Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    14-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE CATRICE CARAME & ESSENCE RETURN TO PARADISE HAUL
    Ook ik schaftte vandaag enkele items aan van de nieuwe LE Catrice Caramé en Essence Return To Paradise collecties! Swatches hebben jullie ongetwijfeld al op verschillende blogs zien rondkomen, dus die zal ik deze keer niet doen

    Foto's zijn ietsje donker uitgevallen maar je krijgt toch een idee.

    Catrice:

    3 van hun LE lakjes: Bronzed Brown, Spiced Bronze en Berry Bazaar

    Graag wil ik van deze collectie ook nog de 2 eyeliners, daar ga ik eventueel morgen nog om.

    Essence:

    oogschaduwtrio, shimmer powder, een eyeliner pen en een nagellak in de kleur Back To Paradise, een héél donkergroen, bijna zwart.

    Wat kochten jullie uit deze collecties? Of spraken ze je niet echt aan??

    14-07-2010 om 21:49 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 9

    Best is om je wenkbrauw bij te kleuren zodat die niet verdwijnt op de achtergrond.









    14-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    13-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF *BLUSHING ROSE* BLUSH
    Vandaag toon ik jullie ELF's Blushing Rose Blush. In het echt is hij iets donkerder dan hieronder getoond. Hij heeft mooie gouden shimmer en bevat veel pigment:



    Close-Up:


    Swatch op m'n wang:


    Deze blush moet je echt met een zachte hand aanbrengen anders krijg je algauw roze appelwangen. 

    13-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    12-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEROME NAILPOLISH REMOVER PADS
    Deze Herome nailpolish remover pads kreeg ik gratis bij aankoop van 2 Herome producten. Ik gebruikte nog nooit van die 'prepared' watjes die al op voorhand gedrenkt zijn met dissolvant, dus ik was wel eens benieuwd!



    Op 't eerste gezicht kon ik maar moeilijk geloven dat in dit kleine potje 30 (!) remover-wipes zitten. Nu, eigenlijk zijn het geen watjes maar eerder ronde stoffen doekjes doordrenkt met de dissolvant:



    De doekjes zelf zijn héél fijn van textuur en zijn ook redelijk dun. De dissolvant ruikt sterk maar niet zo sterk als sommige andere dissolvants waar je instant hoofpijn van krijgt!

    Maar doen ze ook hun werk?
    Het duurde iets langer vooraleer de nagellak af was, maar de nagellak bevatte dan ook glittertjes, en die is sowieso al moeilijker te verwijderen.
    Eens het bovenste laagje weg is gaat alles easy-peasy. Een leuke verrassing was dat de watjes ook een soort olie bevatten, waardoor je nagels niet uitdrogen!! Dit is voor mij alvast een pluspunt!

    Het doosje watjes is te koop voor iets van rond de 6 euro.

    Wat vinden jullie van die 'voorgemaakte, dus al met dissolvant gederenkte' wattenschijfjes? Handig? Of verkies je liever gewoon?

    12-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOW MANY BLACK EYEPENCIL/LINERS DOES A GIRL NEED?
    Ok, Hoeveel zwarte oogpotloden/eyeliner pennen kan een mens eigenlijk nodig hebben ??

    Ongetwijfeld iedereen heeft wel 1 of meerdere oogpotloden. Ondertussen heb ik er door de jaren heen ok al een héél aantal verzameld. Sommigen kreeg ik gratis maar de meesten kocht ik zelf. Ik kom nu op een totaal van 15 stuks Natuurlijk gebruik ik de 1 al meer dan de andere en sinds ik de Gelliners van Coastal Scents en MAC heb gebruik ik die ook heel veel.

    Oogpotloden (en dan vooral de zwarte) gebruik ik het liefst onder m'n oog, dus op m'n onderste wimperlijn.

    Dit zijn ze:

    van links naar rechts:
    * Goshe Velvet Eyeliner in Black Ink
    * WnW Mega Eyes Defining Marker in Black
    * 2B Eyeliner Feutre Carbon Black
    * WnW I Shimmer Night Lights
    * Jordana eyeliner in Black
    * Max eyeliner in Black
    * WnW Automatic Eyeliner in Black
    * Catrice Stay On Ultra Black
    * Isadora Magic Black
    * 2B Kajal Kohl Black
    * 2B Silkliner
    * WnW Kajal & eyeliner Black Black
    * 2B Kajal So Cute
    * Helena Rubinstein Feline Blacks Black Black
    * Gosh metallic Brass

    In dezelfde volgorde als hierboven volgen nu de swatches:


    Zoals je ziet zijn sommigen al zwarten dan anderen. Enkelen hebben een soort wax-finish en zijn dus vetter om aan te brengen.

    Hoeveel zwarte eyeliners hebben jullie in je stash en welke zijn je favorieten?

    12-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    11-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPI *BLING DYNASTY*
    OPI's Bling DYNASTY is een niet alledaagse goud/okeren kleur. Ik moet toegeven het is een kleur die moet wennen, maar, soms moet een mens eens z'n grenzen verleggen hé



    Ik vind hem alleszins wel mooi, anders had ik hem niet gekocht natuurlijk





    Wat vinden jullie van deze kleur/tint? YES or NO?

    11-07-2010 om 10:56 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUSH GODMOTHER SOAP
    In het swappakket met Steffi zat een staaltje van deze Lush Godmother soap. Door het papiertje heen kwam de geweldige geur me al tegemoet.



    Het zeepje zelf heeft een dieprode/bruine kleur. de geur kan ik moeilijk omschrijven, maar het is een zoete, roze geur als je begrijpt wat ik bedoel



    Helaas was ik een beetje teleurgesteld, ik heb graag zeepjes die je omhullen in een heerlijk zacht schuim...en dat doet deze jammergenoeg niet...Of toch niet bij mij

    De geur verdwijnt ook redelijk snel, hij blijft nog een beetje nazinderen, maar zeker niet zolang als sommige andere zepen. Alhoewel ik de geur nog steeds TOP vind!!!!

    Wie van jullie probeerde hem al? Heb je dezelfde resultaten als ik?

    11-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Soap
    10-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD: *EASY PEASY NEUTRAL*
    Deze 'easy peasy neutral' look is zo simpel als simpel maar kan zijn en de moeite niet om het stap voor stap te tonen. Hoe deed ik het?

    Ik bracht rndom m'n oog zwart kohl-potlood aan. Die heb ik 'gesmudged' oftewel 'open geblend'. Daarover deed ik op gans m'n bewegend ooglid een shimmery-champagne kleur oogschaduw en een highlighter onder m'n wenkbrauw. Ik eindigde met mascara en that's it!

    Beetje blush en lipgloss als finishing touch en klaar is Kees (nee, eigenlijk Kim )











    10-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    09-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD van vandaag

    Vandaag heb ik deze supersimpele look:









    Wat heb ik gebruikt?

    * Een donkergrijze oogschaduw uit een super-cheap MAX cosmetics palletje ( vd Action) alsook een creme highlighter uit dat palletje
    * Coastal Scents Stellar cream liner
    * Milani Luminous Blush
    * Carmex

    09-07-2010 om 17:23 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DKNY BE DELICIOUS FRESH BLOSSOM
    Met de solden aan de gang  kocht ik gistereb deze DKNY box/blik :



    In het blik zaten 2 spullen, de parfum 50ml en de douchegel van 100ml:


    Ik heb al de groene appel in m'n parfumstash en daar ben ik helemaal verliefd op. Toen ik deze in een tester kreeg wist ik meteen: die wil ik ook!!

    'Dit parfum werd uitgebracht in het voorjaar van 2009, een verse bloemende geur, een vernieuwende en vrouwelijke geur. Ingredienten van dit lentegeurtje zijn: roos, jasmijn, appel, hout, abrikoos, cassis en grapefruit.'

    Net als z'n voorganger is ook deze een heel frisse geur al vind ik hem wel véél zachter ruiken als de originele versie; de groene appel dus. Het is een geur die zowel work-proof, niet te overweldigend is maar ook ideaal voor een avondje uit !!!

    Wie van jullie probeerde deze al uit? Vind je hem beter/slechter of geheel anders dan z'n voorloper?

    09-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    08-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MELTING WEATHER MAKE-UP
    Op een zwoele, hete zomerdag zoals vandaag probeer ik m'n make-up wat te beperken. Make-up kan beginnen smelten bij tropische temperaturen en dat is wel het laatste wat ik wil...ook hoe ik er niet van om in dit weer een laagje op m'n gezicht te hebben, daarom besloot ik het simpel te houden!





    Ik bracht alleen wat foundation aan op m'n oogleden en m'n wangen, bracht wenkbrauwpoeder aan, MUFE aqua cream eyeshadow, Bourjois eyeliner op bovenste ooglid, Helena Rubinstein mascara en Chanel In Love blush...

    Welke make-up dragen jullie tijdens deze hete dagen? Ga je puur natuur de deur uit of probeer je je make-up wat aan te passen van hoeveelheid en texturen (bv. meer waterproof items)??

    08-07-2010 om 14:16 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.METAL MANIA BY COASTAL SCENTS
    Vorige maand kocht ik bij www.belladonnabeauty.be dit Coastal Scents 88 Metal Mania pallet. Ik had hem eigenlijk al lang op 't oog maar wachtte eerst tot er meer reviews en looks te vinden waren.



    Het Metal Mania pallet beloofd je oogschaduwen te geven met een soort van metalen/chrome finish. Dit pallet bevat 88 kleuren: bruine, paarse, roze en gouden tinten. Er is 1 metallic blauwe kleur te bespeuren en een 3-tal groentinten.

    Even enkele close-ups van de pans:




    Swatches:


    Zoals je ziet zijn de kleuren héél gepigmenteerd. Wie het 88 shimmer pallet heeft weet waarover ik spreek Net zoals in het 88 shimmer pallet zijn ook deze oogschaduwen makkelijk in gebruik, zacht van textuur en blenden ze mooi samen.

    Persoonlijk vind ik het 88 shimmer pallet en het Metal Mania pallet echte must-haves! Zeker voor beginners, je hebt direct een pallet met een heel gamma aan kleuren en finishes.

    Welke palettes hebben jullie? Welke ervan gebruik je het meest?

    08-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Tags:coastal scents
    07-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHINA GLAZE: *PEACHY KEEN*
    Deze China Glazy 'Peachy Keen' kleur komt uit de Up & Away Collectie.



    Het is een creme-kleur dus bevat hij niks/nada shimmer! Bij de eerste laag is hij wat moeilijker aan te brengen, want hij trekt wat in strepen. Ik raad jullie ook aan om de 2de laag nogal dik aan te brengen want dan kan je de kleur veel mooier verdelen en trekt hij niet in strepen !!!



    De kleur is precies zoals ik verwacht had. Als je deze nu vergelijkt met Catrice's I Scream Peach (die bij mij nogal feloranje toont) vind ik deze persoonlijk veel mooier en is hij echt Peach-kleur.



    De witte randen die je rondom m'n nagel ziet is nagelriemcreme

    Wat vinden jullie van deze kleur???

    07-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THERME *YLANG YLANG*
    Ook deze Therme Bodywash is een topper !





    Het is een eerder zwoelere, sensuele geur. de geur blijft redelijk lang nazinderen. Deze gelwash droogt m'n huid niet uit !

    07-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    06-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Today's EOTD
    Tijdens m'n Lille haul van 3 juli kocht ik dit onbekende palletje. Op zich niet echt 'speciale' kleuren maar het pallet komt in een handig meeneemformaat en da's ideaal voor in m'n handtas!



    Zoals de meesten vind ik pigmentatie in oogschaduw een echte noodzaak Toen ik de kleurtjes uitprobeerde was ik aangenaam verrast. Kijk je mee naar de swatches?



    De swatches zijn genomen zonder primer of foundationbasis of zonder mixing medium of wat dan ook. De textuur is een beetje zoals 'cream to powder' finish als je het mij vraagt alleen zijn ze geen creme
    Beetje rare uitleg maarja...

     En dan 2 foto's van de eyelook die ik er mee maakte:





    Voor een palletje die me maar 3 euro kostte ben ik er superblij  mee!!!

    06-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SALLY GIRL STARDUST POWDER E/S
    Deze 3 Jesse's Girl Stardust oogschaduwen kocht ik bij m'n Belladonnabeauty.com bestelling. Ik had al van het budgetmerk gehoord, in de US is het zelfs héél begeerd, dus wou ik ook wel eens producten van hen uitproberen.

    De oogschaduwen komen in leuke doosjes, met elke een glitterend sterretje op, de doosjes zelf zin  wel magneten voor vingerafdrukken :


    Alle kleurtjes bevatten miniscule zilveren glitter. En als ik zeg miniscuul dan bedoel ik ook miniscuul...ze zijn bijna onzichtbaar, alleen zie je af en toe iets fonkelen, zoals hieronder in de close-ups:

    Galaxy:


    Penny Pink:


    Envy:


    De oogschaduwen zijn zacht van textuur en makkelijk te blenden. Bij bliven ze de hele dag zonder te creasen!

    Swatches:




    Zoals je ziet bevatten de kleurtjes véél pigment. Zoveel zelfs dat de zwarte zelfs durft stainen. De groene is m'n minst favoriete omdat ik hem een te lichte kleur vind. Eigenlijk een beetje te bleek bij m'n huidtype.

    De roze: Penny Pink, is eigenlijk dezelfde kleur als de WnW Single oogschaduw Penny. Bijna krak dezelfde naam zelfs. Alleen heeft die van Jesse's girl nog de micro-glitter als extra terwijl Penny van WnW die niet heeft.

    Toch ben ik van mening dat deze kleuren niet echt 'speciaal' zijn, daarmee bedoel ik: ze zijn niet uniek...Ik heb ze zeker al in een of ander pallet of als single oogschaduw...maar ze zijn toch mooi

    Wie van jullie probeerde al make-up van Jesse's Girl?

    06-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORGOTTEN HAUL
    Deze week kreeg ik ook nog een andere nagellakhaul binnen, namelijk enkele nagelakken die ik besteld bij Beauty-Queen. Het gaat om deze:

    De Under the Mistletoe collectoe, een collectie van 5 verschillende roodtinten + een sneldrogende topcoat. Dit was aan solden, bijna 10 euro minder dan de originele prijs!



    Essie 'Haute As Hello' en China Glaze 'Afterglow'


    De laatste maand haulde ik nogal veel nagellakken, dus hou ik het nu een tijdje voor bekeken. Momenteel heb ik alle kleurtjes verzameld die me leuk leken van China Glaze (al heb ik er nog 2 op m'n wishlisht)...dus doe ik nog even met deze verder!!

    Alle kleuren komen ongetwijfeld nog aan bod in een review!

    05-07-2010 om 00:11 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BARRY M. LIME GREEN
    Dit gifgroene Barry M. lakje kreeg ik tijdens een swap. Ik had al veel goeie reviews gehoord over de Barry M. lakjes dus...



    Qua kleur is hij een goeie dupe voor 'OPI Who The Shrek Are You' !!! Helaas, 1 groot minpunt, deze kleur geeft geen maar dan ook niks van dekking.
    Op de foto hieronder zie je 4 (!!) laagjes en nog steeds zie je m'n witte nagelrand erdoor, dat vind ik echt jammer !



    Maar, ik las ooit op 1 of ander blog dat felle EN neon-kleuren die niet dekkend zijn, wel mooi uitkomen op een witte basislak. Zo gezegd zo gedaan, hieronder 2 laagjes van Lime Green op 1 laagje spierwitte nagellak.

    Nu vind ik hem opeens wel weer mooi maar toch verdwijnt 't groene effect een beetje, hij word een tintje lichter en dat is wel jammer!



    Uitendelijk kom je hier ook wel aan 5 laagjes nagellak; een basecoat, de witte laag, 2x de groene laag en dan nog een topcoat. Wat er dan ook weer voor zorgt dat alles een stuk trager droogt. Gelukkig bestaat het wondermiddel SECHE VITE, die hier ware komaf mee maakt !!!

    Wat vinden jullie van deze kleur? Of hadden jullie hem al uit de Shrek Collectie?

    05-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE NAGELLAK STASH
    Ik ben helemaal in de ban van de Catrice nagellakken. Ze lakken heel makkelijk, strijken mooi open, hebben superleuke kleurtjes, dekken heel goed en blijven relatief langs mits een goede top en base-coat !
    Sinds de lijn vernieuwd is, en dat is nu al een tijdje, kocht ik regelmatig eens een aantal kleurtjes en ondertussen heb ik al een aardige stash

    Kijken jullie mee?


     Let's Talk About Barrie!, The Pinker The Better, I Scream Peach, Princess For A day, Big Spender Wanted, Sweets for my Sweets en Just Married.


    Lucky In Lilac, From Dusk To Dawn, Let's Mauve On, Blue's Brother, Sold Out For Ever, I Sea you


    Back To Black, London's Weather Forecast, Lost In Mud, Clay-Ton My Hero, Don't Feed The Birds

    Als laatste nog 4 LE's

    * To The Beach Collectie: Pebble Beach, Sea Of Green en Blue Out To Sea
    * Purple Passion Collectie: Berry

    Ondertussen kwamen daar ook Poison Me, Poison You bij, My best Friend's Tiara en Be My Millionaire...

    De ene kleur draag of zie ik uiteraard liever dan de andere maar om eerlijk te zijn vind ik ze stuk voor stuk mooi !!!

    Nu ben ik wel benieuwd welke jullie allemaal hebben en wat je van hun kwaliteit vind?!

    05-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    04-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHANEL BLUSH IRRIEELE : *IN LOVE*
    Deze Chanel *In Love* blush kocht ik tijdens een uitverkoop waar je allemaal ongebruikte (!) testers kon kopen van verschillende High End merken. Als ik me goed herrinner ging dit om een faillissement van een zaak...

    Blushes, bronzers enz werden verkocht aan 5 euro 't stuk, net als ook oogschaduwpalletjes. Single-oogschaduwen enz...werden verkocht aan 3 euro 't stuk.
    Ik kocht een aantal dingen, die je wel eens zal tegenkomen in 1 of andere post, waaronder dus ook deze blush.



    Mijn ongenoegen over een Chanel quad die de volle pot kostte konden jullie al eerder lezen. Dit product integendeel is wel z'n geld waard.

    Hieronder swatches op m'n wang:




    De blush is zeer gepigmenteerd dus begin met een lichte hand. Het is een koraal-roze blush met héél fijne gouden shimmer.

    Ondertussen komt de blush wel al in een andere verpakking, en jullie weten ook, Chanel is niet goedkoop...hij kost rond de 30 euro...

    Wie van jullie heeft een Chanel blush in z'n stash? Wat zijn de bevindingen?

    04-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs