Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    07-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOURJOIS EFFET POUDRE, VELVET FINISH LIPSTICK

    Deze zachte lipstick is verrijkt met kokosolie en hydrateert de lippen gedurende acht uur. De lipstick  glijdt op de lippen als een crème en geeft direct comfort, al waarneembaar tijdens het aanbrengen. Dankzij de ultrazachte micropoederdeeltjes die een delicaat gekleurde sluier vormen op de lippen heeft deze lipstick een geraffineerd gepoederd resultaat. Verkrijgbaar in verschillende tinten, matte kleuren. Je hebt niet het gevoel dat je lipstick draagt, want het is zo'n lichte textuur!




    07-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    06-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD








     
    Nivea Stay Real in Sand Beige, Catrice Dark Brown Pencil, UDPP, Revlon a Floral Affair blush in Honey Bunch, Olay Beauty Fluid als moisturizer, Clinique High Impact Mascara

     oogschaduw nr 1 in crease, en nr 7 geblend op ooglid, Bourjois effect pudre lippie in Rosé Velouté

    06-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    05-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JUWELEN
    Een andere verslaving is juwelen ;-) Omdat ik van veel variatie hou heb ik niet veel gouden of zilveren juwelen. (want dit is dan alweer wat kostelijker)..ik haal mijn accessoires overal waar ik ze maar kan vinden en ik deins er niet voor terug om rond te snuffelen op rommelmarkten of in tweedehandswinkeltjes. Het klinkt mss raar maar veelal vind ik zilveren of gouden juwelen nogal klassiek of niet bij me passen...

    Als het solden is kan je in sommige winkels echt koopjes doen en zo ook voor accessoires. Kijk maar eens bij de H&M of de New Look, daar doen ze dingen weg voor 0.50 cent tot 5 euro het stuk. En dan kan ik me al eens laten gaan ;-)
    Verschiet niet van het aantal dat je hieronder zal zien, dit is een verzameling vanover jaren en ik gooi NIKS weg, als ik iets weggooi is het omdat het kapot is of omdat kleur verandert (en dat heb je wel bij goedkope juwelen). Ik kan er geen afstand van nemen en sommige dingen hebben sentimentele waarde (bv.gekregen van iemand, gekocht op reis,...)


















    05-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HARD CANDY SECRET STASH PALLET
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na dit paletje gebruikt te hebben in een FOTD, hier een review ervan.

    Dit is een superleuk en handig meeneempalletje. Ik  verkreeg het via het swappen. Lang leve MUA!!!!

    Leukegroen/roze verpakking met tekeningen op, het sluit met magneetjes.

    Het palletje bevat 4 oogschaduwen, 4 lipglossen, 1 bronzer en een matte fixeerpoeder. Zoals ik al zei: het is een meeneem palletje dus het is niet aan de grote kant. Compact genoeg om in je handtas mee te nemen. De oogschaduwen zijn zacht van textuur dus makkelijk aan te brengen. De lichtgroene kleur is mijn minst favoriet (het lijkt mooi als je het ziet lichtgroen met gouden glansdeeltjes) maar als je het aanbrengt zie je alleen maar het lichtgroen en niks van de gouden glans....Dat is 1 minpuntje.

    De lipglosjes zijn makkelijk aan te brengen en zijn niet te opvallend van kleur. Ook zijn ze niet plakkerig, voor mij een must!

    De bronzer vind ik ook heel neutraal lijken met een beetje van een goudglans erin. Bronzer kan al gauw over the top lijken maar deze niet

    De matte poeder heb ik nog niet gebruikt...

    04-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WnW BLUSHES
    Nog iets waar ik helemaal verliefd op ben is: blush. Ik durf ze bijna niet te tellen....zoveel heb ik er, in alle kleuren en maten en tot mijn favorieten behoren die van WnW. Ze geven je wangen een natuurlijke kleur, met een zachte glans of shimmer.

     Triple Treat

     Three Of A Kind

     Three-Some

     Triple Play

     Mellow Wine, Naive

     Pearlescent Pink, Berry Shimmer

    03-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    02-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIP
    Make up is bedoeld om er beter uit te zien, waardoor men zich uitendelijk beter zal voelen. Zoek eerst je eigen 'basisbenodigdheden' voor een schitterende uitstraling en exxperimenteer daarna met verschilende kleuren en texturen om de mooie trekken te accentueren. Als u er beter uitziet, zul je je ook beter en zelfverzekerder voelen!!!

    02-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    01-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YVES ROCHER BAMBOE BODY WASH
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zoals ik waarschijnlijk al verteld heb ben ik supertevreden van enkele van Yves Rocher's producten...Zo ook van hun 'Fraicheur Vegetale lijn' Mijn favoriet daarvan is de Bamboe !!!

    Wat Yves Rocher zegt:
    * Een waterval van plantaardige frisheid. Ontdek de weldadige frisheid van bamboe in deze 2-in 1 gel. Het fijn schuim hutl lichaam en haar als een tropische regenbui in een zachte geursluier. Uw lichaam wordt van kop tot teen verkwikt voor een natuurlijk fris begin van de dag.
    +punt De ph huidneutrale formule is verrijkt met hyrdraterende en verzachtende werkstoffen. Het natuurlijke evenwicht van huid en haar wordt niet verstoord

    Wat ik zeg:
    * Dit product heeft inderdaad de verfrissende geur van bamboe, zelfs na het douchen ruik je het nog na een tijdje. Door de meeste douchegels krijg ik een droge en schilferende huid. Bij deze niet! Ze hebben er ook de deo en de EDT van. Allemaal kopen dus


    01-06-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Soap
    31-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIARE BLOEM
    De Tiaré bloem is HET beautygeheim van Tahiti. Als je de bloem in kokosolie laat weken krijg je niet alleen een betoverend parfum, maar ook een brouwseltje dat je haar en huid in topconditie houdt.
    De plant is een bloemdragende heester die alleen voorkomt in Frans Polynesie. De bloem van de tiaré vormt het nationale embleem van het eiland Tahiti en Frans Polynesie. Van de bloem word de monoi olie gemaakt die gebruikt word in verschillende beautyproducten






    Schoonheidsgeheim van de Tahitiaanse vrouw Deze rijke, geparfumeerde olie bevat 50 % echte Monoï de Tahiti. Het ultieme schoonheidsproduct voor de zomer. De olie is ideaal voor een doffe huid en voor de huid die al goed aan de zon gewend is. Breng de olie voor of na het zonnen aan op uw huid. Of op uw haar: uw haar wordt er sterk en glanzend van. De olie verzorgt de huid en maakt deze heerlijk zacht, uw bruine teint wordt levendiger en stralender.
    +punt: Een exotische geur die doet denken aan zonovergoten stranden. Beschermende, soepel makende formule die wonderen doet voor dof, breekbaar haar. Monoï de Tahiti exotische tiaré-olie bevat geen UV-filter en biedt geen bescherming tegen de zon.



    Intense bruining van de huid die al goed aan de zon gewend is Deze niet vette, droge olie met Monoï de Tahiti geurt zacht en beschermt. Zeer geschikt voor de reeds gebruinde huid. De zijdezachte, hydraterende* olie wordt direct op de huid verstoven en intensiveert uw bruine kleur, terwijl u tegelijkertijd in een exotische geur wordt gehuld.
    +punt: Een uiterst fijne, matte, niet vette samenstelling. De tere, sensuele geur van de tiaré-bloem.
    * Werkzaam in de bovenste lagen van de opperhuid.


    Wat ik ervan vind...: Dit product ruikt hemels!!! Het doet me denken aan wegdromen op een eiland, zo'n exotische geur heeft het!!

    31-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    30-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Vandaag tijd voor een Face Of The Day!

     Producten die ik gebruikt heb: Nivea Stay Real Foundation in Sand Beige, ELF Glow Blush, Urban Decay Primer Potion, 2 onderste kleurtjes van Hard Candy Secret Stash palette, Lancome Defenicils mascara, WnW black Liquid liner, Urban Decay Baked Bronzer





    30-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    29-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEAUTYSHOPPEN IN RIJSEL (LILLE)
    Rijsel is voor mij het shoppingparadijs!

    2x per jaar ga ik erheen om de Sephora's, Gallerie Lafayette en Gallerie Printemps onveilig te maken. Ik kan uren in die winkels vertoeven om dingen uit te proberen, bekijken, testen en te twijfelen of ik het nu wel zal kopen of niet

    Welke merken vind je er zoal? MAC, Urban Decay, Nars, Stila, Benefit, Cargo, Bare Escentuals, Hard Candy, Too Faced, MUFE (MakeUpForEver), Bobbie Brown, Smashbox enz...En natuurlijk heb ik weer een verlanglijstje om mee te nemen!! :

    * Nars Torrid blush
    * Nars Deep Throat blush
    * Nars Super Orgasm blush
    * Nars Isolde duo e/s

    * Mac Golden Olive pigment

    * Benefit Coralista blush

    * Cargo Bermuda quad
    * Cargo Rome blush

    En dan nog enkele Too Faced spulletjes....Hmmmmm....als ik alles koop wat ik hierboven schrijf ben ik een klein fortuin kwijt   't zal dus wikken en wegen en twijfelen worden. Jullie worden alvast ge-update wanneer ik ben terug ben van mijn shopping-spree!

    29-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URBAN DECAY COSMETICS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen www.urbandecay.com

    Urban Decay is : beauty met een scherp kantje. Vrouwelijk, gevaarlijk en leuk! Supermooie verpakkingen, goeie producten, en veel variatie.

    Ik heb jullie ongetwijfeld al verteld van hun UDPP (urban decay primer potion). Dit is DE PERFECTE oogschaduwbasis. Komt in een mooie verpakking, handig in gebruik en doet wat het beloofd. Je brengt het product aan met een soort van sponge-tip applicator, je zet enkele kleine stipjes, en wrijft het product uit over je ganse ooglid. Het zorgt ervoor dat je ooglid een mat laagje krijgt waardoor je oogschaduw als het ware 'plakt' aan je ogen. Het maakt de kleur van je oogschaduw intenser en waterproof.








    Ik heb ook 2 van hun oogschaduwpaletten: waaronder hun Ammo Shadow Box en Deluxe Shadow Box. De paletten bevatten hun 'best sellers' dus de oogschaduwen die het meest verkocht worden. De oogschaduwen zijn echt van superkwaliteit : zacht van textuur, veel pigment, en crease-proof.






    Ook hun oogpotloden zijn super!  Toch vind ik ze ietsje prijzig en aangezien ik Gosh Pencils even goed vind koop ik dan liever die. Qua textuur, kleurpigment en 'stay on ' zijn die voor mij hetzelfde.

    Ik heb ondertussen ook 1 van hun liquid liners die alweer in een superleuke verpakking komt en de kleur is : SMOG (olijfgroen met gouden finish). Ook kan je al hun liquidliners als oogschaduw gebruiken.

    Alle Urban Decay items zijn te verkrijgen via hun site, en ik haal mijn producten in de Sephora in Rijsel.

    28-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Urban Decay
    27-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HYGIENE IS THE KEY
    Hygiene is heel belangerijk bij make-up, zoniet kan je allerlei irritaties krijgen zoals, prikkende ogen , oogonsteking, acne, eczeem, koortsblaasjes enz... Daarom:

    * Was je penselen/borstels wekelijks met een milde shampoo of babyshampoo

    * Was je sponzen telkens na gebruik, en gooi ze tijdig weg

    * Leen geen make-up uit aan iemand anders zoals mascara, lippenstift of potloden uit, doe je dit wel dan telkens grondig reinigen met alcohol

    * Slijp je potloden regelmatig

    * Sluit alle potjes en dekseltjes goed

    * Cremes neem je het liefst met een spateltje, je vingers tellen ontelbare microben

    * Indien er product in het dekseltje beland is of aan de randen, reinig dit.

    * Als producten veranderen van substantie, geur of kleur gooi ze dan weg!
     

    27-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    26-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAROCCAN ROSE van The Body Shop
    Onlangs lanceerde The Body Shop een nieuwe geur: Maroccan Rose


    Een frisse en verfijnde geur die de schoonheid en romantiek van de lente omschrijft. Een mix van een bedauwde roos, limoenolie , vleugje kruiden, warme vanille en essentiele olie van de Marrokaanse Roos.
    Alles kom in een mooie lichtroze verpakking met fushiaroze tekeningen van de roos op.


    Eau de toilette

    Bodylotion

    Bodybutter

    26-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    25-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENKELE TIPS BIJ HET AANKOPEN VAN MAKE-UP
    Niemand verdoet graag z'n geld aan dingen die je uiteindelijk toch nooit zal gebruiken. Dit geld ook voor aankoop van make-up en andere beautyproducten.

    * Weet je niet welke foundation er het best past qua kleur? Neem dan 3 verschillende waarvan je denkt dat ze bij je huidstint passen, zet een streepje of puntje van elke kleur op je gezicht en de kleur die als het ware versmelt met je eigen huidskleur is de juiste.

    * Lippenstift met oranje en roze ondertonen laten je tanden geler lijken

    * Lippenstift met blauwe ondertonen laat je tanden witter lijken

    * Bruine of te donkere lippenstift laat je ouder lijken

    * De juiste kleur blush is degene die het best versmelt met je natuurlijk blozende wangen.

    * Kies voor creme's en foundation die qua textuur en ingredienten het best verzorgend zijn voor jouw huid.

    * Qua oogschauw kan eigenlijk elk kleur, je kan die altijd oplichten, verdonkeren of blenden met andere kleuren. Teveel glitter komt nogal gauw ordinair of disco-achtig over.

    * Frosty lippenstiften accentueren de lijntjes in je lippen

    * Less is more!!

    25-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Soap
    24-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JOHNSON'S BEDTIME LOTION
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Johnson's is een Canadees merk die bekend staat voor zijn ultrazachte, niet irriterende baby-producten die je baby's tere huidje optimaal verzorgen.

    Zelf heb ik nog geen baby, maar dat wil niet zeggen dat ik die producten eens niet mag uitproberen hé

    Ik ben nogal een moeilijke inslaper en hou ervan om producten uit te proberen die zogezegd je inslapen en goede nachtrust bevorderen. Daarom besloot ik eens om Johnson's Bedtime Lotion uit te proberen. Ik kocht het in de DI (maar denk dat je in het Kruidvat ook wel kan vinden).

    Na een zalige douche wrijf/masseer ik m'n lichaam compleet in met deze lotion. Bij het inmasseren komen essentiele olien vrij de die  natuurlijke rustgevende ingredienten bevatten. Het product is getest op allergieen en houdt de huid zacht en soepel. En ik slaap als een roos!

    24-05-2009 om 01:26 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    23-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CARMEX
    www.mycarmex.com

    Carmex is USA's bekendste lipbalsem, het bestaat al sinds 1937 en werd uitgevonden door Alfred Woelbing die door een mengsel te brouwen op zijn eigen kachel. Voor de volgende 20jaar maakten Alfred en zijn vrouw alle balsems zelf en deden ze het in de alombekende gele potjes. Het staat bekend voor zijn helende en verzachtende werking voor droge, ruwe en gesprongen lippen. Het is niet getest op dieren en bevat SPF (Sun Protection Factor).  Carmex bevat :

    Menthol (dood bacterien en verzacht het ambetante gevoel)
    Camphor (verzacht pijn)
    Phenol (dood bacterien, voorkomt afschilferen)
    Lanolin (verzacht en beschermt)
    Cocoa Butter (vochtinbrengend en beschermt)
    Salicyclic Acid (tegen schiferen en verzacht pijn)
    Aloe Butter (helpt genezen en verzachten)
    Vitamin E (verzacht de beschadiging van vrije radicalen)
    Shea Butter (helpt verzachtend en helpt genezen)
    Petrolatum (vermindert ontsteking en help genezen)

    Wat veroorzaakt gesprongen lippen?
    Hoe verleidelijk het ook is...lik niet aan je lippen
    Koude, wind, regen en overmatige zon
    Allergische reacties
    Als je hele lichaam gedehydrateerd is zullen ook je lippen uitgedroogd zijn.


    Carmex kan ook gebruikt worden bij/voor/als:
    * ontsmettend laagje bij kleine wondjes,kleine verbrande plaatjes en insectenbeten
    * uitdrogen van puistjes en voor het vlugger genezen
    * verzachten van nagelriemen
    * verzachten van ruwe/droge ellebogen en knieen

    Ook Oprah Winfrey is een grote aanhanger van Carmex, laatst gaf ze haar hele zaal met publiek elke een pakketje met Carmex producten. Carmex komt in 3 staandaartverpakkingen: potje, tube en stick. Je hebt de original, die met kersensmaak, aardbeiensmaak en met muntsmaak.
    Bij extreem droge lippen is dit de beste lippenbalsem voor mij! Ik von de mijne bij de DI en het kost iets van rond de 1 euro



    original

    carmex stick met kersensmaak

    carmexstick met muntsmaak

    carmex potje met kersensmaak

    carmex origanal in tube

    carmex met aardbeiensmaak

    23-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Lips
    22-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVERYDAY MINERALS BLUSHES
    Al gehoord van Everyday Minerals?  www.everydayminerals.com

    Everyday Minerals probeert om de hoogste kwaliteit te bieden met producten die 100% natuurlijk zijn en gewonnen worden uit duurzame omgevingen vanover gans de wereld. Al hun producten zijn losse poeders die je met de hulp van aangepaste penselen heel praktisch kan aanbrengen. De producten zijn licht van textuur maar toch dekkend of genoeg kleurpigment. Ze zijn makkelijk in gebruik en je hebt er niet veel van nodig om resultaat te krijgen.
    Op hun site vind je verschillende how-to's (filmpjes over hoe je de producten aanbrengt).

    Hun blushes net als hun oogschaduwen vind ik fantastisch! Merendeel van hun producten kunnen voor veschillende doeleinden gebruikt worden.  Zowel als blush, oogschaduw of lipkleur. Dit alles kan je ook terugvinden op de website.





    Evening Out

    :
    Theme Park


    Game Show


    Waffle Cone


    New Shoes



    Salon Fun


    New Car Smell



    Weekend Getaway



    Snuggle

    22-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    21-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 DEFENATELY DON'TS

    1.  je lipliner TE VER BUITEN je eigen lipcontour...tenzij je op Pamela Anderson wil lijken.....

    2.  Donkere lipliner, lichte lippen...weeral te Pamela

    3.  TE DONKERE/FOUTE MATCH foundation, tenzij je pompoenkleur het nieuwe bruin noemt...

    4.  TE LICHTE foundation, of is het Halloween en wil je gaan spoken?

    5.  je blush in bollen of strepen aanbrengen....BLENDING (uitwrijven/versmelten met je huid) is the word !

    6.  gekartelde eyeliner aanbrengen....doe het dan liever niet

    7.  10 lagen mascara...of zie je graag spinnenpoten aan je ogen?...

    8.  werk je foundation goed uit naar nek en achter de oren....of iedereen ziet dat je een fake tan hebt...

    9.  glitter overdag of als je over 40 bent.... je hebt subtiele schittering en 80's disco...GROOT VERSCHIL!

    10.  blauwe oogschaduw, oranje lippen, roze/rode wangen, groene mascara, oranjebruine foundation...het is geen carnaval!

    21-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    20-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF COSMETICS
    www.eyeslipsface.com

    Eyes Lips Face, afgekort als e.l.f.,  is een merk die praktisch al zijn producten verkoopt aan 1$. Zowel oogschaduw, lippenstiften, nagellakken, penselen enz...Alleen hun toiletzakken, bodybroducten, make-up kits en minerale producten zijn ietsje duurder en starten vanaf 3$.

    Ik heb al een aantal van hun producten uitgeprobeerd en ik moet zeggen: voor de prijs van nog minder dan 1 euro per item kan een mens niet sukkelen!!! Dit is ideaal voor mensen die niet gewoon zijn om make-up te dragen, het toch eens willen proberen en er niet veel geld aan willen uitgeven.

    Mijn favorieten zijn hun blushes en penselen!!! De oogschaduw vind ik minder, weinig pigment en veel te talkpoeder-achtig. Hun lippenstiften en gloss zijn wel oké. Net als ook hun minerale producten en bath en bodylijn.

    Hieronder de 3 blushes die ik super vind!

    bronzed

    coy

    glow

    20-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:E.L.F
    19-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INECTO PURE COCONUT OIL & MILK
    Inecto Pure Coconut Oil & milk is een merk met 100 % pure kokosnootolie of melk.

    De kokosnoot is een vruchtbare bron voor de verbetering van huid en haar, iets wat de Pacific Islanders al kennen sinds eeuwen. bekend voor hun schoonheid en jeugdige verschijning, ontdekten ze lang geleden dat pure kokosnootolie de huid en haren kan verzachten.

    Zelf heb ik enkele producten van hen zoals de : hand en nagelcreme, scrb en bodylotion en ik kan er alleen maar goed over spreken. De producten ruiken heerlijk naar kokosnoot, trekken snel in, laten geen vettig laagje in en ze zijn vochtinbrengend!! Allemaal goeie dingen dus.
     Producten van hen kan je kopen in het Kruidvat of bij Essenza



    19-05-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:Body


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs