en een strik (ook maar 1.49euro!!), en dan nog zwarte beenverwarmers.



     In 't Kruidvat: De nieuwe Catrice Royal Nights quads in Royal Collection en Majestic Nights, elk 3.49 euro 't stuk.


    Herome Nachtcreme voor de handen( in afslag naar 6 euro), en een droogshampoo (altijd handig!)

    29-10-2009 om 18:45 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC PREP + PRIME SKIN ENHANCER in NEUTRALIZE REVIEW
    Onlangs swapte ik voor oa deze minitube (groter dan sample size) van Mac Prep 'n Prime Skin Enhancer.

    Dit product is bedoeld als primer (basis) voor onder je foundation en ook om roodheden of/en oneffenheden te verbergen en je gezicht een natuurlijke 'glow' te geven.Het product heeft een lichtgele kleur en bevat een lichte shimmer, bijna onzichtbaar.
    Hij is héél licht van textuur en wrijft mooie gelijkmatig open, het is inderdaad de ideale foundationbasis en je gezicht ziet er gezonder 'glowy'er' of frisser uit.

    Pas op! Dit product is 'Asia Exclusive' wat wil zeggen dat het speciaal gemaakt werd voor de Aziatische landen, dus niet te koop bij ons.
    Wel kan je het op Ebay vinden en daar betaal je iets van rond de 20$, ondertussen heeft MAC wel al iets gelijkaardigs in de rekken.



    Pas uit te tube! De kleur doet me denken aan die gele Pattexlijm maar zonder de geur en veel vloeibaarder!


    Geblend ! Je ziet, héél naturel !

    29-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    28-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIVANI OOGGEL REVIEW
    Op een homeparty van het merk GIVANI kocht ik deze ooggel. Op de homeparty zelf mochten we die testen en het voelde wel goed, dus...kopen die handel ;-)

    De ooggel kost iets van 12.50 euro wat op zich niet duur is aangezien je er echt niet veel van nodig hebt. Ik zet 3 kleine stipjes rond m'n ogen, wrijf lichtjes uit en klop(zachtjes tikken met 2 vingers) de gel dan in m'n huid.

    De verpakking zelf vind ik niet supermooi maar ook niet aartslelijk, een wit plastiek potje met een roze deksel met een gouden randje. Een beetje 80's als je't mij vraagt.

    De ooggel bevat Calendula en Paardestaart- extract. De kleur is fel doorschijnend blauw (doet me denken aan een zwembad!) , en de substantie is een gel. Het heeft geen speciale geur.
    Bij het aanbrengen voelt de gel heel fris aan en het dringt direct in je huid. De huid rond m'n ogen voelt gehydrateerd en laat geen vet laagje na. Ook heb ik het gevoel dat het de huid rond m'n ogen ietsje opspant.

    Voor mij is dit mijn HG ooggel dus die blijf ik opnieuw gebruiken!



    28-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    27-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WATERPROOF EYESHADOW STICKS
    Iedereen kent ze wel: oogschaduwsticks. Sommigen zweren bij de MAC Shadesticks voor anderen is dit helaas (veel) te duur...Maar geen paniek er bestaan hier ook weer dupes voor! En welke zijn die? :

    Gosh Waterproof eyeshadow sticks! Van textuur zijn ze bijna krak hetzelfde als de Mac Shadesticks, alhoewel ik de Gosh Sticks ietsje dikker van textuur vindt en ietsje klevender.
    Qua oogschaduwbasis zijn ze perfect! Je oogschaduw blijft er echt op kleven en blijft de hele dag op z'n plaats!

    Van boven naar onder:
    Gosh Love that Champagne: een heel licht gouden kleur
    Gosh Love That Sunrise: een roze/gouden kleur met heel subtiele gouden glitter
    Gosh Love That Brown: een soort van Taupe/bruin...weinig origineel zijn de namen niet ;-)




     Ook de HEMA heeft er enkele in hun assortiment, 6 om exact te zijn en zelf heb ik er 5. Deze zijn echt SUPERzacht van textuur, smeren heel goed uit en zijn zoals beloofd echt langhoudend! Ze bevatten veel shimmer dus voor de meiden die daar lieve niet van houden is dit een 'no go'.
    Van L naar R:
    nr 1: heel licht champagnekleur
    nr 3: een lichtbruin/taupe kleur
    nr 4: een donkergrijze zilverkleur
    nr 5: een frisse groene kleur
    nr 6: een paarsroze kleur




     Ook Nivea, WnW en 2B hebben waterproof oogschaduwsticks, hemaas hebben deze geen naam of nummer. Toch zijn ze het proberen zeker waard!


    27-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs