Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    07-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHILLED ON ICE PAINTPOT by MAC CHAM PALE
    Zowat op elke blog kregen jullie al swatches en posts van MAC's Cham Pale collectie te zien...Zelf vind ik de collectie niet echt bijzonder, en ik zat dan ook niet ongeduldig te wachten op de release ervan.

    Toen ik eergisteren in Antwerpen was, en ik naar de MAC ging voor Mixing Meedium besloot ik ook maar eens een kijkje te nemen naar de collectie. Ook toen ik de collectie zag was ik niet echt overdonderd. Voor mij persoonlijk zijn de kleuren te licht en is de collectie te 'nude' voor wat ik gewoon ben
    Toch bracht ik één item mee, de Chilled On Ice Paintpot. Ik ga ervan uit dat een paintpot niet echt een miskoop kan zijn en al zeker niet in een hele neutrale kleur :



    Deze paintpot is héél sheer, en heeft een lichte nacré gouden finish:





    Persoonlijk vind ik paintpots echt een musthave om te hebben, het zijn multi-use producten, die zowel alleen te gebruiken zijn of als oogschaduwbasis. Ze houden mijn oogschaduw perfect de ganse dag !!

    Wat kochten jullie van de Cham Pale collectie???

    07-01-2011 om 14:53 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:MAC
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LITLLE DRUMMER BOY by CHINA GLAZE
    Litlle Drummer Boy is een nagellak uit de Holiday 2010 Collectie van China Glaze. Een hele donkerblauwe kleur, bijna zwart zelfs, met naarmate de lichtinval donkerblauwe shimmer !





    07-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    06-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF ALL OVER COLOR STICKS
    ELF All Over Color Sticks zijn items die standaard in m'n stash zitten. Ze zijn klein en compact, dus handig om mee te nemen, ze zijn waterproof en kunnen voor verschillende doeleinden gebruikt worden. En last but not least, ze zijn supergoedkoop: 1euro 't stuk.



    Zelf heb ik er momenteel vier die elke hun favoriete gebruiksaanwijzing hebben ;-)



    * Persimmon gebruik ik graag als highlighter op zowel jukbeenderen als wenkbrauwbot.
    * Golden Peach gebruik ik graag als oogschaduwprimer en blush
    * Bronzed: ideaal als oogschaduwbasis bij bruine en donkere tinten, gebruik ik ook graag als highlighter op m'n jukbeenderen
    * Pink Lemonade: als blush

    Tijd voor swatches in de volgorde van de foto hierboven:


    Probeerden jullie al één of meerdere van deze All Over Color Sticks? Welke is je favoriet?

    06-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    05-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COVERGIRL *MINK* OOGSCHADUW
    Op aanraden van 'emilynoel83' op youtube kocht ik deze *Mink* oogschaduw van CoverGirl. Emily gebruikt deze tint in velen van haar filmpjes en de kleur is dan ook één van haar favorieten.



    De kleur zou ideaal zijn als waas over gans je ooglid als je voor een neutrale look gaat, of kan ideaal gebruikt worden met andere kleuren voor een meer gewaagdere look.

    Eén nadeel is dat deze tint niet te vinden is in het CoverGirl-schap hier in de Delhaize, waar ze dus maar een beperkt gamma verkopen.



    Swatch:


    Terwijl vroeger veel van de 'drugstore' merken niet echt sterk gepigmenteerd waren zijn velen van die merken begonnen aan een pigmentatie/textuur opmars. Ze vernieuwen hun gamma en komen met betere producten op de markt. Zo ook CoverGirl!

    De swatch is gemaakt zonder primer, foundation of wat dan ook, dus gewoon puur. Ik betaalde voor deze oogschaduw iets van 4 dollar, wat op
    3 euro komt. Budgetproof!

    05-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    04-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF CREAM LINER IN BLACK
    Toen m'n MAC Blacktrack Fluidlinet het begaf, lees: uitgedroogd en nog halfvol, was ik lichtelijk geirriteerd ! Wat ben je met een dure cream-liner als je hem zelf niet helemaal op kan gebruiken?

    Ik ging op zoek naar goedkope alternatieven en na enkele goede reviews gelezen te hebben besloot ik deze creamliner van ELF aan te schaffen:



    Wat hij beloofd:



    Wat krijg je? Een cream liner in een plastiek vierkant potje en een mini- eyelinerpenseel:



    De creamliner zelf ziet eruit alsenig andere creamliner EN exact hetzelfde zoals z'n MAC voorganger:



    Het minipenseeltje heeft me aangenaam verrast, hij is handig in gebruik en maakt een mooie strakke lijn door z'n schuine vorm. Ook de creamliner daar ben ik niet teleurgesteld van. De geziene reviews vertelden de waarheid.



    De liner is creamy, zwart zoals zwart hoort te zeijn en helemaal dekkend. Perfect, net wat ik wou! Hij is te koop op de ELF website voor 3.50 euro en is in nog een tweetal andere tinten te verkrijgen.

    Probeerden jullie hem al???

    04-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    03-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIL' ANGEL by HARAJUKU LOVERS---- Gwen Stefani Scents
    Een tijdje geleden won ik bij Joliette (www.joliette.be) een winactie en dit leuke parfumpje was één van de prijzen :



    Lil' Angel is één van de verschillende Harajuku Lover's geurtjes die uitkwamen in 2008. Lil' Angel wordt omschreven als een geur voor 'dames die altijd voor iedereen zorgen maar toch geen Heiligen zijn'...En eigenlijk is dit toch wel een beetje van toepassing bij mij. Lief maar met een 'edge'

    Geuren die je in dit parfum kan terugvinden zijn: ananas, viool, braambes enz...Als je van zoete geuren met een 'spicy' kantje houdt dan moet je zeker voor deze kiezen!

    Niet alleen de geur is lekker, ook het flesje ziet er héél cute uit. Elke geur is gelinkt aan een specifiek meisje. Lil' Angel is dit leuk dametje:



    Harajuku geuren zijn gemakt in samenspraak met Gwen Stefani en zijn in praktisch elke parfumerie te koop voor ronde 20euro per 30 ml.

    Wat vind jij van de Harajuku geuren?

    03-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    02-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE URBAN BAROQUE ILLUMINATING POWDER LE
    Sind vorige woensdag liggen de nieuwe Catrice en Essence Limited Editions in de winkel. De Catrice Urban Baroque collectie trok mij het minst aan, daarvoor vond ik de kleuren te licht, maar dit leuk uitziende poedertje kon ik toch niet laten liggen!

    De verpakking, een zwart rond plat doosje met leuke Baroque print:



    Het poedertje met zijn leuke print lijkt me serieus afgekeken van de Guerlain Meteorites balletjes. Die nu ook te verkrijgen zijn in een gepreste versie ipv de losse bolletjes. Het idee vind ik alvast wel leuk Alhoewel de verpakking van Guerlain 1000x mooier is!



    Als eerste valt me op dat deze poeder een geurtje heeft, bloemig als je 't mij vraagt. De geur komt je direct tegemoet maar is tegelijk ook zacht aanwezig.

    De bedoeling van dit poeder is om je huid subtiel op te lichten. Hij bevat glans maar geen glitter, wat ideaal is om op je gezicht te gebruiken. Je kan hem zowel over gans je gezicht gebuiken of enkel om bepaalde plaatsen te highlighten.

    De poeder is zeer licht van textuur en blend mooi op je huid.

    Dit poedertje kost 3.49  of 4.49euro, budgetproof zoals we van Catrice gewend zijn!

    Spotten juellie deze collectie al in de winkels? Wat kocht jij?

    02-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    01-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAPPY NEWYEAR !!!
    Eerst en vooral wens ik al m'n lieve lezeressen een spetterend nieuw jaar toe! Mag dit jaar gevuld zijn met véél liefde, geluk, genegenheid, vrede en vooral véél vriendschap !!!!!!!

    En omdat we vandaag nog steeds in de feeststemming zijn hier een ultrasimpele maar leuke NOTD!





    01-01-2011 om 19:27 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAVORIETEN 2010

    Afgelopen jaar toonde ik jullie trouw m'n favorieten van de maand daarvoor. Deze post gaat over mijn favoriete producten/merken die ik dit jaar ontdekt of herontdekt heb en die dus eigenlijk tot m'n absolute top behoren !

    1. China Glaze nagellak, m'n stash werd dit jaar immens uitgebreidt, een immens gamma aan kleuren en finishes. Catrice nagellak, uberhippe kleuren, fantastisch om aan te brengen en budgetproof. Eén van de beste remakes dit jaar:



    2. Ik kocht dit jaar verschillende DKNY parfums, waaronder ook de roze versie die nu helaas op is. Stuk voor stuk vond ik deze geuren héérlijk, ook het Gucci Envy Me parfum is een topper !



    De Corine de Farme reinigingsmelk kocht ik nog maar net maar ik weet dat ik niet snel naar een andere zal grijpen. De Kruidvat scrubcreme is goedkoop en doet z'n werk naar behoren. De Yves Rocher Pure Calmille is een favoriet sinds jaar en dag:



    Tigi Superstar lijn. Niet van de goedkoopste maar wel zéér goed. Kérastase is m'n nummer 1 als het op haarproducten komt:



    Seche Vite, ik kan niet meer zonder!Yes To Carrots oogcreme, héérlijk voedend, lekkere geur en gaat eeuwen mee. Sally Hansen Miracle Cure nagellak. Zelfde principe als Trind en super!



    Qua oogschaduw zijn de twee uitrblinkers voor mij de Urban Decay palettes die (nu al) vorig jaar uitkwamen. Book of Shadows of gelijk welk ander pallet, Urban Decay kan me altijd bekoren.
    Dan meer als Low End merk kies ik de Sleek palettes, goedkoop, funky kleuren, goeie pigmentatie, alles wat een dame wil !



    Nars, Sleek en ELF Studio blushes hebben me echt verwonderd doen staan van hun kwaliteit. Ga je voor budget kies dan de ELF en Sleek blushes, mag het wat luxueuzer zijn ga dan resoluut voor de Nars blushes!



    Qua lipproducten ga ik voor deze: Carmex is m'n favo lipbalsem EVER en de Vaseline tinnetjes doen ook héél goed hun werk. Clinique lipsticks zijn héérlijk hydraterend, hebben mooie klassieke kleuren en een doodsimpele verpakking waar je je niet blauw aan betaald. De Catrice Moisture Shine lipsticks zijn echt waar voor hun geld en de Yves Rocher Magic Pulp lipglosses hebben me ook veroverd!



    Maar het allerbelangrijkste en allerfavorietste van het afgelopen jaar was toch wel de geboorte van m'n eerste en 'most precious' nichtje AYA !!!! Geboren op 1 september en vandaag dus exact 4 maand oud !



    Hebben jullie favorieten van het afgelopen jaar????

    01-01-2011 om 19:26 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEWYEARSLOOK : GOLD LAME
    Als afsluiter van dit jaar toon ik jullie een laatste FOTD/Feestlook. Vanavond draag ik de look met bordeauw en goud die ik eerder deze week toonde, morgen wordt het deze Gold Lamé look.

    Voor het Gold Lamé effect gebruikt ik een MAC glitter in Antique Gold. Alle andere oogschaduw is van Wet 'n Wild.













    Ik wens jullie allen een spetterend eindejaar !!!!!!!!!!!!

    31-12-2010 om 15:55 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIT OF PARTY NAILART
    Deze nailart is geinspireerd op vuurwerk, sneeuw, lichtjes en vonkjes !



    31-12-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    30-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEHAULED
    Deze morgen trok ik nog even 't stad in om enkele nieuwjaarscadeautjes aan te schaffen, helaas bleef het niet alleen bij cadeautjes voor anderene en trakteerde ik mezelf dus op enkele nieuwe spullen

    De nieuwe Essence I love Berlin Collectie was blijkbaar net aangekomen, want er was nog niks weg. Daarvan kocht ik deze 3 nagellakjes, Buddy Bear, I'm a Berliner en Green Grass:



    De blauwe kleur is in het echt niet zo fel en gaat eerder naar een muisgrijsblauw. Deze 3 lakjes waren de enige items van de collectie die me aanspraken.

    Ook de Catrice Urban Baroque collectie was er en daarvan was er slechts één item die me kon bekoren en dat is het Illuminating Powder:



    Helaas vergat ik een foto te nemen van de poeder als hij open is, maar dat krijgen jullie dan wel te zien bij de review Ik kan al één ding zeggen, ik vind hem er héél mooi uitzien!

    In The Body Shop vond ik deze ultrasize Moringa Showergel, 750 ml:



    Deze fles is een nieuw formaat in het assortiment. ?aar 't zijn zouden er ook nog grotere bodybutters te verkrijgen zijn al waren die nergens in de winkel te bespeuren. Voor dit formaat betaalde ik 12 euro.

    Ik kocht ook nog deze Cranberry Joy bodybutter en deze was -25%:



    Daarna liet ik me nog eens gaan in de Six en bracht ik deze juwelen mee, allemaal ringen:

    30-12-2010 om 16:37 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UNDER THE TREE
    Naar traditie wordt de Kerstboom bij mij pas op 6 januari weggedaan. En zolang Oudejaar en Nieuwjaarsdag nog niet voorbij is kan je nog steeds pakjes bij mij onder de boom vinden.

    Deze soort van nail-art is geinspireerd op de pakjes onder de Kerstboom !

    Het had misschien iets handiger geweest moesten m'n nagels wat langer zijn...



    30-12-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    29-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAILART
    Deze nailart tutorial maakte ik om mee te doen met een winactie. Het thema was winter, vandaar de sneeuwvlok op de accentnagel. Op de overige nagels bracht ik glitter aan in een 'gradatie'effect. Wat wil zeggen dat de glitter van subtiel naar geconcentreerd gaat. Bij dit denk ik aan dwarrelende sneeuw die glinstert in het maanlicht.

    Om het juiste effect te krijgen heb je 3 verschillende glitterlakjes nodig, elk met een verschilldende concentratie van glitter. Het lakje met het minste glitter komt als eerste en je eindigt met de glitter in de meeste concentratie.







    Voor deze nailart gebruiktte ik 5 verschillende lakjes:



    Hoe deed ik het precies?? 

    1. Lak al je nagels met een donkerblauwe nagellak, ik gebruik China Glaze Little Drummer boy
    2. Breng op alle nagels, behalve op je accentnagel (ringvinger) de glitterende Hema Topcoat aan.
    3. Breng dan op 2/3de van je nagel het 2de glitterlakje aan (het kleinste Hema glitterlakje), dus startend vanaf je nagelriem laat je ongeveer een halve centimeter over. Daar begin je te lakken
    4. Als laatste breng je enkel op de nagelrand de meest geconcentreerde glitterlak aan.
    5. Op de nagel van je ringvinger lak je met behulp van een striper (deze is van Essence) een sneeuwvlok.
    6 Eindig met topcoat over alle nagels

    29-12-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE WnW HOLIDAY 2010 LE PALETTES
    Klik op de afbeelding om de link te volgen WnW (Wet N Wild) kwam voor dit eindejaar uit met enkele nieuwe Limited Edition Color Icon palettes. Er zijn vier nieuwe palettes te verkrijgen en elk pakketje bevat een mini- shimmering eyepencil.

    Helaas zijn deze niet in Belgie tekoop maar wel in de US. Klik op de foto om die groter te zien ! Reviews volgen ongetwijfeld nog !

    29-12-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:WnW
    28-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEW YEARS EVE LOOK 2010/2011
    Oudejaarsavond komt stillaan dichterbij   Natuurlijk hoort daar een feestelijke look bij, dus sloeg ik deze week aan het 'proberen'. Uiteindelijk wordt dit de look voor die avond. Ik koos voor goud, bordeaux tinten en een zwart om het geheel nog wat meer 'drama' te geven .

    Alle kleuren komen uit de Sleek palettes!















    Welke look plan jij voor Oudejaar?

    28-12-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    27-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARTYLAKJE: ICK- A- BODY by China Glaze
    Partylakje bij uitstek vind ik de ICK-A-BODY by China Glaze. Dit lakje is eigenlijk een onderdeel van hun Halloweencollectie en ik vind hem feestelijk genoeg om hem te dragen met de komende twee partydagen.

    De kleur bestaat uit een bruine gel-like nagellak met duizenden miniscule koperkleurige glitter. Net zoals Mummy May I vanuit deze collectie is ook deze wat aan de dikkere kant om aan te brengen. Typish glitterlak

    Ook hier lakt de eerste laag nogal stroef en streperig, gelukkig maakt een tweede laag alles goed!!!







    Wat wordt jullie lakje bij uitstek?

    27-12-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    26-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEER KERST & NIEUW LAKJES
    26 december of 2de kerst zoals ook meestal gezegd wordt is een dag waar veel mensen nog steeds Kerst gaan vieren bij familie, vrienden enz... Vanaf deze dag is het ook meer aftellen naar Oud en Nieuw !

    Daarom zet ik voor jullie nog enkele leuke lakjes op een rijtje. Het zijn geen swatches maar eerder leuke Kerst en Nieuw edities van China Glaze. Leuk voor jezelf of leuk om als cadeautje te geven

    Feestpakketje 1 met 4 lakje én een gratis ketting mét de kleuren van de lakjes, bevat de kleuren Little Drummer Boy, Peace On Earth, Mommy Kissing Santa en Jingle Bells:



    De ketting:


    Dit pakketje is eerder voor Kerst alhoewel de gouden kleur zeker ook op Oudejaar en Nieuwjaarsdag kan gedragen worden, bevat de kleuren Mistletoe Kisses, Midnight Kiss en Jolly Holly:



    Het laatste pakketje kan dan weer voor beide feestdagen gebruikt worden, een goud: Midnight Kiss en zilver: Cheers To You. Bij deze laatste krijg je nog een extra 'shot'glaasje cadeau.



    Alle pakketjes zijn de verkrijgen bij Boozyshop (boozyshop.nl). Het eerste pakket kost 23 euro, het tweede  17.95 euro en het 3de 11.49 euro.

    26-12-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    25-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MERRY X-MAS !!!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen http://www.youtube.com/watch?v=Odw_-Wg2Ndc

    Vrolijk Kerstfeest toegewenst aan al m'n lieve lezers !!!!

    25-12-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RUDOLPH THE RED NOSE REINDEER
    Klik op de afbeelding om de link te volgen EERST !!! Terwijl je deze post bekijkt, vergeet zeker niet dit liedje op de achtergrond te spelen! ;-) http://www.youtube.com/watch?v=cLf0DDt3Xiw

    Deze cutiepie, klik op foto om te vergroten,  vond ik enkele jaren geleden in de accessoire-afdeling van de H&M, sindsdien is hij mijn metgezel met Kerst ! 

    Deze Rudolph is een broche, en toen ik nog lang haar had, verwerktte ik hem in m'n kapsel...lekker multifunctioneel . Dierenaccessoires zijn ook dit en komend jaar nog IN, dus Rudolph, Meneer de Uil of wie dan ook kan je dit jaar nog regelmatig eens bovenhalen!!!

    24-12-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs