.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
{TITEL_VRIJE_ZONE}
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    29-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG WEDSTRIJD TE MOORSELE VAN VRIJDAG 27/07/2007

    VRIJDAG 27/07/2007 - MOORSELE - Elite z/c en Beloften

    KEVIN DEGEZELLE VERSLAAT GUY SMET IN EEN SPURT MET TWEE


    koers guy 27 juli 2007 moorsele 001

    Guy Smet en Pieter De Rekeneire.

    Vrijdag 27/07/2007 werd te Moorsele (W) de wedstrijd gereden voor Elite z/c en Beloften.

    Ze moesten 108,5 Km afleggen en 82 renners kwamen hun rugnummer afhalen.

    Het werd daar een echte afvallingsrace en iets over halfweg koers geraakten 16 renners weg waaronder Guy Smet , Kevin Degezelle , Kristof Dereeper , Bart Van Speybroek , Nico Couckuyt , Kristof Taillieu , Jan Ghyselinck , Thierry Declerq , Pieter De Rekeneire , Bram Deprez , David Geldhof , Tom Schotte , Jurgen Mestdagh , Sys Klaas , Thomas Bendixen en Joeri Clauwaert.

    Dat het er hard aan toe ging weergeeft de uitslag want slechts 22 renners haalde de eindstreep.

    Bij het ingaan van de laatste ronde demarreerde Guy Smet zolas we hem kennen en enkel Kevin Degezelle kon antwoorden en meeglippen.

    Dat beide renners voluit moesten gaan was nodig om de geringe voorsprong te behouden.

    Uiteindelijk mochten beiden spurten voor de overwinning maar ditmaal trok Guy aan het korste einde en mocht Kevin Degezelle om de bloemen.

    Als derde eindigde Kristof Dereeper op 11”.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING W.A.O.D. VAN VRIJDAG 27/07/2007

    27/07/2007 – BEVEREN – W.A.O.D.

     

    Proficiat aan LEO MARES uit Beveren met zijn 1°Seizoenszege in de Catg.E

     

    Categorie A / B : (60 dln)

    1. John Akkermans (Nederland, winnaar cat. B)

    2. Giovanni De Beyter (Otegem, winnaar cat. A)

    3. Gary De Cock uit Bazel (B2)

    5. Tim Vercauteren uit Belsele (A3)

    10. Alex Goossens uit Vrasene (B5)

    11. Peter Neels uit Zwijndrecht (B6)

    16. Koen Heyrman uit Bazel (B10)

    17. Bart Cant uit Haasdonk (A7)

    18. Filip Troubleyn uit Temse (A8)

    19. Peter Van Havere uit Burcht (A9)

    21. Franky Weemaes uit Melsele (B11)

    22. Gino Van Broeck uit Belsele (A11)

    23. Sven Van Hoey (A12)

    25. Gunther De Cock uit St.Gillis-Waas (B12)

    30. Gunther De Cock uit Bazel (B15)

    P1040153
    John Akkermans

    P1040152
    Giovanni De Beyter

    Categorie C / D :

    1. Sammie Moreels (Mater, winnaar cat. C)

    2. Peter Kerckaert (Lovendegem, winnaar cat. D)

    4. Etienne Claus uit Hamme (C2)

    5. André Van Geertsom uit St.Niklaas (D3)

    6. Dirk De Pauw uit Beveren (D4)

    7. Gunther Van Den Bosch uit De Klinge (C3)

    10. Patrick Bolssens uit Kieldrecht (D7)

    11. Walter De Veerman uit Lochristi (C4)

    14. Gustaaf Meirte uit Verrebroek (D10)

    19. Dirk Bryssinckx uit Melsele (C9)

    21. Kenny Janssens uit Zwijndrecht (C11)

    29. Marc Borghgraef uit Burcht (C16)

    P1040150
    Sammie Moreels


    P1040151
    Peter Kerckaert


    Categorie E / E+ :

    1. Leo Mares (BEVEREN-WAAS, winnaar cat. E)

    3. Florent De Leersnijder (Oostrozebeke, winnaar cat. E+)

    4. Alfons Van Raemdonck uit Beveren (+2)

    13. Lucien Van Goethem uit Stekene (+5)

    P1040029

    Leo Mares uit Beveren

    Categorie F1 :

    1. Theo Coudyzer

    6. John Heyndrickx uit Nieuwkerken

    8. Eric Van Daele uit St.Gillis-Waas
    12. André Syvertsen
    uit Stekene

    16. Freddy De Blick uit Beveren

    17. Alfred Staljanssens uit Bornem

    P1030979

    P1030978


    Met dank voor de Foto's aan Raymond De Geest

    28-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEKKE FIETSENCIRCUIT OP DE BEVERSE FEESTEN

    GEKKE FIETSENCIRCUIT EN FIETSPARADE OP BEVERSE FEESTEN


    Gans het feestweekend vanaf 24 augustus tot zondag 26 augustus krijgt de fiets een leuke plaats in het gebeuren van de Beverse Feesten.
    Al wie wil kan rondjes komen rijden op de meest gekke fietsen en lol beleven met een achteruittrapper, fiets met autostuur of averechts -stuur, een doortrapper, éénwieler, fiets met hobbelwiel enz.

    Vrijdagavond 24 augustus tussen 18u en 22u wordt de piste opgesteld aan het monument aan de Stationsstraat. Op zaterdag 25 augustus tussen 14u en 20u en zondag 26 augustus tussen 14u en 18u krijgen de liefhebbers de mogelijkheid voor gekke fietstoeren op de Grote Markt op de N70 aan de Horecaterrasjes.


    Zaterdag 25 augustus om 16u is er op de Grote Markt, ter hoogte van de pui van het gemeentehuis en in de omliggende straten, voor het eerst een fietsparade. Jong en oud is welkom om deel te nemen aan deze parade met mooie, leuke en grappige fietsen.

    De organisatoren melden nu al: “Verveel jij je tijdens de grote vakantie? Versier dan je fiets met toeters, bellen, slingers, en kom naar de fietsparade. De eigenaars van de mooist versierde fietsen worden per leeftijdscategorie in de bloemetjes gezet en ontvangen een leuke prijs zoals fietsattributen, zwemcheques, strips.”Verklede deelnemers hebben streepje voor op de concurrentie.”
    Verenigingen die met een groepje leden deelnemen komen in aanmerking voor een verenigingenprijs van 150, 100 of 75 euro.

    Tekst : fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASPIRANTEN NAAR DE PISTE VAN WILRIJK

    ASPIRANTEN KUNNEN NAAR DE PISTE VAN WILRIJK

     

    Voor jonge renners-aspiranten zijn er op de wielerbaan te Wilrijk elke dinsdagavond, behalve op 14 augustus, vanaf 19u proeven voor aspiranten in de verschillende disciplines.Inschrijven vanaf 18u. Alle renners mét een vergunning kunnen er deelnemen.

    Een ideale kans om de verschillende onderdelen van de baansport met de eigen wegfiets te leren. Zo kunnen ook de sprintcapaciteiten aangescherpt worden en natuurlijk worden de tactiek en de techniek van het pistewerk op een speelse manier geautomatiseerd.

    Andere voordelen van dit wielerbaangebeuren zijn: het verwerven van de basis welke in elk onderdeel van de wielersport kan gebruiken en geen last van het verkeer. En Paul Van Vlierberghe, leider van het Hoboken WAC Team Waasland voegde er nog aan toe: ”De renner maakt snel kans om de wereld rond te reizen met één of andere nationale selectie wegens de veel geringere concurrentie!”

     

     

    Tekst : fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERKEERSOMLEIDINGEN IN BEVEREN

    Kruispunten Koolputstraat – Dijkstraat en Gaverlandstraat – Schoolstraat in augustus afgesloten voor alle verkeer

     

    WERKEN omleiding koolput


    We willen via “Polderrenners” de bewoners uit de regio Beveren op de hoogte brengen van enkele erg belangrijke werken die het voor fietsers niet altijd gemakkelijk zullen maken om zich naar bepaalde plaatsen te begeven.

    Vanaf dinsdag 31 juli worden de kruispunten Koolputstraat - Dijkstraat en Gaverlandstraat – Schoolstraat afgesloten voor alle verkeer. Door tezelfdertijd te werken aan twee kruispunten kiest het gemeentebestuur voor de kortst mogelijke hinder. Als alles vlot verloopt, zal de gewestweg N450 op 1 september weer open zijn.

    Sinds 15 maart werkt de gemeente aan het grootste wegenis- en rioleringsproject ooit in Beveren. In totaal zal in de deelgemeente Melsele meer dan 14 km riolering worden aangelegd. Deze ingrijpende werken gaan gepaard met tal van Minder Hinder maatregelen. De gemeente laat de aannemer zo bijvoorbeeld op de 3 fasen tegelijk werken, zodat de totale uitvoeringstermijn gevoelig verminderd is. Het ganse project zal in plaats van 900 werkdagen nu uitgevoerd worden in ongeveer 350 werkdagen (d.i. ongeveer 2 jaar).

    Tot hiertoe zitten de werken perfect op schema. Vanaf 31 juli start de aannemer met één van de meest cruciale ingrepen. Tijdens de maand augustus zullen immers het kruispunt Koolputstraat-Dijkstraat (richting Kallo!) zowel als het kruispunt Gaverlandstraat-Schoolstraat aangepakt worden.

    In het kader van de Minder Hinder maatregelen koos de gemeente in deze fase voor de korte pijn. De aannemer zal aan beide kruispunten tezelfdertijd werken. Dit veroorzaakt uiteraard verkeershinder, maar in een bijzonder korte periode. De periode werd zorgvuldig gepland in de kalme maand augustus, wanneer nog zeer vele gezinnen op vakantie zijn en het verkeer nog niet terug in vol ornaat door de gemeente rijdt. De kruispunten zullen ongeveer 1 maand volledig afgesloten worden. Het schoolverkeer zal vanaf september – als de weersomstandigheden meezitten - geen hinder meer ondervinden van deze ingrijpende fase van de collectorwerken.

    Voor bovenlokaal verkeer wordt er een omleiding voorzien via de N70 en E17. Voor het zuiver plaatselijk verkeer, wordt geen omleiding gesignaleerd. Een lokale omleiding zou immers altijd door een aantal woonwijken en polderstraten lopen. Om doorgaand (zwaar) verkeer niet aan te moedigen om deze smalle landelijke straten te gebruiken, kiest de gemeente er dus voor geen omleiding aan te duiden.

    De inwoners van Melsele kunnen echter uiteraard gebruik maken van de door hen gekende omliggende straten. Het noordelijke lokale verkeer Kallo/Beveren kan via de Waeleweg en de Hofdam (beiden éénrichtingsverkeer tijdens de werken) de bestemming bereiken. Vanuit Melsele kunnen inwoners de Patrijzenstraat nemen om richting expresweg/Kallo te rijden.

    Ook De Lijn zal gebruik maken van de lokale wegen. Om de bussen gemakkelijk richting Kallo te laten rijden, wordt in Geestdam, een stuk Broekstraat, Waelenweg en Hofdam éénrichtingsverkeer ingevoerd.

    In de loop van de maand augustus zal de aannemer verder werken in de Brielstraat. In een eerste fase wordt het stuk Brielstraat, tussen Dijkstraat en Patrijzenstraat, aangepakt. Ook ten zuiden van de N70 zullen de werkzaamheden hervat worden. In de Koolputstraat zal gestart worden met de afwerking van de voetpaden. Na de Koolputstraat volgt dan de afwerking van de Kalishoekstraat.

    Tenslotte zullen ook de nutsmaatschappijen - het vernieuwen van hun leidingen hervatten. Zij starten, van zodra de kruispunten op de N450 terug open zijn, vanaf het kruispunt Hertenlaan – Bergmolenstraat richting het centrum van Melsele.

    Voor de volgende fasen kan nog geen concrete planning worden voorgelegd omdat ze afhankelijk zijn van de vooruitgang van de werken en de weersomstandigheden. Uiteraard zijn ook bovenvermelde data onder voorbehoud van weerverlet en onvoorziene omstandigheden

     

    Tekst & Foto : fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN VRIJDAG 27/07/2007
    wbvlogo

    VRIJDAG 27/07/2007 – BAMBRUGGE (O) – Elite z/c + Beloften – 112 Km – 02h45min

    Aantal deelnemers : 75

    1. Egidijus Juodvalkis

    2. Marc Baeyens

    3. Kim Wuytens

    17. Jarno Van Guyse uit Stekene (New Heebra Lombarden) op 45”

    37. Steven De Wilde uit Aalter (Rudyco C.T) op 1’35”

    44. Robby Weemaes uit St.Pauwels (Rudyco C.T)

     

    27/07/2007 – DILBEEK (VB) – Elite z/c + Beloften – Km – hmin

    Aantal deelnemers :

     

    27/07/2007 – MOORSELE (W) – Elite z/c + Beloften – 108,5 Km – 02h27min

    Aantal deelnemers : 82

    1. Kevin Degezelle

    2. Guy Smet uit Kruibeke (Wimi-Games-St.Martinus-Kerksken)

    3. Kristof Dereeper

    25. Franky Van Oyen op 59”

     

    27/07/2007 – ROTSELAAR (VB) – Elite z/c + Beloften

    3°Rit van Vlaams Brabant - Tijdrit

    Aantal deelnemers : 143

    1. Jürgen Roelandts                                                                                       14’10”

    2. Dieter Capelle                                                                                            14’10”

    3. Guy East                                                                                                     14’19”

    11. Lars Croket uit Bornem (Davitamon-Jong Vlaanderen)                            14’35”

    34. Stijn De Vriese uit Zele (KSC Denderstreek Labiekes)                             15’07”

    64. Björn Coomans uit Ruisbroek (Rock Werchter-Chocolade Jacques)        15’31”

    90. Stijn Gidé uit Waasmunster (KSC Denderstreek Labiekes)                      15’56”

    108. Wim Maes uit Sinaai (Cycling Center)                                                    16’18”

    109. Willem De Greyt uit Sinaai (KSC Denderstreek Labiekes)                     16’18”

    127. Lieven Dieleman uit Zele (KSC Denderstreek Labiekes)                        16’42”


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 28/07/2007 - GROTE PRIJS BUYL SPORT TE BEVEREN
    vwf

    Wielercomité Robert De Decker

             Grote Prijs Buyl Sport

                        Arthur Pultyn

    Wielerwedstrijd voor:

    Categorie E, F & G: om l3u00

    Categorie C & D: om 14u30

    Categorie A & B: om 16ul0



    Zaterdag 28 juli 2007



    Inschrijving en uitbetaling 't Schuurke (Van Craenenbroeckstraat 96)

    Bloemen geschonken door:

    Louis Engels (Gemeenteraadslid)

    Boudein (bloemisterij)

    Familie Pultyn



    27-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJDEN W.A.O.D. VOOR VRIJDAG 27/07 , ZATERDAG 28/07 , ZONDAG 29/07 EN MAANDAG 30/07/2007
    waod                  waod_3
     


    VRIJDAG 27 JULI 2007 - BEVEREN  - Café De Nieuwe Zwengelmolen - Kruibekesteenweg
     Locatie Rechtstraat - Eksaarde


    G / G+

    16:30

    45 Km

     8 Ronden

    F2

    16:32

    45 Km

     8 Ronden

    F1

    18:00

    51 Km

     9 Ronden

    E / E+

    18:02

    51 Km

     9 Ronden

    C / D

    19:30

    62 Km

    11 Ronden

    A / B

    19:32

    62 Km

    11 Ronden


    ZATERDAG 28 JULI 2007 – WICHELEN  - Café DE ZWAAN - Statiestraat 63
     Locatie Statiestraat - Wichelen

    G / G+

    13:00

    48 Km

     8 Ronden

    F2

    13:00

    48 Km

     8 Ronden

    F1

    14:30

    54 Km

     9 Ronden

    E / E+

    14:30

    54 Km

     9 Ronden

    C / D

    16:02

    65 Km

     11 Ronden

     A / B 

     16:00 

     65 Km 

     11 Ronden


    ZONDAG 29 JULI 2007 - OOSTEEKLO– Café De Braeme – Rijkestraat 54
     Locatie Rijkestraat - Oosteeklo

    G / G+

    13:00

    50 Km

     10 Ronden

    F2

    13:02

    50 Km

     10 Ronden

    F1

    14:30

    55 Km

     11 Ronden

    E / E+

    14:32

    55 Km

     11 Ronden

    C / D

    16:15

    60 Km

     12 Ronden

    A / B

    16:17

    60 Km

     12 Ronden


    MAANDAG 30 JULI 2007 – BAZEL – Café Trefpunt – Hoogstraat 60

     Locatie Hoogstraat - Bazel


    G / G+

    14:30

    45 Km

     7 Ronden

    F2

    14:32

    45 Km

     7 Ronden

    F1

    16:00

    50 Km

     8 Ronden

    E / E+

    16:02

    50 Km

     8 Ronden

    C / D

    17:50

    70 Km

    11 Ronden

    A / B

    17:53

    70 Km

    11 Ronden


     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERKALENDER W.B.V. VOOR ZATERDAG 28/07 , ZONDAG 29/07 EN MAANDAG 30/07/2007

    WIELERKALENDER

     

    Zaterdag 28 juli zit Sinaai opnieuw in de kalender want deze keer is er wielersport aan de Leebrug. De elite z.c. & U23 starten er om 15u voor de traditionele Sinaaise 112 km of 14 ronden. Inschrijving in de Schaal, Leebrugstraat 65. Vorig jaar waren hier 105 deelnemers en de Nederlander Stefan Huizinga won.

     

    In Bazel in de Hoogstraat wordt ter gelegenheid van de kermis een nieuwelingenkoers georganiseerd. De start wordt er wel om 14.30u gegeven voor 64 km of 10 ronden. Inschrijving in Café Trefpunt, Hoogstraat 60. Vorig jaar won de Litouwer Darijus Dzervus hier zijn eerste koers. Er waren 45 deelnemers.

     

    Zondag 29 juli koersen de aspiranten in Sint-Gillis-Waas in de KMO-zone Kluizenhof waar ion het Transportbedrijf Dullaert de inschrijving plaatsvindt. De eerste start wordt gegeven om 13.30u aan de 12-jarigen.

    In Belsele start om 15u een wedstrijd voor gentlemen.Inschrijving in Café De Kroon, Belseledorp 94.

     

    Maandag 30 juli komt aan de Leebrug te Sinaai het tweede schuifje van het wielerweekend. Het wordt precies hetzelfde als zaterdag voor elite z.c. & U23. Start dus om 15u. Vorig jaar waren er 53 deelnemers en Darius Strole nam er de bloemen mee.

     


    Samenstelling :
    fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJDEN V.W.F. VOOR ZATERDAG 28/07 , ZONDAG 29/07 EN MAANDAG 30/07/2007
    vwf

    ZATERDAG 28 JULI - BEVEREN (9120) - Van Caenenbroekstraat - De Schuur
    11de rit VWF-GEDITROFEE

    E-cat 13h
    FG-cat 13h01
    C-cat 14h30
    D-cat 14h31
    A-cat 16h
    B-cat 16h01

    ZONDAG 29 JULI - WIEZE (9280) - Nieuwstraat 38 - Café Ajuin

    Memorial Gaston Van Den Hoecke

    E-cat 13h
    FG-cat 13h01
    C-cat 14h30
    D-cat 14h31
    A-cat 16h
    B-cat 16h01

    MAANDAG 30 JULI- BORCHTLOMBEEK (1761) - Kerkstraat 2 - Café 't Lof

    E-cat 15h
    FG-cat 15h01
    C-cat 16h30
    D-cat 16h31
    A-cat 18h
    B-cat 18h01


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG WEDSTRIJD TE RENINGELST VAN DONDERDAG 26/07/2007

    DONDERDAG 26/07/2007 – RENINGELST – Elite m/c / Elite z/c / Beloften

     

    ILJO KEISSE WINT INTERNATIE RENINGELST


    RENINGELST aankomtsbew27.7

    De aankomst van Iljo Keisse.


    RENINGELST PODIUMbew27.7 

    Het podium met vlnr Michael Reihs (2de), winnaar Keisse en Michaël Blanchy (3de)


    Koninlijke Wielerclub Bergdal Reningelst vzw was weer paraat voor de organisatie van hun Internatie wedstrijd voor Elites/U23 te Reningelst. Sinds 1974 bestaat hun wedstrijd en zij hebben een mooi palmares met onder andere : Jan Bogaert, Nico Emonds, Erik Dekker, Tristan Hofman, Cedric Vasseur, Steven Caethoven, Michael Blanchy,... Vorig jaar won de Waaslander Robby Meul deze wedstrijd. Jammer voor Robby dat hij niet mocht starten. DFL is immers een niet-Belgische Continentale Professionele UCI ploeg en die kunnen in Reningelst niet deelnemen.

    171 renners namen de start voor een aanloopronde van 4 km. + 11 ronden van 16 km. of 180 km.

    Sven Renders (Wilrijk - Chocolade Jacques) en Steven De Caluwe (Eksaarde - Sunweb) waren de streekregiorenners die de start namen.

    Na 19 km. kwam er een eerste flinke aanval van het duo Peter Ronsse en Thierry De Groote die hen maximum 35 sec voorsprong opleverde. Na 26 km was hun zaak opgedoekt. Olivier Pardini, Geoffrey Demeyere, Andy Cappelle, Geert Omloop en Frank Dressler (Duitsland) waren de volgende renners die een poging ondernamen maar na 40 km. wedstrijd was hun aanvalstocht ook ten einde. Het eerste uur werd er 44,5 km. gereden.

    Het parcours was eigenlijk niet zo gemakkelijk met elke ronde drie beklimmingen plus heel wat hellende stukken, maar toch werd er fel gekoerst. Wie een zwak moment kende werd genadeloos afgestraft. In de 3de grote ronde ontstond er een kopgroep van 20 : Steven Caethoven-Iljo Keise (Chocolade Jacques), Kevin Neyrinck-Andy Cappelle (Landbouwkrediet), Geert Omloop-Mario Ickx-Janek Tombak (Jartazi), Jens Renders (Palmans), Michael Blanchy (Babes Only), Jonathan Henrion (Storez-Leducq), David Willemsens (Sunweb-Projob), Geoffrey Demeyere (New Heebra-Lombarden), Stijn Hoornaert (Soenens-Germond), Reinier Honig (P3 Transfer-Fondas), Yaumeni Hutarovich (Roubaix-Lille), Frank Dressler (Differdange), Thomas Riber-Sellebjerg (GLS), Thomas Guldhammer-Michael Reihs (Designa Kokken) en Sondre Sortveit (Sparebanken Vest). Ze hadden al snel een voorsprong van 34 seconden. Toch slaagde James Vanlandschoot (Landbouwkrediet) er nog in

    om vooraan te komen aansluiten zodat er 21 leiders waren. Ze werkten heel goed samen en hun voorsprong groeide ronde na ronde.

    Het peloton was ondertussen in twee gesplitst. Van de eerste groep trokken in de 9de plaatselijke ronde tien renners in de tegenaanval ook al hadden ze toen al drie minuten aan hun been. Veel renners hadden dan al het strijdtoneel verlaten. De tien waren : Peter Ronsse (Babes Only), Olivier Pardini (Storez-Ledecq), Ramunas Navardauskas (Klaipeda/Splendid), Stijn Neirynck-Maxim Vantomme (Beveren 2000), Steven Tronet (Roubaix-Lille), Hakan Nilsson (Differdange), Fredrik Johansson-Jacob Fuglsang (Designa Kokken) en Roy Hegreberg (Sparebanken Vest).

    Vooraan waagde James Vanlandschoot zijn kans maar het mislukte en voor Mario Ickx en Sondre Sortveit ging het vooraan iets te snel en zij haakten af zodat er nog 19 leiders waren.

    In de finalekilometers gingen Iljo Keisse, Andy Cappelle, Geert Omloop, Michael Blanchy en Michael Reihs in den aanval. Ze namen een veilige voorsprong van 57 seconden. Andy Cappelle en Iljo Keisse probeerden hun metgezellen nog te verschalken maar het werd een spurt met vijf.

    De laatste rechte lijn was niet van de poes omdat het daar bergop ging. Iljo Keisse toonde zich daarin de sterkste. Michael Reihs werd 2de, Michael Blanchy 3de, Geert Omloop 4de en Andy Cappelle 5de.

    Op 17 seconden won Kevin Neyrinck de spurt voor de 6de plaats, Janek Tombak werd 7de, Reinier Honig 8ste, Steven Caethoven 9de en Jonathan Henrion 10de.

    66 renners reden de volledige wedstrijd uit.

    Na de wedstrijd was er nog medische controle voor de winnaar Iljo Keisse, Olivier Pardini, Stijn Neirynck, Reinier Honig en Thomas Guldhammer.

     

    RENINGELSTDECALUWE bew27.7

    Voor het Hamse Sunweb Team reed ook Steven De Caluwé (Eksaarde) in Reningelst.

     

     


    TEKST :
    fvdv

     

    FOTO’S : Alain Sennesael

     

     

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN DONDERDAG 26/07/2007
    wbvlogo

    DONDERDAG 26/07/2007 – BOEZINGE (W) – Am./Mast./Elite z/c/Beloften – 82,8 Km – 01h57min

    Aantal deelnemers :

    1. Sylvain Rolet
    2. Frederik Toortelboom
    3. Wesley Van Speybroeck op 50"
     

    26/07/2007 – HAASRODE (VB) – Elite z/c + Beloften – 145,6 Km – 03h44min

    2°Rit Ronde van Vlaams Brabant

    Aantal deelnemers : 175

    1. Florian Guillou
    2. Kess Heytens op 30"
    3. Jürgen Roelandts op 40"
    19. Björn Coomans uit Ruisbroek (Rock Werchter-Chocolade Jacques) op 50"
    28. Stijn Gidé uit Waasmunster (KSC Denderstreek Labiekes)
    59. Stijn De Vriese uit Zele  (KSC Denderstreek Labiekes) op 3'43"
    92. Wim Maes uit Sinaai (Cycling Center) op 3'51"
    118. Lars Croket uit Bornem (Davitamon-Jong Vlaanderen) op 8'40"
    123. Willem De Greyt uit Sinaai (KSC Denderstreek Labiekes)
    143. Lieven Dieleman uit Zele (KSC Denderstreek Labiekes) op 16'45"

    26/07/2007 – INTERNATIE RENINGELST (W) – Men Elite – 180Km – 04h15min

    Aantal deelnemers : 171
    1. Iljo Keisse
    2. Michael Reihs (Dui)
    3. Michael Blanchy
     


    26-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN DONDERDAG 26/07/2007

    TOM DE MAESSCHALCK KENDE PECHPERIODE


    Tom De Maesschalck 01

     

    De laatste twee weken kende Tom De Maesschalck (KSC Denderstreek Labiekesvrienden) uit Sinaai alleen maar pech. Het begon al op de koers in Nieuwerkerken op 15 juli.

    -“Daar reed ik in de derde ronde weg met nog vijf man maar het mocht niet zijn want iets verder reed ik lek. De dag daarna vertrok ik naar de Ardennen om daar eens goed te trainen en me voor te bereiden op de meer heuvelachtige, grotere koersen zoals ronde van Vlaanderen en Omloop Het Volk. Maar in de Ronde Van Vlaanderen mocht het ook niet zijn want daar reed ik op de eerste beklimming, de Nieuwe Kwaremont op 33 km, plat. Ik verloor veel tijd bij het wisselen van het achterwiel zo kwam ik op een achterstand van een dikke minuut. Ik kon dit verschil verkleinen tot op 15 sec maar verder geraakte ik niet.”

     

     Na de Ronde Van Vlaanderen trok Tom naar Sint-Katelijne-Waver waar 112 renners meereden.

    -“Na twee ronden kon ik al weg rijden met nog 8 man en later in de koers dikte deze kopgroep aan tot 20 man. Ik voelde me sterk en spaarde mijn krachten voor de laatste ronde. Maar hier was het geluk weer ver zoek. Vijf ronden voor het einde viel ik, waarna ik gelukkig nog aansluiting kon maken met de kopgroep zodat dit eigenlijk geen probleem was. Maar dan viel ik nog eens in de laatste ronde, waardoor ik op een kleine achterstand van de kopgroep binnenkwam en 19de werd. Nu hoop ik dat komende zaterdag 28 juli, het geluk mijn kant kiest in Omloop Het Volk .”





    PIETERS ANDRES bew27.7

    Andres Pieters (Grembergen – Bodysol CT Menen) heeft donderdag geproefd van de het bergop rijden in een heuse klimkoers in Harzé. Er waren 99 deelnemers in een stralende zon maar met wel veel wind.

    Andres was in de eerste van de drie af te leggen ronden al direct vooraan te vinden. Toen werd het peloton reeds in stukken gereden. Er was een kopgroep van 29 man.

    In de tweede ronde waren ze met zijn 17 en Andres wist zich daarbij goed te houden. Maar in de derde beklimming kwam hij het mannetje met dat gekende hamertje tegen en werd hij terug geslagen. Hij eindigde toch als 21ste.



    MARTENS VALENTIJNbew27.7

    Valentijn Martens (Stekene)heeft vandaag donderdag eveneens aangezet in de klimkoers in Harzé. Reeds in de eerste  van de vijf af te leggen ronden was de groep reeds in twee grote delen gesplitst met daarna nog een aantal gelosten. Valentijn zat in de 2e groep op 30sec. In de 2e ronde was de achterstand nog groter en na 3 ronden moesten ze stoppen. “Het is toch heel wat anders dan hier op ‘den platten’ maar het was toch een hele ervaring en voor herhaling vatbaar”, aldus vader Leo Martens, zelf ex-coureur.

     

     



    Tekst: Flor Van de Velde


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG BELGISCH KAMPIOENSCHAP NIEUWELINGEN EN DAMES JEUGD

    NAAR HET BK NIEUWELINGEN EN MEISJES JEUGD

     

    In Roeselare wordt zondag het BK gereden voor de nieuwelingen en de meisjes jeugd. Voor de nieuwelingen wordt het een aparte koers voor eerstejaars en tweedejaars. Het BK is een organisatie van de stad Roeselare  en de Wielergroep Beveren 2000.

     

    De dames juniores starten om 11 u voor 67 km of 10 ronden. Voor de regio rijden mee: Amy De Ridder (Grembergen), Liesl Van Daele (Sint-Niklaas) Kelly Druyts (Wilrijk), Hanneke Van Gucht (Bornem)

    De meisjes nieuwelingen vertrekken drie minuten later om 11.03u voor 53,6 km of 8 ronden. Bij hen staan aan de start voorde regio: Sabrina Abdullah (Melsele), Gilke Croket (Bornem), Evelien De Jonghe (Sint-Gillis-Waas) en Kaat Hannes (Wechelderzande –Beneluxteam Temse), Jannis Bal (Bornem),  


    HANNES KAATbew27.7

    Kaat Hannes start bij de meisjes nieuwelingen als favoriet.

     

    De eerstejaars nieuwelingen starten om 13.45 u voor 67 km of 10 ronden. De regiorenners aan de start zijn: Jonas De Permentier (Sinaai), Olivier Smet (Belsele) , Joeri Persoon (Stekene) en Marnix Van der Sijpt (Stekene).

    De tweedejaars starten om 16u voor 73,7 km of 11 ronden. De polderrennersregio is er met:

    Moreno De Pauw (Sint-Pauwels), Glenn De Ridder (Stekene), Jonas De Vylder (Desteldonk), Tom Dobbelaer (Sint-Niklaas), Kenny Goossens (Sinaai), Jeffrey Herrebaut (Zele), Andres Pieters (Dendermonde), Jasper Van den Branden (Sint-Gillis-Waas), Stijn Van Hese (Belsele) en Gijs Van Hoecke (Zaffelare)

    VAN HOECKEGijsbew27.7

    Gijs Van Hoecke is bij de tweedejaars nieuwelingen zeker niet kansloos.


    HERREBAUTJEFbew27.7

    Jeffrey Herrebaut bewees vorig weekend in Zele dat hij in een degelijke conditie zit.



    Samenstelling :
    fvdv

     

     

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN DONDERDAG 26/07/2007

    DIRK ONGHENA (KIELDRECHT) ALS NATIONAAL JUNIORESCOACH


    ONGHENA DIRK bew 26.7

     

    Wielertrainer en - coach Dirk Onghena uit Kieldrecht, begeleidt de nationale ploeg der juniores in de Internationale Niedersachsen Rundfahrt voor Junioren van vrijdag 27 juli tot zondag 29 juli in Duitsland. Volgende jongens werden door Carlo Bomans geselecteerd  als nationale ploeg met Dirk als coach:Timothy Stevens (Heers), Steven Van der Aerschot (Itegem), Thomas Debrabander, Kenny Vandenheede (Koolskamp), Jens Debusschere (Dadizele) en Matthias Vanmarcke (Waregem).


    KOEN VAN DE VELDE DICHT BIJ DE ZEGE !


    VDVELDE KOEN boortmbew27.7

    Koen Van de Velde met de beker die hij als 2de in ontvangst mocht nemen.

     

    Koen Van de Velde (Stekene-Sint-Martinus Kerksken) reed woensdagavond in Boortmeerbeek voor elite z.c, U23 en amateurs en was er weer héél dicht bij de overwinning.

    Het ging om een wedstrijd over 85 km met 73 starters waarbij Koen en Peter Van Havere de enige Waaslanders waren. Na verscheidene mislukte aanvalspogingen raakten er na 40 km eindelijk 10 renners weg. Koen Van de Velde was mee.

    Zijn commentaar: “De verstandhouding was goed en we liepen gestaag uit op het peloton. Op 2 ronden van het einde plaatste ik een eerste aanval om solo weg te geraken. Helaas mijn poging werd na 5 km in de kiem gesmoord.”

    De laatste ronde waren er nog verscheidene aanvallen maar deze werden telkens ongedaan gemaakt. Zo reden ze dus met tien naar de aankomstlijn.

    -“ Ik gokte om in de laatste bocht, op 350 meter voor de meet, alles of niets te spelen. Ik nam de bocht in 5de positie en kwam er via de binnenkant als eerste uit en ik zette aan voor de sprint. Ik voelde dat ik een gaatje had en schakelde nog even bij om dan voluit aan de sprint te beginnen. Spijtig genoeg kwam Willem Van Uffel me nog net voorbij.”

    Met een verschil van een half wiel zag Koen de zege aan hem voorbij gaan. Hij jammerde: “Weer net niet. Djuu hé!”

    Tjarco Cuppens werd 3de, Geert Dierickx 4de en Rudy Vingerhoedts 5de.

    Peter Van Havere uit Burcht  eindigde op een knappe 25ste plaats.

      

    VANDEVELDE getroost bew27.7
    Koen Van de Velde rijdt een uitstekend seizoen maar die eerste overwinning komt er maar niet. En dat maakt zijn dochtertje Laura zó verdrietig. "Ik zou het toch zo prettig vinden bij mijn papa te staan als hij die mooie bloemen in de handen heeft. Hij krijgt dan een kus van een meisje dat ik niet eens ken,maar van mij zal hij wel honderd zoentjes krijgen...", zo zal Laura nu wel denken. En pa Koen die zegt dan: '"Laura schat, ik beloof je dat ik het zeker eens ga waarmaken een koersje te winnen." En van bij de "Polderrenners zeggen wij: "'t Is je gegund, Koen."
    fvdv

     

     


    Tekst en Foto : fvdv


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERPISTE VAN BEVEREN WORDT NIEUW BEELD IN DE SPORTZONE

    BEVERSE WIELERPISTE WORDT NIEUW BEELD IN SPORTZONE


    PISTE aankomstbew27.7 

    In deze zone zal de aankomstlijn liggen. Rechts het fiets-en wandelpad.


    PISTE blauwebandbew27.7

    Op deze strook komt de blauwe band.


    PISTE bocht 2 bew27.7

    Zo ziet een bocht er uit. De helling is dus zeer miniem.


    PISTE bochtbew27.7

    Nog een andere bocht.


    Tijdens het bouwverlof liggen de werkzaamheden aan de Beverse wielerpiste ook stil. Maar wie er een bezoek aan brengt ziet wel dat de sportzone er weldra toch iets uniek gaat bij hebben.

    De binnenzijde van de piste is naast het afwateringsgootje, een meter brede betonnen boord aangelegd. Tussen deze boord en de buitenzijde van de piste komt een 4 meter brede baan in asfalt en 400 m lang. Die betonnen boord wordt gebruikt voor het in- en uitrijden van de baan. 60 cm hiervan langs de binnenzijde wordt later de blauwe band (of cote d'azur).

    Nu reeds zijn ook de bijna 8 meter hoge palen te zien die achter de doelen van het voetbalveld zullen dienen om als ballenvangers over de hele breedte van het terrein. Langs de zijkanten van het speelveld wordt blijkbaar geen hoge afrastering voorzien zodat bij het voetballen het wel eens kan zijn dat de bal plots voor of tussen de wielen van de fietsers bolt. Gevaarlijk dus.

    Aan de ingang via de Lindenlaan zijn parkeerplaatsen in aanbouw en van daaruit zijn er ook wegen en paden die naar de piste leiden. Aan de overzijde, richting Meerminnendam, was er die plaats niet. De buitenkant van de baan komt langs de kant van het Freethielstadion, bijna tot tegen de afrastering van het ernaast gelegen voetbalterrein loopt. 

    De hellingsgraad in de bochten bedraagt +/- 10%, dus over een breedte van 4 meter rijvlak is er aan de buitenzijde een verhoging van 40cm. Dat is weliswaar een erg zwakke helling maar Beveren zal dan toch een wielerpiste hebben en dat was de bedoeling van het gemeentebestuur.

     

    Pistekenners Erik Van Herck bracht ons terug in de tijd en wees er op dat de KBWB sedert 1990 , op vraag van Patrick Sercu, de aanleg van nieuwe wielerbanen aanmoedigde. In eerste instantie waren vele steden en gemeenten hiervoor kandidaat. De bedoeling van de Belgische Wielerbond was 1 wielerpiste in iedere provincie. Een studie wees later uit dat er nood was aan drie wielerbanen - geografisch verspreid - per provincie.

    In de plannen kwam ook het Waasland voor en een jaar of tien geleden was er sprake van dat er een wielerpiste ging komen aan de Dwarslaan op Linkeroever, de vroegere weg naar de Waaslandtunnel op de grens Zwijndrecht-Antwerpen. Uiteindelijk zou die piste pas vele jaren later in Wilrijk komen.

    Verder was er sprake van een wielerpiste in Beveren (het 1ste pisteproject welke niet doorging), en ook in Temse is er sprake geweest over de mogelijke bouw van een wielerpiste.In Sint-Niklaas waar eveneens sprake was van een nieuwe piste. Uiteindelijk was zelfs sprake van een nieuwe wielerpiste in het provinciaal domein Puyenbroeck in Wachtebeke, maar al deze plannen zijn ergens tussen idee en de uitvoering blijven steken.

    Gelukkig gaf Beveren toch gehoor aan de vraag voor een wielerpiste. Nog even geduld, en alle wielerfanaten uit het Waasland en daarbuiten kunnen er plezier komen op beleven.

     

     

     

    Tekst en foto’s : Flor Van de Velde

     

    (Met dank aan Erik Van Herck) 

     

     

     

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG WEDSTRIJD JUNIORES TE BISSEGEM VAN WOENSDAG 25/07/2007

    WOENSDAG 25/07/2007 – BISSEGEM - Juniores

     

    LITOUWER WINT BIJ JUNIORES TE BISSEGEM


    BISSEGEMJUNwinnaar27.7 

    De stralende Litouwse winnaar Mantas Vasciula

    Bij de juniores in Bissegem kwamen 82 renners opdagen voor 28 ronden van 3,1 km. of 86,8 km.

    Nicolas Vereecken (Kieldrecht) en Laurens Coucke (Sint-Gillis-Waas) waren de streekrenners die de start namen.

    Na 3 ronden trokken Louis Verhelst, Luke Rowe, Martynas Maniusis, Darijus Dzervus, Jelle Wallays en Steve Bekaert  reeds weg. Ze bleven met geringe voorsprong op de rest van het peloton vooruit rijden. Na  37 km fietsen liet Jelle Wallays zijn maats in de steek. Even kwam Steve Bekaert nog aansluiten maar Jelle Wallays duldde zijn gezelschap niet en reed alleen verder.

    Jelle bleef een 8-tal ronden solo aan de leiding fietsen maar kon nooit een veilige kloof bijeen krijgen. Zo kwamen de zes van de beginfase terug bijeen. Darijus Dzervus ging dan in de aanval. Kirill Pozdnyakov, Martynas Maniusis en Jelle Wallays kwamen aansluiten. Maar voor hen was het ook onbegonnen werk tegen een grote groep achtervolgers.

    Bij het ingaan van de laatste ronde ging Mantas Vasciula in de aanval. Jelle Wallays ging nog in de tegenaanval maar kon het gaatje niet meer dichten. Zo won Mantas Vasciula de Lithouwer van het Klaipeda Team. Jelle Wallays werd na een sterke wedstrijd 2de, Aron Dejaegher 3de, Matthias Allegaert 4de, Darijus Dzervus 5de, Brian Ligneel 6de, Louis Verhelst 7de, Maxime Bernard 8ste, Jason D'Haemers 9de en Martynas Maniusis 10de.

    Vanaf de 17de plaats werd iedereen gelijkgesteld. Nicolas Vereecken en Laurens Coucke werden dan ook 17de.


    BISSEGEM laurensbew27.7 

    Laurens Coucke, die terug op dreef begint te komen, voor de start.


    BISSEGEMnicolasbew27.7

    Nicoals Vereecken, vóór de start. Samen met Coucke werd 17de gelijkgesteld.

     



    Tekst : fvdv

     

    Foto’s : Alain Sennesael

     

     

     

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG WEDSTRIJD DAMES JEUGD TE BISSEGEM VAN WOENSDAG 25/07/2007

    WOENSDAG 25/07/2007 – BISSEGEM – Dames Nieuwelingen en Juniores
     

    DAMES JEUGD IN BISSEGEM: KAAT HANNES WINT NIET !


    BISSEGEMJEUGDARYSbew27.7 

    Evelyn Arys met bloemen en trofee na winst in Bissegem.


    BISSEGAMJEUGD hannesvhoekbew27.7

    Kaat Hannes van het Beneluxteam Temse als 2de en Lotte Van Hoek die won.

     

    Te Bissegem reden de Dames Jeugd met 55 deelnemers, 32 nieuwelingen en 23 juniores, een wedstrijd van 55,8 km of 18 ronden van 3,1 km.

    Amy De Ridder (Grembergen), Gilke Croket (Bornem), Kaat Hannes (Wechelderzande) en

    Veronique Staes (Sint-Job-In't-Goor) waren de Polderrenenersregiorensters.

    Dat het zondag het BK is, speelde zeker mee. Veel pogingen maar weinig resultaat. Zoals het werk van de Nederlandse Henriette Woering en Dunja Ceulemans in de 4de ronde. Het peloton liet hen niet gaan. In de 8ste ronde probeerde Tine Ghyselinck het alleen. Ze kreeg nog het gezelschap van Annelies Van Doorslaer en Evelyn Arys. Drie sterke jongedames, dat wel, maar ook zij kregen geen toelating.

    De meisjes waren blijkbaar te veel bezig met het BK. De uitvallen bleven komen met Kim Vermeiren en daarna ook nog eens Lotte Van Hoek. De slaagkansen bleven dus zo miniem dat een massaspurt niet te vermijden was. De winst ging daarin naar Evelyn Arys voor Tine Ghyselinck.

    Na de aankomst was er nog heel wat te doen. Het duurde vrij lang vooraleer de uitslag wat vorm kreeg.Eerst gaven ze Jurrina Duprez als winnares bij de nieuwelingen maar Jurrina was al een paar ronden uit koers.

    Kim Vermeiren werd als 2de juniore geklasseerd maar Kim kwam zelf vertellen dat het niet kon want zij was 3de. Heel sportief van Kim Vermeiren en zeker het vermelden waard. Lotte Van Hoek was uiteindelijk de winnares bij de nieuwelingen voor Kaat Hannes.

    Veronique Staes werd 4de juniore, Amy De Ridder 7de juniore (gelijkgesteld van de 7de tot de 12de plaats) en Gilke Croket 10de nieuwelinge (gelijkgesteld van de 10de tot de 16de plaats).

     

    Opvallend was daar in Bissegem ook de onsympathieke organisator. Net voor de aankomst ging hij wild en heel onvriendelijk te keer tegen de fotografen die klaar stonden om de aankomst te fotograferen. Hij ging bij sommigen - vragen of ze een perskaart hadden en wie er geen had vloog achter de nadar. Hij dreigde zelfs met de politie.

    Hij was wel niet voor iedereen gelijk want zijn vrienden, die ook geen perskaart hadden, mochten blijven staan. Hij zou blij moeten zijn dat er mensen interesse hebben in hun organisatie en erover een reportage willen maken. Spijtig voor de rensters, want ze komen al weinig genoeg in beeld. Gelukkig is “Polderrenners” er nog…

     

     

    Tekst: fvdv

     

    Foto’s: Alain Sennesael


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG WEDSTRIJD TE KERKSKEN VAN WOENSDAG 25/07/2007

    WOENSDAG 25/07/2007 – KERKSKEN – Elite z/c + Beloften

    GUY SMET DOET HET WEER EN DAT VOOR DE 18de KEER !!!!!!!!

    koers guy 25 juli 2007 kerksken 009
    Guy Smet ditmaal met één hand in de lucht na een zeer zware wedstrijd !!!

    Er kwamen in het Oost-Vlaamse Kerksken maar liefst 83 Elite z/c en Beloften hun rugnummer afhalen.
    Uit de “Polderrennersregio” reden mee :
    Guy Smet (Kruibeke) , Jurgen De Deyn (Wichelen) , Pieter Clement (Zele) , Kristof Verbraeken (Beveren) , Koen De Bosscher (Kalken) , Stijn Mettepenningen (Hamme) , Kris De Block (Mariekerke) en Matthias Onghena (Kieldrecht).
    Aan grote namen ook al geen gebrek want Belgisch Kampioen Kristof De Zutter en ex-Prof Dave Bruylandts stonden op het wedstrijdblad.
    De renners moesten 14 ronden afleggen of in totaal 118 kilometer en dat op een zwaar en lastig parcours.
    Na 2 ronden reeds de eerste serieuze ontsnapping met 10 renners waaronder Dave Bruylandts die na een maand zonder wedstrijd terug de competitie hervatte , de anderen waren Jurgen De Deyn , Jurgen Guns , Pascal Baetens , Edwig Cammaerts , Dieter Verbeek , Nico Ponnet en nog een renner.
    Ze namen snel een halve minuut en dat was voor Guy Smet het sein om er in zijn eentje naar toe te rijden , ook voor Guy was dit afzien geblazen. Nadat Guy Smet de aansluiting voor elkaar had gekregen waren er reeds vooraan 2 renners die de rol hadden moeten lossen en zo kregen we dus een kopgroep van 9 renners. Het was wachten tot de voorlaatste ronde om uiteindelijk 3 renners vooraan te zien met Dave Bruylandts , Edwig Cammaerts en natuurlijk onze Guy Smet. Op de laatste bergop gaf Guy Smet er nog eens een stevige lap op en weer kwam hij alleen naar de meet om zijn 18de bloemnruiker in ontvangst te nemen. Edwig Cammaerts werd 2de voor Dave Bruylandts en dat op 5 sec. Jurgen De Deyn behaalde een 5de plaats op 39” , Pieter Clement eindigde 29ste op 2’00” , Kristof Verbraeken eindigde 30ste , Koen De Bosscher 33ste , Stijn Mettepenningen 34ste , Kris De Block 35ste en Matthias Onghena 39ste.

    koers guy 25 juli 2007 kerksken 005
    Guy even op zoek naar waar zijn Saffia staat , je ziet het aan de renners dat het hier al goed omhoog gaat!!!!!

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN WOENSDAG 25/07/2007
    wbvlogo

    Proficiat aan GUY SMET uit Kruibeke met zijn 18°Seizoenszege van 2007 !!!!

    WOENSDAG 25/07/2007 – DEINZE (O) – Elite z/c + Beloften – 114 Km – 02h33min

    Aantal deelnemers : 95
    1. Rieno Stofferis
    2. Patrick Cocquyt
    3. Bart Van Speybroek
    12. Robby Weemaes uit St.Pauwels (Rudyco C.T) op 52"
    28. James Fruytier uit Moerbeke (PWC Jan Snel) op 2'43"
     

    25/07/2007 – KERKSKEN (O) – Elite z/c + Beloften – 118 Km – 02h52min

    Aantal deelnemers : 83
    1. GUY SMET uit Kruibeke (Wimi-Games-St.Martinus-Kerksken)
    2. Edwig Cammaerts op 05"
    3. Dave Bruylandts
    5. Jurgen De Deyn uit Wichelen (Rudyco C.T) op 39"
    29. Pieter Clement uit Zele (Rupelspurters) op 2'00"
    30. Kristof Verbraeken uit Beveren (Artevelde VZW)
    33. Koen De Bosscher uit Kalken (MD-CT)
    34. Stijn Mettepenningen uit Hamme (Rudyco C.T)
    35. Kris De Block uit Mariekerke (Rupelspurters)
    39. Matthias Onghena uit Kieldrecht (W.O.O.Parike)

    25/07/2007 – RETIE (A) – Elite z/c + Beloften – 110 Km – 02h24min

    Aantal deelnemers : 85
    1. Guy Van Broekhoven
    2. Rik Karvsek op 34"
    3. Christof Marien

    25/07/2007 – BOORMEERBEEK (VB) – Am./Mast./Elite z/c/Beloften – 85,4 Km – 01h52min

    Aantal deelnemers : 74
    1. Willem Van Uffel
    2. Koen Van De Velde uit Stekene (Wimi-Games-St.Martinus-Kerksken)
    3. Tjarco Cuppens
    25. Peter Van Havere uit Burcht
     

    25/07/2007 – HEVERLEE (VB) – Elite z/c + Beloften – 146 Km – 03h35min

    1°Rit Ronde van Vlaams Brabant

    Aantal deelnemers : 190
    1. Kurt Van Goidsenhoven
    2. Jef De Boeck op 20"
    3. Ken Vanmarcke op 23"
    57. Lars Croket uit Bornem (Davitamon-Jong Vlaanderen) op 4'33"
    61. Stijn Gidé uit Waasmunster (KSC Denderstreek Labiekes) op 5'12"
    67. Björn Coomans uit Ruisbroek (Rock Werchter-Chocolade Jacques) op 5'27"
    75. Wim Maes uit Sinaai (Cycling Center) op 5'33"
    83. Willem De Greyt uit Sinaai (KSC Denderstreek Labiekes) op 6'08"
    87. Stijn De Vriese uit Zele (KSC Denderstreek Labiekes)
    167. Lieven Dieleman uit Zele (KSC Denderstreek Labiekes) op 10'07"

     
    25/07/2007 – BISSEGEM (W) – Juniores – 88 Km – 01h55min

    Aantal deelnemers : 82
    1.Mantas Vasciula
    17. Laurens Coucke uit St.Gillis-Waas (Hoop Op Zegen Beveren)
    17. Nicolas Vereecken uit Kieldrecht (C.T.Menen)
     

    25/07/2007 – NINOVE (O) – Juniores – 60 Km – 01h38min

    Aantal deelnemers : 35
    1. Niels Vandyck
    3. Pieter Cordeel uit Stekene (Balen B.C) op 1'35"
    21. Jeroen Serverius uit Kieldrecht (DMC-D-Bike C.T) op 1'45"
    24. Stijn Van Geyte uit Grembergen (Isorex C.T)
    30. Sean Durinck uit Hamme (Hudiko Waasland)

     

    25/07/2007 – ST.KATELIJNE WAVER (A) – Juniores – 85 Km – 02h02min

    Aantal deelnemers : 120
    1. Erik Bierens
    5. Sander Stiegelis (Isorex C.T) op 13"
    16. Michiel Dieleman uit Hamme (Avia C.T)
    19. Tom De Maesschalck uit Sinaai (KSC Denderstreek Labiekes)
    25. Tom Michils uit Moerbeke (Hudiko Waasland) op 3'23"
    26. Jeroen Goudket van L.O. (C.T.Menen)

     

    25/07/2007 – BISSEGEM (W) – Dames Jeugd – 35,8 Km – 01h24min

    Juniores - Aantal deelnemers : 23
    1. Evelyn Arys
    4. Veronique Staes uit St.Job in 't Goor (Steeds Vooraan Kontich)

    7. Amy De Ridder uit Grembergen (Benelux Team)

    Nieuwelingen - Aantal deelnemers : 32
    1. Lotte Van Hoek
    2. Kaat Hannes uit Wechelderzande (Benelux Team)
    10. Gilke Croket uit Bornem (Steeds Vooraan Kontich)

    25/07/2007 – ST.KATELIJNE WAVER (A) – Nieuwelingen – 55 Km – 01h23min

    Aantal deelnemers : 121
    1. Bas Krauwel
    3. Gijs Van Hoecke uit Zaffelare (C.T.Menen) op 15"
    20. Jori Van Steenberghen uit De Klinge (Hoop Op Zegen Beveren) op 29"
    31. Jonas De Permentier uit Sinaai (Avia C.T)


    25/07/2007 – WORTEGEM-PETEGEM (O) – Nieuwelingen – 61 Km – 01h33min

    Aantal deelnemers : 91
    1. Hannes Depraetere
    7. Jonas De Vylder uit Desteldonk (De Schacht Doe Het Zelf) op 20"
    26. Moreno De Pauw uit St.Pauwels (C.T.Menen)
    37. Jan Van Meirvenne uit Hamme (Asfra R.T)
    47. Didier Moens uit Baasrode (Hudiko Waasland)
     



    .
    .
    .
    .
    .
    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT


    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs