Ontvang een gratis oplossing voor uw apparaten
Computer herstel
06-08-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOE HET LADEN VAN DE APPLICATIE KASPERSKY FOUT WISSEN?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Kaspersky is een geavanceerde oplossing die alle meest up-to-date technologieën en functies bevat. Het is ontworpen om apparaten en computers te beschermen tegen alle vormen van malware, spyware, Trojaanse paarden en virale infecties. Kaspersky antivirus is de beste oplossing voor iedereen die geavanceerde en actuele preventieve maatregelen wil nemen voor hun computers en apparaten.

Het is eenvoudig te installeren en te gebruiken, maar omdat er zoveel technologieën en functies aan het softwareprogramma zijn gekoppeld, worden gebruikers vaak geconfronteerd met technische problemen of fouten. Een van de meest voorkomende fouten die gebruikers tegenkomen tijdens het gebruik van Kaspersky is het laden van de Kaspersky-toepassingsfout; het probleem komt vaak voor, maar voor sommige gebruikers kan het frustrerend zijn. We zullen in deze handleiding oplossingen zien voor hetzelfde probleem voor mensen met een niet-technische achtergrond.

DE GEBRUIKER MOET DE ONDERSTAANDE STAPPEN VOLGEN OM HET KASPERSKY ANTIVIRUS-PROBLEEM OP TE LOSSEN:
Computer opnieuw opstarten: Als de computer de schuldige is, lost het opnieuw opstarten meestal het probleem op. De gebruiker moet de computer opnieuw opstarten en kijken of het probleem is opgelost.

Tijdelijke bestanden en mappen verwijderen: De gebruiker moet in het systeem zoeken naar tijdelijke bestanden en mappen en deze eventueel verwijderen.

DE GEBRUIKER MOET DE ONDERSTAANDE STAPPEN VOLGEN OM ZE TE VERWIJDEREN:
• De gebruiker moet op de startknop van het systeem drukken.
• De gebruiker moet dan naar de zoekbalk gaan en de opdracht voor opschonen typen.
• Daarna moet de gebruiker de te vernietigen bestanden en mappen selecteren.
• De gebruiker moet dan op de delete-toets op het toetsenbord drukken.
• De gebruiker moet de verwijderoptie selecteren in het hoofdmenu.
• De gebruiker ontvangt geen prompt nadat de verwijderingsprocedure is voltooid, maar de procesindicator wordt verwijderd.
• De gebruiker zoekt naar de prullenbak op het bureaublad en verwijdert vervolgens bestanden en mappen uit de prullenbak.
• Ten slotte moet de gebruiker de verwijdering van alle objecten bevestigen.

Upgrade naar de meest recente versie van Kaspersky: de gebruiker moet de onderstaande procedures volgen om de software bij te werken naar de meest recente versie:
• De gebruiker moet het versienummer van het softwareprogramma nogmaals controleren.
• Daarna moet de gebruiker naar de officiële website van Kaspersky gaan.
• Daarna moet de gebruiker naar updates zoeken.
• De gebruiker moet dan de updates downloaden.
• De gebruiker moet de aanwijzingen op het scherm volgen om de installatieprocedure te voltooien.
• Na dit alles moet de gebruiker de computer opnieuw opstarten om de wijzigingen door te voeren.
Als de bovengenoemde maatregelen het probleem niet oplossen, moet de gebruiker Kaspersky opnieuw op de computer installeren.

Als de gebruiker daarnaast aanvullende informatie over het softwareprogramma nodig heeft, dient de gebruiker hulp te zoeken door middel van live chats en e-mails, evenals door het Kaspersky-ondersteuningsnummer in Nederland te bellen dat beschikbaar is bij Kaspersky Bellen. Er is geen probleem met het softwareprogramma dat het team van technici niet kan repareren, en lijnen zijn altijd beschikbaar voor gebruikers.

06-08-2021 om 05:04 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Kaspersky Bellen
>> Reageer (0)
08-07-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe om te schakelen tussen e-mail in Outlook-accounts?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Met Microsoft Outlook kunt u moeiteloos uw vele e-mailaccounts van verschillende serviceproviders op één locatie beheren. Terwijl sommige e-mailserviceproviders u toestaan ​​om een ​​account in Outlook in te stellen met behulp van een geautomatiseerde methode, vereisen andere dat u de POP- of IMAP-instellingen gebruikt.

Wanneer u de Outlook-e-mailtoepassing op uw computer start, wordt automatisch het ene geselecteerde account geopend. Als u niet weet hoe u tussen e-mailaccounts in uw Outlook-e-mailtoepassing moet schakelen, kan dit lastig zijn. De procedures om moeiteloos accounts te wisselen in de Outlook-e-mailtoepassing staan ​​hieronder vermeld.

Schakelen tussen e-mailaccounts in Outlook: een stapsgewijze handleiding

1) Open om te beginnen de Outlook-e-mailclient op uw computer en selecteer Bestand in het menu Bestand. Wanneer u de optie Bestand selecteert, verschijnt er een vervolgkeuzemenu op uw scherm.

OPMERKING: Als u het e-mailprogramma Outlook al op uw computer hebt gestart, moet u het eerst sluiten en vervolgens opnieuw openen.

2) Selecteer Accountinstellingen in het vervolgkeuzemenu dat op uw scherm verschijnt. Wanneer u Accountinstellingen selecteert, wordt het menu nog meer uitgebreid.

3) Selecteer Profiel wijzigen in het uitgevouwen menu in het gedeelte Accountinstellingen.

4) Wanneer u op de optie Profiel wijzigen klikt of tikt, wordt het e-mailprogramma van Outlook gesloten. U moet de Outlook-toepassing nu opnieuw handmatig starten.

5) Wanneer Outlook opnieuw wordt opgestart, krijgt u een vak Kies profiel op uw computerscherm te zien.

6) Selecteer de optie "Opties" als u wilt dat dit dialoogvenster elke keer verschijnt wanneer u uw Outlook-e-mailsoftware start. Dit toont alle opties in het gedeelte Opties.

7) Selecteer de optie Vragen om een ​​te gebruiken profiel in het gedeelte Opties van het menu.

8) Vanaf dat moment, wanneer u de Outlook-e-mailsoftware start, wordt u gevraagd een profiel te selecteren om te openen.

Als u een standaardprofiel in uw e-mailprogramma wilt configureren, naast het volgen van de bovengenoemde procedures om het gewenste e-mailprofiel te selecteren bij het starten van Outlook, kunt u dit doen door de onderstaande instructies te volgen.

Een standaardprofiel maken
9) Als u eenmaal in het dialoogvenster Profiel kiezen op uw computerscherm bent, selecteert u het profiel dat u als uw standaard e-mailoptie wilt gebruiken door erop te klikken. Onder de lijst Profielnaam vindt u deze keuze om te selecteren.

10) Nadat u uw favoriete e-mailaccount heeft gekozen, klikt u op de knop Opties. Hierdoor wordt het menu onder het onderdeel Opties uitgebreid. Selecteer het selectievakje naast de optie Als standaardprofiel instellen onder een andere optie "Opties" in het uitgevouwen menu.

Dus om tussen e-mailaccounts in uw Outlook-e-mailtoepassing te schakelen, moet u deze procedures voltooien. Als de procedure niet kan schakelen tussen e-mail in Outlook-accounts, moet u naar Outlook Bellen gaan om onmiddellijke ondersteuning te krijgen van een Outlook-technicus.

08-07-2021 om 07:28 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Outlook Bellen
>> Reageer (0)
05-07-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Procedure: PayPal instellen in CS-Cart¶
Klik op de afbeelding om de link te volgen
1. Ga naar Beheer Betaalmethoden in het Beheerpaneel.
2. Klik in de rechterbovenhoek van de pagina op de knop + (Betaalmethode toevoegen).
3. Vul het volgende formulier in:
  • Kies PayPal in het vervolgkeuzemenu Processor.
  • Voer de weergavenaam in. Dit is de naam van de betaalmethode die uw klanten zullen zien wanneer ze afrekenen. De betaalmethode wordt standaard ingesteld op PayPal.
  • Geef indien nodig extra opties op en dien een betaalmethodepictogram in.

Schakel over naar het tabblad Configureren en maak de volgende PayPal-instellingen: -
  • Valuta -De valuta waarin uw PayPal-rekening luidt.
Deze valuta moet in uw winkel aanwezig zijn en zou idealiter de belangrijkste valuta moeten zijn. Dit komt omdat, voordat ze naar PayPal worden verzonden, prijzen altijd worden omgezet naar PayPal-valuta met behulp van de tarieven die u instelt.
  • Voorvoegsel voor bestelling (optioneel)_  Elk voorvoegsel waarvan u wilt dat factuur-ID's op de PayPal-site staan (optioneel) (bijvoorbeeld mycart). Wanneer u hetzelfde PayPal-account gebruikt om betalingen van veel websites te ontvangen, voorkomt het gebruik van het voorvoegsel dat factuur-ID's worden gedupliceerd.
  • Status van de eerste bestelling— Kies een status voor alle aankopen met deze betaalmethode totdat PayPal reageert (met een IPN-bericht) of de klant terugkeert naar de winkel via een link op de PayPal-site.

5. Zorg ervoor dat u de volgende technische informatie opneemt:
  • Account: het e-mailadres van uw PayPal-account.
  • Naam van het item__De waarde van het veld Betalen voor op de PayPal-webpagina tijdens de betaling (bijvoorbeeld Mijn winkel).
  • Selecteer Live in het menu Test/Live.
In de testmodus kan worden bekeken hoe de betaalmethode werkt. Deze modus werkt echter niet met actieve PayPal-rekeningen. U moet PayPal Sandbox-testaccounts gebruiken om te testen.


6. Druk om te beginnen op de knop Maken.

7. (optioneel) Als u wilt dat uw klant automatisch terugkeert naar uw bedrijf nadat hij een betaling heeft gedaan, moet u de volgende wijzigingen aanbrengen in uw PayPal-accountinstellingen:
  • Ga naar Mijn verkooptools in Profiel & instellingen.
  • Klik in de buurt van de optie Website instellingen op de koppeling Bijwerken.
  • Ja, moet worden geselecteerd voor de optie Auto Return. Voer een waarde in zoals  https://www.contactnummernederland.nl/paypal-account-herstellen/ notification.return&payment=paypal in het veld Return URL.
  • Breng geen andere wijzigingen aan in de instellingen van die pagina.
Als u contact moet opnemen met een Paypal-technicus, gaat u naar  Bellen paypal Nederland.

05-07-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen paypal Nederland
>> Reageer (0)
01-07-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paypal-fout op PS4
Klik op de afbeelding om de link te volgen
De levensstijl van mensen is door online betalen steeds eenvoudiger geworden. PayPal is de eerste naam die bij ons opkomt als we denken aan online betalen. PayPal stelt klanten in staat om via internet te betalen. Sommige klanten hebben echter problemen om betalingen te doen met PayPal, waarvan de meest voorkomende de Paypal-betalingsfout op PS4 is.

Dus als je een PS4 wilt kopen en ervoor wilt betalen met PayPal, maar dit niet kunt, zal dit artikel je ongetwijfeld helpen het probleem op te lossen.

Je denkt misschien dat andere PayPal-betalingen pijnloos zijn, waarom krijg je dan een PayPal-probleem op je PS4? Hier is het antwoord op uw vraag.

Redenen voor de PS4 Paypal-fout
De fout kan om verschillende redenen ontstaan:
  • Er is een probleem met de server van PayPal.
  • De internetverbinding is traag.
  • PayPal-serverprobleem.
  • Uw bankrekening heeft een lage bestedingslimiet.
Met behulp van enkele zeer eenvoudige hacks kan dit probleem in een mum van tijd worden opgelost.

Hoe los ik een PS4 Paypal-fout op?

Zorg ervoor dat het probleem dat u ondervindt geen veelvoorkomend probleem is.
Het probleem kan worden veroorzaakt door een probleem met de PayPal-server, dus zorg ervoor dat het geen wijdverbreid PayPal-probleem is. Als het een systeembreed probleem is, geef het dan wat tijd en probeer opnieuw om uw betaling uit te voeren.

Wacht minimaal 24 uur.
Wachten is niet het beste antwoord op de Paypal-betalingsfout op PS4, maar het kan helpen. Betalingen worden mogelijk niet voltooid vanwege serverproblemen, maar 24 uur wachten kan het probleem oplossen.

Maak gebruik van alternatieve betaalmethoden
Als het probleem na 24 uur nog niet is opgelost, kun je een andere betaalmethode proberen. Dit maakt het voor u gemakkelijker om uw transactie te betalen.

Noteer uw bestedingslimiet.
Als je de afgelopen 24 uur al $ 50 hebt uitgegeven, accepteert PSN je betaling niet. Dit is te wijten aan een aantal veiligheidsproblemen. U moet contact opnemen met een Paypal-agent in uw land om dit probleem op te lossen, maar u moet 24 uur wachten om uw betaling uit te voeren.

PayPal moet als aanvullende optie worden verwijderd.
Verwijder PayPal als betalingsoptie als je er een secundaire keuze van hebt gemaakt. Elke leverancier is beperkt tot één PayPal-account.

Probeer het opnieuw nadat u dezelfde betaalmethode heeft toegevoegd.
Het verwijderen en opnieuw toevoegen van de problematische betalingsmethode aan uw betalingsselecties kan u ook helpen bij het oplossen van het probleem en het voltooien van uw betaling.

Controleer de status van uw vooraf goedgekeurde betalingen.
Als je PayPal-account is gekoppeld aan je Ps-account, ga je gang en verwijder Sony uit de lijst. Het is gemakkelijk te doen als u de onderstaande stappen volgt:
  1. Ga naar het tabblad Opties.
  2. Selecteer Betalingen in het vervolgkeuzemenu.
  3. Selecteer nu Beheer vooraf goedgekeurde betalingen in het vervolgkeuzemenu.
  4. Selecteer PSN en klik op Verwijderen.
  5. Afmelden
  6. Log nu in op uw bestaande account.
  7. Controleer of het probleem is opgelost of niet.
PayPal-problemen op PS4 kunnen in een mum van tijd en zonder gedoe worden opgelost door deze hacks toe te passen. Als u het probleem nog steeds niet kunt oplossen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van PayPal en met een live-agent spreken. De live-vertegenwoordiger zal u ongetwijfeld helpen bij het oplossen van uw probleem. Neem voor snelle hulp contact op met de klantenservice via telefoon of livechat.

Hoe kan ik het probleem oplossen dat mijn PayPal-account niet werkt met mijn PS4?
Mensen zijn gewend aan het gebruik van online betaalsystemen. Ze vinden het prettig om geen contant geld bij zich te hebben en geven de voorkeur aan de heersende digitale betaalcultuur. PayTM, PhonePe, PayPal, Google Pay en andere zijn slechts enkele van de beschikbare online betalingsopties. Er zijn ook momenten waarop je PayPal-account niet vriendelijk is voor PS4, dat wil zeggen dat je PayPal-account niet reageert op PS4. Als je problemen hebt met het verbinden van Paypal met je PS4, bekijk dan de onderstaande tips.

PayPal is om verschillende redenen niet aan PS4 gekoppeld.
Er kunnen veel redenen zijn waarom uw Paypal-account niet aan PS4 is gekoppeld, waaronder:
  1. Onjuiste gebruikersnamen en wachtwoorden zijn een mogelijkheid. Controleer nogmaals of u de juiste gebruikersnamen en wachtwoorden gebruikt.
  2. U kunt proberen in te loggen op uw gekoppelde PayPal-account met een webbrowser nu u de juiste gebruikersnaam en wachtwoord heeft ingevoerd. Je kunt het bestaande Paypal-account eenvoudig ontkoppelen zodra je succesvol bent ingelogd.
  3. Ten slotte kunt u opnieuw proberen in te loggen op uw account.
Verder, als u uw account aan PayPal wilt koppelen, lees dan dit bericht verder.

Volg deze eenvoudige stappen om je PayPal-account aan je PS4 te koppelen.
Er zijn een paar eenvoudige procedures die je kunnen helpen om je PayPal-account aan PS4 te koppelen. Lees de volgende punten om de stappen beter te begrijpen:
  • Eerst en vooral moet je beginnen met het PS4-startscherm.
  • Om vervolgens toegang te krijgen tot de optie Accountbeheer, moet u eerst de instellingen selecteren.
  • U moet op de optie Accountinformatie klikken nadat u de optie Accountbeheer hebt geselecteerd.
  • Nu moet u een Betaalmethode selecteren in het vervolgkeuzemenu Portemonnee.
  • Ten slotte moet u een betaalmethode selecteren die aan uw Wallet is gekoppeld.
  • Onthoud ten slotte dat als je het proces van het koppelen van je Paypal-account aan PS4 wilt voltooien, je de instructies op het scherm moet volgen.
  • Dit waren de methoden om een ​​PayPal-account aan een PS4 te koppelen. De procedures om een ​​bestaand PS4-account te verwijderen, worden verderop in dit bericht besproken. Lees verder voor meer informatie.
Hoe kan ik een Paypal-account ontkoppelen dat al aan mijn PS4 is gekoppeld?
Volg in de onderstaande punten de stappen om het reeds gekoppelde PayPal-account PS4 te wissen.
  • Eerst en vooral moet je beginnen met het PS4-startscherm.
  • Om vervolgens toegang te krijgen tot de optie Accountbeheer, moet u eerst de instellingen selecteren.
  • U moet op de optie Accountgegevens klikken nadat u de optie Accountbeheer hebt geselecteerd.
  • U moet nu een betaalmethode selecteren bij de optie Portemonnee.
  • U kunt nu snel het account selecteren dat moet worden gewijzigd of verwijderd.
  • Kies een van de opties Kaartgegevens bewerken en verwijderen op basis van uw voorkeuren.
U kunt het proces gemakkelijk voltooien nadat u alle stappen hebt voltooid. Dit is alles wat je moet weten over het koppelen van je PayPal-account aan je PS4.

Als u verbinding wilt maken met een PayPal-klantenservicecentrum, moet u naar PayPal Bellen gaan, hier zijn technici die u meer andere stappen voor probleemoplossing zullen bieden om uw probleem eenvoudig op te lossen tijdens een telefoontje als u uw probleem na het lezen niet kunt oplossen van deze (deze blog).

01-07-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen PayPal Nederland
>> Reageer (0)
28-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe los ik PayPal-foutcode 15005 op?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Als u een regelmatige PayPal-klant bent, bent u waarschijnlijk verschillende foutwaarschuwingen tegengekomen tijdens het uitvoeren van een betaling. PayPal-probleem 15005 is zo'n foutmelding die voor veel mensen een nachtmerrie is geworden. Dit is een voorbeeld van een foutcode die u in dit formulier zou kunnen zien:

"Transactie geweigerd: 15005 - deze transactie kan niet worden voltooid."

Dus als u problemen ondervindt met deze foutmelding, kunt u de oplossingen op deze pagina proberen. Afgezien daarvan bespreekt het artikel enkele van de waarschijnlijke oorzaken van dit probleem bij het gebruik van PayPal om transacties uit te voeren.

PayPal's afgewezen 15005-fout wordt veroorzaakt door een aantal factoren.

Gebruikers die een foutmelding krijgen die lijkt op deze: PayPal geweigerd 15005, 15006: Processor Weigering of 15007: Processor Weigering, moeten zich ervan bewust zijn dat deze fouten worden veroorzaakt door gegevens die door de gebruiker tijdens de transactie worden ingediend. Dit is de foutmelding die verschijnt.
  1. Omdat PayPal onder geen enkele omstandigheid een verzoek met onjuiste financiële gegevens in behandeling neemt, is dit volledig de verantwoordelijkheid van de gebruiker.
  2. Bovendien kan hier een andere verklaring voor zijn, zoals het feit dat uw kaartuitgever de inkorting weigert.
  3. Als alternatief heeft de kaart die u gebruikt het einde van de geldigheidsperiode bereikt.
  4. De bovengenoemde fout is ook een gevolg van de AVS afwijzen. Dit gebeurt meestal wanneer het factuuradres niet overeenkomt met of correleert met de gegevens van de kaartuitgever in het bestand.
  5. Anders is de transactie mogelijk geweigerd door de bank die de kaart heeft uitgegeven vanwege geldgebrek.
  6. Daarnaast kan het zijn dat uw bank uw kaart heeft geblokkeerd of als verdacht heeft gemeld.

Oplossingsopties PayPal heeft een foutcode van 15005 geretourneerd.
  1. Als u deze foutmelding blijft krijgen, haar  mogelijk dat u probeert een transactie uit te voeren met een verlopen kaart.
  2. In dat geval kunt u uw bank vragen om u een nieuwe kaart te verstrekken.
  3. Als u zeker weet dat uw kaart niet is verlopen, moet u uw bank bellen om te informeren waarom u de transactie niet kunt voltooien en om u te helpen bij het zoeken naar een oplossing.
  4. U kunt de transactie zelfs afronden met de kaart van iemand anders.
  5. Als de fout zich blijft voordoen en u aanvullende informatie nodig heeft, dient u contact op te nemen met PayPal Business Support voor assistentie door PayPal Bellen.Bovendien kunnen retailers de koper verzoeken om over te stappen naar een andere financieringsbron.

Conclusie-

We hebben met succes de mogelijke oorzaken van PayPal-fout 15005 onderzocht, evenals mogelijke oplossingen voor het probleem. U  zal kunnen verwijderen  de foutmelding  en voltooi de transactie na het lezen van dit hele bericht van begin tot eind.

28-06-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen PayPal Nederland
>> Reageer (0)


Inhoud blog
  • Wat moet ik doen aan het probleem "PayPal kan de betaling niet verwerken"?
  • CONTACT OPNEMEN MET DE KLANTENSERVICE VAN GOOGLE STARTPAGINA
  • PAYPAL-APP WERKT NIET OP IPHONE
  • Hoe e-mails in Gmail blokkeren?
  • Hoe meld ik een probleem bij PayPal?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 07/11-13/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 13/04-19/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs