Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    04-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVONDRITUEEL

    Net voor ik ga slapen, na het ontshminken/reinigen en douchen onderga ik nog een volledig ritueel

    Die productjes staan in een mandje op mijn nachtkastje dus hoef ik niet meer uit de slaapkamer om nog vanalles te doen... Aangezien ik een moeilijke inslaper ben gebruik ik enkele slaapbevorderende middeltjes! NEEN, geen slaappillen!

    Eerst en vooral spray ik 2x op mijn hoofdkussen met de Mylene Pillow Spray (bevat lavendel enz...), daarna wrijf ik me helemaal in met Johnsons Baby Bedtime Lotion (die ook lavendel en andere kruiden bevat die de slaap bevorderen), op mijn slapen, achteraan mijn nek en op andere polsslagpunten breng ik Badger Good Night Sleep balm aan (ook met kalmerende kruidenextracten).
    Mijn lippen smeer ik in met een dikke/vette laag lipbalsem/vaseline/carmex en ook m'n voeten/handen worden ingesmeerd met een rijke creme.

    Dit alles duurt nog geen 10 minuten en voor ik 't weet lig ik in dromenland!





    04-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Body
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HONING
    Honing kent iedereen Sommigen lusten het, sommigen niet....maar honing is niet alleen om op te eten! Het heeft ook nog andere verschillende doeleinden en hier som ik er enkele voor je op:

    Honing Peeling
    Meng een eetlepel honing met 2 eetlepels amandelpoeder en een halve koffielepel citroensap. Masseer hier zachtjes je gezicht mee en spoel vervolgens af met warm water

    Vochtinbrengend Masker
    Meng 2 eetlepels honing met 2 koffielepels melk. Strijk een maskertje op je gezicht en hals en laat dit 10 min intrekken. Spoel dan af met warm water.

    Verzachtend Bad
    Giet 1/4de tas vloeibare honing in je badwater. Een geurige, zijdezachte weldaad voor je huid!

    Glanzend Haar
    Los een koffielepel honing op in een liter warm water. Was je haar en na het uitspoelen geef je het een extra spoelbeurt met het honingwater. Niet verder uitspoelen! Droog je haar zoals je het gewoon bent.

    Verzachtende Huidlotion
    Droge ellebogen, hielen en handen...typische winterkwaaltjes! Je kan ze met succes te lijf gaan meet een lotion van 1 koffielepel honing, 1 koffielepel olijfolie en 1/4de koffielepel citroen. Wrijf hier de droge plekken mee in, laat 10min intrekken en spoel dan af met water.

    Een zachte huid
    Breng een dunne laag vloeibare honing op je gezicht aan, laat de zone rond je ogen vrij. Laat de honing 15minuutjes intrekken. Spoel je gezicht daarna met lauw water. Je huid zal zo zacht als een perzikje zijn.

    04-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    03-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EOTD & HOW TO: * SOFT AUTUMN*
    Breng eerst en vooral je foundation, poeder, concealer, oogschaduwprimer en eventueel andere poedertjes of creme's aan
    Alle kleuren komen uit het Coastal Scents 88 Shimmer Pallet.

    1. Breng een zilvergroene creme-oogschaduw aan (alweer uit een Hema pallet) en doe dit tot net voorbij je arcadeboog. Gebruik niet teveel want dan gaat het creasen. 


    2. Breng op het 1/3de van je ooglid een felgroene oogschaduw aan


    3. Breng op het 2/3de van je ooglid een licht koper of 'tan'kleur aan.
    '

    4. Breng op het buitenste deel van je ooglid een donker dennegroen


    5. Neem dan weer je 'tan'kleur, dus 't 2de kleur die je gebruikt hebt en breng aan in je arcadeboog. Blend goed. Breng donkergroene shimmery eyeliner aan (Gosh Magnetic Green Velvet Eyeliner) en mascara.


    6. TADAAAAAA

    03-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    02-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF SUNKISSED BRONZER REVIEW + SWATCH

    Na al enkele dingen van ELF geprobeerd te hebben ben ik eigenlijk wel tevreden over dit SUPERgoedkope merk. Alles wordt verkocht aan 1 euro 't stuk dus dat is spotgoedkoop!
    De bronzer is een tintje donkerder dan mijn eigen huidskleur, dus ideaal ! Hij geeft een gouden gloed aan je gezicht zonder eruit te zien als een glitterende kerstbal ;-)  De kleur is heel subtiel, blijft lang en is makkelijk aan te brengen. Ook als blush is hij super!

    De foto is ietwat aan de donkere kant, irl is hij heel wat lichter. Ietsje donkerder dan je(althans mijn) huidskleur.


    02-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Bronzer
    01-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE BODY SHOP VITAMINE E FACE MIST
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Al enkele jaren ben ik verzot op deze facemist. Het ruikt heerlijk naar roosjes en het verfrist je gelaat en nog veel meer.

    Wat zegt TBS?
    Geef je huid een instant boost gelijk waar en wanneer met onze naar rozen ruikende facemist die je huid hydrateerd en beschermd!

    Hoe werkt het?
    *Vitamine E is een natuurlijke antioxidant die hydrateerd en je huid beschermd tegen vroegtijdige veroudering en agressieve invloeden van buitenaf.
    * Glycerine hydrateerd de huid en geeft ze maximale zachtheid en hydratatie
    * Liposomen en lecithin helpen de huid vlugger Vit E op te nemen

    Wat zeg ik?
    Deze facemist is inderdaad een heerlijk naar rozen ruikende spray. Het verfrist je gelaat maar werkt terwijl ook hydraterend. Ik gebruik deze spray ook om mijn make-up te fixeren en om losse oogschaduwen veel makkelijker aan te brengen. Het maakt je 'pigments' veel feller van kleur en ze blijven de ganse dag.

    Wel opletten wie gevoelige ogen heeft, na veelmalig gebruik na elkaar beginnen mijn ogen wat te irriteren en branderig aan te voelen. Toch als ik dit maar af en toe gebruik als mixim medium op mijn ooglid ondervind ik geen problemen.

    01-10-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Face
    30-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOE MAAK IK ZELF EEN SCRUB

    RECEPT VOOR FRISSE SCRUB VOOR HANDEN EN VOETEN

    Dit heb je nodig:
    * half kopje zout                           
    TIP: gewoon keukenzout werkt prima, maar je kunt ook zout uit de Dode Zee of Middellandse Zee gebruiken. Dat zit vol mineralen die goed zijn voor je huid.
    * een half kopje jojobaolie (zonnebloemolie kan ook, maar jojobaolie heeft een fijnere textuur)
    * het sap van een halve citroen of limoen
    * paar druppels etherische olie
    (bijv. lemongrass, dat ruikt heerlijk fris)

    Zo maak je 't:
    Doe het zout in een kommetje en giet de olie erbij tot het een past wordt. Voeg paar druppels etherische olie toe en meng vlak voor je begint te smeren met citroensap. Wrijf de pasta met ronde bewegingen over je handen en voeten. Spoel af met water.

    Dit doet het:
    De zoutkorreltjes schuren dode huidcellen weg, voor een gladde, zachte huid. De fruitzuren in het citroensap helpen om ruwe plekjess zacht te maken.

    Houdbaarheidsdatum?
    Gebruik je verse ingredienten? Dan een paar dagen. Wel in de koelkast bewaren! Zelfgemaakte cremes en olie zijn langer houdbaar. Opgepast! Deze scrub moet je meteen opmaken: het citroensap laat het zout namelijk smelten.


    30-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    29-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT EN SALES
    Kruidvat heeft vanadf woensdag weer enkele leuke make- up en beautyspullen in de aanbieding/korting !!!!!   En dit zijn ze :

    * Nivea Nano Defenition mascara voor 9.95 euro ipv 12.95 euro
    * Elnett Haarlak 3.91 euro ipv 4.89 euro dus 20% korting
    * Kruidvat hand -en nagelcreme 1.20 euro in plaats van 2.39 euro dus aan de helft van de prijs!!!
    * Nivea Happy Time Body Lotion 3.91 euro ipv 4.89 dus 20% korting
    * Demak'up wattenschijfjes (4 x 70 stuks) 3.49 ipv 4.20
    * Rimmel Volume Flash Max Mascara 8.99 euro ipv 11.99 euro
    * L'oreal Cil Architect Mascara 9.99 ipv 14.89 euro  (bijna 5 euro korting!!!)
    * 25% korting op alle producten van Max Factor, Gilette Venus, Mexx geurlijn en New Wave haarproducten

    Ook de HEMA doet z'n best ;-) Enkele items in korting/ aanbieding :

    20% korting op alle concealers
    20% korting op alle bronzingpoeders
    25% korting op alle dag- en nachtcremes
    Alle haarkleur aan 2 voor 11 euro   (6.75/'t stuk, normale prijs)

    Dat wordt dus weeral eens een tripje naar het Kruidvat!!! Ik wil de Rimmel mascara...ik heb de gewone Volume Flash al en daar be ik supertevreden mee, dus die nieuwe wil ik ook eens uitproberen!




    29-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    28-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC CHEEKY BRONZE MSF SWATCH & REVIEW
    Dit is de mooiste blush/bronzer/highlighter/oogschaduw in één die ik tot nu toe heb uitgeprobeerd. Alhoewel hij wat aan de prijzige kant is (27euro) is hij elke cent waard!

    De kleur is meer naar de perzik/abrikooskleurige-kant en heeft goud/bronzen aderen erdoor vloeien. Hij is makkelijk aan te brengen en geeft je gezicht een mooie gouden finish. Volgens mij zal ik eeuwen met dit product doen want het is nogal een grote pan.
    De make-up artist vertelde me dat dit product zowel als blush/bronzer/highlighter of oogschaduw kan gebruikt worden en het ziet ernaar uit dat dit 1 van mijn HG's zal worden





    28-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    27-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WISHLIST***WISHLIST***WISHLIST***WISHLIST***

    Wat is een vrouw zonder een wishlist? Een lijstje met dingen die je droomt te hebben of items waarvan je zeker weet dat je 1 of meerdere ervan zou willen aanschaffen. Ook ik werk met zo'n lijstje
    Jaja, moest ik alles ineens kopen die ik wel ben ik binnen de korste keren platzak...en dat is dus niet te bedoeling! Enne ergens is het toch ook leuk om voor iets te sparen..en dan kan je er dubbel van genieten wanneer je het hebt!

    Mijn wishlist momenteel is:

    * Urban Decay Book of shadows Volume 2   (http://www.urbandecay.com/categories/BookOfShadowsVol2.cfm), deze heb ik ondertussen besteld en krijg ik hopelijk deze week binnen!!!!!!!!

    * Urban Decay Deluxe Shadow Box   (http://www.urbandecay.com/categories/DeluxeShadowBox.cfm),deze heb ik ondertussen besteld en krijg ik hopelijk deze week binnen!!!!!!!!

     * E.L.F Mineral Eyeshadows   (http://www.eyeslipsface.be/category-81.html)

    * Kenzo Jungle Parfum, mijn fles is helaas bijna op)

    * Diamond Cosmetics nagellak, tenminste 1 om uit te proberen

    * Seche Vite nagellak top coat

    * MAC fix+


    Hebben jullie een wishlist? Zoja, wat zoal???

    27-09-2009 om 20:31 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESTEE LAUDER TENDER BLUSH PINK KISS/ ROSETTE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze blush bevat 2 kleuren, Pink Kiss is een 'rozige' tint terwijl Rosette meer 'perzikroze' is. Beide kleuren kan je zowel apart als samen aanbrengen, ze bevatten minimale glans (perfect voor op je werk!) en blijven de hele dag.
    Ook zijn het redelijk neutrale kleurtjes, dus niet te opvallend en passend bij elke gelegenheid!

    27-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    26-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EOTD & HOW TO: *PURPLE RAIN*
    Breng eerst en vooral foundation, poeder, wenkbrauwpoeder en oogschaduwprimer aan. Alle oogschaduwen komen uit het Coastal Scents 88 shimmer pallet!

    1. Breng een paarse creme-oogschaduw aan (ik gebruikte een HEMA paletje) en breng het aan tot net boven je arcadeboog. Gebruik niet teveel want anders zal het beginnen creasen (in je oogplooi kruipen).


    2. Breng een lichtpaarse/violet oogschaduw aan van je binnen tot buitenste ooghoek en ga NIET voorbij je arcadeboog. Dit zorgt er ook voor dat je creme-oogschaduw gefixeerd wordt.


    3. Breng een donkerder paars aan van je buitenste ooghoek tot ongeveer het midden van je ooglid, laat dit mooi in elkaar overlopen door te blenden en blend ook wat in je arcadeboog.


    4. Breng boven je arcadeboog (dus nog boven het donkerpaars) een felroze aan van je ene ooghoek naar je andere. Blend.


    5. Breng een paarse glitterliner aan (ik gebruikte 1tje van 2 True) en zwarte mascara.  TADAAAAA
    .

    26-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    25-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOSH SENSUAL EDT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik vertelde jullie al dat ik het merk GOSH ook een verzorgingslijn en parfum-lijn heeft. Tot voor kort werden enkele dingen hiervan verkocht in mijn lokale Kruidvat. De producten waren op tot moment in reclame dus bracht ik 2 van hun parfums mee en van diezelfde geuren de bodylotion en scrub.

    Vandaag review ik de geur 'SENSUAL'

    Dit is een iets zwaardere meer bloemige geur. Zowel gepast voor overdag als voor 's avonds, het komt in een flesje van 30ml. Ik betaalde er iets van 5 euro voor ipv 7.99euro, dus dat is toch alweer bijna 3 euro minder! ;-)
    Qua 'lastingpower' is het relatief goed als je het op z'n eentje gebruikt...maar als je het met de scrub en de bodylotion gebruikt blijft de geur echt de ganse dag hangen!

    Op de website kan ik de geur niet meer terugvinden dus die is waarschijnlijk al niet meer te verkrijgen....JAMMER!

    25-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    24-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT ALOE VERA HANDSCRUB REVIEW
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik kocht deze handscrub een tijdje terug in het Kruidvat. Het product rook zo heerlijk fris en kostte maar iets van 1.50 euro en dat wou ik persé uitproberen.

    De scrub komt in een handige pompflacon en bevat 300ml. De scrub zelf heeft een lichtblauwe kleur en bevat ook miniscule donkerblauwe scrubdeeltjes. De geur is fris en zomers.

    Wat zegt het Kruidvat?
    Deze scrub met aloe vera en glycerine, bevat fijne scrubdeeltjes die hardnekkig vuil verwijderen en nare geurtjes absorberen. De scrubdeeltjes geven je handen een zachte peeling met een heerlijk zacht resultaat. Door de combinatie van verschillende ingredienten worden je handen verzorgd en drogen ze niet uit.

    Wat zeg ik?
    Kruidvat maakt zijn beloftes waar!!! De scrub ruikt heerlijk, de scrubdeeltjes zijn heel miniscuul, en mijn handen zijn inderdaad niet droog na gebruik! De geur blijft nog eventjes nahangen wat ook wel leuk is. En dat voor die prijs! Een echte aanrader!

    24-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    23-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC FAD_DABULOUS & PLAY ON PLUMS REVIEW
    Onlangs kocht ik deze 2 MAC items en ik heb me dit nog geen minuut beklaagd! Beiden behoren tot de 'baked' make-up. D.w.z. dat de items op een lage temperatuur gebakken worden in de oven.

    De blush is een mooie shimmerende perzik-kleur, en er lopen van die gouden aders door. Het is zacht van textuur en je hebt niet veel nodig om effectief al kleur te zien.

    De oogschaduw bevat 2 kleuren: een soort van perzik/bruin en een bordeaux kleur. Beide kleuren bevatten gouden shimmer. Ok alweer een zachte textuur, dus makkelijk aan te brengen.

    Zowel de blush als oogschaduw blijven de ganse dag! Weeral eens heeft MAC mij niet teleurgesteld!





    23-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANCOME ERIKA F.

    Deze Lancome oogschaduw is 1 van Lancome's best verkochte producten. Jaren geleden werd deze oogschaduw uit de handel gehaald en niet meer verkocht. Tot ietsje meer dan een jaar geleden toen Lancome deze oogschaduw opnieuw uitbracht!!
    Op makeupalley en andere verschillende sites werd deze oogschaduw in de hemel geprezen, en deze oogschaduw is op MUA niet zo makkelijk te verkrijgen. Ook wordt deze oogschaduw alleen verkocht in Europa en Azie, dus niet in de US.

    De kleur is zo speciaal !!!! Het heeft verschillende nuances en daarom is het moeilijk te beschrijven...maar ik zal het toch proberen ;-)
    Voor mij lijkt het als een mix van groen/zilver/grijs met heel veel miniscule shimmer in. Zoveel shimmer zelfs dat het lijkt alsof de oogschaduw een metalen finish heeft...

    Je kan de oogschaduw kopen als een 'single' oogschaduw en je kan hem vinden in een palletje. Ik heb hem in beide versies ;-) Maar 1 nadeel: hij is niet goedkoop....het was iets van rond de 25 euro...en voor 1 oogschaduw vind ik dat nog steeds veel....

    Ik heb jullie ook al verteld dat je via MUA make-up 'dupes' (praktisch exact dezelfde oogschaduw maar voor veel minder cash!) kan vinden en ik ben op onderzoek gegaan! ;-) .
     Sommige make-up guru's hadden al een exacte 'dupe' gevonden, nl. een oogschaduw van L'oreal!!! Besloot ik maar eens om dat te gaan uittesten en ze hebben gelijk!

    L'oreal Color Appeal (chrome versie) in Dazzling Khaki (nr 171) is bijna exact dezelfde (1 tintje donkerder) als de Lancome oogschaduw en kost nog minder dan de helft!

    De L'oreal oogschaduw is te verkrijgen in een 'single' oogschaduw of in 1 van hun trio palletjes. Foto hieronder! Alhoewel je het op foto niet goed kan zien (de Lancome LIJKT veel lichter van kleur)....is de vergelijking treffend in het echt.





    22-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lancome
    21-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN FEEST VOOR DE VOETEN
    3 stappen om je voeten te verozrgen na een nachtje op de dansvloer

    * Geef jezelf een minimassage tussen de tenen en op het vlezige gedeelte van de voetzool. Gebruik bij voorkeur een verzorging tegen spierpijn.

    * Zet de rechtervoet een beetje voor de linkervoet. Hou de rug recht en leg beide handen op de rechterdij om de wervelkolom te ondersteunen. Plooi het rechterbeen lichtjes. Hef de hiel zo hoog mogelijk op en druk de welving van de rechtervoet op de grond door het lichaamsgewicht naar voren te verplaatsen. Doe hetzelfde met de linkervoet.

    * Nog steeds pijnlijke voeten? Dompel ze onder in een teil met lauw water waarin je 2 eetlepels grof zeezout hebt gedaan. Laat ze een dikke 10 minuten weken, droog ze grondig af en breng een flinke laag verfrissende crème aan. De slaap doet de rest!

    21-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    20-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'OREAL TELESCOPIC EXPLOSION
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Al een tijdje had ik deze mascara in 't oog om uit te testen maar op 1 of andere manier leek het me uiteindelijk toch iets raars en besloot ik om nog wat te wachten.
    Gisteren kon ik het niet meer uithouden en heb ik hem gekocht! ;-)

    Wat beloofd het?

    DE BIG BANG VOOR JE WIMPERS!

    * De extra precieze en handige kop is bedekt met flexibele haartjes waardoor het borsteltje in alle richtingen kan worden gebruikt. Het maakt e wimpers maximaal voller, langer en mooier gekruld. De wimpers waaieren uit rond de ogen!!

    * Het kleine en precieze borsteltje maakt het aanbrengen heel gemakkelijk: de wimpers worden vanaf de aanzet gemaquilleerd en gescheiden. Korte en fijne wimpers, de wimpers in de ooghoeken en zelfs de wimpers onderaan- die met een klassiek borsteltje moeilijk te bereiken zijn- zien er plots helemaal anders uit.

    * soepele en flexibele formule die gemakkelijk uit te werken is en die de wimpers van wortel tot punt langer en voller maakt.

    RESULTAAT: de wimpers waaieren subliem uit en het lijkt alsof u meer wimpers hebt...

    Wat vind ik er nu van?
    De mascara ziet er zo vreemd uit met dat stekelige bolletje! In het begin is het zeker wat wennen en nogal onhandig! Eenmaal je wee hoe het moet doet deze mascara echt wat hij beloofd. Alle wimpers zijn omhuld met mascara (zelfs de allerkleinste!) en de mascara geeft je wimpers veel volume. Geen klontertjes, niks!
    Het enige nadeeltje is dat hij nogal liquid is (en ik verkies mascara meer aan de drogere kant), en hij geeft zoveel kleur af dat de mascara ook lang tussen de huid op je wimpers blijft zitten...zelfs na het reinigen. Maar bon, dat is maar iets kleins!

    Het lijkt er sterk op dat L'oreal steeds meer en meer mijn favoriet is qua mascara. Ik heb er al een aantal van hen uitgeprobeerd (Lash Architecte, Telescopic, Telescopic Explosion, Double Extension, Voluminous en Volume Shocking) en stuk voor stuk vind ik ze super!!!

    20-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    19-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EOTD & HOW TO! *ON FIRE*
    Vandaag gebruikte ik rode tinten oogschaduw. Rood  is een beetje een gevaarlijk/moeilijk kleur zijn daar het je ogen er nogal 'huilerig' kan laten uitzien. Gebruik dit daarom samen met iets zachtere/aarde tinten.

    Breng eerst en vooral je foundation, concealer, poeder en oogschaduwbasis aan.

    1. Breng een medium dikke streep aan tegen de wimperrand.


    2. breng daarboven een lichter kleur rood (koraalrood) aan en doe dit tot aan je arcadeboog.


    3. Breng boven het koraalrood een soort van koperen oogschaduw aan (start aan je binnenste ooghoek en eindig aan je butenste ooghoek), en 'blend' alles goed!


    4. Trek met een donker roestbruin metallic potlood een lijn dicht tegen je wimperrand en breng mascara aan. 


    5. TADAAAAAAAAA!!!!

    19-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    18-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KYLIE MINOGUE SWEET DARLING & SEXY DARLING
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Onlangs kocht ik enkele bodylotions van Kylie Minogue en Kate Moss. Normaal gezien koop ik niet gauw parfums gemaakt door zogenaamde sterren. Ik vond meestal dat die parfums goedkoop ruikten en ze veel geld vroegen gewoon voor de naam va de artiest erbij.

    Aangezien de bodylotions maar elk 2.99euro 't stuk waren en ze toch wel lekker roken besloot ik maar om ze te kopen!

    Sweet Darling:  
    Is een innoverende en sensuele geur uitgebracht in 2006. Het parfum wordt omschreven als pure sensualiteit en vrouwelijkheid. De geur bevat Cotton candy, passion fruit, freesia, boronia, sandelhout, patchoulli en vanille.

    review:  inderdaad een zoete sensuele vrouwelijke geur die lang blijft!


    Sexy Darling:
    Deze geur werd ontworpen voor de sexy, zelfstandige, passionele, verleidelijke en sensuele dames. Het parfum bevat: roze peper, peer, bloedsinaasappel, rode roos, jasmijn, heliotroop, sandelhout, musk en belle de nuit.

    review: Deze geur is ietsje zwaarder en mysterieuzer dan de 'sweet' versie, perfect voor een  zwoel avondje uit!

    18-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    17-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROZENWATER
    Rozenwater is een geurend plantenwater dat ontstaat als bijproduct tijdens het distilleren van essentiele olien van rozen. Het is veilig in gebruik en bevat geen alcohol.
    Het is een 100% natuurlijk product met een veelzijdig gebruik, het heeft een kalmerende werking op zowel haar als huid. Het is bijzonder geschikt om te gebruiken rond de tere huid van de ogen en het werkt kalmerend op vermoeide ogen. (bevochtig een watteschijfje en keg het gedurende 20min op de ogen).

    Bij extreem gevoelige huidtypen kan het gebruikt worden als een gezichtslotion.
    Door het haar na het wassen de spoelen met rozenwater gaat je haar glanzen, en het kan gebruikt worden in bodylotions enz... Voeg een beetje aan je badwater toe en geniet van een heerlijk kalmerend bad. ook is het ideaal om te gebruiken als facial-mist op hete zomerdagen!


    Rozenwater kan ook gebruikt worden als een soort van (goedkopere) mixing medium. Het maakt de oogschaduwkleur intenser en zorgt ervoor dat je oogschaduw langer blijft.

    17-09-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs