.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
{TITEL_VRIJE_ZONE}
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    24-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Selecties dit weekend.
    SVEN WIELANDT uit Beveren voor RABC in de Trofee Van Haspengouw voor Beloften te Aalst (St.Truiden)
    Wedstrijd op Zondag 26/03/2006 , afstand = 157,2 Km.

    THIBAULT KOPPEN uit Beveren voor KSV-DEERLIJK in BVB voor Juniores te Aalst - St.Truiden.
    Wedstrijd op Zondag 26/03/2006 , afstand = 96 Km.

    DOMINIQUE CORNU uit Beveren voor BODYSOL-J.V. in de Brabantse Pijl.
    Wedstrijd op Zondag 26/03/2006 , afstand = 190 Km.

    GREG VAN AVERMAET uit Hamme voor BODYSOL-J.V. in de Brabantse Pijl.
    Wedstrijd op Zondag 26/03/2006 , afstand = 190 Km.

    23-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOCUSOAP - REEKS 4A - ALBERT BUYL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het jaar 1966 is de grote doorbraak van liefhebber        Albert Buyl hij is dan 22 jaar en op het keerpunt van    zijn loopbaan.

    Nu de categorie der onafhankelijken  is opgedoekt moesten de jongeren de dikke rij liefhebbers aanvullen en zou de Ronde van de Toekomst een keerpunt worden.

    Albert Buyl zou wanneer het experiment mislukt dadelijk overstappen naar de Profs om daar resultaten te boeken , in het ander geval ging hij zich voorbereiden op het Wereldkampioenschap.

    Omschrijving van de renner Albert Buyl in de krant van 28 juni 1966 : “De 22-jarige Albert Buyl uit Beveren is een pientere jonge man met vinnige ogen , een blonde kop en vrij slank silhouet.          Met 1,79 meter en 71 kg heeft hij alles om een flyer te zijn , een vinnig renner die een koers een beslissende wending kan geven en door zijn regelmaat wel een uitstekend ronderenner zou kunnen worden”.

    Een andere krant schrijft : “Flink uitgegroeid , paart Albert Buyl sterkte aan doorzicht , hij oefent en verzorgt zich als niet één en met de wijze raadgevingen van <Nonkel Gerard> en oefenmaat Peet Oellibrandt kan hij het in de wielersport nog verre schoppen”.

    Belangrijke wedstrijden en overwinningen dat seizoen waren er bij de vleet , zo streed hij voor de overwinning eind April 1966 in de wedstrijd
    Enschede – Muenster met Victor Neulant , Eddy Peelman en de Nederlander Otter.

    Albert Buyl eindigde 2° op 4min12 van Victor Neulant en België won deze Internationale liefhebberskoers.Het team van Belgiê bestond uit
    Victor Neulant(1°), Albert Buyl(2°), Eddy Peelman(3°)en Eddy De Sitter(5°), zij bezorgden coach Oscar Daems een nieuwe buitenlandse overwinning en deden ze beter dan het team van vorig seizoen met wereldkampioen Eddy Merckx(1°) , André Oosterlinck(2°), Albert Buyl(3°) en Walter Godefroot(4°)

    Te Rocourt werd hij Belgisch Kampioen in de Olympische Achtervolging met de Oostvlaamse ploeg bestaande uit Julien Verstrepen , Albert Buyl , Herman Neckebroeck en Paul Seye.
    Al die sprekende resultaten hadden de eergierige Albert Buyl voor de grote wielerpoort gebracht die hij nog enkel had open te duwen.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOCUSOAP - REEKS 4B - ALBERT BUYL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In de 14° Ronde van West-Berlijn bewees Albert Buyl dat hij ook op Internationaal vlak zijn mannetje kon staan : als 5° in de algemene rangschikking plaatste hij zich als eerste van onze Nationale ploeg voor Roode(7°) en Daelemans(9°).

    In deze 5-daagse rittenwedstrijd eindigde Albert 3 x zesde en 2 x als zevende en zonder twee wegvergissingen in de 31 Km lange tijdrit had hij zich in plaats van vijfde wellicht tweede kunnen fietsen.

    Zijn aanduiding voor de 6° Ronde van de Toekomst was meteen een feit , deze rittenwedstrijd met aankomst in Parijs telde 1948 Km , 13 ritten waaronder één ploegentijdrit en één individuele tijdrit.De Belgische ploeg bestond uit 8 renners Albert Buyl , Alfons Cools , Emiel Coppens , Romain Furnière , Gilbert Notaerts , Victor Neulant , André Van Espen en Willy Vanneste.

    De wedstrijd ging van start op 2 juli en eindigde op 14 juli met als Koninginnerit de Alpenrit Briançon-Turijn en de zware bergetappe Ivrea-Chamonix.

    Albert moest noodgedwongen opgeven in de eerste rit wegens de steeds maar weerkerende stekende pijn in zijn rechterbeen waardoor hij geen kracht meer kon zetten.
    Albert had dat seizoen vooral de pijn verbeten want het was een ongelukkige val in de winter van 1965 die hem nog steeds parten bleef spelen.
    Bij de bouwwerken aan zijn huis te Beveren in de winter van 1965 was Albert namelijk gevallen en op een ijzeren pin terecht gekomen met zijn rechterbeen.
    Hij bezeerde zich zodanig dat hij er 3 weken lang van hinkte , maar met het karakter van Albert en de druk die hij zichzelf oplegde om te presteren en een carrière wilde uitbouwen als Profrenner bleef hij dat seizoen maar doorgaan.
    Eind Augustus 1966 , Albert Buyl reed zijn laatste wedstrijd op 26/7 , sloeg het fatum (onafwendbaar noodlot) toe en moest Albert noodgedwongen langs de kant blijven.
    Voor Albert Buyl begon dan de lange lijdensweg van doktersonderzoeken die een uitkomst moesten bieden aan zijn opgelopen spierletsel.
    Het <sciatiek of heupjicht> zoals een doktersonderzoek had uitgewezen zou tegen het volgende seizoen wel helemaal geheeld zijn zo dacht de familie Buyl en trouwens iedereen over de kwetsuur van Albert.
    Dat seizoen behaalde Albert Buyl nog 8 overwinningen op 61 wedstrijden , hij won in Waarschoot , St.Niklaas , Moerbeke , Torhout , Bottelare , Stabroek , Burcht en werd Belgisch Kampioen in de Olympische achtervolging.

    In de Vierdaagse van West-Berlijn eindigde hij als 5° in de eindstand.
    Hij eindigde 11 x bij de eerste 5 en in totaal 7 x bij de eerste 10. (hij had 25 x pech)
     


    VOLGENDE WEEK LAATSTE REEKS !!!!


     



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.W.A.O.D. wedstrijden op Zaterdag 25 en Zondag 26 Maart 2006
    RONDE VAN DAKNAM

    Zaterdag 25/03/2006 - Café In Den Reynaert - Pontweg 24

    Cat.G /F2  om 13h00 en 13h02  -  48 Km of 12 ronden

    Cat.F1/E+/E om14h30 en 14h32  - 52 Km of 13 ronden

    Cat.AB/CD om 16h00 en 16h02  - 60 Km of 15 ronden

    Zondag 26/03/2006 - Café In Den Reynaert - Pontweg 24

    Cat.G /F2  om 13h00 en 13h02  -  48 Km of 12 ronden

    Cat.F1/E+/E om14h30 en 14h32  - 52 Km of 13 ronden

    Cat.AB/CD om 16h00 en 16h02  - 60 Km of 15 ronden




    22-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3° Rit Ineos Bikers van 22/03/2006
    Woensdagmorgend om 09H15 vertrokken 12 Ineos Bikers aan de parking Kerkhof te Zwijndrecht onder leiding van Regi Vermoesen voor een rit in de Polder naar Paal om via Doel terug te eindigen in Zwijndrecht Dorp.
    De totale afstand bedroeg 76 Km tegen een gemiddelde van 29,6 Km/h.(hard labeur tegen de wind !!!!)
    Welke Bikers reden vandaag mee : Regi Vermoesen , Werner Vekemans , Alain Goudket , Tom Van Goethem , Christophe Decock , Guido Moernaut , Patrick Verbruggen , Geert Van Overmeiren , Danny Van Haverbeke , Diderik Mertens , Gilbert Lahousse en Stefanie De Rudder.

    P.S. Volgende rit vind plaats op Zaterdag 25/03/2006 ,  de Ludo Peeters Classic (90-145 Km)



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groepstraining van Woensdag 22/03/2006

    Om 14H00 stipt vertrokken aan 't Schuurke achter Buyl Sport 32 renners onder leiding van Kenny Janssens en Koen Apers voor de wekelijkse trainingsrit van 75 Km , onderweg sloten nog enkelen aan zodat we in totaal met 36 renners waren.
    Met nog steeds dezelfde tegenwind uit het Noord-Oosten waren het de sterke mannen onder ons die het kopwerk voor hun rekening namen.
    De afstand van 75 Km werd afgelegd tegen een gemiddelde van 34,5 Km/h , de extra toer via Melsele - Haasdonk - Nieuwkerken - Vrasene en terug naar Beveren bracht het totaal op 102 Km tegen een gemiddelde van 34,1 Km/h.
    Wie reden vandaag zoal mee : Koen Apers , Frank De Winter , Freddy de Blick , Frank Van Geystelen , Alex Goossens , Fons Van Raemdonck , Adrien Maes , Thibault Koppen , Benny Vercauteren , Erik Vermeulen , Luc Vermeulen , Steven Goossens , Mark Vijt , Gunther Persoon , Roger Schuurman , Steven Van Osselaer , Nicky David , Peter Scheirs , Franky De Witte , Roberto Vercauteren , Dirk Bressinck , Rudy Thysman , Guy De Jongh , Jan Vlegels , Rudy Franssens , Luc Buytaert , nog 3 renners van Hoop Op Zegen Beveren , Saskia Van Overmeiren (vervroegd naar huis wegens ziekte) , Robby Van Raemdonck , Jos Van Raemdonck , Mattias Nijs ,
    Bart Vanderveken , Kenny Janssens en ..........(wie ontbreekt er nog ????)

    P.S. VANAF VOLGENDE WEEK GAAT DE TOER TERUG OVER NEDERLAND EN IN DE POLDER !!!!!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deelnemers Dwars door Vlaanderen

    Vandaag wordt Dwars Door Vlaanderen gereden met als blikvangers Tom Boonen , Alessandro Petacchi (Ita) en Robbie McEwen (Aus).
    Tom Steels zit er vandaag ook bij en hoopt op een goed resultaat.
    De wedstrijd kan rechtstreeks bekeken worden op Canvas vanaf 14H30 wanneer de renners over "De Oude Kwaremont" trekken.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag GP Waregem voor Beloften en Elites
    22/03/2006 - GP WAREGEM (W) - MEN ELITE en BELOFTEN - 147 Km

    Met deelname van enkele Renners uit de Wase Regio zoals DOMINIQUE CORNU , GREG VAN AVERMAET en SANDER CORDEEL
    .(Bodysol-Jong Vlaanderen)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jelle Vanendert wint GP Waregem
    22/03/2006 - GP WAREGEM (W) - MEN ELITE en BELOFTEN - 147 Km
    Aantal deelnemers : 192

    Limburger Jelle Vanendert (Bodysol-Win for Life-Jong Vlaanderen) heeft de GP van Waregem gewonnen. Vanendert liet in deze wedstrijd voor de Wereldbeker meer dan twintig medevluchters in de steek en kwam solo aan de streep. Na hem won de Fransman Renaud Pioline de spurt voor de tweede plaats voor de Nederlander Huub Duyn.

    De wedstrijd viel tussen Oude Kwaremont en Knokteberg in zijn definitieve plooi met een kopgroep van 27 renners. Daarbij de Belgen Nikolas Maes, Gianni Meersman, Detlef Moerman, Jasper Melis, Kristof Vandewalle, Dominique Cornu, Jérôme Baugnies, Greg Van Avermaet, Jelle Vanendert, Quincy Vens, Kristof Taillieu , Gil Suray, Stijn Hoornaert, Thomas De Gendt, Pieter Jacobs, Michael Vanderaerden en Dries Van der Ginst. Allemaal moesten ze het afleggen tegen Jelle Vanendert, die eens hij ontsnapt was alle tegenaanvallen zag counteren door zijn ploegmakker Greg Van Avermaet.

    "Deze zege heb ik te danken aan de voorbereiding in Zuid Afrika" vertelde Jelle Vanendert. "Ik verkeerde weliswaar reeds in een goede vorm, maar daar in de Giro El capo, heb ik toch wel de basis gelegd van het huidige pijl. Op 50 kilometer van de meet, heb ik een demarrage geplaatst en eigenlijk wist dat ik vrij snel dat dit de juiste beslissing was , ik viel niet stil en mijn benen lieten me niet in de steek."

    Uitslag :
    1.
    Jelle Vanendert (Hamont-Achel) 147 km/3u48:11 (gem 38,653 Km/h)
    2.
    Renaud Pioline (Fra) op 17sec
    3.Huub Duyn (Ned)
    4.Greg Van Avermaet uit Hamme op 19sec(Bodysol)
    5.Stefan Trafelet (Zwi)
    6.Chris Sörensen (Den) op 21sec
    7.Dominique Cornu uit Beveren (Bodysol)
    8.Kristof Tailleu op 31sec
    9.Thomas De Gendt uit Beveren (Unibet-Davo)
    10.Mindaugas Striska (Lit)

     


    21-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groepstraining MACHUIT van 21/03/2006
    Om 09h00 vertrokken met 6 renners thv café Machuit te Zwijndrecht richting Koewacht en via de Polder Van Prosper terug naar Zwijndrecht.
    Onderweg nog 6 renners aangepikt zodat het totaal aantal op 12 renners kwam voor een tocht van 87 Km.
    De sterke mannen van dienst om de schrale Oostenwind te trotseren waren Richard en Dirk Trogh.
    Wie reden vandaag zoal mee : Richard ? , Dirk Trogh , Eddy Coenen , Saskia Van Overmeiren , Alex Goossens , Rudy Franssens ,
    Erik Van Tiggel , Charel Uytdenhouwen , Roger Schuurman ........ (onze reporter Eddy zoekt nog steeds de namen!!!!)

    Met dank aan onze vliegende reporter ter plaatse Eddy Coenen!!!!

    20-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19/03/2006 GUY SMET wint te Ichtegem
    19/03/2006 - Ichtegem (W) - Elite z.c. - 115 Km

    Aantal deelnemers : 96

    1. GUY SMET
     uit Kruibeke (Pacco-St.Martinus-Kerksken)    02h59min
    2. Van Den Bussche Steven  op 13sec
    3. Van Dromme Werner op 18sec
    4. De Reeper Kristof
    5. De Caesteker Frederik op 22sec

    Meteen voor GUY SMET zijn eerste overwinning van het prille seizoen , van harte PROFICIAT !!!!!
     

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19/03/2006 THIBAULT KOPPEN wint te Gembloux (Namen)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    19/03/2006 - Gembloux - Sauvenière - Juniores - 85 Km (18 ronden)

    Met 75 deelnemers over een golvend parcours met ongeveer 1 km kinderkopjes per ronde. Van bij de aanvang regende het ontsnappingen met daarbij één constante : Thibault Koppen (KSV-Deerlijk) uit Beveren. Aanvankelijk telkens zijn wagentje aanpikkend later resoluut de wedstrijd in handen nemend. Dit gebeurde reeds in ronde vier met een ontsnapping van 7 met daarbij ook de jarige Michael David. (Later zou Michael met een lekke band dienen op te geven). Toen deze ontsnapping teniet gedaan werd kwam in ronde zeven onder impuls van Thibault een ontsnapping met 4 tot stand met ondermeer Jonathan Bertrand. Toen even later Niels Vaes aansloot dacht iedereen dat de definitieve trein vertrokken was doch druppelsgewijze sloten meer renners uit de achtergrond terug aan. Toen Birger Leys als een der laatsten aansloot was dit voor Thibault, met nog acht ronden te gaan,  het sein om opnieuw in de aanval te gaan. Kenny Terweduwe schoof mee. Samen bouwden ze een maximale voorsprong van 50 sec uit en niettegenstaande diverse tegenreacties mochten ze het ,onder hun beiden, uitmaken in de  sprint voor de overwinning. Daarin bleek Thibault Koppen te sterk voor de moegestreden Kenny Terweduwe.
    Daarmee zorgde de Waaslander van het KSV Deerlijk Team voor een schitterend weekend want zaterdag werd hij 4de in Soumagne.

    Meteen de 1° overwinning voor THIBAULT KOPPEN na het Clubkampioenschap , van harte PROFICIAT !!!!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.W.A.O.D. te Beveren van 19/03/2006
    ADRIEN MAES wint zijn eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen in de Catg. E , van harte PROFICIAT !!!!

    Catg. A/B

    6. Tom Van Osselaer uit Melsele
    8. Mattias Nijs uit Nieuwkerken
    9. Franky Weemaes uit Kruibeke
    10. Robby Weemaes uit St.Pauwels
    11. Benny Van Buynder uit Bornem
    12. Koen Heyrman uit Bazel

    Catg. C

    5. Wim Heyndrickx uit Vrasene
    8. Marc Borghgraef uit Burcht
    22. Dirk De Pauw uit Beveren

    Catg. E

    1. ADRIEN MAES uit Melsele
    6. Alfons Van Raemdonck uit Beveren
    14. Freddy Van Osselaer uit Melsele


    Catg. F1

    10. Freddy De Blick uit Beveren
    12. Werner Franssens uit Beveren

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18/03/2006 Beloften te Bissegem
    18/03/2006 - BISSEGEM (W) - Beloften - 113,4 Km - 18 ronden

    Aantal deelnemers : 110

    In de eerste ronde reed de Litouwer Striska weg , hij hield het in zijn eentje 3 ronden vol.
    Bij het ingaan van de 4° ronde reden er een zeven tal renners naartoe.Sven Wielandt uit Beveren raakte ook weg met een groepje van 12.Zij reden tot bij de 8 leiders en de goede vlucht was vertrokken.Het draaide redelijk goed rond zodat een groepje achtervolgers van een 15 tal renners niet meer kon terug komen , in tegendeel ze verspeelde nog terrein.Op een 6 tal ronden van het einde begon het demarreren zodat het voor een aantal renners te snel ging.
    Bij het ingaan van de laatste ronde waren er nog 6 renners over en 3 renners volgden op 75 meter.Samen met Striska probeerde Sven Wielandt nog weg te geraken maar de anderen lieten niet begaan.Ook de 3 achtervolgers kwamen terug bij de kopgroep omdat de leiders teveel naar elkaar keken.Op 1 Km van de streep probeerde Sven Wielandt nog eens weg te geraken maar de rest reageerde direct en Sven werd gegrepen.
    Ze gingen dus met 10 renners naar de meet , Sven Wielandt niet supersnel moest tevreden zijn met een 8° plaats terwijl één van de eerder gelosten met name Tom Windels uiteindelijk de sprint om plaats 1 won.

    1. Windels Tom     2h49min
    2. Midaugas Striska (Lit.)
    3. Goossens James
    4. Jorgensen Christian (Den.)
    5. Reybrouck Jonas 
    6. Maes Jo
    7. Vandewalle Kim
    8. SVEN WIELANDT uit BEVEREN
    9. Huyvaert Tom


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslagen renners uit de Wase Regio van 18 en 19 Maart 2006

    19/03/2006 - Trognée - Beloften - 150 Km
                         Aantal deelnemers :198

    2. Greg Van Aevermaet uit Hamme (Bodysol-Win for Life)

    19/03/2006 - GP Dottignies - Beloften - 112 Km
                         Aantal deelnemers : 114

    6. Dominique Cornu uit Beveren (Bodysol-Win for Life)

    19/032006  - Moortsele (O)  - Elite z.c. - 114 Km
                         Aantal deelnemers : 87

    24. Cordeel Sander uit Stekene (Bodysol-Win for Life)
    33. De Witte Nico uit Belsele (Wielerpromotieclub Jeugdteam)
    36. Staes Kresten uit Haasdonk (AVR Giant Cycling Team)
    42. Heyns Kristoff uit Nieuwkerken (Klaipeda)

    19/03/2006  - Moerbeke-Viane (O)  -  Nieuwelingen  - 58 Km
                          Beker Van België - Aantal deelnemers : 128

      4. Jeroen Goudket van L.O.  (WAC-Team)
    25. Jeffrey Herrebaut uit Zele (Avia Waasland)
    31. Verwulgen Manuel uit Moerbeke-Waas (WAC-Team)
    37. Stijn Van Hese uit Belsele (Avia Waasland)
    54. Thomas Heyndrickx uit St.Pauwels (Avia Waasland)
    61. Serverius Jeroen uit Kieldrecht (WAC-Team)
    88. Thimothy Vergeylen uit Zele (Avia Waasland)
    92. Evert Dehandschutter uit St.Niklaas (Avia Waasland)

    19/03/2006  - Oordegem (O)  - Nieuwelingen  -  60 Km
                          Aantal deelnemers : 63

    12. Moens Didier uit Baasrode (Avia Waasland)
    24. Van Der Stock Dieter uit Hamme (Avia Waasland)

    19/03/2006 - Essen (A)  - Nieuwelingen  -  49,6 Km
                         Aantal deelnemers : 74

    41. Verhulst Tom (Hoop Op Zegen Beveren)
    43. Present Davy (Hoop Op Zegen Beveren)

    18/03/2006  -  Strijpen-Zottegem (O)  -  Elite z.c. - 118 Km
                           Aantal deelnemers : 102

    13. Sander Cordeel uit Stekene (Bodysol-Win for Life)
    21. Tim Vercauteren uit Belsele (Hoop Op Zegen Beveren)


    19-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19/3/2006 Juniores te Kachtem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Kachtem : Laurent Vanden Bak van AVIA WAASLAND

    118 deelnemers aan de start -. Eerste aanvaller Tim Declercq mocht zwichten voor de overmacht. Eenzelfde lot voor Laurent vanden Bak en Pascal Colaert. De titouver Kukta mocht daarna 2 ronden het commando nemen. Een val van een tiental renners zorgde voor verbrokkeling.Thomas Vergote en Kevin Funiere werden naar een ziekenhuis gevoerd. Even voor halfweg koers trokken Tim Declercq en Jens Debusschere op avontuur. Meer dan een halve minuut krijgen ze niet bij elkaar gefietst. Eerst komt Laurent vanden bak solo hen vervoegen, nog een ronde later het duo Gianni Meersman en Jari Salomein. Nog een duo Sven Jodts en Kevin Verstaen kunnen de sprong maken. Met 7 de laatste ronde in. Iedereen poogt weg te rijden, enkel Laurent Vanden bak slaagt erin zo'n kilometer voor het einde een kleine voorsprong te nemen, die hij behoudt tot op de streep.

    1.  Laurent Vanden Bak (Avia Waasland)
    2.  Jari Salomein op 3" (Avia Waasland)
    3.  Kevin Verstaen
    4.  Jens Debusschere
    5.  Sven Jodts (Avia Waasland
    6.  Gianni Meersman (Avia Waasland)
    7.  Tim Declercq (Avia Waasland)
    8. Van Marcke Sep op 35 "
    9.  Jani Desmet
    10.  Kevin Delie

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19/3/2006 Juniores GP Bernaudeau te Frankrijk : Jan Ghyselinck wint

    Jan Ghyselinck van Avia Waasland wint formidabel de GP Bernaudeau te Frankrijk! Vandaag werd de wedstrijd in Bernaudeau gereden, na reeds een 5 tal kilometer wedstrijd had er een vroege ontsnapping plaats met een 5 tal renners waaronder Jan. Na een 40 tal kilometer kwamen er nog een aantal renners aansluiten waaronder Sven Nooytens en Klaas Lodewijck allebei van Avia Waasland. Later in de wedstrijd werd de groep uitgebreid naar een 20 tal renners waarbij ook Willem Dendooven van de partij was. Sven moest echter de wedstrijd verlaten door protesterende darmen.

    Bij het ingaan van de laatste beklimming ging Jan Ghyselinck er van door en legde de laatste 25km in zijn eentje af. Jan bereikte dan ook solo de finish en bezorgde Avia Waasland weer een schitterende overwinning. Klaas Lodewijck (Avia Waasland) werd knap 4de!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groepstraining BEVEREN van Zondag 19/03/2006
    Alvorens de rit van start ging gaf Freddy van Osselaer nog eens een beknopte uitleg over het doen en laten onderweg.
    Om 09h00 stipt vertrokken we met 20 renners thv Buyl Sport richting Walsoorden onder leiding van Mark Van Puymbroeck , Franky Wielandt en Freddy Van Osselaer. (Freddy heeft maar eventjes meegereden wegens wedstrijd vanmiddag)
    Onderweg sloten her en der nog renners aan zodat we in totaal met 28 renners waren.
    Vanaf Verrebroeck tot Walsoorden is er vooraan met een groep goed rond gedraaid zodat het tempo nooit stil viel. (constant +/- 40 Km/h)
    Bij het terug draaien vanaf Walsoorden naar Doel waren het vooral de sterke jongens die ronddraaide met als spelbreker de schrale Noord-Oostenwind op kop.(Erik Vermeulen , Christophe Verbraeken , Franky Wielandt , e.a sterke mannen)
    Vanaf Doel werd er meermaals gedemareerd waardoor de groep regelmatig in stukken brak , uiteindelijk was het Franky Wielandt , Christophe Verbraeken en Erik Vermeulen die een ontsnappingspoging waagden thv de nieuwe Containerdok.
    Zij konden voorop blijven tot juist voor de meet , Erik Vermeulen had zich al laten uitzakken , toen een deel van de groep de aansluiting kreeg en dit vooral onder inpuls van ondergetekende en nog enkele hardrijders.
    Doch was het  Franky Wielandt die het haalde voor Christophe Verbraeken , op de 3° plaats eindigde Kurt Carpentier , 4° Rudy Thysman en als 5° Mark Van Puymbroeck. (voor de fotofinisch zorgde Freddy Van Osselaer met zijn bestelwagen)
    Aan de meet thv Katoennatie was het gemiddelde 36 Km/h en de afgelegde afstand bedroeg 87 Km.
    Wie reden vandaag zoal mee : Freddy Van Osselaer , Mark Van Puymbroeck , Kurt Carpentier , Luk Apers , Frank Van Geystelen , Werner Van Der Weken , Christophe Verbraeken , Rudy Thysman , Olaf Van Osselaer en Eric D'Hooghe (kwamen hun goede benen laten zien!!!) , Jos Van raemdonck , Erik Vermeulen ,
    Kurt Heyrman , Benny Vercauteren , Franky Wielandt ,  Freddy Wouters ,  Z  , Bart Janssens , Theo De Prekel , Sven De Kerpel , Herman Anthonissen , Roger Schuurman en Kenny Janssens ..........

    P.S. Vanaf volgende week mag er maar gedemareerd worden voorbij het rondpunt zodat de groep tot daar tesamen kan blijven!!!!!

    18-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18/3/2006 Nieuwelingen te Klein Sinaai
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Barry Markus spurt sneller dan favoriet Nicolas Vereecken uit Kieldrecht.

    Barry Markus, de Nederlander in dienst van het Belgische DCM Vorselaar, heeft de smaak te pakken. Na Rijkevorsel en Burcht heeft hij nu ook in Klein Sinaai de wedstrijd verdiend gewonnen. Hij deed dat in een allesgevende spurt met Nicolas Vereecken, die als favoriet was gestart.
    Goed werk ook van de WBV-afgevaardigden die de 88 nieuwelingen, die in de koude wind aan de start stonden, een 5-tal minuten vroeger lieten vertrekken dan het officiële startuur.
    Jens Van Landeghem zorgde voor een opwarmertje in de eerste ronde , hij greep de premie en werd dan terug bevriend met het peloton.
    Na een twaalftal kilometers viel Nicolas Vereecken al aan.Daar zat felle kracht in en in de groep was het voor een zeventiental renners iets te veel en ze verdwenen onherroepelijk in de achtergrond. Toen Jens Mertens en Jens Van de Poel reageerden liet Vereecken zijn aanvalslust zakken en alles kwam weer samen.
    Het trio Faes-Markus-Vereecken reed op 20 km van het einde 50 sec voorsprong bijeen op twee achtervolgers die later het gezelschap kregen van Jens Van Landeghem, die elke week beter wordt, Jonas De Boey, Ruben Huybrechts en de Nederlander Coen Otterspeer.
    De drie leiders bleken te sterk voor het achtervolgerswerk van de zes.
    Met drie gingen ze dan ook naar de eindsprint. Onvoorstelbaar wat Barry Markus op 150 m van de lijn nog uit zijn benen haalde. Nicolas Vereecken was daar echt niet goed van en Markus werd voor de 3de keer winnaar. In volle spurt moest Greg Faes weer wat terrein prijsgeven maar werd knap 3de. Ook de achtervolgers waren genaderd tot op minder dan 10sec en Jens Mertens greep verdiend de 4de plaats.

    DE UITSLAG:
    1. Barry Markus (NL)
    2. Nicolas Vereecken uit Kieldrecht 3. Greg Faes op 20 m 4. Jens Mertens op 8 sec 5. Coen Otterspeer (NL) 6. Ruben Huybrechts 7. Jonas De Boey 8. Jens Van Landeghem van L.O. 9. Gilles Bogers (NL) 10. Erwin Teuns.
    38. Moreno De Pauw uit St.Gillis-Waas

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18/3/2006 Juniores te Soumagne
    Maurice Schreurs doet het solo.

    Er kwamen in Soumagne 92 deelnemers aan de startlijn met de opdracht er 77 km af te leggen of 11 ronden. In elke ronde zat een beklimming van 1 km en voor de rest geen meter vlak en een zure noordoostenwind.
    In de eerste ronden verliep alles vrij gesloten.
    In de vijfde ronde ontsnapten Tom Reweghs en de Nederlander Maurice Schreurs en met hun tweetjes reden ze een voorsprong van max 50 sec. samen. Met nog vier ronden voor de boeg vond Angelo Vandaele van KVC De Verenigde VR S.G. Maes Koksijde het welletjes en hij trachtte in één ruk de kloof te overbruggen. Aanvankelijk bleef hij hangen op 10 sec maar bij het ingaan van de laatste ronde vond hij vooraan de aansluiting bij Reweghs en Schreurs.
    Maar in dat kopgroepje bleef het niet rustig. De aanvallen kwamen onmiddellijk los en zo geraakte Schreurs weg. Hij haalde het afgescheiden voor Tom Reweghs en Angelo Vandaele.
    Sterk nummertje kwam er van de Waaslander Thibault Koppen uit Beveren. Hij koerste wel op zijn terrein maar nadat hij donderdag op school nog een 10 km loopnummer had moeten verwerken, beschikte hij niet over al te beste benen. Pas naar het einde toe kwam hij goed op dreef. Hij schoof mee met een achtervolgend groepje en in de laatste ronde reed hij er van weg en werd op 10 sec van Angelo Vandaele, nog mooi vierde.
    Winnaar Schreurs is een sterk tweedejaars junior uit Nederlands Limburg waar hij trouwens in de selectie zit van de districtploeg. Eind februari nam hij zo deel aan de UCI wedstrijd ‘Tour de la Sarthe” in het Franse Vibraye. Schreurs werd 2de achter de Fransman Joe Aymeric. De Nederlanders wonnen wel de ploegenrangschikking.


    Uitslag
    1 Maurice SCHREURS  (Ned)73,7 km en 2H01'11

    2 Tom REWEGHS à 16"
    3 Angelo VANDAELE  47"
    4 Thibault KOPPEN  53"
    5 Gaëtan BILLE
    6 Sam SOLIA  1'11
    7 Sébastien PIETTE
    8 Jente VANDENBOSCH
    9 Christopher JUUL-JENSEN (Den)
    10 Grégory OLIVIERI


    .
    .
    .
    .
    .

    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT


    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 29/11-05/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs