Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    12-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H & M WATERMELON LIPBALM
    Dit cute blikje met lipbalsem is te koop in de H&M voor maar 1.95 euro. Het tinnen blikje met de roze bloem-motieven, I just love it !!!



    De balsem itself:


    Ok, op het blikje staat 'watermeloen' en dat is dus niet gelogen. Bij het openen komt de heerlijke sappiige watermeloengeur je tegemoet. Voor sommigen misschien iets te sterk, maar volgens mij ruikt hij hemels!!

    De substantie is te vergelijken met Vaseline, aleen heeft deze een lichtroze tintje en een héérlijk geurtje. Op je lippen zelf blijft hij doorzichtig en hij geeft ze een verzorgend laagje.

    Of hij nu echt je lippen verzorgd?? Nee...niet echt Hij maakt ze zacht zolang je het product op hebt, maar eenmaal het verdwenen is voelen je lippen weer droog aan, wat er voor zorgt dat je weer moet smeren...

    Maar 'k geef toe, de geur is zodanig lekker dat ik het zelf niet erg vind dat hij eigenlijk niks doet Enne, er zijn ook nog 2 'Lemonade' versies beschikbaar voor degene die zich geroepen voelen!

    12-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    11-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee met deze makkelijke stap voor stap tips!



    Start zoals gewoonlijk met je dagelijkse make-up routine en natuurlijk een goede oogschaduwprimer. Ik gebruik UDPP. Alle kleuren oogschaduw komen uit de Covergirl palletjes die ik jullie toonde in m'n favorietenpost op 1 september.

    1. Start met een turkooisen kleur op gans je bewegend ooglid EN op de helft van je onderste ooglid.


    2.Breng boven de turkooisen kleur, dus net boven je crease een zalm/oranje-achtige tint aan. Vervaag naar binnen toe.


    3.Breng nu in je crease, dus op de grens van het turkooise en de zalmkleur, een blauwe kleur aan van binnenste naar buitenste ooghoek.


    4. Breng de blauwe kleur ook aan op de andere helft van je onderste ooglid. Zorg dat boven en onderkant qua blauwe kleur verbonden zijn


    5. Breng een donkerblauwe eyeliner aan op zowel bovenste als onderst ooglid, heel dicht tegen je wimperranden.


    TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA




    11-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    10-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIVEA CASHMERE MOMENTS
    Deze Nivea Cashmere Moments Showercream vond ik in de Zeeman voor 1.49 euro. De douchecreme zou Cashmere extract bevatten en Orchidee Bloesems.



    De foto hieronder toont wat het product beloofd, al kreeg ik de sticker er wel niet helemaal af:
    '

    'Laat de sensuele geur van de orchideebloesems je zintuigen verwenne; terwijl de zijdezachte douchecreme met cashmir extracten je huid reinigen en zo zacht als kasjmir laten aanvoelen. Relax en verjong bij elke douchebeurt.'

    Of hij nu echt m'n huid zal verjongen daar twijfel ik een beetje aan, want iedereen weet dat je huid uiteindelijk toch verouderd, hoeveel verjongingsproducten je nog mag gebruiken/smeren.

    Wat wel juist is is dat hij héérlijk ruikt en dat hij m'n huid zijdezacht laat aanvoelen. Ik kan me goed voorstellen dat mensen met een 'vettere' huidtype achteraf géén moisturiser meer nodig hebben, maar ik wel, toch aan m'n benen. Alhoewel ik moet tegeven dat het niet echt broodnodig is, m'n benen zijn alvast niet zo kurkdroog als met sommige andere douchegels/cremes.

    Ik zou deze zeker opnieuw aankopen!

    Wie van jullie probeerde deze al uit?

    10-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    09-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE & CATRICE LE SWATCHES
    Enkele dagen geleden toonde ik jullie al m'n haul van de LE Catrice Expect The Unexpected Collectie en de Essence Denim Wanted Collectie. Ik kocht toen een aantal nagellakken die ik vandaag aan jullie toon.

    Eerst de beurt aan de Catrice -lakjes !








    Zoals gewoonlijk lakken bovenstaande lakjes zoals we van de vernieuwde lijn egewoon zijn, makkelijk dus! De kleuren dekken al bij 1 laagje maar ik verkies er toch steeds 2.

    Nu de beurt aan de Essence lakjes:







    Alle 3 de Essence lakje lakken iets minder goed dan die van Catrice, maar dat ligt gedeeltelijk ook aan het dunnere penseeltje. Bij 2 laagjes zijn ook deze lakjes helemaal dekkend.

    De blauwe heeft echt wel een base-coat nodig want hij durft stainen!

    Beide collecties bevatten leuke, hippe kleuren voor geen geld!!!

    Kochten jullie lakjes uit deze collecties?

    09-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OREO
    Buiten make-up en beauty producten heb ik nog een andere verslaving ook namelijk ; genieten van het leven en lekker eten en drinken Of dat nu gezond is dat beweer ik niet

    1 van m'n favoriete koekjes zijn: Oreo's



    Dit van oorsprong (1912)  Amerikaanse koekje is héérlijk als je van chocolade en vanillevulling houdt. De Amerikanen zijn er verzot op en iedereen lust ze

    De koekjes bestaan uit 2 ronde chocoladekoekjes gevuld met vanillecreme.

    Enkele close-ups van het koekje




    Ondertussen zijn er al verschillende varianten op de markt gebracht, waaronder deze maar dan nog eens de koekjes gedrenkt in witte chocolade.

    Als je van ziekelijk zoete smaken houdt dan zijn deze zeker het proeven waard!!!!

    Wie vind ze net zo lekker als ik??

    09-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE GEL EYELINER ' VINTAGE STYLE'
    Van de nieuwste Essence LE collectie, Denim Wanted, keek ik toch wel het meest uit naar de gel-liner ! !!! De liner zelf komt in een cute mat glazen potje, dit verschilt dan ook niet echt van vele andere eyeliners.



    Héél leuk ook is dat er een penseeltje bij zit. Van de kleine penseeltjes vind ik meestal niet zo handig in gebruik MAAR ik gebruik ze bijvoorbeeld wel om mee te nemen op reis ofzo, waar ik plaats wil sparen.

    Close-up penseeltje:


    Zoals de meeste eyeliner-penselen recht en schuin zijn is deze afgerond. Dat vind ik persoonlijk wat raar maar bon   Ik ben ervan oevertuigd dat dit de liner strak trekken ietsje bemoeilijkt. Al bij al lukt  het nog redelijk goed en krijg ik een mooie, strakke lijn.

    Close up avan de eyeliner:


    Ook hier lijkt de liner perfect op MAC's Blacktrack of andere zwarte gelliners. Deze is ook nog verkrijgbaar in een grijze variant.

    Swatches:

    De bovenste lijn is getrokken met de platte kant van het penseel, de onderste lijn is genomen met de dunne kant, dus de punt. De liner is zwart zoals zwart hoort te zijn.

    Hij is behoorlijk waterproof en smudged alleen wat aan de buitenkant van m'n oog tegen 't eind van de dag. Voor de rest zit hij er nog piekfijn op!! Voor 2.49 vin ik dit item z'n geld zeker en vast waard!

    Zijn jullie van plan deze aan te schaffen???

    08-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Tags:essence, kruidvat
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 13
    Voor deze EOTD gebruikte ik een Sleek pallet.





    08-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    07-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Catrice, LE, Expect The Unexpected Bright Blush in 'Tickled Pink'
    Bij m'n haul van zaterdag zat deze 'Bright Blush in Tickled Pink. Zoals de naam het zelfs al zeg, een heel felle blush ! Ik toon jullie eerst enkele foto's en laat julelie op het eind van de post weten wat mijn bevindingen zijn.





    Swatches:




    Ik bracht de blush aan met een 'stippling' penseel aangezien hij zo gepigmenteerd is en wel degelijk een zachte hand nodig heeft. De blush brengt makkelijk aan en is goed te blenden. Bij mij heeft hij het ook de hele dag perfect uitgehouden.

    Ik ondervond wel al dat Catrice Blushes makkelijk durven kruimelen, maar van een mega-budget merk als deze kan je dit ergens wel verwachten. Als ik m'n blushborstel van de HEMA gebruik kruiimelt hij redelijk veel, als ik m'n 'stippling brush' gebruik heb ik daar geen last van.

    Deze blush is volgens mij meer dan goedgekeurd!!!!

    07-09-2010 om 16:59 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Tags:catrice, blush, kruidvat
    06-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE LE'S BY ESSENCE & CATRICE
    Toen ik zaterdag in 't Kruidvat zag ik de nieuwe LE collecties liggen. Enkele dingen spraken me direct aan dus bracht ik ze ook mee. Dit zijn ze:



    Bright Blush in Tickled Pink, Looking Greyt, Purposely Purple en Spruced Up

    Ongetwijfeld volgen nog reviews !!!!




    Essence Gel Eyeliner in 'Vintage Style', My Boyfriend's Jeans, High Waist Pink en Fivepocket Grey.


    06-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE NAILCARE
    Als je op zoek bent naar goedkope 'nail-care'items voor on the go, check dan zeker eens de Essence-stand !! De stand bied je een heel gamma met leuke items voor minder dan 2.50 euro.

    Al moet ik wel toegeven dat het ene Kruidvat scheelt bij het andere. Bv in Brugge hebben ze niet alles, in Oostkamp, een 20-tal minuten verder rijden hebben ze het wel.

    Als eerste kocht ik de Nail Cuticle Softener pencil:


    Close-up:


    De punt van het Softener pencil is een vilten punt doordrenkt met een mix van abrikoos- en sesamolie om de huid rondom de nagels superzacht te maken. Deze heeft een heerlijk frisse kiwi-en grapefruitgeur.

    Als 2de de Nailpolish Corrector Pen:


    Close-up:

    Altijd handig en een must have in ieders nagelverzorging-stash. Een pen die dissolvant bevat om foutjes te corrigeren. Supersnel en makkelijk!

    SOS Vitamin Pen:


    Close-up:

    De applicator van de SOS pen bestaat uit een stoffen 'gevalletje' met gaatjes, door die gaatjes komt het product; een gel. Een ware vitaminebom die je nagels niet uitdroogt. Je nagels en nagelriemen zien er gezond uit.

    Deze laatste is een gel die na enkele minuten helemaal 'opgeslorpt' is door je nagel. Hij heeft de heerlijke geur van mango.

    Persoonlijk vind ik deze items superhandig voor in m'n handtas! Ze doen wat ze beloven en hebben me 100% overtuigd.

    Wie van jullie probeerde al 1 of meerdere van deze items? Wat zijn de bevindingen?

    06-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    05-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE WHITE PENCIL
    Dit cheap-ass witte Catrice oogpotlood vind ik persoonlijk een must-have om in je stash te hebben !



    Als je een lijntje op je waterlijn van je oog trekt laat hij je blik er wakkerder uitzien, hij blijft ook relatief lang. Ik gebruik hem ook vaak als basis voor bijvoorbeeld fellere kleuren oogschaduw. De witte achtergrond van het potlood laat de kleuren mooi uitkomen.
    Hij is ook redelijk vet van textuur waardoor hij als het ware oogschaduw eraan laat kleven.


     Hij is ook puur wit. Het potlood kost rond de 1.50 euro dus een echt koopje als je het mij vraagt!

    05-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    04-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD
    Benieuwd hoe je deze look voor mekaar krijgt? Volg dan mee met deze makkelijke stap voor stap tips!



    1. Breng een felroze kleur aan op gans je bewegend ooglid en onderste wimperlijn


    2. Breng hierboven, dus in en net boven je crease een grijsblauwe kleur aan


    3. Breng dan in het midden van je oogplooi, dus waar het roze overgaat naar blauw, een witgouden kleur aan


    4. Neem dan een shimmery groen en breng dit aan net boven je blauwe creasekleur, doe dit van je buitenste ooghoek naar het midden.


    5. Blend alles samen, en breng zwarte eyeliner aan op zowel bovenste als onderste ooglid. Eindig met mascara:



    Het resultaat!!!! TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA






    Nog even vermelden dat m'n wenkbrauwen ondertussen al terug bijgetrimd zijn !!!

    04-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    02-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD, CHINA GLAZE: *SHOCKING PINK*
    Deze zijn naam zegt het helemaal ! Shocking Pink heet deze kleur en dat is dan ook niet gelogen!



    Een NEON/ FLUO roze die eigenlijk mat is. Ik vermeldde al eerder dat ik matte lakjes niet van de gemakkelijkste vind om mee te lakken, en deze is dan ook geen uitzondering.
    De kunst is om de 2de laag redelijk dik te leggen. Hij droogt wel supersnel.



    Op de foto's zie je hem MET een glanzende topcoat, omdat ik dat persoonlijk liever heb om m'n nagellakken echt superlang te houden.



    Ik waarschuw jullie, deze kleur is echt 'In Your Face', zo erg zelfs dat toen een vriendin kwam...het eerste m'n nagels waren dat ze zag ipv m'n gezicht

    En m'n zus maakte de subtiele opmerking: 'Met fluo stiften gespeeld Kim?

    Durven jullie zo'n opvallende kleur aan?

    02-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H& M HANDCREME & NAIL & CUTICLE CREAM
    Dit leuk setje vond ik in de H&M, het setje kostte me 1.95 euro, over BARGAIN gesproken! Het gaat om een handcreme en een nagel en nagelriemcreme.

    Beide items hebben een heerlijke 'peer' geur!



    De handcreme smeert verrassend goed en laat geen vet laagje na op m'n handen. Hij geurt heerlijk en trekt relatief snel in. M'n handen zijn gehydrateerd, maar niet voor superlang...ik heb al handcreme's gehad die hier beter werk leverden. Toch vind ik hem voor z'n prijs héél goed.

    Z'n textuur vind ik eerder tussen creme en gel in. Net vast genoeg om niet uit te loepn over je hele hand zodra je de tube opent.



    De nagelcreme is van dezelfde textuur als de handcreme, alleen is deze nagelcreme NOG luchtiger. Hij trekt extreem snel in en hydrateerd naar behoren.

    Deze 2 budget-items hebben me aangenaam verrast !

    02-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Body
    01-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. PERSBERICHTEN: CATRICE

    De nieuwe Catrice Limited Edition "Expect the Unexpected" viert de wisseling van seizoenen in september en oktober 2010 met duizelingwekkende herfstkleuren met sterk contrasterende donkere tinten. Tijdens deze overgangsfase ontmoeten warme stralen van de late zomerzon en de warm kleurende herfstbladeren, de kilte en duisternis van het najaar. Nu is alles mogelijk – een look vol levendigheid, inspiratie en verrassingen… verwacht het onverwachte: expect the unexpected.

     

    Catrice Expect the Unexpected – Contrasting Duo Eyeshadow

    Maximaal contrast in glanzende resultaten: elk van de vijf duo eyeshadows combineert een intensieve trendy kleur met een accenttint, die helderheid toevoegt – een magisch duo met perfecte dekking en een fluweelachtige zachte structuur, om je ogen een nieuw accent te geven. Verkrijgbaar in C01 felroze met zachtroze C02 paars met zacht mauve C03 felblauw met grijs C04 appelgroen met donkergroen C05 oker met zand.

    Consumentenadviesprijs:€ 3,49

    Catrice Expect the Unexpected – Contrasting Duo Kajal

    Absolute precisie: Contrasting Duo Kajal is een speelse, levendige mix van intensiteit, zachtheid en handigheid die de ogen laat spreken. Het draaimechanisme voor het aanbrengen van dunne lijntjes is een absolute innovatie. Verkrijgbaar in C01 groen C02 blauw C03 roze/paars

    Consumentenadviesprijs: € 2,99

     

    Catrice Expect the Unexpected – Glossy Lipstick

    Spannend en toch harmonieus: bij een adembenemende oogmake-up geeft deze lichte semi-transparante gloss je lippen een onweerstaanbare glans. Hiermee maak je de Expect the Unexpected look helemaal af. Verkrijgbaar in C01 fuchsia roze C02 wijnrood C03 paars

    Consumentenadviesprijs: €3,49

     

    Catrice Expect the Unexpected – Bright Blush

    De frisheid van de herfstlucht op je wangen: een subtiel glinsterende teint is de ideale match met dramatische ogen en glanzende lippen – met de Bright Blush is een natuurlijke look gegarandeerd. Verkrijgbaar in één fantastische roze tint.

    Consumentenadviesprijs: €3,49

     

    Catrice Expect the Unexpected – Ultimate Nail LaquerDe ultieme verrassing: deze nagellakken komen in de trendy kleuren van het herfstseizoen en zorgen voor de finishing touch van je 'unexpected' look. Ze dekken perfect en geven langdurig kleur en een waanzinnige glans. Verkrijgbaar in C01 grijsgroen C02 zilvergrijs C03 paars C04 fuchsia roze

    Consumentenadviesprijs: € 2,49

     

     

    Catrice “Expect the Unexpected” is exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat in september en oktober 2010.

     

     

    01-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAPPY BIRTHDAY TO MEEEEEEEEEE !!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zoal je al in de titel kon zien ben ik vandaag dus jarig ! Al 28 om exact te zijn

    Inderdaad, 1 september, en de eerste schooldag...ook voor mij Vandaag start ik namelijk weer met werken na een héérlijke, deugddoende, 2 maand lange vakantie !!

    Ga ik het vieren? Eigenlijk vierde ik het al in de vakantie met lekkere (zelfgemaakte) taartjes en lekkere drankjes voor familie,enkele vrienden en partner. Waarschijnlijk gaan we vanavond gewoon een lekker hapje uit eten. Voor mij hoeft dat eigenlijk niet meer te zijn !

    01-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAVORIETEN AUGUSTUS
    Tijd om jullie m'n favorieten van afgelopen maand te tonen! Zoals altijd: items die ik meer dan anders gebruikt heb of herontdekt heb!


    * Essence On the Go Nailpolish Remover
    * Catrice Caramé lipgloss in Berry Bazaar, zo'n mooie kleur!
    * WnW Glam 'n Care Lipstick
    * De knoflook-nagellak die ik maakte naar aanleiding van Mashaa's filmpje
    * H&M  Pear handcreme
    * Essence nagelolie, breng ik altijd aan terwijl ik zit te typen, lekker makkelijk !


    * Covergirl oogchaduw palletjes, herontdekt !!


    * Wnw Naive en Pearlescent Pink blush, old time favorites!


    *Andrélon volume booster
    * Vaseline Essential Moisture

    Eigenlijk evergat ik ook nog de Jip en Janneke bronzer van die Hema, want die is gewoon super!

    Wat zijn jullie favorieten van afgelopen maand?

    01-09-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:WnW, blus, Vaseline, body, lips, eyes, covergirl, nagels, essence, catrice
    31-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONBEKEND MERK OOGSCHADUWPALLETJE
    Dit oogschaduwpalletje van het voor mij onbekende merk: Verga, kocht ik destijds in Rijsel/Lille. Ik betaalde er maar een luttele 3 euro voor, dus als hij zou genomineerd zijn voor een budget-items dan scoort hij alvast goed

    De oogschaduw is 'made in Hong Kong' en naar goede gewoonte of eerder mijn ervaring welteverstaan heb ik al véél goede items gehad uit Hong Kong



    Het palletje bevat allemaal bruin/goud en kopertinten en véél shimmer en véél pigment, check de swatches!:



    De textuur is héél raar, maar al op menig beautyblogs omschreven. Ken je de textuur van de grote Claire's palleten of de single oogschaduwen van Arissa? Wel, zo zijn ze dus!
     Het zijn 'natte' oogschaduwen, neen, geen creme-oogschaduw, maar wel degelijk nat! Ze drogen op als je ze aanbrengt en ze hebben een hele mooie shimmery finish.

    Ik vind ze supermooi en goed dus hebben ze voor mij een plaatsje in m'n stash verovert!

    31-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    30-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE MULTI-ACTION FALSE LASHES MASCARA
    Deze mascara had eigenlijk al een tijdje naar me liggen lonken in de winkelrekken Ik kocht hem dan ook onmiddelijk toen er een 2 + 1 gratis actie was in 't Kruidvat.

    Ik vind hem alvast een leuke verpakking hebben! Eéntje die er zo direct in 't oog springt. De mascara zelf kost iets rond de 3 euro.

    Wat beloofd hij?? Hij zou je wimpers het 'false lash effect' geven waardoor je ogen eruit zien alsof je valse wimpers draagt.



    Het borsteltje:
     
    Aan de redelijk dikke kant met heel veel op mekaar dichtstaande haartjes. De kleur is pikzwart. Het valt me oo dat deze mascara aan de 'droge' kant is. En nee, hij was nog niet gebruikt

    M'n oog zonder mascara:


    Met de mascara:


    Misschien had ik de foto iets minder in close-up moeten nemen, maar bon...HMMM...wat moet ik zeggen. Kort en krachtig: I DON'T LIKE IT!!

    Waarom niet? Hij laat m'n wimpers aan elkaar kleven waardoor ik de bekende spinnenpoten heb en hij klontert...nee, geen fan Het enige wat hij dan wel toch een beetje goed doet is volume geven, maar dan ook weer niet spectaculair...

    Helaas, deze mascara heeft gefaald voor mij!!!!

    Iemand dezelfde (slechte) ervaring als ik?

    30-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    29-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLAIRES 24 E/S PALETTE

    Een tijd geleden toonde ik jullie al een eerder Claires pallet die ik aangeschaft had. Tik gewoon in de search-bar: Claires. Ik was zo tevreden over dat oogschaduwpallet dat ik besloot nog een andere aan te schaffen. Ik betaalde voor dit pallet 9.95 euro.



    Ook hier gaat het om cream-to-powder e/s. Dus creme-oogschaduwen die opdrogen tot een poederfinish. Hieronder zie je de kleuren van het pallet.





    Ook deze kleuren hebben weer een ongelofelijk pigment, check yourself! :



    De oogschaduwen zijn zacht van textuur en hebben een mega-shimmery finish. Ze durven wel wat fall-out hebben, maar met een goeie 'sticky' basis is dat geen probleem.

    Probeerden jullie al Claire's paletten? Wat zijn de bevindingen?

    29-08-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Eyes


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs