.
.
.
.
ELKE WOENSDAGMIDDAG VANAF 14H00 GROEPSTRAINING TE BEVEREN MET VERTREKPUNT RONDPUNT KASTEELDREEF !!!!
{TITEL_VRIJE_ZONE}
WEBSITES
  • DR. FRANK DE WINTER SPORTDOKTER
  • WIELRENNEN
  • DE WIELERSITE
  • CYCLING NEWS
  • CHW BEVEREN
  • MG SPORTS & BIKEFITTING
    .
    .
    .
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Aangepast zoeken
    DE POLDERRENNERS

    POLDERRENNERS
    03-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING W.A.O.D. VAN ZATERDAG 02/06/2007

    Proficiat aan PATRICK BOLSSENS uit Kieldrecht met zijn 5° Seizoenszege in de Catg.D

    Proficiat aan RONNY COSIJN uit Lochristi met zijn 1° Seizoenszege in de de Catg.E

     

    ZATERDAG 02/06/2007 – RONSE – W.A.O.D.

     

    CATG. A / B (53 dln.)

    1. Kristof Muys winnaar B

    2. Raf Martens winnaar A

    8. Nikola Lion uit St.Niklaas (A6)

    18. Gino Van Broeck uit Belsele (A12)

    24. Alex Goossens uit Vrasene (B8)


    CATG. C / D

    1. PATRICK BOLSSENS uit Kieldrecht winnaar D

    2. Franky Van Oyen winnaar C

    25. Marc Borghgraef uit Burcht (C15)


    CATG. E / E+

    1. Tony Baudonck winnaar E+

    2. Ronny COSIJN uit Lochristi winnaar E

    3. Lucien Van Goethem uit Stekene (E+2)

     

    CATG. F1

    1. Theo Coudyzer

    2. John Heyndrickx uit Nieuwkerken

    6. Freddy De Blick uit Beveren

    11. Alfred Staljanssens uit Stekene


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTOREPORTAGE WEDSTRIJD ZWARE MOTEREN TE WILRIJK

    WEDSTRIJD ACHTER ZWARE MOTOREN OP PISTE VAN WILRIJK !!!!

     

    Deze fotoreportage geeft de sfeer weer van de allereerste stayerswedstrijd op de wielerbaan van Wilrijk. Deze internationale meeting werd terecht als “historisch” genoemd.

     

    PISTE beirnaertsmeuldersbreuer bew 1.6.7 

    Wim Beirnaert achter André De Raet , was in de eerste reeks de beste. Met het nummer 5: Gangmaker Raymond Persijn met Edwin Smeulders en het nr 1 is Marc Pachéco de gangmaker van de Duitser Christoph Breuer.

    PISTE P de paepe bew 1.6.7 

    Paul De Paepe werd vijftig jaar nadat hij wereldkampioen bij de stayers werd, aan het publiek voorgesteld.

    PISTE beirnartsmeulders bew 1.6.7 

    De twee sterke Belgen Wim Beirnaert en Edwin Smeulders.

    PISTE EDWIN Smeulders wint achter Raymond Persijn bew 1.6.7

     Edwin Smeulders wint.

    PISTE GUYVERVOORTenRay Persijn bew 1.6.7 

    Na afloop vertelden organisatoren Guy Vervoort en Raymond Persijn aan onze speaker Flor Van de Velde dat ze getroffen werden door de publieke belangstelling. Zij willen de wedstrijd voor stayers zeker komend jaar een vervolg geven.

    PISTE ZW M podium bew 1.6.7

    De laureaten: vlnr de Fransman Emilien Clère (3de) met gangmaker François Toscano, winnaar Edwin Smeulders en Raymond Persijn en Duitser Christoph Breuer (2de) en zijn gangmaker, de Fransman Marc Pachéco.

     

    Samenstelling reportage: Flor Van de Velde


    Met dank aan Willy Bellemans


    02-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERTOERISTEN KRIJGEN FANTASTISCHE ONTVANGST TE ZWIJNDRECHT !!!

    ZWIJNDRECHT BEZORGT WIELERTOERISTEN  ONVERGETELIJK ONTVANGST !!!!!


    ZWZW Fortlaan vol wielert bew2.6 

    De Fortlaan vol wielertoeristen bij de aankomst.


    Zaterdagmiddag, rond 12.15u kwamen 217 wielertoeristen vanuit het Nederlandse Zwijndrecht de Sporthalparking aan de Fortlaan opgedraaid. Tot deze grote groep behoorden ook 47 toeristen uit Zwijndrecht, Melsele of Beveren.

    Reeds aan het Kerkplein in Burcht werd het kleurrijk en vooral lang uitgerekt peloton, opgewacht door zestien muzikanten van de Koninklijke Fietsfanfare “De Zwaluw” uit Eernegem in West-Vlaanderen.  Wat een sfeermakers! Deze veloclub bestaat dit jaar 115 jaar en is uniek ter wereld.

    Aan een gezapig tempo van nog geen 15 km/u reden ze voorop en de bevolking wist niet wat ze zag. Er reden ook twee tandems mee waarop de trommelaars zaten. Muzikanten bespeelden blaasinstrumenten zonder ventiel en zaten in een donkergroen uniform op splinternieuwe fietsen die ook al uniform waren.

    De Nederlandse wielertoeristen wachtte een zeer hartelijk ontvangst aan de sporthal waar de hete soep klaar stond. Na het eetmaal volgde in een speciaal opgestelde feesttent de officiële receptie. Ze werd geleid door burgemeester Willy Minnebo, schepen van sport Kris Herremans en schepen Chris Vermeulen. Namens de gemeentelijke sportdienst was Veerle Nyssen aanwezig. Zij had de organisatie van het Belgische deel van Zwijndrecht-Zwijndrecht in handen. Ze werd voor haar knap werk dan ook door het bestuur van DTC De Mol in de bloempjes gezet.

    Schepen van sport, Kris Herremans verwelkomde, organisatoren en deelnemers. Hij had zelf om 8u ’s morgens de start gegeven en de tocht in de wagen gevolgd. Hij dankte de Antwerpse Verkeerspolitie die van en tot aan de grens de groep begeleidde. De Zwijndrechtse politie had Luc Smet afgevaardigd en als ex-wielrenner weet die maar al te best hoe zulke organisatie moet verlopen.

    Omdat de wielertoerrit ook een goed doel in Nederland steunde overhandigde Schepen Herremans een cheque van  250 euro voor de actie “Kinderen Kanker Vrij”. Jan Korteland van DTC De Mol dankte de gemeente Zwijndrecht. Hij overhandigde ook een beker aan een Nederlandse groep die met meest deelnemers was.

    De trofee voor de van verst meerijdende groep was voor een vijftal deelnemers uit Beveren.

    Omdat het de 30ste uitgave was had DTC De Mol ook speciale bandana’s laten ontwerpen en maken. Jan Korteland overhandigde een eerste ingelijst exemplaar aan burgemeester Minnebo.

    Na een eet-en rustpauze van anderhalf uur vertrok de groep terug richting Nederland via de Waaslandtunnel, Italiëlei, Noorderlaan richting Ekeren, Hoevenen naar de Nederlandse grens en huiswaarts langs Sprundel, Etten-Leur, Langeweg, Dordrecht en eindelijk Zwijndrecht.

     

    ZWZWfietsende fanfare voorop bew 2.6

    De fietsfanfare “De Zwaluw” reed voorop.

    ZWZW overh cheque bew 2.6

    Het gemeentebestuur schonk 250 euro voor het goede doel. Vlnr: burgemeester Willy Minnebo, schepen Kris Herremans, schepen Chris Vermeulen en Jan Korteland  van de Nederlandse organisatie.

    ZWZW burgem bandana bew 2.6

    Burgemeester Minnebo kreeg als aandenken een ingelijste bandana die ter gelegenheid van de 30ste Zwijndrecht-Zwijndrecht werd ontworpen.



    TEKST EN FOTO’S:
    Flor Van de Velde.

     

     

     

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE NOODZAAK VAN WIELERPISTEN VOOR DE WIELERSPORT !!!!

    EEN WIELERPISTE VOOR BRUGGE , BEVEREN DE VOLGENDE?


    PISTE BRUGGE 1 bew 1.6

    De wielerbaan van Brugge met de opwarmingsbaan (ook voor skeeleren en rolschaatsen) en middenplein. De blauwe lijn op de baan is de stayerslijn en de rode de sprinterslijn.

     

    Omdat in Beveren voor de regio ook wordt gezorgd dat er een openlucht wielerpiste komt, is de opening van deze in het Bloso Sportcentrum van Brugge  in de deelgemeente Assebroek een belangrijk gegeven. Het is er net als in Wilrijk een asfalt wielerbaan met een baanomtrek van 333,33 meter en 7 meter breed. Vorig jaar in juni werd de eerste spadesteek gezet.

    Het is inmiddels al reeds de 10de nieuwe open wielerbaan met een asfalt oppervlak welke sinds 1992 of in een tijdspanne van 15 jaar, is gebouwd in België. Hierdoor beschikt elke provincie nu over één degelijke oefenwielerbaan.

    We zetten de aangelegde wielerpistes sedert 1992 eens op een rij. Tussen haakjes de naam van de deelgemeente waar de baan is gelegen :

    1992 - ZEMST (Elewijt)- lengte  377m .

    1994 - HULSHOUT - Lengte 384m .

    1999 - ANS (Alleur) - Lengte 400m 

    2000 - PEER - Lengte 400m .

    2000 - CHARLEROI (Gilly)- Lengte 250m  .

    2001 - ROCHEFORT (Jemelle) - Lengte 400m 

    2002 - REBECQ (Quenast) - Lengte 333,33 

    2005 - OOSTENDE (Stene) - Lengte 333,33 

    2006 - ANTWERPEN (Wilrijk) - Lengte 333,33 

    2007 - BRUGGE (Assebroek)  -Lengte 333,33 

    Al deze wielerbanen zijn in asfalt aangelegd.

     

    Verder zijn er momenteel nog plannen voor de aanleg en bouw van dergelijke banen in BEVEREN (reeds goedgekeurd en bezig) , AFFLIGEM (plannen), ROESELARE (plannen) en ergens in de omgeving van BRUSSEL (mogelijk Anderlecht)

    Verder werd in 2005 de halfoverdekte 250m houten wielerbaan te GENT Blaarmeersen omgebouwd naar een polyvalente indoor wielerbaan en werd geopend in februari 2006. Deze wielerbaan kreeg de naam van “ Vlaams wielercentrum Eddy Merckx”.

    In GENT in het Citadelpark is er ook nog steeds de technisch moeilijke kleine indoor baan van 166,66m gelegen in Sportpaleis "Het Kuipke" .

     

    En hoe zit het met de baan in het Sportpaleis van Antwerpen? Hier ligt de mooie 250m indoor wielerbaan reeds jarenlang, sinds het WK 2002, bedolven onder het gewicht van de tribunes. Het ziet er dus naar uit dat deze indoorbaan voorgoed is verloren voor de wielersport. De mensen uit de regio weten ook wel dat de uitbaters meer brood zien in andere evenementen zoals de vele optredens. Daar is meer geld aan te verdienen en waarom zouden zij investeren in het wielrennen.

    Ze zouden dus ook al beter deze baan definitief afbreken zoals men ook al in Ahoy Rotterdam, Keulen en Zurich heeft gedaan. Eventueel kunnen ze die piste dan terug opbouwen in bijvoorbeeld een hangar van één van de vele leegstaande legerkazernes die rond het Antwerpse staan te verkommeren. Hallo, ministeries doe het en geef de baanwielersport zo een kans om ’s winters te trainen nieuwe kansen!

     

    In Beveren vorderen de werken en in de loop van volgende week hebben we een afspraak met Schepen van Sport Dirk Van Esbroeck om samen naar de bouwwerf te stappen. De schepen zal dan ook alle  details kenbaar maken. In sportmiddens wordt de hoop uitgesproken dat het geen wielerbaan wordt met “slappe bochten” via een onvoldoende hellingsgraad.

    Het zou spijtig zijn moest Beveren van de bochten geen ernstig werk maken. Kenners zegden ons:

    -“Op een wielerbaan met bochten van minder dan 20 a 22° graden helling kan men wel met een wegfiets rijden, maar bijna onmogelijk, zeker in volle sprintsnelheid, met een echte pistefiets, want met de zwaartekracht wordt men in de bochten naar boven geduwd, waardoor het heel gevaarlijk wordt bij hogere snelheden. Idem bijvoorbeeld ook wanneer men met een wegfiets op de piste, op een veilige manier, achter een bromfiets of echte derny zou willen trainen voor een speedtraining of intervaltraining, kan hetzelfde gebeuren:  door de snelheid die wordt ontwikkeld wordt men in de bochten naar boven geduwd, en met slappe bochten is dat dan gewoon gevaarlijk.”

     

    Na het “Wielercentrum Eddy Merckx” in Gent en de “Wielerbaan Patrick Sercu” in Brugge kan in Beveren misschien, de “Wielerpiste Theo Verschueren” worden ingehuldigd. Want toen Theo in 1971 en 1972 wereldkampioen der stayers werd, woonde hij in Beveren. Het zou een mooi eerbetoon zijn aan ‘den Theo”.

     

    TEKST EN FOTO : Flor Van de Velde

     


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN ZATERDAG 02/06/2007
    Thibault Koppen 07


    Thibault Koppen
    (Beveren-KSV Deerlijk) rijdt Zondag 03/06/2007 zijn laatste wedstrijd voor de belangrijke examenperiode.

    Hij gaat van start inde wedstrijd Elite z/c en Beloften te Leeuwergem (O) , de totale afstand bedraagt 115 Km (12 X 9,5 Km).

    Dinsdag 29/05/2007 is Thibault bij het naar school rijden nog zwaar overkop gegaan met de fiets met alle gevolgen vandien , een diepe snede boven de wenkbrauw (5cm) diende genaaid te worden en hij hield er tal van kneuzingen aan over.

    Woensdag startte hij toch in de wedstrijd te Oosterzele maar is met tal van anderen gelost na 80 km en dit door de naweeën van zijn val.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN VRIJDAG 01/06/2007

    DE NIEUWE START VAN BELOFTE BART BAEYENS !!!


    Bart Baeyens 04

    Bart Baeyens (Overmere –Artevelde Gent) heeft een rustperiode achter de rug. Hij reed op 6 mei zijn laatste wedstrijd op het PK in Oosterzele.

    -“Ik was dringend aan wat rust toe.De batterijen waren op en mijn ijzergehalte stond te laag.Dat is nu in orde en alles staat op punt.”

    Bart start zaterdag in Waasmunster en moet afwachten hoe het zal gaan:

    -“ Het gevoel op training is in orde, maar koersen is iets anders. Zeker in deze categorie want bij de elite zonder contract en beloften mag je geen slechte periode kennen! In het begin van het seizoen liep alles goed , ik eindigde op ongeveer 100 deelnemers altijd rond de 30ste. Dat vind ik niet mis als eerste jaar belofte. Ik ging geregeld zelf in de aanval.”

    Maar van in april ging het mis door het rijden van maar liefst 27 koersen. Maar nu voelt Bart zich wel beter dan in maart. Dat belooft wel wat voor het weekend dat komt.

    -“Ik wil zeker nog eens wat van mij laten horen dit seizoen.Ik reed vorig jaar een prachtige zomervakantie en dat wil ik dit jaar overdoen. Vooral de maand augustus interesseert me met 2 wedstrijden voor eigen deur in Overmere en Berlare.”

    Belangrijk voor de 18-jarige Bart Baeyens is ook dat hij over twee weken een nieuwe job heeft waardoor hij meer tijd gaat hebben voor het koersen. “Ik moet maar drie dagen op de vijf werken.Ideaal is dat want op deze manier kan ik alles blijven doen voor mijn sport en verdien ik een centje bij. Ik kan immers niet blijven rekenen op mijn ouders !!!”

     

    TEKST: Flor Van de Velde


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING W.A.O.D. VAN VRIJDAG 01/06/2007
    Proficiat aan TIM VERCAUTEREN uit Belsele met zijn 1° Seizoenszege in de Catg.A 
    Proficiat aan WALTER DE VEERMAN met zijn zege in de Catg.C

    VRIJDAG 01/06/2007 - ERTVELDE - W.A.O.D.

    CATG. A / B  (38dln.)
    1. Kristof Muys winnaar B
    2. TIM VERCAUTEREN uit Belsele winnaar A
    8. Gunther De Cock uit St.Gilis-Waas (B3)
    16. Peter Van Havere uit Burcht (A10)
    22. Michaël Van De Casteele uit Stekene (A14)
    25. Filip Troubleyn uit Temse (A16)

    CATG. C / D
    1. Kenny De Maerteleire winnaar D
    3. WALTER DE VEERMAN uit Lochristi winnaar C
    12. Gunther Van Den Bosch uit De Klinge (C7)
    16. Dirk Onghena uit Kieldrecht (D7)
    20. Roger Schuurman van L.O. (C12)

    CATG. E / E+
    1. Florent De Leersnijder winnaar E+
    4. Helmuth Tas winnaar E
    5. Fons Van Raemdonck uit Beveren (E+4)

    CATG. F1
    1. Luc Snels
    2. John Heyndrickx uit Nieuwkerken
    9. Dirk De Cauwer uit Hamme
    14. Freddy De Blick uit Beveren

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN VRIJDAG 01/06/2007

    VRIJDAG 01/06/2007- BOOM (A)-Derny’s - Elite z/c+ Beloften - 100 km -

    Aantal deelnemers :

     

    01/06/2007- GULLEGEM (W) - Elite z/c+ Beloften - 105 Km - 02h18min

    Aantal deelnemers : 97

    1. Midaugas Goncaras
    2. Joeri Clauwaert
    3. Bart Kuypers 

    01/06/2007- KONTICH (A) - Elite z/c+ Beloften - 115 Km - 02h35min

    Aantal deelnemers : 85
    1. Willem Van Uffel
    2. Michaël Van Staeyen op 3"
    3. Kris Boeckmans


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARE AANRIJDING BIJ DE GROEPSTRAINING WARMOEZIER VAN DONDERDAG 31/05/2007

    PERSONENWAGEN RIJDT IN OP GROEP TOERISTEN !!!!!

    Donderdagavond 31/05/2007 heeft zich een zware aanrijding voor gedaan te St.Gillis-Waas tijdens de wekelijkse groepstraining "Warmoezier" die steeds vertrekken thv café Svelta te Melsele om 19h00.
    De groep bestaande uit een 30-tal renners was op de terugweg op het gronggebied St.Gillis-Waas ('t Kalf) toen een auto opeens bruusk en overwacht van links kwam en zomaar het peloton in reed.
    De renners reden per 2 en achter elkaar , de linkse renners zijn allen betrokken bij het ongeval terwijl de renners die rechts reden gespaard bleven.
    Geert Maes , Rudi Smet en Dirk Maes waren de eersten die opgeschept werden door de personenwagen , Freddy Van Osselaer , Frank Van Campenhout , Roger Van Zandvoort en nog één renner werden tevens omver gemaaid met alle gevolgen van dien.
    Een 12-tal renners op een hoop en enkele zwaar gekwetsten die moesten afgevoerd worden naar het Middelheim ziekenhuis met 3 ziekenwagens.(in totaal werden 7 renners weggebracht , een 8ste renner ging voor verzorging naar zijn huisdokter)
    De politie en de politiedeskundige hebben tot 01h00 s'nachts dit ongeval onderzocht , zelfs de fietsen moesten ter plaatse blijven voor het onderzoek.
    Wat de gekwetsten betreft was Freddy Van Osselaer uit Melsele de zwaarste getroffene met een gebroken bovenkaak en 13 hechtingen , hij heeft één nacht op spoed gelegen en is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis.
    Frank Van Campenhout uit Melsele hield er één gebroken rib en 2 gekneusde ribben aan over en werd verzorgt op spoed.(mocht naar huis)
    Dirk en Geert Maes uit Melsele zijn verzorgt geweest op spoed en hebben allen kneuzingen en schaafwonden.
    Rudi Smet en Roger Van Zandvoort werden ook verzorgt op spoed voor hun kneuzingen en schaafwonden.
    Freddy Van Osselaer : "Zoiets meemaken is verschrikkelijk maar het positieve is dat er geen doden zijn gevallen want als je het nadien bekijkt dan mogen we echt blij zijn dat we het er heelhuids vanaf hebben gebracht".

    Aan alle gekwetsten van harte veel beterschap gewenst en we hopen jullie allen weldra terug op de groepstrainingen te zien !!!!!!!




    01-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANKOMST ZWIJNDRECHT-ZWIJNDRECHT ZATERDAG 02/06/2007

    DAAR KOMEN DE ZWIJNDRECHTSE WIELERTOERISTEN !!!!!

     

    Zaterdagmiddag 02/06/2007 na 12u arriveren een kleine tweehonderd wielertoeristen die de 106 km lange heentocht vanuit het Nederlandse Zwijndrecht naar het Belgische zullen hebben gereden. Bij hen ook 52 renners uit Zwijndrecht en omliggende die ’s morgens om 6u al zullen vertrekken naar Nederland om mee te starten. Een achttal onder hen zal ook de terugtocht meerijden en zo ook de 215 km rond maken.

    Het publiek wordt verwacht aan de parking van de Sporthal om de deelnemers te verwelkomen. ’t Zal van ver te horen zijn want nadat de toeristen uit de Waaslandtunnel komen, rijden ze via de Beatrijslaan, voorbij het Galgenweel, naar Burcht waar ze aan het Kerkplein opgewacht worden door de Fietsfanfare “De Zwaluw”. Die rijdt voorop tot aan de sporthal.

    Op het basketbalveld staat een tent opgesteld waar de ontvangst zal doorgaan in aanwezigheid van afgevaardigden van het college van burgemeester en schepenen en gemeenteraadsleden. Omdat de tocht ook gebeurt in het kader van een goed doel zal de gemeente Zwijndrecht een cheque van 250 euro schenken voor het Nederlandse KIKA (Kinderen Kanker Vrij). Schepen van sport Kris Herremans zal die overhandigen.

    Om 13u50 vertrekt de groep weer richting Nederland, vooraf gereden door de Fietsfanfare tot aan het pleintje achteraan de Laarstraat.

    Ter gelegenheid van de 30ste uitgave hebben de organisatoren van DTC De Mol een speciale bandana laten maken en alle deelnemers zullen die dragen.

     

     TEKST: Flor Van de Velde


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAYERWEDSTRIJD TE WILRIJK VAN DONDERDAG 31/05/2007

    DONDERDAG 31/05/2007 - WILRIJK - STAYERWEDSTRIJD ACHTER ZWARE MOTEREN

    EDWIN SMEULDERS WINT EERSTE STAYERWEDSTRIJD OP PISTE VAN WILRIJK !!!!

     

    De stayerswedstrijd in Wilrijk kende een onverwacht succes. De initiatiefnemers hadden dat zeker niet verwacht. Blijkt dat “zware motoren” dan toch in de smaak valt van wielerliefhebbers. Het is zeker een dimensie anders rijden dan wat we de jongste tijd gewoon zijn met de derny’s. Eén van de eregasten was ex-wereldkampioen 1957, Paul De Paepe.

    De zes deelnemers moesten drie reeksen rijden van respectievelijk 45 (15 km), 60 (20 km) en 75 (25 km) ronden. De eerste reeks werd gewonnen door Wim Beirnaert (Rupelspurters) achter André De Raet die bewees dat hij enorme ervaring heeft achter zware motoren. De zoon van de uit Waasmunster afkomstige wielerbaankenner Paul Beirnaert, heeft er haast 23 jaar als wielrenner op zitten en daarvan koerst hij toch al een veertien jaar als stayer.

    De 2de plaats was voor de Fransman Jérome Montagne en 3de werd Edwin Smeulders (Rupelspurters) die werd gegangmaakt door Raymond Persijn.

    De tweede reeks ging naar de Duitser Christophe Breuer, de zoon van ex-Wereldkampioen Jean Breuer. (Won het WK in 1974 in Montreal). De meest opvallende figuur in deze reeks was toch Edwin Smeulders maar in de laatste ronden moest hij ook nog de Fransman Emilien Clère laten voorgaan. Wim Beirnaert verloor eigenlijk mooie punten voor de eindwinst want hij stayerde binnen als 5de.

    Een pluim alvast voor Luc Vloemans (38) uit Herentals die zijn allereerste keer een wedstrijd achter zware motoren reed achter debutant gangmaker Frans Van Asbroeck.

    Na twee reeksen stond de Duitser Breuer aan de leiding met 9 p en met 8 p volgden Jérome Montagne, Edwin Smeulders en Wim Beirnaert. De derde reeks was dus bijzonder belangrijk.

    Breuer was na half wedstrijd, niet uit de voorste gelederen weg te krijgen maar Edwin Smeulders gaf niet af en het werd al duidelijk dat het tussen die twee zou gaan.Het kwam zowaar tot een vinnig spurtje, nipt gewonnen door de 30-jarige Belg uit Hemiksem. De 3de plaats was voor Emilien Clère en Wim Beirnaert werd 4de. Door de 2de plaats van Breuer, stonden beiden met 14 p maar de laatste reeks was doorslaggevend en zo hield Smeulders de eer in eigen land. 

     

    EINDSTAND:


    1. Edwin Smeulders (Raymond Persijn)

    2. Christoph Breuer (D) ( Marc Pachéco)

    3. Emilien Clère (F) (François Toscano)

    4. Wim Beirnaert (André De Raet)

    5. Jérome Montagne (F) ( Alain Gaudillat)

    6. Luc Vloemans.(Frans Van Asbroeck)

     

    TEKST: Flor Van de Velde


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERKALENDER VOOR ZATERDAG 02/06 , ZONDAG 03/06 EN MAANDAG 04/06/2007

    WIELERKALENDER

     

    Zaterdag 2 juni leiden alle wegen naar de Ruiter in Waasmunster want daar wordt aan de Groenselstraat een wedstrijd voor Elite zonder Contract & Beloften gereden. Wel opletten want de start wordt al om 14.30u gegeven. De afstand bedraagt 118 km en dat is goed voor maar liefst 21 ronden van 5,6 km. Vorig jaar waren hier 65 deelnemers en Mindaugas Goncaras werd winnaar. Wie er voor WBV komt vermelden we best niet want de opgegeven namen kloppen maar zelden.

    In Ruisbroek–Puurs wordt zaterdag gefietst voor de Beker van België voor Juniores. De start wordt gegeven om 13u50 voor 128,5 km waarvan één grote ronde van 89,5 km. Aankomstlijn ligt in de Sint-Katharinastraat in Sauvegarde.

     

    Zondag 3 juni wordt daar in, Sauvegarde ook de Klein-Brabant Classic gereden voor Elite interclub.Start 12u50 voor 154,8 km waarvan één grote ronde van 123,8 km. Aankomst eveneens in Sauvegarde.

    In Daknam rijden de Juniores een wedstrijd met inschrijving in café De Reynaert aan de Pontweg 24. De start is voorzien om 15u en de afstand staat er op 97 km of 17 ronden van 5,7 km. Vorig jaar waren hier 38 deelnemers en de zege was voor Tom Van de Winckel.

     

    Dan is er nog Maandag 4 juni Kemzeke waar de Elite zonder Contract & Beloften koersen. Inschrijven in café Focus in de Regentiestraat en vertrek om 15u.  Afstand 119 km of 12 ronden van 9,9 km. Vorig jaar startten er 40 renners en Guy Smet won er toen zijn 6de zege van het seizoen.

     

     

    TEKST: FLOR VAN DE VELDE


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJDEN V.W.F. VOOR VRIJDAG 01/06 , ZATERDAG 02/06 , ZONDAG 03/06 EN WOENSDAG 06/06/2007

    VRIJDAG 01 JUNI 2007 - HAMME avondcriterium (9220) - Tweebruggenplein - Café Sportarena
    Kleedkamers en douches


    E-cat 18h
    F-cat 18h01
    D-cat 19h
    BC-cat 20h


    ZATERDAG 02 JUNI 2007 - DEFTINGE
    (9570) - Kruisstraat - Oude Hoeve
    Nieuwe omloop

    E-cat 13h

    GF-cat 13h01
    C-cat 14h30
    D-cat 14h31
    A-cat 16h
    B-cat 16h01

    ZONDAG 03 JUNI 2007 - LIEDEKERKE (1770) - Begijnemeers - Sportzone
    Kleedkamers en douches

    E-cat 13h

    GF-cat 13h01
    C-cat 14h30
    D-cat 14h31
    A-cat 16h
    B-cat 16h01


    WOENSDAG 06 JUNI 2007 - OORDEGEM (9340) - Speurstraat - Parochiezaal

    E-cat 16h
    GF-cat 16h01
    C-cat 17h30
    D-cat 17h31
    A-cat 19h
    B-cat 19h01


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEDSTRIJDEN W.A.O.D. VRIJDAG 01/06 , ZATERDAG 02/06 , ZONDAG 03/06 EN WOENSDAG 06/06/2007

    VRIJDAG 01 JUNI 2007 - ERTVELDE  - Biermuseum - Kuipstraat 36

     Locatie Kuipstraat - Ertvelde  


    G / G+

    13:30

    48 Km

     8 Ronden

    F2

    13:32

    48 Km

     8 Ronden

    F1

    15:01

    54 Km

     9 Ronden

    E / E+

    15:00

    54 Km

     9 Ronden

    C / D

    16:45

    60 Km

    10 Ronden

    A / B

    16:48

    60 Km

    10 Ronden

    Kampioenschap van België Catg. F1

     

    ZATERDAG 02 JUNI 2007 - RONSE – Feestzaal Klijpe - Zonnestraat 518
     Locatie Zonnestraat - Ronse


    G / G+

    13:00

    45 Km

     7 Ronden

    F2

    13:00

    45 Km

     7 Ronden

    F1

    14:30

    52 Km

     8 Ronden

    E / E+

    14:30

    52 Km

     8 Ronden

    C / D

    16:00

    65 Km

    10 Ronden

    A / B

    16:00

    65 Km

    10 Ronden

    INWONERS   18:00       52 Km      8 Ronden


    ZATERDAG 02 JUNI 2007 - WAASMUNSTER 
    - De Ruiter - Groenselstraat 101 

     Locatie Groenselstraat - Waasmunster

    INWONERS   18:30       56 Km      10 Ronden


    ZONDAG 03 JUNI 2007 - WAASMUNSTER 
    - De Ruiter - Groenselstraat 101
     Locatie Groenselstraat - Waasmunster


    G / G+

    14:00

    56 Km

    10 Ronden

    F2

    14:00

    56 Km

    10 Ronden

    F1

    14:00

    56 Km

    10 Ronden

    E / E+

    14:00

    56 Km

    10 Ronden

    C / D

    15:30

    67 Km

    10 Ronden

    A / B

    15:30

    67 Km

    12 Ronden

     

     

    WOENSDAG 06 JUNI 2007 - LOCHRISTI HIJFTE – Café Center – Hijfte Center

     Locatie Hijfte Center - Lochristi  

    G / G+

    14:00

    50 Km

    10 Ronden

    F2

    14:02

    50 Km

    10 Ronden

    F1

    15:30

    55 Km

    11 Ronden

    E / E+

    15:32

    55 Km

    11 Ronden

    C / D

    17:00

    60 Km

    12 Ronden

    A / B

    17:02

    60 Km

    12 Ronden


    31-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RONDE VAN BELGIE - RIT 2 - VAN DONDERDAG 31/05/2007

    GREG VAN AVERMAET LEIDER IN RONDE VAN BELGIE !!!!


    belgie2007_ver5

     

    In de tweede etappe van de Ronde van België gingen de renners opnieuw van start te Oostende. Vandaag lieten ze de kust definitief achter zich, om na een rit van 179 km te arriveren in Buggenhout. Onderweg werden vier hellingen aangedaan, nl. de Berendries, Tenbosse, de Muur van Geraardsbergen en de Bosberg. De top van de Bosberg lag op 60 km van de finish.
    De renners gingen opnieuw bijzonder snel van start, na één uur wedstrijd stonden reeds 48 km op de teller en na 60 km trokken zes renners in de aanval. Bij die zes zat Pieter Mertens, doch 10 km verder werden ze alweer ingerekend. Of toch niet, drie van de zes hielden de inspanning koppig vol en kregen het gezelschap van een vierde man, waar na een lange achtervolging nog een vijfde zijn wagonnetje kon aanpikken.
    Vijf renners aan het commando dus, w.o. Steven De Neef van Davitamon - Win for Life – Jong Vlaanderen. Hij had het gezelschap van Matthé Pronk (Unibet.com), Iljo Keisse (Chocolade Jacques), Nico Sijmens (Landbouwkrediet) en Jarno Van Mingeroet (Jartazi).
    Bij die vijf zat geen bedreiging voor leider Weylandt en zodoende kregen ze een vrijgeleide van het peloton. Ze reden een maximale voorsprong van 5' bijeen, doch éénmaal in de heuvelzone begon werden deze terug te lopen.
    Tussen de Muur van Geraardsbergen en de Bosberg konden 17 renners zich losrukken van het peloton en met nog 50 km voor de boeg kregen we 22 renners aan het commando. In deze kopgroep zaten 3 renners van Predictor-Lotto, nl. Greg Van Avermaet, Pieter Mertens en Björn Leukemans. Ook Kevin Ista van PCW Bodysol – Euro Millions tekende present in de kopgroep.
    Greg ging voluit voor de zwarte leiderstrui en pakte bij de tussenspurten acht boniseconden, wat hem aan de leiding bracht in het algemene klassement. In het peloton was het alle hens aan dek, doch het duurde tot op 12 km van de eindstreep vooraleer de kopgroep werd ingerekend.
    Hierna was er geen wegrijden meer mogelijk uit het peloton en werd het pleit beslecht in een massasprint. In de laatste bocht naar de finish kon Gorik Gardeyn (Unibet.com) een klein kloofje slaan en hield stand tot op de eindstreep. De Australiër Allan Davis (Discovery Channel) eindigde als tweede en de Amerikaan Tyler Farrar (Cofidis) vervolledigde het podium. Tom Steels spurtte naar de 5de plaats.
    Greg staat dus schitterend na twee dagen in de zwarte leiderstrui ! Wouter Weylandt volgt als tweede nu op 5”. En de neoprof uit Hamme mag vanavond in de complete driekleur slapen, want hij is ook leider in het punten- en rushesklassement !!!

    Uitslag
    1. Gorik Gardeyn (Bel) Unibet.com
    2.
    Allan Davis (Aus) Discovery Channel
    3. 
    Tyler Farrar (USA) Cofidis
    4.
    Wouter Weylandt (Bel) Quick.Step-Innergetic
    5. Tom Steels (Bel) uit Nieuwkerken Predictor-Lotto


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING W.A.O.D. VAN DINSDAG 29/05/2007
    DINSDAG 29/05/2007 - IJZENDIJKE - W.A.O.D.

    CATG. A / B (36 dln.)
    1. Bart Verhasselt winnaar A
    3. Sven Van Hoyweghen uit Puivelde (A3)
    4. Kristof Muys winnaar B
    10. Gino Van Broeck uit Belsele (A5)
    18. Gunther De Cock uit St.Gillis-Waas (B11)

    CATG. C / D
    1. Peter Kerckaert winnaaar D
    2. Jean-Paul Maveau winnaar C
    9. Etienne Claus uit Hamme (C6)
    10. André Van Geertsom uit St.Niklaas (D4)
    24. Roger Schuurman van L.O. (C17)
    26. Marc Borghgraef uit Burcht (C19)

    CATG. E / E+
    1. Helmuth Tas winnaar E
    2. Florent De Leersnijder winnaar E+

    CATG. F1
    1. Theo Coudyzer
    4. John Heyndrickx uit Nieuwkerken
    12. Dirk De Cauwer uit Hamme
    15. Freddy De Blick uit Beveren

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN DONDERDAG 31/05/2007

    ZEM INES CLAES bew 21.5
    Ines Claes
    (Beveren-Benelux team) behaalde Maandag 28/05/2007 haar eerste Top-10 plaats in de wedstrijd voor Dames Elite te De Pinte en dat na een weekend 3 koersen te hebben
    gereden. Vrijdag Le Bizet, Zaterdag Nederzwalm en Maandag de Pinte is het haar dan toch gelukt.

    Ines : “Vrijdag ook goed gekoerst, de laatste ronden lieten ze er 2 lopen, dacht ook te gaan maar mij lieten ze niet gaan waardoor ik in de spurt iets tekort kwam , maar toch nog rond de 18de plaats zat. De camera werkte er niet en vanaf de 6de plaats stond alles gelijk”.

    Ines : “Zaterdag ben ik op 4 ronden van het einde gestopt wegens maag en darm klachten, met in het achterhoord maandag nog goed te kunnen koersen”.

    Ines : “Maandag in De Pinte, voelde wel dat ik al een beetje vermoeid was maar toch is het gelukt om mij te plaatsen in de sprint, mede door mijn ploegmaatje Sofie die mij naar voor schreeuwde. Ik draaide als 5de in de laatste bocht en er is niemand meer over gekomen. Ik was totaal verrast dat ik nog 9de was".
    Vriend Kristof Verbraeken was uiteraard opgetogen met deze prestatie van Ines !!!!!!



    NOBELS NAT bew leon

    Natasja Nobels (Dendermonde-Squadra Ciclistica Femminile Bianchi) was Maandag 28/05/2007 in de wedstrijd voor Dames Elite te De Pinte niet zo goed. Toch heeft ze nog 2 van 4 te verdienen premies op haar naam gezet.

    Natasja : “Ik heb ook enkele keren geprobeerd om weg te rijden maar het bleef eigenlijk tot de voorlaatste ronde samen en dan zijn er 4 van het peloton weggereden, helaas had ik dit niet op tijd gezien. Voor de eindspurt was het heel gevaarlijk en heb ik niet meer mee gespurt”. 

    Natasja eindigde op de 23ste plaats. Zaterdag is het in Merchtem terug wedstrijd voor de Dames.



    Geen sleutelbeenbreuk gelukkig!!!

     

    Matthias Nijs 01

    Matthias Nijs (Nieuwkerken-PWC Jan Snel) werd Maandag 28/05/2007 opgenomen op de spoedafdeling van de Stadskliniek te Sint-Niklaas. Op de foto’s waren geen breuken te zien ter hoogte van de linkerschouder.
    Matthias : “Op mijn linker arm en been zijn heel wat schaaf -en brandwonden van over het asfalt te schuren. Ook mijn rechterduim is geraakt ter hoogte van het nagelbed. De schouder is geraakt en daar gaf de specialist vandaag uitsluitsel over”.

    Hij kreeg het goede nieuws dat er ook geen barst is ter hoogte van het schouderblad of bovenarm. Er is enkel vocht te zien en pezen en spieren hebben een zware slag gehad. Enkele kinebeurten zouden de pijn snel moeten verzachten.

    Matthias : “Ik geef deze week al zeker forfait voor Kontich, Ruisbroek en Kemzeke. Hopelijk kan ik verder mijn geplande programma afwerken”.

    Dinsdag heeft kinesist David Bombeke zijn schouder al behandeld en Woensdag hoopt Matthias al wat te kunnen

    trainen op de rollen om niet teveel te verliezen want het begon net goed te gaan.


    ike met de twee

    Robby Van Raemdonck (Kallo-N.C.T.) is een tijdje geleden vader geworden van de tweeling Haley en Kaya.
    Beide kindjes stellen het zeer goed en zijn nu thuis bij hun fiere ouders. Voor Robby een grote aanpassing want rust komt nu op de tweede plaats.
    Wat het wielerseizoen betreft zal alles op een iets lager pitje staan en in functie van het huishoudelijk leven.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIELERNIEUWS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN DONDERDAG 31/05/2007

    MATTHIAS ONGHENA KOERSEN IN FUNCTIE VAN HET VELDRIJDEN


    ONGHENA MATTH kiel bew 31.5

     

    Matthias Onghena (Kieldrecht-W.O.O.Parike) is begonnen aan het leggen van de basis om een goed crosseizoen te rijden. Het is trouwens iets dat de meeste veldrijders nu trachten te doen door op de weg te koersen.

    Matthias zit als student nu in zijn 2de jaar industrieel ingenieur chemie. In Sinaai was het pas zijn vierde wedstrijd na de winterstop en het ging daar redelijk vlot.

    -“Ik voel duidelijk dat ik sterker ben geworden. Ik tracht mee te koersen maar ik kom natuurlijk nog wel wat ritme tekort tegenover de andere jongens.Momenteel gaat alle aandacht naar de studie omdat ik nu volop in de examens zit tot eind juni. Ik train dus enkel wanneer het uitkomt met de beschikbare tijd. Ik zal dus waarschijnlijk geen wedstrijden meer rijden tot eind juni!”

    Over het algemeen kan de Kieldrechtenaar doorheen het jaar de combinatie studeren-koersen best maken. Alleen tijdens de examens en dan vooral die van januari, de tijd van het BK veldrijden, zit hij met een serieus tijds- en dus trainingsprobleem.

    Mijn training wordt steeds opgebouwd, louter in functie van het veld. Ik blijf daarom dus nu ook mijn aspecifieke trainingen verzorgen zoals skeeleren, lopen en fitnessen .Wanneer ik vlot de wegkoersen kan uitrijden is dit o.k. De training wordt niet aangepast in functie van de wegwedstrijden.”

     Zoals het verleden al onderstreepte, is de uithouding voor Matthias wel zijn sterkste wapen. Hij weet wel dat, gezien zijn eerdere tengere lichaamsbouw, er nog kracht te kort is.Hij probeert daar zeker wat aan te doen samen met trainer-kinesist David Bombeke en zijn team.

    Veel wedstrijden heeft hij nooit gereden en daar was een reden voor:

    -“Ik ben blijven voetballen tot mijn eerste jaar junior. Op de weg koerste ik maximum 15 a 20 wedstrijden per jaar en daarna in het crosseizoen 1 wedstrijd per weekend. Mijn vader vindt dat je pas veel moet koersen wanneer je lichaam er klaar voor is. En dit was voor mij vroeger nog niet het geval.” 

     Hoe kijkt de belofte nu naar de nabije toekomst?

    -“Na de examens begin ik terug op te bouwen, dan ga ik een weekje met de crossers op stage naar de Vogezen om dan terug wat wedstrijden te rijden. In principe zou ik graag terug de Ronde van Namen rijden die ik vorig jaar als eerstejaars belofte toch heb uitgereden. Ik kijk hier nu toch wel naar uit omdat het bergop rijden me wel redelijk goed lag. Eind augustus stop ik met de wegkoersen waarna een tweetal weken specifieke crosstrainingen volgen.Half september begin ik normaal terug te crossen. Hopelijk weer een beetje beter dan vorig jaar.”

     

     

    TEKST: Flor Van de Velde

     

    FOTO: Alain Sennesael


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG WEDSTRIJD TE OOSTERZELE VAN WOENSDAG 30/05/2007

    WOENSDAG 30/05/2007 - OOSTERZELE - ELITE ZONDER CONTRACT + BELOFTEN

    GREGORY DE MUNSTER WINNAAR, GUY SMET 4de TE OOSTERZELE


    OOSTERZ Greg Demunsterbloemen bew 31.5 

    De winnaar met de bloemen.


    In Oosterzele kwamen 98 renners een rugnummer afhalen in de Ereprijs Café The Tower Pub, de afsluiter van de Pinksterkermis. Er moesten 18 ronden van 6,4 km gereden worden.

    Streekrenners waren Bjorn Meersman (Bornem), Guy Smet (Kruibeke), Thibault Koppen (Beveren-Waas), Gunther Van Driessche (Lokeren), Mano Schouten (De Klinge), Davy Peirsman (Temse), Francis Geldof (Puivelde), Kurt Van Landeghem (Sint-Gillis-Waas), Sven Wielandt (Beveren-Waas) en Mindaugas Goncaras (Lithouwen).

    Van bij de start waren er vele pogingen om weg te geraken maar m'n kreeg geen vrijgeleide van het peloton. Tot in de 7de ronde moest gewacht worden op de beslissende aanval. Stanislav Zaraliev (Bulgarije), Gilles Devillers en Werner Vandromme versnelden en kregen een voorsprong bijeen die ze, ook al werkten ze vlot samen, moeilijk konden uitbouwen.

    Toen in de 11de ronde zes renners in de tegenaanval gingen konden ze de kloof overbruggen en we reden rond met negen leiders in de 12de ronde: Koen Beeckman, Stanislav Zaraliev (Bulgarije), Joris Wagemans, Guy Smet, Gilles Devillers, Werner Vandromme, Gregory De Munster, Kurt Van Landeghem en Marco Arriagada Quinchel (Chili). De beslissende vlucht dus. Werner Vandromme viel vooraan weg door pech. Met acht naar de finale toe.

    In het peloton werd echter ook nog geknokt voor een goede positie en het verbrokkelde. Een paar jongens met goede benen kwamen nog verbazend dicht bij de acht leiders toen de laatste ronde begon. Toch nog een ander scenario? Neen, want de leiders duwden harder op de pedalen en konden zich aanbieden voor de spurt.

    Gregory De Munster behaalde daarin zijn 3de seizoenszege voor Koen Beeckman, Kurt Van Landeghem, Guy Smet en de Bulgaar Stanislav Zaraliev. Mindaugas Goncaras werd 11de, Sven Wielandt 22ste, Bjorn Meersman 25ste en Francis Geldof 26ste.

    Na afloop wachtte een aantal renners nog een verrassing: dopingcontrole.


    OOSTERZ aankomst bew 31.5 

    Gregory De Munster wint de spurt. In donkere trui Kurt Van Landeghem en achter hem verstopt Guy Smet.

    OOSTERZ sven wielandt bew 31.5

    Sven Wielandt reed ook in Oosterzele.

    OOSTERZ B Meersmans bew 31.5

    Bjorn Meersman moest tevreden zijn met de 25ste plaats.


    TEKST: Flor Van de Velde


    FOTO’S: Alain Sennesael

     

     

     

     


    30-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSLAGEN RENNERS UIT HET WAASLAND EN OMGEVING VAN WOENSDAG 30/05/2007
    WOENSDAG 30/05/2007 - OOSTERZELE (O) - Elite zonder Contract + Beloften - 118 Km - 02h40min
    Aantal deelnemers : 98
    1. Gregory De Munster
    3. Kurt Van Landeghem uit St.Gillis-Waas (WSC Vooruit-St.Gillis-Waas)
    4. Guy Smet uit Kruibeke (Wimi-Games-St.Martinus-Kerksken)
    22. Sven Wielandt uit Beveren (Wielerpromotieclub Jeugdteam) op 7"
    25. Bjorn Meersman uit Bornem (Rock Werchter-Chocolade Jacques) op 2'50"


    .
    .
    .
    .
    .

    ZATERDAG , DINSDAG EN DONDERDAGMORGEND VANAF 09H30 GROEPSTRAINING ZWIJNDRECHT VERTREKPUNT VERBROEDERING R. ORLENTSTRAAT


    .
    .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    WIELERCLUBS
  • TEAM SOUDAL QUICKSTEP
  • TEAM LOTTO DSTNY
  • TEAM FLANDERS BALOISE
  • TEAM AG2R CITROËN
  • TEAM JUMBO VISMA

    WIELERCLUBS
  • WIELERTEAM WAASLAND
  • TOPSPORT VLAANDEREN-RIDLEY 2012
  • RUDYCO-RIPA C.T.

    WIELERCLUBS
  • VANOMOBIL MTB-TEAM
  • DE ZONDAGRIJDERS
  • WTC ASTORIA MEERDONK

    WEDSTRIJD BONDEN
  • W.A.O.D.
  • E.C.W.
  • F.C.W.B.
  • BELGIAN CYCLING SELECTION
  • V.W.V.
  • K.B.W.B.

    WEBSITES
  • SPORTCOMITE HET VLIEGEND WIEL KLEIN-SINAAI
  • CATENA CYCLING
  • WIELERSPORT
  • TWC DE ZWALUW

    BEKLIMMINGEN EN COLS
  • CLIMB BY BIKE
  • LA MARMOTTE
  • COLS VAN EUROPA
  • WIELRENNERS
  • KLIMROUTES
  • V.W.B.
  • EDH

  • UCI PROTOUR
  • UCI PROTOUR
  • WIELRENSITE.NL
  • WIELERSCHOOL

    MOUNTAINBIKE
  • MOUNTAINBIKE
  • ROUTES 1
  • ROUTES 2

    Aangepast zoeken

    Archief per week
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 29/11-05/12 -0001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs