Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    16-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WHATEVER YOU DO, JUST DON'T DO THIS!!!!

    Vandaag heeft deze post eens even niks te maken met make-up of beauty...of mss toch wel? ;-)   Persoonlijk vind ik het hilarische foto's maar....in m'n achterhoofd hou ik toch dat 't altijd iemands kind/vader/moeder/broer of zus is.....en daar mag je niet mee lachen. Sommige mensen gaan echt ver om er in hun ogen 'mooi' uit te zien terwijl het eigenlijk wansmakelijk is...Maar ik ben van het motto: "als ze maar gelukkig zijn!'

















    16-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA QUADS & WnW MEGA EYES CREAM E/S
    De HEMA is ook 1 van de winkels waar ik een tijdje in kan vertoeven en dan vooral bij hun make-up stand. Sommige van hun producten vind ik super, sommigen vind ik echt 'brol'. Eén van hun dingen die ik super vind zijn hun 'baked' palletjes met 4 oogschaduwen in. De kleuren passen mooi bij elkaar, zijn makkelijk aan te brengen, langhoudend en je kan ze nat en droog gebruiken voor verschillende effecten. De palletjes kosten iets van  rond de10 euro.





    Deze  WnW creme oogschaduwen worden ondertussen al niet meer verkocht in deze verpakkingen en kleuren. Dus deze zijn dan eigenlijk collector's items Ik weet nog dat toen bekend was dat ze deze items gingen deleten iedereen er aan het swappen voor was of de laatste in de winkel aan het opkopen was. En ik heb 't geluk om ze nog allemaal te kunnen krijgen!
    Deze oogschaduwen kan je gebruiken als basis voor andere oogschaduw of alleen. Het zijn mooie 'shimmery' kleuren en blijven de hele dag en zorgen ervoor dat je oogschaduw niet in je oogplooitjes kruipt. Je brengt ze het makkelijkst aan met je vinger of een penseel maar je hoeft ze wel redelijk vlug te blenden want het product droogt al gauw op je ooglid.

    15-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:WnW
    14-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MUA EN SWAPPEN
    Reeds enkele jaren (sinds 2005) ben ik al lid op MUA (www.makeupalley.com). Hierdoor heb ik al HEEL veel verschillende merken leren kennen en heb ik al geswapt met meiden/dames van over de hele wereld. Ondertussen heb ik al 170 keer geswapt en kan er nog steeds geen genoeg van krijgen

    Wat is 'swappen' nu eigenlijk? Wel, het komt erop neer om make-up of beauty producten te ruilen tegen make-up of andere beautyproducten...Eigenlijk het een beetje hetzelfde principe als postzegels of stickers verzamelen/ruilen. Het enige wat je betaald zijn verzendingskosten. Je producten hoeven niet nieuw te zijn (maar je beschrijft best wel hoeveel ze ongeveer al gebruikt zijn). Die producten zet je dan op je swaplijst (eventueel met foto ervan) en dan zoek je in andere swaplijsten tegen wat je wil ruilen en dan zend je een mailtje naar die persoon. Zo simpel!

    Voor de meiden die interesse hebben...meld je dan maar aan!! Voor de meiden die al lid zijn, mijn profielnaam is : pimpernell    Hoe kan het ook anders? ;-)

    Mijn swaplijst is imens lang en ik zie het niet echt zitten om alles hier nog eens neer te typen dus als je eventueel zin hebt om iets te ruilen neem dan gerust een kijkje op mijn profiel!! En wie weet kunnen we beginnen swappen


    14-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Toch even bij vermelden dat ik foto's in CLOSE UP niet echt super vind van mezelf hoor









    Gebruikt: Nivea Stay Real in Sand Beige, Maybelline dream mousse blush in Mauve Magique, Gosh Velvet eyeliner in Metallic Green, Clinique High Impact mascara, Urban Decay Shattered e/s (2de kleur onderaan zwart palletje). MAC Golden Olive pressed pigment (nr 6 in het roze palletje)

    13-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    12-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEER FOUNDATION-TIPS
    Om de foundation te inden die het best bij je huidskleur past, breng je 3 tinten in strepen aan op de wang en over de kaaklijn. De foundation die als het ware met je huid 'samensmelt' is de juiste.

    Als je foundation dagelijks gebruikt, moet hij een SPF 15 hebben. Deze factor moet in de zomer nog hoger zijn, want de zon is voor 90% verantwoordelijk voor vroegtijdige veroudering van de huid. Ook antioxidanten beschermen de huid tegen zichtbare veroudering. Lichtreflecterende deeltjes zorgen voor een egale finish en onttrekken de aandacht aan donkere kringen en gezwollen oogleden.

    Zorg er altijd voor dat je vingers/sponsje/penseel schoon zijn.. Werk bij het aanbrengen van je foundation vanaf het midden van je gezicht. Zet stipjes op de wangen en op het voorhoofd en werk naar buiten toe. Dep je gezicht achteraf zachtjes met een tissue om het teveel te verwijderen. Zorg ervoor dat je je huid nooit uitrekt bij het aanbrengen. Breng ook foundation aan op oogleden en lippen, als basis voor oogschaduw en lipstick.

    12-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    11-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIPSTAIN
    Een lipstain ziet er een beetje uit zoals een viltstift maar is natuurlijk bedoeld voor je lippen Het geeft je lippen kleur en het blijft de ganse dag! Het laat geen dikke laag na op je lippen en je voelt aan geen kanten dat je een soort van lipstick op hebt. Verschillende merken hebben nu al lipstains in hun gamma en ik heb er 4 van Covergirl (helaas zijn die lipstains niet te verkrijgen in Belgie) en 1 van het merk MARK.







    Van L naar R: nr 400, 405, 415, 420, Berry Bitten

    11-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    10-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WnW STASH EYESHADOWS
    www.wnwbeauty.com

    Wet N Wild is 1 van USA's top 3 goedkope merken. Palletjes vind je al vanaf 3$ en hun producten kan je verkrijgen in meer dan 70 verschillende landen.  Ook in Belgie is WnW verkrijgbaar en dit in de DI, en onlangs zag ik enkele van hun items in de kledingswinkel: New Look, maar toen ik laatst ging waren ze alweer weg ....Toch hier in Brugge.
    In Belgie vind je hun basic- stuff en af en toe eens een LE (limited Edition) stuk. Merendeels van mijn items zijn LE en kocht ik via mijn cp-buddy. Hun oogschaduwen en blush zijn mijn favoriet!!! De producten zijn zacht van textuur, hebben een grote variatie aan kleur en zijn crease-proof EN ze zijn mooi om te zien!


    Van L naar R: Twilight, Starlight,City Light, Celestial Realm, Solar Eclipse

    Alle trio's op een rijtje

     Starry Night & Aqua Marine

     Egyptian Sands & Pink Petals

     Amazon Greens & Twilight Glow

     Belgian Chocolates & Green Moss

     Sapphires & Mystery Smokey

     Hot Pastel

    Ook heb ik nog 4 van hun 8-pan palettes waaronder: Paradise Cove, Sand Castle, Glamorous Gems en Golden Shimmers

    10-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:WnW
    09-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOORTEN FOUNDATION

    Met een op de juiste manier aangebrachte foundation kan elke teint er gezond uitien. Het is de bedoeling dat de huid een zo natuurlijk mogelijke en onopgemaakte uitstraling krijgt. Ben je op zoek naar een geschikte foundation, hou dan rekening met je huidtype, de mate waarin je oneffenheden wil wegwerken en het beoogde resultaat. En denk eran; foundation is 1 van de producten die je dagelijks gebruikt, dus als je op de juiste manier investeert, zal je daar dagelijks profijt van hebben.

    Soorten:
    De sticks of stiften kan je met je vingertoppen of een sponsje aanbrengen en dekken licht (transparant) tot matig. Voor het beste resultaat breng je de foundation laagje per laagje aan, het is eenvoudiger om hem aan te brengen of om hem te verwijderen.

    Compactfoundation is poeder en foundation in 1. Dit zijn cremeige substanties die een matte finish geven en in olievrije versies verkrijgbaar zijn. Je kan ze nat (met een vochtig sponsje)aan brengen, zodat ze optimaal dekken, of met een droog sponsje, voor een natuurlijker uiterlijk.
    Als je weinig tijd hebt zijn compactfoundations ideaal want ze zorgen in een mum van tijd voor een geweldig resultaat.

    Vloeibare foundations dekken goed en je hebt de keuze uit verschillende finishes.

    Getinte dagcremes en mousses zijn transparant, dus ideaal voor de jonge huid.

    09-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    08-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REVLON CHARLIE RED EDT
    A Flirty Fusion van Jasmijn, sinaasappelbloem, Ylang Ylang, Hout, Amber, musk en poedergeur

    Bij mij: Een iets bloemige geur die wat aan de zwaardere kant is, geschikt voor overdag en zeker en vast ook voor 's avonds. De geur doet me denken aan gezellige winterdagen waar je met lekker warme chocomelk voor het houtvuur zit



    08-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    07-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOURJOIS EFFET POUDRE, VELVET FINISH LIPSTICK

    Deze zachte lipstick is verrijkt met kokosolie en hydrateert de lippen gedurende acht uur. De lipstick  glijdt op de lippen als een crème en geeft direct comfort, al waarneembaar tijdens het aanbrengen. Dankzij de ultrazachte micropoederdeeltjes die een delicaat gekleurde sluier vormen op de lippen heeft deze lipstick een geraffineerd gepoederd resultaat. Verkrijgbaar in verschillende tinten, matte kleuren. Je hebt niet het gevoel dat je lipstick draagt, want het is zo'n lichte textuur!




    07-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    06-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD








     
    Nivea Stay Real in Sand Beige, Catrice Dark Brown Pencil, UDPP, Revlon a Floral Affair blush in Honey Bunch, Olay Beauty Fluid als moisturizer, Clinique High Impact Mascara

     oogschaduw nr 1 in crease, en nr 7 geblend op ooglid, Bourjois effect pudre lippie in Rosé Velouté

    06-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    05-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JUWELEN
    Een andere verslaving is juwelen ;-) Omdat ik van veel variatie hou heb ik niet veel gouden of zilveren juwelen. (want dit is dan alweer wat kostelijker)..ik haal mijn accessoires overal waar ik ze maar kan vinden en ik deins er niet voor terug om rond te snuffelen op rommelmarkten of in tweedehandswinkeltjes. Het klinkt mss raar maar veelal vind ik zilveren of gouden juwelen nogal klassiek of niet bij me passen...

    Als het solden is kan je in sommige winkels echt koopjes doen en zo ook voor accessoires. Kijk maar eens bij de H&M of de New Look, daar doen ze dingen weg voor 0.50 cent tot 5 euro het stuk. En dan kan ik me al eens laten gaan ;-)
    Verschiet niet van het aantal dat je hieronder zal zien, dit is een verzameling vanover jaren en ik gooi NIKS weg, als ik iets weggooi is het omdat het kapot is of omdat kleur verandert (en dat heb je wel bij goedkope juwelen). Ik kan er geen afstand van nemen en sommige dingen hebben sentimentele waarde (bv.gekregen van iemand, gekocht op reis,...)


















    05-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HARD CANDY SECRET STASH PALLET
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na dit paletje gebruikt te hebben in een FOTD, hier een review ervan.

    Dit is een superleuk en handig meeneempalletje. Ik  verkreeg het via het swappen. Lang leve MUA!!!!

    Leukegroen/roze verpakking met tekeningen op, het sluit met magneetjes.

    Het palletje bevat 4 oogschaduwen, 4 lipglossen, 1 bronzer en een matte fixeerpoeder. Zoals ik al zei: het is een meeneem palletje dus het is niet aan de grote kant. Compact genoeg om in je handtas mee te nemen. De oogschaduwen zijn zacht van textuur dus makkelijk aan te brengen. De lichtgroene kleur is mijn minst favoriet (het lijkt mooi als je het ziet lichtgroen met gouden glansdeeltjes) maar als je het aanbrengt zie je alleen maar het lichtgroen en niks van de gouden glans....Dat is 1 minpuntje.

    De lipglosjes zijn makkelijk aan te brengen en zijn niet te opvallend van kleur. Ook zijn ze niet plakkerig, voor mij een must!

    De bronzer vind ik ook heel neutraal lijken met een beetje van een goudglans erin. Bronzer kan al gauw over the top lijken maar deze niet

    De matte poeder heb ik nog niet gebruikt...

    04-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WnW BLUSHES
    Nog iets waar ik helemaal verliefd op ben is: blush. Ik durf ze bijna niet te tellen....zoveel heb ik er, in alle kleuren en maten en tot mijn favorieten behoren die van WnW. Ze geven je wangen een natuurlijke kleur, met een zachte glans of shimmer.

     Triple Treat

     Three Of A Kind

     Three-Some

     Triple Play

     Mellow Wine, Naive

     Pearlescent Pink, Berry Shimmer

    03-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    02-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIP
    Make up is bedoeld om er beter uit te zien, waardoor men zich uitendelijk beter zal voelen. Zoek eerst je eigen 'basisbenodigdheden' voor een schitterende uitstraling en exxperimenteer daarna met verschilende kleuren en texturen om de mooie trekken te accentueren. Als u er beter uitziet, zul je je ook beter en zelfverzekerder voelen!!!

    02-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    01-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YVES ROCHER BAMBOE BODY WASH
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zoals ik waarschijnlijk al verteld heb ben ik supertevreden van enkele van Yves Rocher's producten...Zo ook van hun 'Fraicheur Vegetale lijn' Mijn favoriet daarvan is de Bamboe !!!

    Wat Yves Rocher zegt:
    * Een waterval van plantaardige frisheid. Ontdek de weldadige frisheid van bamboe in deze 2-in 1 gel. Het fijn schuim hutl lichaam en haar als een tropische regenbui in een zachte geursluier. Uw lichaam wordt van kop tot teen verkwikt voor een natuurlijk fris begin van de dag.
    +punt De ph huidneutrale formule is verrijkt met hyrdraterende en verzachtende werkstoffen. Het natuurlijke evenwicht van huid en haar wordt niet verstoord

    Wat ik zeg:
    * Dit product heeft inderdaad de verfrissende geur van bamboe, zelfs na het douchen ruik je het nog na een tijdje. Door de meeste douchegels krijg ik een droge en schilferende huid. Bij deze niet! Ze hebben er ook de deo en de EDT van. Allemaal kopen dus


    01-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Soap
    31-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIARE BLOEM
    De Tiaré bloem is HET beautygeheim van Tahiti. Als je de bloem in kokosolie laat weken krijg je niet alleen een betoverend parfum, maar ook een brouwseltje dat je haar en huid in topconditie houdt.
    De plant is een bloemdragende heester die alleen voorkomt in Frans Polynesie. De bloem van de tiaré vormt het nationale embleem van het eiland Tahiti en Frans Polynesie. Van de bloem word de monoi olie gemaakt die gebruikt word in verschillende beautyproducten






    Schoonheidsgeheim van de Tahitiaanse vrouw Deze rijke, geparfumeerde olie bevat 50 % echte Monoï de Tahiti. Het ultieme schoonheidsproduct voor de zomer. De olie is ideaal voor een doffe huid en voor de huid die al goed aan de zon gewend is. Breng de olie voor of na het zonnen aan op uw huid. Of op uw haar: uw haar wordt er sterk en glanzend van. De olie verzorgt de huid en maakt deze heerlijk zacht, uw bruine teint wordt levendiger en stralender.
    +punt: Een exotische geur die doet denken aan zonovergoten stranden. Beschermende, soepel makende formule die wonderen doet voor dof, breekbaar haar. Monoï de Tahiti exotische tiaré-olie bevat geen UV-filter en biedt geen bescherming tegen de zon.



    Intense bruining van de huid die al goed aan de zon gewend is Deze niet vette, droge olie met Monoï de Tahiti geurt zacht en beschermt. Zeer geschikt voor de reeds gebruinde huid. De zijdezachte, hydraterende* olie wordt direct op de huid verstoven en intensiveert uw bruine kleur, terwijl u tegelijkertijd in een exotische geur wordt gehuld.
    +punt: Een uiterst fijne, matte, niet vette samenstelling. De tere, sensuele geur van de tiaré-bloem.
    * Werkzaam in de bovenste lagen van de opperhuid.


    Wat ik ervan vind...: Dit product ruikt hemels!!! Het doet me denken aan wegdromen op een eiland, zo'n exotische geur heeft het!!

    31-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    30-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Vandaag tijd voor een Face Of The Day!

     Producten die ik gebruikt heb: Nivea Stay Real Foundation in Sand Beige, ELF Glow Blush, Urban Decay Primer Potion, 2 onderste kleurtjes van Hard Candy Secret Stash palette, Lancome Defenicils mascara, WnW black Liquid liner, Urban Decay Baked Bronzer





    30-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    29-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEAUTYSHOPPEN IN RIJSEL (LILLE)
    Rijsel is voor mij het shoppingparadijs!

    2x per jaar ga ik erheen om de Sephora's, Gallerie Lafayette en Gallerie Printemps onveilig te maken. Ik kan uren in die winkels vertoeven om dingen uit te proberen, bekijken, testen en te twijfelen of ik het nu wel zal kopen of niet

    Welke merken vind je er zoal? MAC, Urban Decay, Nars, Stila, Benefit, Cargo, Bare Escentuals, Hard Candy, Too Faced, MUFE (MakeUpForEver), Bobbie Brown, Smashbox enz...En natuurlijk heb ik weer een verlanglijstje om mee te nemen!! :

    * Nars Torrid blush
    * Nars Deep Throat blush
    * Nars Super Orgasm blush
    * Nars Isolde duo e/s

    * Mac Golden Olive pigment

    * Benefit Coralista blush

    * Cargo Bermuda quad
    * Cargo Rome blush

    En dan nog enkele Too Faced spulletjes....Hmmmmm....als ik alles koop wat ik hierboven schrijf ben ik een klein fortuin kwijt   't zal dus wikken en wegen en twijfelen worden. Jullie worden alvast ge-update wanneer ik ben terug ben van mijn shopping-spree!

    29-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URBAN DECAY COSMETICS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen www.urbandecay.com

    Urban Decay is : beauty met een scherp kantje. Vrouwelijk, gevaarlijk en leuk! Supermooie verpakkingen, goeie producten, en veel variatie.

    Ik heb jullie ongetwijfeld al verteld van hun UDPP (urban decay primer potion). Dit is DE PERFECTE oogschaduwbasis. Komt in een mooie verpakking, handig in gebruik en doet wat het beloofd. Je brengt het product aan met een soort van sponge-tip applicator, je zet enkele kleine stipjes, en wrijft het product uit over je ganse ooglid. Het zorgt ervoor dat je ooglid een mat laagje krijgt waardoor je oogschaduw als het ware 'plakt' aan je ogen. Het maakt de kleur van je oogschaduw intenser en waterproof.








    Ik heb ook 2 van hun oogschaduwpaletten: waaronder hun Ammo Shadow Box en Deluxe Shadow Box. De paletten bevatten hun 'best sellers' dus de oogschaduwen die het meest verkocht worden. De oogschaduwen zijn echt van superkwaliteit : zacht van textuur, veel pigment, en crease-proof.






    Ook hun oogpotloden zijn super!  Toch vind ik ze ietsje prijzig en aangezien ik Gosh Pencils even goed vind koop ik dan liever die. Qua textuur, kleurpigment en 'stay on ' zijn die voor mij hetzelfde.

    Ik heb ondertussen ook 1 van hun liquid liners die alweer in een superleuke verpakking komt en de kleur is : SMOG (olijfgroen met gouden finish). Ook kan je al hun liquidliners als oogschaduw gebruiken.

    Alle Urban Decay items zijn te verkrijgen via hun site, en ik haal mijn producten in de Sephora in Rijsel.

    28-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Urban Decay


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs