Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    28-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE NAIL ART STAMP KIT
    Vorig weekend kocht ik in het Kruidvat de Essence Nail Art Stamp Kit voor 2.49 euro. Deze kit bestaat uit 3 items: een imageplate, een schraper en een stempel :



    Hieronder leg ik je stap voor stap uit hoe je die kit nu eigenlijk gebruikt, op aanvraag van Nathalie. Bij sommige dames lukt het direct, anderen hebben wat meer oefening nodig. Wonderwel lukte het bij mij van de 1ste keer!
    De kleurencombinatie die ik hieronder gebruikt heb is mss niet het mooist maar ik zocht 2 contrasterende kleuren zodat jullie het effect goed zullen zien. Ik gebruikte een H&M lentegroen nagellakje en Rimmel Riviera Red nagellak.

    Ik heb ondervonden dat de lak die je gebruikt om te stempelen best één is die niet te snel droogt, aangezien de nagellak dan direct op je image-plate droogt en je het er niet meer af kan schrapen ! *TIP*

    Start met je nagels te lakken met je basiskleur. Kies het motiefje die je op je nagel wil.

    Breng nagellak aan op het motief naar keuze. Zoals hier:


    Neem dan je schraper en schraap de lak ervan, de overgebleven lak blijft dan in de groefjes van het motiefje, zoals hieronder, het kan dat je eventueel 2x moet schrapen, zorg dat zoveel mogelijk lak van je plate geschraapt is :



    Neem dan je stempel en druk die op het motiefje, doe dit met een half- rollende beweging zodat je alle nagellak meeneemt van op de plate:


    Druk de stempel op je nagel. Doe dit ook weer met een half-rollende beweging. Ik start telkens van links naar rechts. Doe dit in 1 beweging en vermijdt dat je er nog eens over moet gaan want dan heb je de kans dat het motiefje weer meekomt, zoals het geval is bij m'n eerste nagel: zie foto:


    Zoals je mss op foto kan zien is het ook beter dat je voldoende nagellak op de image-plate aanbrengt, en dat je de stempel goed aandrukt zowel op je plate als op je nagel.

    Close- up:


    Na gebruik kan je de image-plate en de schraper reinigen met gewone nagellak-remover. Dit gaat easypeasy !  Toch raad ik je aan om eventueel plastieken handschoenen aan te doen of om te wachten om te reinigen als je wil veranderen van manicure. Want als je dit doet met je pasgelakte nagels heeft het geen zin natuurlijk

    Wat vind ik er nu zelf van van die stamp-set?
    Voor 2.50 euro kan een mens niet sukkelen natuurlijk, de schraper zelf zou wat beter kunnen (hij loopt namelijk een beetje schuin) maar dat is dan ook het enige minpunt die ik kan bedenken.
    Ik vindt dit echt een leuk item om je nagellak in no time te pimpen tot iets hips!!!

    Hopelijk zijn jullie wat wijzer geworden!!! Wie van jullie heeft het al geprobeerd en had goede resultaten ermee??

    28-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: 'RIMMEL STAR KISSED' nr 220

    M'n NOTD van vandaag is een medium -roze kleur met een parelmoer glans. Ook bevat de nagellak miniscule multiglitterdeeltjes. Het is de kleur ' 220 Star Kissed van Rimmel'.



    De nagellak beloofd supersnel te drogen; dit in 60 seconden ! En beloofd ook een makkelijk penseeltje te hebben. Rimmel maakt z'n belofte waar !!! De nagellak droogt supersnel en met 1 laagje dekt hij al volledig.
    Persoonlijk vind ik deze kleur geen 2de laag nodig hebben, en indien je het toch zou doen, doe het dan snel want de nagellijk durft zeker bij de 2de laag in streepjes trekken. Het borsteltje is heel makkelijk om mee te werken.

    Het lakje in close-up, check de miniscule multiglitter:

     
    Op foto is de multiglitter op de nagel moeilijk vast te leggen. Toch zie je het een beetje. Naargelang er zonlicht op je nagel valt zie je de schitteringen van de glitter.


    1 nadeel vind ik dan persoonlijk dat als je over je nagel wrijft, dan voel je relief..ook in zij- aanzicht zie je het relief op je nagel en dat vind ik niet zo mooi. Nu, ik denk wel dat andere mensen daar niet op zullen letten want het is bijna onzichtbaar. Maar toch, ik weet het en ik voel het

    Op de foto hieronder kan je het relief ietsje zien...


    Wat vinden julllie persoonlijk van lakjes met glitter?

    28-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    27-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMPJES: *ALL TIME FAVORITES*

    Vandaag zijn er 2 filmpjes toegevoegd op m'n youtube channel. De filmpjes gaan over m'n 'all time favorite' producten oftewel producten die ik ar regelmatig opnieuw aangekocht heb aangezien ik ze zo super vindt !!

    Veel kijkplezier !!!!!

    all time favorites make-up en gezicht:
    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim?feature=mhw4#p/a/u/1/GqjW6bBocMw

    all time favorites body en parfum:
    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim?feature=mhw4#p/a/u/0/30Aung10MUI

    27-03-2010 om 15:28 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: 'BIT OF AN ART EYE'
    Gisteravond moest ik naar een feestje De vriendin voor wie het feestje is, is nogal een extravagante dame, dus kon ik gerust wat 'uitbundiger' zijn met make-up.

    Dit was m'n uiteindelijke eye-look, bij nader inzien ik kan de look nog ietsje verbeteren door de eyeliner op onderste ooglid wat meer door te trekken zodat de look echt 1 geheel wordt,


    1. Plak tape evenwijdig met buitenste ooghoek wenkbrauw en neusvleugel. Breng Mac Blacktrack aan op je volledige ooglid en ga naar de buitenkant toe hoger dan je crease. Zorg ervoor dat als je je oog opent dit een horizontale lijn wordt.

    2. Breng op de Blacktrack, een blauw glinsterend pigment aan. Ik gebruik Gosh Effect Powder in Bluebell.

    3.Breng van het buitenste punt van de Blacktrack een lijn aan met medium-bruine oogschaduw. Doe die lijn tot aan je binnenste ooghoek. Ik gebruik Urban Decay Chopper e/s.


    4. Blend het bruin met het blauw, breng veel zwarte eyeliner en veel mascara aan.  Doe de tape weg.


     TADAAAAAAAAAAAAA


    Als er toch wat oogschaduw onder de tape gekropen is kan je die op het laatste weg doen. M'n lippen en blush hou ik subtiel.

    Wat vinden jullie van deze look, zou je dit zelf durven voor een feestje?

    27-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    26-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NYX MOSAIC POWDER IN PARADISE
    Dit item heb ik al een heel eind in m'n stash en ik moet eerlijk toegeven, hoe mooi hij er ook uitziet; ik gebruik hem zelden....Waarom? Hij is te fel.... 1 veeg met je kwast en je krijgt appelrode wangetjes. Althans bij mij toch want ik heb al van nature blozende wangen...

    Toch lukt het me wel om hem héél voorzichtig met een 'fan' brush licht genoeg aan te brengen, helaas heb ik niet altijd de tijd daarvoor Ik ben van het principe: 'Swipe & Go'

    Toch kan ik hem niet wegdoen want ik ben verliefd op z'n uitzicht en z'n kleur...en mss zal ik hem toch heel af en toe ietsje meer beginnen gebruiken



    26-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Blush
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS N TRICKS: HOE? ZO! EEN FRISSE BLIK.
    Lange dagen, korte nachten? Gelukkig zijn er enkele smart tricks voor een frisse blik!

    * Camoufleer schaduwen,
    Om blauwe kringen en donkere schaduwen rond je ogen weg te werken, gebruik je een camouflage-product.

    * Fris je ogen op,
    Teken met een wit potlood een lijntje langs de binnenkant van je onderste wimperrand. Dat laat je ogen groter lijken.

    *Open je blik,
    Professionele visagisten en fotomodellen kunnen niet zonder een wimperkruller. Die doet wonderen voor je blik.

    *Laat je ogen spreken,
    Mascara is de finishing touch. Zigzag met het borsteltje tussen je wimpers en zorg dat je wimpers tot aan het puntje bedekt zijn met mascara.


    Bron: Vitaya Magazine, Source Vitaya Magazine

    26-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    Tags:eyes
    25-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KAPPUS 'WILD ROSE' EEP
    Dit zeepje, met nog enkele andere kocht ik in een winkel in Sluis (net over de grens in Nederland), Kappus maakt luxe-zeepjes die Héérlijk ruiken!!!

    Net zoals deze met de geur van Wilde Rozen. Hij past ideaal bij m'n deo van Lavera (die ook de geur van wilde rozen bevat). Ook vind ik hem er heel mooi uitzien!

    Op het doosje staaen de bloemen afgebeeld waarnaar het zeepje ruikt:


    Het zeepje heeft een leuke rozen-print in verwerkt:


    De zeep geeft matig veel schuim, ruikt héérlijk en drooft m'n huid niet uit. De zepen kosten rond de 2 euro. Ook zag ik onlangs dat ze het merk Kappus verkopen in Kruidvat. Dit zeepje zag ik niet liggen maar wel enkele andere.

    25-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Soap
    24-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT en SCHOEN-HAUL
    Zondag gingen we wandelen en shoppen aan de kust (Oostende) en kon het niet laten om even het Kruidvat binnen te springen !!

    Daar kocht ik deze spulletjes die ik vond in afprijsbakken, elk kostten de items 2 euro 't stuk !!!:


    * Dove hand wash, schijnt ook geschikt te zijn voor je gezicht...
    * FA Soft Mousse handwash
    * Narta deo-rollers (Narta behoort tot Garnier)



    * Alle 2 de Essence Nail Art Stamp Kits
    * Essence glasvijl
    * Essence show your feet nagellakje
    * Gosh Green Hawai nagellak
    * Manhattan nail butter

    In de Zeeman kocht ik nog deze spullen, allen 1.99 euro 't stuk


    In de Carrefour vanmiddag vond ik deze ballerina's/ flatjes voor 4 euro + dezelfde in het paars


    24-03-2010 om 18:49 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COLORFULL SERIES 1
    Alle gebuikte kleuren komen uit het 120 pro pallet.







    24-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Colorfull Series
    23-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COULEURS CARAMEL OOGSCHADUW
    Wie kent/heeft al iets geprobeerd van het Franse merk Couleur Caramel?  Voor meer info, check hun website: (www.couleur-caramel.com/) .Te koop bij de Essenza en andere natuurwinkels. Ik had er al een aantal keer naartoe staan lonken tot ik onlangs besloot om toch eens een oogschaduw te proberen.
    M'n oog viel op de kleur nr 11. Een goud/bronzen kleur met véél shimmer. Ook komen de spullen in een mooie verpakking: gerecycleerd papier en alles is ecologisch verantwoord.

    De verpakking:




    De kleur in close-up


    Als basiskleur gebruikt op gans het ooglid samen met een Stila oogschaduw.




    De textuur van het product is zacht, maar niet te zacht zodat je putten in je e/s krijgt. Het beste effect krijg je als je de oogschaduw eerder dept, dan wrijft...Zo plakt de shimmer weliswaar op je ooglid! De kleur heeft een heel mooie finish en past perfect bij m'n bruine ogen.
    Goedkoop is hij niet, 12.30 euro, maar dat krijg je met ECO producten...

    Als je de kans krijgt dan moet je zeker iets van deze lijn uitproberen!

    23-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    22-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: RIMMEL RIVIERA RED
    Ik was al een tijdje opzoek naar een echte 'in your face' rode nagallak. Natuurlijk zijn er ook bij Catrice te vinden maar deze keer wou ik gaan voor wat meer kwaliteit

    Ik had eerst een Nivea Calcium en Bamboo nagellak op 't oog, tot ik er 1 zag die hetzelfde beloofde en een 2-tal euro goedkoper was. Dit lakje van Rimmel kost 6.99 euro...En hij is z'n geld meer dan waard!

    Hij stijkt heel makkelijk en mooi open, heeft een platte brede applicator (anders dan gewone lakjes) en geeft kleur en dekking bij de eerste laag !! Hij claimt 10 dagen te blijven, maar als werkende, en huishouddoende dame, ahum...is dit een beetje overroepen Zonder base- en topcoat blijft ie wel 3 a 4 dagen!!



    22-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    21-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE HAIRCUT + FOTD
    Gisteren  liet ik me een nieuwe haarlook aanmeten Een dikkere froefroe dan gewoonlijk, een stuk korter, en achteraan opgeknipte bob. Verleden week kocht ik in de Pro Duo 3 lipsticks waar ik vandaag 1 van draag. De kleur Hibiscus...een fel fushiaroze kleur. Wat vinden jullie van deze look?



    21-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Face
    Tags:hair
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOTD YVES ROCHER MAGIC PULP GLOSS in CORAIL TONIC
    Vandaag is m'n andere lipgloss van Yves Rocher aan de beurt. Deze heeft zogezegd een spiegel-effect. Dwz, dat de gloss het licht zou reflecteren waardoor je lippen voller lijken. Deze gloss is niet dekkend, eerder doorzichtig en hij geeft je lippen een subtiel kleurtje.

    De kleur heet Corail Tonic, en in de lipglosstube ziet hij er uit als een lichte koraalkleur. Eénmaal aangebracht op je lippen valt dat effect wel ietsje weg maar dat komt doordat de kleur zo doorzichtig is.



    21-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Tags:yves rocher
    20-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: GREY WITH A TOUCH OF BLUE
    Benieuwd hoe je deze look krijgt? Volg dan mee met deze makkelijke stap voor stap tutorial!

    Producten gebruikt: Uiterst rechtse blauwe kleur van Sleek Sunset pallet, grijze en donkerblauwe kleur uit Sleek Storm pallet, grey and darkblue  Benefit creaseless cream in RSVP, Clinique mascara, black liquid liner, Smashbox Tint blush/bronzer/highlighter.


    Gebruik zoals altijd je dagelijkse producten om je gezicht de juiste make-up basis te geven.

    1. Start met oogschaduwbasis (Benefit creaselesscream), Breng grijze kleur aan op 2/3de van je ooglid tot aan je crease.

    2. Breng in buitenste ooghoek een felblauwe kleur aan,


    3. Breng in buitenste V en crease een donkerblauwe kleur aan, Gebruik datzelfde donkerblauw ook op je onderste wimperrand.  Bovenop het donkerblauwe lijntje op je onderste wimpers breng je een waterproof donkerblauw oogpotlood aan om te fixeren.

    4. Breng liquid eyeliner en mascara aan. Apply liquid liner and mascara


    TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!





    20-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    19-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YANKEE CANDLES
    Ik ben gewoon verslaafd aan geurkaarsen !!! Je hele huis die lekker ruikt naar de geur waar jij op dat moment zin in hebt, héérlijk !!!

    Mijn top-favoriete merk is Yankee Candle (www.yankeecandle.com). Een Amerikaans merk die TAL van verschillende kaarsen, soy wax melts, geurende olien en alles wat met kaarsen te maken heeft enz...verkoopt. Ik leerde het kennen via een vriendin uit Amerika die me eens een setje kaarsjes cadeau deed. OH MY, ik was direct verliefd!!!
    Ik ging op zoek om andere geurtjes aan te schaffen en vond een Nederlandse website die een heel groot gamma aan Yankee Candle producten verkoopt: www.yankeecandlestore.nl 

    Hieronder een foto van hoe ik m'n kaarsen, wierook, geurdingen enz...opberg. Links in de doos zijn de Yankee Candel Melt Tarts



    Ik plaatste een grote bestelling, aangezien ik dan veel minder verzendingskosten had, aan Melt Tarts. Ik had zo'n moeite met kiezen dus daarmee  Melt Tarts kan je helemaal gebruiken, en die dan een lange tijd gebruiken, of je kan er stukjes van nemen als je liever van afwisseling houdt. Als je hem helemaal gebruikt en je wil toch liever een ander geurtje dan leg je de brander met de Melt Tart gewoon enkele minuutjes in de vriezer en het komt er vanzelf uit.
    Die draai je dan gewoon in een cellofaantje en kan je opnieuw gebruiken. De geur blijft.

    Kijk je mee naar m'n collectie?


    Van L naar R: Cranberry Chutney, Christmas Eve, Home for the holidays, Juiscy Watermelon, Happy Christmas, Fruit Smoothie, Gingerbread, Candied Apple


    Cinnamon & Sugar, Brown Sugar & Spice, Frosted Pumpkin, Sun & Sand, Amber glow, Autumn Leaves.


    Baby Powder, Country Linen, Tahitian Tiaré Flower, Creme Brulee, Sweet Caramel, Country Linen; Sunwashed Linen, Jack Frost.


    Midnight Cove, Sweet Violet, Blueberry Scone, Evening Air, Beach Walk, Cottage Breeze


    Vanilla Lime, Mistletoe, Water Garden en Dune Grass

    Op de website vind je de volledige beschrijving van alle geuren. En geloof me, de geuren zijn exact zoals beschreven!!!  Rond Kerst brandde ik een Melt in de geur Chocolate Crisp Cookie en m'n huis rook alsof ik zelf de koekjes had gebakken !!!
    Momenteel gebruik ik de geur Peach, die je doet smachten naar een sappige perzik !!

    Neem zeker ook eens een kijkje naar hun super mooie electrische en gewone melt-brandertjes en de rest van hun decospullen. Ik ben alvast overtuigd en gebruik niks anders meer. Alhoewel de Brise geurkaarsen me ook doen smelten hoor

    19-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS 'N TRICKS: WAT IS WAT?
    Biobeauty is méér dan een hype, maar wat is het precies? 

    In 2010 is bijna iedereen bereid om biobeauty uit te proberen, want wie is er niet begaan met haar gezondheid en met het milieu? Maar de verwachtingen zijn hoog: de producten moeten net zo goed zijn en net zo goed werken als 'gewone' cosmetica.

    Alle bio-beautyproducten bedragen een naam/label,

    * Biologisch/ organisch: grondstoffen geteeld zonder pesticiden of chemische stoffen, met respect voor de natuur.
    * Fair Trade: Grondstoffen gekocht met respect voor kleine handelaars
    * Ecologisch: geproduceerd met zo weinig mogelijk vervuilende energie en verpakt in zoveel mogelijk gerecycleerde materialen.
    * Natuurlijk: betekent niet zoveel...Iedereen kan z'n creme natuurlijk noemen, zodra er 1 natuurlijk ingredient in zit. 
                                                Bron: Vitaya Magazine, Source: Vitaya Magazine


    Ik vond deze uitleg eigenlijk wel hulpvol...Jullie ook?

    19-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    18-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHANEL VANITE QUAD
    Dit Chanel palletje kreeg ik van m'n vriend een 2-tal jaar geleden als verjaardagscadeautje. Het palletje bevat supermooie paarstinten van licht naar donker.

    Persoonlijk vind ik deze palletjes nogal overroepen...Als je de kleurtjes droog swatched zie je wel wat kleur maar volgens mij bevatten ze lang niet zoveel pigment als bv. Urban Decay, Mac en ja... zelfs Sleek (die een tiende van de prijs kost!). Ook vind ik ze nogal poederig en de allerlichtste kleurtjes zijn nogal chalky.

    Wat je natuurlijk wel hebt is een mooi palletje met de naam Chanel erop. Ik ben ervan overtuigd dat dit voor veel (jonge) meiden een soort van 'standing' is, zo van; Ja, en ik heb een Chanel palletje...

    Nu, smaken en meningen verschillen, sommigen vinden ze wel goed, sommigen niet....

    Kijk je mee naar de swatches?



    De swatches zijn nat aangebracht:


    Nu weet ik ook wel dat ik het kreeg als cadeautje dus dat ik dankbaar moet zijn En het is niet dat ik het palletje helemaal niks vind hoor Ik vind hte supermooie kleurtjes, maar vindt de kwaliteit wat overroepen

    18-03-2010 om 17:04 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M NAGELLAKJES
    Tijdens m'n laatste shoppinghaul kocht ik ook nog deze 3 H & M lakjes. Ik was niet alleen op slag verliefd op de kleuren maar ook op de verpakking! Polkadots, Hello Kitty?? Me Like!!!

    Alle 3 de lakjes kosten 2.95 euro

    Denim Dreams



    Dit is m'n favoriet! Een heel mooie blauwe kleur die aangezien de lichtinval er eerder pastelblauw of feller blauw uitziet

    Dollar Green



    Eigenlijk is deze de perfecte dupe voor OPI Get in Lime !!! Maar dan mega-budget variant.

    Deze 2 lakje hebben me verrast met hun kwaliteit! Dekkende kleur bij 1 laagje, makkelijk open te strijken en blijven relatief lang. Toch steeds een base- en topcoat gebruiken!

    Hello Kitty Garden Green (voor mooie foto's en swatch kan je bij Joliette kijken!)



    Een pastelgroen die nijgt naar geel aangezien de lichtinval. Dit is echt een perfecte lentekleur!!!

    Dit lakje duurt wel eeuwen tot hij helemaal uitgehard is maar de mooie kleur maakt het voor mij toch goed !

    18-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    17-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT, PRO DUO & HEMA HAUL
    Vandaag ging ik even het stad in, ik had fimo-klei nodig van in de veritas maar besloot ook nog een bezoekje te maken aan enkele andere shops

    Van 2True kocht ik de matte en licht glanzende bronzer en een donkergrijze naar zwart nijgende oogschaduw. 3 stuks voor 7.50 euro



    Van Catrice kocht ik m'n 3 favo mascara's, allen rond de 2.50 euro (kan ietsje meer zijn), in de Hema kocht ik nog een base- en topcoat.


    Ook nog bij het Kruidvat: wenkbrauwpoeder met mallen voor maar 1.99 euro!! Dus ik kocht er 2, en sponsjes voor foundation aan te brengen



    Bij ProDuo kocht ik een China Glaze nagellak in Orange Marmalade, 3 lipsticks aan 1 euro 't stuk en 4 potjes glitter voor maar liefst 1 euro!!


    Close-up van de lipsticks, helaas aan de donkere kant


    De kleuren zijn, een licht koperkleur, een fel roze, en een matte creamy roze bruine kleur.

    17-03-2010 om 20:25 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:kruidvat, bronzer, nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOTD: YVES ROCHER PURE LAQUE in ROSE FUSANT
    Tijdens 1 of andere Yves Rocher actie kocht ik enkele van hun lipglossen. Ik heb een mini-versie uit de eindejaars-collectie 2009 en was daar wel tevreden van, dus wou ik enkele andere kleurtjes ook uittesten. De gloss kost geloof ik rond de 10 euro 't stuk. Kan ietsje goedkoper of duurder zijn, ik weet het niet meer juist.
    Gelukkig doet Yves Rocher héél regelmatig acties waardoor je alles véél voordeliger kan kopen

    De gloss is nogal aan de dikke en kleverige kant, maar niet irritant klevend. Dat zorgt er ook voor de gloss relatief lang blijft. Ik wil zeker nog andere kleurtjes ook proberen!
    In de verpakking ziet de kleur eruit als een donkerroze met multicolor shimmer




    Heeft iemand van jullie ook al deze glossjes geprobeerd? Wat vind je ervan?

    17-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Tags:yves rocher


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs