.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
{TITEL_VRIJE_ZONE}
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    27-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN NANDO PIETERS UIT ZWIJNDRECHT
    NANDO PIETERS_255x480

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN:
    Nieuweling Nando Pieters uit Zwijndrecht.
    Reed voor Hoop op Zegen Beveren.

    Hoeveel wedstrijden reed je?
    38

    Resultaten?
    Ik werd 3de,6de,9de in het bijkomend klassement van Kontich-Waarloos
    12de,16de,17de,18de,20ste.

    Beste prestatie?
    3e plaats

    Bracht het seizoen wat je er van verwachtte?
    Een beetje ik hoopte op een overwinning omdat ik daar de vorm voor had maar het lukte niet. Maar ik ben best tevreden over dit seizoen en hopelijk doe ik het volgend seizoen ook zo goed maar dat zal niet zo gemakkelijk zijn bij de juniors.Ik heb er wel een goed gevoel bij!

    Waar was je goed in?
    In het spurten

    Wat vind je zelf van je spurt?
    Goed maar het kan nog een tikkeltje beter.

    Wat heb je bijgeleerd?
    Dat ik mij in de koers rustig moet houden en dat ik in de voorlaatste of laatste ronde alles kan geven. Dat lukte de laatste wedstrijden goed. Ik leerde ook dat ik zeker niet mag vergeten drinken en eten want daar heb ik eens een fout gemaakt in een koers. Maar fouten zijn er om van te leren

    Wat doe je komende wintermaanden?
    Natuurlijk eerst goed rusten en dan goed en specifiek trainen door naar de fitness te gaan en te gaan lopen. Dat gebeurt onder begeleiding van mijn trainers en leraren van de wielerschool in Ronse.

    Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden? Waarom?
    La Bicycletta, ik voelde mij niet goed meer bij de ploeg en dan heb ik het niet over het bestuur
    of zo maar over andere renners en mensen die mij kennen, weten waarom ik weg ga. Ik vertrek bij Hoop op Zegen niet alleen maar samen met een goeie maat Yannick Van Wiele die ook bij mij op school zit.
    (flor van de velde)
     

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN NICOLAS VEREECKEN UIT KIELDRECHT
    nicolas

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN:

    Nieuweling Nicolas Vereecken uit Kieldrecht
    Reed voor Bodysol Lotto CT Menen

    Hoeveel wedstrijden reed je?

    Ik heb dit seizoen 56 wedstrijden gereden. Meestal 1 x per week.

    Welke resultaten?
    Ik heb 13 overwinningen, 6 x 2e en 27 x bij 5 eerste en 36 x bij eerste 10.

    Beste prestatie?
    Mijn beste prestatie was in de Keizer der Nieuwelingen. Ik reed er van in het begin met een groepje voor het peloton en won de wedstrijd met kleine voorsprong op een achtervolgende groep.

    Bracht het seizoen wat je er van verwachtte?
    Ja zeker, ik heb me getoond in de grote wedstrijden en heb meer wedstrijden gewonnen dan verwacht.

    Waar was je goed in?
    In het spurten, de uithouding en mijn regelmaat.

    Wat vind je zelf van je spurt?
    Ik vind mijn spurt zeer goed. Ik denk dat ik toch wel bij een van de snelste van België behoor.

    Wat heb je bijgeleerd?
    Ik heb geleerd dat het in het buitenland het er nog anders aan toe gaat. Ik ben met de ploeg naar Denemarken en Luxemburg geweest en met de selectie naar Oostenrijk. Daar ligt de snelheid nog een stuk hoger en zijn de parcours lastiger.

    Wat doe je komende wintermaanden?
    Ik ga op de piste trainen en misschien rijd ik eens een meeting mee. In de weekends doe ik een toertocht met mijn vader om zo een goede basisconditie te krijgen voor het seizoen.

    Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden? Waarom?
    Voor dezelfde ploeg als dit jaar Bodysol CT Menen omdat ik mij daar goed thuis voel. Het is er een goede begeleiding en heb daar goede ploegmakkers.
    (flor van de velde)



    26-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN ANTHONY VAN DEN BERGHE UIT SINAAI


    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN:
    Belofte Anthony Van den Berghe uit Sinaai.
    Reed voor Royal Antwerp Bicycle.


    Hoeveel wedstrijden reed je?
    Ik heb dit seizoen 56 wedstrijden gereden.

    Welke resultaten?
    Ik werd 2 keer 2de, 10 keer bij de eerste 5 en 17 keer bij de eerste 10. Ik heb dikwijls nipt naast de overwinning gegrepen waardoor ik geen eerste plaats heb behaald.

    Beste prestatie?
    Mijn beste prestaties zijn de Ardense Pijl waar ik na ziekte 8ste eindigde en de Koninginnerit in de Triptyque de Barrages waar ik eerste Belg en 6de werd.

    Bracht het seizoen wat je er van verwachtte?
    Ik ben vrij tevreden over mijn seizoen. Ik had wel gehoopt op een overwinning maar heb toch terug een grote stap voorwaarts gezet en dat vind ik toch heel belangrijk.

    Waar was je goed in?
    Mijn beste kwaliteit is het klimwerk

    Wat vind je zelf van je spurt?
    De spurt is mijn zwak punt, ik zal nooit een rasspurter worden maar ik zal en kán nog verbeteren door sterker te worden.

    Wat heb je bijgeleerd?
    Ik heb geleerd van in de wedstrijden minder met mijn krachten te woekeren en in de rittenkoersen meer te doseren en niet dagelijks als een bezetene tekeer te gaan.

    Wat doe je komende wintermaanden?
    De komende wintermaanden ga ik onder begeleiding van ex-prof Hans De Meester werken met vooral fitnesstraining, mountainbiken, zwemmen en lopen.

    Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden? Waarom?
    In 2007 ga ik naar het Continentale wielerteam DAVO. Ik wou nog een stap hogerop en kan een mooi programma afwerken. Van hieruit hoop ik dan de stap te zetten naar de profs.
    (flor van de velde)


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN SOFIE VERDONCK UIT DE KLINGE
      
    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN:
    Dame elite Sofie Verdonck uit De Klinge
    Reed voor KSV Deerlijk

    Hoeveel wedstrijden reed je?

    Een 40-tal

    Resultaten?
    twee 4de plaatsen, en mooie plaatsen in topcompetitie in Nederland.

    Beste prestatie?
    Waar ik het meeste waarde aan hecht is de 36ste plaats in de Omloop van Borsele

    Bracht het seizoen wat je er van verwachtte?
    Zeker, het was zelfs beter. Ik had stiekem wel gehoopt op een selectie voor het EK maar gewoon al het feit erbij te zijn was een overwinning op zich en op mezelf.

    Waar was je goed in?
    In het peloton rijden gaat me goed af en ook mijn doorzettingsvermogen.

    Wat vind je zelf van je spurt?
    Deftig, al moet ik nog leren me niet teveel te laten wegdrummen. Als ik vooraan zit kan ik wel standhouden.

    Wat heb je bijgeleerd?
    Dat, als alles tussen de oren goed zit, je al heel goed op weg bent om een goed seizoen te rijden. En dat ik soms meer kan dan ik zelf verwacht of denk te kunnen. Dat de combinatie studeren-koersen moet kunnen mits een goede planning en genoeg doorzettingsvermogen.

    Wat doe je komende wintermaanden?
    Rustig conditie opbouwen, lopen, skaten,... (studeren)

    Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden? Waarom?
    KSV Deerlijk, mijn huidige ploeg. Ik heb er een mooi programma gereden, niet te zwaar vermits ik nog studeer (3de bac rechten) en ik heb me er goed geamuseerd vorig jaar.
    (fvdv)



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN VAN WOENSDAG 25/10/2006

    Er vertrokken woensdagmiddag 8 renners aan 't Schuurke te Beveren voor een rit naar Moerbeke en dit over een afstand van 75 Km.
    Ondanks de wind vanaf het keerpunt te Moerbeke was het gemiddelde nog goed voor 32 Km/h.
    Wie reden mee : Walter Rotthier , Thibault Koppen , Rudy Franssens , Freddy Buys , Guy Smet , Eugéne Bosman , Roger Van Gasse en Saskia Van Overmeire.


    P.S. met dank aan onze rijdende reporter Walter Rotthier


    24-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN JONAS DE PERMENTIER UIT SINAAI
    Jonas de Permentier_536x1048_536x848_436x648

    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN :

    Aspirant Jonas De Permentier uit Sinaai
    Reed voor Hoboken WAC

    Hoeveel wedstrijden reed je?

    22

    Welke resultaten?
    Ik reed 20 maal in de top 10 waaronder 4 maal 1ste, 5 maal 2de en ook 16 maal in de top 5

    Beste prestatie?
    De beste prestatie van het jaar vond ik persoonlijk mijn eerste koers en tegelijk ook mijn eerste zege te Knesselare. Daar waren we van in de eerste ronde met drie weg. Ik demarreerde in de laatste ronde en kwam alleen aan met een honderdtal meter voorsprong op mijn twee concurrenten.

    Bracht het seizoen wat je er van verwachtte?
    Ik verwachtte in het begin van het seizoen een vijftal zeges en een top 10 plaats op het BK te Francorchamps. Mijn zegetellertje bleef helaas op 4 hangen door problemen met de gezondheid de laatste twee maand van het seizoen.
    Over mijn BK was ik zeer tevreden en kon zelfs nog dichter eindigen omdat ze de laatste 350 eter voor me vielen in de sprint.

    Waar was je goed in?
    De beste kwaliteit vond ik persoonlijk mijn sprinten.

    Wat vind je zelf van je spurt?
    Wat sprinten betreft mag ik toch zeggen dat ik dat toch heel goed kan. Een
    sprint bergop ligt me eigenlijk nog iets beter.

    Wat heb je bijgeleerd?
    Dat je ook op moeilijke momenten hard moet knokken voor je plaats en NOOIT opgeven is dan de boodschap.


    Wat doe je de komende wintermaanden?
    Eerst en vooral veel rusten, wat toertochten met de mtb maken en een
    beetje zwemmen.

    Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden? Waarom?
    Volgend jaar kom ik voor het Avia Cycling Team uit van Rik Devoogdt. Omdat
    het een heel goed gestructureerde ploeg is.
    (fvdv)


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN JONAS DE BOEY UIT ST.GILLIS-WAAS
    jonas de boey_276x480

    Nieuweling Jonas De Boey uit Sint-Gillis-Waas

    Reed voor Hoop op Zegen Beveren.

    Hoeveel wedstrijden reed je?

    Niet genoteerd.

    Welke resultaten?
    Ik werd 2 maal 4de, 1 maal 6de, 2 maal 7de en 1 maal 10de

    Beste prestatie?
    Die 4de plaats.

    Bracht het seizoen wat je er van verwachtte?
    Helemaal niet. Ik hoop volgend jaar beter te rijden. Dit jaar viel echt tegen en als het al eens mee zat qua conditie, had ik wel iets voor van materiaalpech of zo. Maar volgend jaar beter zeker?

    Waar was je goed in?
    Weg rijden met een groep of op zwaardere omlopen.

    Wat vind je zelf van je spurt?
    Slecht, maar dat is een punt waar deze winter en in het voorjaar aan gewerkt wordt. Het is vooral de kracht nog die ontbreekt denk ik.

    Wat heb je bijgeleerd?
    Dat geluk en pech elke koers meerijden en dat niets zo simpel is als het lijkt.

    Wat doe je komende wintermaanden?
    Cyclocrossen,mountainbiken, lopen en zwemmen. Ik rijd ook enkele crossen beginnende vanaf half november maar zeker niet te veel.

    Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden? Waarom?
    Ik blijf bij Hoop op Zegen Beveren. Ik zat daar goed en meer moet dat niet zijn. We zijn vrij in wat we doen en we hebben geen druk. De studies primeren en dat kan bij HOZ.
    (fvdv)


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE 9 VRAGEN AAN GREG VAN AVERMAET UIT HAMME
    greg_824x476
    VRAGEN NA HET SEIZOEN AAN:
    Belofte Greg Van Avermaet uit Hamme.
    Reed voor Bodysol- Jong Vlaanderen.

    Hoeveel wedstrijden reed je?

    Ongeveer 66 wedstrijden

    Resultaten?
    1ste plaatsen: 11 in Vollezele, Gent-Ieper, Zellik-Galmaarden, Buggenhout, Pittem, Falmagne, IWT Oetingen, Kooigem, BK charleroi, Berlare (profs)
    2de plaatsen: Trognée, Giro dell regione etappe 2, Heikant, Namen etappe 2, Parijs-Tours
    Ik stond 25 keer bij de eerste 5 en 35 keer bij de eerste 10.

    Beste prestatie?
    Het Belgisch Kampioenschap is mijn mooiste prestatie. Maar mooie prestaties zijn er nog meer zoals de Giro dell Regioni, Zellik-Galmaarden.

    Bracht het seizoen wat je er van verwachtte?
    Ja, ik verwachtte in verschillende grote koersen mee te doen voor de overwinning. Als je dan in het seizoen er een paar wint kan je niets anders dan tevreden zijn! De voorop gestelde doelen zijn bereikt!

    Waar was je goed in?
    Ik denk dat ik altijd volop in het wedstrijdbeeld aanwezig ben, ik spaar mijn krachten weinig of nooit. Dat vind ik heel belangrijk bij de jeugd! Kan ook beetje spurten en bergop rijden.

    Wat vind je zelf van je spurt?
    Goed! Ik ben heel blij dat ik een beetje kan spurten, want anders zou het winnen van wedstrijden veel moeilijker zijn! Er moet wel nog wat aan gewerkt worden, maar spurten met een man of 15 kan ik zeker al aan.

    Wat heb je bijgeleerd?
    Ik weet al iets beter mijn krachten te doseren in de wedstrijd. Lees ook beter de koers. Ik weet mij ook beter te plaatsen in spurten en durf al eens zelf de sprint aan te gaan.

    Wat doe je komende wintermaanden?
    Na 3 weken rust probeer ik de draad terug op te pikken. Met een aantal zwem-, loop- en mountenbike trainingen. In december gaan we voor de eerste keer op stage naar Mallorca en in december naar Portugal!

    Voor welke ploeg ga je in 2007 rijden? Waarom?
    Ik rij volgende jaar bij Davitamon-lotto omdat ik daar een aangepast programma zal kunnen rijden. En kan werken met mensen die ik al een tijdje ken
    (fvdv)



    23-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VELDRIJDEN TE VAL D'ORGE - FRANKRIJK van Zaterdag 21/10/2006
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Proficiat aan Theo David met zijn 2 zege's te Frankrijk bij de Masters 

    ZATERDAG 21/10/2006 - VAL D'ORGE ( SAVIGNY SUR ORGE) - FRANKRIJK - VELDRIJDEN

    TIJDRIT - Aantal deelnemers : 65
    1. David Pagnier
    12. Nicky David uit Kruibeke (WSC Jonge Rakkers Booischot)
    20. Bjorn Traen uit Ruiselede

    RIT 1 (Slijk Parcours uit de oude doos)
    1. David Pagnier
    8.  Nicky David uit Kruibeke (WSC Jonge Rakkers Booischot)
    10. Bjorn Traen uit Ruiselede

    MASTERS
    RIT 1 - Aantal deelnemers : 106
    1. Theo David uit Kruibeke

    RIT 2
    1. Theo David uit Kruibeke

    ZONDAG 22/10/2006 - VAL D'ORGE ( SAVIGNY SUR ORGE) - FRANKRIJK - VELDRIJDEN

    RIT 2
    6. Bjorn Traen uit Ruiselede (eindklassement = 5°)

    P.S. Nicky David niet meer kunnen starten wegens ziekte moeder (gal-crisis te Frankrijk en terug naar België gekeerd)

    MASTERS
    RIT 3 - TIJDRIT
    2. Theo David uit Kruibeke

    RIT 4
    2. Theo David uit Kruibeke (eindklassement = 2°)

    FOTO : Bjorn Traen

     





    22-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN van Zondag 22/10/2006

    Onder leiding van Jef De Batist en Freddy Van Osselaer vertrokken Zondagmorgend om 09H30 thv Buyl Sport te Beveren 32 POLDERRENNERS voor de eerste wintertraining.
    Bij een overtrokken hemel , maar langzaam maar zeker ook de zon en zoals het hoort een nette herfstwind waren alle ingrediënten aanwezig.
    De totale afstand bedroeg 72 Km en dit aan een winter-trainingstempo van 32,2 Km/h.
    Laten we hopen dat deze snelheid gedurende de komende maanden een trendsetter is , onderweg nog een wegvergissing van onze gids Freddy waar velen gebruik maakten voor een sanitaire stop.
    Wie reden vandaag zoal mee : Freddy Van Osselaer , Jef De Batist , Joost Vercouteren , Franky Weemaes , Marc Van Puymbroeck , Fons Van Raemdonck , Walter Rotthier , Gert Rotthier , Paul Van Der Plas , Rudy Franssens , Werner Franssens , Adrien Maes , Nikola Lion , Marc Amelinckx , Werner Van Der Weken , Frank Van Geystelen , Jos Van Raemdonck , Franky Wielandt , Ben Verburgt , Jimmy Engels , Eric D'Hooghe , Frans Van Laere en ? ? ? ? ? ? ? ? ?

    P.S. dank aan onze verslaggever Freddy en onze rijdende seingever Joost Vercouteren.


    21-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND - VELDRIJDEN van Zaterdag 21/10/2006
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    FOTO : MATTHIAS ONGHENA uit Kieldrecht





    ZATERDAG 21/10/2006 - ZWIJNDRECHT (A) - VELDRIJDEN
    Beloften en Elites - Aantal deelnemers : 51
    1. Eddy Van Bouwel
    11. Matthias Onghena uit Kieldrecht (Scott USA C.T)
    P.S. Sterke wedstrijd van Matthias Onghena maar op een slecht moment een lekke band.


    Juniores -
    Aantal deelnemers : 26
    1. Steven Van Leyen
    18. Jeroen Serverius uit Kieldrecht (WAC-Team)

    ZATERDAG 21/10/2006 - LEBBEKE (O) - VELDRIJDEN
    Klasse 2 -
    Aantal deelnemers : 32 
    1. Bart Wellens
    2. Sven Vanthourenhout
    3. Sven Nijs

    Juniores -
    Aantal deelnemers : 15
    1. Dimitri Stevens
    3. Michiel Dieleman uit Hamme (Avia Waasland)
    6. Kenneth Marien uit Hamme (Thompson C.T)
    11. Vincent Van Hooste uit Stekene (ASFRA R.T)


    18-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE WIELERPISTE VAN WILRIJK
    Luchtfoto wielerpiste

    Voor de geintresseerde makkers onder ons.
    Hierbij vindt je nog info over de nieuwe piste in Wilrijk voor diegenen welke er eens willen gaan kennismaken.
    Deze maand kan men er nog gratis rijden, maar vanaf 2 November moet men een dagkaart (= 2 €) en of een jaarabonnement (80 €) nemen.
    Intressant is dat de piste iedere dag open (met verlichting) is tot 22H00 , behalve op Zaterdag en Zondag, zeker nu het binnenkort om 18H00 donker is.
     

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WASE WIELERWEDSTRIJDEN SEIZOEN 2006

    WASE WIELERWEDSTRIJDEN SEIZOEN 2006

    Het voorbije wielerseizoen werden in het Waasland of het gebied Sint-Niklaas, Lokeren, Beveren, Hamme, Sint-Gillis, Stekene, Temse, Waasmunster en Zwijndrecht-Burcht, 90 wielerwedstrijden georganiseerd voor Wielerbond Vlaanderen. Daarvan waren er 48 voor elite zonder contract en beloften. Verder 15 voor juniores, 15 voor nieuwelingen en 8 voor dames elite.
    Wat de profwedstrijden betrof kreeg deze regio vier wedstrijden: De Omloop van het Waasland te Kemzeke met 161deelnemers en Niko Eeckhout als winnaar, de kermiskoers van Puivelde gewonnen door Dimitri De Fauw; de wedstrijd achter derny’s waarin Kevin Van Impe, Stijn De Volder en Niko Eeckhout de reeksen wonnen en de laatstgenoemde de eindstand. Tenslotte was er in september ook nog de 18de Omloop van de Vlaamse Scheldeboorden te Bazel, gewonnen door Danilo Hondo.
    Merkwaardig is dat zegekoning Guy Smet in zijn eigen Waasland maar liefst 12 koersen won. Hij begon er aan in april te Sint-Gillis waar hij nummer 2 binnenhaalde van zijn reeks van 36. Verder won Smet ook nog in het Waasland te Kemzeke (12.6), te Kruibeke voor eigen deur (21.6), Sinaai (10.7), Vrasene (14.7), Waasmunster (23.7), Beveren (18.8) , Haasdonk (22./8), Sombeke (24.8) waar het zijn 25ste was in het totaal, Verrebroek (26.8), Sint-Pauwels (13.9), Kemzeke (25.9) waar hij al aan nummer 35 was.
    Tom Stremersch behaalde vier van zijn vijf overwinningen in de Wase regio: Belsele (17.6), Sinaai (12.7 en 24.7) en Stekene (18.9)
    Het Jan Snel Team kreeg in maar liefst 18 Wase wedstrijden een winnaar en dat dankzij: Mindaugas Goncaras, Darius Strole, Tom Stremersch en Gunter Sterck. De Litouwer Strole, die in het Waasland vijf wedstrijden won, zette de kroon op het werk door de interclub Kampioenschap der Beide Vlaanderen voor ploegen te winnen te Nieuwkerken. Een paar weken later kwam hij te Kemzeke ten val en brak daarbij het dijbeen.
    In Puivelde kwam de kampioen van Groot-Brittannië, Russell Downing op de erelijst. Een onvergetelijke koers reed belofte Francis Geldof te Sinaai, nabij zijn deur. Hij ging al van kort na de start aan de haal en hield het gans de wedstrijd vol. Hij won zo zijn enige wedstrijd van 2006.
    Meest deelnemers kwamen er op 25 februari aan de start in de beloftenkoers in afwachting van de Omloop Het Volk. Er waren er 176 en Pieter Vuylsteke won.In de Schaal Schoeters-Grote Prijs Gemeente Beveren(3.7) waren er 133 deelnemers. Mindaugas Goncaras won.

    Bij de juniores kwamen vier renners er elk tweekeer winnen: Kristof Blancke verwezenlijkte het zelfs tweekeer in dezelfde gemeente te zegevieren: Nieuwkerken (15.4 en 10.9). Stijn Steels won in Belsele (10.6) en te Sint-Gillis-Waas (30.9) ook de laatste junioreskoers van het Waasland. De Nederlander Sander Stiegelis, in de Wase regio altijd present, kwam winnen te Sint-Gillis-Kalf (5.7) en te Sombeke (19.8). Tenslotte was er ook nog zegekaper Michaël Van Staeyen, die in Kieldrecht (3.6) en te Melsele (27.8) kwam winnen. De meest originele winnaarsnaam was toch deze van Povilas Chorlampenkovas, een Litouwer die in Sint-Gillis won (9.7)

    Van de 15 nieuwelingenwedstrijden kreeg Temse (17.4) er met 118 meest aan de start. De openingskoers op 5 maart te Temse-Velle had er ook al 113 gekregen. Die werd gewonnen door de Nederlander Ralph Gelens die nadien nog eens kwam winnen in Vrasene (9.7) Ook zijn landgenoot Barry Markus won tweekeer in het Waasland: Burcht (11.3) en Klein-Sinaai (18.3).
    Nieuwelingen uit de regio die wonnen waren Laurens Coucke te Sinaai (6.5), Jeroen Goudket te Haasdonk (15.8) en Nicolas Vereecken te Sinaai (24.9)
    Van de acht dames-elite wedstrijden kwamen er in De Klinge (19.8) meest deelneemsters: 69 met Bertine Spijkerman (NL) als winnares. In Burcht (6.5) won de Britse Lorna Webb, Temse (7.5) Debby Mansveld (NL), Belsele (10.6) Anja Nobus, Waasmunster (15.7) Evy Van Damme met haat tweede zege, Puivelde (14.8) Ilse Geldof die haar 7de bloemruiker in ontvangst mocht nemen in een veranda in een woning aan de aankomstzone omdat het zo hard regende.. In Haasdonk (20.8) kwam Loes Sels haar eerste overwinning pakken en tenslotte was er nog Kieldrecht (23.9) waar Lensy Debboudt met een zesde zege, haar titel van zegekoningin vastlegde
    .(fvdv)


     


    17-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLUITINGSPRIJS PUTTE-KAPELLEN van Dinsdag 17/10/2006
    DINSDAG 17/10/2006 - PUTTE-KAPELLEN - PROFS/Elite zonder Contract/Beloften

    Gorik Gardeyn wint SluitingsprijsPUTTE-KAPELLEN - Gorik Gardeyn heeft de nationale Sluitingsprijs Putte-Kapellen gewonnen. De renner van Unibet.com was de snelste van een kopgroepje, dat ontstond uit een groep van 18 man. Benny De Schrooder moest genoegen nemen met een tweede plaats, Andy Cappelle werd derde. Met deze zege zet Gardeyn een prachtige punt achter zijn zo pechvol verlopen seizoen en bewijst hij nog maar eens dat hij zijn contractverlenging bij Unibet.com meer dan waard is.

    Uitslag Sluitingsprijs Putte-Kapellen 2006

    1. Gorik Gardeyn 3u43'00"
    2. Benny De Schrooder
    3. Andy Cappelle
    4. Jens Renders 5"
    5. Folkert de Haan 9"
    6. Preben Van Hecke 29"
    7. Wouter Mol
    8. Denis Flahaut
    9. Tom Steels uit Nieuwkerken (Lotto-Davitamon)
    10. Geert Omloop
    28. Kristof Goddaert uit St.Gillis-Waas (Nieuwe Hoop Tielen) op 2'40"

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOMINIQUE CORNU WINT CHRONO DES NATIONS
    Proficiat aan DOMINIQUE CORNU uit Beveren met zijn 8° Seizoenszege te Bretagne.

    ZONDAG 15/10/2006 - BRETAGNE - CHRONO DES NATIONS

    Dominique Cornu wint de “Chrono des Nations” in Frankrijk.

    Dominique Cornu
    uit Beveren , de wereldkampioen tijdrijden beloften, heeft in Bretagne de “Chrono des Nations” gewonnen. Dat is een 1.1 wedstrijd die in Frankrijk erg hoog aangeschreven staat.
    Dominique was in deze chronorace over 38,4 km liefst anderhalve minuut sneller dan zijn dichtste belager en verpulverde hiermee ook het wedstrijdrecord bij de beloften.
    De prestatie wordt nog meer uitvergroot door het feit dat aan de tussenpunten, waar even later ook de profs langs kwamen, niemand een snellere tijd verwezenlijkte dan de Beverenaar. (fvdv)

    Uitslag
    1. Dominique Cornu in 48'29" (gem. 47,51 km/u)
    2. Yoann Offredo (Fra) op 1'36"
    3. Stéphane Rossetto (Fra) op 2'04"
    4. Paul Poux (Fra) op 2'15"
    5. Damien Gaudin (Fra) op 2'36"

    16-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZEGESTAND ELITES ZONDER CONTRACT + BELOFTEN OP 15/10/2006

    ZEGESTAND 2006 ELITES ZONDER CONTRACT TOT EN MET 15/10/2006

    36 SEIZOENSZEGES  voor   GUY SMET uit Kruibeke   (Pacco-St.Martinus-Kerksken)
    26 SEIZOENSZEGES  voor   Mario Willems    (Saey-Deschacht)
    21 SEIZOENSZEGES  voor   Patrick Cocquyt   (Saey-Deschacht)
    20 SEIZOENSZEGES  voor   Danny Verelst   (Josan Team)
    15 SEIZOENSZEGES  voor   Kurt Van Goidsenhoven   (Royal Cureghem Sportif)
    14 SEIZOENSZEGES  voor   Marc Baeyens  (Jonge Rakkers Vollezele)
    14 SEIZOENSZEGES  voor   Nico Kuypers   (C.T. Lispanne De Haan)
    12 SEIZOENSZEGES  voor   Kevin Degezelle   (Lombarden-Firestone)
    11 SEIZOENSZEGES  voor   Geoffrey Demeyere    (New Heebra Moorsele)
    10 SEIZOENSZEGES  voor   Stefaan Vermeersch   (Mez Team Belgium)
     9  SEIZOENSZEGES  voor   Patrick Van Roosbroeck (Pacco-St.Martinus-Kerksken)
     8  SEIZOENSZEGES  voor   Guy Van Broeckhoven    (Van Der Vorst C.T.)
     8  SEIZOENSZEGES  voor   Danny Dierckx   (Wielersportvereniging Artevelde)
     6  SEIZOENSZEGES  voor   Wesley Van Speybroeck   (Cerdi Team Ingelmunster)
     6  SEIZOENSZEGES  voor   Pedro Rosselle   (Soenens-Germond Ingelmunster)
     6  SEIZOENSZEGES  voor   Dirk Clarysse   (Sport en Vermaak Eernegem)
     5  SEIZOENSZEGES  voor   Thierry Declercq   (New Heebra Moorsele)
     5  SEIZOENSZEGES  voor   Tom Stremersch   (PWC Jan Snel)
     3  SEIZOENSZEGES  voor   Jurgen Vermeersch   (Cerdi Team Ingelmunster)
     3  SEIZOENSZEGES  voor   Gunther Sterck  (PWC Jan Snel)


    ZEGESTAND 2006 BELOFTEN TOT EN MET 15/10/2006


     11  SEIZOENSZEGES
      voor   GREG VAN AVERMAET uit Hamme   (Bodysol-Jong Vl.)
      8   SEIZOENSZEGES  voor   Dominique Cornu   (Bodysol-Jong Vlaanderen)
      7   SEIZOENSZEGES  voor   Jérôme Giaux   (Wielerpromotieclub Jeugdteam)
      7   SEIZOENSZEGES  voor   Gianni Meersman   (Wielergroep Beveren 2000)
      5   SEIZOENSZEGES  voor   Jurgen Roelandts   (Bodysol-Jong Vlaanderen)
      5   SEIZOENSZEGES  voor   Mario Ickx   (Wielergroep Beveren 2000)
      5   SEIZOENSZEGES  voor   Jurgen Francois   (Wielerclub Marke-Clochet)
      4   SEIZOENSZEGES  voor   Thomas De Gendt   (Unibet-Davo)
      4   SEIZOENSZEGES  voor   Maxime Vantomme (Wielergroep Beveren 2000)
      4   SEIZOENSZEGES  voor   Kristof Goddaert   (Nieuwe Hoop Tielen)
      4   SEIZOENSZEGES  voor   Stijn Hoornaert   (New Heebra Moorsele)
      4   SEIZOENSZEGES  voor   Jérome Baugnies   (Bodysol-Jong Vlaanderen)
      2   SEIZOENSZEGES  voor   Jarno Van Guyse   (WAC-Team)


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROEPSTRAINING BEVEREN - DEN DIJK van Zondag 15/10/2006
    Onder leiding van Kenny Janssens en Franky Weemaes vertrokken Zondagmorgend om 09H00 thv Buyl Sport te Beveren nog 14 POLDERRENNERS voor hun trainingsrit op DEN DIJK.
    Een nazomerse Zondag met een strakke tegenwind in de polder die de snelheid temperde.
    Er werd met 7 renners (Dirk Trogh , Franky Weemaes , Gino Verhulst , Dirk Bryssinckx , Adrien Maes , Chris Van Cleemput en Kenny Janssens) op regelmatige basis zeergoed rondgedraaid.
    Tot de bovendijk op de terugweg (Ouden Doel) bleef de groep samen , dan was het moment aangebroken dat Dirk Trogh zijn registers opentrok.
    Enkel Franky Weemaes en Gino Verhulst waren mee , Rudy Franssens probeerde het gat nog dicht te rijden maar helaas het ging te hard.
    Dan maar alles uit de kast dacht Kenny Janssens die in zijn spoor Dirk Bryssinckx en Chris Van Cleemput mee kreeg.
    Dus twee groepjes van 3 renners die vanaf den Ouden Doel tot de meet tegen elkaar koersten , maar helaas voor de 3 achtervolgers was er geen kruid gewassen tegen de 3 koplopers die constant in het vizier reden. (+/- 100 meter)
    Wat Dirk Trogh ook nog probeerde met Franky Weemaes erbij moet je over goede papieren beschikken en het was Franky Weemaes die als eerste over de meet bolde , 2° Dirk Trogh en 3° Gino Verhulst. Enkele seconden later was het Kenny Janssens die de spurt won voor plaats 4 voor Chris Van Cleemput en Dirk Bryssinckx.
    De totale afstand tot de meet bedroeg 85 Km en dit aan een gemiddelde van 39,17 Km/h.
    Wie reden vandaag mee : Dirk Trogh , Franky Weemaes , Gino Verhulst , Rudy Franssens , Frank Van Geystelen (aangesloten thv Emmadorp) , Modest Smet , Dirk Bryssinckx , Adrien Maes , Herman Antonissen , Werner Van Der Weken , Chris Van Cleemput , Romain Vercauteren , Kurt Carpentier (thv Doel terug naar huis) en Kenny Janssens.

    P.S. VANAF VOLGENDE WEEK ZONDAG 22 OKTOBER START DE WINTERTOER MET VERTEK OM 09H30 THV BUYL SPORT TE BEVEREN !!!!!!! 
    AANTAL KM = +/- 80 KM

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.W.A.O.D. TE LOTENHULLE EN TE MERELBEKE - 14+15/10/2006
    Proficiat aan WERNER DULLAERT uit St.Gillis-Waas met zijn zege te Lotenhulle

    ZATERDAG 14/10/2006 - LOTENHULLE - W.A.O.D.
    CATG. C
    1. Mathieu Langedock
    CATG. D
    1. Patrick Van Renterghem
    5. Patrick Bolssens uit Kieldrecht
    CATG. E
    1. Jan Van Hove
    14. Adrien Maes uit Melsele
    CATG. E+
    1. Florent De Leersnijder
    3. John Heyndrickx uit Nieuwkerken
    CATG. F1
    1. WERNER DULLAERT uit St.Gillis-Waas
    6. Dirk De Cauwer uit Hamme

    ZATERDAG 15/10/2006 - MERELBEKE - W.A.O.D.
    CATG. C
    1. Franky Van Oyen
    CATG. D
    1. Wim De Waal
    12. Patrick Bolssens uit Kieldrecht
    CATG. E
    1. Jan Van Hove
    CATG. E+
    1. Jozef Vermeylen
    3. John Heyndrickx uit Nieuwkerken
    CATG. F1
    1. Daniël Galliot
    10. Dirk De Cauwer uit Hamme

    14-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VELDRIJDEN TE SERSKAMP van Zaterdag 14/10/2006
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    FOTO : NICKY DAVID uit Kruibeke





    CATG. B - 60'
    Aantal deelnemers : 42
    1. Rudi Van De Sompel
    13. Matthias Onghena uit Kieldrecht (Scott USA C.T.)
    17. Nicky David uit Kruibeke (WSC Jonge Renners Booischot)

    CATG. C - JUNIORES
    Aantal deelnemers : 26
    1. Sven Beelen
    11. Matthias Onghena
    12. Vincent Van Hooste uit Stekene (ASFRA R.T)
    13. Jeroen Serverius uit Kieldrecht (WAC-Team)

    FORM. B
    Aantal deelnemers : 20
    1. Mario Lammens
    7. Theo David uit Kruibeke

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOOP OP ZEGEN BEVEREN - SEIZOEN 2006-2007
    Wielernieuws uit het Waasland.


    Nieuweling Laurens Coucke reed een voortreffelijk seizoen.
    De tweedejaars nieuweling Laurens Coucke uit Sint-Gillis-Waas (FOTO) heeft een goed seizoen gereden. Een seizoen waar rekening moest gehouden worden met de studies. Hij nam deel aan veertig wedstrijden en in juni in examentijd, reed hij enkel mee te Kruishoutem in een rit voor de Trofee Vlaamse Ardennen. Begin mei behaalde hij te Sinaai zijn enige zege van het seizoen. Maar hij liet toch ook vijf tweede plaatsen noteren. Hij eindigde in 2006 twaalf maal binnen de eerste vijf of eenentwintig keer in de top 10.
    Door in februari tweede te worden te Melsen werd hij clubkampioen van zijn club Hoop op Zegen Beveren. In het PK in Maarkedal eindigde Laurens 8ste. In de Trofee Vlaamse Ardennen stond hij in de eindstand op de 5de plaats.
    Leuk voor hem was natuurlijk een wedstrijd die zijn ouders en de fans organiseerden in zijn straat te Sint-Gillis-Waas. Er waren daar 74 deelnemers en de zege ging na een massaspurt naar Sammy Vanneste. Laurens zelf werd er 13de.
    Volgend seizoen start hij als junior en hij blijft lid van Hoop op Zegen Beveren, de club waar hij trouwens zijn carrière begon.

    Hoop op Zegen Beveren
    Staf Pieters, voorzitter van Hoop op Zegen Beveren, denkt met enige fierheid terug aan de tijd dat Dominique Cornu lid was van de club. Dat één van de HOZ-renners wereldkampioen werd, is een stimulans. Maar Pieters wijst ook naar een ander ex-lid van HOZ, Kristof Goddaert, de winnaar van Hasselt-Spa-Hasselt en in Zele tweede achter Tom Boonen bij de profs.Ook Goddaert bewijst dat in de Beverse club de basis kan gelegd worden naar een mooie toekomst.
    Voor volgend seizoen komen junior Jens Van Landeghem en zijn zus Chloë over naar HOZ. Ze kwamen dit jaar uit voor Hoboken WAC. Ook aspirant Gianni Bordui uit Vrasene, neef van de Van Landeghems, komt mee. De grootmoeder van de drie is de oudste zuster van Jean-Marie Pfaff.
    Van het AVIA Wielerteam Waasland komt Thomas Heyndrickx uit Sint-Pauwels over. Hij start in 2007 bij de juniores.
    Nando Pieters (Zwijndrecht) en Yannick Van Wiele (Sint-Niklaas), volgend seizoen allebei junior, verlaten Hoop op Zegen. (fvdv)


    .
    .
    .
    .
    .

    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT


    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 29/11-05/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs