Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    29-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EYEKO TINTED CREAM
    Tijdens het 'Beautylicious' event kocht ik deze Tinted Cream van Eyeko. Ik had er al veel positiefs over gehoord dus het maakte me zeer nieuwsgierig. Duur is het alvast niet ! Iets van rond de 6 à 7 euro...

    Ook de verpakking vindt ik wel cute:


    Dit zou een 3 in 1 product zijn: oogcreme, highlighter en tinted moisturiser


    Ook claimt het product licht reflecterende deeltjes te bevatten die je huid er perfect laten uitzien. Bevat Vitamine A én E + vitamine C voor een stralende teint:



    Het potje zelf: een grote metalisée bruine pot:



    De creme:


    Op 't eerste zicht lijkt deze creme 'schokkend' donker metalisée bruin


    De creme is heel makkelijk te blenden en terwijl kan je hem ook heel opbouwend opbrengen


    Bij het eind van het blenden ziet het er zo uit:


    Je huid krijgt een mooie goud/bruine gloed met een lichte shimmer. Je kan de tinted cream heel transparant blenden zoals je hierboven ziet en zoals ik eigenlijk verkies

    Zoals het product omschreven wordt kan je hem inderdaad gebruiken als highlighter. Als tinted Moisturiser vindt ik hem minder geslaagd aangezien hij m'n droge huid niet genoeg hydrateerd...

    Ook vind ik hem gebruiken als oogcreme maar een heel raar idee...waarom zou je een oogrcreme gebruiken die een lichtbruine gloed en shimmer bevat? Dat is mij nog steeds een raadsel

    Ook wil ik er nog even bij zeggen dat deze creme echt wel voor alle huidskleuren geschikt is, zowel voor blondjes, brunettes of redheads aangezien je hem zo opbouwend kan aanbrengen zoals je zelf wil

    Ik vindt dit alvast een heel goeie aankoop! Al zeg ik het zelf

    29-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Bronzer
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URBAN DECAY BIG FATTY MASCARA
    Jullie weten allemaal wel al dat Urban Decay 1 van m'n favoriet merken is...althans als het op hun oogschaduw, oogschaduwprimer en oogpotloden aankomt !

    Bij een CP (custom purchase) met een buitenslandse vriendin zat een Urban Decay mascara... de BIG FATTY genaamd. De verpakking ziet er alvast goed uit!! Lekker funky met een beetje van een psychedelisch retromotief in oranje, roze en geel. Hij heeft een metallic paarse dop. :



    Wat beloofd hij (klik in de linkse side-bar bij de google translate om te vertalen)?
    *It’s big, it’s fat…it should be illegal. Big Fatty Mascara creates the fullest, fattest lashes imaginable. Infused with hemp oil to moisturize & keep lashes soft, this thickening mascara takes lashes to a new realm where fantasy & reality collide. The creamy formula thickens, lengthens & glosses lashes. Simply apply one coat of Big Fatty & let dry completely for doe-eyed, look-at-me lashes. For added oomph, apply a second coat. The result? Lashes so luscious, they’ll look like falsies. Packaged in a funky Pucci-inspired component, Big Fatty features a giant, fuzzy brush that separates & coats lashes without clumping. Try it once & you’ll be addicted.*

    De brush: groot, dik en redelijk ver van mekaar staande haren :


    Het kammetje is iets om aan te wennen aangeien hij zo groot en dik is. Maar dat had ik ook bij LashBlast en na enkele keren krijg je het wel onder de knie.



    Excuses voor de smudges:


    l Hij geeft inderdaad volume en verlenging maar niet hetgeen waar ik op gehoopt had. Hij kost 20$ ( 14.90euro) wat ik op zich wel veel vind...als ik bedenk dat m'n Catrice mascara het zeker evengoed doet (of zelfs beter !) voor 1/5de van de prijs...

    Ik vind hem goed maar niet spectaculair...of ik hem opnieuw zou kopen? Nee, vind hem te prijzig voor wat hij uiteindelijk doet...

    Wie van jullie heeft hem al geprobeerd? Wat vond je ervan?

    29-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    28-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WET N WILD MEGA GLO: STARLIGHT BRONZE & CATWALK PINK

    Deze 2 multi- use palletjes heb ik al tijden in m'n stash en ik besloot ze weer eens boven te halen. De palletjes bestaan uit shimmerstrips: strepen poeder die je zowel apart als samen kan gebruiken.

    Apart zijn de kleurtjes mooi als oogschaduw. Samen zijn ze mooi als highlighter of bronzer...

    Starlight Bronze:




    Catwalk Pink




    Persoonlijk is Starlight Bronze m'n favoriet !! Ik gebruik hem zowel voor de ogen of als bronzer. De kleuren bevatten iets meer pigment dan het Catwalk Pink palletje.

    Toch vindt ik het Catwalk Pink palletje heel mooi als je hem gebruikt als blush of highlighter. Het geeft je gezicht een mooie gezonde gloed.

    Ik kocht deze palletjes via een vriendin in het buitenland maar ze zijn ook te verkrijgen bij boozyshop.nl  Klik op de foto's om de link te zien. Beide palletjes worden verkocht aan 5.99 euro 't stuk.

    Wie van jullie heeft 1 van deze of beiden al uitgeprobeerd?

    28-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:WnW
    Tags:budget make-up, eyes, face, bronzer
    27-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: GOSH: * GREEN HAWAI*
    Voor wie houdt van felle kleuren is dit een must have

    Een gifgroene kleur met miniscule multiglitter...Mss niet zo geschikt voor op 't werk, maar voor een feestje mag het toch al eens iets meer zijn, niet?

    Onderstaande foto is wat wazig maar je ziet wel de multi-glitter:


    DE kleur in daglicht:


    Met flits:


    Deze kleur heeft zeker 2, makkelijk 3 lagen nodig voor hij echt dekt. Hierboven zie je 2 lagen. Het enige nadeel wat ik vind is dat je nagel ruw aanvoelt door de glitter...

    Anders vindt ik dit een heel toffe kleur, voor durfers!!

    Wat denken jullie?

    27-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    26-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEAUTYLICIOUS HAUL
    Zoals jullie op menig blogs waarschijnlijk al hebben kunnen lezen was zaterdag in Gent een Beautylicious-feestje. Beautyilicious is een webshop waar je alleen 'buitenlandse' voor sommige nog onbekende merken kan aankopen. Ik zal verder niet in detail treden- dat hebben de meeste blogladies al gedaan- en ikzelf zou het niet beter kunnen uitleggen !

    Zelf hield ik het bij 3 items, en dit zijn ze:

    the Balm Overshadow (minerale e/s) in You Buy, I'll Fly.
    the Balm Shady Lady (poeder e/s) in Mischievious Marissa
    Eyeko Tinted Cream

    M'n wishlist was eigenlijk nog véééééééééél groter maar m'n portefeuille hélaas niet ;-)

    In de goodiebag zat:

    Principessa staaltjes (die ik eigenlijk ruilde met Hanne, zij wou m'n  Jelly Pong Pong Mascara...)
    Jelly Pong Pong lipbalm in een leuk rond doosje met een orchidee.

    Iedereen mocht ook een lotje trekken en daarmee won ik dit, en ik ben niet de enige die dit leuk vindt :

    26-04-2010 om 20:04 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NYX *FAHRENHEIT* OOGSCHADUW
    NYX is ook bekend voor z'n budget-make-up. Van dit merk heb ik ook enkele spullen waaronder deze *Fahrenheit* single oogschaduw.

    Een roze/ rode/bronzen/gouden kleur naarmate de lichtinval. Hij bevat superveel shimmer en is 1 van m'n favoriete kleuren ooit !!!!





    Helaas kon ik n de swatch de exacte kleur niet vastleggen...


    Persoonlijk vind ik NYX een ongelofelijk goed budget-merk! En jullie?

    26-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    25-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOTD: MAYBELLINE: * BERRY BEAMS*
    Deze lipstick heb ik al een tijdje in m'n stash maar ik gebruik hem eigenlijk alleen maar in de lente of de zomer Omdat ik het een echt zomerkleurtje vind. Hij geeft je lippen een zacht roze gloed met een heel lichte gouden schijn.

    De lipstick komt in een paarse metallic huls:





    In daglicht:


    Met flits:

    25-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    24-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD: *GOLD WITH A TOUCH OF BLUE*
    Vandaag geen stap-voor-stap look wegens gebrek aan tijd maar toch laat ik jullie eens meekijken naar m'n look van vandaag!

    De complete look:


    Alle oogschaduwen komen uit het 120 pro pallet, de blush is van Catrice Nude Sensation in de kleur Nude Peach, de lipgloss is er eentje van 2True.









    In close-up zie ik dat de lijn van m'n eyeliner wat gekarteld is...toen ik het gewoon in de spiegel zag viel dit niet zo op...;-)  Maar bij nader inzien is m'n eyeliner wel an vervanging toe aangezien enkele haartjes de zijkanten beginnen op te piepen

    24-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    23-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WELEDA *DUINDOORN* HANDCREME
    Vandaag probeerde ik dit staaltje van Weleda. De 'Duindoorn' Handcreme.

    Check deze link voor alle info die de website je geeft ivm de handcreme: http://www.weleda.be/index.php?id=193

    Wat vind ik nu zelf?
    Kopen die handel! Man, man, wat heeft dit product me verrast zeg! Toen ik het staaltje opende kwam de frisse geur me al direct tegemoet, en laat ik nu net een fan zijn van frisse geuren



    De creme:


    De creme zelf is een relatief dikke lichtgelige creme. Hij geurt heerlijk naar appelsientjes, pompelmoes en mandarijn !!!  De creme is makkelijk in te wrijven en na al enkele minuten is hij helemaal in je huid ingedrongen. Géén plakkerige handen te bespeuren ! De geur blijft nog een hele tijd hangen, wat ik ook wel leuk vind EN het belangrijkst vanal : m'n handen zijn voldoende gehyrdrateerd.

    Dit staaltje gaat in m'n toiletzakje met spullen die ik uitgetest heb, goed vind, en met de tijd nog wil aanschaffen...!!!! Maar eerst natuurlijk nog enkele andere dingen opgebruiken

    Wie van jullie probeerde al deze handcreme of enig ander product van Weleda?

    23-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS

    Reinigen en afshminken is niet hetzelfde !!! Voor je je huid reinigt met een gel of een mousse, moet je je make-up verwijderen met een apart product. Anders wrijf je je make-up uit over je hele gezicht.

    Het lijkt mss onnodig om je gezicht ook 's ochtends te reinigen met een product, maar tijdens de nacht werkt je huid op volle toeren en blijven er dode huidcellen en restjes nachtcreme achter. Alleen als je een hele droge of overgevoelige huid hebt, kun je je huid smorgens ook gewoon met watr reinigen om ze niet te sterk uit te drogen.

    23-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    22-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REMINDER: WINACTIE***WINACTIE***WINACTIE***WINACTIE***

    Vergeten jullie niet mee te doen met deze win-actie?? 1 mei maak ik de winnaars bekend!!!

    Ik hield grote kuis tussen m'n lipsticks en ik vond in totaal 16 lipsticks die ik uiteindelijk niet meer zal dragen... Elk zijn ze niet meer dan maximum 5 x gebruikt...EN vind ik het dus ook een grote zonde om ze zomaar weg te gooien...

    Ik wil er 2 personen mee gelukkig maken (dus elk 8 lip-items) maar daar hangt dus wel iets aan vast dus vraag ik je om 2 dingen te doen...

    1) Kies 1 van de drie foto's hieronder en maak een FOTD die geinspireerd is hierop. Dit mag vanalles zijn bv: je gebruikt de kleuren die erin voorkomen, als je die foto ziet denk je aan...enz..en vertel me ook waarom die foto je het meest aanspreekt. Gebruik je creativiteit !! Foto's kunnen verstuurd worden naar: kim_schiffeleers@hotmail.com!!!!

    2) Vertel me waarom je m'n blog leuk genoeg vindt om hem te blijven bezoeken!

    Foto 1: zonsopgang


    Foto 2: Bloemen


    Foto 3: De natuur


    Uit beide categorieen wordt uiteindelijk een winnaar gekozen. Dus 1 winnaar bij de Fotd - challenge en 1 winaar uit de 'waarom je m'n blog leuk vindt- challenge...

    Wat kan je winnen?

    Pakket 1:

    Bevat:
    1.  Maybelline Blackcurran Bliss lipstick
    2. L'oreal HIP gloss in Coy
    3. Maybelline Sorbet Fraise Lipstick
    4. Maybelline Watershine Diamonds in Iridescent Pink
    5. L'oreal Color Riche in Starlette Crystal
    6. Rimmel Sugar Plum Lipstick
    7. L'oreal Glam Shine in Hot Lilac
    8. Rimmel Starlet lipstick

    Pakket 2:

    Bevat:
    1.  L'oreal Glam Shine Crystals in Coral Strass
    2. Milani Coral Bora Bora
    3. Rimmel Heather Shimmer Lipstick
    4. L'oreal Color Riche in Crystal Candy
    5. Maybelline Watershine Diamonds in Lolita/ rose dream
    6. Maybelline Fruit Punch Lipstick
    7. Maybelline Raisin Power
    8. L'oreal HIP gloss in Black Cherry

    Ik besloot geen foto's te nemen van de lipsticks zelf zodat het voor jullie een verrassing blijft. Wat ik jullie wel kan zeggen is dat ik GEEN paarse/ bruine/ oranje lipstick draag...

    Jullie krijgen rustig de tijd om deel te nemen zodat jullie jullie inspiratie de vrije loop kunnen laten gaan!!! 1 mei worden de winnaars bekend gemaakt.....

    SUCCES !!!

    22-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: GOSH *DARE*
    Mijn lakje van vandaag is de kleur *Dare* van Gosh.  Een heel mooie kleur die veranderd naarmate de lichtinval. De ene keer is hij mauve of roze en dan soms heeft hij een groene of gouden schijn.
    De exacte kleur is moeilijk vast te leggen op foto, daarom een 'aantal' foto's waar je telkens iets anders ziet











    Helaas is deze 'niet dekkend'...dit zijn 3 lagen en nog steeds zie je m'n witte nagelrand erdoor, dat vindt ik een beetje jammer...maar geen wereldramp

    22-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    21-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLOWERPARTY EDT van YVES ROCHER
    Sinds vandaag ben ik een parfum rijker! Namelijk de nieuwste Yves Rocher geur: Flowerparty. Ik had deze al een tijdje in m'n kielzog maar had mezelf voorgenomen hem te halen/ruilen als m'n (4de) spaarkaart bij Yves Rocher vol was.

    Ik kreeg een berichtje dat de oude YR spaarkaarten ingewisseld moeten worden voor nieuwe kaarten met een nieuw systeem. Je krijgt nl. geen stempels meer maar punten. M 'n stempels werden omgezet in punten en ik had er maar liefst 3157...vanaf 3000 punten mag je een item uit gans de winkel uitkiezen. Behalve een bepaalde oogcreme en een soort van pelules met een elixir in. Maar voor de rest geldt alles!

    Flowerparty:


    De verpakking ziet er volgens mij al héél aantrekkelijk uit, héél happy

    De fles:


    Zoals je ziet is het een 4kant flesje, schakerend van donkerrood naar lichtrood. Het dopje is een grote doorschijnende bloem.

    Maar wat van de geur?
    Zoals de naam al voorspelt is dit een héél bloemige/frisse geur.  Of zoals het op de website wordt omschreven: 'een frisse geur met een zinderende middennoot van bloemen en fruit, bevat mandarijn, framboos, lytchee en roos.'

    Ik vindt hem héérlijk en ben superblij dat ik hem nu eindelijk heb. Zoals ik al zei in m'n Yves Rocher Parfum Stash filmpje vindt ik dat ze echt goed werk leveren met hun geuren!!! En ik heb er ondertussen al een heel aantal

    Momenteel is deze geur 'on sale' 18.90 euro ipv 35 euro!!! Dus...jullie weten wat jullie te doen staat ;-)

    21-04-2010 om 20:46 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Yves Rocher
    Tags:parfum
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 3
    Alle kleuren komen uit 120 pro pallet.









    21-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    20-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAGGED: SUNSHINE AWARD
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik werd getagged door Ann van Summer Shimmer (http://summershimmer.blogspot.com).  Bij deze award tellen een paar regeltjes die je in achting moet nemen

    1. Je moet het logo van de award in je blog/artikel neerzetten.
    2. Link ook nog even terug naar de persoon van wie je de award hebt ontvangen.
    3. Geeft de award aan zo veel bloggers door als je wilt.
    4. Link de genomineerde bloggers in je post.
    5. Laat de blogger weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten.



      Bij deze tag ik:

      Astrid (http://beautyblogastrid.wordpress.com/)
      Maaike (http://beautyblog-honestbeauty.blogspot.com/)
      Marijke (http://beautyblogmarijke.blogspot.com/)
      Steffi (http://www.makeupblog.web-log.nl/)


      Helaas lukte het linken me niet....

    20-04-2010 om 19:41 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'OREAL MAT' MORPHOSE FOUNDATION Apricot Beige
    Vandaag probeerde ik L'oreals Matte Morphose Foundation in de tint Apricot Beige. Klik op de foto om gelinkt te worden naar het product op de website:


    De foundation: een soort van luchtige mousse textuur


    Naked Face:


    Met Matte Morphose foundation:


    Deze tint is iets te licht voor mij, maar het was dan ook een staal..Qua textuur vind ik hem alvast top !! Een lichte, luchtige mousse-textuur die heel makkelijk openwrijft.
    Hij egaliseert je huid meteen waardoor roodheden en oneffenheden verdwijnen of toch sterk verminderen. Hij heeft een matte finish, wat hij dus ook beloofde te doen. Wat ik persoonlijk leuk vindt aan matterende foundations is dat je er niet altijd een extra 'setting' poeder moet over gebruiken, want op hete zomerdagen kan dat al een véél zijn...

    De foundation is te krijgen bij supermarkten, Kruidvat enz...hij kost iets van 17 euro en is verkrijgbaar in 6 verschillende tinten.

    Wie van jullie probeerde hem al uit? Bij verschilldend blogs zie ik verdeelde meningen...ikzelf vindt hem goed!

    20-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    Tags:l'oreal
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2 TRUE ZWARTE OOGSCHADUW
    Het merk 2 True is te verkrijgen in (sommige) Kruidvat. Het is een stand waar je al redelijk snel zou overkijken, aangezien het op zo'n draai-ding staat die ze soms ook gebruiken voor juwelen.
    Alle 2 True spullen kosten 2.99 euro 't stuk ofwel komt het voordeliger uit als je 3 items koopt voor 7.50 euro samen. Dit merk heeft alles! Nagellak, oogschaduw, foundation enz...you name it, they got it.

    Hun blushes, bronzers, losse oogschaduw en glitter-eyeliners daar ben ik alvast over te spreken !!  En nu ook over deze oogschaduw!

    De kleur is een héél donkergrijs, nijgend naar zwart met miniscule glitter in.


    Swatch:


    In 1 swatch heb je al een heleboel kleur mee. Dus deze oogschaduw bevat véél pigment!!! De miniscule glitter zorgt ervoor dat de oogschaduw een héél mooi effect heeft. De glitter is zodanig klein dat het geen kans geeft om van je ooglid te vallen. Dus geen fall-out bij deze.

    Ik denk dat je met deze oogschaduw superlang zal doen want de 'pan is echt héél groot, ok is dit een ideale kleur om je daglook om te toveren tot een evenin-look!

    Wie van jullie probeerde al 2 True oogschaduw??? Wat zijn de bevindingen?

    20-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    19-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: ESSENCE *SUNDANCER*
    Tijdens m'n laatste grote nagellak-haul kocht ik enkele Essence nagellakjes. Vandaag draag ik de kleur * Sundance*.  Eigenlijk zegt de naam het zelf al   Je krijgt instant het gevoel om een dansje in de zon te gaan doen   De kleur is fel en beurt je op



    Hij beloofd een plat penseeltje te hebben om de nagellak nog makkelijker aan te brengen en hij zou supervlug drogen. Waardoor je uiteindelijk voor elke nagel maar 1 seconde zou nodig hebben.
    Ik moet toegeven dat dit waar is! Je nagels zijn in een mum van tijd gelakt !!!



    De nagellak geeft van het eerste moment een dekkend kleur af, boven op de foto zie je 1 laag. Bij de eerste laag durft hij wat streperig trekken maar met een 2de laag komt dat voor een groot stuk goed. Toch denk ik dat een 3de laag mss ook wel mooi zou zijn...

    Dit is een opvallende kleur dus mss wat minder geschikt voor op 't werk...tenzij je het durft natuurlijk!!!

    Met een goede base- en topcoat blijft hij zeker 2 dagen intact!!

    Wat vinden jullie van Essence lakjes??

    19-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    18-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WnW EYELOOKS1

    Look 1:




    Look 2:




    Look 3:




    Look 4:




    Welke van de looks vinden jullie het meest geslaagd??

    18-04-2010 om 12:23 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WnW EOTD'S
    Bij deze enkele foto's van eyelooks die ik maakte met m'n WnW palletjes ! Ik gebruikte de palletjes door mekaar om verschillende looks te krijgen...


    Look 1:






    Look 2:






    Look 3:






    Welke vinden jullie de mooiste?

    18-04-2010 om 12:16 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs