Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 42 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    01-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAVORIETEN FEBRUARI
    Tijd voor een nieuwe favoritene van de afgelopen maand! Sommigen zag je misschien al eens verschijnen in één of andere vorige 'favorieten'post, maar dat wil alleen maar zeggen dat ik die producten echt wel toppers vind!



    * WnW Blush in Naive, een matte oudroze blush, die ik herontdekt heb in m'n stash
    * OPI Black Shatter nailpolish, de meest fantastische nagellak voor een no-fuss nailart
    * ELF Cool Bronzer, een favoriet ook van de maand januari, deze gebruik ik tot hij op is!
    * ELF Transluscent mattifying powder, superfijn gemalen product die je foundation matteert en je teint de hele dag onberispelijk houdt



    * Essence longlasting eyepencil, deze gebruik ik in m'n binnenste ooghoek als highlighter
    * Essence blush brush, compact, handig, zacht en hij ziet er nog leuk uit ook! Een echte bargain!
    * Hema Eyebrow Pencil in nr 11, herontdekt na een hele tijd wenkbrauwpoeder gebruikt te hebben
    * Maybelline Dream Matte Mousse foundation, deze heeft zo'n zachte textuur en droogt m'n huid niet uit. Hij is nu nog halfvol en ik probeer hem te gebruiken tot hij compleet op is!



    * TBS Mang Body Butter, deze ruikt hemels en is bijna op, dus gebruiken is de boodschap!
    * Yves Rocher Fleur de Noel Parfum, deze is eiegenlijk een Kerstgeur van 2 jaar geleden, maar hij ruikt zo zacht en tegelijk fris, ideaal voor de lente!
    * Pantene Pro V Volume mousse, geeft m' haar instant volume

    Wat zijn jouw favorieten van de afgelopen maand???

    01-03-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    28-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIT DALLAS EN Z'N DUPES
    Niet iedereen heeft meer dan 10 of 20 euro over voor een blush, ook ik niet! Daarom besloot op ik zoek te gaan naar enkele dupes van duurdere producten, zoals vandaag Benefit's Dallas blush, die rond de $28 dollar kost of 32 euro in de Inno in Antwerpen en Brussel.



    Om jullie de zoektocht te besparen heb ik vandaag 2 dupes voor jullie, de Essence Silky Touch blush in Natural Beauty en de Rimmel Bronze blush. Beiden behoren ze tot een verschillende prijscategorie, Essence is Hella Cheap, rond de 2euro voor een blush en Rimmel is iets duurder, rond de 6 euro voor een blush.



    Swatches van L naar R Essence, Benefit's Dallas en Rimmel Bronze:


    De dupes sluiten héél dicht aan bij Benefit's Dallas, de Essence blush is een tintje bruiner en de Rimmel blush heeft een tikkeltje meer oranje in zich. Al bij al heel goed én betaalbare dupes !!!

    Wat vinden jullie van zo'n dupe-posts? Mogen er zo meer online komen?

    28-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Face
    27-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: ELF *MOD MAUVE*

    Mod Mauve van ELF is een mooi creamy bruine bessen kleurig lakje, het is een klassieke kleur die bij talloze verschillende outfits en gelegheden past.

    Het lakje brengt makkelijk en niet streperig aan, dekt in 2 lagen. Voor de prijs van 1euro is deze een echte musthave in je stash!



    27-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:E.L.F
    26-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee met deze makkelijke stap voor stap tutorial!



    Start zoals gewoonlijk met je dagelijkse make-up routine en vergeet zeker geen oogschaduwbasis.

    1. Breng een limoenkleurige oogschaduw aan over gans je bewegend ooglid tot aan je crease en een klein beetje op je binnenste ooghoek:



    2. Breng dan een 'teal'kleurige oogschaduw aan op het buitenste 3de van je ooglid (en zorg dat het mooi in het limoengroen overloopt) en op je onderste wimperrand:



    3. Breng dan in en net boven je crease een paarsblauwe kleur oogschaduw aan. A la Cornflower Pigment van MAC. Zet de buitenkant sterker aan en vervaag goed naar de binnenkant. Breng dan op je bovenste wimperrand een zwarte eyeliner aan, en doe dit ook op de buitenste helft van je onderste wimperrand. Eindig met mascara:



    VOILAAAAAA





    26-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    25-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ARNICA ESSENTIEL REPAIR HANDBALSEM by Yves Rocher
    Ook nu nog moet ik met handcreme smeren, al is het dan niet meer zoveel als in putje winter. En doordat ik overdag minder smeer kunnen m'n handen wel een 'repairmaskertje gebruiken 's avonds. Dit doe ik met deze handcreme van Yves Rocher, de Arnica Essentiel Repair Handbalsem voor 's nachts:



    Dit is wat het product beloofd:



    Zoals het product omschreven wordt is het echt wel geschikt voor 's nachts, voor overdag is hij veel te vet. Net voor 't slapengaan smeer ik m'n handen in met deze héérlijk geurende creme en de volgende ochtend voelen m'n handen poezelig zacht aan

    Deze handcreme kost 6.90 euro, maar is regelmatig aan sterke vermindering te verkrijgen bij de vele Yves Rocher acties !

    Gebruiken jullie dezelfde handcreme voor zowel overdag als 's nachts?

    25-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Body
    24-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GIORGIO ARMANI MASTER PRIMER
    Nog niet zolang geleden begon ik een 'gezichtsprimer' te gebruiken. Ik las overal dat dit ervoor zorgde dat je make-up langer mooi bleef zitten en dat je echt wel een goeie basis hebt waaop je je make-up aanbrengt.

    Zelf probeerde ik ondertussen al 2 verschillende, de primer van Gosh en Benefit's That Gal, beiden héél aangenaam in gebruik ! Toen ik een staaltje kreeg van Giorgio Armani's primer was ik héél benieuwd, want geef toe...een primer van Armani klinkt chique ;-)



    Op 't eerste zicht ziet de primer eruit als vele andere primers, een doorzichtig, gelachtig goedje. Deze heeft geen geur. Van primer heb je maar héél weinig nodig anders glijdt je make-up gewoon weer je gezicht af.



    Deze primer voelt superzacht aan op je huid en zorgt ervoor dat je porien kleiner lijken, net als die van Gosh trouwens, dus daar merk ik geen verschil. M'n make-up smeert makkelijk open.Tegen de middag zit m'n make-up nog helemaal perfect, en enkele uren later ook nog steeds dus daar scoort hij alleszins goed ! Hier scoort hij iets beter dan de Gosh primer!

    Een ander minpunt vind ik dan weer persoonlijk, is de prijs. Voor Armani's primer betaal je $56, wat op ongeveer 40 euro komt. Voor de Gosh primer betaal je 15.99 euro.

    De primer van Armani doet echt wel z'n werk, maar dat doet die van Gosh ook. En om nu 40 euro neer tellen voor een primer, dat vind ik wat teveel van het goeie . Ook het feit dat deze primer moeilijker te verkrijgen is, is voor mij al een stap terug.

    Zou jij eerder een duurdere of goedkopere primer kopen???

    24-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Face
    23-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIST JE DAT....
    www.sephora.fr ook naar Belgie verstuurd??? Verzendingskosten zijn rond de 14 euro.

    Nu zijn Urban Decay, Nars, Stila, Cargo en zoveel meer toch binnen handbereik !

    23-02-2011 om 21:22 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLACK SHATTER by OPI
    Al van toen ik de eerste foto's op blogs zag verschijnen was ik verkocht. Shatter nagellak oftewel crackle nagellak that is!!!! Toendertijd moeilijk te vinden maar toen OPI's Katy Perry collectie uitkwam heb ik mijn slag geslaan ! En dat deed ik niet alleen; Charlotte (een lezeres van me) hielp me hiermee, waarvoor ontzettend bedankt !!!!!!

    De Black Shatter nagellak kostte me 13.90 euro en is momenteel verkrijgbaar. Charlotte haalde hem voor mij in de Cosmeticary in Brussel, maar wees snel want de shop had er maar 2 beschikbaar !!!!!!

    Als basislakje gebruikte ik een soort van foillakje van KIKO. Ik ben reuzebenieuwd om aan het testen te slaan met andere basiskleuren!



    De crackle of shatter is een zwarte matte lak die je aanbrengt over gelijk welke andere nagellak, glitter, shimmer, creme...hij geeft elke nagellak een soort van kraak of luipaardeffect.







    M'n handen en nagelriemen zijn momenteel echt verschrikkelijk droog, dat krijg je goed te zien bij de close-up. Wat ik ook probeer, het lukt me momenteel niet om m'n handen een babyvelletje te geven. Daar zit ongetwijfeld het rare en koude weer voor tussen maar misschien moet ik ook eens een andere handcreme aanschaffen. Hebben jullie aanraders??



    De crackle breng je het best aan in een dun laagje, dan geeft hij 't mooiste en meest effect. Natuurlijk kan je hem dikker aanbrengen, het is maar te zien welk effect je wil!

    Wat vinden jullie van de Crackle- trend???

    23-02-2011 om 16:26 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PIGMENT STASH SNEEK PEAK
    Pigments........ik heb er ontzettend véél en ik moet toegeven dat ik ze véél te weinig gebruik . 's Morgens als ik me klaarmaak om te werken vind ik ze een beetje teveel poespas in gebruik. Als ik pigments gebruik doe ik dat dan ook 't liefst met een mixing medium en ik zie het niet zitten om smorgens te zitten mengen enz..tot ik het juiste effect heb die ik wil, daar verlies ik teveel tijd mee

    Ik haalde ze onlangs weer boven en besloot ze meer te gebruiken want het is toch echt wel zonde dat ze in een vergeten hoek staan:



    Even een close-up:



    Ik heb allerlei soorten, Everyday Minerals,  ELF, een heleboel van Gosh, een aantal van 2True, Fyrinnae's, L'oreal HIP's, Pure Luxe, Bourjois enz...

    Ik heb ook nog een aantal MAC pigments, die bewaar ik apart, bij m'n MAC stash.

    Heb jij veel pigments, gebruik je liever pigments of 'pressed oogschaduw?

    23-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    22-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC BITE OF AN APPLE BLUSH
    De Venomous Villaines Collectie is al een tijdje historie, toen de collectie pas uitkwam schaftte ik mezelf éen item aan. De Bite Of An Apple blush, geïnspireerd op de ‘Evil Queen’ vanuit het sprookje ‘Sneeuwwitje’.



    De kleur is superfel, zoals een giftige rode appel. Hij bevat ongelofelijk veel pigment dus doseren is de boodschap!!


    Persoonlijk vind ik hem iets moeilijker te blenden maar dat komt dan weer omdat de kleur zo fel is, het ligt zeker niet aan de structuur van de blush!





     Kochten jullie iets uit deze VV collectie?

    Now that the MAC Venomous Villaines hype has passed, I would like to show you one more article.

    I bought one item from the collection and that’s ‘Bite of an Apple’ blush, inspired by ‘Evil Queen’ from the fairy tale ‘Snow White’.

    The colour is extremely bright, like a poisonous apple. It has a lot of pigmentation, so you really have to be careful when you apply it!

    Personally I think it’s a little more difficult to blend it, but I blame the heavy colour for it, not the texture of the blush!

    What did you buy from the VV Collection?









    22-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Blush
    21-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE OOGSCHADUW

    Toen Catrice z’n gamma vernieuwde, ondertussen al een tijdje geleden, schaftte ik mezelf deze 2 oogschaduwmono’s aan. Hoog tijd om deze te reviewen!

    Petrol Keeps Me Running & Dalai Drama:


    Ik vind het zo leuk dat alle items hippe namen hebben ! Ik was héél verrast door ’t pigment van de vernieuwde lijn, check for yourself:



    Deze swatches zijn genomen zonder oogschaduwprimer, foundation of oogschaduwbasis. Dus puur de oogschaduw. Het pigment is gewoon prachtig ! De oogschaduwen zijn zacht van textuur, dus makkelijk aan te brengen en te blenden.

    Twee minpuntjes die ik kan bedenken zijn dat de oogschaduwen poederig zijn, waardoor je wel wat fall-out krijgt. Het andere minpuntje is dat de ‘petrol’kleur ‘stained’, dus vlekt. Bij deze gebruik je zeker en vast een primer.

    Welke zijn nog aanraders???





    21-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    20-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: ADMIRE by CHINA GLAZE, Romantique Collection
    'Admire' komt uit de Romantique Collection van China Glaze, de collectie bestond uit allemaal zachte 'chrome' kleuren. Deze kocht ik bij Enchantra. Eigenlijk stonde er nog een aantal lakjes uit deze collectie op m'n wishlist al waren die  helaas uitverkocht.

    Admire is een mooie lichtroze 'chrome' kleur, die zooooo glanst precies alsof hij licht geeft. Dit lakje dektte al perfect in één laag, maar een tweede laag maakt de kleur alleen intenser.







    Nog steeds staan de andere lakjes ( Poetic, Passion, Joy en Delight)  op m'n wishlist en ik hoop ze gauw te kunnen aanschaffen !

    Wat vinden jullie van Chrome finishes bij nagellak?

    20-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    19-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Rood is nogal een moeilijke kleur als het op oogschaduw aankomt tenminste. Vandaag draag ik een look waar rood in verwerkt is zodat het toch een draagbare kleur wordt voor overdag! Het palletje die ik voor deze look gebruikt heb is het WnW LE Night Elf palette,
    http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/page=1/pagesize=10/ItemID=136491/

    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee met deze makkelijke stap voor stap tutorial !



    Start zoals gewoonlijk met je dagelijkse make-uproutine en gebruik een oogschaduwprimer!

    1. Breng een rode oogschaduw aan op de helft van je ooglid, laat hierbij je binnenste ooghoek vrij om daar de highlighterkleur aan te brengen:



    2. Breng een highlighterkleur aan in je binnenste ooghoek:



    3. Breng op de andere helft van je ooglid een duochrome oogschaduw aan, dit is een bruine kleur met groenblauwe glans, breng die kleur ook aan op de binnenste helft van je onderste wimperrand:



    4. Breng in je uiterst buitenste ooghoek en in je crease een matte zwarte oogschaduw aan, doe dit ook op de buitenste helft van je onderste wimperrand:



    5. Blend alle kleuren zodat alles mooi in mekaar overloopt en dat harde lijnen verdwijnen. breng als laatste zwarte eyeliner en mascara aan :







    19-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    18-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC GLITTER PIGMENT: REFLECTS RED
    MAC pigments zijn echt de max voor hun prijs !!! 17euro betaal je voor een potje, waar je jaren mee kan doen. De pigments zijn multifunctioneel en kunnen gebruikt worden op lippen, ogen, nagels of op het ganse lichaam.

    De Glitter pigments zijn op hun mooist als je ze nat aanbrengt met mixing medium, fix+, of gewoon water. Het maakt de kleur intenser en geeft de tint een andere dimensie. Bv deze ziet er in het potje uit als witte glitter met rode schittering, breng je hem aan met een mixing medium dan wordt de kleur grijs met een rode metallic finish

    Toen ik deze aankocht, vorige maand, kreeg ik nog een oude verpakking waar meer in zit dan die die nu verkocht worden:



    De exacte kleur van dit pigment zie je het best in de foto hierboven en op de foto hieronder:



    Ik probeerde swatches te maken maar op géén enkele foto kwam de kleur goed tot z'n recht, en krijg je bijna alleen een witte glans te zien. Kijk daarom goed naar de foto's van de pigment in z'n verpakking





    Als je besluit om deze glitterpigments droog aan te brengen zorg er dan zeker voor dat je een kleverige basis gebruikt! Enekele goeie productjes hiervoor zijn de NYX Jumbo Pencil in Milk, en in Black om de kleur een andere dimensie te geven. Nog een aanrader zijn de ELF cream shadows.

    Glitter and Glamour gegarandeert met dit pigment

    18-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:MAC
    17-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUNCLUB REFRESHING & MOISTURISING LIPGLOSS by Essence
    Essence Sunclub glossjes zijn superfijne glossjes voor een klein prijsje. Neem zeker eens een kijkje bij demake-up stand. Vandaag toon ik jullie de tint:  Sunkiss Coral.



    De kleur is een koraalroze met véel roze shimmer. De glossjes zijn niet kleverig, maar blijven dan ook niet superlang. Ook vind ik ze nog lekker ruiken, ze doen me wat denken aan de MAC lipsticks, maar dan een tikkeltje zachter.



    Swatch:


    De Essence glossjes vind je bij Kruidvat en kosten 2.49 euro. Pretty Bargain dus

    17-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REPAIRING BALM FOR DRY ENDS by Yves Rocher Nutrition
    Droge en gespleten haarpunten....dames die hun haar regelmatig drogen weten er alles van! Daar vond Yves Rocher iets op met deze 'Repairing Balm For Dry Ends'.



    De beschrijving over hoeje het product moet aanbrengen is simpel, breng een kleine hoeveelheid aan op droge punten en spoel niet uit , het product is verrijkt met zoete amandelolie en granenmelk, beiden gekweekt van organische teelt:



    Aangezien ik redelijk kort haar heb, gebruik ik nog minder dan de grote van een erwtje. Wrijf 't product open op je handpalmen en breng aan op de droge gespleten punten. Het product ruikt alvast héél lekker, het doet me een beetje aan karnemelk denken

    Op 't eerste moment voelt de balsem nogal vet aan, maar dit verdwijnt direct als sneeuw voor de zn aangezien het product héél snel intrekt. Weg droge punten en weg coupe frisee !!!!

    De Repairing Balm is uiteraard te verkrijgen bij Yves Rocher en kost rond de 6 euro voor 50ml. Niet van de goedkoopste, maar tegelijk ook weer wel als je weet dat je van dit product zéér weinig nodig hebt !

    17-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Hair
    16-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOVE IS.....
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eigenlijk had ik deze post maandag moeten plaatsen aangezien het dan Valentijn was. Toch wil ik jullie deze foto niet onthouden (klik op foto om groter te zien) 

    True Love is...............................................................................................................In mekaar verstrengeld liggen, check die pootjes!!!!

    16-02-2011 om 18:57 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIDNIGHT BROWN/CAVIAR CREAM EYELINER DUO by Smashbox
    Smashbox is een prijzig merk, een tijdje tekoop geweest in sommige Ici Paris Xl's maar door de slechte verkoopspunten werd het hier in Vlaanderen uit de verkoopsrekken gehaald. Wie toch nog Smashbox wil bemachtigen kan beroep doen op Sephora, buitenlandse webshops of Ebay.

     Ergens in m'n stash had ik nog dit eyelinerduo liggen die ik voor jullie zal reviewen. Alle Smashbox items komen in een mooie maar klassieke zwarte verpakking:



    Het duo heet Midnight Brown/ Caviar omdat, duh..., het duo een donkerbruine en een zwarte kleur creamliner bevat. Het potje op zich is niet groot, de grootte van een MAC oogschaduw, die dan nog eens in twee gedeeld is voor de 2 kleuren liner.



    Ikzelf breng het liedst de liner aan met een 'slanted' penseel, dus een schuin penseel. De liner is prachtig gepigmenteerd, zéér creamy en compleet dekkend in één lijntje. Het feit dat het een vette cream is maakt het supermakkelijk deze aan te brengen!

    Swatch:


    Maar daar blijft het dan ook bij...... !!! Qua stayingpower, waar de meeste cream-liners toch hoog in scoren, is deze echt een nul. Hij blijft voor géén meter zitten.
    Als je een primer gebruikt, dan de creamliner én daarna de liner nog eens afpoedert met een exact dezelfde kleur houdt hij het wel een tijdje vol...maar al zeker geen ganse dag.. En zeg nu zelf , een creamliner die je daarna nog moet afpoederen is toch geen werk?

    Helaas, deze heeft voor mij gefaald en de prijs die ze hiervoor vragen is dan ook belachelijk duur, 26 dollar ! Een No-Go voor mij !!!!

    Probeerden jullie al Smashbox Cream Liners?? Ook zo mistevreden als ik?

    16-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Smashbox
    Tags:eyes
    15-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POSHE TOPCOAT
    Topcoats die je nagellak sneller laten drogen zijn een must-have in elke stash! Seche Vite, China Glaze Fast Forward, I love them both. Bij de webshop Enchantra, www.enchantra.eu, kwam ik deze sneldrogende topcoat tegen en besloot hem aan m'n winkelmandje toe te voegen.

    Ik kende het merk niet, en na even rondzoeken kwam ik te weten dat Poshe nagellak een merk is zoals alle anderen die op vele Amerikaanse webshops verkocht wordt. Maar nu dus ook bij Enchantra.



    Poshe beloofd véél, check daarvoor de verpakking:



    * Poshe heeft een revolutionaire formule die droogt in één minuut én die droogt door alle nagellaklagen in 5 minuten. Poshé is een award winnende nagellaklijn die gebruikt wordt door honderden nailcare-professionals overal*

    Hoe te gebruiken?



    Breng aan over basecoat of natte nagellak. De nagellak en topcoat kunnen aangeraakt worden in 1 minuut en is compleet droog in 5 minuten. Gebruik geen UV licht, warmte of droogte versnellers, laat de nagellak aan de lucht drogen.
    Om bestaande nagellak op je nagels te laten opleven breng je 1 laagje Poshé aan. In minder dan 1 minuut zal je manicure er weer nieuw uitzien. Gebruik alleen Poshé Polish Reviver om deze nagellak z'n originele viscositeit te laten behouden. Poshé Polish Reviver zal ervoor zorgen dat andere nagellakken glanzender en sneller drogen.

    Poshé to the point:



    * Voor natuurlijke of valse nagels
    * Werkt niet vergelend op de nagels
    * Geen UV licht of warmte nodig om te laten drogen
    * Opmerkbare glossy finish
    * Chip- bestendig
    * Twee UV-remmers om vergelen te voorkomen

    Het flesje vind ik er leuk uitzien met de afbeelding van een gezichtje:


    Maar doet deze topcoat nu echt wat hij allemaal beloofd???

    Ja, Ja en nog eens ja !!!!!!!!!  M'n nagellak is compleet uitgehard na 5 minuten en ook na 1 minuut kon ik hem al zachtjes aanraken !
     
    Bij hele donkere kleuren nagellak zie je een ietsiepietsie beetje 'schrinkage', om veel shrinkage te vermijden breng je de dag nadien een gewone topcoat aan in plaats van deze Poshé. Hij laat de nagellak niet chippen en m'n nagellak bleef 4 dagen chipvrij !!

    Deze Poshé topcoat kost iets van rond de 7 à 8 euro en is z'n geld dus meer dan waard!! Ik koope hem zeker opnieuw!

    Hoorde jij al van het merk: Poshé?

    15-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    14-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: HEY DOLL by China Glaze
    Hey Doll, van China Glaze komt uit de Vintage Vixen collectie en is een mauve/bruine kleur met zilveren shimmer erdoorheen. Mooi is hij wel  maar niet echt spannend of vernieuwend...Een kleur die goed eigenlijk beter past in de herfst al kan ik hem nu ook nog appreccieren, ook ideaal is hij voor op 't werk !



    14-02-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs