Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    31-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: Peace On Earth by China Glaze
    Peace On Earth is de mooiste olijfgroene nagellakkleur die ik ooit gezien heb en deze verdiend een speciaal plaatsje in m'n nagellakstash. hij heeft een mooie gouden gloed door zich lopen waar ik helemaal verliefd op ben!





    Wat vind jij van deze kleur?

    31-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOEKETJE BLOEMEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Toch wel héél veel dames op de wereldbol kan je blij maken met een boeketje bloemen, zomaar...voor een verjaardag...voor Valentijn , een speciale dag enz...een bloemetje past bij elke gelegenheid.

    Alhoewel ik sommige bloemen prachtig vind - ik ben zot van Passiebloemen, de Pimpernel, een Orchidee en de Lotus- behoor ik tot de sterke minderheid die niet graag bloemen krijgt als cadeau, net zoals ik niet graag chocolade of pralines krijg... Pas op, het gebaar erachter vind ik leuk en als ik bloemen krijg ben ik oprecht dankbaar, maar ik geef toe:
    1. ik ben te lui om bloemen te onderhouden...
    2. mensen geven er soms veel geld aan uit en sommige bloemen bloeien uit waarna je er niks meer mee bent, tenzij je een plant krijgt waarvan je achteraf nog stekjes kan planten...

    Call me 'weird' maar het is zo

    Toen ik onlangs op het www aan het surfen was kwam ik een boeketje tegen die wél heel graag zou krijgen. En ja...het zijn bloemen, al zijn ze veel origineler . Klik op de foto om te vergroten !!!!!!!

    Ik vind het gewoon prachtig en compleet mijn stijl !!!!!! Ze verwelken niet en gefen nog een speelse toets aan het interieur én vooral...geen onderhoudt!

    Krijgen jullie graag bloemen???

    31-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIT DALLAS
    Ken je dat gevoel van 'Instant Love'? Je ziet een product en het is liefde op 't eerste gezicht...smelt...! Wel, dat heb ik met alle Benefit doosjes . Ik ben er heimelijk verliefd op !

    Het enige downsize puntje die m'n verliefdheid wat bekoeld is hun prijs . 32 euro 't stuk als je ze koopt in de Inno in Antwerpen of Brussel...Daarom besloot ik ebay af te struinen en vond en kocht ik Benefit Dallas en Sugarbomb, samen mét verzendingkosten voor 33 euro. Talking 'bout a deal hé!!!




    Dallas komt in het welbekende vierkante kartonnen doosje met de afbeelding van een 'cowgirl and horse' uit Dallas, Texas, waar cowgirls en paardenranches niet weg te denken zijn.

    Ikzelf vind de vierkante doosjes prachtig al denk ik dat ze met verloop van tijd, en al zeker als je ze meeneemt in je handtas, kapot zullen gaan. Geef toe, karton is nu niet het sterkste materiaal. In de toekomst zou het misschien beter zijn moest Benefit z'n doosjes gaan plastificieren. Is maar een ideetje

    De Dallas blush /bronzer is afgeschermt met een plastiekje en daarbovenop ligt een soort van borsteltje in 't doosje. De haartjes zijn superzacht, maar de grootte van het borsteltje is niet meteen de handigste om 't product mee aan te brengen. Al hou ik hem wel want hij is makkelijk voor 'on the go' !



    Dallas is een bruinroze kleur mét shimmer, geschikt te gebruiken als blush én als 'overall wash' op je gezicht, als een soort van bronzer dus.

    Op vele blogs claimen dames dat hij ook goed is om te contouren, dat vind ik persoonlijk niet, daarom vind ik hem té licht van kleur en té glanzend. Om te contouren vind ik Hoola beter ! Ik gebruik Dallas 't liefst als blush en gebruik hem sporadisch eens als bronzer, valt te zien voor wat ik die dag zin in heb



    Swach op m'n hand:


    Swatch op m'n wang :





    Het is een feit, Dallas geeft je gezicht een mooie 'glow' !!!!!!!!!  Vind ik hem de moeite waard? Ja, ja en nog eens ja !!!

    Probeerden jullie hem al??? Welke is jouw favoriet van de Benefit 'face'boxes??

    30-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YVES ROCHER QUICK DRY FLUID
    Nagels lakken...ik doe het graag en praktisch elke dag. Heb ik nu veel tijd of weinig tijd, nagels lakken vind ik een leuke bezigheid. De minder leuke kant aan nagels lakken is de droogtijd....:-s.

    Wie kent het niet, na een uurtje wachten denk je dat je nagels droog zijn, want ze voelen ook zo maar hoho...te vroeg gejuigd ! Voor je het weet zit er een deuk of krasjes in je nagellak en kan je terug opnieuw beginnen, want nagellak heeft namelijk nog een tijdje nodig om compleet uit te harden!!

    Daarom ben ik steeds opzoek naar producten die hierbij een beetje helpen, sneldrogende topcoats enz...Volgens mij kan niks tippen aan China Glaze Fast Dry en Seche Vite, maar dat wil niet zeggen dat ik niet open sta voor andere merken en producten

    Onlangs vond ik bij Yves Rocher deze Quick Dry Fluid:



    De fluid breng je aan door middel van een drupje te laten vallen op je nagels, niet lakken!:




    Ik weet dat Essence ook een product heeft die hier sterk op lijkt en om eerlijk te zijn ben ik er geen echte fan van...en helaas van dit product ook niet !!!

    De fluid heeft een soort olie-achtige textuur, heel raar, dus je vingers voelen vet aan en daar hou ik niet van. Ook droogt hij niet zoals beloofd in enkele luttele minuten. Als je na twee minuten wil voelen als de nagellak droog is krijg je een deuk, je nagellak glijd als het ware van je vinger. Als je 10 minuten geduld hebt dan lukt het wel en is je nagellak droog al blijft je vinger wel vet aanvoelen.

    Nee, ik ben totaal geen fan van dit product !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Probeerde iemand hem al? Wat zijn de bevindingen?

    30-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    29-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    De look is niet echt speciaal, al gebruikte ik eens een andere foundationformule om een 'glowy' look te krijgen. Daarvoor mende ik m'n gewone foundation (Maybelline Dream Liquid in Sable) met de Giorgio Armani Sheer Fluid die ik eerder al reviewde.

    Het resultaat is een glowy finish, die je helaas alleen goed ziet in daglicht   Oh enne........let aub niet op de outfit !!! Ik was namelijk nog in pijama...kreeg het koud...en trok een roze pull aan...matched totaaaaaaal niet maar bon .





    29-01-2011 om 14:07 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JARDINS DU MONDE, VETIVER DE TAHITI, yves rocher
    Wie van verfrissende 'groene'geuren houdt moet resoluut voor deze douchegel kiezen !!! De geur vind ik héérlijk !





    Volgens mij is hij ideaal onder de douche 's morgens, om verkwikkend en opgepept de dag te starten !!

    29-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Body
    28-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC MAUVEMENT PIGMENT
    Eén van de mooiste oogschaduwkleuren vind ik deze MAC Mauvement Pigment, een mooie héél shimmery taupe/paarse kleur die tegelijk ook een gouden glans bevat. Een kleur die geschikt is voor elke gelegenheid én ook supermooi is als subtiele waas op je ooglid als je voor een minimale oogmake-up look gaat.









    Welke is jullie favoriete MAC pigment?

    28-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:MAC
    27-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAYBELLINE MNY BLUSHES

    Vele blogs op het net waren superpositief over MNY, het jongere merk van Maybelline en beloofden dat dit een nieuw merk was die je zeker moest halen, bekijken of aankopen. Ondertussen is de hype al wat gepasseert en toen ik een tijd geleden in Sluis was, kocht ik dan ook een aantal dingen.

    Helaas wat ik wat teleurgesteld toen ik de display zag. Niet alleen de vond ik die er heel klein en onpraktisch (de spullen zitten allemaal op mekaar gepakt) uitzien, ook de verpakkingen vielen me wat tegen. Ik vind het merk er namelijk heel goedkoop en kinderlijk uizien.

    Dit alles liet m’n pret een beetje bederven, dus besloot ik alleen enkele lakjes en blushes aan te schaffen, maar daarover vertelde ik al eerder meer.

    Vandaag toon ik jullie 2 blushes:

    Dit is blush nummer 501, een donkerroze bijna ‘berry’ kleur met gouden shimmer. Deze is verrassend goed gepigmenteerd, dus een beetje opletten bij het aanbrengen. Liever eerst starten met minder dan direct blozende appelwangen te krijgen J Op beide foto’s hieronder zie je hoe gepigmenteerd de blush wel is:




    Hij brengt makkelijk aan en is makkelijk te blenden. Op naar de tweede kleur, nummer 301:


    Op eerste zicht doet hij me denken aan Nars Orgasm en al z’n dupes, alleen een tintje lichter. Helaas is dat tintje lichter nauwelijks te zien…Ik bracht wel 3 laagjes aan en dit is en bleef het resultaat. Alleen kreeg ik superveel shimmer op m’n wangen:





    Deze is een ware teleurstelling… helaas! Ik dacht dat het misschien aan mijn huidttint lag die iets te donker was maar ook op een andere blog las ik hetzelfde. Deze geeft nauwelijks kleur af…

    Wat vinden jullie van het MNY merk? Een beetje overrated en ben je het eens met me eens of helemaal niet ?

    A lot of beauty blogs have been positive about MNY, the younger sister of Maybelline. They promised that it was a brand to look at and get. When I was in Sluis (NL) recently, I bought a few things.

    Unfortunately I got a bit disappointed when I took a look at the display. Not only was the organization not practical (a lot of stuff were jammed together), I didn’t really like the packaging either. I thought the brand looked cheap and childish.

    It spoiled my mood a little, but I decided to purchase some polishes and blushes anyway. I told about them already.

    Today I’ll show you two blushes.

    This is blush number 501, a dark pink, almost some kind of berry with a golden shimmer to it. The pigmentation is surprisingly good, so be careful when you apply it. Start off with a little, instead of ending up with two blushing apples. J In both pictures below, you can see how pigmented the blush is.

    It applies easily and blends well. On to colour number 301.

    At first sight this reminds of Nars Orgasm and its dupes, although it’s a shade lighter. Unfortunately this shade hardly shows… I applied 3 coats and this is the result: a lot of shimmer on my cheeks.

    A true disappointment… what a pity! At first I thought it could be the shade of my skin, but afterwards I read the same thing on other blogs… The pigmentation of this one is bad.

    What do you think about the brand MNY? Overrated or do you disagree?













    27-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M PURPLE GLITTER EYELINER
    Glitter eyeliner is leuk als extraatje in je stash. Feestelijke looks kan je er zo mee 'pimpen' ! Toen ik deze glitterliner in de H&M zag voor maar 3.95 euro waagde ik mijn kans:



    Voornamelijk paarse glitter, maar er is ook blauw en goud in terug te vinden:



    Helaas was ik ferm teleurgesteld toen ik hem probeerde !!! Kijk hieronder naar de swatch:



    De swatch hierboven is 3 laagjes van de liner op mekaar. De liner is héél stroperig en bevat bijna geen glitter. Ook duurt het immens lang tegen dat hij droogt.

    Nee...deze is echt geen aanrader !!!!

    Wat vinden jullie in het algemeen van glitterliners???

    27-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    26-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAG: YOU AND MAKE-UP
    Op de site van Willemijn oftewel LiveLifeGoreous vond ik een leuke tag, die besloot ik hier ook te posten. Feel free om de tag over te nemen !!

    01. Welke foundation gebruik je?
    Momenteel Maybelline Dream Mousse Liquid in de kleur Sable
    02. En welke concealer?
    Hema nr 2
    03. Weet je je ondertoon?
    ja, roze ondertoon
    04. Wat vind je van nepwimpers?
    mooi zolang ik niet op een travestiet lijk en helaas vind ik ze moeilijk om aan te brengen
    05. Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?
    ja, maar ik doe dat eigenlijk niet , ik gebruik m'n mascara ook maar alleen en kreeg nog nooit last van irritatie
    06. Welke mascara gebruik je?
     Momenteel 2, Maybelline Colossal Volume en Catrice Allround mascara
    07. Sephora of MAC?
    de laatste!
    08. Heb je een MAC-Pro kaart?
    nee
    09. Welke ‘Make-up Tools’ gebruik je in je make-up routine?
    penselen en tweezer
    10. Gebruik je een primer voor je oogleden?
    Altijd! Mijn favo ever is Urban Decay Primer Potion maar ik gebruik ook andere zoals paintpots enz...
    11. Wat is je favoriete oogschaduw?
    Merk of kleur? Qua merk Urban Decay, qua kleur...MAC Mauvement Pigment
    12. Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
    Ik wissel af.
    13. Hoe vaak prik je met je oogpotlood in je oog?
    Zelden.
    14.Wat vind je van losse oogschaduws?
    Hebben meestal een heel mooie finish
    15. Gebruik je minerale make-up?
    Zelden
    16. Wat is je favoriete lipstick?
    kan geen favoriet kiezen
    17. Wat is je favoriete blush?
    ooohh...ook deze is moeilijk, maar dan zeg ik Nars Orgasm en al z'n dupes ervan
    18. Koop je make-up op ebay?
    Ja, kocht onlangs nog Benefit's Dallas en Sugarbomb
    19. Hou je van ‘Drugstore Make-up’?
    Natuurlijk ! En dan met name Catrice en Wet n Wild
    20. Heb je er ooit aan gedacht om make-uplessen te volgen?
    Ja, ik volgde 2 jaar visagie in avondschool
    21. Noem een make-up misdaad die je haat.
    Te bruine foundation die stopt nét voor de haarlijn en waar je gezicht overloopt in je nek
    22. Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?
    Kleurrijk !!
    23. Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
    Jennifer Lopez
    24. Als je het huis uit kon gaan met maar een make-up product op, wat zou het zijn?
    Mascara
    25. Kan je het huis uit zonder make-up?
     ja maar ik doe dat niet zo graag...minimale make-up is echt wel mascara
    26. Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
    Goh...ik vind mezelf er heel gewoon uitzien

    27. Wat vind jij het beste make-upmerk?
    Overall dan kies ik voor MAC voor High End en Catrice voor Low End
    28. Wat vind je van make-up?
    Eén van de leukste uitvindingen ever !!!

    26-01-2011 om 15:46 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLEUR DE COTON d'INDE, Jardin Du Monde van Yves Rocher
    Goedkopen en héérlijk ruikende douchecremes kan je vinden bij Yves Rocher. Regelmatig doet deze acties bv 1+1 gratis, alles aan de helft van de prijs enz...

    Vooral hun Jardins Du Monde lijn is een van mijn favorieten. Douchecremes met geuren en ingredienten van alle uithoeken van de wereld. Laatst kocht ik deze met katoenbloesem uit India.

    Yves Rocher zegt: Douchecreme. Zo zacht als een cocon...De bloem van de Katoenplant hult u in een zacht, aangenaam parfum.

    De geur is inderdaad héél zacht, als je denkt aan frisgewassen katoen...wel dat is deze geur. De douchecreme voelt zacht aan en droogt m'n huid niet uit. Ik betaalde voor deze douchecreme 2 euro door middel van een actie.



    26-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Yves Rocher
    25-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H & M BLUSH BRUSH
    De make-up sectie van de H &M is meestal niet veel soeps, al moet ik wel zeggen dat ze leuke nagellakjes en m'n HG wenkbrauwpotlood hebben

    Ook niet elke H&M heeft een make-up hoekje, maar in Antwerpen dus wel en daar vond ik deze blushkwast,voor de prijs van 3.95 euro kon ik hem zeker niet laten liggen ! :
      


    De kwast heeft een 'angle' shape, dus is hij shuin ipv recht. Hij is mooi afgerond en heeft geen hoekige punten zoals 'angled' kwasten meestal wel hebben.

    De haren zijn ultrazacht, héél fluffy wat hemels aanvoelt op je wangen. Ook neemt hij voldoende poeder op zonder putjes te maken in je blush.



    Voor ik deze aanschaftte gebruiktte ik de schuine bluskwast van de Hema. Daar was ik heel tevreden van tot ik deze probeerde !!! Even de vergelijking tonen.

    boven H &M kwast, onder Hema kwast


    Zoals je ziet zijn de haren van de H &M kwast langer, dit zorgt er ook voor dat de haren fluffier aanvoelen. De haren van de Hema kwast zijn korter en voelen harder aan. De 'hendels' zijn helemaal hetzelfde: zwart en simpel.

    Ik heb nu besloten om de blushkwast van de Hema te gebruiken als contour-kwast. Daarvoor lijkt hij me geschikter !!!!!

    Bij het reinigen van de H&M kwast kwam géén enkel haartje los!!!!!! Wat het met de tijd zal geven weet ik natuurlijk niet maar nu ben ik alvast héél tevreden over deze ubergoedkope kwast!!!!!!

    25-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAG POLL
    Deze poll stond nu al een tijdje online, dus werd het tijd om jullie stemmen eens te bekijken.
    Bij de vraag 'Welk merk nagellakmerk verkies jij?'  zijn dit de antwoorden :

    Tussenstand:


    China Glaze  11 % (5)
    Essie  2 % (1)
    OPI  20 % (9)
    Chanel  0 % (0)
    Hema  11 % (5)
    Essence  20 % (9)
    Catrice  37 % (17)

    Totaal aantal stemmen: 46

    Héél verbazingwekkend: Catrice scoort 't best van allemaal!! Ik had gegokt op OPI of Essie, omdat toch velen deze merken raven . Mijn favoriet is China Glaze en daarna komt Catrice op de tweede plaats.

    Alvast bedankt om deel te nemen aan de poll en vergeet zeker niet je stem voor de nieuwe poll te geven!

    24-01-2011 om 17:40 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CARMEX CHERRY
    Nooit, Never, Jamais koop ik ooit nog een andere lippenbalsem dan Carmex! Carmex is m'n 'alltime' favoriet, die gewoon de allerbeste lippenbalsem ooit is, althans voor mij

    Helaas is Carmex moeilijk te vinden, maar sommige Delhaize's hebben de 'original' in hun gamma. En anders moet je een kijkje nemen op ebay !

    Carmex heeft ook nog enkele andere varianten dan z'n gewone original, namelijk: Mint, Strawberry en Cherry. En onlangs kwam ik te weten dat er in de US ook nog een 'vanille' en een 'lime' variant te verkrijgen zijn.

    Momenteel heb ik de 'Cherry' in gebruik:




    Deze heeft alles wat de original heeft: spf 15 enz..alleen is deze gecombineerd met een 'kersensmaak'. En ik moet zeggen, ik kan er geen genoeg van krijgen!!!!!

    Wat is jullie favoriete lippenbalsem?

    24-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    23-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WHATS YOUR NAME by SINFULL COLORS
    Dit is het eerste Sinfull Colors lakje die ik probeerde waar ik dan ook bijna 100% tevreden over ben. Vorige Sinfull lakjes vond ik nogal sheer aanbrengen. Deze niet!



    What's Your Name is een bijna zwarte kleur met tal van turkooizen glimmer in. Op 't eerste zicht lijkt hij gewoon zwart, maar éénmaal je de juiste lichtinval hebt krijg je de turkooizen schittering te zien.



    De eerste laag laktte wat streperig maar bij de 2de laag kwam dit volledig goed. Dit lakje bleef 4 dagen helemaal intact zonder tipwear of chips!!



    Wat vinden jullie van deze kleur????

    23-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    22-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOO FACED LEOPARD BRONZER DUPE

    Deze dupe van de Too Faced Leopard Blush/Bronzer vond ik bij de Di. Hij kostte me maar 5.95 euro! Qua uitzicht ziet hij er perfect hetzelfde uit J. Kijk en see for yourself!

    De bronzer itself open je door het ‘lid’ van de verpakking omhoog te doen, dit werkt met een magneetje. Ook bij Too Faced werken ze met hetzelfde systeem.

    GV Beauty blush/ bronzer:


    Too Faced Leopard Bronzer:



    Beiden komen ze in een ‘cardboard’ verpakking, dus een kartonnetje. Het kartonnetje van de GV beauty ziet er zo uit, een mooi retro-fotootje:


    De verpakking van de Too Faced Leopard:


    Mijn voorkeur gaat uit naar de GV beauty verpakking, retro- prentjes kunnen mij meer bekoren. Alhoewel de Too Faced verpakking misschien beter bij het product zelf past. Toch verkies ik de GV beauty verpakking J Maar da’s dan eerder een persoonlijke mening!

    De GV verpakking is nogal groot en ‘bulky’, dat komt door het feit dat er onderaan het paletje een schuifsysteem zit waar een borsteltje in verstopt zit:


    Hmmm, dit hadden ze volgens mij beter niet gedaan J Het borsteltje zelf is pure horror!!

    De haren zijn krom, van hard synthetisch materiaal en de borstel verliest haren. Ik kan me niet voorstellen dat je met dit de blush/bronzer/highlighter mooi zou kunnen aanbrengen!

    Voor mijn part hoefde dit er totaal niet bij, zo was de verpakking ook wat kleiner en handiger. In de toiletzak neemt hij namelijk nogal wat plaats in. En de onbruikbare borstel zorgt voor onbruikbare ruimte…

    Soit, genoeg hierover! Tijd voor swatches!






    Het product is héél shimmery en geeft je huid een mooie bruingouden glans. Het item is te gebruiken als bronzer, blush en highlighter en ik geef de voorkeur aan die laatste, als highlighter dus.

    Hij is exact hetzelfde als de Leopard van Too Faced. Alleen is de prijs hier véél aantrekkelijker. Voor de Leopard betaal je $28, wat iets van 19.50 euro is…Het GV beauty-palletje is dus gelijk aan 1/3de van de prijs.

    Wat verkies jij? Liever het echte Too Faced Leopard Palette waar je dus ook meer voor betaalt of deze exacte GV Beauty dupe??

    I found this dupe of Too Faced ‘Leopard’ Blush/Bronzer at DI. It costed me 5,95 euro! The looks of the product are exactly the same. J Take a look yourself!

    You open the bronzer by pulling the lid. The two parts are kept together with a magnet. Too Faced has the same system.

    GV Beauty Blush/Bronzer
    Too Faced Leopard Bronzer

    Both have a cardboard packaging. The GV version has a cute retro picture.

    This is the packaging of Too Faced Leopard.

    I prefer the GV packaging. I have a weakness for retro pictures. Although the TF packaging may suit the product better. J But that’s my humble opinion!

    The GV packaging is big and bulky, due to the little drawer with an extra brush.

    Hmmmm, they rather hadn’t. J The brush itself is pure horror. J

    The bristles are bended, the material is hard and synthetic and the brush sheds a lot. I can’t imagine applying the product well this way! To me, this is a waste. The packaging could have been smaller and handier. It takes a lot of unnecessary space in your make up bag. J

    But enough about that! Time for swatches!

    The product is very shimmery and gives your skin a nice brown and golden sheer. You can use this item as a bronzer, a blush or a highlighter. I prefer the last!

    It’s exact the same as ‘Leopard’ by Too Faced. Only the price is a lot more attractive. You pay $28 for Leopard, which is about 19,5 euro… The GV palette only costs one third.

    Which one do you prefer? The real one or this cheaper version?

















    22-01-2011 om 14:50 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Bronzer
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES
    Zoals steeds komen alle kleuren uit het Manly 120 pro palette !!!





    22-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    21-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WOMANITY by THIERRY MUGLER
    Telkens een collega'tje voorbij me liep wou ik haar achterna gaan omdat ze zo lekker rook! Bleek het de allernieuwste Thierry Mugler geur te zijn, Womanity genaamd.

    Kim moest en zou deze hebben, en toen ik laatst de stad in ging was m'n eerste stop de parfumerie.Womanity kotm in een héél licht nude-kleurige verpakking:



    Maar het echte kunstwerk krijg je pas te zien als je de fles bovenhaalt. De fles is gewoonweg prachtig!!! Een lange fles met een lichtroze gekleurde parfum erin. De dop en de bovenkant van de fles zijn zooooooo mooi, ziehier enkele verschillende foto's:





    Het dopje van de fles hangt vast met een ketting:



    Zelf kan ik de geur heel moeilijk omschrijven, maar hij ruikt héérlijk fris en tegelijk ook zoet. Om betere uitleg hierover te krijgen bezoek dan zeker eens deze link: http://www.thierrymugler.com/nl/nl/#/6-parfums/823-womanity/825-womanity_het_verhaal

    Ik ben er zeker van dat ik deze geur nog opnieuw zal aanschaffen!!!!!!!!! 

    Kennen jullie deze geur al???

    21-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    20-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NYX EYESHADOWBASE in WHITE
    Bij de boozyshopbestelling waar ik de nagelriemolie van gisteren kocht, kocht ik ook deze NYX Eyeshadowbase. Deze is in 3 tinten te verkrijgen: nude, pearl en white. Die laatste kocht ik.



    De verpakking is een klein rond plastiek potje met een witte creme in :



    Zelf moet ik nog voor mezelf uitvinden als ik de base nu met m'n vinger of met een penseel zal aanbrengen...Wat me opvalt is dat deze base nogal aan de vette kant is, dus voorzichtig dat je niet teveel aanbrengt. Dat geldt trouwens ook voor gelijk welke andere oogschaduwbasis.

    Deze blend mooi open en grijpt als het ware de oogschaduw vast. Hij maakt de kleur levendiger zoals je ziet op de swatch hieronder:



    Welke eyeshadowbase gebruiken jullie?

    20-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    19-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHINA GLAZE PEPPERMINT CUTICLE OIL
    Rond de kerstperiode kon je bij Boozyshop.nl enkele hele leuke China Glaze pakketjes kopen. Ik kocht er verschillende en in één pakketje zat ook deze Peppermint Cuticle Oil.



    M'n nagelriemen zijn altijd verschrikkelijk droog, wat ik ook gebruik, bijna niets is hydraterend genoeg !

    Persoonlijk vind ik een nagelolie een beetje te vettig aanvoelen voor overdag,tenzij ik het eerste uur niks te doen heb, dus gebruik ik deze voor ik m'n bed inkruip. Hij ruikt subtiel naar pepermunt. Deze olie is ook heel dun qua formule, waardoor hij toch redelijk snel intrekt.

    M'n nagelriemen zijn voldoende gehydrateerd!



    Helaas is deze nagelriemolie niet apart te verkrijgen bij Boozyshop, aangezien hij een onderdeel was van een Kerstpakketje. Al denk ik wel dat ik met dit flesje eeuwen zal doen!

    Wat gebruiken jullie om je nagelriemen te hydtrateren? Aanraders???

    19-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs