Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    22-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZET JE OGEN IN DE KIJKER
    Rond Kerst en Nieuwjaar komen veel merken uit met speciale edities maar dat wisten jullie ongetwijfeld al

    Persoonlijk vindt ik dan de oogschaduwen het meest aantrekkelijk! Tal van merken maken dan oogschaduw waar glitter of superveel shimmer in verwerkt zit die zorgen voor die extra 'oooommmpppffff' look!

    Meestal werken ze met gouden of zilveren glitter, en meestal zit er ook wel 1 donkere kleur tussen om je de 'gedroomde sprankelende smokey eyes' te geven

    1. De creme-pots van de Hema zijn er in tal van kleurtjes MET véél shimmer! Collistar oogschaduw met multicolor glitterdeeltjes.


    2. L'oreal oogschaduw die je ogen een echte metaalglans geven. H &M Shimmer pigment


    3. Catrice pikzwarte oogschaduw met multicolor glitter. Catrice LE: zwart met een gouden glans


    Hebben jullie ook oogschaduwen met een glitter-finish?? Gebruik je dit graag of vind je dit direct al een beetje over the top?

    22-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    21-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CARREFOUR BOURJOIS SURPRISE + TIP
    Onlangs vertelde/toonde ik jullie dat ik 2 Bourjois geuren gekocht had in Parijs...Ik had dit hier nog nergens gezien tot m'n zus me wist te vertellen dat zij exact 1 van dezelfde geurtjes had gekocht in de Action..Leuk (zeg ik met een klein beetje sarcasme)!

    Groot was m'n verbazing en blijdschap toen ik in de Carrefour boodschappen deed vandaag! Ik liep tussen de cadeau-boxen te neuzen en toen zag ik daar opeens de Bourjois cadeau-boxen...de parfums die ik gekocht had in Parijs. Er liggen 2 verschillende geuren en liet dat nu net de geuren zijn die ik niet gekocht heb tijdens m'n buitenlandse shoppingtrip!

    De ene geur (met glitterjes erin) komt in een box met een gratis ketting, en de andere komt in een box met een shimmering bodylotion. De boxen kosten net geen 10 euro 't stuk. Later worden de geuren eens ge-reviewd.

    Persoonlijk vind ik deze boxen het ideale cadeau, al is het maar voor jezelf!





    Had iemand ze al tegengekomen in de Carrefour, zonee, ben je benieuwd ernaar? Zou je ze kopen voor jezelf of als cadeau? 

    21-12-2009 om 19:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Bourjois
    Tags:parfum
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENGLAND HAUL
    Zoals al eerder verteld ging ik zaterdag Kerstshoppen! Ik kocht niet superveel maar wel enkele dingen die op m'n wishlist stonden. Waaronder enkele MAC items.
    Alle producten worden later wel nog eens ge-reviewd dus stay tuned!

     MAC Mineralize Blush in Warm Soul, MAC e/s in Illusionary Burning Ambition, MAC 5 Warm mini pigments/glitters


    Close up van MAC e/s in Illusionary Burning Ambition


    Close up van MAC Warm Soul Mineralize blush




    Deze pigments zijn van de MAC Mischief Makers collectie Holiday 2009. De pigments komen in een superleuke verpakking!


    Pigments van L naar R: Rushmetal, Jardin Aires, Copperized, Reflects Gold en Museum Bronze


    Een holografisch effect H & M nagellakje


    Een H& M quad met mooie gouden/bruine/koper tinten.

    Kochten jullie iets uit de MAC Holiday 2009 Collectie? Zoja, wat? En wat vind je ervan?

    21-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLINIQUE * BEAUTY* LIPSTICK
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Bij al die glitter en glanslooks is een neutrale lipstick altijd mooi Dit is de perfecte  kleur voor erbij en voor gelijk waarheen je moet! Een zachte neutrale roze/mauve tint die je lippen hydrateert en glans geeft!

    Wie van jullie heeft al Clinique lippenstiften geprobeerd? Wat zijn de bevindingen?

    21-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Lips
    20-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINACTIE***WINACTIE***UPDATE***

    Ik heb al enkele leuke FOTD's mogen ontvangen, sommigen met feest-outfit, sommigen zonder...Voor degenen die eventueel nog niet meegedaan hebben: je hebt tijd tot 1 januari !!!

    20-12-2009 om 12:37 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLING ALL THE WAY
    Voor degenen waar er al wat meer glitter mag zijn bestaan er glittercremes voor op de ogen of gelijk waar dan ook op het gelaat! Dit palletje haalde ik bij NYX en het is PURE GLITTER!!!!

    Gelukkig zijn de glitterstukjes wel ieniemini waardoor je geen irritatie krijgt indien het in je oog terecht komt! Jay!

    Voor sommigen lijkt dit mss te hoog qua Disco-gehalte maar voor een feestje mag het wel eens wat meer zijn al is het maar alleen door een glitter-accent te leggen.




    Zou je dit zelf gebruiken en hoe zou je het gebruiken of vind je dit toch een beetje 'over the top'?

    20-12-2009 om 01:40 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    19-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: *CHRISTMAS PARTY MAKE- UP*
    Op feestdagen mag je make-up wel al eens wat méér zijn,of een speciale feestelijk toets hebben   Ik zat op youtube rond te neuzen en vond dit wel een mooie maar simpele look! In het filmpje is look nog wat extremer en het valt oog te zien welke vorm je ogen hebben...Helaas kon ik de eyeliner niet zo mooi ge-winged' krijgen als de dame in kwestie...Maar bon, hier volgt mijn poging:

    Helaas vergat ik een foto te nemen van de producten die ik gebruikte...maar dit zijn ze:
    * MAC Blacktrack Fluidliner
    * E.L.F eyeshadiw transformer palletje of de Body Shop Shimmer e/s waar ik het onlangs over had, in de kleur blauw en groen. Een mat paarse oogschaduw, glitterliner en véél mascara.

    Gebruik, zoals altijd, je gewoonlijke producten, en breng een goeie oogschaduwprimer aan.


    1. Breng MAC Blacktrack Fluidliner aan in de vorm van een zwaluwstaart. Doet die ook op je onderste ooglid van binnenste ooghoek naar buitenste ooghoek zodat je oog helemaal omrand is.


    2. Maak de lijn op je bovenste ooglid een beetje dikker naar de buitenkant toe.


    3. Breng in je crease dezelfde zwarte eyeliner aan (het makkelijkst is gewoon je eigen arcadeboog volgen). Doe dit heel traag en voorzichtig, en bijna tot in je binnenste ooghoek.


    4. Breng op die zwarte lijn in je arcadeboog een mat paarse oogschaduw aan en blend dit een beetje in die lijn. Toch moet de lijnn nog zichtbaar blijven


    5. Breng op je bewegend ooglid het blauwe kleur aan van het ELF transformer pallet of de blauwe TBS shimmer e/s. En die op je onderste ooglid de groene kleur.


    6. Breng op je bovenste ooglid nog een extra glitterlijntje aan en laat dit helemaal tot 't einde meelopen met de bovenste zwaluwstaartstreep.


    7. Doe op je wenkrauwbeen de groene shimmer e/s en blend dat goed samen. Breng véél mascara aan!!

    8. TADAAAAAAAAAAAAAA

    Had geen ruimte meer om meerdere foto's hier te plaatsen, daarom een foto van de zijzicht alleen. Wil je toch een foto zien van voor-aanzicht kijk dan naar de derde laatste foto en bedenk er véél mascara bij.
    Op foto zie ik nu dat ik eigenlijk nog ietsje lager mocht gaan met de eyeliner zodat bovenste en onderste eyelinerlijn mooi in elkaar lopen.

    Wat vinden jullie hiervan? TE? Of leuk genoeg voor een feestje?

    Voor de nieuwsgierigen, hier het youtube filmpje:

    http://www.youtube.com/watch?v=qVHo4DFZEiQ



    19-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: *CHRISTMAS EVE*

    Als ik aan Kerst denk dan denk ik:  groen, rood en glitter. Deze look is hier een subtiele variant van en hoogstwaarschijnlijk de look die ik zal dragen op Kerst avond.

    Aangezien ik koos voor RODE lippen heb ik de rest wat neutraler gehouden van kleur maar wel met veel glitter/shimmer die je helaas niet zo goed kan zien op foto...
    Start zoals altijd met foundation, poeder, concealer, of wat dan ook je gebruikt als basis voor je make-up.


    1. Start met een oogschaduwcreme (die sowieso al glans geeft) waarin eventuele miniscule glitter in verwerkt is. Ik gebruikte 1 van WnW. Breng dit aan op je ganse ooglid tot aan je wenkbrauwen. Vervaag goed aan het uiteinde van je oog.



    2. Breng op de oogschaduwcreme een lichte beige/gouden poederoogschaduw aan tot aan je crease en vervaag dit. Ik gebruikte een heel 'shimmery' kleur van Biguine.


    3. Breng nu in je crease een mosgroene kleur aan en blend dit goed.


    4. Breng een 'winged' eyeliner aan. Ik gebruikte MAC Blacktrack fluidliner. En zwarte mascara (Chanel Inimitable). Hier en daar zie je een glittertje weerkaatsen!


    5. Breng een felrode lipstick aan voor de finishing touch!!

    6. TADAAAAAAAA

    Wel even erbij vermelden dat ik op deze foto geen foundation draag daar ik wat last heb van rode droge vlekjes, hopelijk is dit voorbij tegen Kerst en kan ik zoals altijd een foundation dragen wat toch ook een veel mooier (afgemaakte look) geeft

    Weten jullie al welke look je eventueel bij kerst zal doen of ben je er niet mee bezig?

    19-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    18-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOURJOIS EAU DE TOILETTE
    Ik vertelde jullie al eerder over deze 2 Eau de Toilettes die ik kocht in Parijs.....Jaja, het Bourjois assortiment hier in 't Kruidvat of de DI is niks vergeleken met wat ze in Frankrijk verkopen!! Bourjois heeft vanalles! Een héél aantal verschillende geuren waaronder deze Clin d'oeil lijn.
    Klik hier om de andere geuren in deze lijn te zien:
    http://www.bourjois.fr/catalogue/parfums/clin_d_oeil

    De geuren zijn goedkoop, iets minder dan 10 euro.

    Lovely Girl wordt omschreven als: Deze eau de toilette brengt je een exquisite gevoel van gelukzaligheid en luchtigheid. Een elixir vol van plezier!  De sprankelende topnoot van citrusvruchten (grapefruit en mandarijn) is versterkt met een verrukkelijke geur van zwarte bessen en braambessen voordat de delicate frisheid van vers geplukte munt en waterlelie vrijkomt.

    Cosmic Girl wordt omschreven als: Een odyssee doorheen de ruimte en tijd voor de intergalactische prinsessen. De frisheid van Bergamot gevolgd door bloemige akkoorden, waar mimosa en violet samengeblend worden met de zoetheid van drop om uiteindelijk neer te landen op een sensuele en houtachtige basisnoot.

    Ik denk dat deze lijn wel eerder bedoeld is voor een wat jonger publiek, aangezien ik vind dat de flesjes er wat 'teenager'achtig uitzien...Maar bon, 't is de geur die telt, en beiden vind ik ze héérlijk!!!
    Qua staying power...tja...niet zooo lang als parfum maar toch genoeg om af en toe eens een vleugje te ruiken als je beweegt.

    UPDATE:
    En ik die dacht dat ik met deze parfums echt een leuke originele koop had gedaan...NIET DUS...! M'n zus wist me te vertellen dat ze 1 van de 2 geuren gekocht heeft (samen met nog een toilettasje erbij) in de ACTION...en dat voor maar 4.50euro...DAMN!!...Mss neem ik daar eens een kijkje voor eventuele meerdere geurtjes.

    Heeft iemand van jullie al kennisgemaakt met deze geurtjes? Of wist je tot vandaag nog niet dat Bourjois ook een geurlijn had? Heeft iemand deze gezien in de Action?

    18-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS: *EYELINER FIXEREN*
    Ook soms last van een oogpotlood die durft te 'smudgen' of in Vlaamse volksmond: uitlopen? Dit kan je verhelpen door het potlood te fixeren!

    Hoe? Supersimpel !!!!  Dep op je oogpotloodlijntje een transparant poeder OF om de kleur nog intenser te maken: naar gelang het kleur van je oogpotlood, dep je de eyeliner af met een oogschaduw in dezelfde kleur.

    Extra tip: experimenteer ook eens met verschillende kleurtjes! Bv: groene oogschaduw op zwart potlood, Paarse oogschaduw op een goud potlood enz...

    18-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    17-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINACTIE UPDATE***WINACTIE UPDATE***

    Vergeet niet deel te nemen aan de win-actie!!!!!!! Die loopt tot 1 januari !!!!! Winnaars worden 5 januari bekend gemaakt!

    Update:

    Alleen de make-up look is ook ok indien je nog geen outfit hebt of indien je bang bent dat je niet modieus genoeg bent ;-)
    Maaarrrrr.....dan wil ik ook wel héél zeker de gevraagde kleuren klaar en duidelijk zien in die make-up look!!!

    17-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H & M LIPBALM in VANILLASUGAR & CARAMEL FUDGE

    Toen ik onlangs in de H & M de bodybutter kocht (waar ik zo tevreden over ben!), kocht ik ook nog 2 lipbalms...De ovalen potjes, in metaalic roze en goud, spraken me wel aan, en toen ik de namen zag was ik helemaal verkocht: 'Vanilla Sugar' & 'Caramel Fudge'....Kan het nog meer Kerst uitschreeuwen?

    De potjes kosten 1.95 't stuk, dus géén ramp moest 't eventueel op niks uitdraaien

    De potjes...


    De lipbalsem...


    Bij 't openen van de potjes komt de zoete geur (bij alle 2) je tegemoet, maar toch is de geur subtiel genoeg om je nog steeds dat 'ik-wil-proeven' gevoel te geven.

    De Balsem is wit in het potje maar doorzichtig als je het aanbrengt, héél smeerbaar, dus eigenlijk héél zacht van textuur (denk vaseline). Alhoewel ik torenhoge verwachtingen had van de smaken (ik moet geen caramel fudge eten, dus goed voor de lijn!)...vallen ze me wat tegen. Eénmaal op je lippen valt de geur weg, maar als je over je lippen likt proef je wel nog iets...niet spectaculair...maar iets...

    Maar dan...na enkele seconden veranderd die subtiele smaak in een beetje van een ranzige parfum-achtige smaak...op zich niet zo'n ramp aangezien je niet de hele dag aan je lippen zit te likken (tenzij je enkele verleidings-technieken aan het uitproberen bent natuurlijk!)... Toch is het een nasmaak die me tegenhoudt, want sowieso krijg je altijd wel wat lipbalsem naar binnen op de 1 of andere manier...

    Jammer want op zich is de lipbalm goed genoeg om je lippen dat zachte/hydraterende gevoel te geven...Nuja, het is géén groot gat in de portemonnee natuurlijk!

    Ik denk dat ik maar bij de gewone lipglossjes van de H & M blijf, die ik dan weer wel goed vind.

    Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring met deze glossjes?

    17-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YVES ROCHER MARRON DE NOEL EDT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Elk jaar komt Yves Rocher met producten in een speciale editie. En natuurlijk wou ik eens iets uittesten! Hun: Marron de Noel (Christmas Chestnut) zoals het product zichzelf omschrijft. Ik heb het in een flesje van 20 ml en dit kost 4 euro. Ook te verkrijgen in een grotere flacon, als douchegel of als geurkaars.

    De geur zelf wordt omschreven als: 'een zoete warme geur van gepofte kastanjes en vanillestokjes'

    Wat zeg ik?
    Als je van vanille houdt dan is DIT je geur! De vanille is sterk aanwezig maar zeker niet storend, de geur van gepofte kastanjes zijn helaas niet echt te bespeuren ofwel weet ik niet meer hoe dat ruikt ;-)
    Het is inderdaad een zoete geur en hij blijft toch een lange tijd!

    Ik heb ook de gewone vanillegeur van Yves Rocher, waar ik al een review over schreef trouwens, en persoonlijk ruik ik GEEN groot verschil in de gewone en de eindejaarseditie....Maar het voornaamste is dat ik het graag ruik niet?

    Houden jullie van zoete, warme, vanille-achtige geuren??

    17-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOSH 1 + 1 ACTIE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanaf maandag (eergisteren dus) heeft Kruidvat weer een actie aan de gang. Of zou ik beter zeggen..."heeft GOSH" een actie aan de gang. De actie is 1 product kopen + 1 product gratis.

    Dit is een actie die je als echte make-up verslaafde echt niet aan je neus mag voorbij laten gaan (vind ik persoonlijk!)   GOSH spullen kosten algauw rond de 7 euro en meer 't stuk, dus doe je echt wel een koopje als 1 item gratis krijgt!!

    Wat kocht ik?
    * Gosh Extreme Art Eyeliner in Black
    * Precious Powder Pearls (gratis)
    * Light 'n Shine Lipglaze in nr 04
    * Light 'n Shine Lipglaze in nr 05 (gratis)

    Later worden deze producten nog eens in close-up getoond en gereviewd!

    Heeft iemand van jullie zijn slag geslaan bij Gosh tijdens de actie? Zoja, wat?

    16-12-2009 om 16:57 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLING BLING LINERS
    Wil je je Kerst/ Oudejaars- Nieuwjaars face wat 'subtiele' bling bling geven? Opteer dan voor een glitterliner! Dit zorgt ervoor dat het geheel maar ietsje shimmer heeft!

    Tegenwoordig hebben al meerdere goedkopere merken glitterliners in hun gamma. Check eens de merken Catrice, Essence, 2True of Gosh... Hieronder enkele voorbeeldjes!







    Wat vinden jullie van glitterliner? Welk merk is hiervoor je favoriet?

    16-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    15-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BODYBUTTER BY H&M
    Toen ik dit weekend in de H&M liep zag ik deze bodybutter staan...De mooie zwarte verpakking met gouden versiering sprak me direct aan. Allee, eigenlijk is het gewoon een zwarte plastiek pot met een gouden sticker met krullewieten op...eigenlijk wel classy...-)



    De prijs was dan ook nog eens een schot in de roos! 2.95 euro voor 220ml. En geloof me, dat is een relatief grote pot voor héél weinig geld. Helaas was er geen tester aanwezig, maar géén ramp...ik ben sowieso geen fan van potten waar iedereen al heeft in zitten pulken en voor die prijs wou ik de gok wel wagen!!



    Grote vreugde toen ik de pot opende, de héérlijke geur kwam me direct tegemoet! Ik ben niet goed in geuren beschrijven maar wat ik ervan kan uitmaken: "zoet maar tegelijk ook fris van geur, beetje pompelmoes, ideaal te combineren met andere geuren, lijkt mij en classy geur"..

    Dan nu de textuur: body butter doet z'n naam echt wel eer aan. Het is een dikke boterige massa, die héél makkelijk uitsmeert en rap in je huid dringt. Hij laat nog een tijdje z'n héérlijke geur na!!!

    Volgens mij is hij echt het kopen waard: of voor jezelf of als een cadeautje!!!

    Heeft iemand van jullie 'm al uitgeprobeerd????

    15-12-2009 om 20:49 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Body
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOG 10 DAGEN + WIN-ACTIE
    Nog 10 dagen en het is Kerst!!    Tijd om tot dan elke dag jullie iets te tonen die jullie al compleet in de feeststemming brengt!
    Maar nu even wat anders...de eerste win-actie is al een tijdje geleden en nu komt er nog eentje!



    ^**********************WIN-ACTIE***WIN-ACTIE***WIN-ACTIE***WIN-ACTIE***************************************

    Ik daag jullie uit om tot aan  Kerst een FOTD te posten of mij te mailen waarin je qua kledij EN make-up helemaal aansluit bij het Kerst- thema en Nieuwjaarsthema..Daarmee bedoel ik niet dat je je hoeft te verkleden in een kerstboom en dat je geen fizeetjes (vuurwerkstokjes) in je haar moet steken....  MAAR dat je toch met een 'originele'/ 'artistieke' of 'supersimpele maar oh zo mooie feestlook' voor de dag komt...

    Kies je voor een Kerstlook? Zorg dan dat de FOTD deze kleuren bevat: goud, groen, rood

    Je look voor Oude/Nieuwjaar moet deze kleuren bevatten: zwart, zilver of goud EN glitter...

    Ik kies 1  favoriete look uit elke categorie, en dit wordt dan de uiteindelijke winnaar . Dwz dat 2 dames uiteindelijk een verrassingspakketje zullen toegestuurd krijgen.
     
    De winnaars worden bekend gemaakt op 5 januari (wat na de feest-gekte)!!! En ik ben superbenieuwd wie deze win-actie aandurft...
    SUCCES!!!!!!!!!!!!


    Gelieve de foto's naar hier te mailen:
    kim_schiffeleers@hotmail.com

    15-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOUNDATION VOOR EN NA
    Een tweetal jaar geleden liet ik me bij MAC 'Colourmatchen'.

    Wat is dit nu juist? Een visagiste die voor MAC werkt, zoekt voor jouw de exact matchende foundation voor jouw huidskleur. De kleuren worden weergegeven door 2 cijfers en een getal. Bijv. ikzelf ben NW 25. Maar er bestaat ook NC.

    ???
    Denk bij NW aan Not Warm (dus heb je koele ondertonen) en bij NC aan Not Cool (dus heb je warme ondertonen). De getallen (10,20,30 enz...zijn de tinten). Hoe lager het getal, hoe lichter je huid.

    Ik draag foundation (bijna!) altijd. Alleen op 'zweterige' zomerdagen verkies ik een Tinted Moisturiser. Foundation is er om je huid egaler te maken, niet alleen qua kleur maar ook qua oneffenheden. Ook zorgt het ervoor dat de rest van je make-up een goede basis heeft.

    De foundations die ik verkies zijn er die voldoende coverage geven, maar toch niet alles wegsteken. Ik wil dat m'n foundation natuurlijk overkomt en dit kan alleen maar door er enkele natuurlijke 'foutjes' door te laten schemeren.


    Kijk je even mee naar mijn Voor en Na?

    VOOR: mijn huid heeft niet veel oneffenheden maar hij heeft wel veel kleurverschil. Mijn wangen en neus zijn gezegend met een rode gloed (altijd!), ik heb sproetjes en veel geboortevlekjes. Ook is de huid rond m'n ogen donkerder van kleur.



    NA: alles is véél egaler, bijna geen roodheden meer zichtbaar, maar toch stopt de foundation niet alles weg! Ook qua kleur is de foundation de perfecte match


    Persoonlijk zou ik echt aanraden om je eens te laten 'colourmatchen'. Dit hoef je maar 1 keer te doen, bijvoorbeeld bij MAC, en als je geen zin of budget meer hebt voor dit telkens te doen kan je ook op zoek gaan naar een goedkopere variant ervan. Neem wel telkens de 'colourmatch' mee om te kunnen zelfvergelijken of om advies te vragen.

    Helaas is de lichtinval niet juist waardoor ik er hier veel 'geler' uitzie dan in gewoon daglicht....!!!!!!

    14-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Foundation
    Tags:MAC
    13-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WnW TURQOISE OOGPOTLOOD

    Turqoise is 1 van de kleuren die ik graag draag. Zowel zomer als winter! In winter is het mooi gecombineerd met bruin en warmere tinten, in de zomer mooier met witte of lichtere tinten.
    Gelukkig hoef je daarvoor niet te kijken bij je make-up en kun je turquoise gelijk wanneer dragen!

    Nieuw in het gamma van WnW is dit potlood...voor maar 1.99 euro!!! Het is hetzelfde supersize formaat als het gewone zwarte potlood, heeft dezelfde textuur en de kleur bevat gouden shimmer!
    Ook is hij zeer langhoudend!!!





    13-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:WnW
    Tags:eyes
    12-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD: *PURPLE WITH A TOUCH OF BLUE*
    Start zoals altijd met foundation, poeder concealer, oogschaduwbasis of wat dan ook je maar gewoon bent van te gebruiken.


    1. Bovenop UDPP breng ik nog een Gosh Shadestick aan in Love That Champagne.


    2. Breng in een horizontale lijn een felblauwe oogschaduw aan. Ik gebruik Urban Decay's 'Jinx' oogschaduw. 


    3. Breng boven de blauwe kleur, dus in je crease, een paars/grijze kleur oogschaduw aan. Ik gebruik Urban Decay's 'AC/DC' . Breng deze kleur ook aan op je onderste wimperrand.



    4. Breng boven je crease, dus boven het donker grijs/paars een lichter kleur paars aan. Ik gebruik Urban Decay's 'Ecstasy'.

    5. Blend alles goed en breng donkerpaarse eyeliner en zwarte mascara aan. (Helaas ging er iets fout met deze foto (hij kwam erop en toonde allemaal vierkantjes en de foto zat helemaal door elkaar. Héél strange!

    6. TADAAAAAAAAAAAAAAAAA






    En.....jaaaaaa dit is nog een foto van voor ik mijn froufrou liet knippen...Ik heb een aantal FOTD's gemaakt toen ik vakantie had (dan heb 'k méér tijd...) maar ik wil voornamelijk in m'n fotd's tonen hoe je te werk moet gaan en ik denk niet dat het er dan toe doet of ik nu een froufrou heb of niet...Of vinden jullie van wel?

    12-12-2009 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Tags:urban decay


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs