collega's olifanten
  • jogging team de olifant
  • Alain & Rita
  • Dirk Luypaert
  • Clint Lenaers
  • Johan Watthy
  • Jurgen Wyllie
  • Koen Vansteenkiste
  • Stefaan Vanmassenhove
  • Andere webloglopers
  • Katrien
  • Marnix de dream team runner
  • Fré
  • Francis Coucke
  • Sjarlot
  • tom
  • Dirk
  • Julie
  • KJ
    Nog enkele loopvrienden
  • Gert Luyckx
  • Gert Schroons
  • Frank Spencer
  • Betty Spencer
  • Marc
  • Andy
  • Geert
  • Anita van Bart
  • Bart van Anita
    nog blogs om eens te bezoeken
  • Ivan & Kristien (strippende loper)
  • Natalie
  • Jan de aprilvis
  • Lies Deruddere
  • Davy Stieperaere
  • Layla Vancompernolle
  • Guy Devreker
  • Geert
  • Sandra Cauwels
  • Etienne deVillage
    Mijn favorieten
  • Oostends loopcriterium
  • Vader Abt
  • Vader Abt Trappist
  • Manège Groenhove
  • Laatste commentaren
  • dag wim (mx)
        op einde loopblog
  • Doelstelling. (Guy)
        op week 41
  • energie (lankarren)
        op sorry !
  • please (lankarren)
        op stilte
  • tof (marnix)
        op week 16
  • Inhoud blog
  • einde loopblog
  • 2013
  • loopvrije weken
  • loopvrije week
  • Zoeken in blog

    Archief per maand
  • 03-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 01-2007
  • 01-2006
    t'olifantje Wim
    De ervaringen van een beginnend loper...
    28-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nacht van vlaanderen 2012
    Verleden week was ik een aandachtig toeschouwer tijdens de nacht van vlaanderen. Mijn drie vrouwen hadden honger en besloten om eerst een hapje te gaan eten in de Roots. Bibi kwam voor de nacht en ging voor de nacht. Zodus zijn mijn drie dames alleen op restaurant geweest. Om hun pijn een beetje te verzachten, tenslotte ben ik op restaurant een heel aangenaam persoon, heb ik de rekening betaald. Ik zelf heb dan rond 01.00 uur een worstje verorberd. Het was zeer lekker maar 'k was tegen die tijd ook scheel van de honger. Bon, de nacht zelf dan. Het deed geen pijn dat ik langs de zijlijn stond te kijken. Zou ik misschien toch einde loopcarrière zijn ?? Vele bekenden gezien en kunnen aanmoedigen, vele knappe prestaties gezien, super van olifant lid Johan eerste Belg op de 100 km. Eigenlijk genoten van heel het gebeuren en toch had ik geen spijt dat ik niet deelnam. Tenslotte reeds 3 x de nacht marathon gelopen en die ene keer toen het wereldkampioenschap 100 km plaats vond was het gewoonweg super. Warm weer en constant tussen ultra's lopen uit alle uithoeken van de wereld, dit was een van mijn betere marathon herinneringen. Nu was het jammer genoeg te koud en te winderig om echt te kunnen genieten denk ik. Als je dan rond 12 uur aan de aankomst staat en je ziet de marathon lopers een voor een binnenkomen, sommigen blik op oneindig, anderen emotioneel dan kan je alleen maar respect hebben omdat je weet hoe moeilijk het is om een marathon onder de 4 uur te lopen. Als ik 10 km loop heb ik last van mijn knie, als ik een halve dag in mijn tuin werk, heb ik 2 dagen rugpijn dus als ik ooit nog een marathon loop zal ik niet te lang meer moeten wachten maar dan moeten we eens beginnen met wat meer kilometers te maken. Maar de nacht was leuk, zelfs als toeschouwer, en de laatste marathon loper was al lang over de eindmeet toen we richting Koekelare reden. Greetings !

    28-06-2012 om 14:53 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    31-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stilte
    Ik zie dat mijn laatste bericht verdwenen is, als het te lang geleden is doen de mensen van Bloggen.be dit. Waarschijnlijk om je te motiveren om weer iets te schrijven. In plaats van mijn prachtig geschreven verhalen..... staat een zekere Patricia nu te boffen dat ze 15 kilo lichter is. Op de foto van de iets vollere Patricia zie je een vriendelijk lachend gezicht. Leuk ! Op de magere versie een nors, vies persoon. Geef mij dan maar de vriendelijke versie ! Bij een vorige mevrouw die vele kilo's kwijt was, was ze op de nieuwe versie opeens mooi gebruind door de zon. Blijkbaar krijg je automatisch een mooi kleurtje als je kilo's kwijt speelt. Rare wereld, die reclame wereld.
    Maar het gaat hier over lopen, ja ik loop nog en maak zelfs voorzichtige plannen om een tiende marathon te lopen in het najaar. Dan kan ik tijdens de zomermaanden in een hopelijk stralend zonnetje trainen. Nu snap ik de reclame. Als je loopt verlies je kilo's, en als je loopt in de zon krijg je een kleurtje.... dus eigenlijk klopt de reclame ! Deze dame doet haar trainingen dan wel in bikini, toch aan haar volledig bruin kleurtje te zien. Moesten er meer hun trainingen afwerken in bikini zou ik meer goesting hebben om de loopschoenen aan te trekken. Ik loop wel nog graag maar het komt er de laaste tijd niet zoveel van. Twee maal per week lukt me wel maar de bedoeling is om vanaf juni dit langzaam op te trekken om in juli dan al eens te testen hoe we de kilometers verteren. We zien wel hoe het loopt. De nacht van Vlaanderen laat ik aan me voorbij gaan, toch het loopgedeelte. Als ik kan ga ik supporteren maar ik denk dat er iets anders op de planning staat. Iets waar ik niets van mag weten maar de geruchtenmolen heeft al toegeslaan. Tot de volgende. Greetings ! 

    31-05-2012 om 15:20 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    23-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 17
    Geen Sint Jans loop voor mij niettegenstaande dit één van de wedstrijden is die ik het liefst loop. Mijn schoonbroer was (politie) fietsbegeleider en beloofde mij om iedereen het verkeerde pad op te sturen. Zodoende kon er eindelijk eens iemand van de familie een wedstrijd van het O.L.C. winnen. Het zou natuurlijk geen gezicht zijn moest ik voor Davy Stieperaere eindigen dus ben ik maar thuisgebleven. Maureen en ik hebben ter vervanging een flinke wandeling gemaakt met de honden. Was ook heel leuk maar toch krijg ik meer en meer tegenwind van Maureen omdat ik geen wedstrijden meer loop. Om de goede verstandhouding niet in gevaar te brengen denk ik dat het beter is om opnieuw enkele wedstrijden te lopen. Eens de kalender bekijken voor de volgende weken. Vanavond moet ik Ninke voeren en zal er ook weer tussen 10 en 15 kilometer gelopen worden. Hangt volledig af van het loopgevoel alhoewel de moeilijkste kilometers altijd de eerste zijn. Tussen 0 en 4 km denk ik altijd wat gaat het weer moeilijk, vanaf dan gaat het beter en als ik aan 1 uur lopen kom denk ik altijd : wat ging het weer gemakkelijk. De conditie is er nog wel maar ik moet dringend wat meer lopen om een goede basis te hebben om in het najaar zonder problemen nog een marathon te kunnen lopen. Alhoewel :  ik heb nog geen enkele marathon zonder problemen gelopen dus waarom zou het nu lukken ? Een afscheid in schoonheid zal niet mogelijk zijn vrees ik. De sportaktiviteiten van de dochters zijn ook afgelopen. De finales in de jumping als het Vlaams kampioenschap trampoline zijn voorbij dus kunnen we ons daar niet achter wegsteken om niet (veel) meer te lopen. Moest de zon dan nog een beetje willen meewerken dan zijn we weer helemaal vertrokken. Greetings !

    23-04-2012 om 15:07 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    17-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week 16
    Het loopseizoen is volop bezig. Voorlopig ontbreekt hier de goesting om aan wedstrijden deel te nemen. Ik loop nog wel tijdens de week maar enkel om de conditie te onderhouden. Dus eigenlijk om geen sixpack buik te krijgen maar vooral om een sixpack te mogen blijven drinken. Verleden zaterdag tijdens een (zware) party werd er besloten om in het najaar samen met mijn loop, party, en wijn vrienden nog een marathon te lopen. Deze zal binnen 3 weken worden vastgelegd. Dus de tiende komt er zeker. Maar in het rood gaan om tijdens een 10 kilometer wedstrijd met veel moeite aan 14 km per uur te komen zegt me (voorlopig) niets meer.
    Het paasverlof is prachtig verlopen. Het weer zat niet echt mee maar ik ben nog altijd liever thuis met slecht weer dan dat ik moet werken met slecht weer.... Maureen en ik hebben een mooie drie daagse in de Ardennen gehad. De batterijen zijn weer opgeladen. Prachtige B&B per toeval gevonden op het internet. Vlaamse eigenaars, check www.ormille.be. Het was eens wat anders dan ons vakantiehuis in Bora-Bora. Met volgend schooljaar 2 kotstudenten en 1 paard zal ons vakantiehuis leeg blijven staan vrees ik. Nu, het moet niet altijd ver zijn om mooie dingen te zien.
    Nu zijn we weer vertrokken voor 13 werkweken maar gelukkig zitten er in mei enkele verlengde weekends in. Ik ben blij dat ik mag en kan werken, heb er geen problemen mee om tot aan mijn 65ste. te moeten werken maar af en toe wat verlof is altijd leuk ! Tenslotte heb ik 3 vrouwen te onderhouden dus moet ik nog wat blijven werken. Greetings !

    17-04-2012 om 00:00 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    26-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen Noordzeeloop 2012
    Zaterdag stond de tweede wedstrijd van het Oostends loopcriterium op het programma. Bibi was niet aanwezig, had nog teveel werk in de tuin en wou eens een weekendje doorwerken. Nadeel van een grote tuin is dat wanneer je rond bent met alles op te kuisen, je alweer mag herbeginnen. Maar doe dit eigenlijk wel graag en probeer altijd meer en meer hoekjes onderhoudsvriendelijker te maken. Beter in je tuin zitten te genieten dan je in het zweet te moeten werken. Weer grote plannen aan het maken om een terras te leggen en een nieuw tuinhuis te bouwen. Ik ben geen handige harry maar doe dit allemaal zelf. Kan dan maar boos zijn op mezelf als het niet goed is ook hé ! 
    Toch drie maal gelopen de voorbije week, zal proberen het lopen te onderhouden en af en toe eens een wedstrijdje mee te pikken als het past met mijn andere bezigheden.... Tot einde juli kan ik sowieso niet teveel tijd aan het lopen besteden, dan zou dit weer beter moeten gaan dus misschien komt de volgende marathon er pas in 2013. Voel me goed als ik een tourke gelopen heb, dus zal ik dit zeker blijven doen. Jammer genoeg ben ik nu eenmaal geen wedstrijdloper, eerste of laatste is me net gelijk en voor een goed klassement heb ik al helemaal geen ambities. Ik ben dus een goede tegenstander want ik ben een zeer goede verliezer !
    Joggingclub de olifant is sterk bezig ! Nieuw bestuur, de prachtige site van Robert werd door Jurgen in een nieuw kleedje gestoken. Het groepsgevoel tijdens de eerste loop vond ik prachtig. Veel nieuwe leden ken ik nog niet goed. Moet dringend eens komen meelopen met de groep. Dinsdag 10 april zal misschien lukken, ben dan in verlof dus kan op tijd in Oostende zijn. De andere dagen gaan niet daar Maureen en ik, met toelating van onze dochters, eens alleen richting Ardennen gaan. Kijk er al naar uit ! Greetings !

    26-03-2012 om 11:40 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.corrida van 't Sas 2012
    Yep, ondergetekende stond aan de start van deze wedstrijd. Maureen moest naar Oostende en om 14.00 uur zei ze : ik wil je wel afzeten aan de spuikom. Ik was van 09.00 uur druk bezig met mijn gras te verticuteren dus vlug onder de douche en mijn loopgerief aangetrokken en om 14.45 waren we aanwezig. Opwarmen was niet nodig daar ik al genoeg kilometers op mijn gras had gecruised ! Naar goede gewoonte helemaal achteraan gestart met het voornemen om rustig te lopen. De conditie laat voorlopig niet meer toe vrees ik. Zelfs aan een snelheid van 12 km/uur had ik het lastig maar we hebben volgehouden tot de finish.Verleden jaar deze tijd liep ik met de vingers in de neus 20 kilometer aan 12 km/uur en nu lukt dit tempo tijdens een 7 km. wedstrijd maar met veel moeite. Amai, wat zijn we goed bezig ! Nadien kon ik nog even blijven plakken want Maureen kwam me weer oppikken. Even wil zeggen net voldoende tijd om te bekomen van de inspanning met een Leffe in de hand. Helaas heeft Fons een foto genomen waarmee ik nu thuis ook niet meer moet afkomen dat ik na een wedstrijd alleen maar water drink. Bedankt hé Fons !Toch nog enkele aangename gesprekken gevoerd. Ook nog, samen met Koen zijn NY makker, stilgestaan bij onze vriend Clint die op deze wedstrijd altijd bij Bernadette bleef.  Danny uit Koekelare kwam de volgende dag met mijn prijs naar huis. Een gerechtenboekje en aangezien onze Ninke graag eten klaar maakt had ze al direct voor een aperitief hapje gezorgd. Toen ik thuiskwam van de manege smaakte dit samen met een glas wijn voortreffelijk ! Nadien nog verder gewerkt in de tuin zodat dit weekend weer vlug voorbij was. We zijn weer gestart, ik zal zeker nog wedstrijden lopen. Rustig de conditie weer opbouwen en vooral genieten dat ik mag en kan lopen. Greetings !

    12-03-2012 om 11:47 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    06-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.superbenen !

    Zaterdag staat de eerste wedstrijd van het Oostends loopcriterium op de kalender. Als jullie mij daar gaan zien zal een ingeving van het laatste moment worden. Maar als ik zal komen dan zal het met superbenen zijn. Of beter : met benen die goed uitgerust zijn. In februari slechts 3 x gelopen, te koud en 2 weken rugproblemen, ( liep als een oud manneke rond). Januari was nog redelijk maar de laatste 3 maanden van verleden jaar werd er ook zeer weinig gelopen. Tja, je moet het leven nemen zoals het komt en voorlopig komt het lopen niet op de eerste plaats. Meer op de zeventiende plaats vrees ik. Ik zou graag nog eens een marathon lopen maar dan moet ik dringend de knop omdraaien en beginnen met echt te lopen en niet een beetje aanmoderen zoals ik nu bezig met doen ben. Als je tegen je zin moet lopen, als het hoofd niet mee wil dan heeft het niet veel zin om de loopschoenen aan te binden. Misschien eens kijken als ik met enkele lopers uit mijn gemeente kan afspreken. Als ik alleen moet lopen dan stel ik het altijd uit en komt het er niet van. Aangezien Maureen ook een lange tijd niet mag lopen valt deze bron van inspiratie ook weg. Het kan dus goed zijn dat deze "loopblog" op zijn laatste benen euh.... loopt ! Eens de definitieve beslissing genomen zal ik er niet wakker van liggen maar nu zit ik, nog altijd, in een tweestrijd. Ik kijk naar de uitslagen ( Oostende - Brugge , Kortemark Loopt ) dus de interesse is er zeker nog wel. Ik moet het doen zoals de wereldbekende slogan van Nike : just do it ! Jammer genoeg loop ik met asics en ken ik hun slogan niet. Greetings ! 

    06-03-2012 om 15:08 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week 7 / 2012
    De koudegolf is voorbij, gelukkig maar want tijdens deze dagen werd er hier (bijna) niet gelopen. Echt geen zin om in deze Siberische temperaturen te gaan sporten. Ik had hier al werk genoeg om iedere morgen, middag en avond al het water te verversen van onze dierentuin. Ook wat extra eten te geven want dieren hebben dit ook nodig in zo'n koude. Gelukkig doe ik zo'n werken graag en ik vind dat ik er te weinig tijd aan besteed. Ik heb zelfs het gevoel dat ik teveel hobby's heb voor de uren die maar beschikbaar zijn op een dag. Zal dit toch moeten veranderen maar als je alles graag doet is het toch moeilijk om een keuze te maken. Trainen voor de nacht van Vlaanderen marathon heb ik al uit mijn hoofd gezet. Ik weet nu al dat ik geen tijd zal hebben om deftig te trainen. Marathon nummer 10 zal zeker volgen, misschien op 30 september te Oostende. Dan kan ik tijdens juli, augustus en september eens proberen om 3 maanden veel te lopen.  Normaal loop ik weinig tijdens de zomermaanden, ik ga liever bikini's spotten op het strand. Die hobby ga ik dus laten vallen tijdens de zomer ! We zien wel hoe de loopplannen dit jaar gaan evolueren.
    Op het werk blijft het voorlopig druk, gelukkig maar ! In februari zijn er dan ook nog 2 weekends bezet voor de bouwbeurs waar ik ook aanwezig ben. Ik heb dit jaar geen enkele vrij te kiezen verlofdag dus moet ik er enkele verdienen. Ik ben helemaal geen verkoper maar doe dit wel graag. Door de bouwbeurs kon ik dus weer niet aanwezig zijn toen onze joggingclub de nieuwe jassen uitdeelde. Ik denk er sterk aan om dit jaar minder wedstrijden van het O.L.C. mee te lopen. Mijn wedstrijden uit te kiezen , deze dus waar er veel prijzengeld is ! Ben lid in een loopclub en train nooit mee, de andere clubs waar ik lid van ben zien me ook maar een paar keer per jaar. Zou dit graag veranderen dus gaan we proberen om er iets aan te doen. Eigenlijk zijn het allemaal luxe problemen hé. Carpe Diem, we zien wel hoe we al de hobby's kunnen combineren dit jaar ! Greetings ! 

    16-02-2012 om 10:43 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week 6 / 2012

    De laatste weken ben ik bij mensen geweest die Clint ook kenden en werd er regelmatig over hem gesproken. Toen ik hoorde dat Clint zijn strijd verloren had was dit toch wel een klap. Toen ik hem de laatste keer zag was hij nog altijd strijdlustig niettegenstaande het einde naderde. Ik heb het moeilijk met afscheid nemen. Een afscheid met een kerkdienst is een grote stap voor mij. Ik heb in mijn tienerjaren teveel afscheid moeten nemen in een korte tijd van mensen die me dierbaar waren dat ik daar nu nog de gevolgen van draag. Ik denk regelmatig aan mensen die ons ontvallen zijn en ik weet zeker dat er velen van ons aan Clint zullen denken. Een zolang je aan iemand denkt of er over praat dan blijf die persoon altijd een beetje bij ons. Ik kan begrijpen dat de nabestaanden steun hebben aan de vele mensen die op de begravenis aanwezig waren maar ik heb zaterdag op mijn manier afscheid genomen.

    De winter is eindelijk begonnen. Blijkbaar zal het nog zeker heel de week vriezen en de Hollanders zijn alweer stapelgek aan het worden als er al dan niet een 11 steden tocht zal gereden worden. Laat ons hopen van wel en nadien mag het van mijn part dan short-weer worden !
    Gelukkig volg ik geen schema zodus moet ik niet verplicht de loopschoenen aantrekken in deze koude. Het probleem is ook als ik Ninke voer en ik loop mijn tourke ik pas 1 uur later een douche kan nemen. Dan krijg ik het koud wat niet bevorderlijk is voor je gezondheid. Ik zit al enkele weken met een verkoudheid die niet over gaat. Vroeger kon ik, tot ergernis van mijn wederhelft, verschrikkelijk goed tegen de koude. Nu is dit veel minder, ik ben een mietje aan het worden. Greetings !

    06-02-2012 om 10:32 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    24-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week 4/2012

    Het aantal kilometers dat we wilden lopen in januari zullen we zonder problemen halen. Dus we zijn weer gestart na de zeer zwakke 3 laatste maanden van vorig jaar, zwak op loopgebied hé ! In Middelkerke loop ik soms samen met een start to runner. Moet ik niet altijd alleen op stap want het duinenpadje is zeer donker hoor in de winter ! Griezellig donker voor een "plakzantje" als ik ! Hopelijk kunnen we in februari de kilometers al wat opdrijven. Voorlopig lopen we nog altijd zonder een doel voor ogen te hebben. Einde maart beslissen we of er nog een tiende marathon komt.
    Spijtig dat ik nooit meer meeloop met joggingteam de olifant. Ik heb al 2 jaar geen enkele training meer meegemaakt. Sowieso kan ik niet om 18.00 uur in Oostende geraken de dinsdag en donderdag daar ik sinds 2 jaar iets langer moet werken. En deze dagen zijn de enige 2 dagen van de week dat ik de dochters niet moet rondvoeren. Dan heb ik meer tijd om rustig onze dierentuin en tuin te verzorgen. Ook moet ik vrijdagavond forfait geven voor het jaarlijks feest van het Oostends loopcriterium. Vind ik eigenlijk spijtig want dit is al vele jaren zeer leuk ! Maar ik moet met mijn baas gaan eten, moeten is een groot woord natuurlijk, ga eigenlijk eens graag gaan eten. In deze economisch moeilijke tijden vind ik het beter om mijn baas tevreden te stellen dan mijn loopmakkers te vereren met mijn bezoek. Een mens moet nu eenmaal keuze's maken.
    Het blijft ook nog altijd zeer druk. b.v. zaterdag moet Ninke op wedstrijd en nadien hebben we een verjaarsdagsfeestje en zondag moet Kim op wedstrijd. Gelukkig zijn het allemaal leuke zaken waar we tijd aan besteden. Zo blijft het aangenaam ! Greetings ! 

    24-01-2012 om 13:02 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    10-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2012
    Eerst en vooral een gelukkig en gezond 2012 toegewenst. Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost op mijn blog. De eindejaarsperiode is altijd een drukke tijd hier. Ik ben zelfs vergeten om naar de jaarlijkse vergadering van joggingteam de olifant te gaan. Dit is de eerste keer sinds ik lid ben. Ik kreeg een berichtje waar ik bleef en toen dacht ik, shit ! Dus sorry hiervoor maar we zullen het op mijn leeftijd steken zeker ! Voornemens op loopgebied maak ik niet, eerst kijken hoe we doorgeen de eerste 3 maanden van het nieuwe jaar raken en dan eventueel nog een marathon lopen. Gisteren 11 kilometer gelopen en het was lang geleden dat ik nog zo'n goed gevoel had en zonder veel denkwerk eigenlijk kon blijven lopen. Als ik vroeger paard reed dan was mijn hoofd leeg na 1 uur rijden. Constant met dit edel dier bezig zijn, je hebt geen tijd om aan andere dingen te denken. Als ik loop dan heb je een zee van tijd om te denken..... Ik loop ook nooit met muziek omdat ik wil horen wat er rond mij aan het gebeuren is.  Morgen proberen we opnieuw een tourke in Middelkerke te lopen ! De conditie is blijkbaar nog niet helemaal verdwenen.
    De oudste dochter is op 4 januari trotse eigenaar van een rijbewijs geworden, dus hoop ik dat ik haar een beetje minder zal moeten rondvoeren in de toekomst. We hebben veel tijd gestoken in het leren rijden en gelukkig is dit nu achter de rug. Nu komt het echte werk, alleen op de baan en ervaring opdoen. Greetings !

    10-01-2012 om 11:23 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    20-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week 51
    Ik wil de mensen van Bloggen.be bedanken voor hun steun in deze donkere tijden. Ik loop dus minder en wat is het eerste dat mij opvalt ? Op mijn blog staan er nu al een tijdje 2 foto's van een dame. Eerste foto de iets vollere aangekleede versie van deze mevrouw, tweede foto de bikini slanke versie. p.s. Als je kilo's verliest dan krijg je automatisch een mooi bruin kleurtje : raar ! Zelfs Bloggen.be drukt me met de neus op de feiten. Minder lopen = meer kilo's. Mijn sixpack verdwijnt als seeuw voor de zon en maakt plaats voor een mooie bak Westvleteren. Hmm, is eigenlijk ook wel lekker.  Met de eindejaarsfeesten op komst zal het moeilijk worden om al aan dat lekkers te weerstaan. Ook vieren we nog de verjaardagen van onze 2 dochters. 17 & 21 jaar. Wat gaat het allemaal snel ! Dus moeten we dringend aan de conditie beginnen te werken. Als ik geen zin heb om te lopen dan gaan we de rollen op. Het voordeel hiervan is dat ik dit in de warmte thuis kan doen en ondertussen wat luisteren naar muziek of naar mijn zender. Het loopdipje loopt op zijn einde. Moet wel : anders moet ik in de logeerkamer slapen.... Greetings !   

    20-12-2011 om 09:25 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    09-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog iets heb neergepend. Aangzien ik dit altijd op het werk doe ( sorry baas ) en het zeer druk blijft kwam het er nooit van. Nu nemen we even wat ontspanning, lig ik met met voeten op mijn buro, aperitiefje in de hand en zijn mijn vingers opgewarmd om een tekstje te typen. Eerst en vooral over mijn marathon plannen. Ik zal hopelijk nog een marathon lopen maar waar en wanneer staat nog niet vast. Ik heb afgezegd voor Barcelona omdat ik het nu niet zie zitten om aan de trainingen te beginnen. Ik loop 2 x 1 uurtje per week maar dit is juist maar om de conditie te onderhouden. Ik heb al enkele zeer interessante aanbiedingen gekregen om marathons te lopen. Zoals jullie weten ben ik ook zendamateur en op mijn webpage staat er dat ik af en toe eens een marathon loop. Als ik dan spreek tegen personen ergens in de wereld en ze lezen deze informatie dan kom je toch onder de zendamateurs ook veel marathon lopers tegen. Zo ben ik uitgenodigd in L.A. en Hawaii om daar tijdens hun marathon gratis te verblijven. Maar aangezien ik geen verlof kan nemen waneer ik wil is dit jammer genoeg uitgesloten. Ook heb ik laatst tegen een medewerker van de New York marathon gesproken. Ik zei dat we plannen hadden om die te lopen maar aangezien we nooit zeker waren dat we alle acht gingen kunnen inschrijven hebben we dan gekozen voor de Médoc. Hij zei dat het een hype is om NY te lopen en de prijzen dan ook navenant zijn. En aangezien ik 3 vrouwen moet onderhouden....  Als ik de goesting terug krijg, komt de tiende marathon er ooit wel eens. Maar indien de goesting wegblijft, heb ik daar ook geen probleem mee. Ik ben tevreden zoals het nu gaat en een marathon meer of minder zal daar niets aan veranderen.
    Er waren blijkbaar problemen in onze loopclub. Ik weet niet wie of wat het probleem heeft veroorzaakt maar het is een feit dat vandaag de dag het altijd maar moeilijker wordt om samen te leven en te werken. Dit is natuurlijk eigen aan deze "dolle wereld" maar met een beetje meer verdraagzaamheid en wat minder jalouzie zouden er al veel problemen opgelost zijn. Dit zouden ze in heel de wereld moeten doen want ik weet niet waar dit zal eindigen. Gelukkig zijn er nog enorm veel goede mensen maar het probleem is dat deze op de achtergrond blijven. Als je reality programma's bekijkt dan zie je nooit een normale persoon. Dat verkoopt niet hé, dus moet er wat olie op het vuur worden gegooid en zodoende zien de mensen alleen maar "rare" zaken. Ik was net eens aan het nalezen wat ik nu schrijf, ik wil zeker de wereld niet veranderen dus stop en ander onderwerp !
    Nog 2 weken werken en dan zijn we 2 weken in verlof. Heb alweer veel plannen gemaakt en de nieuwjaarsmaand is ook altijd druk. Ik doe altijd mijn ronde bij mensen die ik tijdens het jaar zelden zie. B.v. ouders van goede jeugdvrienden. Ik maak er een gewoonte van om in januari eens binnen te springen en dit doet altijd deugd om wat oude verhalen vanonder het stof te halen.
    Voila, ik heb dit niet rustig kunnen schrijven, mijn collega is hier niet en ik werd constant gestoord door het gerinkel van de telefoon. Zelfs rustig een verhaaltje schrijven lukt me niet ! Ik ga nog een beetje verder werken. Greetings !

    09-12-2011 om 11:35 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week 46
    Normaal gezien moet ik volgende week maandag beginnen aan de trainingen om (eventueel) een nieuwe marathon te lopen. Voorlopig loop ik als er goesting is om te lopen. Verleden week 2 x op stap geweest. Veel is het dus niet. Ben er nog altijd niet uit als er hier nog wedstrijden zullen gelopen worden of als ik nog aan de start van een marathon zal staan. Aan de ene kant wil ik nog eens de emoties en voldoening meemaken die je krijgt aan de eindmeet van een marathon. Aan de andere kant heb ik het meegemaakt en hoeft het niet meer zo nodig. Lig er eigenlijk niet meer wakker van. We zien wel wat er de volgende weken zal gebeuren. Gisterenavond aan de toog van de manege Groenhove er ook over gesproken en daar zeiden ze dat 9 geen getal was om te stoppen. Over Groenhove gesproken, twee weken terug op zaterdag 13 km gelopen in het bos van Groenhove en voor de eerste keer een hertje gezien. Ik wist zelfs niet dat er daar zaten. Al enorm veel eekhoorntjes gezien maar nog nooit een bambi ! Leuk ! Ik hou er wel van om in de natuur te lopen. De marathons waar ik met het meest plezier aan terugdenk zijn de natuurmarathons. Niet de drukte van Eindhoven of de nachtelijke tochten rond Torhout. Niet de Guldensporen marathon met aankomst in het oude Brugge of de Flanders Fields maar de marathon van de Somme waar er maar een 100-tal deelnemers waren en ik op een bepaalde momenten helemaal alleen op de wereld was. Geen loper voor me, geen loper achter mee, geen mens te zien. Machtig ! Maar de Rursee marathon staat op nummer 1. In een herfstdecor een prachtige natuurmarathon lopen met serieus wat beklimmingen en zelfs gevaarlijke afdalingen. Afgezien als de beesten maar de nummer 1 marathon voor mij. Mijn marathon carrière afsluiten met zo'n genre marathon zou ik het liefst doen. De toekomst zal het uitwijzen.
    Om eens over iets anders te spreken. Ik spendeer 's avonds weer redelijk wat tijd op de radio amateur frequenties. Gesprekken voeren met mensen over de hele wereld. Mijn laatste contact was op 18 maart van dit jaar, tijdens de zomer heb ik teveel andere dingen om handen en zodoende is het de laatste jaren echt wel een winterhobby aan het worden. Maar het is leuk om eens over zaken te spreken met mensen in andere continenten en mooie kaarten en mails te krijgen met meer informatie. Ter info: mijn "call" is ON6PV, de ON ( Oscar November) staat voor België. KH6 b.v. is Hawai, ZS is Zuid Afrika enz....
    Greetings !

    15-11-2011 om 16:14 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    21-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste wedstrijd 2011
    De wedstrijd van mijn eigen club, joggingteam de olifant was weer een voltreffer. Mooi weer, mooi volk, het oog wil ook wat en gelukkig had onze voorzitter Luc weer gezorgd dat er enkele bevallige loopsters aanwezig waren. Bedankt hoor ! Kortom een perfekte organisatie. Anders kan natuurlijk niet met zo'n klasseclub ! De wedstrijd zelf dan. Helemaal achteraan gestart want ik had echt geen zin tijdens de opwarming om eraan te beginnen. De "loopgoesting" is echt wel ver te zoeken. Er stonden enkele vrienden te supporteren en ze vroegen zich luid af als ik niet rapper kon. Dan maar besloten om iets rapper te lopen om niet helemaal af te gaan. De tweede ronde ging eigenlijk redelijk goed en aangekomen in 41.49 voor 8.5 km. Nadien nog wat blijven plakken en toen Maureen me kwam oppikken en mijn tijd hoorde zei ze, awel : zwak gelopen van je ! Wijselijk niet gereageerd en deze mindere prestatie op een geveinsde kwetsuur gestoken ! Na meer dan 22 jaar huwelijk ken ik de truken hoor ! Maar eigenlijk heeft mijn wederhelft gelijk, tot aan de nacht van Vlaanderen marathon liep ik volgens mijn mogelijkheden. Nadien is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Normaal gezien moet ik op 21 november aan de trainingen voor de volgende marathon beginnen dus heb ik nu nog 4 weken om me af te vragen waar we eigenlijk mee bezig zijn. Ik heb teveel hobby's maar wil er niet in snoeien. Nu ik van snoeien praat, ik moet ook nog mijn sparren snoeien ! Loop wel graag en voel me er goed bij maar de andere hobby's doe ik ook graag en er kruipt ook wel veel tijd in. Met het gevolg dat ik geen enkele hobby perfect kan beoefenen. Maar de eerste week van november zijn we in verlof en dan kan ik eens nadenken hoe we dit alles vanaf 21 november zullen gaan combineren. Dit jaar dus geen wedstrijden meer, volgend jaar zal de Sasloop de eerste wedstrijd zijn en als de trainingen aangevat worden zal de 20 kilometer van Kortemark op zondag 26 februari de grote test worden. Nog veel "alsen" maar we hebben nog 4 weken om ons mentaal voor te bereiden hé ! Greetings !

    21-10-2011 om 11:46 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    09-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.marathon van Oostende
    Voor alle duidelijkheid : ik heb niet deelgenomen aan de eerste editie. Wel was ik een van de weinige supporters langs het parcours. Alle lopers zien langskomen aan kilometer 10. En dan opnieuw aan kilometer 27. Iedereen, zonder uitzondering kreeg een applausje en wat bemoedigende woorden. Als je langs de kant staat dan zie je pas hoe moeilijk het is voor sommigen. Ja, het deed pijn dat ik me niet ingeschreven had maar na de nacht van Vlaanderen werd er hier niet veel meer gelopen. Ook de Médoc marathon kan je niet echt een training noemen dus was het beter om niet deel te nemen. Enkele zeer leuke gesprekken gevoerd toen ik stond te wachten met o.a. de vrouw van de winnaar Eddy Bossier. Tof dat hij eens eerste was na 3 tweede plaatsen. Er werden vlug groepjes gevormd en daardoor was het soms moeilijk om iedereen vlug te herkennen. Dan ben ik nog naar Oudenburg en Snaaskerke geweest om laatste lopers een hart onder de riem te steken en met sommige nog even mee te lopen. Aan iedereen een welgemeende proficiat ! Deze eerste editie had nog schoonheidsfoutjes. Als je de week voor de marathon nog een mail krijgt dat ze nog vrijwilligers nodig hebben dan is dit wel rijkelijk laat. Maar, ze kunnen alleen maar leren en beter worden en misschien is Oostende ook vertrokken om ieder jaar een marathon te hebben. Dit zou toch prachtig zijn. Misschien dat ik ook nog eens aan de start sta. Misschien, eerst mijn tiende marathon lopen, na een perfecte voorbereiding en dan zien we wel. Greetings !

    09-10-2011 om 00:00 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    03-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hermesloop 2011
    Na verleden jaar een natte Hermesloop, gelukkig dan wel in het aangename gezelschap van mijn vrouwtje, werd het dit jaar een zeer warme loop. Ik ben nu eenmaal geen warmte loper. Daarom ook dat ik tijdens de zomermaanden weinig loop. Ik besteed dan meer tijd aan uitstapjes met mijn 3 vrouwen dan aan trainingen. Maar we hadden nog 1 wedstrijd nodig om opgenomen te worden in het eindklassement van het O.L.C. Dus stonden we in deze tropische temperaturen aan de start. Hier een zeer kort verslag ! De eerste tour ging het nog redelijk vlot. De tweede tour kreeg ik bij het aanvatten van het schorspad een warmte klopje en werden de resterende kilometers uitgejogt. Werd voorbijgestoken door een tiental lopers maar trok het mij niet aan. De 3 maanden met weinig kilometers in de benen en het warme weer eisten hun tol. Dus liever rustig naar de meet en fris aankomen dan halfdood over de aankomst sukkelen. Ik had tenslotte beloofd aan Maureen om voor het middageten te zorgen dus beter een frisse kok aan het fornuis ! In de namiddag nog een mooie fietstocht gemaakt dus werd het sportieve zondag ! Bon, nog 1 wedstrijd en het O.L.C. zit erop. Wel ben ik plannen aan het maken om in het voorjaar nog een marathon te lopen. De motivatie is er om tijdens de wintermaanden nog eens deftig te trainen. Ik train te weinig voor een marathon. Ik weet wat er moet veranderen en ben gemotiveerd om er deze keer eens een mooie voorbereiding van te maken. Marathon nummer 10 zou ik willen uitlopen in een p.r. De lat ligt hoog. Nu juist nog de gepaste marathon vinden, ons inschrijven zodat we niet meer terug kunnen en zorgen dat ik mijn duurlopen niet alleen moet lopen. Na zaterdagavond een goed bezoek bij mijn schoonbroer ligt de keuze van de marathon min of meer vast. Combinatie city trip, zodat mijn vrouwtjes tevreden zijn, en marathon, laat de mannen maar afzien. Wat is het leven toch leuk als je gelukkig getrouwd bent hé ! Greetings.

    03-10-2011 om 11:57 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    19-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Médoc 2011

    Gisterenavond laat terug thuisgekomen na 10 dagen in Bordeaux wijntjes te hebben gedegusteerd ! Een prachtige tijd meegemaakt, op plaatsen gekomen waar we anders nooit zouden geraakt zijn. Dure en zeer oude wijn gedronken. Ook een 65 km gelopen en veel kilometers gewandeld. Kortom een super week meegemaakt in goed gezelschap ! De marathon is niet de mooiste die ik heb gelopen maar zonder twijfel de gezelligste. Allemaal mensen, buiten de eerste 50 aangekomen, die juist ingeschreven waren om plezier te maken. Aan iedere stop, en er waren er veel, stonden er lopers verkleed als dier te drinken, te dansen, te zingen. Niet te doen. Wij hebben natuurlijk ook een beetje teveel van de wijn geproefd en een beetje te weinig aan het lopen gedacht. Nadat er nog 2 straaljagers boven onze hoofden scheerden vertrokken we met 8 olifanten aan deze marathon. Onze sponsor was mee dus moesten we wel als olifant verkleed zijn hé. Tenslotte waren er 6 van de 8 mensen lid van het joggingteam de olifant. Het was de bedoeling om samen te lopen maar kwetsuren en conditie beslisten er anders over. Reeds na 1 kilometer was er een bevoorrading met wijn, vele zouden nog volgen.... Doorheen mooie wijnvelden en chateaux's  gelopen. Mijn vrouwtje kreeg het weer lastig met  haar oude kwetsuur, eigenlijk had ze al 14 dagen last maar toch wou ze starten. Ook Katrien kreeg het moeilijk en zodoende namen ze de wijze beslissing om aan kilometer 22 à 23 te stoppen. Ondertussen waren Mario en ik, trouwe echtgenoten zijnde, bij hun gebleven en moesten we nadien toch een goede 6 kilometer flink doorlopen om weer bij de anderen te komen. We stopten natuurlijk nog wel om het nodige vocht tot ons te nemen. Zo zijn we dan wel. Aan km 28 kwamen alle 6 overgebleven olifanten weer samen. Ondertussen hadden we al 2 x olifant lid Koen Vansteenkiste tegengekomen die in het gezelschap van Katrien haar vrolijke bende deze marathon liep. Aan km 30 besloot ik om bij het laatste vrouwelijk olifantje te blijven. Terwijl Leentje aan de bevoorrading doorstapte konden Patje en ik iedere keer wat wijn degusteren. Dan liepen we het gaatje weer dicht en kort nadien was er alweer een bevoorrading. Dit stoppen en opnieuw lopen was na een tijdje wel lastig voor mijn kuiten. Het was op het randje van krampen. Ik had natuurlijk maar 20 km in juli en 78 km in augustus gelopen. Dit en de vele wijnstops maakten het toch wat moeilijker. Maar niet getreurd, onder luide aanmoedigingen liepen we samen over de aankomst. Heel tevreden dat ik toch de mooie medaille kreeg en zodoende weer een marathon bij in het lijstje ! 
    De volgende dagen enorm mooie momenten meegemaakt, teveel om nu op de noemen, misschien dat ik ze later nog eens neerpen. Wij hebben 3 dagen geslapen in het chateaux van de voorzitter van de marathon waar we veel leuke verhalen over de Médoc marathon gehoord hebben.
    Het was weer heel plezant maar nu moeten we veel werk inhalen. Sorry voor dit vlug geschreven verhaal maar ik wou dit vlug aan jullie, trouwe lezers, laten weten !! Greetings ! 

    19-09-2011 om 11:56 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    29-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strandloop 2011
    Het was weer tijd voor de jaarlijkse ploetertocht van het Oostends loopcriterium. Ik zeg dit al jaren en ik blijf erbij, op een strand moet je liggen, niet lopen. Maar wil ik aan mijn 9 wedstrijden komen moet ik deze helletocht ondernemen. Gelukkig kon ik opnieuw samen lopen met onze voorzitter Luc, waarvoor dank ! Ook olifant Kurt vergezelde ons en hielden er een rustig tempo op na. Gelukkig maar want het liep voor geen meter. Zelfs op ons babbeltempo vond ik mijn tweede adem niet en ik had het gevoel dat ik constant in het rood aan het lopen was. Had ik mijn 2 companen niet gehad dan had ik zonder twijfel gestopt aan het Q beach house om samen met vrouw en dochter een drankje te benutten. Maar we zetten toch door en net als op de vorige wedstrijd liet Luc me galant voor aan de eindmeet. Blij dat deze zandrace erweer op zat, slecht gevoel en bloedneus na de aankomst maakten dat deze wedstrijd niet bepaald een hoogtepunt uit mijn loopcarrière was. Na een drankje en douche bij de sponsor juist op tijd terug voor de prijsuitreiking. Waar we na enkele leuke babbels terug richting Koekelare reden. Dank aan Luc en Kurt voor het gezelschap en om me mee te sleuren toen ik wou stoppen aan het Q beach house. Op de nieuwe Koerswijk zijn we zeker van de partij om mijn 9° wedstrijd van het O.L.C te lopen en als laatste training voor de Médoc. Augustus is een maand met gelukkig weer wat kilometers op de teller. Deze loop ik meestal samen met Maureen. Liefde is..., samen joggen ! De 2 vakantie maanden zijn weer voorbij gevlogen. Onze 2 dochters hadden elk een vakantiejob en het resultaat was dat wij nog meer dan anders voor taxi moesten spelen. Gelukkig komt het schooljaar er weer aan zodat de ouders weer wat op krachten kunnen komen ! Greetings !

    29-08-2011 om 09:53 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mariakerke 2011
    We stonden weer eens aan de start van een loopwedstrijd. Aangezien ik niet veel had gelopen stond ik op de laatste rij, samen met onze voorzitter Luc, die in volle marathon training is en zodus er een trage wedstrijd wou van maken. Zo'n wedstrijden zijn plezant. Rustig lopen terwijl we over koetjes en kalfjes babbelen. We haalden veel lopers in en gaven deze die het moeilijk hadden iedere keer wat steun. Aangekomen in een goede 48 minuten voor 9.6 km, veel trager dan verleden jaar maar zo'n wedstrijden doen me opnieuw beseffen dat ik helemaal geen wedstrijdloper ben. Dus Luc, als je de strandloop meeloopt en er weer een trage wedstrijd van maakt, ben ik zeker weer van de partij ! Bedankt voor het leuke gezelschap !
    De maandag stond er een zware training op het programma. De bende van de Médoc had een gezamelijke training voorzien. In de Médoc is er dus om de 2 à 3 kilometer een bevoorrading met wijn dus werd er ook 4 x gestopt om ons te bevoorraden met wijn en hapjes. Kwestie van de omstandigheden zo waarheidsgetrouw na te bootsen natuurlijk. Ik kan jullie verzekeren dat de Médoc zwaar zal worden. Het prachtige weer, het mooie parcours die ze uitgekozen hadden, de super bevoorrading met wijn van wijnboeren die we zullen zien in de Médoc en het aangename gezelschap maakten er weer een onvergetelijke dag van. Na nog een zwempartij en etentje was het dan ook weer vroeg dag ! Voor jullie denken dat we sportief stil gezeten hebben : de afstand die we gelopen hebben bedroeg 20 km. Zelfs de dames hebben deze zware training goed doorstaan dus zitten we op schema !
    Ook heb ik me nieuwe loopschoenen aangeschaft. Samen met mijn schoonbroer naar "DE" sportwinkel in Oostende geweest en nadien nog wat bijgepraat. Leuk ! Ben tevreden, een mooi weekend gehad ! Greetings.

    16-08-2011 om 11:59 geschreven door Wim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)




    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Wim
    Ik ben een man en woon in Koekelare (België) en mijn beroep is bediende.
    Ik ben geboren op 21/06/1965 en ben nu dus 58 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lopen, zendamateur ( ON6PV).

    P.R. TIJDEN
    10 km :              44.13  Corrida     2008 (13,59 km/uur)
    1/2 marathon : 1.41.39  Lacosta     2008 (12.48 km/uur)
    marathon :       3.50.57  Eindhoven 2007 (10.98 km/uur)
    Wedstrijden gelopen in 2009


    Gastenboek
  • Leuk
  • Ewel
  • scherven
  • Bedankt
  • Groetjes,

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs