Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    09-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE 'WHY' OF THE 'NO-BUY'
    Enkele dagen geleden, bij de post van m'n wishlist, vertelde ik jullie dat ik momenteel op een 'no-buy' dieet ben. Dat dieet startte ergens midden januari.

    Begin januari trakteerde ik mezelf op enkele shoppingtrips hier en daar, een haultje bij Enchantra, een haultje bij Boozyshop, een etentje hier en daar, een KIKO bestelling uit Barcelona, de Benfit Hoola Bronzer uit de US (waar nog een review over volgt)enz...
    Een dure maand met extreem veel aankopen en folietjes. Nu, dat wist ik natuurlijk wel allemaal op voorhand maar ik mocht van mezelf eens 'over de top' gaan omdat ik wist dat ik de komende periode zou moeten kalmer aan doen

    De reden daarvoor is: my significant other and I verhuizen!!! Naar iets beter, groter én mooier en dat brengt natuurlijk de nodige kosten met zich mee . Het kleine en knusse appartement wordt ingeruild voor een huis mét grote tuin, grotere keuken, grotere badkamer én slaapkamers op een bovenverdieping . Voor sommigen klinkt dat misschien doodnormaal, maar als je enkele jaren op een appartement hebt gewoond snap je wel wat ik bedoel!

    Toch zal ik het appartement wat missen Het heeft een supergoede ligging: dicht bij station, stad, werk, ouderlijk huis, winkels enz...héél centraal gelegen. Het is ook het eerste stekje die ooit van 'mezelf' was, zonder ouders om me heen , de eerste keer gaan samenwonen. Dat zijn dingen die je niet vlug vergeet

    Maar tijden veranderen dus en we krijgen een nieuwe leuke stek, waar plaats is om te zonnen, te tuinieren (eindelijk kan ik een kruidentuintje aanleggen!), kan ik lavendel in overvloed plaatsen en me in de Franse Riviera wanen, bbq'en tot we erbij neervallen en tuinfeesten geven ;-), samen met m'n vriend, onze twee katten en de kippen die we adopteren !

    We verhuizen begin april en ik ben langzaam aan het inpakken en uitkijken naar onze nieuwe stek !!!!!!!!!!



    09-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    08-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PERSBERICHT: NIEUWE L'OREAL COLOR RICHE LIPPENSTIFTEN
    Vorige week zat er nogal onverwacht een pakketje in de bus. Twee van de nieuwe L'oreal Color Riche lipsticks om uit te testen. Sinds ik een tijd geleden een heel aantal van deze lipsticks kocht uit de sales-bakken van 't Kruidvat was ik helemaal 'hooked' dus dit pakje was een leuke verrassing !



    Het gaat hier om twee van de nieuwe lipsticks uit de L'oreal Color Riche lijn die nu ongeveer (februari 2011) tekoop zouden moeten zijn in de lokale kruidvat, Inno enz... Color Riche lipsticks kosten 12.99 euro 't stuk. Niet van de goedkoopste inderdaad maar méér dan hun geld waard !!

    Color Riche werd op de markt gebracht in 1992 en is sindsdien de meest succesvolle lijn op de mark, met maar liefst 270 verschillende tinten om te kiezen en ze worden wereldwijd verkocht !

    In 2009 werden er maar liefst 25 miljoen exemplaren van verkocht, daarmee is Color Riche méér dan een succesverhaal; het is een legende ! Color Riche heeft een verzorgende textuur en is verrijkt met oxidatiewerende vitamine E en met omega 3 en 6 die de schoonheid van de lippen herstelt. Ook bevat hij 50% actieve ingredienten die je lippen revitaliseren en verwennen.



    Color Riche bestaat in twee kleurenfamilies; de intense kleuren en de nude-tinten. Uit die twee kleurenfamilies kreeg ik elk één lipstick. Nr 374 ,de donkerste, en nr 379, de lichtste kleur dus.

    Color Riche lipsticks worden elk voorgesteld en gelinkt aan celebrity's. Zo wordt nr 379 gelinkt aan Milla Jovovich. Enkele andere bekende presentatrices zijn: Béyonce, Freida Pinto, Claudia Schiffer, Doutzen Kroes enz...

    Tijd voor swatches !! Nr 379:



    Nr 374:



    Beide lipsticks hebben een zachte en romige textuur bij het aanbrengen waardoor de lipstick als het ware over je lippen glijdt. Ze hebben een licht en luchtig, aangenaam gevoel.

    Persoonlijk schrok ik op 't eerste gezicht wat van de donkerste kleur. Dit is een kleur die ik eigenlijk zelf nooit ging gekocht hebben, maar toen ik hem probeerde beviel hij me eigenlijk wel !  De kleur is feller dan wat ik gewoonlijk verkies en uiteindelijk vind ik hem wel mooi bij me passen. daarvoor toon ik jullie nog enkele twee full face fotos .





    De lichtste kleur gebruik ik al elke dag sinds ik hem gekregen heb omdat hij bij gelijk welke neutrale look past !

    08-02-2011 om 20:35 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE LONG LASTING EYE PENCIL in Almost Famous
    Dit ultragoedkope Essence Long Lasting Eyepencil is een musthave voor in je stash, al zeg ik het zelf !



    Het longlasting oogpotlood komt in een twist-up tube, makkelijk omdat als je klaar ben met gebruiken je hem gewoon weer in de tube draait. Minder makkelijk omdat de punt na een tijd stomp wordt en je die niet kan slijpen. Dus scherpe lijnen kan je hier na een tijdje niet mee mee tekenen.

    TIP! Als je toch een scherpere punt wil, dan draai je het potlood horizontaal even rond op je handpalm !



    De kleur ligt tussen wit en champagne in en is dus ideaal als highlighterkleur! Ik gebruik hem daarom graag in m'n binnenste ooghoek en op m'n wenkbrauwbot, dus net onder m'n wenkbrauw.

    Na het aanbrengen is hij nog even blendbaar maar daarna droogt hij op tot een waterproof finish, dus vlug te werk gaan is de boodschap !



    Het potlood kost 1.29 euro en is uiteraard te koop in het Kruidvat !

    08-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: CANYON SUNRISE by Diamond Cosmetics
    Deze prachtige mauve kleur met gouden gloed behoort tot één van mijn favoriete lakjes ! Net zoals alle andere Diamond Cosmetics lakjes lakt deze smooth en dekkend na 2 lagen. Hij blijft 3 dagen onberispelijk zitten !







    Diamond Cosmetics is te koop bij www.boozyshop.nl en de lakjes kosten net geen 4 euro 't stuk!

    Welke Diamond Cosmetics lakjes heb jij al in je bezit??

    07-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    06-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIT HIGH BEAM SAMPLE REVIEW
    Highlighters, ik geef toe, ik gebruik ze eigenlijk niet genoeg. Ik heb er wel hoor, al vergeet ik het meestal te gebruiken Daar besloot ik sinds kort verandering in te brengen sinds ik deze sample probeerde, Benefit's HighBeam, en ik dus weer helemaal into 'highlighten' ben:



    Wat zegt Benefit ?



    'Breng aan op jukbeenderen en wenkbrauwbot, of gelijk welk deelte je wilt highlighten'

    Swatch:



    Highbeam is een heel licht parelmoerroze liquid, dus vloeibaar, enkele stipjes en je hebt al genoeg om gans je gezicht te highlighten, wees daarom spaarzaam en het product gaat eeuwen mee ! Het geeft je huid een hele mooie glans en het strijkt makkelijk open.

    Op de Benefit website kost Highbeam $24, wat op een 17 euro zou komen. Helaas is hij wel duurder als je hem in de Inno Antwerpen of Brussel koopt, daar kost hij rond de 23 euro.

    Deze komt op m'n wishlist !!!

    Iemand anders die hem ook de moeite waard vind???

    06-02-2011 om 20:38 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Face
    05-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Bij deze post toon ik jullie m'n gezicht zonder en mét make-up. Ik maquilleerde één kant van m'n gezicht, zo krijgen jullie een ideetje van voor en na!!



    05-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    04-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WISHLIST
    Elk van jullie heeft ongetwijfeld een lijstje waarop items staan die je mettertijd nog zou willen aanschaffen, maar omdat er op dat moment geen 'cash-overflow' is staan die spulletjes mooi te wezen op een lijstje. Zo ook bij mij

    Ik sta momenteel op een No-Buy dieet, maar daarover later meer. Op naar m'n wishlist !

    Face:
    * Nars Sheer Glow Foundation, http://www.narscosmetics.com/Sheer-Glow-Foundation-C620_makeup_7.aspx
    * Mac Studio Sculpt Foundation, http://www.maccosmetics.com/product/shaded/158/4386/Studio-Sculpt-SPF-15-Foundation/index.tmpl
    * Nars Laguna Bronzer, http://www.narscosmetics.com/Bronzing-Powder-C40_makeup_7.aspx
    * Too Faced Chocolate Soleil Bronzer, http://www.toofaced.com/product_template_003.aspx?dept_sub_id=21&dept_id=9&cat_id=89
    * Benefit Bella Bamba blush, http://www.benefitcosmetics.com/Benefit-bella-bamba/dp/B004AGM47C

    Eyes:
    * Mac Painterly Paintpot
    * Mac Rubenesque Paintpot
    * Nieuwe WnW trio's and grote paletten, http://nouveaucheap.blogspot.com/2011/01/some-eye-looks-using-new-wet-n-wild.html,
    http://nouveaucheap.blogspot.com/2011/01/new-wet-n-wild-coloricon-eyeshadow.html
    * Inglot oogschaduw !!!!

    Lips:
    * Carmex Vanille en Carmex Lime: http://nouveaucheap.blogspot.com/2010/12/review-new-carmex-vanilla-and-lime.html
    * OCC Liptars in Memento, Hush en Divine

    Nails:
    * China Glaze: Electric Lilac, Blue Sparrow, Poetic, Passion, Joy en Delight

    Dit zijn items die ik met tijd echt zou willen aanschaffen om mijn stash te vervolledigen. Ik heb nog andere items in m'n gedachten maar die zijn niet zo belangrijk als die vanop m'n wishlist.

    Hebben jullie een wishlist?

    04-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIT SUGARBOMB !
    Afgelopen zondag vertelde ik jullie al over Benefit's Dallas en hoe tevreden ik er wel mee ben, toen ik Dallas kocht, kocht ik ook Sugarbomb, die ik vandaag zal reviewen !

    Benefit Sugarbomb


    Sugarbomb komt in één van de welbekende vierkante kartonnen doosjes, héél mooi maar helaas vrees ik dat deze doosjes geen lang leven zullen hebben, en al zeker niet als je besluit hem mee te nemen in je handtas.

    Sugarbomb komt in een glanzende, bijna metallic, verpakking. Ik  moet toegeven, als ik het vergelijk met alle andere doosjes vind ik deze het minst mooi, maar uiteraard is het niet de verpakking die het belangrijkst is maar de inhoud ! Het doosje bevat net als z'n voorgangers een borsteltje om het poeder aan te brengen. Het borsteltje is handig, maar eerder voor 'on the go' ik gebruik hem liever met een gewone blush-brush.



    Sugarbomb bestaat uit vier driehoekjes die één poeder vormen, elk zijn het perziktinten, de één al wat donkerder of lichter dan de andere. De kleurtjes kunnen apart gebruikt worden of je kan met je blushpenseel over gans het poeder gaan. Ik verkies ook het laatstse.



    Sugarbomb bevat de nodige glans en shimmer, géén glitter ! De shimmer zorgt ervoor dat je huid/wangen een mooie peachy glow krijgt, hoeronder toon ik jullie de swatch op m'n hand:





    Tijd voor swatches op m'n gezicht !





    Zoals je kan zien is Sugarbomb licht en subtiel, dus niet 'in your face', daar hou ik wel van ! Hij geeft m'n wangen een héle mooi peachy glow, die je vooral ziet met de juiste lichtinval. Ik ben echt supertevreden met deze aankoop.

    Benefit's Sugarbomb is tekoop in de Inno Antwerpen of Brussel, waar hij 32 euro kost. OF zoek ebay af voor een goede deal!

    03-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: BERRY PINK by ELF
    Vandaag een swatch van dit cheap-o ELF nagellakje in de kleur Berry Pink. Ik vind hem mooi maar niet speciaal...Van deze kleur zijn er 1001 te verkrijgen en elk merk heeft wel deze tint in z'n stash:



    Dit zijn 2 laagjes en zoals je ziet lakt hij niet perfect dekkend, een derde laagje zou goed zijn om de nagelrand te verbergen. Hij lakt mooi open, dus niet streperig, heeft een mooie glans en blijft toch zeker 3 dagen zitten !



    Wat vind jij van deze kleur?

    03-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    02-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLINDER-OORBELLEN
    Dat ik van vlinders hou dat liet ik jullie al eerder weten. Echte vliegende vlinders, foto's, prenten of accessoires, you name it I love it all ;-). Vandaag toon ik jullie een deeltje van m'n oorbellenstash met als thema: vlinder. Hoe kan het ook anders? ;-)

    Gekocht bij de six tijdens totale uitverkoop wegens verbouwing, elk paar kostte 1 euro:


    Ook deze kocht ik diezelfde dag en betaalde ik ook maar 1 euro/paar voor:


    Het linkse paar kocht ik in een Chinese winkel in Zuid Afrika, talking about multicultural ;-), het rechtse paar kreeg ik ooit cadeau:



    Deeze twee paar zijn 'handmade' en kovht ik op een brocantemarktje in Spanje, Barcelona om exact te zijn:



    Deze laatste kocht ik ook in Zuid Afrika, maar afrikaans getint zijn ze niet



    Ik hou ervan oorbellen te kopen overal waar ik op reis ga, het geeft me leuke herrinneringen !!!

    Hou jij van vlinder-accessoires???

    02-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JANUARI FAVORIETEN
    Naar goede gewoonte toon ik jullie vandaag mijn favorieten van de afgelopen maand ! Het zijn er niet ontzettend veel, maar toch enkele:



    1. MAC Mauvement Pigment, m'n ultieme favoriet, de taupe/paarse kleur met gouden glimmer past bij elke ooglook.
    2. Wet 'n Wild LE palette in Golden Goddess, prachtige warme kleuren die mooi passen bij m'n oogkleur.
    3. Sugarpill Palettes, ik kocht er twee en ben er helemaal verzot op, de grootte van de pans, de pigmentatie, de look van de palettes, I LOVE IT!



    1. Maybelline Dream Satin Liquid in de kleur Sable, uitermate geschikt voor een droge huid en geeft m'n gezicht een 'dewy' finish.
    2. Catrice Urban Baroque gezichtspoeder
    3. Clinique Blush in Chestnut (de grote pan), een prachtige matte kleur
    4. Clinique duo blush sample in New Clover/ Totally Tawny
    5. ELF Studio Line Cool Bronzer, mat en perfect om te contouren.

    Ik vergat mijn favo parfum van het moment toe te voegen, Thierry Mugler's Womanity...Deze is gewoon héérlijk en sinds ik hem heb gebruik ik hem elke dag!!!!

    Wat zijn jullie favo's van afgelopen maand?

    01-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: Peace On Earth by China Glaze
    Peace On Earth is de mooiste olijfgroene nagellakkleur die ik ooit gezien heb en deze verdiend een speciaal plaatsje in m'n nagellakstash. hij heeft een mooie gouden gloed door zich lopen waar ik helemaal verliefd op ben!





    Wat vind jij van deze kleur?

    31-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOEKETJE BLOEMEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Toch wel héél veel dames op de wereldbol kan je blij maken met een boeketje bloemen, zomaar...voor een verjaardag...voor Valentijn , een speciale dag enz...een bloemetje past bij elke gelegenheid.

    Alhoewel ik sommige bloemen prachtig vind - ik ben zot van Passiebloemen, de Pimpernel, een Orchidee en de Lotus- behoor ik tot de sterke minderheid die niet graag bloemen krijgt als cadeau, net zoals ik niet graag chocolade of pralines krijg... Pas op, het gebaar erachter vind ik leuk en als ik bloemen krijg ben ik oprecht dankbaar, maar ik geef toe:
    1. ik ben te lui om bloemen te onderhouden...
    2. mensen geven er soms veel geld aan uit en sommige bloemen bloeien uit waarna je er niks meer mee bent, tenzij je een plant krijgt waarvan je achteraf nog stekjes kan planten...

    Call me 'weird' maar het is zo

    Toen ik onlangs op het www aan het surfen was kwam ik een boeketje tegen die wél heel graag zou krijgen. En ja...het zijn bloemen, al zijn ze veel origineler . Klik op de foto om te vergroten !!!!!!!

    Ik vind het gewoon prachtig en compleet mijn stijl !!!!!! Ze verwelken niet en gefen nog een speelse toets aan het interieur én vooral...geen onderhoudt!

    Krijgen jullie graag bloemen???

    31-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIT DALLAS
    Ken je dat gevoel van 'Instant Love'? Je ziet een product en het is liefde op 't eerste gezicht...smelt...! Wel, dat heb ik met alle Benefit doosjes . Ik ben er heimelijk verliefd op !

    Het enige downsize puntje die m'n verliefdheid wat bekoeld is hun prijs . 32 euro 't stuk als je ze koopt in de Inno in Antwerpen of Brussel...Daarom besloot ik ebay af te struinen en vond en kocht ik Benefit Dallas en Sugarbomb, samen mét verzendingkosten voor 33 euro. Talking 'bout a deal hé!!!




    Dallas komt in het welbekende vierkante kartonnen doosje met de afbeelding van een 'cowgirl and horse' uit Dallas, Texas, waar cowgirls en paardenranches niet weg te denken zijn.

    Ikzelf vind de vierkante doosjes prachtig al denk ik dat ze met verloop van tijd, en al zeker als je ze meeneemt in je handtas, kapot zullen gaan. Geef toe, karton is nu niet het sterkste materiaal. In de toekomst zou het misschien beter zijn moest Benefit z'n doosjes gaan plastificieren. Is maar een ideetje

    De Dallas blush /bronzer is afgeschermt met een plastiekje en daarbovenop ligt een soort van borsteltje in 't doosje. De haartjes zijn superzacht, maar de grootte van het borsteltje is niet meteen de handigste om 't product mee aan te brengen. Al hou ik hem wel want hij is makkelijk voor 'on the go' !



    Dallas is een bruinroze kleur mét shimmer, geschikt te gebruiken als blush én als 'overall wash' op je gezicht, als een soort van bronzer dus.

    Op vele blogs claimen dames dat hij ook goed is om te contouren, dat vind ik persoonlijk niet, daarom vind ik hem té licht van kleur en té glanzend. Om te contouren vind ik Hoola beter ! Ik gebruik Dallas 't liefst als blush en gebruik hem sporadisch eens als bronzer, valt te zien voor wat ik die dag zin in heb



    Swach op m'n hand:


    Swatch op m'n wang :





    Het is een feit, Dallas geeft je gezicht een mooie 'glow' !!!!!!!!!  Vind ik hem de moeite waard? Ja, ja en nog eens ja !!!

    Probeerden jullie hem al??? Welke is jouw favoriet van de Benefit 'face'boxes??

    30-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YVES ROCHER QUICK DRY FLUID
    Nagels lakken...ik doe het graag en praktisch elke dag. Heb ik nu veel tijd of weinig tijd, nagels lakken vind ik een leuke bezigheid. De minder leuke kant aan nagels lakken is de droogtijd....:-s.

    Wie kent het niet, na een uurtje wachten denk je dat je nagels droog zijn, want ze voelen ook zo maar hoho...te vroeg gejuigd ! Voor je het weet zit er een deuk of krasjes in je nagellak en kan je terug opnieuw beginnen, want nagellak heeft namelijk nog een tijdje nodig om compleet uit te harden!!

    Daarom ben ik steeds opzoek naar producten die hierbij een beetje helpen, sneldrogende topcoats enz...Volgens mij kan niks tippen aan China Glaze Fast Dry en Seche Vite, maar dat wil niet zeggen dat ik niet open sta voor andere merken en producten

    Onlangs vond ik bij Yves Rocher deze Quick Dry Fluid:



    De fluid breng je aan door middel van een drupje te laten vallen op je nagels, niet lakken!:




    Ik weet dat Essence ook een product heeft die hier sterk op lijkt en om eerlijk te zijn ben ik er geen echte fan van...en helaas van dit product ook niet !!!

    De fluid heeft een soort olie-achtige textuur, heel raar, dus je vingers voelen vet aan en daar hou ik niet van. Ook droogt hij niet zoals beloofd in enkele luttele minuten. Als je na twee minuten wil voelen als de nagellak droog is krijg je een deuk, je nagellak glijd als het ware van je vinger. Als je 10 minuten geduld hebt dan lukt het wel en is je nagellak droog al blijft je vinger wel vet aanvoelen.

    Nee, ik ben totaal geen fan van dit product !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Probeerde iemand hem al? Wat zijn de bevindingen?

    30-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    29-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    De look is niet echt speciaal, al gebruikte ik eens een andere foundationformule om een 'glowy' look te krijgen. Daarvoor mende ik m'n gewone foundation (Maybelline Dream Liquid in Sable) met de Giorgio Armani Sheer Fluid die ik eerder al reviewde.

    Het resultaat is een glowy finish, die je helaas alleen goed ziet in daglicht   Oh enne........let aub niet op de outfit !!! Ik was namelijk nog in pijama...kreeg het koud...en trok een roze pull aan...matched totaaaaaaal niet maar bon .





    29-01-2011 om 14:07 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JARDINS DU MONDE, VETIVER DE TAHITI, yves rocher
    Wie van verfrissende 'groene'geuren houdt moet resoluut voor deze douchegel kiezen !!! De geur vind ik héérlijk !





    Volgens mij is hij ideaal onder de douche 's morgens, om verkwikkend en opgepept de dag te starten !!

    29-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Body
    28-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC MAUVEMENT PIGMENT
    Eén van de mooiste oogschaduwkleuren vind ik deze MAC Mauvement Pigment, een mooie héél shimmery taupe/paarse kleur die tegelijk ook een gouden glans bevat. Een kleur die geschikt is voor elke gelegenheid én ook supermooi is als subtiele waas op je ooglid als je voor een minimale oogmake-up look gaat.









    Welke is jullie favoriete MAC pigment?

    28-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:MAC
    27-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAYBELLINE MNY BLUSHES

    Vele blogs op het net waren superpositief over MNY, het jongere merk van Maybelline en beloofden dat dit een nieuw merk was die je zeker moest halen, bekijken of aankopen. Ondertussen is de hype al wat gepasseert en toen ik een tijd geleden in Sluis was, kocht ik dan ook een aantal dingen.

    Helaas wat ik wat teleurgesteld toen ik de display zag. Niet alleen de vond ik die er heel klein en onpraktisch (de spullen zitten allemaal op mekaar gepakt) uitzien, ook de verpakkingen vielen me wat tegen. Ik vind het merk er namelijk heel goedkoop en kinderlijk uizien.

    Dit alles liet m’n pret een beetje bederven, dus besloot ik alleen enkele lakjes en blushes aan te schaffen, maar daarover vertelde ik al eerder meer.

    Vandaag toon ik jullie 2 blushes:

    Dit is blush nummer 501, een donkerroze bijna ‘berry’ kleur met gouden shimmer. Deze is verrassend goed gepigmenteerd, dus een beetje opletten bij het aanbrengen. Liever eerst starten met minder dan direct blozende appelwangen te krijgen J Op beide foto’s hieronder zie je hoe gepigmenteerd de blush wel is:




    Hij brengt makkelijk aan en is makkelijk te blenden. Op naar de tweede kleur, nummer 301:


    Op eerste zicht doet hij me denken aan Nars Orgasm en al z’n dupes, alleen een tintje lichter. Helaas is dat tintje lichter nauwelijks te zien…Ik bracht wel 3 laagjes aan en dit is en bleef het resultaat. Alleen kreeg ik superveel shimmer op m’n wangen:





    Deze is een ware teleurstelling… helaas! Ik dacht dat het misschien aan mijn huidttint lag die iets te donker was maar ook op een andere blog las ik hetzelfde. Deze geeft nauwelijks kleur af…

    Wat vinden jullie van het MNY merk? Een beetje overrated en ben je het eens met me eens of helemaal niet ?

    A lot of beauty blogs have been positive about MNY, the younger sister of Maybelline. They promised that it was a brand to look at and get. When I was in Sluis (NL) recently, I bought a few things.

    Unfortunately I got a bit disappointed when I took a look at the display. Not only was the organization not practical (a lot of stuff were jammed together), I didn’t really like the packaging either. I thought the brand looked cheap and childish.

    It spoiled my mood a little, but I decided to purchase some polishes and blushes anyway. I told about them already.

    Today I’ll show you two blushes.

    This is blush number 501, a dark pink, almost some kind of berry with a golden shimmer to it. The pigmentation is surprisingly good, so be careful when you apply it. Start off with a little, instead of ending up with two blushing apples. J In both pictures below, you can see how pigmented the blush is.

    It applies easily and blends well. On to colour number 301.

    At first sight this reminds of Nars Orgasm and its dupes, although it’s a shade lighter. Unfortunately this shade hardly shows… I applied 3 coats and this is the result: a lot of shimmer on my cheeks.

    A true disappointment… what a pity! At first I thought it could be the shade of my skin, but afterwards I read the same thing on other blogs… The pigmentation of this one is bad.

    What do you think about the brand MNY? Overrated or do you disagree?













    27-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M PURPLE GLITTER EYELINER
    Glitter eyeliner is leuk als extraatje in je stash. Feestelijke looks kan je er zo mee 'pimpen' ! Toen ik deze glitterliner in de H&M zag voor maar 3.95 euro waagde ik mijn kans:



    Voornamelijk paarse glitter, maar er is ook blauw en goud in terug te vinden:



    Helaas was ik ferm teleurgesteld toen ik hem probeerde !!! Kijk hieronder naar de swatch:



    De swatch hierboven is 3 laagjes van de liner op mekaar. De liner is héél stroperig en bevat bijna geen glitter. Ook duurt het immens lang tegen dat hij droogt.

    Nee...deze is echt geen aanrader !!!!

    Wat vinden jullie in het algemeen van glitterliners???

    27-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs