Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    12-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT *LILY OF THE VALLEY* HANDWASH
    Sinds een week of 2 gebruik ik deze Kruidvat handwash in de keuken. Ik vind dit makkelijk om vlug eens je handen tussendoor te wassen. De geur is Lily Of The Valley of in de vlaamse volksmond beter gekend als Lelietje van Dalen.



    Zo omschrijft Kruidvat hun product:


    Ik moet zeggen dat alles wat hij beloofd te doen hij ook wel degelijk doet! M'n handen ruiken zoooo fris en lekker, héérlijk! Ook voelen ze proper...De geur vindt ik superlekker.

    Dit product wordt verkocht in het Kruidvat voor iets van rond de 2 euro !!!

    12-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'OREAL HIP OOGSCHADUW
    De meesten onder jullie hebben er waarschijnlijk al van gehoord maar L'oreal heeft ook een HIP lijn. Deze staat voor High Intensity Pigment, dwz dat de make-up van die lijn veel meer pigment bevat waardoor kleuren feller en sprekender zijn.

    Zelf heb ik enkele producten van deze lijn, waaronder 3 pigments (die ik al eens reviewde) en enkele Jelly Balms (die ik ook al eens toonde). Vandaag toon ik jullie m'n 2 oogschaduwduo's. Dit zijn ze:



    Saucy duo:


    Flare duo:


    Swatches van beide duo's, links de 2 kleuren uit het Saucy duo, rechts uit het Flare duo

    Deze swatches zijn gedaan met maar 1 veeg van de oogschaduw zonder enige basis of wat dan ook. Dus puur op de huid. Zodus je ziet dat ze veel pigment bevatten.
    Deze oogschaduwen creasen niet, en blijven de hele dag goed zitten.

    Wie van jullie heeft al eens de HIP lijn uitgetest? Wie van jullie had er nog nooit van gehoord?

    12-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    11-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMPJES: LOW END (LE) PARFUMS + 10 ELF MUSTHAVES
    Weer 2 nieuwe filmpjes online

    Low End Parfum Stash
    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim?feature=mhw5#p/a/u/1/Qm3ekUBoqxA

    10 ELF Must- Haves
    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim?feature=mhw5#p/a/u/0/TzJAIVZvIPQ


    Normaal gezien had ik nog 3 andere filmpjes in petto voor jullie maar daar ging telkens iets fout net op 't einde van het downloaden ervan!!
    Dus verwacht jullie de komende dagen maar nog aan enkele filmpjes!!!

    Veel kijkplezier!

    11-04-2010 om 10:30 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EOTD
    Dit is eigenlijk een EOTD van vrijdag...Ik ben druk bezig het Revlon 'Lake Moss' palletje aan het opmaken en kwam met deze look op de proppen

    Ik gebruikte het allerlichtste kleur als een soort 'wash' over gans m'n ooglid en gebruikte de iets donkerdere tint in m'n crease. Ik werkte af met een felgroene Bourjois eyelinerpotlood. Het roze die je ziet net onder m'n wenkbrauw is van te epileren





    Ik begon wat verder te experimenteren en bracht met een hele lichte hand in de crease een totaal contrasterende kleur aan: MAC Star Violet:






    Hmmm....dit was nog steeds niet echt wat ik wou, dus besloot ik nog wat verder te experimenteren met de MAC Star Violet en dit werd het uiteindelijke resultaat:







    Wat vinden jullie ervan?

    11-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT ULTRA SENSITIVE NACHTCREME
    In een Kruidvat haul verleden maand kocht ik ook deze nachtcreme, ik gebruik al de dagcreme en de reiniger (beiden al eerder vermeld!) en vond het wel leuk om ook dit product erop af te stemmen.

    Ik moet zeggen: weeral ben ik aangenaam verrast door een budget product, de creme kost nog geen 5 euro (ruim geschat!)

    De verpakking: simpel rond glazen potje


    De creme:




    De textuur van de creme is redelijk dik en toch is hij makkelijk smeerbaar. Hij dringt vlug in de huid en laat geen vettig laagje achter. 's Morgens als ik opsta voelt m'n huid aan als een babyvelletje!!

    Ik ben alvast overtuigd!!! Wie van jullie heeft hem al geprobeerd?

    11-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    Tags:budget make-up
    10-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMPJE: YVES ROCHER PARFUM STASH
    Bij deze een nieuw filmpje met m'n parfumstash van Yves Rocher!

    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim?feature=mhw5#p/a/u/0/OvUwWNaxHUM

    10-04-2010 om 13:59 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Yves Rocher
    Tags:parfum
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE VERNIEUWDE NAGELLAK SWATCHES
    Bij deze nog enkele swatches van de nagellakken van de vernieuwde Catrice-lijn!!!

    Sweets For My Sweets:


    Lucky In Lilac:


    Just Married:


    Let's Mauve On:


    Big Spender Wanted, irl iets meer een mauve kleur, helaas lukte het me niet om de mooie gouden sheen die deze heeft vast te leggen:


    Essie Flawless, 1 laagje, eigenlijk 2 vereist:


    Gosh Mulberry

    10-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MORBID MINERALS EYESHADOW
    Een eind geleden won ik via Honestbeauty een wedstrijd en mocht ik 5 Morbid Minerals naar keuze op de Morbid Minerals website uitkiezen. Ik had er nog nooit van gehoord, laat staan van gebruikt dus dit was een leuk initiatief! Klik op foto om gelinkt te worden met de website.

    Ik koos voor deze pigments:


    Hier swatchte ik ze 'droog':

    Droog aangebracht zijn Twisted Faces, Dungeon, Morbid en Throne of Vampyres m'n favo's ! Spine- Tingling is niet echt m'n kleur...

    Hier met Mixing Medium:

    Nat aangebracht verkies ik: Dungeon, Morbid en Throne of Vampyres als favo's. Twisted Faces vind ik ook nog steeds mooi zo met z'n duochrome finish, helaas vindt ik z'n ondertoon ietsje te rood.

    In de toekomst wil ik zeker nog wel eens een bestelling plaatsen bij de Morbid Minerals website !!

    10-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: *PURPLED PINK*
    Benieuwd hoe je deze look krijgt? Volg dan stap voor stap mee! Wel even vermelden dat deze fotd van voor m'n laatste kappersbeurt was...


    Gebruikt, I used : Een héél donkerblauwe kleur met paarse glitterdeeltjes uit Sleek Storm pallet,

    Een donker grijs /blauw vanuit het Sleek Storm pallet,

    Gosh Effect Powder in Pink Soda, deze heeft eigenlijk miniscule blauwe glittertjes maar die vallen weg door de flits.

    Breng zoals gewoonlijk al je gezichtsproducten aan en eindig met een oogschaduwbasis (UDPP).

    1. Maak je penseel vochtig met mixim-medium en dop je penseel in de Gosh Pink Soda.Doe dit op de helft van je ooglid. 

    2. Breng de paarsblauwe kleur aan op de andere helft van je ooglid en ook op je onderste wimperlijn.

    3. Breng de donker grijs/blauwe kleur aan op het puntje van je buitenste ooghoek en in je crease. Blend alles mooi samen. Breng een donkerblauwe glanzende eyeliner aan opbovenste en onderste wimperlijn en eindig met zwarte mascara.
     

    TAAADDDDAAAAAAAAAAA


    10-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    09-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN SHOPPINGHAUL
    Gisteren ging ik met 2 vriendinnen een dagje shoppen in Antwerpen !!! Jay! Ik had die ochtend nog gedacht: 'wie weet kom ik wel eens Lisha en Nini tegen' aangezien die 2 toch ook eens regelmatig Aaantwaaarpen onveilig maken ;-)

    Eenmaal aangekomen hadden we eerst een stop in Starbucks toen ik opeens m'n naam hoorde roepen! 1 x raden: Lisha en Nini Na een kort praatje gemaakt te hebben (en wat verdere uitleg over waar bepaalde beautyshops te vinden...) ging ieder z'n eigen weg!!! In de H&M kwamen we mekaar (+ enkele andere beautyblogsters) dan nog eens tegen..LEUK !

    Man,man wat is shoppen vermoeiend!! ;-) Ik was gisteravond kapot! Maar bon, een mens moet soms al eens zichzelf opofferen hé

    Benieuwd wat ik buit gemaakt heb?

    In 't Kruidvat:

    2 Goshlakjes aan 1 euro 't stuk: de kleur Mulberry en dan een onbekende nr 536. Nog 4 van de nieuwe Catrice lakjes: Big Spender Wanted, Let's Mauve On, Sweets For My Sweets en Just Married.

    In cosmeticary:

    Essie 'Flawless' en OPI Princesses Rule

    In de H&M en Veritas:

    H& M blush in 'Sweet Rose' en een zomerse ketting

    In de MAC:

    MAC Stacked 2!, MAC Blacktrack Fluidliner, MAC Starviolet, Mythologie en Nocturnelle

    En als laatste nog 2 paar ballerina's:




    's Middags hebben we lekker gegeten bij de Italiaan (ergens aan de eiermarkt). Ik had een héérlijke pizza met ansjovis, kappertjes en olijven..MMMmmmmmmmmmm

    Het was weer een geslaagde dag!! Voor herhaling vatbaar! ;-)

    Voor de andere beautyblogsters: ik ben wel eens benieuwd wat jullie allemaal buit gemaakt hebben hoor!

    09-04-2010 om 10:01 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MUGG 'N BEANS LUNCH
    Ik vertelde jullie al eens dat ik jullie af en toe zal laten meegenieten met mijn favo gerechten. Vandaag is het de beurt aan deze lunch ! Ik at dit de eerste keer in het Mugg 'n Beans tea-room/restaurant in Zuid Afrika. Klik op de foto om gelinkt te worden naar de website!En voor degenen die ooit een bezoek brengen aan het prachtige Zuid Afrika vergeet dan niet om zeker eens bij Mugg 'n Beans langs te gaan!

    Regelmatig maak ik nu thuis dit gerecht zelf aangezien  alles hier te verkrijgen is, het een supermakkalijk recept is en héél vlug klaar is

    Wat heb je nodig?
     
    * 3 broodjes om nog zelf af te bakken
    * chutney (een dikke vruchtenpuree, te verkrijgen in de supermarkt in verschillende smaken)
    * 6 sneetjes spek
    * 6 sneetjes brie
    * rucola
    * peper

    Hoe doe je het?
    * Bak de broodjes zoals aangegeven staat op de verpakking
    * Bak ondertussen je spek
    * Snij de sneetjes brie en laat even op kamertemperatuur komen
    * éénmaal broodjes klaar zijn haal je ze uit de oven
    * besmeer met de chutney
    * beleg elk broodje met 2 sneetjes brie
    * leg hierbovenop het warme spek (dat zorgt ervoor dat de brie een beetje smelt!)
    * beleg met rucola
    * doe wat peper uit de molen op

    Smakelijk!!!





    09-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Recepten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: *YELLOW POLKADOT*
    OK, de 1 zal het afschuwelijk vinden, de ander zal het mooi vinden, nog ander vindt het mooi maar zou het zelf niet doen en nog een ander vindt het kinderachtig enz...Over wat heb ik het ? Over m'n nail of the day!

    Ik draag vandaag een compleet witte outfit en wou het wat opfleuren met kleur...en dit werd het resultaat...Ik gebruikte als basis het H & M  Denim Dreams nagellakje als basiskleur en Essence Sundance nagellak voor de polkadots. ook ben ik nog volledig mee met het paas-thema die je toch op vele plaatsen ziet
    Of mss kan ik doorgaan als paasversiering in levende lijve??

    Eerst had ik gewoon een accent gelegd op m'n pink en middelvinger...


    En toen besloot ik maar om alle nagels te doen...






    Ja...ik weet het...dit is voor iemand die van opvallend houdt, en voor degenen die het niet zouden aandurven op hun vingernagels kunnen het natuurlijk ook op hun teennagels doen !

    Laat me toch eens weten wat jullie bedenkingen zijn!!! ;-)

    09-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NYX MOSAIC POWDER IN 'DARE'
    Alhoewel deze op foto mss wat donker lijkt is deze kleur in het echt een zachte oudroze kleur, uitermate geschikt voor overdag

    Ook komt hij weer in die leuke mosaic print. Hij geeft veel kleur af, heeft een matige shimmer en blijft gans de dag!





    Het lukte me niet om de kleur op m'n gezicht op foto vast te leggen, oftewel was defoto te donker of overbelicht. Daarom een swatch op m'n hand die de exacte kleur weergeeft!!

    09-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS
    * Kleur je wenkbrauwen bij met een wenkbrauwpotlood en breng in model met wenkbrauwgel. Zo wordt je blik opener en worden je ogen mooi omlijst.

    * Breng glans op je binnenste ooghoeken en ook een tikje op je oogleden. Doordat het licht weerkaatst wordt lijken je ogen groter.

    * Mascara opent je blik en de donkere kleur contrasteert mooi met je ogen, welke kleur die ook zijn. Breng hem aan in een paar dunne laagjes. .

    * Lipgloss heeft een volumineus effect op je lippen. Geeft je lippen ook een gezond kleurtje.

    * Blush is al lang niet meer voor omaatjes. Een vleugje- goed gedoseerde- blush geeft je juist een jonge, frisse uitstraling. Breng aan op de appeltjes van je wangen en vervaag lichtjes naar je slapen toe.

    Bron: Flair

    09-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    08-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAC HOLIDAY 2006 LACE WARM PALETTE
    Zoals je waarschijnlijk wel al uit de titel kan uitmaken is dit pallet vanuit de Holiday Collectie van 2006. Dus ondertussen al niet meer te verkrijgen. Sommige kleurtjes ervan zitten in de vaste collectie.



    Het palletje bevat de kleuren: Embark (intens roodbruin), Woodwinked (warm antique goud), Valet (koper met metallic glans), White Tie (beige met gouden finish), Sable Wrap (donker olijfgroen met glans die lijkt op goud die een tikje vuil is) and Limo (kastanjebruin met intens roze glans).

    Valet, White Tie, Sable Wrap en Limo zijn LE



    Hier zie je de kleuren geswatched op een foundationbasis. Dus geen primer. Kijk naar het pigment die ze bevatten!!!


    Zoals het pallet omschreven wordt zijn dit 'warme' kleuren, zelf vind ik ze alvast prachtig!!!!

    08-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:MAC
    Tags:eyes
    07-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REVLON *SPRING MOSS* QUAD
    Er was een periode dat ik dit palletje elke dag gebruikte en de laatste tijd ligt het maar wat achterin m'n stash...dit 'well loved' palletje kreeg ik ooit als cadeautje en ik kan het niet over m'n hart krijgen om het weg doen. Ondertussen is het al een beetje aan de oudere kant, wordt het niet meer verkocht en vond ik ondertussen andere oogschaduwen die ik liever zie of die meer pigment bevatten.

    Revlon Spring Moss met enkele pan's die komen boven piepen


    Close up:


    De kleuren zie ik nog steeds graag maar zijn een beetje te neutraal/licht voor wat ik momenteel liever zie...maar omdat ik het echt niet weg wil doen besloot ik om er een echte 'challenge' van te maken en het weer standaard in m'n dagelijks make-up bag te steken om het zoveel mogelijk te gebruiken tot het op is...!!! Ik zal proberen het zoveel mogelijk te gebruiken in combinatie met andere kleuren.

    Vandaag startte ik met de challenge en dit werd m'n uiteindelijke eyelook:






    Een mooie neutral eye, perfect voor overdag, het werk, sollicitatie of wat dan ook!

    07-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Tags:Revlon
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 2
    Alle kleuren komen uit 120 pro pallet. Eyeliner is MAC Blacktrack.









    07-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    06-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE: *CLAY-TON, MY HERO*
    Ik ben helemaal verliefd op de vernieuwde Catrice nagellakjes!  Ze dekken van de eerste keer en drogen verrassend snel! Ik ben verkocht!

    M'n lakje van vandaag is: 'Clay-Ton, My Hero', een beige/grijze kleur met een héél subtiele gouden glans erin.



    06-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT REINIGINGSGEL VOOR DROGE TOT GEVOELIGE HUID
    Verleden maand kocht ik deze reinigingsgel in het Kruidvat. Ik had dringend een nieuwe nodig aangezien m'n andere m'n huid mateloos irriteerde. Ik gebruikte al de Kruidvat dagcreme waar ik supertevreden over ben, dus besloot ik deze ook eens kans te geven. De reinigingsgel kost rond de 3 euro.
    Ik gebruik hem nu zeker al een 3-tal weken aan een stuk, dus lang genoeg om hem vandaag te reviewen.



    De textuur kan je vergelijken met de textuur van douchegels, alleen is deze ietsje aan de lopende kant. De kleur is een heel licht roze parelmoer.


    Na vermengen met wat water veranderd deze gel is een heel zacht schuim, hij ruikt heel lekker, maar ik kan de geur helaas niet beschrijven...

    Hij reinigt naar behoren, en m'n huid voelt zacht aan. Niet zo trekkerig als bij sommige andere reinigers. Tot dusver ben ik er héél tevreden over.

    Helaas heeft hij ook een nadeel, en die is: HIJ PRIKT, en nog niet zo'n klein beetje ook!...Owee als er wat in je ogen komt, zelfs na spoelen met water  is dit nog niet direct verdwenen.
    Toch vind ik z'n werking goed genoeg om hem te blijven gebuiken, ik let gewoon goed op dat er niks in m'n ogen terecht komt...

    Wie van jullie probeerde deze al? Had je ook last van prikkend gevoel als hij in je ogen terecht kwam?

    06-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Face
    Tags:budget make-up
    05-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA LIQUID CONCEALER NR 02
    Bij m'n artikel: ' maart favorieten' kon je al zien dat ik héél blij ben met de concealer van de HEMA. Ik betaalde 5 euro.

    De verpakking:


    Een druppeltje:


    Geblend:


    Deze concealer heeft een heel lichte luchtige textuur. Hij geeft onmiddelijk resultaat, kruipt niet in eventuele lijntjes en blijft de hele dag op z'n plaats.

    Benieuwd naar het resultaat? Kijk dan mee!

    Zonder concealer: mijn oogleden zijn donkerder dan de rest van m'n gezicht, lichte verkleuring onder het oog.


    Met concealer: de kleur wordt geneutraliseerd en leunt beter aan bij m'n naturel huidskleur


    Foto waar je beide ogen samen ziet: ik zie duidelijk het verschil !!!


    Excuses voor de wat rare blik, maar dat krijg je als je verplicht in een ingezoomde camera moet kijken ;-)

    Deze concealer vindt ik zeker her kopen waard en vanaf nu zit deze standaard in m'n stash!

    Wie van jullie heeft hem al geprobeerd? Ben je soms ook zo verrast door HEMA producten?

    05-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Face


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs