Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    11-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLEOPATRA by CHINA GLAZE
    Every Girl needs some bling and so do I ! Toen ik dit lakje op verschillende blogs zag was ik direct verkocht. Glitterlakjes staan erom bekend dat ze een echte 'pain in the ass' zijn om te verwijderen en deze is daarop geen uitzondering, moet ik toch even vermelden

    Dit Cleopatra lakje bevat kleine en grote gouden glitter en af en toe een flake. In het licht schittert de kleur als een diamant!

    1 laagje:


    2 laagjes:


    3 laagjes:


    Eén laagje geeft een heel leuk effect als je hem aanbrengt op een andere kleur nagellak. Drie lagen zorgt ervoor dat de glitter helemaal dekkend is !!

    11-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    10-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GREAT NEWS !
    Na lang wachten is het bijna zover, dan heb ik eeeeeeeiiiindelijk m'n eigen website, alles is momenteel nog in de maak en op 1 april gaat het startschot af ! Nee dit is geen grap !

    Ik start daar helemaal opnieuw, FOTD en tutorials blijven nog steeds elke zaterdag, met uiteraard ELKE dag één of meerdere updates zoals gewoonlijk ! Mijn artikels hier blijven nog steeds staan. Met m'n nieuwe webstek probeer ik nog meer mensen te bereiken en zet ik mijn passie vol liefde verder!!!!




    10-03-2011 om 10:43 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    09-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIPICE STRAWBERRIES
    De Zeeman, daar stap ik graag eens binnen om te budgetshoppen . Je vind er beautyproducten aan lage prijzen en meestal ook wel in voordeelflacons. Geen zo'n groot gamma als de Action, dat niet, maar toch genoeg om een aantal shampoo's en douchegels te kunnen inslaan. Aan de kassa kwam ik dit veelbelovende product tegen en dat voor 0.99cent :



    Een lippenbalsem die geurt/smaakt naar aardbeien, mét SPF 15, vitamine B5 en Viatmine E, mét natuurlijke boters en plantenextracten én aminozuur voor herstel van de lippen. De lipbalsem zou je lippen hydrateren, verzachten, en nog veel meer goeds.

    Ook op de achterkant van de verpakking een heel resem aan beloftes,ik zal het niet vertalen omdat ik ervan uitga dat iedereen de uitleg wel zal verstaan:



    De lipbalsem zelf ziet eruit alsof hij een broertje/zusje van Labello zou kunnen zijn, alleen heeft deze er een andere naam in een ander lettertype op staan:



    Ook de vorm én de kleur van de balsem is volgens mij niet echt vernieuwend en een kopie van de Labello versie:



    Als ik de balsem open ruik ik op 't eerste snuifje niks van de 'aardbeien' die deze zou moeten bevatten. Nuja, de hoop nog niet opgegeven omdat ik het misschien wel zou smaken...helaas, ook hier een fail ! Ik ruik/smaak helemaal niks !

    De balsem geeft je lippen een licht gekleurd tintje, wat opzich wel mooi is.

    Ook op het vlak van hydrateren enz...doet hij volgens mij helemaal niks, m'n lippen zijn zacht vlak nadat ik de balsem aanbreng maar daar blijft het dan ook bij. Nadien voelen ze zelfs nog droger aan dan oor ik de balsem aanbracht. Labello deed ook compleet niks voor mij en dus kopie ervan is dus ook geen uitzondering!

    Nee, ik ben geen fan!

    09-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    08-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berry Fairy oogschaduw, LE Catrice Floralista Collectie EXACTE Urban Decay Last Call DUPE
    Gisteren liet ik vallen dat ik de Florista Collectie van Catrice niet echt spectaculair vond, dat is nog ook steeds zo, toch vind ik de blush die ik gisteren reviewde en deze oogschaduw wel de moeite waard !!!!



    Over de verpakking ben ik ook sterk te spreken, het mooie bloemetjesmotief in zilver en wit vind ik prachtig!!!! Bery Fairy is een bessenkleur met een supermooie glans.



    Ik heb de indruk dat deze textuur geheel anders is dan wat we van Catrice gewoonlijk zijn. De oogschaduw voelt wat creamy aan maar het is en blijft een poeder. Hij is héél gepigmenteerd, check hiervoor de swatches:





    Toen ik de kleur swatchte kreeg ik een soort van flashback, ik had de kleur precies al eens eerder gezien en ik was er zeker van dat ik een gelijknamige kleur in m'n stash heb en gelijk heb ik !!! Deze is namelijk een exacte dupe voor Urban Decay's Last Call oogschaduw !!! Kijk maar zelf mee.

    Links, Catrice Berry Fairy     Rechts UD Last Call oogschaduw, beiden met flash:


    Links Catrice Berry Fairy, Rechts UD Last Call, beiden mét flash:


    Zo in close up zie je dat UD's Last Call misschien één tintje donkerder is maar het valt nauwelijks op. Beiden bevatten ze evenveel pigment en beiden zijn ze heel makkelijk te blenden. In de pan zien ze er ietsje anders uit maar zodra je swatches neemt zie je de gelijkenissen!

    Dames die deze dupe persé willen hebben, get your ass as soon as possible naar 't Kruidvat want deze is Limited Edition !

    08-03-2011 om 21:20 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M BODY SPLASHES
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Sinds jaar en dag ben ik fan van Bodysplashes. Ik heb er al tientallen versleten. Waarom ik ze zo fijn vind? Ze zijn goedkoop, bevatten meestal geen alcohol die je huid irriteert of die vlekken maakt op je kleding én ze ruiken heerlijk.

    Laatsts vond ik er twee in de H&M, Spring Blossom en Ginger Vanilla. Eigenlijk hadden ze 3 verschillende soorten, maar deze twee sprongen er voor mij meer uit. Elk kosten ze 1.95 euro 't stuk. Supergoedkoop.

    De geuren zijn exact zoals de namen, ik kan het zelf niet beter omschrijven. Spring Blossom ruikt héérlijk fris en Ginger Vanilla ruikt iets zoeter. Bodysplashes zijn uiteraard minder geconcentreerd dan parfums, maar dan spray je gewoon een keer meer. De geuren zijn zacht aanwezig en niet overdonderend !

    08-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    07-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AS LIVELY AS EVER duo blush, Catrice Floralista collectie
    Sinds kort ligt de nieuwe Catrice Floralista blush in de rekken. Ik was wat teleurgesteld van de collectie en bacht dus alleen dit mee:



    De blush komt in de nu al welbekende doorzichtige vierkante verpakking, om in het Florista thema te blijven is het doosje versierd met een zilver en een wit bloemmotief. Ook op de blush zelf vind je deze mooie print terug.



    De blush bevat 2 kleuren en beiden zijn mat. Een poederroze en een perzikleur, je kan de kleuren apart gebruiken of blenden, naargelang waar je die dag zin in hebt. Voor de swatch hieronder blende ik de kleuren samen, zo vind ik hem trouwens ook 't makkelijkst in gebruik:



    De blush is ietsje poederig, dus let een beetje op welke blushborstel je gebruikt, maar hij is wel heel goed te blenden en geeft je wangen een mooi gezond kleurtje. De blush is vanaf heden te kopen en kost 3.99euro.

    Kon jij al iets op de kop tikken? Of spreekt de collectie je niet echt aan?

    07-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC STUDIO SCULPT NC20 FOUNDATION
    Al tijden stond deze foundation op m'n wishlist: MAC's Studio Sculpt Foundation. Onlangs schaftte ik hem eindelijk aan en daar werd m'n No Buy verbroken... . Dit is de tint NC 20, en ik betaalde 29 euro voor een tube van 40ml. Niet van de goedkoopste maar zeker z'n geld waard!

    Studio Sculpt bevat SPF 15, genoeg bescherming voor in de winter, maar in de zomer gebruik je best nog een nevenproduct met hogere factor. Even ene kleine vermelding, foundations met SPF laten je gezicht altijd bleker lijken op foto...Hoe dat komt weet ik niet precies maar het is zo   Deze foundation is zeer geschikt voor dames met een droger huidtype.



    Voor deze foundation liet ik me colormatchen. Persoonlijk vind ik dat echt belangrijk voor een foundation, niks is lelijker dan rondlopen met een foundation die je gezicht niet matched !

    Zelf matchte de mua mij een NC 20 in de winter een NC 25 in de zomer, deze behoren tot foundations met een gele ondertoon. De hele MAC theorie hieromtrent is nogal ingewikkeld, maar de MUA vertelde me dat m'n gezicht een gele ondertoon heeft maar met veel roodheden op bepaalde plaatsten en dat het geel in de foundation die roodheid neutraliseert. Moest ik een NW nemen zou het roze op roze zijn, waardoor roodheden nog meer in de verf gezet worden. En zoals ik het goed begreep is NC bedoeld voor warme types en de NW voor koudere types...

     Om het makkelijk te maken:
    * dames met gele ondertonen staan mooi met gouden juwelen, want die zijn warm van kleur. Dus kies je een NC.
    * dames met roze ondertonen staan mooi met wit gouden/ zilveren juwelen want die zijn koud van kleur. Dus ga je voor een NW.

    Tot hier deze toelichting! Op naar de foundation itself

    Textuur:


    De textuur van de Studio Sculp is geheel anders dan wat ik van de meeste foundations gewoon ben, deze is een dikke creme. Met de grootte van een erwt kan je je hele gezicht maquilleren, dus voordelig in gebruik is hij wel, mag ook wel voor z'n prijs vind ik dan weer

    Geblend:


    Doordat deze foundation redelijk dik is vind ik hem wat moeilijker open blenden. Al zeker als je een foundationkwast gebruikt. Daarom verkies ik om hem aan te brengen met m'n handen, de warmte van je vingers zorgt ervoor dat de foundation wat smelt en dus makkelijker blend.

    LET OP ! Het is niet omdat je bij de Studio Sculpt foundation een NC 20 bent dat je bij andere mac foundations hetzelfde nummer hebt, de Studio Sculpt is veel dekkender...dus geeft ie direct ook meer kleur.

    Probeerden jullie al de Studio Sculpt? Ben jij een NC of een NW? Raak jij wegwijs in de MAC Colorchart??

    07-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    Tags:mac
    06-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC GOLDEN LARIAT MSF, WONDER WOMAN COLLECTIE
    Gisteren toonde ik jullie al de Mighty Aphrodity blush uit de Wonder Woman collectie, vandaag is het de beurt aan de Golden Lariat MSF. Net als de blush is ook deze groter van formaat, het dubbele van wat we van de Msf's gewoon zijn. Deze kost 34 euro.

    Hij komt in net dezelfde verpakking als de blush:



    The beauty:


    Golden Lariat bevat zoals je ziet 3 verschillende kleuren, een gouden shimmer, een donkerder bruine shimmer en een donkere perzikkleur, die je zowel apart als samengeblend kan gebruiken.

    Swatches:


    Aangezien deze MSF veel shimmer, géén glitter' bevat breng je hem best met een lichte hand aan. Je kan ermee contouren, highlighten of je kan hem gebruiken als blush. Alle samengeblend geeft hij mijn huid een mooie bronsgouden gloed !

    Wat kochten jullie uit de Wonder Woman Collectie??

    06-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Face
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSTANT LASH EXTENDER by NATURAL ANGEL
    Toen ik in de Make Up For Ever Store was in Brussel, stond er een standje met afgeprijsde items. Eén item daarvan was deze Instant Lash Extender, van het merk Natural Angel. Ik had er nog nooit van gehoord, en aangezien deze afgeprijsd was naar 5 euro was ik razend benieuwd !



    Lash Extender beloofd je langere en vollere wimpers te geven in 3 stappen. De tube bevat 'natural fibers', dus natuurlijke vezels die een laagje rond je eigen wimpers leggen.

    Wat zegt Natural Angel?:





    Kort samengevat: Gebruik de lashfibers tussen twee lagen mascara in, door middel van een soort van mascaraborsteltje. Dit zorgt voor volume en verlenging.

    Maar hoe zien die fibers er nu precies uit? Check deze close-up:


    Ik sloeg aan het proberen en dit werd het resultaat, oog zonder mascara en fibers:


    Mét laagje mascara, laagje fibers en nog een laagje mascara:


    De fibers zorgen er inderdaad voor dat je wimpers voller en langer zijn, maar niet met een extreem 'false lash' effect. Ik ben ervan overtuigd dat er mascara's op de markt zijn die je datzelfde effect geven. Ook merkte ik nadien wat fall-out van de fibers op, op m'n neusbrug. Dit merkte ik wel pas als ik héél dicht tegen m'n spiegel aankeek.

    Ook heb ik de indruk dat de fibers ervoor zorgen dat je wimpers veel meer aan elkaar kleven, daar kan je natuurlijk een wimperkammetje voor gebruiken, maar dan heb je weer de kans dat je de fibers uitkamt...

    Nog even een foto van m'n beide ogen:


    Ik vind het een leuke items maar niet echt een 'must have', de volle 10 euro zou ik het niet waard vinden, maar de helft die ek ervoor betaalde vind ik dan wel weer goed.

    Ik ben vind het een leuk extraatje in m'n stash, maar ik ben overtuigd dat er mascaras zijn die je datzelfde effect geven.

    Wat vinden jullie van dit product na de foto's gezien te hebben?

    06-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    05-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIGHTY APHRODITY BLUSH, MAC WONDER WOMAN COLLECTIE
    Ik moet eerlijk toegeven, ik stond niet echt te springen toen ik hoorde van de nieuwe MAC Wonder Woman collectie. Alhoewel, het was eigenlijk meer de verpakking die me niet echt aansprak, natuurlijk kan een mens niet oordelen zonder iets echt wel gezien te hebben !!

    Vandaag ging ik een dagje naar Gent, en als eerste maakten we een stopje bij de MAC. Eerlijk, ik ben nog steeds niet wild van de verpakking maar wel van hetgeen wat erin zit en ik kocht daarom toch twee dingen

    'De Wonder Woman Collectie is geinspireerd op de fictieve superheldin Wonder Woman, één van de eerste vrouwelijk helden in stripverhalen en waarschijnlijk de meest bekende ooit.'
     
    De buit:


    Laat me even duidelijk zijn, de kartonnen doosjes waar de producten inkomen vind ik dan wel weer mooi . Maar de verpakking waar de producten in komen, daar moet ik nog even aan wennen . Het is namelijk nogal fel en doet me denken aan legoblokken:



    De blush is groter en bevat het dubbele qua product of de gewone blushes, voor deze blush betaal je 24 euro.

    Mighty Aphrodite is een mooie two-tone blush, hij bevat een mooie perzikkleur en een donkerder matte roze kleur:



    Swatches:


    De blush kan je op twee verschilldende manieren gebruiken, ofwel gebruik je ze apart ofwel meng je de kleuren tot één blushkleur. Ik verkies het laatste, aangezien de perzikkleur nogal licht is en mij meer een highlighter effect geeft.

    De blush is heel makkelijk te blenden en geeft me wangen een hele mooie glow !

    Morgen komt het tweede item aan de beurt, dus stay tuned!

    05-03-2011 om 21:09 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Face
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD

    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee met deze makkelijke stap voor stap tutorial:



    Start zoals gewoonlijk met je dagelijkse make-uproutine. Vergeet vooral geen oogschaduwprimer.

    1. Breng een highlighter aan in je binnenste ooghoek en net onder je wenkbrauw. Breng dan op de eerste helft van je ooglid een geelgouden kleur aan. Ga hiermee niet verder dan je crease:



    2. Breng deze gouden kleur aan op de eerste helft van je onderste wimperrand. Breng hierna op de buitenste helft van zowel onderste als bovenste wimperrand een oranjekleurige oogschaduw aan:



    3. Breng een roodbruine oogschaduw aan in je crease, zet sterker aan aan de buitenkant en vervaag naar binnen toe:



    4. Breng een donker groengouden eyeliner aan op je bovenste en onderste wimperrand. Eindig met mascara:



    VOILAAAAAAAAAAA





    05-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    04-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M NAGELLAK SWATCHES
    Nagellakjes van de H&M vind ik zoooo leuk ! Up To Date kleuren, goedkoop én goed van kwaliteit, what does a girl want more?! Helaas heeft niet elke H&M de nagellakjes en winkels die het dan wel hebben, hebben niet altijd dezelfde kleuren, dus...even rondkijken dus!

    Vandaag toon ik jullie 3 kleuren waar ik helemaal zot van ben, ideale zomerkleuren die me doen kwijlen naar warme zonnige dagen.

    Blue My Mind, een felle creamy indigo kleur:




    No Mambo Jambo, een turqoise/groene kleur met groene shimmer:




    Peppermint Fusion, een pastelblauwe kleur met de meest gorgeous blauwe shimmer:




    De meeste H&M lakjes die ik al probeerde lakten allemaal relatief dekkend in één laagje, toch verkies ik er meestal twee, gewoon omdat het de kleur intenser maakt.

    Héél leuk vind ik ook de hippe namen die de lakjes krijgen, toch vind ik dat Peppermint fusiion niet echt bij het laatste lakje past. Dit lakje is blauwen pepermunt is toch altijd groen? Maar bon, dat is nu het einde van de wereld niet

    Deze lakjes kosten 3.95 euro 't stuk en ik vind ze hun geld méér dan waard !

    Wat vinden jullie van de H&M nagellakjes?

    04-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    03-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOOLA by BENEFIT
    M'n vierde maar zeker en vast niet laatste Benefit Boxed Powder product is de Hoola Bronzer. Deze stond al tijden op m'n wishlist, omdat hij dé perfect matte bronzer zou zijn voor velen.

    Charlotte, een trouwe lezeres van m'n blog en ondertussen ook beetje van vriendin, bracht deze mee uit de US. Ik betaalde er $28 voor wat op een 20 euro komt. Maar liefst 12 euro goedkoper dan dat je hem in de Inno in Antwerpen of Brussel koopt.



    Ook hier weer gaat het om een kartonnen doosje, die als je besluit om hem in je handtas mee te nemen, waarschijnlijk geen lang leven heeft. Karton verslijt, punt uit. Meteen ook een knipoog naar Benefit om het doosje sterker van materiaal te maken !

    Het doosje heeft net als alle andere boxed-powders een meeneem borsteltje erin zitten. Deze vind ik handig voor on-the-go:



    Hoola is een compleet matte poeder met een eerder gele ondertoon, vele bronzers hebben een oranje ondertoon waardoor je gezicht eerder een rode gloed krijgt in plaats van een bruine gloed. Voor mij is deze perfect !!! Ik heb sowieso al veel rode ondertonen in m'n huid en door deze bronzer worden die ondertonen een beetje gedempt in plaats van in de verf gezet, plus, m'n huid krijgt een gezond tintje.



    Swatch:


    Ook is deze bronzer perfect om te contouren, zeker omdat hij niks van shimmer bevat. Je hebt er totaal niet veel van nodig dus je komt een hele tijd ver ermee.

    Als je opzoek bent naar een 'dupe' van dit product, kijk dan eens bij Gosh, de bronzer in hun gamma (met het nerveneffect, of strand-effect) is een exacte dupe  en kost 1 derde van de prijs !

    Wie is er net als ik helemaal holderdebolder van deze bronzer?

    03-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Bronzer
    02-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEMAQUILLANT DOUCEUR by Yves Rocher
    Bij een bestelling bij Yves Rocher kreeg ik gratis deze oogmake-up remover:



    Wat Yves Rocher beloofd met dit product:



    Het goedje is een zachtgeurende vloeibare substantie. Sowieso zijn vloeibare removers al een uitdaging voor mijn aangezien ik liever creme's of lotions gebruik. De lotion is doorzichtig.
    Bij vloeibare producten heb ik altijd de neiging om meer dan nodig te nemen, zo ook weer bij dit. Voor ik 't weet is m'n watje kliedernat . Ik geef toe, dit is volledig mijn schuld, en ligt niet aan de verpakking want het flesje heeft maar een kleine opening waardoor 't product komt.

    Als ik m'n ogen begin te reinigen merk ik al direct : nee...deze doet 't niet voor mij ! In plaats van de make-up te verwijderen wrijft deze gewoon alles open waardoor ik panda-ogen krijg. Geen gezicht !

    Ik heb ook 't gevoel dat ik moet 'frotten' (hard weg en weer wrijven) om de make-up weg te krijgen. En laat dat nu net niet de bedoeling zijn op de dunne huid rond je ogen.

    Néée, deze is een complete fail, toch voor mij. Al een geluk dat ik hem niet kocht anders was dit echt weggesmeten geld.

    Zijn er dames die wel fan zijn van deze reiniger?

    02-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    01-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAVORIETEN FEBRUARI
    Tijd voor een nieuwe favoritene van de afgelopen maand! Sommigen zag je misschien al eens verschijnen in één of andere vorige 'favorieten'post, maar dat wil alleen maar zeggen dat ik die producten echt wel toppers vind!



    * WnW Blush in Naive, een matte oudroze blush, die ik herontdekt heb in m'n stash
    * OPI Black Shatter nailpolish, de meest fantastische nagellak voor een no-fuss nailart
    * ELF Cool Bronzer, een favoriet ook van de maand januari, deze gebruik ik tot hij op is!
    * ELF Transluscent mattifying powder, superfijn gemalen product die je foundation matteert en je teint de hele dag onberispelijk houdt



    * Essence longlasting eyepencil, deze gebruik ik in m'n binnenste ooghoek als highlighter
    * Essence blush brush, compact, handig, zacht en hij ziet er nog leuk uit ook! Een echte bargain!
    * Hema Eyebrow Pencil in nr 11, herontdekt na een hele tijd wenkbrauwpoeder gebruikt te hebben
    * Maybelline Dream Matte Mousse foundation, deze heeft zo'n zachte textuur en droogt m'n huid niet uit. Hij is nu nog halfvol en ik probeer hem te gebruiken tot hij compleet op is!



    * TBS Mang Body Butter, deze ruikt hemels en is bijna op, dus gebruiken is de boodschap!
    * Yves Rocher Fleur de Noel Parfum, deze is eiegenlijk een Kerstgeur van 2 jaar geleden, maar hij ruikt zo zacht en tegelijk fris, ideaal voor de lente!
    * Pantene Pro V Volume mousse, geeft m' haar instant volume

    Wat zijn jouw favorieten van de afgelopen maand???

    01-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    28-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIT DALLAS EN Z'N DUPES
    Niet iedereen heeft meer dan 10 of 20 euro over voor een blush, ook ik niet! Daarom besloot op ik zoek te gaan naar enkele dupes van duurdere producten, zoals vandaag Benefit's Dallas blush, die rond de $28 dollar kost of 32 euro in de Inno in Antwerpen en Brussel.



    Om jullie de zoektocht te besparen heb ik vandaag 2 dupes voor jullie, de Essence Silky Touch blush in Natural Beauty en de Rimmel Bronze blush. Beiden behoren ze tot een verschillende prijscategorie, Essence is Hella Cheap, rond de 2euro voor een blush en Rimmel is iets duurder, rond de 6 euro voor een blush.



    Swatches van L naar R Essence, Benefit's Dallas en Rimmel Bronze:


    De dupes sluiten héél dicht aan bij Benefit's Dallas, de Essence blush is een tintje bruiner en de Rimmel blush heeft een tikkeltje meer oranje in zich. Al bij al heel goed én betaalbare dupes !!!

    Wat vinden jullie van zo'n dupe-posts? Mogen er zo meer online komen?

    28-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Face
    27-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: ELF *MOD MAUVE*

    Mod Mauve van ELF is een mooi creamy bruine bessen kleurig lakje, het is een klassieke kleur die bij talloze verschillende outfits en gelegheden past.

    Het lakje brengt makkelijk en niet streperig aan, dekt in 2 lagen. Voor de prijs van 1euro is deze een echte musthave in je stash!



    27-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:E.L.F
    26-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee met deze makkelijke stap voor stap tutorial!



    Start zoals gewoonlijk met je dagelijkse make-up routine en vergeet zeker geen oogschaduwbasis.

    1. Breng een limoenkleurige oogschaduw aan over gans je bewegend ooglid tot aan je crease en een klein beetje op je binnenste ooghoek:



    2. Breng dan een 'teal'kleurige oogschaduw aan op het buitenste 3de van je ooglid (en zorg dat het mooi in het limoengroen overloopt) en op je onderste wimperrand:



    3. Breng dan in en net boven je crease een paarsblauwe kleur oogschaduw aan. A la Cornflower Pigment van MAC. Zet de buitenkant sterker aan en vervaag goed naar de binnenkant. Breng dan op je bovenste wimperrand een zwarte eyeliner aan, en doe dit ook op de buitenste helft van je onderste wimperrand. Eindig met mascara:



    VOILAAAAAA





    26-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    25-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ARNICA ESSENTIEL REPAIR HANDBALSEM by Yves Rocher
    Ook nu nog moet ik met handcreme smeren, al is het dan niet meer zoveel als in putje winter. En doordat ik overdag minder smeer kunnen m'n handen wel een 'repairmaskertje gebruiken 's avonds. Dit doe ik met deze handcreme van Yves Rocher, de Arnica Essentiel Repair Handbalsem voor 's nachts:



    Dit is wat het product beloofd:



    Zoals het product omschreven wordt is het echt wel geschikt voor 's nachts, voor overdag is hij veel te vet. Net voor 't slapengaan smeer ik m'n handen in met deze héérlijk geurende creme en de volgende ochtend voelen m'n handen poezelig zacht aan

    Deze handcreme kost 6.90 euro, maar is regelmatig aan sterke vermindering te verkrijgen bij de vele Yves Rocher acties !

    Gebruiken jullie dezelfde handcreme voor zowel overdag als 's nachts?

    25-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Body
    24-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIORGIO ARMANI MASTER PRIMER
    Nog niet zolang geleden begon ik een 'gezichtsprimer' te gebruiken. Ik las overal dat dit ervoor zorgde dat je make-up langer mooi bleef zitten en dat je echt wel een goeie basis hebt waaop je je make-up aanbrengt.

    Zelf probeerde ik ondertussen al 2 verschillende, de primer van Gosh en Benefit's That Gal, beiden héél aangenaam in gebruik ! Toen ik een staaltje kreeg van Giorgio Armani's primer was ik héél benieuwd, want geef toe...een primer van Armani klinkt chique ;-)



    Op 't eerste zicht ziet de primer eruit als vele andere primers, een doorzichtig, gelachtig goedje. Deze heeft geen geur. Van primer heb je maar héél weinig nodig anders glijdt je make-up gewoon weer je gezicht af.



    Deze primer voelt superzacht aan op je huid en zorgt ervoor dat je porien kleiner lijken, net als die van Gosh trouwens, dus daar merk ik geen verschil. M'n make-up smeert makkelijk open.Tegen de middag zit m'n make-up nog helemaal perfect, en enkele uren later ook nog steeds dus daar scoort hij alleszins goed ! Hier scoort hij iets beter dan de Gosh primer!

    Een ander minpunt vind ik dan weer persoonlijk, is de prijs. Voor Armani's primer betaal je $56, wat op ongeveer 40 euro komt. Voor de Gosh primer betaal je 15.99 euro.

    De primer van Armani doet echt wel z'n werk, maar dat doet die van Gosh ook. En om nu 40 euro neer tellen voor een primer, dat vind ik wat teveel van het goeie . Ook het feit dat deze primer moeilijker te verkrijgen is, is voor mij al een stap terug.

    Zou jij eerder een duurdere of goedkopere primer kopen???

    24-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Face


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs